Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 63
    • Best 21
    • Groups 0

    gi

    @gi

    62
    Reputation
    6
    Profile views
    63
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Θεσσαλονίκη

    gi Unfollow Follow

    Best posts made by gi

    • RE: Honda HR-V 2021

      Μετά από 10 μήνες, πολλά test drive διαφόρων τύπων αυτοκινήτου (full hybrid, mild hybrid, no hybrid), αμέτρητες ώρες σε fb, 4t και σε άλλα ξένα και ελληνικά fora (ακόμα και μετά την παραγγελία), και μιας ακύρωσης QQ e-power, τελικά κλείνει ο κύκλος.

      Περίπου 1500 χλμ., πρώτες εντυπώσεις:

      • +γενικά μου ταίριαξε στην οδήγηση (το είχα καταλάβει και απο το test drive)
      • +ιδιαίτερο πιστεύω εμφανισιακά αυτοκίνητο και όμορφο (για μένα)
      • +ωραίο και προσεγμένο εσωτερικό
      • +full σε εξοπλισμό / Advance έκδοση (σημαντικό για εμένα).
      • +Κατανάλωση ~4.6λ/100χλμ (δεν ήταν από τα σημαντικά κριτήρια η κατανάλωση, αλλά ως full hybrid το αναφέρω).
      • +θεωρώ τον ήχο του μουγκρίσματος σε ζόρια πιο "γλυκό", πιο sport να το πω, από CC (το e-power σε αυτό δεν έχει ανταγωνισμό).

      Κάποια αρνητικά:

      • -Σκληρή ανάρτηση πίσω (ημιάκαμπτος), κοπανάει αρκετά, ίσως με τον καιρό μαλακώσει / καλυτερεύσει κάπως
      • -μικρός χώρος αποσκευών (προσωπικά δεν με ένοιαζε, λόγω ενός παιδιού, αλλά είναι μικρός...)

      Ήμουν ανάμεσα στο QQ e-power και HR-V. Το CC το είχα αποκλείσει κυρίως λόγω του εσωτερικού που δεν μου άρεσε, αλλά και της εξωτερικής εμφάνισης που κάτι με χάλαγε. Η ακύρωση του e-power βασίστηκε κυρίως σε θέματα αξιοπιστίας που έχουν αναφερθεί σχετικά με την γεννήτρια που με επηρέασαν σημαντικά. Ο χρόνος θα δείξει.

      20240415_194152.jpg

      20240415_172619.jpg

      20240415_172606.jpg

      20240415_194014.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      Παρακάτω κάποιες περισσότερες πληροφορίες για το e-power (απλά να επισημάνω ότι είμαι ένας τυπικός οδηγός, χωρίς κάποια ιδιαίτερη εμπειρία σε διαφορετικά στυλ οδήγησης, τεχνολογίες κτλ.).

      Αυτό που μου έκανε αρνητική εντύπωση στην αρχή ήταν ότι μόλις πατήθηκε το start δεν ξεκίνησε μόνο ηλεκτρικά το αυτοκίνητο, άλλα με τον βενζινοκινητήρα που φόρτιζε την μπαταρία (είχε 3/5 γραμμές η μπαταρία). Δηλαδή δεν είχε πλήρη ησυχία, άκουγες λίγο την μηχανή. Μετά από κανένα μισό λεπτό σταμάτησε και ήταν όλα ήσυχα (δεν είχα ξεκινήσει ακόμα την οδήγηση). Ξεπάρκαρα και έφυγα. Με το που ξεπάρκαρα, ξανά ξεκίνησε ο κινητήρας...

      Όταν το αυτοκίνητο είναι σε κίνηση (π.χ. >20, 30 km/h) δεν καταλαβαίνεις πότε μπαίνει ο βενζινοκινητήρας (βκ από εδώ και πέρα). Λόγω του θορύβου της κύλισης (που δεν ήταν μεγάλος) και το ότι δεν "χτυπάει" ο βκ, είναι απρόσκοπτη η λειτουργία (δεν είχα βάλει και μουσική επίτηδες).

      Στην αρχή η αίσθησή μου ήταν ότι ο βκ έμπαινε αρκετά συχνά (όσο μπορούσα να έχω το μάτι μου στο γραφικό που είχε στο ταμπλό που έδειχνε τι γίνεται με βκ, μπαταρία, κτλ.). Μετά από λίγο δεν ασχολήθηκα τόσο με το πότε ξεκινάει ο βκ, γύρησα το γραφικό στην κατανάλωση και εστίασα εκει...

      Στην αρχή μου έδεχνε κάτι 9+λ/100χλμ και εκεί ταράχτηκα. Όταν λέμε αρχή, περίπου στο 1km διαδρομής και με πολύ προσεχτική οδήγηση... Και είπα ΟΚ, ας το πάω κανονικά, χωρίς να σκέφτομαι την οικονομία, όπως δηλαδή θα οδηγούσα μια τυπική μέρα με το αυτοκίνητό μου (που είναι 18ετίας, 1100κε).

      Οπότε από εκεί και πέρα έβλεπα απλά δρόμο, δοκίμαζα επιταχύνσεις, ορατότητα, τιμόνι κτλ. Έχω κάνει αρκετά test drive μέσα σε ένα μήνα (Sportage 150ps mhev manual, Peugeot 2008 130ps αυτόματο, X1 136ps αυτόματο, Tucson 150ps mhev manual, xceed 160ps mhev manual, Qashqai 140ps mhev manual, Yaris cross hybrid), η επιτάχυνση στο e-power ήταν ασυναγώνιστη, δεν το ένοιωσα αυτό με κανένα άλλο αυτοκίνητο (και ήταν και στο eco, αλλά δεν ξέρω πόσο σημασία έχει αυτό στο kickdown, εκτός ίσως από ένα πάρα πολύ μικρό lag στην αρχή, πιο μικρό από άλλα αυτόματα που οδήγησα, π.χ. X1). Δεν ξέρω πώς είναι σε αμιγώς ηλεκτρικό, δεν έχω οδηγήσει οπότε δεν μπορώ να συγκρίνω.

      Συνολικά έκανα 4-5 km με τελική κατανάλωση 5,5+... 30% της διαρομής με ταχύτητα 70-80km/h, το υπόλοιπο με 30-50. Οπότε υποθέτω ότι θέλει το σύστημα λίγο χρόνο/διάρκεια οδήγησης για να βρει την "ισορροπία" του. Αν κάνεις 2-3km και σταματάς, μάλλον δεν είναι το καλύτερο. Επίσης, δεν κατάλαβα καθόλου πότε άρχιζε και σταματούσε ο βκ κατά την διάρκεια της οδήγησης (π.χ. στο yaris ήταν αισθητή η αλλαγή, όχι ενοχλητική αλλά αισθητή...). Επίσης δεν ένοιωσα το μούγκρισμα στυλ cvt στο kickdown (π.χ. yaris cross). Εννοείται ότι υπήρχε κάποιο "μούγκρισμα" (του βκ αφού έμπαινε με την μία) αλλά το αισθανόσουν ως το αναμενόμενο σε ένα kickdown και όχι να πατινάρει).

      Δοκίμασα και το e-petal, περίεργο feeling, λογικά για σταμάτα - ξεκίνα είναι μέσα στην πόλη.

      Εν κατακλείδι, μου άρεσε οδηγικά πολύ και δεν περίμενα στο τέλος να δω τέτοια κατανάλωση. Ίσως κάποιος θα πει ότι 5-6l/100km δεν είναι σοβαρή κατανάλωση full hybrid αυτοκινήτου (υπενθυμίζω ότι οδήγησα το x-trail), που ίσως να ισχύει. Αν κάνεις περισσότερα χλμ στην πόλη λογικά θα είναι πιο χαμηλή. Δεν έχω άποψη για το Corolla Cross (ή το Honda HR-V), θεωρώ (με το μυαλό μου) ότι ίσως θα είναι πιο οικονομικό το CC μέσα στην πόλη ενώ σε μεικτή κατανάλωση ίσως είναι στα ίδια (?).

      Αυτά, ελπίζω να βοήθησα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @gi said in Nissan Qashqai 2021:

      Παρακάτω κάποιες περισσότερες πληροφορίες για το e-power (απλά να επισημάνω ότι είμαι ένας τυπικός οδηγός, χωρίς κάποια ιδιαίτερη εμπειρία σε διαφορετικά στυλ οδήγησης, τεχνολογίες κτλ.).

      Αυτό που μου έκανε αρνητική εντύπωση στην αρχή ήταν ότι μόλις πατήθηκε το start δεν ξεκίνησε μόνο ηλεκτρικά το αυτοκίνητο, άλλα με τον βενζινοκινητήρα που φόρτιζε την μπαταρία (είχε 3/5 γραμμές η μπαταρία). Δηλαδή δεν είχε πλήρη ησυχία, άκουγες λίγο την μηχανή. Μετά από κανένα μισό λεπτό σταμάτησε και ήταν όλα ήσυχα (δεν είχα ξεκινήσει ακόμα την οδήγηση). Ξεπάρκαρα και έφυγα. Με το που ξεπάρκαρα, ξανά ξεκίνησε ο κινητήρας...

      Όταν το αυτοκίνητο είναι σε κίνηση (π.χ. >20, 30 km/h) δεν καταλαβαίνεις πότε μπαίνει ο βενζινοκινητήρας (βκ από εδώ και πέρα). Λόγω του θορύβου της κύλισης (που δεν ήταν μεγάλος) και το ότι δεν "χτυπάει" ο βκ, είναι απρόσκοπτη η λειτουργία (δεν είχα βάλει και μουσική επίτηδες).

      Στην αρχή η αίσθησή μου ήταν ότι ο βκ έμπαινε αρκετά συχνά (όσο μπορούσα να έχω το μάτι μου στο γραφικό που είχε στο ταμπλό που έδειχνε τι γίνεται με βκ, μπαταρία, κτλ.). Μετά από λίγο δεν ασχολήθηκα τόσο με το πότε ξεκινάει ο βκ, γύρησα το γραφικό στην κατανάλωση και εστίασα εκει...

      Στην αρχή μου έδεχνε κάτι 9+λ/100χλμ και εκεί ταράχτηκα. Όταν λέμε αρχή, περίπου στο 1km διαδρομής και με πολύ προσεχτική οδήγηση... Και είπα ΟΚ, ας το πάω κανονικά, χωρίς να σκέφτομαι την οικονομία, όπως δηλαδή θα οδηγούσα μια τυπική μέρα με το αυτοκίνητό μου (που είναι 18ετίας, 1100κε).

      Οπότε από εκεί και πέρα έβλεπα απλά δρόμο, δοκίμαζα επιταχύνσεις, ορατότητα, τιμόνι κτλ. Έχω κάνει αρκετά test drive μέσα σε ένα μήνα (Sportage 150ps mhev manual, Peugeot 2008 130ps αυτόματο, X1 136ps αυτόματο, Tucson 150ps mhev manual, xceed 160ps mhev manual, Qashqai 140ps mhev manual, Yaris cross hybrid), η επιτάχυνση στο e-power ήταν ασυναγώνιστη, δεν το ένοιωσα αυτό με κανένα άλλο αυτοκίνητο (και ήταν και στο eco, αλλά δεν ξέρω πόσο σημασία έχει αυτό στο kickdown, εκτός ίσως από ένα πάρα πολύ μικρό lag στην αρχή, πιο μικρό από άλλα αυτόματα που οδήγησα, π.χ. X1). Δεν ξέρω πώς είναι σε αμιγώς ηλεκτρικό, δεν έχω οδηγήσει οπότε δεν μπορώ να συγκρίνω.

      Συνολικά έκανα 4-5 km με τελική κατανάλωση 5,5+... 30% της διαρομής με ταχύτητα 70-80km/h, το υπόλοιπο με 30-50. Οπότε υποθέτω ότι θέλει το σύστημα λίγο χρόνο/διάρκεια οδήγησης για να βρει την "ισορροπία" του. Αν κάνεις 2-3km και σταματάς, μάλλον δεν είναι το καλύτερο. Επίσης, δεν κατάλαβα καθόλου πότε άρχιζε και σταματούσε ο βκ κατά την διάρκεια της οδήγησης (π.χ. στο yaris ήταν αισθητή η αλλαγή, όχι ενοχλητική αλλά αισθητή...). Επίσης δεν ένοιωσα το μούγκρισμα στυλ cvt στο kickdown (π.χ. yaris cross). Εννοείται ότι υπήρχε κάποιο "μούγκρισμα" (του βκ αφού έμπαινε με την μία) αλλά το αισθανόσουν ως το αναμενόμενο σε ένα kickdown και όχι να πατινάρει).

      Δοκίμασα και το e-petal, περίεργο feeling, λογικά για σταμάτα - ξεκίνα είναι μέσα στην πόλη.

      Εν κατακλείδι, μου άρεσε οδηγικά πολύ και δεν περίμενα στο τέλος να δω τέτοια κατανάλωση. Ίσως κάποιος θα πει ότι 5-6l/100km δεν είναι σοβαρή κατανάλωση full hybrid αυτοκινήτου (υπενθυμίζω ότι οδήγησα το x-trail), που ίσως να ισχύει. Αν κάνεις περισσότερα χλμ στην πόλη λογικά θα είναι πιο χαμηλή. Δεν έχω άποψη για το Corolla Cross (ή το Honda HR-V), θεωρώ (με το μυαλό μου) ότι ίσως θα είναι πιο οικονομικό το CC μέσα στην πόλη ενώ σε μεικτή κατανάλωση ίσως είναι στα ίδια (?).

      Αυτά, ελπίζω να βοήθησα.

      Σήμερα οδήγησα τελικά και το Qashqai e-power. Εντυπώσεις πάνω κάτω οι ίδιες με αυτές του x-trail (φυσιολογικό). Όμως, ίσως επειδή τώρα ήμουν περισσότερο υποψιασμένος (ίσως και πιο ψύχραιμος), παρατήρησα το εξής: Στα πρώτα 5 περίπου λεπτά, όταν έμπαινε ο θερμικός, ακουγόταν λίγο περίεργα η μηχανή. Ο ήχος ήταν κάτι σαν χαμηλόφωνο τρυπάνι, κάτι σαν diesel. Να μην παρεξηγηθώ, η ένταση αυτού του θορύβου ήταν χαμηλή, αλλά σίγουρα υπήρχε, ιδιαίτερα για ευαίσθητα αφτιά, όπως τα δικά μου. Μετα απλά δεν ξαναεμφανίστηκε ο ήχος. Πιστεύω ότι έχει να κάνει με την θερμοκρασία της μηχανής, μέχρι να ζεσταθεί. Την πρώτη φορά (στο x-trail) δεν το άκουσα και θυμάμαι οτι το είχα πάρει καπάκι από άλλον που έκανε test drive, οπότε ήταν ζεστό το αυτοκίνητο.

      Κατά τα άλλα, το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό. Στο ενδιάμεσο έκανα test drive και το cc και είναι αισθητή η διαφορά της ηχομόνωσης μεταξύ των 2. Δηλαδή το QQ είναι αισθητά πιο ήσυχο και στην κύλιση και στο θόρυβο της μηχανής (εκτός από αυτόν τον μικρό θόρυβο που ανέφερα στην αρχή). Κατανάλωση αυτήν την φορά ήταν 7λ, με καθόλου προσοχή και συνέχεια στην επιτάχυνση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @tkin73 said in Nissan Qashqai 2021:

      @antonakis said in Nissan Qashqai 2021:

      Και εμένα η υλοποίηση του e-power μου αρέσει πολύ στα χαρτιά.
      Δεν ξέρω όμως αν είναι καλύτερη/χειρότερη από τα υβρίδια της Toyota σε ίδια χρήση σε θέμα οικονομίας.

      That said, κάθε φορά που βλέπω το κασκάι ειδικά σε αυτό το μπλέ ένα σαλάκι τρέχει.

      Στην πράξη από τις δοκιμές που έχω δει το cc που είναι ας πούμε ίδιου όγκου με το κασκαι πετυχαίνει λίγο καλύτερες καταναλώσεις συνολικά, λίγο όχι κάτι ιδιαίτερο. Το κασκαι ζοριζεται λίγο παραπάνω γιατί είναι αισθητά βαρύτερο.
      Ως ηλεκτρική αίσθηση όμως είναι ανώτερο από τα άλλα υβρίδια.

      Το οδήγησα τελικά σήμερα (το e-power του x-trail, δεν είχε το Qashqai) και ήταν εκπληκτικό. Τρομερή επιτάχυνση, τέλεια οδηγική αίσθηση και θεωρώ οικονομικο (5,6l/100km με όχι τόσο ήρεμη οδήγηση).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Kia XCeed - crossover

      Εχω μια απορία: στο site της ΚΙΑ για το xceed εχουν τιμοκατάλογο και για 48v και για non 48v. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι έχουν τα 160ps 7DCT την ίδια τιμή, π.χ.

      Χceed 1.5T 160ps 7DCT GT-line 48V Hybrid - 31.190 €
      Χceed 1.5T 160ps 7DCT GT-line (non 48V) - 31.190 €

      Δεν θα έπρεπε, σύμφωνα με το δικό μου μυαλό, η τιμή για το non 48V να είναι μικρότερη από αυτήν του 48V Hybrid;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @panormus772 said in [Nissan Qashqai 2021]

      Δύο φώτο από το κατανάλωση στο καντράν 1) σε περιαστική διαδρομή (Αθήνα-Κάλαμος Αττικής) και 2) σε λίγα χλμ.,εντός πόλης (από Praktiker Μεταμόρφωσης-Ν.Χαλκηδόνα,στο ύψος του Σκλαβενίτη):

      Καλοτάξιδο φίλε μου! Και εμένα με ενδιαφέρει, το έχω κάνει 2 test drive. Στο τελευταίο, λόγω κρύου, η κατανάλωση δεν ήταν η αναμενόμενη (δούλευε από την αρχή ο θερμικός για αρκετή ώρα). Οδηγικά πάντως είναι απίστευτο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @tkin73 said in Nissan Qashqai 2021:

      @dublin said in Nissan Qashqai 2021:

      ..και καταπληκτικό αυτοκίνητο, τεράστια βήματα μπροστά από το προηγούμενο... απλά η τιμή, η κατανάλωση των 6 περίπου λίτρων σε τεστ που έχω διαβάσει, και τα 119/CO2 δεν το καθιστούν και εύκολη επιλογή.. επίσης αν θυμάμαι καλά τελική 170χλμ, κάποιους τους ξενερώνει αυτό..

      To θέμα είναι η τιμή του ξεκάθαρα τα υπόλοιπα ξεπερνιουνται. Και τελικά η τιμή του είναι τροχοπέδη και για αυτόν που ψάχνει να κινηθεί οικονομικά. Το ποσό που πρέπει να δαπανήσει αποσβένεται μετα από πολλά χρόνια αν αποσβέσει.
      Τα υβριδικά με τις τιμές που βγαίνουν ουσιαστικά είναι γκατζετ πολυτελείας!

      Αυτό είναι και το μόνο πράγμα που ακόμα με κρατάει και δεν το παίρνω. Σε σχέση με το 1.3lt 158ps MHEV X-Tronic (N-Connecta) εχουν 5.000 διαφορά. Σαφώς και το e-power θα έχει λιγότερη κατανάλωση συγκριτικά με το mhev. Αλλά και πάλι, με περίπου 42Κ που κάνει το e-power παίρνεις π.χ. Χ1 mhev, Volvo XC40. ΟΚ διαφορετικά αυτοκίνητα είναι αυτά, το πρώτο είναι mhev το άλλο καθόλου, επίσης η κατανάλωση θα είναι μεγαλύτερη, αλλά και πάλι η τιμή αγοράς είναι ένα γεγονός που δεν σε αφήνει αδιάφορο. Επίσης υπάρχουν και τα Sportage/Tucson Full Hybrid που παίζει να βγάζουν χαμηλότερη κατανάλωση απο το e-power με βάση αυτά που διαβάζω και βλέπω.... Οπότε θεωρώ ότι το μεγάλο ατού του e-power είναι το driving experience...

      Τεχνολογικά δεν μπορώ να έχω άποψη, π.χ. για θέματα αξιοπιστίας της όλης ιδέας. Ξέρω ότι υπάρχει αυτό το concept 5+ χρόνια στην Ιαπωνία με επιτυχία (τουλάχιστον σε πωλήσεις). Αλλά αν είναι (ανούσια) πολύπλοκο ή κατώτερο της Toyota, δεν μπορώ να το κρίνω.

      Επίσης, στο πίσω μέρος του μυαλού μου, υπάρχει και το xceed phev με 3,000 λιγότερο από το e-power (υπάρχει χώρος στο σπίτι για φόρτιση), όμως με 1+ χρόνο παράδοσης λένε, που για μένα είναι too much... Το e-power είναι ετοιμοπαράδοτο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @netgeo said in Nissan Qashqai 2021:

      Η ανάρτηση πως σου φάνηκε;

      Εγώ είχα οδηγήσει το Τεκνα με τις 19ρες και κοπαναγε πίσω (στην κυριολεξία μιας και είχε κάτι μέσα το πορτ μπαγκαζ).
      Μου φάνηκε χοροπηδηχτούλι σαν το Τιγκουαν αρ λαιν.

      Από ηχομόνωση όπως τα λες είναι, καμιά σχέση το QQ με το ΨΨ.
      Ο ήχος του κινητήρα πάντως δε με είχε ενοχλήσει, ήταν "κάπου εκει", έχει πέσει πολύ μόνωση.

      Περιμένουμε και το Austral...

      Ο κινητήρας γενικά δεν ακούγεται, απλά μόνο στην αρχή πρόσεξα αυτόν τον ήχο που ανέφερα που μετά εξαφανίστηκε. Έψαξα και σε groups στο fb και βρήκα αντίστοιχα σχόλια / παράπονα για το e-power.

      Η ανάρτηση δεν μου έκανε κάποια αρνητική εντύπωση, οπότε προσωπικά την θεωρώ ΟΚ (οδήγησα με 18αρες).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      αν δεν κάνω λάθος, βλέπω στο site γερές εκπτώσεις γύρω στα 2,5Κ, 3Κ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @gtsartsal said in Nissan Qashqai 2021:

      @netgeo said in Nissan Qashqai 2021:

      @spindi said in Nissan Qashqai 2021:

      Καταρχάς ευχαριστώ @netgeo για την απάντηση και τις προτάσεις για την καθαριότητα/συντήρηση

      @netgeo said in Nissan Qashqai 2021:

      Δεν ξέρω αν το έχεις οδηγήσει με ήλιο, έχει το θερμαινόμενο παρμπρίζ που εμένα με ενόχλησε.

      Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να το συνηθίσω..

      Όχι, δεν το έχω οδηγήσει, ούτε και κάποιο άλλο αυτοκίνητο με αυτό τον εξοπλισμό. Κάνει κάποιες έντονες αντανακλάσεις λόγω του θερμαινόμενου; Γενικά πάντως το θερμαινόμενο παρμπρίζ είναι κάτι που θα ήθελα να έχει το επόμενό μου αυτοκίνητο. Σε έντονη υγρασία θεωρώ πως δίνει λύση που δε δίνει το ξεθάμπωμα από το Α/C

      Φαίνονται οι αντιστάσεις... δεν έχω ξαναδεί θερμαινόμενο και μου κακοφάνηκε. Ίσως συνηθίζεται...

      Τι εννοείς;
      Σε όλο το μπροστινό ταμπλό;

      Επειδη το είχα ψάξει και εγώ παλιότερα, αλλά δεν μπόρεσα να οδηγήσω tekna (ακόμα), το φαινόμενο πρέπει να είναι αυτό που φαίνεται στην εικόνα οπου χτυπάει το φως

      windscreen.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi

    Latest posts made by gi

    • RE: HONDA FORUM

      Πρώτη αλλαγή στο πρώτο service (14,5Κ χλμ / 1 χρόνο). Με ρωτήσανε κιόλας αν θέλω να τα αλλάξω 🙂 Φυσικά και είπα να το κάνουν, αλλά τους είδα χαλαρούς.

      @kostasiour said in HONDA FORUM:

      Έψαξα να βρώ αν το e:HEV της Honda βγάζει προβλήματα αλλα δεν μπορώ να πω ότι βρήκα κάτι.
      Έχει βρεί κανείς άν το σύστημα αυτό γενικά βγάζει κάποιο θέμα;

      Επίσης πότε θα συνιστούσατε σε αυτό το σύστημα να γίνουν η πρώτες αλλαγές λαδιών; Μιλάμε για συνθήκες χρήσης στην Αθήνα. Οι ιδιοκτήτες e:HEV (λιγοστοί και κυρίως Civic που κυκλοφορεί περισσότερο καιρό) πότε κάνατε την πρωτη και τη δευτερη αλλαγή λαδιών;

      Στο εγχειρίδιο αναφέρει καθε 20.000 χωρίς το πρώτο να είναι νωρίτερα. Φανταζόμουν βεβαια οτι θα αναφέρει κατι του τυπου το πρωτο στα 1.000 χλμ το δευτερο στα 20.000 κτλ. (Στα υπολοιπα οχήματα μου εγω κάνω περίπου στα μισά απο οτι λεει ο κατασκευαστής.)

      Screenshot from 2025-05-22 14-38-52.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

      Για όσους ενδιαφέρονται, μόλις μου είπε ένα φίλος μου ότι υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα και με εκτπώσεις! Έκλεισε ενα CLUB με €1.000 έκπτωση και αρκετά δώρα, τελική τιμή €32.100!

      Αθήνα μόνο ή γενικά παίζουν οι εκπτώσεις; Επίσης, μήπως ανέφερε τι δώρα του δώσανε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Renault Captur II

      @ison said in Renault Captur II:

      @super-t said in Renault Captur II:

      Η Honda έχει παρόμοια υλοποίηση με την Nissan.

      Αν δεν κανω λαθος στην Honda o βενζινοκινητηρας εμπλεκεται στην κινηση του αμαξιου. Απλα εχει και την φορτιση σαν mode (που δεν εχει η toyota πχ).
      Και παλι ξαναλεω δεν ειμαι ειδικός οτι εχω διαβασει σε ειδικο τυπο και sites.

      Ετσι είναι, έχει 3 modes:

      Τρόπος λειτουργίας Electric Drive
      Στο Electric Drive, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί την ισχύ του μόνο από τις μπαταρίες, παρέχοντας εξαιρετικά αθόρυβη και σχεδόν μηδενικών ρύπων μετακίνηση.

      Τρόπος λειτουργίας Hybrid Drive
      Στο Hybrid Drive, ο βενζινοκινητήρας τροφοδοτεί την ηλεκτρική γεννήτρια, η οποία με τη σειρά της παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα, έτσι ώστε τυχόν πλεονάζουσα ισχύς από τον βενζινοκινητήρα να εκτρέπεται πίσω μέσο της ηλεκτρικής γεννήτριας για την επαναφόρτιση των μπαταριών.

      Τρόπος λειτουργίας Engine Drive
      Στο Engine Drive, οι τροχοί κινούνται αποκλειστικά από τον βενζινοκινητήρα, έχοντας πάντα στη διάθεση του την ηλεκτρική ενέργεια από τον ηλεκτρικό κινητήρα όταν την χρειάζεστε, για παράδειγμα όταν κάνετε έναν γρήγορο προσπέρασμα.

      https://www.honda-cars.gr/world-of-honda/present/hybrid_Technology/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Honda HR-V 2021

      @panormus772 said in Honda HR-V 2021:

      Καλορίζικο!!

      Eγώ έκανα την αντίστροφη "διαδρομή". Από HRV πήγα σε QQ e-power.
      Oι λόγοι ήταν πως 1) τελικά είδα πως ήθελα μεν full hybrid αλλά με λίγο παραπάνω δύναμη κι επιδόσεις (χωρίς όμως να καταφύγω σε 2000κ.εκ.) και 2) αναμονή 11 μήνες (ενώ το e-power ετοιμοπαράδοτο) με αποτέλεσμα αν περίμενα -για την advance είχα κλείσει κι εγώ- από 36.800 να πλήρωνα +3000 παραπάνω όταν παραλάμβανα αφού ήταν ανοιχτή τιμή.Bάζοντας 1000 ευρώ παραπάνω πήρα το e-power και 3μήνες νωρίτερα.

      Βέβαια,το HRV είναι πολύ ωραίο αμάξι που με είχε κερδίσει από το 1ο test drive (έκανα δύο, ένα μικρό μισής ώρας κι ένα μεγάλο 1+ ώρα και σε Ε.Ο.) Πιστεύω θα το κατ'ευχαριστηθείς,πολύ χαλαρωτικό στην οδήγηση! Πολλά και καλά χλμ!

      Σε ευχαριστώ. Εγώ μπορεί να το έκανα το HR-V test drive καμια 10 αριά φορές (👏 στον πωλητή που ήταν άψογος). Η υλοποίηση του e-power θεωρώ ότι είναι αρκετά ενδιαφέρουσα (μειωμένος θόρυβος, 190ps), αλλά όπως ανέφερα με επηρέασαν πολύ αυτά που διάβαζα για τον generator (περισσότερο από τα προβλήματα στην μπαταρία που αναφέρθηκαν για το HR-V 😐). Ως αυτοκίνητο το QQ μου αρέσει αρκετά και σκέφτηκα προς στιγμή να πάω σε MHEV x-tronic techna (37.500 έβγαινε τότε). Αλλά είπα να κάνω την υπέρβαση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Honda HR-V 2021

      Μετά από 10 μήνες, πολλά test drive διαφόρων τύπων αυτοκινήτου (full hybrid, mild hybrid, no hybrid), αμέτρητες ώρες σε fb, 4t και σε άλλα ξένα και ελληνικά fora (ακόμα και μετά την παραγγελία), και μιας ακύρωσης QQ e-power, τελικά κλείνει ο κύκλος.

      Περίπου 1500 χλμ., πρώτες εντυπώσεις:

      • +γενικά μου ταίριαξε στην οδήγηση (το είχα καταλάβει και απο το test drive)
      • +ιδιαίτερο πιστεύω εμφανισιακά αυτοκίνητο και όμορφο (για μένα)
      • +ωραίο και προσεγμένο εσωτερικό
      • +full σε εξοπλισμό / Advance έκδοση (σημαντικό για εμένα).
      • +Κατανάλωση ~4.6λ/100χλμ (δεν ήταν από τα σημαντικά κριτήρια η κατανάλωση, αλλά ως full hybrid το αναφέρω).
      • +θεωρώ τον ήχο του μουγκρίσματος σε ζόρια πιο "γλυκό", πιο sport να το πω, από CC (το e-power σε αυτό δεν έχει ανταγωνισμό).

      Κάποια αρνητικά:

      • -Σκληρή ανάρτηση πίσω (ημιάκαμπτος), κοπανάει αρκετά, ίσως με τον καιρό μαλακώσει / καλυτερεύσει κάπως
      • -μικρός χώρος αποσκευών (προσωπικά δεν με ένοιαζε, λόγω ενός παιδιού, αλλά είναι μικρός...)

      Ήμουν ανάμεσα στο QQ e-power και HR-V. Το CC το είχα αποκλείσει κυρίως λόγω του εσωτερικού που δεν μου άρεσε, αλλά και της εξωτερικής εμφάνισης που κάτι με χάλαγε. Η ακύρωση του e-power βασίστηκε κυρίως σε θέματα αξιοπιστίας που έχουν αναφερθεί σχετικά με την γεννήτρια που με επηρέασαν σημαντικά. Ο χρόνος θα δείξει.

      20240415_194152.jpg

      20240415_172619.jpg

      20240415_172606.jpg

      20240415_194014.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @tkin73 said in Nissan Qashqai 2021:

      Οι εκπτώσεις που δίνουν εδώ πόσο είναι 2Κ? επισης ξερετε αν θεσ/νικη εχουν τεστ το υβριδικό? θα μου πεις γιατι δεν ρωτας? γιατί πρέπει να δίνεις ονομα τηλεφωνο αν δεν εχουν για οταν θα εχουν και μετά αρχιζουν τα τηλεφωνα οτι ωρα τους καπνισεις...

      Δεκέμβριο που είχα προσφορά, είναι ότι λέει το site, π.χ. 1.3lt 158ps Hybrid X-Tronic 4x2 -> €37.290
      Test drive το e-power υπάρχει κατά βάση δυτικά και κάποιες φορές το φέρνουν και ανατολικά (θέλει ραντεβού).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @gtsartsal said in Nissan Qashqai 2021:

      @netgeo said in Nissan Qashqai 2021:

      @spindi said in Nissan Qashqai 2021:

      Καταρχάς ευχαριστώ @netgeo για την απάντηση και τις προτάσεις για την καθαριότητα/συντήρηση

      @netgeo said in Nissan Qashqai 2021:

      Δεν ξέρω αν το έχεις οδηγήσει με ήλιο, έχει το θερμαινόμενο παρμπρίζ που εμένα με ενόχλησε.

      Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να το συνηθίσω..

      Όχι, δεν το έχω οδηγήσει, ούτε και κάποιο άλλο αυτοκίνητο με αυτό τον εξοπλισμό. Κάνει κάποιες έντονες αντανακλάσεις λόγω του θερμαινόμενου; Γενικά πάντως το θερμαινόμενο παρμπρίζ είναι κάτι που θα ήθελα να έχει το επόμενό μου αυτοκίνητο. Σε έντονη υγρασία θεωρώ πως δίνει λύση που δε δίνει το ξεθάμπωμα από το Α/C

      Φαίνονται οι αντιστάσεις... δεν έχω ξαναδεί θερμαινόμενο και μου κακοφάνηκε. Ίσως συνηθίζεται...

      Τι εννοείς;
      Σε όλο το μπροστινό ταμπλό;

      Επειδη το είχα ψάξει και εγώ παλιότερα, αλλά δεν μπόρεσα να οδηγήσω tekna (ακόμα), το φαινόμενο πρέπει να είναι αυτό που φαίνεται στην εικόνα οπου χτυπάει το φως

      windscreen.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @fanis75 said in Nissan Qashqai 2021:

      @panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:

      ψάξε λίγο αν πιθανά ισχύει πως στις 20άρες ζάντες έχει ανάρτηση πολλ/λων συνδέσμων πίσω αντί για ημιάκαμπτο.

      Σωστά τα λές, ετσι ήταν όταν είχε λανσαριστεί, δεν ξέρω εαν ισχύει ακόμα.

      multilink εχει το e-power μόνο με τις 20αρες και το 4WD

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      Υπάρχει κάποια άποψη για το x-tronic cvt σε J12; π.χ. θόρυβος, αίσθηση κτλ. Θεσσαλονίκη δυστυχώς δεν υπάρχει διαθέσιμο για test drive, ούτε ανατολικά ούτε δυτικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Σε κάτι groups στο fb αναφέρεται μια συχνή βλάβη που βγαίνει στο e-power (σχετικά με σφάλματα στον generator που κοστίζει >10Κ). Το πιο ανησυχητικό κατά την άποψή μου δεν είναι ότι εμφανίζεται αυτό το σφάλμα, αλλά το ότι χρειάζεται αρκετός χρόνος για την αποκατάσταση της βλάβης λόγω έλλειψης των ανταλλακτικών. Αν δεν κάνω λάθος τα περισσότερα περιστατικά έχουν αναφερθεί στο UK που κάνει και τις περισσότερες πωλήσεις

      @panormus772 said in Toyota Yaris Cross:

      @lap said in Toyota Yaris Cross:

      Το e power λένε είναι εξαιρετικό

      Είναι αρκετά καλό.Σε οικονομία υπολείπεται ακόμη -αν και πλησιάζει- την Τοyota,αλλά σε αίσθηση υβριδικής κίνησης,κιβωτίου είναι ένα κλικ παραπάνω,πιο αίσθηση ηλεκτρικού.

      Τώρα σε αυτά που λέει ο iceman,ναι έχει κάποια θεματάκια (π.χ. ευθυγράμμιση πορτμπαγκάζ ~2mm χάνει σε ύψος στο δεξιό φανάρι σε όλα τα νέα QQ και σε μερικά στο εσωτερικό θέλει ένα ρέγουλο 1-2mm προς τ'αριστερά το ταμπλό γιατί βρίσκει στη δερματίνη της πόρτας του συνοδηγού αφήνοντας σημάδι).Αυτά ρυθμίζονται εύκολα,ολιγόλεπτα στην αντιπροσωπεία ή και ιδιωτικά.
      Όμως η ποιότητα και η συναρμογή είναι τουλάχιστον 1,5-2 φορές καλύτερη από το προηγ. QQ (και το ξέρω γιατί έχει από το 2015 ο γαμπρός μου).Δεν είναι BMW κ.λ.π.,αλλά ανώτερη από ΥC και CC.Τώρα για τα μηχανολογικά και το υβριδικό σύστημα (από το 2017 το χρησιμοποιεί η Nissan) αναμένουμε να δούμε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gi
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr