-
-
τιμες του kia ev3 στη γερμανια. Στην ελλαδα θα ειναι σιγουρα πιο ψηλα, διοτι εχουμε 5% περισσοτερο ΦΠΑ. Μενει να δουμε αν θα φαμε και κανενα εξτρα καπελο. Παντως η πιο οικονομικη εκδοση (air) φαινεται καλα εξοπλισμενη (καμερα οπισθοπορειας, αισθητηρες παρκαρισματος μπροστα).
Το dolphin προσφερει ΠΟΛΥ καλυτερο εξοπλισμο σε ΠΟΛΥ χαμηλοτερη τιμη, αλλα για οποιον δεν θελει κινεζικο, ειναι μια καλη λυση. Βεβαιως, σε αυτα τα χρηματα αγοραζεις Μ3, αλλα εκει επιστρεφουμε στο γνωστο θεμα των μεγαλων διαστασεων των τεσλα. Το ev3 ειναι πολυ πιο μαζεμενο, στα 4.31μ -
Εκτος τοπου και χρονου οι τιμες στα ηλεκτρικα των κια και χιουνται. Για αυτο κανουν τρελες εκπτωσεις, δεν πουλάνε μια. Ειπαμε στα 40+ ΜΟΝΟ Τέσλα, ολα τα αλλα ειναι απλά βλακεία αγορά. Στα πιο φτηνα BYD ο μπαμπάς σας. Αυτα σημερα, ατο μελλον κανεις δεν ξέρει.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εκτος τοπου και χρονου οι τιμες στα ηλεκτρικα των κια και χιουνται. Για αυτο κανουν τρελες εκπτωσεις, δεν πουλάνε μια. Ειπαμε στα 40+ ΜΟΝΟ Τέσλα, ολα τα αλλα ειναι απλά βλακεία αγορά. Στα πιο φτηνα BYD ο μπαμπάς σας. Αυτα σημερα, ατο μελλον κανεις δεν ξέρει.
διαφωνώ κάθετα. Τα BYD έχουν πολύ καλά χαρακτηριστικά και ανταγωνιστικές τιμές για αυτά που προσφέρουν. Ως κάτοχος ηλεκτρικού hyundai θα πω οτι ειναι αρκετά τίμιο αυτοκίνητο, σίγουρα δεν ειναι άριστο, αλλά ειναι αξιόλογο. Όσο για τον Musk, ο ίδιος πλέον τι ποσοστό της Tesla εχει? έχεις εμπειρία με προβλήματα εντός εγγύησης σε Tesla? γνωρίζεις πόσο χρόνο κάνουν να έρθουν τα ανταλακτικά τους? Η ψαλίδα της Tesla με την BYD έχει μικρύνει πάρα πολύ, τα κινέζικα (ακόμα και με τους φόρους που επιβάλει η δήθεν φιλελεύθερη Ευρώπη της ηγεμονικής γερμανίας που πλέον βρίσκεται σε ύφεση, με μία αυτοκινητοβιομηχανία πανάκριβη τεχνολογίας 10 ετών πίσω) ειναι ανταγωνιστικά, σε καλές τιμές και πάνω από όλα, τίμια. Σε 3 -4 χρόνια από σήμερα, η εικόνα ακόμα και στην Ελλάδα θα ειναι τελείως διαφορετική, ειναι απλά θέμα χρόνου...
-
Μα δεν ειπα κατι διαφορετικο, αυτο εγραψα ποσο καλα ειναι τα BYD. Και ποσο ακριβα τα κια και χιουνται χωρις λογο. Εξ’ου και δεν πουλανε. Και τωρα τρεχει €9.000 εκπτωση.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εκτος τοπου και χρονου οι τιμες στα ηλεκτρικα των κια και χιουνται. Για αυτο κανουν τρελες εκπτωσεις, δεν πουλάνε μια. Ειπαμε στα 40+ ΜΟΝΟ Τέσλα, ολα τα αλλα ειναι απλά βλακεία αγορά. Στα πιο φτηνα BYD ο μπαμπάς σας. Αυτα σημερα, ατο μελλον κανεις δεν ξέρει.
διαφωνώ κάθετα. Τα BYD έχουν πολύ καλά χαρακτηριστικά και ανταγωνιστικές τιμές για αυτά που προσφέρουν. Ως κάτοχος ηλεκτρικού hyundai θα πω οτι ειναι αρκετά τίμιο αυτοκίνητο, σίγουρα δεν ειναι άριστο, αλλά ειναι αξιόλογο. Όσο για τον Musk, ο ίδιος πλέον τι ποσοστό της Tesla εχει? έχεις εμπειρία με προβλήματα εντός εγγύησης σε Tesla? γνωρίζεις πόσο χρόνο κάνουν να έρθουν τα ανταλακτικά τους? Η ψαλίδα της Tesla με την BYD έχει μικρύνει πάρα πολύ, τα κινέζικα (ακόμα και με τους φόρους που επιβάλει η δήθεν φιλελεύθερη Ευρώπη της ηγεμονικής γερμανίας που πλέον βρίσκεται σε ύφεση, με μία αυτοκινητοβιομηχανία πανάκριβη τεχνολογίας 10 ετών πίσω) ειναι ανταγωνιστικά, σε καλές τιμές και πάνω από όλα, τίμια. Σε 3 -4 χρόνια από σήμερα, η εικόνα ακόμα και στην Ελλάδα θα ειναι τελείως διαφορετική, ειναι απλά θέμα χρόνου...
ποιος αμαξι εχεις;
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα δεν ειπα κατι διαφορετικο, αυτο εγραψα ποσο καλα ειναι τα BYD. Και ποσο ακριβα τα κια και χιουνται χωρις λογο. Εξ’ου και δεν πουλανε. Και τωρα τρεχει €9.000 εκπτωση.
Ωπ sorry, νόμιζα οτι έκραζες την BYD. Ως προς την KIA/huyndai όμως, με το green bonus των 9 χιλιάδων ευρώ, μπορείς να πάρεις ένα ioniq 5 στην μεσέα έκδοση distinctive με αρχική τιμή 55.190 € , τελική (9 green bonus +9 επιδώτηση κούλας) =37.190. Το ioniq 5 ειναι από τα λίγα που έχουν 800V αρχιτεκτονική, όπως έχει και το KIA ev6 και η Porsche, και φορτίζει σε dc 300 πολύ γρήγορα. Νομίζω το Ioniq σε αυτά τα λεφτά ειναι τίμιο, για τους χώρους του που έχει και για την τεχνολογία του (να ειμαι ειλικρινής το ζαχαρώνω για την επόμενη διετία καλά να είμαστε πρώτα).
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ποιος αμαξι εχεις;
Kona Electric 64 kWH με leasing από 9/22, πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα δεν ειπα κατι διαφορετικο, αυτο εγραψα ποσο καλα ειναι τα BYD. Και ποσο ακριβα τα κια και χιουνται χωρις λογο. Εξ’ου και δεν πουλανε. Και τωρα τρεχει €9.000 εκπτωση.
λολ, βλεπω τωρα που εγραψε ο @limited_one στο νημα της vw για προσφορα στο id3. Μηπως καταλαβαινουν οτι τελειωνουν τα λεφτα και θα τους τα φαει ολα η byd;
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα δεν ειπα κατι διαφορετικο, αυτο εγραψα ποσο καλα ειναι τα BYD. Και ποσο ακριβα τα κια και χιουνται χωρις λογο. Εξ’ου και δεν πουλανε. Και τωρα τρεχει €9.000 εκπτωση.
λολ, βλεπω τωρα που εγραψε ο @limited_one στο νημα της vw για προσφορα στο id3. Μηπως καταλαβαινουν οτι τελειωνουν τα λεφτα και θα τους τα φαει ολα η byd;
Αν δεν πιάνουν νούμερα, η θα ρίξουν τιμή η θα αναγκαστούν να φτιάξουν καλύτερο προϊόν.
Το πρώτο γίνεται άμεσα, το δεύτερο θέλει χρόνο. -
@limited_one said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα δεν ειπα κατι διαφορετικο, αυτο εγραψα ποσο καλα ειναι τα BYD. Και ποσο ακριβα τα κια και χιουνται χωρις λογο. Εξ’ου και δεν πουλανε. Και τωρα τρεχει €9.000 εκπτωση.
λολ, βλεπω τωρα που εγραψε ο @limited_one στο νημα της vw για προσφορα στο id3. Μηπως καταλαβαινουν οτι τελειωνουν τα λεφτα και θα τους τα φαει ολα η byd;
Αν δεν πιάνουν νούμερα, η θα ρίξουν τιμή η θα αναγκαστούν να φτιάξουν καλύτερο προϊόν.
Το πρώτο γίνεται άμεσα, το δεύτερο θέλει χρόνο.το id3 μια χαρα ειναι, αφου πλεον βελτιωσαν το infotainment. Το προβλημα ειναι η τιμη. Για 30-32k προ επιδοτησης θα ηταν οκ, 38.5k ομως ΟΧΙ!
-
δημοκρατικοί και ρεπουμπλικάνοι
δεξιοί αριστεροί
προοδευτικοί και συντηρητικοί
οπαδοί των άκρων
ολοι με EVhttps://abcnews.go.com/Politics/kamala-harris-presidency-electric-vehicles/story?id=112781610
@vagkirk μάλλον έχουμε αντιστροφή των ρόλων σε εκείνη την σεξουαλική πράξη που περιγράφεται σε αλλο τοπικό
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το id3 μια χαρα ειναι, αφου πλεον βελτιωσαν το infotainment. Το προβλημα ειναι η τιμη. Για 30-32k προ επιδοτησης θα ηταν οκ, 38.5k ομως ΟΧΙ!
Δεν ξέρω σε τι κατάσταση ειναι το software, στην αρχή η κατάσταση ήταν χάλια, ελπίζω να έλυσαν τα bugs. Οι μπαταρίες ειναι νομίζω λιθίου, 32k αναφέρεις με την μεγάλη μπαταρία των 79 kWh?
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το id3 μια χαρα ειναι, αφου πλεον βελτιωσαν το infotainment. Το προβλημα ειναι η τιμη. Για 30-32k προ επιδοτησης θα ηταν οκ, 38.5k ομως ΟΧΙ!
Δεν ξέρω σε τι κατάσταση ειναι το software, στην αρχή η κατάσταση ήταν χάλια, ελπίζω να έλυσαν τα bugs. Οι μπαταρίες ειναι νομίζω λιθίου, 32k αναφέρεις με την μεγάλη μπαταρία των 79 kWh?
εχω ακουσει οτι εχει βελτιωθει πολυ η κατασταση στο infotainment. Δεν εχουν λυθει ολα, αλλα τουλαχιστον δεν ειναι το δραμα που ηταν στην αρχη.
Οχι, δεν ειμαι παραλογος. Με 32κ τιμη προ επιδοτησης, θα εμπαινα σε σκεψεις για το id3 με την μικρη μπαταρια και στην βασικη εκδοση. Το dolphin δινει πολυ καλυτερο εξοπλισμο και σε χαμηλοτερη τιμη, αλλα τουλαχιστον σε αυτην την τιμη, θα εδινε λιγο μαχη. Τωρα παει απατο. -
Ο @lap κοιμάται, κι η τύχη του δουλεύει...
https://www.carandmotor.gr/nea/i-nea-mpataria-tis-samsung-prosferei-1000-hlm#Echobox=1723433083
-
-
Η φωτογραφία θα μπορούσε να μπει και στις Γελοιογραφίες και λέει πολλά για το παρόν της Ηλεκτροκίνησης...
-
Σαν να προσγειώθηκε αυτό το πράγμα σε μία παραλία σε κάποιο σημείο της Ελλάδας και βγάζουν μια αναμνηστική φωτογραφία, πριν του κάνουν τομή.
Αυτά είναι ντοκουμέντα, μη μας λένε μετά οι petrolheads ότι δεν υπάρχουν μπαταρίες για ev και ότι δεν πατήσαμε στον Άρη.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
τιμες του kia ev3 στη γερμανια. Στην ελλαδα θα ειναι σιγουρα πιο ψηλα, διοτι εχουμε 5% περισσοτερο ΦΠΑ. Μενει να δουμε αν θα φαμε και κανενα εξτρα καπελο. Παντως η πιο οικονομικη εκδοση (air) φαινεται καλα εξοπλισμενη (καμερα οπισθοπορειας, αισθητηρες παρκαρισματος μπροστα).
Το dolphin προσφερει ΠΟΛΥ καλυτερο εξοπλισμο σε ΠΟΛΥ χαμηλοτερη τιμη, αλλα για οποιον δεν θελει κινεζικο, ειναι μια καλη λυση. Βεβαιως, σε αυτα τα χρηματα αγοραζεις Μ3, αλλα εκει επιστρεφουμε στο γνωστο θεμα των μεγαλων διαστασεων των τεσλα. Το ev3 ειναι πολυ πιο μαζεμενο, στα 4.31μTo dolphin με τιμη 20κ (μετα την επιδοτηση), συμπαθητικη εμφανιση και εσωτερικο φαινεται πραγματι μια πολυ καλη προταση για αυτοκινητο πολης.
Απο ταχυτητα φορτισης σε σχεση με τον ανταγωνισμο πως τα παει ξερουμε?
Επισης απο αυτονομια βγαζει καμια 300αρια χλμ στανταρ σε συνθηκες πολεις? Αν ναι, ιδιως εκει που εχουν φτασει τα superminis σε τιμη και με το σταθερα πανακριβο κοστος βενζινης στη χωρα μας, θα τα εξαφανισει ολα. Και δικαιως. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
τιμες του kia ev3 στη γερμανια. Στην ελλαδα θα ειναι σιγουρα πιο ψηλα, διοτι εχουμε 5% περισσοτερο ΦΠΑ. Μενει να δουμε αν θα φαμε και κανενα εξτρα καπελο. Παντως η πιο οικονομικη εκδοση (air) φαινεται καλα εξοπλισμενη (καμερα οπισθοπορειας, αισθητηρες παρκαρισματος μπροστα).
Το dolphin προσφερει ΠΟΛΥ καλυτερο εξοπλισμο σε ΠΟΛΥ χαμηλοτερη τιμη, αλλα για οποιον δεν θελει κινεζικο, ειναι μια καλη λυση. Βεβαιως, σε αυτα τα χρηματα αγοραζεις Μ3, αλλα εκει επιστρεφουμε στο γνωστο θεμα των μεγαλων διαστασεων των τεσλα. Το ev3 ειναι πολυ πιο μαζεμενο, στα 4.31μTo dolphin με τιμη 20κ (μετα την επιδοτηση), συμπαθητικη εμφανιση και εσωτερικο φαινεται πραγματι μια πολυ καλη προταση για αυτοκινητο πολης.
Απο ταχυτητα φορτισης σε σχεση με τον ανταγωνισμο πως τα παει ξερουμε?
Επισης απο αυτονομια βγαζει καμια 300αρια χλμ στανταρ σε συνθηκες πολεις? Αν ναι, ιδιως εκει που εχουν φτασει τα superminis σε τιμη και με το σταθερα πανακριβο κοστος βενζινης στη χωρα μας, θα τα εξαφανισει ολα. Και δικαιως.Σε συνθήκες πόλης τα ηλεκτρικα όπως και τα υβριδικά καίνε λιγότερο. Άρα αν η 60αρα μπαταρία του βγάζει 350 σε μικτη χρήση εντός κίνησης μπορεί να φτάνει και τα 450.
Για ταχύτητα φόρτισης τα byd είναι σχετικά αργά. Νομίζω το μάξιμουμ είναι 88.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης