-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
Δεν είναι κοπλιμέντο αυτό για το mg3
Γιατί? Εμένα μου άρεσε πολύ και στο Τέσλα και στο Εμ Τζι. Άλλες πραγματικές 360 δεν έχω δει για να συγκρίνω.
-
@fanis75 said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
Δεν είναι κοπλιμέντο αυτό για το mg3
Γιατί? Εμένα μου άρεσε πολύ και στο Τέσλα και στο Εμ Τζι. Άλλες πραγματικές 360 δεν έχω δει για να συγκρίνω.
Γιατί τα τεσλα δεν έχουν πραγματικό 360, αλλά κάτι που το προσομοιάζει. Καλύτερο από το τίποτα που είχαμε πριν, αλλά δεν σου επιτρέπει τους ελιγμούς «στον πόντο» που μπορείς να κανείς με 360 κάμερες.
-
Βλέποντας το review που παρατέθηκε κάτι ποστ πιο πρίν, διαπιστώνω ότι είναι ένα εξαίσιο αμαξάκι, μέσα έξω, έχει αρκετές έξυπνες ιδέες στην υλοποίηση του, αν ήταν με θερμικές εκδόσεις, θα έκανε πάταγο πιστεύω, όχι ότι και ως ηλεκτρικό δεν θα κάνει, για αμαξάκι πόλης, μια χαρά είναι τα 350 km αυτονομίας, βέβαια, να δώσεις 18000€ μόνο για να μπορείς να κινηθείς μέσα στην πόλη κατά το πλείστον, είναι ένα θέμα, παρόλα αυτά, είναι πιο προσιτή η ηλεκτροκίνηση σε ένα ευρύτερο κοινό και αυτό είναι που μετράει.
-
@tsimisde said in Hyundai Inster (2024):
Βλέποντας το review που παρατέθηκε κάτι ποστ πιο πρίν, διαπιστώνω ότι είναι ένα εξαίσιο αμαξάκι, μέσα έξω, έχει αρκετές έξυπνες ιδέες στην υλοποίηση του, αν ήταν με θερμικές εκδόσεις, θα έκανε πάταγο πιστεύω, όχι ότι και ως ηλεκτρικό δεν θα κάνει, για αμαξάκι πόλης, μια χαρά είναι τα 350 km αυτονομίας, βέβαια, να δώσεις 18000€ μόνο για να μπορείς να κινηθείς μέσα στην πόλη κατά το πλείστον, είναι ένα θέμα, παρόλα αυτά, είναι πιο προσιτή η ηλεκτροκίνηση σε ένα ευρύτερο κοινό και αυτό είναι που μετράει.
ειπωθηκε, πολυ σωστα (και δεν το ηξερα εγω) οτι υπαρχει θερμικο αδερφακι του (casper). Επισης, ας μην αναφερουμε τιμες, διοτι δεν εχουμε ιδεα σε τι τιμη θα ερθει στην ευρωπη και ελλαδα
-
Παναγία μου, πως είναι έτσι.
Ότι πρέπει για ΛΟΑΤΚΙ να διασχίζουν την Γλυφάδα, χαμογελαστΑ...@bassstarlet: Δέχεστε προειδοποίηση για ομοφοβικό σχόλιο. Την επόμενη φορά θα υπάρξει αυτόματη ποινή. {Admin}
-
@bassstarlet said in Hyundai Inster (2024):
Παναγία μου, πως είναι έτσι.
Ότι πρέπει για ΛΟΑΤΚΙ να διασχίζουν την Γλυφάδα, χαμογελαστΑ...SUV τα μισείς. Μικρά αμάξια πόλης, τα κοροϊδεύεις. Υπάρχει αμάξι που να σου αρέσει;
-
Τα κριτήρια του τα είδαμε. Starlet δεκαετιών, ηχεία με μπάσα να τριζει η γειτονιά, τηλεκατευθυνόμενα παιχνίδια.
Με βάση κι σύγκριση αυτά το inster είναι επικό.
-
Δεν θυμίζει Ignis από το πλάι;
-
@poliviosfp said in Hyundai Inster (2024):
Δεν θυμίζει Ignis από το πλάι;
Και γενικά αυτό το σχήμα, μικροκαμωμένο, ψηλόλιγνο, ειδικά όμως στα πλάγια, οι ακμές στα παράθυρα, εκεί παραπέμπουν.
-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@bassstarlet said in Hyundai Inster (2024):
Παναγία μου, πως είναι έτσι.
Ότι πρέπει για ΛΟΑΤΚΙ να διασχίζουν την Γλυφάδα, χαμογελαστΑ...SUV τα μισείς. Μικρά αμάξια πόλης, τα κοροϊδεύεις. Υπάρχει αμάξι που να σου αρέσει;
Λάθος κάνεις για τα μικρά αμάξια.Με μπερδεύεις με άλλον.
-
Σαν ignis σε αναβολικά είναι…
-
Ωραιότατο, καθαρόαιμος μικροαστός, μικρό ευρύχωρο, όπως θα έπρεπε να ήταν τα ηλεκτρικά πόλης. Εδώ που τα λέμε μόνο για την πόλη είναι.
(Οταν φτάσουν σε σημείο να τα πουλάνε 20k ξυπνήστε με)
-
20k είναι πολλά.
Η κορυφή έπρεπε να ήταν 15k. -
Είναι το πρωτότυπο:
-3.82μ. με μεταξόνιο 2.58μ.(!), λιγότερο από 25.000 ευρώ (Ιταλία)
-327 (97hp) ή 370 (115hp) χλμ. μικτή αυτονομία (αστικά φτάνει και τα 500km)
-Στα πρώτα ταλαιπωρημένα "δημοσιογραφικά" 140χλμ, είχε κατανάλωση 14,7kwh/100km.
-To χαρακτηρίζει "ελβετικό σουγιά", ένα Panda κορεάτικο.Κάποια στιγμή ενώ το παρουσιάζει στο 3:30 λέει: " Stellantis, κοίτα και μάθε! "
-
H Stellantis δεν θα βγάλει αυτοκίνητο στην κατηγορία Α, τουλάχιστον προς το παρόν.
Θα έχει το κινέζικο σε αυτήν την τιμή των 15000.Αργότερα ίσως έχουμε ένα νέο Πάντα που θα είναι μόνο ηλεκτρικό, οπότε μπορεί να έχει διαφορετική διαρρύθμιση.
Αλλωστε και το νέο 5 παρ΄ ότι είναι μικρό δεν είναι φτηνό.
Τέλος με 25000 τιμή χωρίς έκπτωση το πολύ μικρό Ινστερ σε τι να ελπίζει, όταν τα 3 και Πάντα ξεκινάνε ήδη 2000 κάτω με καλύτερους χώρους, ενώ με την αναμενόμενη μικρότερη μπαταρία θα πάνε στις τιμές του λιπμότορ.
Από την άλλη όταν βλέπουμε το σπρίνγκ στα 7500 στο Βέλγιο, τα πάντα είναι ρευστά.
Οπως έχω γράψει, θεωρώ ότι στην επόμενη δεκαετία, θα έχει αλλάξει εντελώς η αυτοκίνηση και το σχήμα των αυτοκινήτων, με κύριο θύμα, τα μεγάλα αυτοκίνητα, που θα μείνουν για ειδικές περιπτώσεις και θα πληρώνουν και μόνιμα πρόστιμα.
Αυτοκίνητο με μήκος πάνω από 4,40 θα έχει θέμα.
Αν πάμε σε ηλεκτρικά μόνο αυτοκίνητα, αυτά θα είναι όλα σε σχήμα βάν με τεράστια μεταξόνια και μεγάλο ύψος.
-
@criuser said in Hyundai Inster (2024):
H Stellantis δεν θα βγάλει αυτοκίνητο στην κατηγορία Α, τουλάχιστον προς το παρόν.
Θα έχει το κινέζικο σε αυτήν την τιμή των 15000.Αργότερα ίσως έχουμε ένα νέο Πάντα που θα είναι μόνο ηλεκτρικό, οπότε μπορεί να έχει διαφορετική διαρρύθμιση.
Αλλωστε και το νέο 5 παρ΄ ότι είναι μικρό δεν είναι φτηνό.
Τέλος με 25000 τιμή χωρίς έκπτωση το πολύ μικρό Ινστερ σε τι να ελπίζει, όταν τα 3 και Πάντα ξεκινάνε ήδη 2000 κάτω με καλύτερους χώρους, ενώ με την αναμενόμενη μικρότερη μπαταρία θα πάνε στις τιμές του λιπμότορ.
Από την άλλη όταν βλέπουμε το σπρίνγκ στα 7500 στο Βέλγιο, τα πάντα είναι ρευστά.
Οπως έχω γράψει, θεωρώ ότι στην επόμενη δεκαετία, θα έχει αλλάξει εντελώς η αυτοκίνηση και το σχήμα των αυτοκινήτων, με κύριο θύμα, τα μεγάλα αυτοκίνητα, που θα μείνουν για ειδικές περιπτώσεις και θα πληρώνουν και μόνιμα πρόστιμα.
Αυτοκίνητο με μήκος πάνω από 4,40 θα έχει θέμα.
Αν πάμε σε ηλεκτρικά μόνο αυτοκίνητα, αυτά θα είναι όλα σε σχήμα βάν με τεράστια μεταξόνια και μεγάλο ύψος.
Ας ερθει το ινστερ στην ελλαδα, να δουμε τις τιμες του και κυριως τον εξοπλισμο του. Παντως, εχει παρει μαλλον συνειδητηση αποφαση ο συγκεκριμενος ομιλος να μην τοποθετειται χαμηλα, οποτε δεν βλεπω να ειναι καμμια φοβερη ευκαιρια το ινστερ. Ισως αν ερθει στα 25 υπερπληρες απο εξοπλισμο να εχει ενδιαφερον και με την προϋποθεση να υπαρχει η επιδοτηση. Γενικα η υπαρξη επιδοτησης θα κρινει πολλα πραγματα στην αγορα.
Το πιθανοτερο παντως ειναι ονταν ερθει ο γλαρος να σαρωσει το segment, αφου οι διαθεσεις της εταιρειας φανηκαν απο τα ακριβοτερα μοντελα. Φερνει τα ακριβοτερα trim που κυκλοφορουν στην ευρωπη και σε χαμηλες τιμες. Αν σκασει μυτη γλαρος με 20 προ επιδοτησης και πληρης εξοπλιστικα, να δω πως θα σηκωσουν κεφαλι ολοι οι υπολοιποι. -
Θα του κόψουμε τα φτερά του γλάρου.
-
@criuser said in Hyundai Inster (2024):
Θα του κόψουμε τα φτερά του γλάρου.
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Μην μας πεις τίποτα τέτοια στο ψαρονέφρι και πνιγούμε!
-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@criuser said in Hyundai Inster (2024):
Θα του κόψουμε τα φτερά του γλάρου.
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Μην μας πεις τίποτα τέτοια στο ψαρονέφρι και πνιγούμε!
Μη φάτε θα σερβιριστεί γλαροσουπα .
Ο @criuser θα φέρει κυνήγι
-
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@criuser said in Hyundai Inster (2024):
Θα του κόψουμε τα φτερά του γλάρου.
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Μην μας πεις τίποτα τέτοια στο ψαρονέφρι και πνιγούμε!
Μη φάτε θα σερβιριστεί γλαροσουπα .
Ο @criuser θα φέρει κυνήγι
ε ναι, το κυνηγι θα ειναι οι πελατες που κυνηγουν με το δικανο
Hyundai Inster (2024)