Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 249
    • 250
    • 251
    • 252
    • 253
    • 273
    • 274
    • 251 / 274
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    5470
    187482
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser @gtsartsal last edited by

      @gtsartsal said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Υπάρχει κανονισμός και έτσι πρέπει να γίνεται. Εγώ κάτι άλλο αναφέρω. Κάτι που βρήκαν τρόπο οι Έλληνες να βγάλουν λεφτά και από αυτό.

      Δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό.... αν και δεν κατάλαβα καλά και τι εννοείς..

      Ούτε αυτός κατάλαβε τι εννοεί...

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
      Εμαθα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • fanis75
        fanis75 moderator @criuser last edited by

        @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

        Δηλαδή εγώ είμαι υπεύθυνος για την αντλία θερμότητας, ή κάθε άλλη συσκευή, ή το ασανσέρ ?

        Για αυτό γράφουμε ότι είναι αναγνωρισμένου εργοστασίου, ώστε να υπάρχει η εγγύηση.

        Όχι δεν είσαι, γιατί δεν πουλάς ως εταιρία, αλλά ως κατασκευαστής.

        Το αυτοκίνητο όμως πωλείται ως ολοκληρωμένο προϊόν μιας εταιρία και όχι 10 διαφορετικών κατασκευαστών. Αγοράζω Fiat, και η Φίατ δίνει την εγγύηση, όχι η Φιατ, η Βαλεό, η Βεμπάστο, η Μπος κλπ. Εαν η Φιατ δεν έχει καλό προμηθευτή, είναι δικό της θέμα.

        Γιατι στο σπίτι έχω την επιλογή να βάλω π.χ. Daikin η TLC, αλλά η Φιατ δεν με ρωτάει εαν θέλω Βαλεό ή Μπος, βάζει ότι θέλει.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • H
          hountalas last edited by

          Παιδιά μόνο Μότης οκ.
          Περι ιμάντα και λαδιών.
          Σε 1.2 μου βάζανε 0-30 και στην συνέχεια αλλάχθηκε σε 0-20.
          Έχω 50κ+ χλμ αυτή την στιγμή και στο σέρβις πριν κάποιες μέρες μου είπαν οτι ο ιμάντας είναι οκ. Ξέρετε εκείνο το σιδεράκι που μετράνε το πάχος.
          Εγώ όμως και το γερακίσιο μάτι μου βλέπω ότι έχει αρχίσει να κάνει ρωγμές στα πλάγια. Οπότε εδώ είναι το θέμα ότι η αντιπροσωπεία για να τον αλλάξει πρέπει να περάσει το τεστ ενώ εγώ θέλω να τον αλλάξω από τώρα.
          Βέβαια ίσως βλέπουν τα χλμ και θέλουν να μην "προλάβω" την εγγύηση;
          Τι να πω, η πρόληψη είναι καλή αλλά είναι και που θα πέσεις.

          A d P Chrisk6 2 Replies Last reply Reply Quote 3
          • L
            lap last edited by

            Αυτές οι ρωγμές είναι που γίνονται υπολείμματα και διαλύουν τον κινητήρα

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A d P
              A d P moderator @hountalas last edited by A d P

              @hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              Παιδιά μόνο Μότης οκ.
              Περι ιμάντα και λαδιών.
              Σε 1.2 μου βάζανε 0-30 και στην συνέχεια αλλάχθηκε σε 0-20.
              Έχω 50κ+ χλμ αυτή την στιγμή και στο σέρβις πριν κάποιες μέρες μου είπαν οτι ο ιμάντας είναι οκ. Ξέρετε εκείνο το σιδεράκι που μετράνε το πάχος.
              Εγώ όμως και το γερακίσιο μάτι μου βλέπω ότι έχει αρχίσει να κάνει ρωγμές στα πλάγια. Οπότε εδώ είναι το θέμα ότι η αντιπροσωπεία για να τον αλλάξει πρέπει να περάσει το τεστ ενώ εγώ θέλω να τον αλλάξω από τώρα.
              Βέβαια ίσως βλέπουν τα χλμ και θέλουν να μην "προλάβω" την εγγύηση;
              Τι να πω, η πρόληψη είναι καλή αλλά είναι και που θα πέσεις.

              Μήπως να βάλεις το @criuser να κάνει ένα τηλέφωνο από τα κεντρικά 😁;

              I EAT MILF AND COOKIES

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by lap

                Πουλα το και παρε αν θες πάλι το 2008 με το νέο κίνητρα με καδένα.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  hountalas @lap last edited by hountalas

                  @lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                  Αυτές οι ρωγμές είναι που γίνονται υπολείμματα και διαλύουν τον κινητήρα

                  Χάρηκα!
                  Το κριτήριο τους (η μέτρηση του πάχους του ιμάντα) ίσως καμιά φορά ξεπερνά την αρχή της φθοράς.
                  Τουλάχιστον στην αλλαγή όταν γίνει θα καθαρίσουν και τα υπολείμματα στο φίλτρο.

                  Όσο για το πούλα το,
                  το αγοράζουν 16 με 17κ τώρα για να το δώσουν 19.
                  Και γλυκοκοιτάζω το 3008 που μετά βλέπεις και το χ2 και ξέρετε μετά πως πάει!
                  Η να δω κορόλλα cross; Άσε ακόμα μικρός είμαι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by

                    Μέχρι ν γίνει αλλαγή εάν δεν κυκλοφορεί το λάδι σωστά στην σωστή ποσότητα και ταχύτητα θα έχει φθορές το μοτέρ.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Chrisk6
                      Chrisk6 @hountalas last edited by

                      @hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                      Παιδιά μόνο Μότης οκ.
                      Περι ιμάντα και λαδιών.
                      Σε 1.2 μου βάζανε 0-30 και στην συνέχεια αλλάχθηκε σε 0-20.
                      Έχω 50κ+ χλμ αυτή την στιγμή και στο σέρβις πριν κάποιες μέρες μου είπαν οτι ο ιμάντας είναι οκ. Ξέρετε εκείνο το σιδεράκι που μετράνε το πάχος.
                      Εγώ όμως και το γερακίσιο μάτι μου βλέπω ότι έχει αρχίσει να κάνει ρωγμές στα πλάγια. Οπότε εδώ είναι το θέμα ότι η αντιπροσωπεία για να τον αλλάξει πρέπει να περάσει το τεστ ενώ εγώ θέλω να τον αλλάξω από τώρα.
                      Βέβαια ίσως βλέπουν τα χλμ και θέλουν να μην "προλάβω" την εγγύηση;
                      Τι να πω, η πρόληψη είναι καλή αλλά είναι και που θα πέσεις.

                      Δεν θελω να ειμαι ο γκαντεμης...αλλα αυτη την κουβεντα ειχα με τον κουμπαρο μου τα Χριστουγεννα που εχει ενα Grandland με τον 1.2. Ειχε κοντα 50Κ αν θυμαμαι καλα και ετοιμαζοταν να βγει απο την 5ετη εγγυηση.
                      Του ελεγα στειλτο θα το παρεις στα χερια...Μετα απο 1-2 μηνες σε ενα στοπ η κουμπαρα παει να φυγει και της σβηνει. Ε αυτο ηταν...Καρφωμα απο τα καλα.
                      Τελικα με λιγο μανουρα και σπρωξιμο απο γνωστους εγινε αλλαγη του κινητηρα...Κανα 3 βδομαδο/μηνα εμενε συνεργειο και τωρα ξαναστρωνει.

                      gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        hountalas last edited by hountalas

                        ε θα μάθουμε σε 1 - 2 μήνες!
                        Εγώ όσο μπορούσα το πρόσεχα.
                        Και σέρβις ανάλογα με τα χιλιόμετρα (max15κ) και την χρήση, και το πλάκωνα που και που, και τα ταξίδια του με 130....140 τα έκανε.
                        Ε τώρα αν με την προσοχή που μπορεί να δίνει κάποιος πάθει puma! (χαλάσει) στα καλά καθούμενα, τότε θα βρίζω και εγώ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Αγαπούλα......ΠΟΥΛΑ

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • gtsartsal
                            gtsartsal @Chrisk6 last edited by

                            @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                            @hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                            Παιδιά μόνο Μότης οκ.
                            Περι ιμάντα και λαδιών.
                            Σε 1.2 μου βάζανε 0-30 και στην συνέχεια αλλάχθηκε σε 0-20.
                            Έχω 50κ+ χλμ αυτή την στιγμή και στο σέρβις πριν κάποιες μέρες μου είπαν οτι ο ιμάντας είναι οκ. Ξέρετε εκείνο το σιδεράκι που μετράνε το πάχος.
                            Εγώ όμως και το γερακίσιο μάτι μου βλέπω ότι έχει αρχίσει να κάνει ρωγμές στα πλάγια. Οπότε εδώ είναι το θέμα ότι η αντιπροσωπεία για να τον αλλάξει πρέπει να περάσει το τεστ ενώ εγώ θέλω να τον αλλάξω από τώρα.
                            Βέβαια ίσως βλέπουν τα χλμ και θέλουν να μην "προλάβω" την εγγύηση;
                            Τι να πω, η πρόληψη είναι καλή αλλά είναι και που θα πέσεις.

                            Δεν θελω να ειμαι ο γκαντεμης...αλλα αυτη την κουβεντα ειχα με τον κουμπαρο μου τα Χριστουγεννα που εχει ενα Grandland με τον 1.2. Ειχε κοντα 50Κ αν θυμαμαι καλα και ετοιμαζοταν να βγει απο την 5ετη εγγυηση.
                            Του ελεγα στειλτο θα το παρεις στα χερια...Μετα απο 1-2 μηνες σε ενα στοπ η κουμπαρα παει να φυγει και της σβηνει. Ε αυτο ηταν...Καρφωμα απο τα καλα.
                            Τελικα με λιγο μανουρα και σπρωξιμο απο γνωστους εγινε αλλαγη του κινητηρα...Κανα 3 βδομαδο/μηνα εμενε συνεργειο και τωρα ξαναστρωνει.

                            Πολύ σημαντικό όμως ότι τελικά της άλλαξαν κινητήρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • piliourits
                              piliourits last edited by

                              Είναι απαράδεκτο που τα πεζοσιτροέν βγάζουν βλάβες λες κι είναι Βαγγέληδες, αλλά τουλάχιστον είναι χιλιάδες οι περιπτώσεις που ανταποκρίνεται η εταιρεία και αντικαθιστά ακριβά κομμάτια.

                              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimitrioskosmas last edited by

                                Καλό είναι να το σπρώξει με το καινούριο μοτέρ τώρα που θα πιάσει και κάποιο καλό πόσο στη πώληση
                                Ούτε ο cruiser δε μπορεί εγγυηθεί ότι δε θα ξαναπάθει βλαβη

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @dimitrioskosmas last edited by

                                  @dimitrioskosmas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                  Ούτε ο cruiser δε μπορεί εγγυηθεί ότι δε θα ξαναπάθει βλαβη

                                  Μπορεί όμως να εγγυηθεί ότι θα πάθει βλάβη!!😁

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  H 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Εγώ μπορώ να εγγυηθώ ότι έχετε χιούμορ.

                                    Το είδος του είναι πολύ χρήσιμο αυτήν την περίοδο των υψηλών θερμοκρασιών.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                    Εμαθα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • H
                                      hountalas @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                      @dimitrioskosmas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                      Ούτε ο cruiser δε μπορεί εγγυηθεί ότι δε θα ξαναπάθει βλαβη

                                      Μπορεί όμως να εγγυηθεί ότι θα πάθει βλάβη!!😁

                                      Μπορεί να πάθει puma δηλαδή!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • xenos
                                        xenos @criuser last edited by

                                        @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                        O 1.2 έχει ιμάντα μέχρι τώρα σε όλες τις εκδόσεις.

                                        Με τον ιμάντα το πρόβλημα είναι ότι είναι μέσα στο λάδι και τα λάδια που είχαν αρχικά επιλεχθεί δεν ήταν σωστά και τον έφθειραν με αποτέλεσμα να φεύγουν κομματάκια και να προκαλούν θέματα και σε ακραίες περιπτώσεις κόψιμο.

                                        Εχουν αλλάξει 2-3 φορές από ότι έχω διαβάσει τις προδιαγραφές του λαδιού και προφανώς υπάρχει εντολή στα συνεργεία για έλεγχο του ιμάντα σε κάποια χλμ, ίσως ανάλογα και με το λάδι που έχει χρησιμοποιηθεί στα σέρβις και αν δουν να έχει θέμα να τον αλλάζουν.

                                        Προφανώς υπήρχε αστοχία μελέτης για τον συνδυασμό ιμάντα με το λάδι, όπως αντίστοιχα υπήρχε και στο πάχος της καδένας στο ντίζελ.

                                        Υπάρχουν πολλά βίντεος που δείχνουν τι παθαίνει ο καημένος ο ιμάντας και ότι τα κομματάκια που φεύγουν φράσουν το φίλτρο.
                                        πχ
                                        https://youtu.be/_Pt1zYznXzk?t=144
                                        Youtube Video – [04:44..]

                                        Πάντως αυτό με τα λάθος λάδια μου το έχουν πει πολλοί και για άλλες μάρκες. Βάζουν το φθηνό 5-30 και όχι 0-20, 5-20 κλπ.

                                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Τόσο ωραία αυτοκίνητα τα καταστρέφουν

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • H
                                            hountalas last edited by

                                            Εμένα στα 53κ χλμ πάντως δεν είναι για αλλαγή σύμφωνα με την επιστημονική μέτρηση με το "κλειδάκι" που έχουν (έχω πάρει και εγώ ένα για να το ελέγχω). Λάδια είπαμε ξεκίνησα με 0-30 και στα επόμενα σέρβις βάζουν 0-20.
                                            Για ξύλο είναι αν είναι να ασχολούμαστε και με τέτοια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 251
                                            • 252
                                            • 253
                                            • 273
                                            • 274
                                            • 251 / 274
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr