Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 244
    • 245
    • 246
    • 247
    • 248
    • 269
    • 270
    • 246 / 270
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    5389
    151829
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis @criuser last edited by

      @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Πάντως για ντίζελ λίγα τα χλμ. Πολύ λίγα. 6000 τον χρόνο.

      Αυτό έλεγα κι εγώ. Περισσότερο θα με αγχωνε σε τι κατάσταση είναι το dpf, παρά το δοχείο adblue.

      Moments before detonation...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • Chrisk6
        Chrisk6 @criuser last edited by

        @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

        Αλλιώς μέχρι την 8ετία/150000 αν κάνεις τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο, πληρώνεις μόνο την εργασία.

        Aυτο με την 8ετια ή 150Κ το αναφερουνε πουθενα επισημα ή ειναι urban legend?

        Το leasing αν το γνωριζεις...οκ.
        Αλλα απο αγνωστο και ειδικα με 2 θεματα να καινε (dpf/adblue) ειναι τρελο ρισκο...

        J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • gatoz
          gatoz @criuser last edited by

          @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

          Πάντως για ντίζελ λίγα τα χλμ. Πολύ λίγα. 6000 τον χρόνο.

          Μπορεί να είναι και ευκαιρία. Αλλά θέλει ψάξιμο.

          Το δοχείο αντμπλού, θα φαίνεται αν έχει αντικατασταθεί.

          Αλλιώς μέχρι την 8ετία/150000 αν κάνεις τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο, πληρώνεις μόνο την εργασία.

          εξαιρουνται τα ληζινγκ

          #milf-a-man

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • J
            johnny159 @Chrisk6 last edited by

            @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

            @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

            Αλλιώς μέχρι την 8ετία/150000 αν κάνεις τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο, πληρώνεις μόνο την εργασία.

            Aυτο με την 8ετια ή 150Κ το αναφερουνε πουθενα επισημα ή ειναι urban legend?

            Το leasing αν το γνωριζεις...οκ.
            Αλλα απο αγνωστο και ειδικα με 2 θεματα να καινε (dpf/adblue) ειναι τρελο ρισκο...

            Καλημέρα.Δηλαδη dpf/adblue καίνε ως προς τι..

            Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Chrisk6
              Chrisk6 @johnny159 last edited by

              @johnny159 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              Αλλιώς μέχρι την 8ετία/150000 αν κάνεις τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο, πληρώνεις μόνο την εργασία.

              Aυτο με την 8ετια ή 150Κ το αναφερουνε πουθενα επισημα ή ειναι urban legend?

              Το leasing αν το γνωριζεις...οκ.
              Αλλα απο αγνωστο και ειδικα με 2 θεματα να καινε (dpf/adblue) ειναι τρελο ρισκο...

              Καλημέρα.Δηλαδη dpf/adblue καίνε ως προς τι..

              Ειναι γνωστο οτι το πετρελαιο δεν συμπαθει μικρες διαδρομες και λογω λιγων χλμ που εχει το αυτοκινητο ειναι πιθανο (δεν το ξερουμε απλα σκεφτεσαι το κακο σεναριο) να εκανε μικρες αποστασεις με οτι συνεπαγεται.
              Δεν ξερεις αν εκανε ανοιγματα να καθαριζει οπως πρεπει και αν γινει καμια κεντα και βουλωσει/χαλασει (πες το οπως θες) εχει ενα σεβαστο κοστος η αλλαγη του.
              Οπως και το adblue αν βγαλει καποιο προβλημα μιας και που το συνηθιζει.
              Ειναι γνωστο το προβλημα.
              Και αν ισχυει οπως λεει ο gatoz οτι δεν καλυπτονται τα leasing χρονικα οπως των ιδιωτων ειναι ενα θεμα. Εκτος και αν ο πωλητης μπορει να βεβαιωσει οτι για 8 χρονια 'η 150Κ χιλ θα εισαι οκ.

              J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johnny159 @Chrisk6 last edited by

                @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @johnny159 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                Αλλιώς μέχρι την 8ετία/150000 αν κάνεις τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο, πληρώνεις μόνο την εργασία.

                Aυτο με την 8ετια ή 150Κ το αναφερουνε πουθενα επισημα ή ειναι urban legend?

                Το leasing αν το γνωριζεις...οκ.
                Αλλα απο αγνωστο και ειδικα με 2 θεματα να καινε (dpf/adblue) ειναι τρελο ρισκο...

                Καλημέρα.Δηλαδη dpf/adblue καίνε ως προς τι..

                Ειναι γνωστο οτι το πετρελαιο δεν συμπαθει μικρες διαδρομες και λογω λιγων χλμ που εχει το αυτοκινητο ειναι πιθανο (δεν το ξερουμε απλα σκεφτεσαι το κακο σεναριο) να εκανε μικρες αποστασεις με οτι συνεπαγεται.
                Δεν ξερεις αν εκανε ανοιγματα να καθαριζει οπως πρεπει και αν γινει καμια κεντα και βουλωσει/χαλασει (πες το οπως θες) εχει ενα σεβαστο κοστος η αλλαγη του.
                Οπως και το adblue αν βγαλει καποιο προβλημα μιας και που το συνηθιζει.
                Ειναι γνωστο το προβλημα.
                Και αν ισχυει οπως λεει ο gatoz οτι δεν καλυπτονται τα leasing χρονικα οπως των ιδιωτων ειναι ενα θεμα. Εκτος και αν ο πωλητης μπορει να βεβαιωσει οτι για 8 χρονια 'η 150Κ χιλ θα εισαι οκ.

                Έχει κάνει αναζωογόνηση στο dpf εγώ κάνω πήγαινε έλα στη δουλειά 60χλμ ποτάμι κ Καβάλας..
                Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

                Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • Chrisk6
                  Chrisk6 @johnny159 last edited by

                  @johnny159 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                  @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                  @johnny159 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                  @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                  @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                  Αλλιώς μέχρι την 8ετία/150000 αν κάνεις τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο, πληρώνεις μόνο την εργασία.

                  Aυτο με την 8ετια ή 150Κ το αναφερουνε πουθενα επισημα ή ειναι urban legend?

                  Το leasing αν το γνωριζεις...οκ.
                  Αλλα απο αγνωστο και ειδικα με 2 θεματα να καινε (dpf/adblue) ειναι τρελο ρισκο...

                  Καλημέρα.Δηλαδη dpf/adblue καίνε ως προς τι..

                  Ειναι γνωστο οτι το πετρελαιο δεν συμπαθει μικρες διαδρομες και λογω λιγων χλμ που εχει το αυτοκινητο ειναι πιθανο (δεν το ξερουμε απλα σκεφτεσαι το κακο σεναριο) να εκανε μικρες αποστασεις με οτι συνεπαγεται.
                  Δεν ξερεις αν εκανε ανοιγματα να καθαριζει οπως πρεπει και αν γινει καμια κεντα και βουλωσει/χαλασει (πες το οπως θες) εχει ενα σεβαστο κοστος η αλλαγη του.
                  Οπως και το adblue αν βγαλει καποιο προβλημα μιας και που το συνηθιζει.
                  Ειναι γνωστο το προβλημα.
                  Και αν ισχυει οπως λεει ο gatoz οτι δεν καλυπτονται τα leasing χρονικα οπως των ιδιωτων ειναι ενα θεμα. Εκτος και αν ο πωλητης μπορει να βεβαιωσει οτι για 8 χρονια 'η 150Κ χιλ θα εισαι οκ.

                  Έχει κάνει αναζωογόνηση στο dpf εγώ κάνω πήγαινε έλα στη δουλειά 60χλμ ποτάμι κ Καβάλας..
                  Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

                  Με ποταμι και Καβαλας καθημερινα εγω θα αγοραζα υβριδικο. 😬
                  Δεν ειναι οτι κανεις και 30 χλμ με σταθερη ταχυτητα. Εχει μποτιλιαρισμα λογικα η φαση εκτος και αν κινεισαι σε περιεργες ωρες ξερω γω.

                  J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    johnny159 @Chrisk6 last edited by

                    @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                    @johnny159 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                    @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                    @johnny159 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                    @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                    @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                    Αλλιώς μέχρι την 8ετία/150000 αν κάνεις τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο, πληρώνεις μόνο την εργασία.

                    Aυτο με την 8ετια ή 150Κ το αναφερουνε πουθενα επισημα ή ειναι urban legend?

                    Το leasing αν το γνωριζεις...οκ.
                    Αλλα απο αγνωστο και ειδικα με 2 θεματα να καινε (dpf/adblue) ειναι τρελο ρισκο...

                    Καλημέρα.Δηλαδη dpf/adblue καίνε ως προς τι..

                    Ειναι γνωστο οτι το πετρελαιο δεν συμπαθει μικρες διαδρομες και λογω λιγων χλμ που εχει το αυτοκινητο ειναι πιθανο (δεν το ξερουμε απλα σκεφτεσαι το κακο σεναριο) να εκανε μικρες αποστασεις με οτι συνεπαγεται.
                    Δεν ξερεις αν εκανε ανοιγματα να καθαριζει οπως πρεπει και αν γινει καμια κεντα και βουλωσει/χαλασει (πες το οπως θες) εχει ενα σεβαστο κοστος η αλλαγη του.
                    Οπως και το adblue αν βγαλει καποιο προβλημα μιας και που το συνηθιζει.
                    Ειναι γνωστο το προβλημα.
                    Και αν ισχυει οπως λεει ο gatoz οτι δεν καλυπτονται τα leasing χρονικα οπως των ιδιωτων ειναι ενα θεμα. Εκτος και αν ο πωλητης μπορει να βεβαιωσει οτι για 8 χρονια 'η 150Κ χιλ θα εισαι οκ.

                    Έχει κάνει αναζωογόνηση στο dpf εγώ κάνω πήγαινε έλα στη δουλειά 60χλμ ποτάμι κ Καβάλας..
                    Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

                    Με ποταμι και Καβαλας καθημερινα εγω θα αγοραζα υβριδικο. 😬
                    Δεν ειναι οτι κανεις και 30 χλμ με σταθερη ταχυτητα. Εχει μποτιλιαρισμα λογικα η φαση εκτος και αν κινεισαι σε περιεργες ωρες ξερω γω.

                    Το πρωί είναι πρωί πρωί μετά το μεσημέρι όπου σε πιάσει.απλα θα αναγκαστώ από ότι κατάλαβα να βγαίνω εθνική μια φορά στις δύο εβδομάδες .
                    Ευχαριστω για τον χρόνο σου..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Υπάρχει μια παρανόηση όμως, δεν χρειάζονται 30 χλμ με σταθερή ταχύτητα για να ολοκληρωθεί μια αναγέννηση.
                      Αν ένα ντίζελ φτάσει σε κανονική θερμοκρασία και κρίνει απ τους αισθητήρες ότι είναι ώρα για αναγέννηση, μέσα σε λίγα χιλιόμετρα, μονοψηφιος αριθμός, ανάλογα τις συνθήκες κίνησης που επηρεάζουν τη χρονικη διάρκεια, θα ολοκληρωθεί η αναγέννηση, συνήθως σε λίγα λεπτά, όχι πάνω απο 10λεπτο.
                      Δεν είναι όλες οι αναγεννήσεις ίδιες, ούτε γίνεται αναγέννηση μόνο όταν "γεμίσει" εντελως το φίλτρο σωματιδίων.
                      Αν όταν ξεκινήσει αναγέννηση με ζεστό αμάξι βγεις πχ σε ένα περιφερειακό και πας 2-3 χλμ με τρίτη στο κιβώτιο, να μην περνάς τις 3000 rpm θα γίνει πολύ άμεσα και σύντομα.
                      Αν όχι, ακόμη και κατά τη διάρκεια της αργής κίνησης στη πόλη θα ολοκληρωθεί η αναγέννηση, αλλά αντί για 5 λεπτά, θα πάρει 10 ή 15 λεπτά.
                      Αυτοί που κινούνται συχνά σε μικτές διαδρομές, δεν χρειάζεται να ασχοληθούν καθόλου.

                      Πρόβλημα υπάρχει όταν κάποιος κινείται ΜΟΝΟ σε πολύ μικρές διαδρομές, κάτω από 3 χλμ και μετά παρκάρει, χωρίς να πηγαίνει ΠΟΤΕ ή πολύ σπάνια μια μακρύτερη βόλτα (όπως κάποιοι που το χουν μόνο για τη δουλειά και το μάρκετ) ώστε να μην φτάνει ποτέ φυσιολογικές θερμοκρασίες το όλο σύστημα.
                      Ή άνθρωποι που δεν νοιώθουν καθόλου από μηχανολογία, μου έχουν πει για κοπέλα με ντίζελ που μόλις άκουγε το βιντιλατερ σταματούσε κι έσβηνε τη μηχανή "γιατί ζεστάθηκε"...

                      Σε μη ακραία σενάρια, το dpf μπορεί να πάει κι εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kkostask last edited by

                        Τα έχουμε πει τόσες φορές….δεν θέλει σύντομες διαδρομές και πολύ πόλη το πετρέλαιο. Εγώ που είμαι 80/20 εκτός και πόλη στο τελευταίο σέρβις μέτρησα ποσοστό στο dpf και ήταν 8% γεμάτο…..και είμαι σχεδόν στα 151κ χλμ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • J
                          jamesd last edited by jamesd

                          Παιδιά κάποιες ερωτήσεις αν γνωρίζετε:

                          1. Εξακολουθεί να έχει το wet belt στη μηχανή και μετά το FL;
                          2. Στο αυτόματο, με αφορμή review του what car στο youtube θα ήθελα να ρωτήσω αν δουλεύει καλά το start and stop στην πόλη. Δηλαδή, αν τυχόν σβήνει νωρίτερα από ότι πρέπει (πριν την στάση του οχήματος) και αν αργεί στην επανεκίνηση από στάση. [το θέμα στο what car είναι ότι ενώ πηγαίνεις αργά για να δεις αν μπορείς να μπεις στην πλατεία σου σβήνει και όταν πατάς γκάζι για να προλάβεις να μπεις δεν ανάβει αρκετά γρήγορα με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις να σου πέσει πάνω αυτός που κινείται στην πλατεία]. Επίσης, αν σας τυχαίνει να "μένετε" από τιμόνι (πταίσμα) και κυρίως από φρένο (σοβαρό) όταν τα χρειάζεστε (π.χ. σβήσιμο σε κατηφόρα και απώλεια φρένου).
                          3. Τέλος να ρωτήσω πώς κρίνετε τα AEB & lane assist σε σχέση με του Κασκάι (το euroncap βγάζει του 2008 εντελώς basic σε λειτουργία και πολύ καλά του Κασκάι και μου κάνει εντύπωση η τόση διαφορά)
                            Σας ευχαριστώ!
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sabas_thess last edited by

                            @jamesd αν έρχεται με τον puretech 136ps έχει μέσα στο έλαιο καδένα, mh και dct7 κιβώτιο. Αν έρχεται με τον puretech 130ps wet belt & EAT8.

                            "I am what you made me", D.V.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              panormus772 last edited by

                              https://www.4troxoi.gr/dokimes/dokimazoyme-to-neo-peugeot-2008-hybrid-136-e-dcs6/

                              V 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • V
                                vagkirk @panormus772 last edited by

                                @panormus772 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                https://www.4troxoi.gr/dokimes/dokimazoyme-to-neo-peugeot-2008-hybrid-136-e-dcs6/

                                "Αυτό αποδεικνύεται όχι μόνο από τον ομαλό, αν **και κατά τι πιο απότομο τρόπο διαδοχής των σχέσεων στο αυτόματο πρόγραμμα (**σ.σ.: εδώ υπάρχει η δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών στο πρόγραμμα «Μ» μέσω των γνωστών paddles πίσω από το τιμόνι),"

                                Ωχ ωχ ωχ...
                                Αν θέλει manual το διπλοσυμπλεκτο κλαψτα χαραλαμπε...

                                Αρε VW groupαρα , όταν έφτιαχνε DSG οι άλλοι έτρωγαν βελανίδια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • K
                                  kkostask last edited by

                                  Και αυτοί που είχαν συνεργεία παντεσπάνι….😁

                                  Σόρρυ, δεν άντεξα….😊

                                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • C
                                    criuser @kkostask last edited by

                                    @kkostask said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                    Και αυτοί που είχαν συνεργεία παντεσπάνι….😁

                                    Σόρρυ, δεν άντεξα….😊

                                    Παντεσπάνι με αστακό και καραβίδες για ορεκτικό...😊

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sabas_thess last edited by

                                      Θεωρητικά ρωτάω. Αν σας έδιναν στα ίδια λεφτά μια υλοποίηση του ομίλου με puretech 130 + eat8 (ιμάντα στο λάδι) και puretech 136 + dct6 mh (καδένα) τι θα διαλέγατε;

                                      Ουσιαστικά ρωτάω τι θεωρείτε μεγαλύτερο μειονέκτημα το θεωρητικό ρίσκο τον ιμάντα στο λάδι ή το dct;

                                      Εφόσον, μετά από αρκετή "μελέτη" vd, διαπιστώνω πως οι επιδόσεις είναι σχεδόν ίδιες τείνω υπέρ του mh. Καθώς μια ζημιά στο εσωτερικό του κινητήρα είναι σαφώς μεγαλύτερο πλήγμα, ακόμα και ψυχολογικό. Ως κάτοχος puretech 130 και πιθανός κάτοχος puretech 136 αυτή είναι η αίσθηση μου. Πέρα αυτού είναι πιο οικονομικός ο mh με τις ίδιες επιδόσεις ενώ πχ στο 408 βγάζει και (προς το παρόν) μηδενικά τέλη.

                                      Ο κουνιάδος μου πάντως που πήραε πρόσφατα f/l 2008 (leasing) όταν του εξήγησα τις διαφορές προτίμησε puretech 130 και το πήρε manual. Άλλωστε νομίζω δεν βγαίνει το f/l mh με manual.

                                      "I am what you made me", D.V.

                                      L gtsartsal 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Εμένα ένας φίλος μου πάντως πήρε ένα από τα τελευταία αυτόματα ντίζελ πριν 2 μήνες και είναι χαρούμενος με τις καταναλώσεις.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          sabas_thess @criuser last edited by

                                          @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                          Εμένα ένας φίλος μου πάντως πήρε ένα από τα τελευταία αυτόματα ντίζελ πριν 2 μήνες και είναι χαρούμενος με τις καταναλώσεις.

                                          Μακάρι να μην τον απογοητεύσει με το θέμα του adBlue...

                                          "I am what you made me", D.V.

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap @sabas_thess last edited by

                                            @sabas_thess said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                            Θεωρητικά ρωτάω. Αν σας έδιναν στα ίδια λεφτά μια υλοποίηση του ομίλου με puretech 130 + eat8 (ιμάντα στο λάδι) και puretech 136 + dct6 mh (καδένα) τι θα διαλέγατε;

                                            Ουσιαστικά ρωτάω τι θεωρείτε μεγαλύτερο μειονέκτημα το θεωρητικό ρίσκο τον ιμάντα στο λάδι ή το dct;

                                            Εφόσον, μετά από αρκετή "μελέτη" vd, διαπιστώνω πως οι επιδόσεις είναι σχεδόν ίδιες τείνω υπέρ του mh. Καθώς μια ζημιά στο εσωτερικό του κινητήρα είναι σαφώς μεγαλύτερο πλήγμα, ακόμα και ψυχολογικό. Ως κάτοχος puretech 130 και πιθανός κάτοχος puretech 136 αυτή είναι η αίσθηση μου. Πέρα αυτού είναι πιο οικονομικός ο mh με τις ίδιες επιδόσεις ενώ πχ στο 408 βγάζει και (προς το παρόν) μηδενικά τέλη.

                                            Ο κουνιάδος μου πάντως που πήραε πρόσφατα f/l 2008 (leasing) όταν του εξήγησα τις διαφορές προτίμησε puretech 130 και το πήρε manual. Άλλωστε νομίζω δεν βγαίνει το f/l mh με manual.

                                            Ωραιο ποστ και to the point ερώτηση. Και εγώ αυτά σκέφτομαι.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 246 / 270
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr