-
@yem said in Renault Captur II:
Εγώ πάλι μην σου πω πόσα έκαψα εθνική... θα κλάψεις .
Στην επιστροφή είχε πολύ αέρα και πήγαινα 140 συνέχεια , δεν ξέρω αν έβγαλε 320χλμ με γεμάτο ρεζερβουαρ !!!
Βέβαια είχα μ/ο με διόδια και 2 στάσεις 108χαω !
Θα γεμίσω αύριο και θα σου πω ακριβώς αποτέλεσμα
Το αύριο πέρασε...
Εδώ και 3 μέρες...
Τελικά τι κατανάλωση είχες?
-
@antoniokon said in Renault Captur II:
@yem said in Renault Captur II:
Εγώ πάλι μην σου πω πόσα έκαψα εθνική... θα κλάψεις .
Στην επιστροφή είχε πολύ αέρα και πήγαινα 140 συνέχεια , δεν ξέρω αν έβγαλε 320χλμ με γεμάτο ρεζερβουαρ !!!
Βέβαια είχα μ/ο με διόδια και 2 στάσεις 108χαω !
Θα γεμίσω αύριο και θα σου πω ακριβώς αποτέλεσμα
Το αύριο πέρασε...
Εδώ και 3 μέρες...
Τελικά τι κατανάλωση είχες?
40αρι δεν ειναι το ντεποζιτο?
Ε τοτε εκαψε γυρω στα12-13λτ/100 για να βγαλει ~320 χλμ αυτονομια. -
@chrisk6 said in Renault Captur II:
@antoniokon said in Renault Captur II:
@yem said in Renault Captur II:
Εγώ πάλι μην σου πω πόσα έκαψα εθνική... θα κλάψεις .
Στην επιστροφή είχε πολύ αέρα και πήγαινα 140 συνέχεια , δεν ξέρω αν έβγαλε 320χλμ με γεμάτο ρεζερβουαρ !!!
Βέβαια είχα μ/ο με διόδια και 2 στάσεις 108χαω !
Θα γεμίσω αύριο και θα σου πω ακριβώς αποτέλεσμα
Το αύριο πέρασε...
Εδώ και 3 μέρες...
Τελικά τι κατανάλωση είχες?
40αρι δεν ειναι το ντεποζιτο?
Ε τοτε εκαψε γυρω στα12-13λτ/100 για να βγαλει ~320 χλμ αυτονομια.Είπαμε έκαψα όχι ξεφτίλισα.
1)40 λίτρα ντεπόζιτο - 20% ασφάλεια =32λ ωφέλιμο.
2)Αν και όπως είπα πάνω από 32 δεν θυμάμαι να έχω φουλάρει ο βενζινάς της Shell που δούλευε και Coral gas έβαλε 33.5λ, οκ λες ίσως και να μην κλέβει.
- κατανάλωση 9.4λ/100, πάνω από 1 λίτρο διαφορά σε σχέση με το πήγαινε αλλά είπαμε με μεγαλύτερη ταχύτητα και λίγο παραπάνω φορτίο αλλά και με πολύ αέρα, είδα πολλές μηχανές στο δρόμο να βγάζουν φλας και να μαζεύονται στην άκρη.
Τώρα για την BMV X1 τι να πω και εγώ...
Μπράβο στο @fentagin για το πρώτο Ban του 2024
Γουι λαβ γιου -
@yem said in Renault Captur II:
@chrisk6 said in Renault Captur II:
@antoniokon said in Renault Captur II:
@yem said in Renault Captur II:
Εγώ πάλι μην σου πω πόσα έκαψα εθνική... θα κλάψεις .
Στην επιστροφή είχε πολύ αέρα και πήγαινα 140 συνέχεια , δεν ξέρω αν έβγαλε 320χλμ με γεμάτο ρεζερβουαρ !!!
Βέβαια είχα μ/ο με διόδια και 2 στάσεις 108χαω !
Θα γεμίσω αύριο και θα σου πω ακριβώς αποτέλεσμα
Το αύριο πέρασε...
Εδώ και 3 μέρες...
Τελικά τι κατανάλωση είχες?
40αρι δεν ειναι το ντεποζιτο?
Ε τοτε εκαψε γυρω στα12-13λτ/100 για να βγαλει ~320 χλμ αυτονομια.Είπαμε έκαψα όχι ξεφτίλισα.
1)40 λίτρα ντεπόζιτο - 20% ασφάλεια =32λ ωφέλιμο.
2)Αν και όπως είπα πάνω από 32 δεν θυμάμαι να έχω φουλάρει ο βενζινάς της Shell που δούλευε και Coral gas έβαλε 33.5λ, οκ λες ίσως και να μην κλέβει.
- κατανάλωση 9.4λ/100, πάνω από 1 λίτρο διαφορά σε σχέση με το πήγαινε αλλά είπαμε με μεγαλύτερη ταχύτητα και λίγο παραπάνω φορτίο αλλά και με πολύ αέρα, είδα πολλές μηχανές στο δρόμο να βγάζουν φλας και να μαζεύονται στην άκρη.
Τώρα για την BMV X1 τι να πω και εγώ...
Μπράβο στο @fentagin για το πρώτο Ban του 2024
Γουι λαβ γιουΓια 140, μπαγαζιέρα και αέρα εξαιρετική είναι η κατανάλωση!
-
@antoniokon said in Renault Captur II:
@yem said in Renault Captur II:
Εγώ πάλι μην σου πω πόσα έκαψα εθνική... θα κλάψεις .
Στην επιστροφή είχε πολύ αέρα και πήγαινα 140 συνέχεια , δεν ξέρω αν έβγαλε 320χλμ με γεμάτο ρεζερβουαρ !!!
Βέβαια είχα μ/ο με διόδια και 2 στάσεις 108χαω !
Θα γεμίσω αύριο και θα σου πω ακριβώς αποτέλεσμα
Το αύριο πέρασε...
Εδώ και 3 μέρες...
Τελικά τι κατανάλωση είχες?
-
@fanis75 said in Renault Captur II:
@jimkl-0 said in Renault Captur II:
Ευχαριστούμε τον φίλο πραγματικά δε γνώριζα ότι το hybrid σύστημα της Renault - Nissan είναι τόσο προβληματικό. Με απέτρεψες από μια κακή αγορά (captur hybrid)
Γνωστά τα προβλήματα εδώ και καιρό, κυρίως λόγω της νεότητας και της αχρείαστης πολυπλοκότητας. Επίσης, εαν δείτε το ηλεκτρικό μοτέρ ειναι σχεδόν το μισό σε δύναμη από το σύστημα της Τογιότα.
Ειναι το ιδιο συστημα στο Juke?
-
@wantone said in Renault Captur II:
Ειναι το ιδιο συστημα στο Juke?
Νομίζω, αλλά δεν το έχω ψάξει αφού ειναι αμάξια που δεν με ενδιαφέρουν. Ξέρω σίγουρα ότι στο QQ ειναι διαφορετικό, αφού ειναι 100% σύστημα της Νισάν και πολύ καλό θα έλεγα.
-
@fanis75 said in Renault Captur II:
@wantone said in Renault Captur II:
Ειναι το ιδιο συστημα στο Juke?
Νομίζω, αλλά δεν το έχω ψάξει αφού ειναι αμάξια που δεν με ενδιαφέρουν. Ξέρω σίγουρα ότι στο QQ ειναι διαφορετικό, αφού ειναι 100% σύστημα της Νισάν και πολύ καλό θα έλεγα.
Εγώ αντίθετα άκουσα ότι το full hybrid του QQ είναι προβληματικό και δεν λειτουργεί πολλές φορές στην διάρκεια της οδήγησης, αλλά δεν το έχω επβεβεβαιώσει οπότε το μεταφέρω με επιφύλαξη.
Υπάρχει κάποια αξιόπιστη πηγή σχετικά με την αξιοπιστία και αποδοτικότητα των full hybrid των εταιριών ? -
@talosrb said in Renault Captur II:
Υπάρχει κάποια αξιόπιστη πηγή σχετικά με την αξιοπιστία και αποδοτικότητα των full hybrid των εταιριών ?
Όχι δεν υπάρχει. Αλλά γενικά σε φουλ υβριδικό, το μόνο που έχει δοκιμαστεί 25 χρόνια και ειναι φουλ αξιόπιστο και απροβλημάτιστο ειναι το σύστημα της Τογιότα. Όλα τα άλλα έχουν τους αγοραστές ως Beta testers. Και την Ρενώ π.χ. εαν διαβάσεις τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, καταλαβαίνεις ότι δεν ειναι και το πιο αποδοτικό και είναι αχρείαστα πολύπλοκο, οπότε ειναι λογικό (και δεδομένουν της ιστορίας και νοοτροπίας των Γάλλων) να έχει έχει αρκετές παιδικές ασθένειες.
Γενικά, εκτός Τογιότα όλοι οι άλλοι κατασκευαστές δεν πίστευαν στα υβρίδια και τώρα τρέχουν για να πιάσουν τις εκπομπές CO2 και βγάζουν ό,τι νάναι αρκεί να βγει σύντομα για να προλάβουν.
-
Στο QQ το υβριδικο εχει τελειος αλλη φιλοσοφια απο (αν οχι ολα) τα περισσοτερα υβριδικα που κυκλοφορουν. Και εξηγω:
Ο κινητηρας που εχει το QQ δεν εμπλεκετε καθολου στην μετακινηση του αμαξιου. Ο μονος σκοπος του ειναι να φορτιζει την μπαταρια του ηλεκτροκινητηρα ωστε να εχει παντα διαθεσιμο φορτιο μπαταριας. Ουσιαστικα δρα σαν βενζινογεννητρια.
Θεωρητικα χωρις να εχω γνωσεις επι του θεματος επειδη δεν εχεις εμπλοκη στην κινηση θα ελεγα οτι ειναι πιο καθαρη υλοποιηση. Πρακτικα δεν ξερω τι κουσουρια θα βγαλει.
Η τουουτα απο την αλλη ειναι στην 5η γενια με ενα cvt που ειναι απο τα πιο αξιοπιστα απο οσο λενε. Ουτε dsg ουτε dct ουτε δεν ξερω και εγω τι αλλο. Διαλεγεις και παιρνεις.
Οπως ειπα προσωπικα θα πηγαινα στο δοκιμασμενο.Για τον φιλο με την bmw ωραια τα λεει αλλα
α) δεν ξερω ποσο οικονομικο θα ειναι ενα αμαξι με 170 αλογα (αμφιβαλω παρα πολυ)
β) σορρυ αλλα 2 χρονια εγγυηση απο την BMW? Και μετα το χαος αν γινει κατι. Οκ bmw θα μου πεις αλλα πες σπαει ο διαολος το ποδαρι και σου κανει καμια χοντρη ζημια ...μετα τι?
γ) αν και με μπερδεψε ο διαμορφωτης θεωρω οτι μια τιμια εξοπλισμενη εκδοση θα ειναι κοντα στα 32-33k αντε 30 με την τριτεκνια...αν ειναι παιρνω και το corolla cross σε αυτα τα λεφτα.25.000 ειναι υπερταβανι για μενα δυστηχως η ευτυχώς.
Το μονο θεμα μου ειναι οτι εχει την ρετσινια η renault για τα ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα της και το εν λογο μοντελο ειναι φορτωμενο με αυτα. Απο κινητηρες παντα την ειχα σε υποληψη θεωρώ οτι βγαζει αξιοπιστα μοτερ επι το πλειστον.
Το μυαλο λεει duster η καρδια captur...ειναι πιο ομορφο το τιμημενο πως να το κανουμε!
-
Για το Κασκαι αστοχη ειναι η υλοποιηση γιατι θα μπορουσε να εχει συνδυαστικη ισχυ 300 ιππους αφου τον κουβαλαει το κινητηρα ετσι και αλλοιως. Οπως εχω ξαναγραψει τετοιες λυσεις επιλεγοντε σε πλοια για χωροταξικους λογους (δηλ ο κινητηρας ειναι σε διαφορετικο χωρο απο τον ηλεκτροκινητηρα που κινει κατευθειαν τις προπελες.)
-
@wantone said in Renault Captur II:
Για το Κασκαι αστοχη ειναι η υλοποιηση γιατι θα μπορουσε να εχει συνδυαστικη ισχυ 300 ιππους αφου τον κουβαλαει το κινητηρα ετσι και αλλοιως. Οπως εχω ξαναγραψει τετοιες λυσεις επιλεγοντε σε πλοια για χωροταξικους λογους (δηλ ο κινητηρας ειναι σε διαφορετικο χωρο απο τον ηλεκτροκινητηρα που κινει κατευθειαν τις προπελες.)
Η λογικη λεει οτι για αυτα τα αλογα θα ηθελε μεγαλυτερη μπαταρια ωστε να προλαβαινει να την φορτιζει οποτε μεγαλυτερο βαρος/χωρος κλπ κλπ. 190 αλογα μια χαρα νομιζω ειναι για το αμαξωμα....αλλα οκ ειπαμε ειμαι πιο ηπιος οδηγός
-
@ison said in Renault Captur II:
@wantone said in Renault Captur II:
Για το Κασκαι αστοχη ειναι η υλοποιηση γιατι θα μπορουσε να εχει συνδυαστικη ισχυ 300 ιππους αφου τον κουβαλαει το κινητηρα ετσι και αλλοιως. Οπως εχω ξαναγραψει τετοιες λυσεις επιλεγοντε σε πλοια για χωροταξικους λογους (δηλ ο κινητηρας ειναι σε διαφορετικο χωρο απο τον ηλεκτροκινητηρα που κινει κατευθειαν τις προπελες.)
Η λογικη λεει οτι για αυτα τα αλογα θα ηθελε μεγαλυτερη μπαταρια ωστε να προλαβαινει να την φορτιζει οποτε μεγαλυτερο βαρος/χωρος κλπ κλπ. 190 αλογα μια χαρα νομιζω ειναι για το αμαξωμα....αλλα οκ ειπαμε ειμαι πιο ηπιος οδηγός
Δεν ξερω για ποια λογικη αναφερεσαι γιατι απο οτι ξερω κανενας αλλος προμηθευτης/κατασκευαστης δεν εχει παρομοια υλοποιηση. Δηλ συμφωνα με αυτο που λες ολοι οι αλλοι δεν εχουν λογικη και την εχει η Νισσαν....
-
@wantone said in Renault Captur II:
@ison said in Renault Captur II:
@wantone said in Renault Captur II:
Για το Κασκαι αστοχη ειναι η υλοποιηση γιατι θα μπορουσε να εχει συνδυαστικη ισχυ 300 ιππους αφου τον κουβαλαει το κινητηρα ετσι και αλλοιως. Οπως εχω ξαναγραψει τετοιες λυσεις επιλεγοντε σε πλοια για χωροταξικους λογους (δηλ ο κινητηρας ειναι σε διαφορετικο χωρο απο τον ηλεκτροκινητηρα που κινει κατευθειαν τις προπελες.)
Η λογικη λεει οτι για αυτα τα αλογα θα ηθελε μεγαλυτερη μπαταρια ωστε να προλαβαινει να την φορτιζει οποτε μεγαλυτερο βαρος/χωρος κλπ κλπ. 190 αλογα μια χαρα νομιζω ειναι για το αμαξωμα....αλλα οκ ειπαμε ειμαι πιο ηπιος οδηγός
Δεν ξερω για ποια λογικη αναφερεσαι γιατι απο οτι ξερω κανενας αλλος προμηθευτης/κατασκευαστης δεν εχει παρομοια υλοποιηση. Δηλ συμφωνα με αυτο που λες ολοι οι αλλοι δεν εχουν λογικη και την εχει η Νισσαν....
Αυτο που λεω ειναι οτι για να δωσει 300 αλογα που λες θα ηθελε μεγαλυτερη μπαταρια το οποιο θα εφερνε μεγαλυτερο κοστος/ βαρος / θα εκοβε χωρο κλπ οποτε ΜΑΛΛΟΝ υποθετω οτι τα 190 θα ηταν η χρυση τομη. Μπορει και να κάνω λαθος και να μην παιζει ρολο το μεγεθος της μπαταριας στο setup της Nissan, υποθεσεις κανουμε.
-
Η Honda έχει παρόμοια υλοποίηση με την Nissan.
-
@super-t said in Renault Captur II:
Η Honda έχει παρόμοια υλοποίηση με την Nissan.
Αν δεν κανω λαθος στην Honda o βενζινοκινητηρας εμπλεκεται στην κινηση του αμαξιου. Απλα εχει και την φορτιση σαν mode (που δεν εχει η toyota πχ).
Και παλι ξαναλεω δεν ειμαι ειδικός οτι εχω διαβασει σε ειδικο τυπο και sites. -
Πάντως για κάποιον που θέλει ένα μεσαίο όμορφο αξιόπιστο full hybrid αυτοκίνητο (με μικρότερη κατανάλωση από 5λτ/100) περίπου στα 30-33Κ, οι μόνες επιλογές είναι το C-HR και το νέο Captur.
Προσωπικά βγάζω εκτός το C-HR (αν και μου αρέσει πολύ) λόγω της διαμερισματοποίησης των μπροστινών καθισμάτων και του μεγάλου χωρίσματος οδηγού/συνοδηγού, οπότε μένει το Captur.
Όμως όπως προκύπτει από τα παραπάνω σχόλια, το full hybrid σύστημα της Renault είναι προβληματικό και υπάρχει και η ρετσινιά με τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά.
To LBX με τα ίδια χαρακτηριστικά πλησιάζει στα 40Κ.
Γενικά δεν φαίνεται να υπάρχει καλή εναλλακτική. -
@ison said in Renault Captur II:
@super-t said in Renault Captur II:
Η Honda έχει παρόμοια υλοποίηση με την Nissan.
Αν δεν κανω λαθος στην Honda o βενζινοκινητηρας εμπλεκεται στην κινηση του αμαξιου. Απλα εχει και την φορτιση σαν mode (που δεν εχει η toyota πχ).
Και παλι ξαναλεω δεν ειμαι ειδικός οτι εχω διαβασει σε ειδικο τυπο και sites.Ετσι είναι, έχει 3 modes:
Τρόπος λειτουργίας Electric Drive
Στο Electric Drive, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί την ισχύ του μόνο από τις μπαταρίες, παρέχοντας εξαιρετικά αθόρυβη και σχεδόν μηδενικών ρύπων μετακίνηση.Τρόπος λειτουργίας Hybrid Drive
Στο Hybrid Drive, ο βενζινοκινητήρας τροφοδοτεί την ηλεκτρική γεννήτρια, η οποία με τη σειρά της παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα, έτσι ώστε τυχόν πλεονάζουσα ισχύς από τον βενζινοκινητήρα να εκτρέπεται πίσω μέσο της ηλεκτρικής γεννήτριας για την επαναφόρτιση των μπαταριών.Τρόπος λειτουργίας Engine Drive
Στο Engine Drive, οι τροχοί κινούνται αποκλειστικά από τον βενζινοκινητήρα, έχοντας πάντα στη διάθεση του την ηλεκτρική ενέργεια από τον ηλεκτρικό κινητήρα όταν την χρειάζεστε, για παράδειγμα όταν κάνετε έναν γρήγορο προσπέρασμα.https://www.honda-cars.gr/world-of-honda/present/hybrid_Technology/
-
Έψαξα στο google reviews για το hybrid σύστημα της Renault και δε βρήκα κάτι συγκεκριμένο που να αναφέρει για ιδιαίτερα προβλήματα ώστε να σε αποτρέψουν σε αγορά. Επίσης το χρησιμοποιεί σε πολλά της αυτοκίνητα από C SUV, το Austral μέχρι το Arkana και το Clio. Πιστεύω αν είχε όντως τόσα προβλήματα θα είχε βουίξει ο τόπος.
Επίσης 3 χρόνια τώρα με το Clio (LPG) δε μου έχει βγάλει το παραμικρό πέραν κάποιων πταισμάτων στα λαμπάκια ένδειξης του LPG. Και τότε όλοι μου έλεγαν τα Γαλλικά έχουν θέματα με τα ηλεκτρονικά τους, δεν ανοίγουν τα παράθυρα και ένα σωρό άκουγα. Ηλεκτρονικά προβλήματα δεν έχω κανένα μέχρι στιγμής πάντως.
-
Έτσι είναι. Σαν τις παραστρατημενες που κατηγορούν τις άλλες σαν τέτοιες.
Renault Captur II