-
ολα το ιδιο παθαίνουν αμα τα κυνηγας ( και τα τογιοτα! απλα δεν το λετε οι κατοχοι για να εχετε ταχα υπεροχη οτι εχετε το καλυτερο υβριδικο !),
Τώρα λέες βλακείες, ό,τι σου κατέβει απλά για να πεις κάτι. Γιατί η μπαταρία δεν αδειάζει ποτέ, λόγω κατασκευής και τρόπου λειτουργίας.
-
αν παει 26Κ η πλουσια εκδοση να δω ποιος θα παει στην τογιοτα που με αυτα τα λεφτα παιρνεις 116 αλογα στην βασικη εκδοση το μικροτερο παντου yc...
Αν δίναν και μερικά στοιχεία οι Κινέζοι, για το πως δουλεύει το υβριδικό τους σύστημα και γιατί παρουσιάζει κάποια κωλύματα , θα ήταν καλά.
καλοι και τιμιοι οι κινεζοι αντιγραφουν και απλοποιούν τα παντα χωρις να εχουν το τουπε της αυθεντιας ...
-
Πρόβλεψη τιμών: από €24.000 έως 29.500.
Θέλω να το οδηγήσω, εαν δω τα άλογα θα το σκεφτώ σοβαρά. Αλλά εαν είναι μόνο ονομαστικά.....
ενταξει τα εχουμε πει αυτα οταν αδειαζει η μπαταριουλα ψοφανε μερικα αλογα αλλα ειναι μικρη και γεμιζει γρήγορα , ολα το ιδιο παθαίνουν αμα τα κυνηγας ( και τα τογιοτα! απλα δεν το λετε οι κατοχοι για να εχετε ταχα υπεροχη οτι εχετε το καλυτερο υβριδικο !), ολοι οικ κατασκευαστες συνδυασμενη ιπποδυναμη γνωστοποιουν.
Ας τα παει κάποιος για δυναμομέτρηση τα υβριδικα να δουμε καμπύλες....μονο τα απολυτως θερμικά κρατανε...Αυτή είναι η καμπύλη του jazz δουλεύει σαν όλα τα ηλεκτρικά, μόνο με το ηλεκτρομοτέρ, (όχι συνδυαστικά) θέλω να δω και του MG αν υπάρχει κάπου
-
Εάν ήταν φθηνό το jazz δεν θα υπήρχε άλλο όχημα για εμένα αλλά που...
-
εδώ μια πιο φωτισμένη φωτογραφία του εσωτερικού από μουλαρι
Μπα για να είμαστε μέσα το βλέπω +3000 ευρώ πάνω από το MG3. Όποτε στα 26Κ η έκδοση trophy (πλούσια)
αν παει 26Κ η πλουσια εκδοση να δω ποιος θα παει στην τογιοτα που με αυτα τα λεφτα παιρνεις 116 αλογα στην βασικη εκδοση το μικροτερο παντου yc...
Το ίδιο και το MG3 . Το πλούσιο κοστίζει όσο η βασική του Yaris hybrid
-
αν παει 26Κ η πλουσια εκδοση να δω ποιος θα παει στην τογιοτα που με αυτα τα λεφτα παιρνεις 116 αλογα στην βασικη εκδοση το μικροτερο παντου yc...
Αν δίναν και μερικά στοιχεία οι Κινέζοι, για το πως δουλεύει το υβριδικό τους σύστημα και γιατί παρουσιάζει κάποια κωλύματα , θα ήταν καλά.
Έχουν δώσει. Και παράλληλα και εν σειρά όπως τα Toyota. Αναλόγως τις συνθήκες. Έχει τρεις συμπλέκτες πολυδίσκων που σκοπό έχουν να συνδυάζουν τα γρανάζια των ταχυτήτων. Δεν έχει σερβομηχανισμό αλλαγής σχέσεων αλλά συνδυασμός γραναζιών είναι ενωμένα με κάθε συμπλέκτη εκ των δυο. Ο τρίτος απομονώνει κινητήρα από τροχούς. Σε χαμηλές ταχύτητες έως τα 65-70χλμ/ωρα λειτουργεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα ακόμα και αν είναι άδεια η μπαταρία η οποία φορτίζει από τον θερμικό στα πρότυπα του jazz
Σίγουρα ο ένας εκ των συμπλεκτών είναι υγρού τύπου και κολυμπάει στο λάδι οι υπόλοιποι δεν γνωρίζω.
-
Πρόβλεψη τιμών: από €24.000 έως 29.500.
Θέλω να το οδηγήσω, εαν δω τα άλογα θα το σκεφτώ σοβαρά. Αλλά εαν είναι μόνο ονομαστικά.....
ενταξει τα εχουμε πει αυτα οταν αδειαζει η μπαταριουλα ψοφανε μερικα αλογα αλλα ειναι μικρη και γεμιζει γρήγορα , ολα το ιδιο παθαίνουν αμα τα κυνηγας ( και τα τογιοτα! απλα δεν το λετε οι κατοχοι για να εχετε ταχα υπεροχη οτι εχετε το καλυτερο υβριδικο !), ολοι οικ κατασκευαστες συνδυασμενη ιπποδυναμη γνωστοποιουν.
Ας τα παει κάποιος για δυναμομέτρηση τα υβριδικα να δουμε καμπύλες....μονο τα απολυτως θερμικά κρατανε...Αυτή είναι η καμπύλη του jazz δουλεύει σαν όλα τα ηλεκτρικά, μόνο με το ηλεκτρομοτέρ, (όχι συνδυαστικά) θέλω να δω και του MG αν υπάρχει κάπου
καλα αυτές είναι θεωρητικές φαντάζομαι καμπύλες δεν νομίζω να ειναι απο πραγματικη δυναμομέτρηση...
-
καλα αυτές είναι θεωρητικές φαντάζομαι καμπύλες δεν νομίζω να ειναι απο πραγματικη δυναμομέτρηση...
Καλώς ή κακώς, όπως το βλέπει ο καθένας, αυτή είναι η απόδοση ενός ηλεκτρικού μοτέρ.
Αν έχεις οδηγήσει ηλεκτρικό μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ.
Άμεση ισχύ και επιτάχυνση, συνεχόμενη, χωρίς διακοπές, καμιά σχέση με οτιδήποτε έχει οποιουδήποτε τύπου κιβώτιο.
-
αν παει 26Κ η πλουσια εκδοση να δω ποιος θα παει στην τογιοτα που με αυτα τα λεφτα παιρνεις 116 αλογα στην βασικη εκδοση το μικροτερο παντου yc...
Αν δίναν και μερικά στοιχεία οι Κινέζοι, για το πως δουλεύει το υβριδικό τους σύστημα και γιατί παρουσιάζει κάποια κωλύματα , θα ήταν καλά.
Υπάρχει μια βασική περιγραφή σε ένα manual που υπάρχει στο θέμα του mg3.
-
αν παει 26Κ η πλουσια εκδοση να δω ποιος θα παει στην τογιοτα που με αυτα τα λεφτα παιρνεις 116 αλογα στην βασικη εκδοση το μικροτερο παντου yc...
Αν δίναν και μερικά στοιχεία οι Κινέζοι, για το πως δουλεύει το υβριδικό τους σύστημα και γιατί παρουσιάζει κάποια κωλύματα , θα ήταν καλά.
Υπάρχει μια βασική περιγραφή σε ένα manual που υπάρχει στο θέμα του mg3.
Ψάχνω κάτι πιο συγκεκριμένο, όπως έχουν κάνει οι NISSAN, TOYOTA, RENAULT, HONDA, HYUNDAI, της MG είναι στο μάλλον και στο περίπου.
-
-
Δεν μου λέτε, ο Συγγελίδης που τα δειγματιζει τα mg? Στην Βουλιαγμένης δίπλα στα Μάζντα; Έχω πάει μια δύο φορές για να δω το nd παλιότερα.
-
-
-
Νταξ 2600 είναι όσο όλα τα bsuv, το βάφτισαν c για λόγους marketing
2,54 είχαν τα περισσότερα. Μόνο το αιρκρος και το κρόσλαντ είχαν 2,605. Το νέο αιρκρος και φροντέρα έχουν 2,67 και είναι στην Β κατηγορία, αφού το 3008 πήγε στα 2,76.
2580 το lbx 2605 το 2008 γύρω στα 2600 bsuv το λέω 2700 csuv
-
Αυτό πόσο έχει;
-
-
-
Στο αγγλικό site έχουν ανακοινώσει τιμές, 22κ το φθηνό με 17αρες 24,5κ το ακριβό με 18αρες. Βάρος 1400 κιλά δηλαδή +100 από το mg3. Από τις φωτογραφίες οι διαστάσεις των ελαστικών πρέπει να ειναι αντίστοιχες με του yc δηλαδή 215/50/18 κ 215/55/17
Αν ο Συγγελίδης δεν αρχίσει τα περίεργα, βάσει των παραπάνω (αγγλικων) τιμών εδώ θα έχει από 23 έως 26, και δεν μπορώ να φανταστώ τι θα γίνει σε πωλήσεις αν όντως δούμε τέτοιες τιμές.
-
Το Drive είχε δοκιμάσει το προηγούμενο αυτόματο τουρμπάτο 1.000άρι κι είχε κάνα 25άρι. Μακάρι τούτο δω να έρθει τόσο χαμηλά.
MG ZS