Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 148
    • 149
    • 35 / 149
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    2963
    81592
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonmone last edited by

      Μόνο χειρολαβές θα φέρει τα υπόλοιπα ανταλλακτικά από τον Σφακιανακη!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ataim
        ataim last edited by ataim

        https://byd-auto.de/modelle/plug-in-hybrid/byd-seal-u-dmi

        ανέβηκε στην γερμανία, από 39Κ, να δούμε εδώ

        BYD SEAL U DM-i:
        Weighted combined energy consumption: 20.9 - 18.8 kWh/100 km plus 1.2-0.9l/100 km
        Combined fuel consumption with discharged battery: 7.4-6.4l/100 km

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • E
          EoS last edited by EoS

          Ελλάδα δεν έρχονται συνήθως πιο φτηνά; Ή δεν ισχύει για τα BYD αυτό;

          ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ataim
            ataim @EoS last edited by ataim

            @eos said in BYD forum:

            Ελλάδα δεν έρχονται συνήθως πιο φτηνά; Ή δεν ισχύει για τα BYD αυτό;

            Όχι δυστυχώς, MG & BYD τα φέρνουν αντιπρόσωποι που έχουν παράλληλα και άλλες μάρκες οπότε τιμολογούν όπως τους βολεύει και όχι με την λογική του περιθώριου κέρδους επιπλέον της χονδρικής.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ataim
              ataim last edited by ataim

              Από 37500 στην πολύ ακριβή αγορά της Γαλλίας

              Youtube Video

              Με το που ήρθε έπεσαν οι τιμές των phev, το chr phev από 41κ σε 37κ, γελοίοι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by

                Κλέφτες......

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by lap

                  Το είδα από κοντά με ξένες πινακίδες σε ένα ταξίδι μου. Το ειχε τουρίστας με ευρωπαϊκές πινακίδες.

                  Από κοντά ωραιο είναι αλλά έχει κάποια κενά μεταξύ τροχού και θολων που το κάνει να μοιάζει πιο ψευτικο. Αυτό το ειδα καθώς το προσπερνούσα. Ίσως κάνω και λάθος.

                  Θυμίζει κάτι μεταξύ Chevrolet και Cadillac.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ataim
                    ataim last edited by ataim

                    Έχει κ αυτό undersized τροχούς, φοράει άνετα λίγο πιο φαρδιά και με μεγαλύτερο προφίλ ελαστικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dettol last edited by

                      ανοιξε στην σελιδα της byd η δυνατοτητα αιτηματος test drive για dolphin. Αντε να παει κανενας να μας πει εντυπωσεις. @fanis75 διπλα εισαι, αντε ψησου 🙂

                      D fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                      • ataim
                        ataim last edited by

                        Σε όλη την ευρώπη έχουν φέρει και το sealu dmi (και για test drive) εδώ τίποτα ακόμα.

                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wantone @ataim last edited by

                          @ataim said in BYD forum:

                          Σε όλη την ευρώπη έχουν φέρει και το sealu dmi (και για test drive) εδώ τίποτα ακόμα.

                          δεν υπαρχουν πολλα αυτοκινητα ευρωπαικων προδιαγραφων, θελει δουλεια για να φτιαχτουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas @dettol last edited by

                            @dettol said in BYD forum:

                            ανοιξε στην σελιδα της byd η δυνατοτητα αιτηματος test drive για dolphin. Αντε να παει κανενας να μας πει εντυπωσεις. @fanis75 διπλα εισαι, αντε ψησου 🙂

                            Στατικά πάντως, φαίνεται εξαιρετικό. Καλύτερο αναλογικά με τα χρήματα από το Atto 3.

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @dettol last edited by

                              @dettol said in BYD forum:

                              ανοιξε στην σελιδα της byd η δυνατοτητα αιτηματος test drive για dolphin. Αντε να παει κανενας να μας πει εντυπωσεις. @fanis75 διπλα εισαι, αντε ψησου 🙂

                              Σιγα μην παω μεχρι εκει και οδηγησω το δελφίνι! Εαν παω θα ειναι για φώκια, στην χειρότερη για το Άτος! Τωρα λεω να παω για ΕΧ30 αυριο εαν προλαβω. Προς το παρον ειμαι εξωτερικό, απειρα Τεσλα…και S και Χ. 3αρια και Υψιλον, πιο συχνα και απο γιάρις στην Αθήνα!

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              mesastou 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • mesastou
                                mesastou @fanis75 last edited by

                                @fanis75 said in BYD forum:

                                @dettol said in BYD forum:

                                ανοιξε στην σελιδα της byd η δυνατοτητα αιτηματος test drive για dolphin. Αντε να παει κανενας να μας πει εντυπωσεις. @fanis75 διπλα εισαι, αντε ψησου 🙂

                                Σιγα μην παω μεχρι εκει και οδηγησω το δελφίνι! Εαν παω θα ειναι για φώκια, στην χειρότερη για το Άτος! Τωρα λεω να παω για ΕΧ30 αυριο εαν προλαβω. Προς το παρον ειμαι εξωτερικό, απειρα Τεσλα…και S και Χ. 3αρια και Υψιλον, πιο συχνα και απο γιάρις στην Αθήνα!

                                Εγώ πήγα !

                                Γράφω παρακάτω :

                                ενώ την Δευτέρα ημουν έτοιμος να δώσω προκαταβολή για το BYD Dolphin τελικά δίστασα, περισσότερο επειδή δεν είμαι σίγουρος πόσο κοστίζει και πόσο και αν επιβαρύνει το περιβάλλον συγκριτικά με το fiat panda cng που έχουμε 3,5 χρόνια τώρα.

                                Σίγουρα είναι πολύ απολαυστικοτερο στην οδήγηση (0-100 σε 7!) , και ταυτοχρονα ομαλό, αρκετά πιο αθόρυβο, με αναρτήσεις μαλακές (γίνεται κάπως βάρκα / πλέει στις μεσαίες και πάνω ταχύτητες αν συναντήσει κανείς ανωμαλίες σύμφωνα με μερικά YouTube reviews), με πολύ τεχνολογία (είμαι ερωτευμένος με το cruise control - το βάζω συνέχεια στο ηλεκτρικό μας σκούτερ(Segway 125s), πολυ πράγμα για εξερεύνηση εδώ (με έλκουν όλα αυτά σαν γκάτζετακιας που είμαι )πολύ ασφαλέστερο (χαμηλό κέντρο βάρους, αμέτρητα σύστηματα, ακόμα και torque steering) αλλά αναρωτιέμαι κατά πόσο θα το αξιοποιήσω και πόσο νόημα έχει....

                                Το βασικότερο είναι τα 1700 κιλά που με προβληματίζουν : Αναρωτιέμαι δηλαδή σε μια ανάβαση προς Πάρνηθα (ή διαδρομή προς Τρίπολη ) τι περιβαντολογικό αποτύπωμα έχει στον πλανήτη. Είναι τόσο πιο αποδοτικός ο κινητήρας ώστε να αντισταθμίσει το επιπλέον βάρος των 700 κιλών σχετικά με το fiat panda ; Λογικά όχι , πόση διαφορά έχουν; Η τιμή όπως γράφετε εδώ της kWh είναι κάπου 0,20€. Επίσης ένα κιλό φυσικό αέριο είναι κάπου στο 1,1-1,2€. Θα μείνουν εκεί ; Πως θα εξελιχθούν. Αυτά απλά τα παραθέτω ως ένδειξη για την ενέργεια που δαπανάται.

                                Όσο για τα καυσαέρια που δεν εισπνέουν τα παιδιά μας αυτό το προσπερνώ μιας εκπέμπονται άλλου , μακριά μεν αλλά αυτό δεν με αφήνει αδιάφορο. Θέλω να βλέπω συνολικά το αποτύπωμα, όχι μόνο στον μικρόκοσμο μου.

                                Ακόμα με χαλάει το άγνωστο όσο αφορά την επιδότηση, όπως και ο Σφακιανάκης που λέει πως μετά από αυτή την φουρνιά θα ανέβουν οι τιμές, επίσης οι λογικά καλύτερες και ελαφρότερες ssd που μαλλον θα έρθουν μετά τα μέσα του 2025 ....

                                Το panda είναι τίμιο αλλά κάπως τραχύ και σπαρτιάτικό, δύσκολη η ομαλή του οδήγηση , μεγάλη προτεραιότητα για μένα , δύσκολη ειδικά όταν είμαι κουρασμένος.

                                Σίγουρα συμπαθές αλλά σε πάνω απο 2ώρα ταξίδια κουράζει: Δεν έχει cruise control, δεν ρυθμίζεται η θέση πάνω κάτω, το τιμόνι μέσα έξω, είναι ψιλό για τα γούστα μου (η συμπεριφορά του στο δρόμο) - πάλι καλά που η ανάρτηση είναι καλά ρυθμισμένη για το ύψος του, ούτε σφιχτή ούτε μαλακή. Το Δελφίνι λόγω πολύ μεγαλύτερου μεταξονίου και χαμηλότερου κέντρου βάρους μπορεί να έχει την ανάρτηση ρυθμισμένη πολύ περισσότερο προς την άνεση.

                                Το έκανα και τεστ drive (το δελφίνι ) μαλακό σε συμπεριφορά αλλά όσο πρόλαβα να το καταλάβω μου άρεσε, οι κριτικές όμως στο internet είναι ανάμεικτες για την ανάρτηση και συμπεριφορά του στο δρόμο.
                                Η αυστηρότερη κριτική μάλλον είναι εδώ https://www.topgear.com/car-reviews/dolphin/first-drive

                                mouths are for eating, noses for breathing.

                                ataim D fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 5
                                • cirus
                                  cirus last edited by cirus

                                  Εγω να πω οτι το φυσικό αεριο δεν είναι καθόλου φιλικο για το περιβάλλον. Άλλο το φυσικό, αλλο το φιλικό

                                  Μας εχει κάνει η Γερμανια να το πιστέψουμε αυτό και έβαλαν το "φυσικο" σαν ονομασία. Αυτό γιατι είχε μικρό κόστος από Ρωσία οχι οτι τους έπιασαν οικολογικές ανυσηχίες.

                                  https://el.wikipedia.org/wiki/Φυσικό_αέριο

                                  ορυκτο καύσιμο και αποτελέιται απο αέριο μείγμα κορεσμένων υδρογονανθράκων με μικρό αριθμό ατόμων άνθρακα. Οποτε δεν χρειαζεται να πω πολλα για να καταλάβουμε τι ακριβως συμβαινει με την καυση του ως καύσιμο.

                                  Αυτό για την ανυσηχία σου αν το Dolfin είναι καθαρότερο ή όχι. ΑΝ (και είναι μεγάλο το ΑΝ) η ενεργεια παράγεται από καθαρες πηγες ενέργειας ΝΑΙ το ηλεκτρικο αμάξι είναι καθαρότερο από οτιδηπωτε άλλο που καίει ορυκτό καύσιμο οποιασδηπωτε μορφής.

                                  Ενταξει είναι καθαρότερο το φυσικο αεριο από το πετρελαιο και την βενζίνη αλλα δεν συνεπάγεται οτι είναι καθαρο καύσιμο

                                  ξαναλέω το "φυσικο" μπηκε μπροστά για να μας δημιουργήσει αυτή την ψευαισθηση

                                  φυσικό είναι και το πετρέλαιο στην φύση υπενθυμίζω

                                  Cirus the virus

                                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • ataim
                                    ataim @mesastou last edited by

                                    @mesastou said in BYD forum:

                                    Το βασικότερο είναι τα 1700 κιλά που με προβληματίζουν : Αναρωτιέμαι δηλαδή σε μια ανάβαση προς Πάρνηθα (ή διαδρομή προς Τρίπολη ) τι περιβαντολογικό αποτύπωμα έχει στον πλανήτη. Είναι τόσο πιο αποδοτικός ο κινητήρας ώστε να αντισταθμίσει το επιπλέον βάρος των 700 κιλών σχετικά με το fiat panda ; Λογικά όχι , πόση διαφορά έχουν; Αυτά απλά τα παραθέτω ως ένδειξη για την ενέργεια που δαπανάται.

                                    Στο θέμα του βάρους έχεις δίκιο, είναι καλύτερο ενεργειακά να μεταφέρεις 800 κιλά παρά 1700, όμως προς υποστήριξη του BYD, όταν θα κατέβεις από το βουνό θα ανακτήσεις μέρος της ενέργειας που κατανάλωσες, θεωρητικά πάντα, εκτός αν οδηγείς μόνο σε ανηφόρες....

                                    Για το θέμα τώρα της παραγωγής ενέργειας, η Ελλάδα θα μπορούσε πολύ άνετα να είχε παραγωγή από ΑΠΕ και μόνο, αλλά μιλάμε για μια χώρα που αδειάζει τις φυσικές λίμνες στην θαλασσα και μετά ανακαλύπτουν ότι αυτό προκαλεί αποστράγγιση σε όλα τα υπόγεια ύδατα και στα ποτάμια, και αφού το καταλάβουν το ξανακάνουν.

                                    mesastou 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • W
                                      wantone @cirus last edited by wantone

                                      @cirus said in BYD forum:

                                      Εγω να πω οτι το φυσικό αεριο δεν είναι καθόλου φιλικο για το περιβάλλον. Άλλο το φυσικό, αλλο το φιλικό

                                      Μας εχει κάνει η Γερμανια να το πιστέψουμε αυτό και έβαλαν το "φυσικο" σαν ονομασία. Αυτό γιατι είχε μικρό κόστος από Ρωσία οχι οτι τους έπιασαν οικολογικές ανυσηχίες.

                                      https://el.wikipedia.org/wiki/Φυσικό_αέριο

                                      ορυκτο καύσιμο και αποτελέιται απο αέριο μείγμα κορεσμένων υδρογονανθράκων με μικρό αριθμό ατόμων άνθρακα. Οποτε δεν χρειαζεται να πω πολλα για να καταλάβουμε τι ακριβως συμβαινει με την καυση του ως καύσιμο.

                                      Αυτό για την ανυσηχία σου αν το Dolfin είναι καθαρότερο ή όχι. ΑΝ (και είναι μεγάλο το ΑΝ) η ενεργεια παράγεται από καθαρες πηγες ενέργειας ΝΑΙ το ηλεκτρικο αμάξι είναι καθαρότερο από οτιδηπωτε άλλο που καίει ορυκτό καύσιμο οποιασδηπωτε μορφής.

                                      Ενταξει είναι καθαρότερο το φυσικο αεριο από το πετρελαιο και την βενζίνη αλλα δεν συνεπάγεται οτι είναι καθαρο καύσιμο

                                      ξαναλέω το "φυσικο" μπηκε μπροστά για να μας δημιουργήσει αυτή την ψευαισθηση

                                      φυσικό είναι και το πετρέλαιο στην φύση υπενθυμίζω

                                      το διαβασες το λινκ που εβαλες; λεει οτι εχει μειωμενες εκπομπες ρυπων σε σχεση με αλλα καυσιμα.

                                      τι σχεση εχει η Γερμανια στο ονομα φυσικο μονο εσυ ξερεις.
                                      αν εκανες το κοπο να κανεις ενα google θα εβλεπες αυτο

                                      Name. In the early 1800s, natural gas became known as "natural" to distinguish it from the dominant gas fuel at the time, coal gas. Unlike coal gas, which is manufactured by heating coal, natural gas can be extracted from the ground in its native gaseous form.

                                      το φυσικο ειναι επηδη ειναι ετοιμο στην γη και απλα το βγαζουν με αγωγους αυτο ηταν γνωστο απο παντα!

                                      το ηλεκτρικο αμαξι θα ηταν καθαρο αν δεν ειχε μπαταριες, αλλα τοτε θα ηταν τρολει δεν θα ηταν ΙΧ. για να φτιαχτουν τοσες μπαταριες που εχει γινεται μια τεραστια καταστροφη στο περιβαλλον.

                                      cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        tsour_ee last edited by tsour_ee

                                        Καλησπέρα και από εμένα, να γράψω και εγώ με τη σειρά μου καθώς το παρήγγειλα την Δευτέρα έχοντας κάνει ένα σύντομο test drive το οποίο με ικανοποίησε πλήρως. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπόρεσα να το πιέσω ιδιαίτερα σε στροφές/υψηλές ταχύτητες για να έχω συμπέρασμα για τις τάσεις πλεύσεις. Πιστεύω θα υπάρχουν καθώς το αναφέρουν οι περισσότεροι.
                                        Μου φάνηκε άνετη η ανάρτηση του στην καθημερινή χρήση (έχω opel crossland), έχει πολύ μεγάλους εσωτερικούς χώρους, φαίνεται αρκετά ποιοτικό και πολύ ωραίο το σαλόνι του με τα δερμάτινα. Από εξοπλισμό έχει τα πάντα, ενώ φαίνεται πολύ καλή και η οθόνη σε απόκριση.Γενικά είναι πιο ποιοτικό από ότι περίμενα. Επίσης μου αρέσει που είναι hatchback καθώς με το crossland δεν μπορώ να πώ ότι στα 5 χρόνια που το έχω χρησιμοποίησα την απόσταση από το έδαφος που διαθέτει 🙂 οπότε για τη δική μου χρήση προτιμώ κάτι χαμηλό με λιγότερη ευπάθεια και καλύτερη αεροδυναμική.
                                        Στα αρνητικά του θα ήθελα λίγω μεγαλύτερο προτμπαγκαζ (350 λίτρα) και κάπως φτηνές δείχνουν οι εσωτερικές χειρολαβές.
                                        Εν κατακλείδι δείχνει ένα πολύ καλό value for money αυτή τη στιγμή.

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • D
                                          dettol @tsour_ee last edited by

                                          @tsour_ee said in BYD forum:

                                          Καλησπέρα και από εμένα, να γράψω και εγώ με τη σειρά μου καθώς το παρήγγειλα την Δευτέρα έχοντας κάνει ένα σύντομο test drive το οποίο με ικανοποίησε πλήρως. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπόρεσα να το πιέσω ιδιαίτερα σε στροφές/υψηλές ταχύτητες για να έχω συμπέρασμα για τις τάσεις πλεύσεις. Πιστεύω θα υπάρχουν καθώς το αναφέρουν οι περισσότεροι.
                                          Μου φάνηκε άνετη η ανάρτηση του στην καθημερινή χρήση (έχω opel crossland), έχει πολύ μεγάλους εσωτερικούς χώρους, φαίνεται αρκετά ποιοτικό και πολύ ωραίο το σαλόνι του με τα δερμάτινα. Από εξοπλισμό έχει τα πάντα, ενώ φαίνεται πολύ καλή και η οθόνη σε απόκριση.Γενικά είναι πιο ποιοτικό από ότι περίμενα. Επίσης μου αρέσει που είναι hatchback καθώς με το crossland δεν μπορώ να πώ ότι στα 5 χρόνια που το έχω χρησιμοποίησα την απόσταση από το έδαφος που διαθέτει 🙂 οπότε για τη δική μου χρήση προτιμώ κάτι χαμηλό με λιγότερη ευπάθεια και καλύτερη αεροδυναμική.
                                          Στα αρνητικά του θα ήθελα λίγω μεγαλύτερο προτμπαγκαζ (350 λίτρα) και κάπως φτηνές δείχνουν οι εσωτερικές χειρολαβές.
                                          Εν κατακλείδι δείχνει ένα πολύ καλό value for money αυτή τη στιγμή.

                                          Με καλο να παραλαβεις! πιστευω οτι εκανες πολυ καλη επιλογη. Μπορεις να φορτιζεις σπιτι σου ή στη δουλεια;

                                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • cirus
                                            cirus @wantone last edited by

                                            @wantone said in BYD forum:

                                            @cirus said in BYD forum:

                                            Εγω να πω οτι το φυσικό αεριο δεν είναι καθόλου φιλικο για το περιβάλλον. Άλλο το φυσικό, αλλο το φιλικό

                                            Μας εχει κάνει η Γερμανια να το πιστέψουμε αυτό και έβαλαν το "φυσικο" σαν ονομασία. Αυτό γιατι είχε μικρό κόστος από Ρωσία οχι οτι τους έπιασαν οικολογικές ανυσηχίες.

                                            https://el.wikipedia.org/wiki/Φυσικό_αέριο

                                            ορυκτο καύσιμο και αποτελέιται απο αέριο μείγμα κορεσμένων υδρογονανθράκων με μικρό αριθμό ατόμων άνθρακα. Οποτε δεν χρειαζεται να πω πολλα για να καταλάβουμε τι ακριβως συμβαινει με την καυση του ως καύσιμο.

                                            Αυτό για την ανυσηχία σου αν το Dolfin είναι καθαρότερο ή όχι. ΑΝ (και είναι μεγάλο το ΑΝ) η ενεργεια παράγεται από καθαρες πηγες ενέργειας ΝΑΙ το ηλεκτρικο αμάξι είναι καθαρότερο από οτιδηπωτε άλλο που καίει ορυκτό καύσιμο οποιασδηπωτε μορφής.

                                            Ενταξει είναι καθαρότερο το φυσικο αεριο από το πετρελαιο και την βενζίνη αλλα δεν συνεπάγεται οτι είναι καθαρο καύσιμο

                                            ξαναλέω το "φυσικο" μπηκε μπροστά για να μας δημιουργήσει αυτή την ψευαισθηση

                                            φυσικό είναι και το πετρέλαιο στην φύση υπενθυμίζω

                                            το διαβασες το λινκ που εβαλες; λεει οτι εχει μειωμενες εκπομπες ρυπων σε σχεση με αλλα καυσιμα.

                                            τι σχεση εχει η Γερμανια στο ονομα φυσικο μονο εσυ ξερεις.
                                            αν εκανες το κοπο να κανεις ενα google θα εβλεπες αυτο

                                            Name. In the early 1800s, natural gas became known as "natural" to distinguish it from the dominant gas fuel at the time, coal gas. Unlike coal gas, which is manufactured by heating coal, natural gas can be extracted from the ground in its native gaseous form.

                                            το φυσικο ειναι επηδη ειναι ετοιμο στην γη και απλα το βγαζουν με αγωγους αυτο ηταν γνωστο απο παντα!

                                            Κανε ενα κοπο και διαβασε τι έγραψα γιατι προφανώς ΔΕΝ διαβασες

                                            εχω αναφερει οτι είναι καθαρότερο από βενζινη και πετρελαιο

                                            Το Natural gas το εσπρωχναν σαν οικολογικό καύσιμο οι γερμανοι γιατι το χρησιμοποιουσαν για θερμανση κυριώς γιατι το επαιρναν σε χαμηλες τιμες από την Ρωσία

                                            το ότι είναι καθαρότερο από το πετρελαιο και την βενζίνη δεν το κάνει ΚΑΘΑΡΟ καύσιμο

                                            Cirus the virus

                                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 35 / 149
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr