-
Καλησπέρα σε όλους,
Θα προχωρήσω σε αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
Συγκεκριμένα είμαι ανάμεσα σε Mercedes A-class ή BMW 1-series (και τα δύο του 2020 περίπου)
Και υπάρχει το δίλημμα του τίτλου :
Diesel ή βενζίνη και μετατροπή σε υγραέριο;Η μόνη εμπειρία που έχω σε υγραέριο είναι πολύ θετική (Kia ProCeed του 2009 / τοποθέτηση το 2018 / κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής)
Ωστόσο δεν ξέρω αν στα αυτοκίνητα που αναφέρω υπάρχουν ανησυχίες, αν ο κινητήρας τους είναι "δεκτικός" στο υγραέριο κτλ.
Από την άλλη, diesel δεν είχα ποτέ.
Όσοι γνωστοί μου έχουν diesel αυτοκίνητα (παλιότερης όμως γενιάς, του 2010) δεν έχουν κάποιο πρόβλημα. Αλλά διαβάζω διάφορα για τα πιο σύγχρονα.Κάποια ιδέα; Ή εμπειρία από τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα;
Ευχαριστώ
-
Τίποτα από όλα αυτά, bmw 225xe.
Plug-in hybrid -
BMW και Υγραέριο ειναι Νο Νο, δεν αρέσει στον κινητήρα. Για Μερτσέντες δεν γνωρίζω, αλλά λογικά ο κινητήρας της Ρενώ θα είναι πιο δεκτικός στο υγραέριο.
-
Προτιμότερο υγραέριο.
Ποιοτικο συστημα που να ρυθμιζεται.
Σωστη εγκατασταση.
Σωστη ρυθμιση καθ οδον.
Σωστη συντηρηση.Με υγραεριο μεγαλυτερη αυταρκεια σε καυσιμο, δυο δεξαμενες, ειναι φθηνοτερο απο τα αλλα σε τιμη και ειναι πιο πιο πιθανον να απαγορευτουν τα πετρελαιοκινητα παρα τα βενζινοκινητα (υποθετικως).
-
@kyros_g said in Αγορά μεταχειρισμένου : Diesel ή βενζίνη + προσθήκη υγραερίου:
Καλησπέρα σε όλους,
Θα προχωρήσω σε αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
Συγκεκριμένα είμαι ανάμεσα σε Mercedes A-class ή BMW 1-series (και τα δύο του 2020 περίπου)
Και υπάρχει το δίλημμα του τίτλου :
Diesel ή βενζίνη και μετατροπή σε υγραέριο;Η μόνη εμπειρία που έχω σε υγραέριο είναι πολύ θετική (Kia ProCeed του 2009 / τοποθέτηση το 2018 / κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής)
Ωστόσο δεν ξέρω αν στα αυτοκίνητα που αναφέρω υπάρχουν ανησυχίες, αν ο κινητήρας τους είναι "δεκτικός" στο υγραέριο κτλ.
Από την άλλη, diesel δεν είχα ποτέ.
Όσοι γνωστοί μου έχουν diesel αυτοκίνητα (παλιότερης όμως γενιάς, του 2010) δεν έχουν κάποιο πρόβλημα. Αλλά διαβάζω διάφορα για τα πιο σύγχρονα.Κάποια ιδέα; Ή εμπειρία από τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα;
Ευχαριστώ
Ρόλο παίζουν τα χιλιόμετρα και που θα κινείσαι.
Στη οικογένεια έχουμε Volvo V40 D2 πετρέλαιο, κάνει ~30,000/χρόνο . Και με υγραέριο εγώ ένα Opel Corsa κάνει 25000 .
Απλώς θέλει ψάξιμο το μεταχειρισμένο πετρέλαιο , γιατί πολλά είναι και leasing ή εισαγωγής .
Το θέμα που μπορεί να βγάλουν είναι μπεκ πετρελαίου που είναι πιο δαπανηρά .
Για BMW δε γνωρίζω, αλλά Mercedes A Class πιο κοιτάζεις ; -
Αν είσαι ΒΕΒΑΙΟΣ για ορθή εγκατάσταση υγραερίου, καλώς.
Εγώ επειδή βλέπω στην επαρχία να παίρνουν φωτιά τα υγραερια από μετατροπή, τρέμω στην ιδέα και μόνο.
Έχω προσωπικό γνωστό που πρόλαβε και βγήκε εγκαίρως πριν λαμπαδιασει το αυτοκίνητο.
Το κοίταζε από τα 40 μέτρα να γίνεται στάχτη.Το πετρέλαιο ενδεχομένως να σου βγάλει κανένα μπεκ ή κανένα dpf, αλλά φωτιά δεν θα πάρει ποτε. Το ίδιο το καύσιμο είναι βραδυκαυστο.
-
@clockwork82 said in Αγορά μεταχειρισμένου : Diesel ή βενζίνη + προσθήκη υγραερίου:
Αν είσαι ΒΕΒΑΙΟΣ για ορθή εγκατάσταση υγραερίου, καλώς.
Εγώ επειδή βλέπω στην επαρχία να παίρνουν φωτιά τα υγραερια από μετατροπή, τρέμω στην ιδέα και μόνο.
Έχω προσωπικό γνωστό που πρόλαβε και βγήκε εγκαίρως πριν λαμπαδιασει το αυτοκίνητο.
Το κοίταζε από τα 40 μέτρα να γίνεται στάχτη.Το πετρέλαιο ενδεχομένως να σου βγάλει κανένα μπεκ ή κανένα dpf, αλλά φωτιά δεν θα πάρει ποτε. Το ίδιο το καύσιμο είναι βραδυκαυστο.
Αν έπαιρνε φωτιά το υγραέριο από την έκρηξη δεν θα είχε μείνει κολυμπυθροξυλο.
Από ποιο σημείο του αυτοκινήτου ξεκίνησε η φωτιά;
Εγώ έχω καταλάβει πως πρόκειται για κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα, λάδια , μπουζί , ηλεκτρικά θεματακια κλπ.
Το υγραέριο θέλει και αυτό συγκεκριμένο έλεγχο και σέρβις που δεν νομίζω πως οι περισσότεροι που το επιλέγουν για οικονομικούς λόγους μετά από λίγα χρόνια διαθέτουν τα χρήματα και τον χρόνο κυρίως, μεροκαματιάρηδες άνθρωποι. -
Ειναι υπερσπανιες περιπτωσεις.
-
Εν το μεταξύ η βενζίνη είναι χειρότερη αν πάρει φωτιά απ ότι το υγραεριο, και αυτοκίνητα με αέριο να παίρνουν φωτιά μόνο σε κάτι λαντα απο Ρωσία πλευρά στο YT εχω δει. Παρε ντιζελ αν κάνεις αρκετά χλμ τον χρόνο, έχουμε της εταιρείας vw με 2-300000 και δεν έχουν σοβαρά μηχανικά θέματα,μόνο φθορας,αλλά κάνουν 25-30000χλμ τον χρόνο
-
@georgemit said in Αγορά μεταχειρισμένου : Diesel ή βενζίνη + προσθήκη υγραερίου:
Τίποτα από όλα αυτά, bmw 225xe.
Plug-in hybridΩραία η ιδέα σου, αλλά είμαι σε αναζήτηση πιο "Compact" οχήματος
-
@fanis75 said in Αγορά μεταχειρισμένου : Diesel ή βενζίνη + προσθήκη υγραερίου:
BMW και Υγραέριο ειναι Νο Νο, δεν αρέσει στον κινητήρα. Για Μερτσέντες δεν γνωρίζω, αλλά λογικά ο κινητήρας της Ρενώ θα είναι πιο δεκτικός στο υγραέριο.
Ενδιαφέρουσα πληροφορία για Bmw + υγραέριο..
Υπάρχουν αναφορές για προβλήματα;
Οπότε λες στην περίπτωση της BMW μόνο Diesel, μακριά από μετατροπή.
-
@margm said in Αγορά μεταχειρισμένου : Diesel ή βενζίνη + προσθήκη υγραερίου:
@kyros_g said in Αγορά μεταχειρισμένου : Diesel ή βενζίνη + προσθήκη υγραερίου:
Καλησπέρα σε όλους,
Θα προχωρήσω σε αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
Συγκεκριμένα είμαι ανάμεσα σε Mercedes A-class ή BMW 1-series (και τα δύο του 2020 περίπου)
Και υπάρχει το δίλημμα του τίτλου :
Diesel ή βενζίνη και μετατροπή σε υγραέριο;Η μόνη εμπειρία που έχω σε υγραέριο είναι πολύ θετική (Kia ProCeed του 2009 / τοποθέτηση το 2018 / κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής)
Ωστόσο δεν ξέρω αν στα αυτοκίνητα που αναφέρω υπάρχουν ανησυχίες, αν ο κινητήρας τους είναι "δεκτικός" στο υγραέριο κτλ.
Από την άλλη, diesel δεν είχα ποτέ.
Όσοι γνωστοί μου έχουν diesel αυτοκίνητα (παλιότερης όμως γενιάς, του 2010) δεν έχουν κάποιο πρόβλημα. Αλλά διαβάζω διάφορα για τα πιο σύγχρονα.Κάποια ιδέα; Ή εμπειρία από τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα;
Ευχαριστώ
Ρόλο παίζουν τα χιλιόμετρα και που θα κινείσαι.
Στη οικογένεια έχουμε Volvo V40 D2 πετρέλαιο, κάνει ~30,000/χρόνο . Και με υγραέριο εγώ ένα Opel Corsa κάνει 25000 .
Απλώς θέλει ψάξιμο το μεταχειρισμένο πετρέλαιο , γιατί πολλά είναι και leasing ή εισαγωγής .
Το θέμα που μπορεί να βγάλουν είναι μπεκ πετρελαίου που είναι πιο δαπανηρά .
Για BMW δε γνωρίζω, αλλά Mercedes A Class πιο κοιτάζεις ;Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι περίπου 20.000 τον χρόνο (ίσως και παραπάνω αν προκύψουν έξτρα εξορμήσεις μέσα στον χρόνο)
Η μεγάλη πλειοψηφία των χιλιομέτρων είναι εντός αστικού ιστού, τις καθημερινές (Κηφισός, κέντρο, κτλ)Mercedes κοιτάζω την A180 από 2019 και μετά (W177).
Είτε με τον Diesel 1.5 116hp, είτε με βενζίνη 1.3 136hp (στον οποίο θα βάλω το υγραέριο) -
@gol said in Αγορά μεταχειρισμένου : Diesel ή βενζίνη + προσθήκη υγραερίου:
Προτιμότερο υγραέριο.
Ποιοτικο συστημα που να ρυθμιζεται.
Σωστη εγκατασταση.
Σωστη ρυθμιση καθ οδον.
Σωστη συντηρηση.Με υγραεριο μεγαλυτερη αυταρκεια σε καυσιμο, δυο δεξαμενες, ειναι φθηνοτερο απο τα αλλα σε τιμη και ειναι πιο πιο πιθανον να απαγορευτουν τα πετρελαιοκινητα παρα τα βενζινοκινητα (υποθετικως).
Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Κι εγώ θεωρητικά υγραέριο θα επέλεγα γιατί το diesel μου είναι άγνωστη πραγματικότητα.
Αλλά δεν έχω κανέναν γνωστό μου που να έχει δοκιμάσει αέριο σε αυτούς τους κινητήρες για να έχω μία άποψη.
Ουσιαστικά αυτό που προσπαθώ να μάθω με την βοήθειά σας (και σας ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις σας έως τώρα) είναι :
ποια λύση για τα συγκεκριμένα δύο αυτοκίνητα, θα βγάλει τους λιγότερους "μπελάδες"
(υποθετικά πάντα, γιατί κρυστάλλινη σφαίρα δεν έχει κανείς) -
@kyros_g said in Αγορά μεταχειρισμένου : Diesel ή βενζίνη + προσθήκη υγραερίου:
ποια λύση για τα συγκεκριμένα δύο αυτοκίνητα, θα βγάλει τους λιγότερους "μπελάδες"
Βενζίνη χωρίς καμία μετατροπή. Αλλιώς, εαν μπλέξεις με μετατροπές υγραερίου, καλύτερα ντηζελ εξ'αρχης. Και ο ντήζελ της Ρενώ (1.5) που φοράει η Α κλας ειναι πολύ αξιόπιστος κινητήρας.
-
@fanis75 said in Αγορά μεταχειρισμένου : Diesel ή βενζίνη + προσθήκη υγραερίου:
@kyros_g said in Αγορά μεταχειρισμένου : Diesel ή βενζίνη + προσθήκη υγραερίου:
ποια λύση για τα συγκεκριμένα δύο αυτοκίνητα, θα βγάλει τους λιγότερους "μπελάδες"
Βενζίνη χωρίς καμία μετατροπή. Αλλιώς, εαν μπλέξεις με μετατροπές υγραερίου, καλύτερα ντηζελ εξ'αρχης. Και ο ντήζελ της Ρενώ (1.5) που φοράει η Α κλας ειναι πολύ αξιόπιστος κινητήρας.
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Δυστυχώς δεν γνωρίζω σίγουρα εάν θα καταφέρω να βρω με πετρέλαιο (με πιέζει και ο χρόνος για να προχωρήσω σε αγορά)..
Εάν καταλήξω με κινητήρα βενζίνης θα πάω "αναγκαστικά" σε υγραέριο (πλέον το budget που απαιτείται για βενζίνη είναι σημαντικά μεγάλο)
Από διάφορα που διάβσα και από πληροφρίες που μου έδωσαν, βλέπω ότι συμβατό σύστημα για τα 2 αυτά αυτοκίνητα είναι μόνο (?) της Master Direct
Θα προσπαθήσω αυτή την εβδομάδα να τους κάνω μια ερώτηση, να δω τι θα μου πούνε και εκείνοι
-
@kyros_g said in Αγορά μεταχειρισμένου : Diesel ή βενζίνη + προσθήκη υγραερίου:
Δυστυχώς δεν γνωρίζω σίγουρα εάν θα καταφέρω να βρω με πετρέλαιο (με πιέζει και ο χρόνος για να προχωρήσω σε αγορά)..
Εάν καταλήξω με κινητήρα βενζίνης θα πάω "αναγκαστικά" σε υγραέριο (πλέον το budget που απαιτείται για βενζίνη είναι σημαντικά μεγάλο)
Από διάφορα που διάβσα και από πληροφρίες που μου έδωσαν, βλέπω ότι συμβατό σύστημα για τα 2 αυτά αυτοκίνητα είναι μόνο (?) της Master Direct
Θα προσπαθήσω αυτή την εβδομάδα να τους κάνω μια ερώτηση, να δω τι θα μου πούνε και εκείνοι
Τώρα σοβαρά το σκέφτεσαι να αγοράσεις ένα καλό και ακριβό μεταχειρισμένο (της τάξης των 25.000 Ευρώ) και να το πας για μετατροπή υγραερίου; Και αν σου κάτσει η στραβή (που θα σου κάτσει) θες να παίζεις blame games με το μάστορα που έβαλε το αέριο, το άλλο συνεργείο που σου κάνει σέρβις και τη Mercedes;
Σοβαρέψου (φιλικά το λέω) και αγόρασε κάτι που θα καλύπτει τις ανάγκες σου χωρίς μετατροπές. Δηλαδή στη συγκεκριμένη περίπτωση μια Α160D η A180D. -
Θα σου έλεγα επίσης να σκεφθείς, αν μπορείς να ανταπεξέλθεις στα έξοδα τακτικής συντήρησης αλλά και πιθανών βλαβών στα μοντέλα που κοιτάς….
-
Καινούργιο θα ήτανε προτιμότερο, για συμβατικη χρηση Dacia υγραεριοκινητα (sandero ή καλυτερα duster) ή καποιο renault captur υγραεριοκινητο.
Απλα και οικονομικα. -
στο ιδιο ακριβως δίλλημα βρισκόμουν (και ίσως βρίσκομαι ακόμα αν έπραξα ορθά) αφού κάνω 15k τον χρόνο. είχα lpg παλιότερα αλλά όταν άλλαξα αυτοκίνητο προτίμησα το diesel γιατί είδα πως με το lpg όταν ήθελα να το πουλήσω οι περισσότεροι ήταν διστακτικοί....
θέμα οικονομίας δεν ξέρω αν τίθεται ανάμεσα σε diesel και lpg (δεδομένου ότι θα ψεκαζει ίσως και βενζίνη) αλλά πιο πολύ θέμα ανησυχίας με φίλτρα dpf και γενικά κατακαθήσεων λόγω κίνησης εντός αστικού ιστού. βέβαια όλα αυτά λύνονται αν τα προσέχεις
ίσως στα τόσα χλμ που κάνεις το diesel να είναι καλύτερη επιλογή... -
@que2 said in Αγορά μεταχειρισμένου : Diesel ή βενζίνη + προσθήκη υγραερίου:
Θα σου έλεγα επίσης να σκεφθείς, αν μπορείς να ανταπεξέλθεις στα έξοδα τακτικής συντήρησης αλλά και πιθανών βλαβών στα μοντέλα που κοιτάς….
Υπάρχουν πολύ καλά εξειδικευμένα συνεργεία Mercedes, στα οποία το κόστος συντήρησης είναι σαν τα άλλα αυτοκίνητα.
Αγορά μεταχειρισμένου : Diesel ή βενζίνη + προσθήκη υγραερίου