Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG3 Hybrid+ 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG3 Hybrid+ 2024
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 62
    • 63
    • 13 / 63
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    1246
    41869
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chris__7 @fanis75 last edited by

      @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

      @vagkirk said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Και αισθητικά μια χαρά είναι τελικά, ειδικά σε μαύρο χρώμα που κρύβει τις ασιατικές σχεδιαστικές γραμμές μοιάζει με baby Mercedes.

      Σε μαύρο (σαν αυτό που οδήγησα) ειναι χάλια, γιατί χάνει όλες τις ακμές και δεν φάινεται το σχέδιο. Σε ανοιχτά χρώματα ειναι όμορφο και φέρνει πολύ σε Φιέστα!

      Ναι αλλα σε βιντεο που εχω δει με το μαυρο δειχνει ετσι πιο πολυ μεταλλικο.Τα αλλα ειναι λιγο αδυναμα (ειδικα το γκρι και το ασπρο) Εξαλλου δεν εχει και τιποτα τρομερα ακμες.Εχει μια αρκετα απλη σχεδιαση.Οποτε δηλάδη μετα τα 130 δεν μπορει να ανεβασει αλλο ταχυτητα?Υποτιθεται με τοσα αλογα θα μπορουσε ανετα να παει μεχρι τα 160.Κατι παιζει με το κιβωτιο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chris__7 last edited by

        fanis 75 οπωσδηποτε ενα ολοημερο τεστ drive το mg3.Πρεπει να μαθουμε τα παντα γυρω απο αυτο

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • ektoras
          ektoras last edited by

          Ας μάθουμε πρώτα πως δουλεύει το υβριδικό τους σύστημα, (μέχρι στιγμής δεν υπάρχει τίποτα επίσημο), γιατί πολύ κο-κο-κο και από αυγό τίποτα

          Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ataim
            ataim last edited by

            Το υβριδικό τους σύστημα δεν είναι κάτι το τρομερό, έχουν έναν traction motor 130hp ο οποίος τροφοδοτείται από την μπαταρία. Ο θερμικός έχει τρεις σχέσεις και κινεί με μηχανικό τρόπο τους τροχούς στις υψηλές ταχύτητες κίνησης. Τέλος ο θερμικός μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να φορτίσει την μπαταρία μέσω μιας μικρής γεννήτριας.

            Στις χαμηλές ταχύτητες κίνησης ο θερμικός φορτίζει την μπαταρία και αυτή κινεί το traction motor, σε αυτές τις συνθήκες δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί η ισχύς ζητείται κατά την διάρκεια της επιτάχυνσης και έπειτα καλύπτεται από τον θερμικό, δεν προλαβαίνει δηλαδή να αδειάσει η μπαταρία.

            Στις υψηλές όμως ταχύτητες ο θερμικός πρέπει ταυτόχρονα να κινεί το όχημα και να φορτίζει την μπαταρία η οποία τροφοδοτεί το μοτέρ κίνησης. Τα 100 άλογα του θερμικού, πρέπει να μοιραστούν σε τροχούς και μπαταρία, για αυτό κατεβάζει σχέση ενώ έχεις σταθερό γκσζι, για να μπορέσει ταυτόχρονα να ανεβάσει στροφές και να φορτίσει την μπαταρία. Φεξε μου και γλυστρισα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ektoras
              ektoras last edited by

              1. Πώς συνδέονται οι δύο κινητήρες στις υψηλές ταχύτητες με τους τροχούς, για ταυτόχρονη μετάδοση;
                Υπάρχει επιπλέον κιβώτιο;

              2. Τι δυνατότητες έχει για παραγωγή ρεύματος η γεννήτρια που τροφοδοτεί τις μπαταρίες και όχι άμεσα τον ηλεκτροκινητήρα;

              3. Η πρώτη σχέση του 3τάχυτου κιβωτίου μπορεί να εκκινήσει το όχημα; Ή δουλεύει μόνο μετά από ένα όριο και πανω;
                Σε αυτή την περίπτωση η εκκίνηση του αυτοκινήτου σε μία έντονη ανηφόρα, αν γίνεται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα, με άδεια μπαταρία είναι δυνατή, αν η γεννήτρια είναι μικρή και δίνει λίγο ρεύμα;

              Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

              ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                ad276 @fanis75 last edited by

                @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                Μιλάω για την τοπ έκδοση, αφού στις €23.500 ειναι τιμή-ευκαιρία. Εκεί λοιπόν έχει και led και θερμαινόμενα καθίσματα και θερμαινόμενο τιμόνι, και 360ο και όλα τα συστήματα ασφαλείας. Οπότε το διαιρούμενο κάθισμα για αμάξει πόλης ειναι πταίσμα.

                Οχι δεν ειναι πταισμα οταν ΟΛΟΣ ο ανταγωνισμος το εχει.Τα θερμαινομενα τιμονια,καθισματα κτλ ειναι περιττα για εμενα,δεν προσφερουν κατι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus last edited by cirus

                  Δεν το έχω οδηγήσει και δεν έχω άποψη αλλά θέλω να πω κάτι γιατί βλέπω κρίνεται πολύ αυστηρά.

                  Συμφωνώ για το κάθισμα πίσω που δεν είναι διαιρούμενο και όντως είναι μεγάλη έλλειψη.

                  Και τελικά από ότι καταλαβαίνω τα 200 HP είναι πιο πολύ για εντυπωσιασμό και το δέχομαι. Και ο χώρος αποσκευών δεν είναι τεράστιος .

                  Το υβριδικό σύστημα δεν είναι καθόλου εξελιγμένο από ότι βλέπουμε όπως στην Toyota.

                  Αλλά ρε παιδιά σε ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΙΜΗ και με μια πολύ καλη κατανάλωση (σύμφωνοι όχι κορυφαία αλλά πολύ καλη) που έχει και με τόσο πλούσιο εξοπλισμό και μια καλή ομολογουμένως συμπεριφορά όπως έγραψε ο Φανης είναι για μένα προσωπικά ότι καλύτερο μπορείς να πάρεις σε μικρό οικονομικό αμάξι.

                  Το Yaris μπορεί να παραμένει καλύτερο σε οικονομία και πιο έξυπνο σύστημα hybrid που δουλεύει σε αρμονία άλλα πέραν τούτου το mg είναι ένα πολύ πιο πλούσιο αμάξι με μεγαλύτερους χώρους και πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό . Δεν μπορώ να φανταστώ το εαυτό μου να είχα να διαλέξω μεταξύ αυτού με τα οποία μειωνεκτηματα σωστά αναφέρονται και του Yaris και να κατέληγα στο Toyota.

                  Νομίζω είναι μακράν η καλύτερη πρόταση σε μικρό αμάξι στην κατηγορία του. Θα έλεγα υπερπλήρες αν δεν έλειπε το διαιρούμενο πίσω αλλά μέχρι εκεί

                  Ο ΟΡΙΣΜΟΣ του VFM είναι

                  Cirus the virus

                  realzeus P 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                  • D
                    dstou last edited by

                    Ε ναι, στη χώρα μας τα θερμαινόμενα δε λένε και κάτι.

                    A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ataim
                      ataim @ektoras last edited by ataim

                      @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      1. Πώς συνδέονται οι δύο κινητήρες στις υψηλές ταχύτητες με τους τροχούς, για ταυτόχρονη μετάδοση;
                        Υπάρχει επιπλέον κιβώτιο;

                      Ο θερμικός μέσω του κιβωτίου, το traction motor απευθείας.

                      1. Τι δυνατότητες έχει για παραγωγή ρεύματος η γεννήτρια που τροφοδοτεί τις μπαταρίες και όχι άμεσα τον ηλεκτροκινητήρα;

                      Στα renault είναι γύρω στα 50 άλογα.

                      1. Η πρώτη σχέση του 3τάχυτου κιβωτίου μπορεί να εκκινήσει το όχημα; Ή δουλεύει μόνο μετά από ένα όριο και πανω;

                      Από τα 70kph φαίνεται να ξεκινάει η "πρώτη"

                      Σε αυτή την περίπτωση η εκκίνηση του αυτοκινήτου σε μία έντονη ανηφόρα, αν γίνεται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα, με άδεια μπαταρία είναι δυνατή, αν η γεννήτρια είναι μικρή και δίνει λίγο ρεύμα;

                      Ο θερμικός δεν θα αφήσει την μπαταρία να αδειάσει τελείως, στις μικρές ταχύτητες επαρκεί, στις υψηλές ξεμένει.

                      Αρχίζω να πιστεύω ότι και τα renault έχουν αντίστοιχο πρόβλημα αλλά δεν έχει σχολιαστεί.

                      V ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • A d P
                        A d P moderator @dstou last edited by

                        @dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:

                        Ε ναι, στη χώρα μας τα θερμαινόμενα δε λένε και κάτι.

                        Ίσως αν μένεις δυτική Μακεδονία και λοιπές περιοχές όπου είναι βαρύτεροι οι χειμώνες, αλλά για το 98% του πληθυσμού είναι αδιάφορα τουλάχιστον

                        R-LINE

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vdx @ataim last edited by

                          @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          1. Πώς συνδέονται οι δύο κινητήρες στις υψηλές ταχύτητες με τους τροχούς, για ταυτόχρονη μετάδοση;
                            Υπάρχει επιπλέον κιβώτιο;

                          Ο θερμικός μέσω του κιβωτίου, το traction motor απευθείας.

                          1. Τι δυνατότητες έχει για παραγωγή ρεύματος η γεννήτρια που τροφοδοτεί τις μπαταρίες και όχι άμεσα τον ηλεκτροκινητήρα;

                          Στα renault είναι γύρω στα 50 άλογα.

                          1. Η πρώτη σχέση του 3τάχυτου κιβωτίου μπορεί να εκκινήσει το όχημα; Ή δουλεύει μόνο μετά από ένα όριο και πανω;

                          Από τα 70kph φαίνεται να ξεκινάει η "πρώτη"

                          Σε αυτή την περίπτωση η εκκίνηση του αυτοκινήτου σε μία έντονη ανηφόρα, αν γίνεται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα, με άδεια μπαταρία είναι δυνατή, αν η γεννήτρια είναι μικρή και δίνει λίγο ρεύμα;

                          Ο θερμικός δεν θα αφήσει την μπαταρία να αδειάσει τελείως, στις μικρές ταχύτητες επαρκεί, στις υψηλές ξεμένει.

                          Αρχίζω να πιστεύω ότι και τα renault έχουν αντίστοιχο πρόβλημα αλλά δεν έχει σχολιαστεί.

                          Αν δεν πρόκειται για bug στο software μιλάμε για μεγάλη πατάτα εκ μέρους των εταιρειών

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ataim
                            ataim @ataim last edited by ataim

                            @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                            @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                            1. Πώς συνδέονται οι δύο κινητήρες στις υψηλές ταχύτητες με ......

                            Αρχίζω να πιστεύω ότι και τα renault έχουν αντίστοιχο πρόβλημα αλλά δεν έχει σχολιαστεί.

                            Ακριβώς τα ίδια, στην εθνική του βγάζει ένα ωραίο μήνυμα όταν ξεμένει από μπαταρία, performance limit, και του ρίχνει τα άλογα από τα 140 στα 70.

                            Αυτό συμβαίνει όταν πήγαινε με 160 κοντέρ, δηλαδή γύρω στα 150 πραγματικά, στην ευθεία παρακαλώ, άρα σε ανηφορική μπορεί και αυτό κάλλιστα να κολλάει στα 130/140.

                            Στην δεύτερη προσπάθεια, είναι κατηφόρα και προλαβαίνει να πιάσει 187 κοντέρ.

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ataim
                              ataim last edited by ataim

                              Νταξ, μιλάμε για ανέκδοτο, δείτε τι γίνεται στην ανηφόρα, στο 8:50 το πατάει, είναι για γέλια.

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                chris__7 last edited by

                                αμα ξεμεινει απο μπαταρια δηλαδη στο γυριζει σε θερμικο στην καλυτερη.1.5 100 αλογα.δηλάδη σε ενα ταξιδι μεχρι 130 και αν θα αντεξει η μπαταρια.Καλα σε ανηφορικη διαδρομη επαρχια σε εχει κρεμασει δηλαδη

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ataim
                                  ataim last edited by

                                  Ναι, το austral χάνει ισχύ, και ταυτόχρονα ταχύτητα από τα 180 τον γύρισε στα 150, που να έχεις κόσμο μέσα και να ανέβεις καμία ανηφόρα της Εγνατίας, δεξιά και με 90, να μην πω ότι μπορεί να κολλήσει τελείως.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tkin73 last edited by

                                    Ρε παιδιά όλα αυτά τα υβριδικά μετά τα 130 και αφού ρουφηξουν όλο το απόθεμα της μπαταρίας κινούνται αποκλειστικά με τον θερμικό για να διατηρήσουν πολύ περισσότερο για να τελικιασουν. Άρα σε σταθερή πορεία στην εθνική μιλάμε για το φάσμα των 130-150 και έχουμε απαιτήσεις από ένα ασθενές μοτέρ των 105 ή 90 ίππων χωρίς τούρμπο που κουβαλάει και ένα αχρείαστο βάρος μπαταρίας που δεν προσφέρει τπτ σε αυτές τις ταχύτητες;
                                    Για να κρατήσει εκεί θα έπρεπε να έχει ένα θερμικό των 130 αλόγων. Υπάρχει τέτοιο υβριδικό; νομίζω όχι οπότε τζάμπα ψαχνόμαστε.
                                    Σε όποιον είναι επαρκές είναι...

                                    C P fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      ad276 last edited by

                                      Και ποιος ο λογος να μιλατε για ταχυτητες εκτος οριων των εθνικων οδων;

                                      ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ataim
                                        ataim @ad276 last edited by

                                        @ad276 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                        Και ποιος ο λογος να μιλατε για ταχυτητες εκτος οριων των εθνικων οδων;

                                        για λόγους γενικού ενδιαφέροντος, κάποιος που κινείται εντός ορίων, δεν θα συναντήσει πρόβλημα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chris__7 @tkin73 last edited by

                                          @tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                          Ρε παιδιά όλα αυτά τα υβριδικά μετά τα 130 και αφού ρουφηξουν όλο το απόθεμα της μπαταρίας κινούνται αποκλειστικά με τον θερμικό για να διατηρήσουν πολύ περισσότερο για να τελικιασουν. Άρα σε σταθερή πορεία στην εθνική μιλάμε για το φάσμα των 130-150 και έχουμε απαιτήσεις από ένα ασθενές μοτέρ των 105 ή 90 ίππων χωρίς τούρμπο που κουβαλάει και ένα αχρείαστο βάρος μπαταρίας που δεν προσφέρει τπτ σε αυτές τις ταχύτητες;
                                          Για να κρατήσει εκεί θα έπρεπε να έχει ένα θερμικό των 130 αλόγων. Υπάρχει τέτοιο υβριδικό; νομίζω όχι οπότε τζάμπα ψαχνόμαστε.
                                          Σε όποιον είναι επαρκές είναι...

                                          Ε ναι αλλά τα toyota τα υβριδικά δεν έχουν εμφανίσει ποτέ τέτοια θέματα παρόλο που χουν και αυτά αδύναμους κινητήρες πχ το 1.8 98 άλογα.Δεν έχουμε άκουσε ποτέ για απώλεια ισχύος η να αδειάζουν οι μπαταριες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            panormus772 @tkin73 last edited by

                                            @tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                            Για να κρατήσει εκεί θα έπρεπε να έχει ένα θερμικό των 130 αλόγων. Υπάρχει τέτοιο υβριδικό; νομίζω όχι οπότε τζάμπα ψαχνόμαστε.

                                            Πάντως το συγκεκριμένο (Austral), έχει όντως τον θερμικό με 130hp turbo.

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 13 / 63
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr