Καλό ταξίδι δάσκαλε... Άνοιξες δρόμους στην Ελλάδα, όχι μόνο για τα θέματα του αυτοκινήτου, με ανοιχτούς ορίζοντες και ανοιχτά μυαλά... Τώρα θα είσαι εκεί πάνω στις πίστες του ουρανού, με την καλύτερη παρέα τώρα πια, τον Ένζο, τον Φάντζιο, το Σέννα και τόσους τόσους άλλους που αγάπησες και μας έκανες και εμάς να αγαπήσουμε, όχι μόνο για τον τρόπο που οδηγούσαν αλλά κυρίως για τον τρόπο που σκέφτονταν...
Με μεγάλη μου λύπη μόλις διαπίστωσα πως μια μέρα μετά, στο 4troxoi.gr δεν υπάρχει ούτε μια απλή αναφορά στο ιδρυτή τους και σε μια εμβληματική προσωπικότητα στο χώρο της δημοσιογραφίας και του αυτοκινήτου. Δεν ξέρω το τρέχον ιδιοκτησιακό καθεστώς των 4 τροχών (και τις πιθανόν διαφορές που μπορεί να είχαν προκύψει με τον Καββαθά) αλλά όπως και να είναι 4τροχοί και Καββαθάς είναι άρρηκτα συνδεδεμένα και είναι πολύ κρίμα που δεν τον τιμούν με κάποιο τρόπο. Ενδεικτικό ίσως της ελληνικής νοοτροπίας που με τόσο πάθος πολέμησε σε όλη του τη ζωή ο Κώστα Καββαθάς! Δεν πειράζει δάσκαλε, καλές βόλτες στις πίστες του παραδείσου...
Best posts made by spindi
-
RE: Αντίο δάσκαλε
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Ευχαριστώ fanis75 και panormus772 για τα σχόλια και την ενθάρρυνση για το χρώμα του εσωτερικού! Σίγουρα είναι διαφορετικό και ίσως πράγματι αν το συνηθίσεις όλα τα άλλα να φαίνονται βαρετά!
Στο εξωτερικό και σε όλα τα video, τα Techna είναι με το μπλε εσωτερικό αντί του ανοιχτού γκρι, κάτι που θα μου έδινε περισσότερη σιγουριά ως προς την αντοχή στη βρωμιά και έτσι και αλλιώς είναι μια ενδιαφέρουσα διχρωμία. Εδώ όμως έχουν επιλέξει να φέρνουν μόνο το ανοιχτό γκρι.
Σκέφτομαι και την Techna+ με το μαύρο δερμάτινο σαλόνι και μπλε στα υπόλοιπα (ταμπλό, πόρτες...) αλλά εκτός από τη διαφορά τιμής δε μου αρέσουν οι αναβαθμίσεις σε εξοπλισμό γιατί:
- Οι 20ρες ζάντες δε μου αρέσουν αισθητικά και σίγουρα προσφέρουν λιγότερη άνεση.
- Το μαύρο δερμάτινο σαλόνι είναι όμορφο σε εμφάνιση αλλά θα καίει και θα σε ιδρώνει στην επαφή το καλοκαίρι. Το σαλόνι της Techna έχει ύφασμα στα σημεία επαφής.
- Το Bose ηχοσύστημα θα ήταν ευπρόσδεκτο ωστόσο αν και όχι τόσο απαραίτητο (γνώμες??).
Latest posts made by spindi
-
RE: Αντίο δάσκαλε
Καλό ταξίδι δάσκαλε... Άνοιξες δρόμους στην Ελλάδα, όχι μόνο για τα θέματα του αυτοκινήτου, με ανοιχτούς ορίζοντες και ανοιχτά μυαλά... Τώρα θα είσαι εκεί πάνω στις πίστες του ουρανού, με την καλύτερη παρέα τώρα πια, τον Ένζο, τον Φάντζιο, το Σέννα και τόσους τόσους άλλους που αγάπησες και μας έκανες και εμάς να αγαπήσουμε, όχι μόνο για τον τρόπο που οδηγούσαν αλλά κυρίως για τον τρόπο που σκέφτονταν...
Με μεγάλη μου λύπη μόλις διαπίστωσα πως μια μέρα μετά, στο 4troxoi.gr δεν υπάρχει ούτε μια απλή αναφορά στο ιδρυτή τους και σε μια εμβληματική προσωπικότητα στο χώρο της δημοσιογραφίας και του αυτοκινήτου. Δεν ξέρω το τρέχον ιδιοκτησιακό καθεστώς των 4 τροχών (και τις πιθανόν διαφορές που μπορεί να είχαν προκύψει με τον Καββαθά) αλλά όπως και να είναι 4τροχοί και Καββαθάς είναι άρρηκτα συνδεδεμένα και είναι πολύ κρίμα που δεν τον τιμούν με κάποιο τρόπο. Ενδεικτικό ίσως της ελληνικής νοοτροπίας που με τόσο πάθος πολέμησε σε όλη του τη ζωή ο Κώστα Καββαθάς! Δεν πειράζει δάσκαλε, καλές βόλτες στις πίστες του παραδείσου... -
RE: Nissan Qashqai 2021
Καταρχάς ευχαριστώ @netgeo για την απάντηση και τις προτάσεις για την καθαριότητα/συντήρηση
@netgeo said in Nissan Qashqai 2021:
Δεν ξέρω αν το έχεις οδηγήσει με ήλιο, έχει το θερμαινόμενο παρμπρίζ που εμένα με ενόχλησε.
Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να το συνηθίσω..
Όχι, δεν το έχω οδηγήσει, ούτε και κάποιο άλλο αυτοκίνητο με αυτό τον εξοπλισμό. Κάνει κάποιες έντονες αντανακλάσεις λόγω του θερμαινόμενου; Γενικά πάντως το θερμαινόμενο παρμπρίζ είναι κάτι που θα ήθελα να έχει το επόμενό μου αυτοκίνητο. Σε έντονη υγρασία θεωρώ πως δίνει λύση που δε δίνει το ξεθάμπωμα από το Α/C
Δεν νομίζω ότι αξίζει το +, η τέκνα είναι η χρυσή τομή στον εξοπλισμό.
Συμφωνώ. Για αυτό και με προβληματίζει το αποκλειστικά ανοιχτό γκρι εσωτερικό της Techna. Όπως έγραψα και παραπάνω δεν ειναι η παραπάνω τιμή αλλά κάποια στοιχεία του παραπάνω εξοπλισμού της Techna+ τα θεωρώ και κάπως αρνητικά. Αν η Techna+ είχε μόνο θετικά (κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον) ίσως να μη με πειραζε η διαφορά στη τιμή, που δεν είναι και τεράστια.
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Ευχαριστώ fanis75 και panormus772 για τα σχόλια και την ενθάρρυνση για το χρώμα του εσωτερικού! Σίγουρα είναι διαφορετικό και ίσως πράγματι αν το συνηθίσεις όλα τα άλλα να φαίνονται βαρετά!
Στο εξωτερικό και σε όλα τα video, τα Techna είναι με το μπλε εσωτερικό αντί του ανοιχτού γκρι, κάτι που θα μου έδινε περισσότερη σιγουριά ως προς την αντοχή στη βρωμιά και έτσι και αλλιώς είναι μια ενδιαφέρουσα διχρωμία. Εδώ όμως έχουν επιλέξει να φέρνουν μόνο το ανοιχτό γκρι.
Σκέφτομαι και την Techna+ με το μαύρο δερμάτινο σαλόνι και μπλε στα υπόλοιπα (ταμπλό, πόρτες...) αλλά εκτός από τη διαφορά τιμής δε μου αρέσουν οι αναβαθμίσεις σε εξοπλισμό γιατί:
- Οι 20ρες ζάντες δε μου αρέσουν αισθητικά και σίγουρα προσφέρουν λιγότερη άνεση.
- Το μαύρο δερμάτινο σαλόνι είναι όμορφο σε εμφάνιση αλλά θα καίει και θα σε ιδρώνει στην επαφή το καλοκαίρι. Το σαλόνι της Techna έχει ύφασμα στα σημεία επαφής.
- Το Bose ηχοσύστημα θα ήταν ευπρόσδεκτο ωστόσο αν και όχι τόσο απαραίτητο (γνώμες??).
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Γεια σας παιδιά!!
Σκέφτομαι την αγορά E-power στην έκδοση Techna.
Αυτές τις μέρες τρέχει και μια προσφορά -1000€ με τελική τιμή 43890€ (βέβαια στα άλλα SUV της Nissan οι προσφορές είναι πολύ μεγαλύτερες και φτάνουν σε έως 4000€ αλλά καλοδεχούμενη έστω και αυτή η προσφορά)
Ένα θέμα που με προβληματίζει είναι το εσωτερικό.
Στην έκδοση Techna διατίθεται μόνο με το συνδυασμό μαύρο-ανοιχτό γκρι (σχεδόν λευκό) δερματίνης:
Με προβληματίζει λοιπόν καταρχάς το αισθητικό αποτέλεσμα (δεν το έχω δει ποτέ από κοντά). Από τη μια μοιάζει μοντέρνο αλλά μήπως είναι πολύ έντονο και "κουραστικό" στην καθημερινότητα;
Και δεύτερο (και ίσως κυριότερο) μήπως λερώνει πολύ εύκολα και πόσο δυνατό θα είναι να καθαρίζεται;Παρακαλώ πολύ, όποιος έχει άποψη (κατά προτίμηση από προσωπική επαφή) για αυτό το εσωτερικό να μου δώσει τα φώτα του...
-
RE: Opel Insignia
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
...Το Opel αυτό είναι στην κατηγορία του S4 και της 335 και όχι του RS4 και Μ3!Συμφωνω απολυτα! Το OPC μπορει να ειναι το κορυφαιο insignia (μεχρι στιγμης...?...?) αλλα δε σημαινει οτι συγκρινεται με τις κορυφαιες εκδοσεις της 3αρας και του Α4. Και απο πλευρας τιμης αλλα κυριως ιππων, οι αμεσοι ανταγωνιστες του ειναι η 335 και το S4. H M3 και RS4 ξεφευγουν πολυ και σε υπποδυναμη αλλα και σε τιμη (για να μην πω και σε 'φιλοσοφια'!!) και δεν ειναι αμεσα συγκρισιμα.
Ετσι και αλλιως το OPC θα ειναι αρκετα εως πολυ φθηνοτερο ακομα και απο 335 και S4.
Αλλα οπως και να το κανουμε αυτοι ειναι οι 'φυσικοι' του αντιπαλοι...
Ισως να εχουμε και το κορυφαιο συγκριτικο(με Μ3, RS4), μονο αν βγει καποιο OPC-R ... -
RE: Toyota RAV 4 (Facelift) VS Ford Kuga VS Nissan Qashqai +2
Ο χρήστης Subifan έγραψε:
Forester 2.5 Mπορει να συναγωνιστει σε επιδοσεις τα επικρατεστερα (Kuga και CX7 για να μη ξεχνιομαστε!!) αλλα υπολειπεται πολυ σε οδικη συμπεριφορα. Δυστυχως θυμιζει πολυ SUV (γερνει κλπ) και δε θυμιζει την συμπεριφορα ενος καλου επιβατικου στο δρομο, οπως τα αλλα δυο! Καμια σχεση με το παλιο Forester που αποτελουσε το GTi της κατηγοριας.
Από περιέργεια ρωτάω. Το έχεις οδηγήσει ?
Οχι δεν το εχω οδηγησει... Αλλα έχω διαβασει σχεδον οτι έχει γραφτει στα ελληνικό ειδικό τύπο για αυτα τα αυτοκίνητα! Ετσι οι κρισεις μου σχετικα με οδική συμπεριφορα βασιζονται στις δοκιμες των περιοδικών αυτοκινητων και ολα οσα εχω διαβασει για το Forester συγκλίνουν σε αυτα που λεω παραπάνω.
Τωρα αν ολα τα περιοδικα 'συνωμοτουν', 'τα παιρνουν' κλπ, τοτε ειμαι και γω λαθος σε αυτα που λέω.
Βεβαια κρίσεις περί εμφάνισης, τιμής, εξοπλισμου κλπ μπορουμε να τις κανουμε και μονοι μας και δε χρειαζεται να διαβασουμε τα περιοδικα για αυτο!!
Για την οδική συμπεριφορά όμως νομίζω οτι οι συντακτες (σχεδον όλων επαναλαμβανω) των περιοδικών, ειναι πιο αρμόδιοι και ειδικοί να κρίνουν, καθως εχουν οδηγησει σχεδον τα παντα και μαλιστα τις περισσοτερες φορες σε πολυημερες δοκιμες.Αρτει αφιχθης απο την επισκεψη στην VW.
Νομιζω,μη πω ειμαι σιγουρος και εκτεθω,πως το κατα τα φαινομενα αουτσαϊντερ κερδισε ολα τα υπολοιπα στη στροφη.Μαυρο με μπεζ δερμα,αυτοματο στους 200 ιπ. και ηλιοροφη νομιζω οι τελικες επιλογες.
Οπως εχω γραψει παραπανω το Tiguan ειναι πολυ καλο και αφου το αποφασισατε σιγουρα θα μεινετε ικανοποιημενοι. Η μονη μου 'διαφορα' μαζι του, ειναι η τιμη του!! Τωρα βεβαια αφου δεν τα πληρωνω εγω, δεν εχει καμια σημασια!!!
Με το καλο λοιπόν να το παρετε!!Αληθεια ποσα φτανει με τα εξτρα που αναφερεις(και φανταζομαι και καποια αλλα ψιλά)?
Φανταζομαι σχεδον 45000!!
Ποσο κανει το Kuga (χωρις να θελω να το 'διαφημισω' πάλι!!) με ιδιο εξοπλισμο? -
RE: Toyota RAV 4 (Facelift) VS Ford Kuga VS Nissan Qashqai +2
Λοιπόν, θα γραψω και γω τις αποψεις μου, επειδη αυτη η κατηγορια των SUV με ενδιαφερει/απασχολει και μενα!
Καταρχην μιλαμε με την προυποθεση(οπως αναφερει και ο φιλος tapouts που εθεσε την ερωτηση) οτι υπαρχουν πολυ μικρες(εως ελαχιστες) εκτος δρομου προσδοκιες που εξαντλουνται ισως στη δυνατοτητα κινησης σε ενα ασχημο χωματοδρομο. Ολα τα παραπανω SUV μπορουν να καλυψουν αυτη την αναγκη!
Οποτε κατα κυριο λογο μας ενδιαφερει η οδικη συμπεριφορα στην ασφαλτο και οι επιδοσεις.(τωρα γιατι SUV αφου μιλαμε για ασφαλτο? Απλα γιατι για αυτη την κατηγορια μιλαμε!! Οποιος θελει μπορει να παει σε αλλη κατηγορια!!)
Κατα την προσωπικη μου γνωμη τα επικρατεστερα με τις παραπανω προυποθεσεις ειναι τα **Kuga **και CX7 που και τα δυο εχουν πολυ καλες **επιδοσεις και οδικη συμπεριφορα **στην ασφαλτο.
Θα σχολιασω ομως παρακατω συντομα το καθενα απο τους 'ανταγωνιστες' ξεχωριστα!Tiguan Πολυ ακριβο σε συγκριση με το Kuga αν μιλαμε για το διλιτρο(το οποιο ανταγωνιζεται σε επιδοσεις και συμπεριφορα τα δυο παραπανω) Και αν το φορτωσεις με εξτρα μπορει να βγει ισως και 10000 ακριβοτερο απο ενα αντιστοιχα καλοεξολπισμενο Kuga. Ο φιλος tapouts που εχει παει στις αντιπροσωπιες μπορει ισως να μας πει ποσο φτανει ενα Tiguan 2.0 με ολα τα εξτρα που οπως εγραψε θελει(ο πατερας του) για το Kuga.
Απλα για σχεδον 10000 παραπανω δεν εχει κανενα τοσο σημαντικο πλεονεκτημα...
Γενικα Kuga και Tiguan 2.0 τα θεωρω αρκετα ισοδυναμα σε ολους τους τομεις αλλα στο ταμειο φαινεται η διαφορα!!RAV 4 - Qashqai +2 Υπολειπονται πολυ σε επιδοσεις. Απλα ειναι σε αλλη κατηγορια(μια ώς δυο κάτω!!) απο πλευρας αποδοσης κινητηρα και δεν ειναι αμεσα συγκρισιμα με τα 'γρηγορα' της παρεας! Οποιος μπορει να συμβιβαστει ή δε θελει κορυφαιες επιδοσεις, ok!! Αλλα και πάλι στα ιδια λεφτα με το kuga δεν αξιζουν για μενα.
Forester 2.5 Mπορει να συναγωνιστει σε επιδοσεις τα επικρατεστερα (Kuga και CX7 για να μη ξεχνιομαστε!!) αλλα υπολειπεται πολυ σε οδικη συμπεριφορα. Δυστυχως θυμιζει πολυ SUV (γερνει κλπ) και δε θυμιζει την συμπεριφορα ενος καλου επιβατικου στο δρομο, οπως τα αλλα δυο! Καμια σχεση με το παλιο Forester που αποτελουσε το GTi της κατηγοριας.
CX7 Πολυ καλο οπως εχω πει ηδη αλλα ακριβη βασικη εκδοση(για οποιον δε θελει υπερπλουσιο εξοπλισμο) σε σχεση με το Kuga. Ακομα και το καλα εξοπλισμενο (σε 'παραδοσιακο' εξοπλισμο, οπως δερματινα, xenon κλπ) δε διαθετει όμως καποια gadgets (bluetooth, οθονες κλπ) Και για αυτο η mazda προχωρησε ήδη σε facelift και ανανεωση του εξοπλισμου του!! Αλλο ενα μειον, αφου δε λεει να αγορασεις κατι που σε λιγους μηνες (κατα φθινοπωρο στην Ελλαδα μαλλον) θα αλλαξει.
Kuga Οπως ισως καταλαβατε ως τωρα, αποτελει την προσωπικη μου επιλογη!!
Επαναλαμβανω οτι η συγκριση εγινε με βαση τα κριτηρια, SUV με κορυφαιες επιδοσεις και οδικη συνπεριφορα! Και φυσικα σε λογικη τιμη αφου οποιος ειναι υπερανω τιμης, παιρνει ενα Q5 και καθαριζει!!
Οποιος εχει αλλα κριτηρια απο τα παραπανω (που κατα τη γνωμη μου ειναι τα πιο βασικα στην επιλογη αυτοκινητου) φυσικα ειναι λογικο να διαλλεξει κατι αλλο.
Εχει και το Kuga τα μειονεκτηματα του φυσικα αλλα αποτελει το πιο τιμιο 'συμβιβασμο' με βαση αυτα που προσφερει. -
RE: Ford Kuga 2008
Φιλε **JohnK13 **με το καλο να το παραλαβεις και παντα καλοταξιδο να ειναι.
Σου ευχομαι πολλα ασφαλη, οικονομικα και (γιατι οχι?) διασκεδαστικα χιλιομετρα...
Αφου ειναι επιλογη σου συνειδητή να κινηθεις σε αυτη την κατηγορια επιδοσεων, δε χρειαζεται να αντιπαραβαλω επιχειρηματα για τη βενζινη.
Σιγουρα οι πετρελαιοκινητηρες εχουν πολλα πλεονεκτηματα και ελπιζω καποτε να το καταλαβουν και οι 'κυβερνώντες' στην Ελλαδα.Απλα για τις δικες μου επιλογες και προτιμησεις οι 136 ιπποι στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι λιγοι και οι 200 ειναι ευκαιρια στην τιμη που διατιθονται. Ετσι δε με ενοχλουν τα παραπανω εξοδα κλπ
Ειπαμε ο καθενας με τις επιλογες του...Παντως μια τελευταια παρατηρηση αν μου επιτρεπεις, και το βενζινοκινητο Kuga εχει 'κτηνωδη' ροπη, ακριβως ιδια στα χαρτια και ισως περισσοτερη στην πραξη! Οποτε το 2.5 δεν υστερει εκει στη συγκεκριμενη περιπτωση. Το πλεονεκτημα του πετρελαιου στη ροπη ισως φαινεται σε συγκριση με βεζινοκινητηρες ιδιας χωρητικοτητας και αποδοσης!
-
RE: Ford Kuga 2008
Επιτελους μια μικρή κινητικότητα στο θεμα του Kuga(για να μη γραφω μονος μου!!). Κι οτι εχα αρχισει να απελπίζομαι οτι κανεις δε γραφει!!
Φιλε tsilis πιο πολυ με ενδιαφερει η εντος δρομου συμπεριφορα αλλά μου εκανε εντυπωση που σε ολοκληρο(?) συγκριτικο του Autobild δεν υπηρχε ουτε μια αναφορα για εκτος δρομου. Εστω και αν ειναι απλα SUV και όχι καθαροαιμα εκτος δρομου, οπως τονιζει ο φίλος JohnK13. Σιγουρα ειναι ομως οχηματα που οποιος τα αγοραζει εχει (ελπιζω!) στο μυαλο του και καποια εκτος δρομου διαδρομη, εστω μικρη και ευκολη...
Αλλωστε οπως ειπα και για εντος δρομου αναφερονται ελαχιστα!Τα βιντεο τα ειχα δει, πραγματι στο πρωτο το συγκριτικο ειναι απογοητευτικο το ποσο νωρις κολαει το Kuga. Θελω να ελπιζω(!!) οτι ειναι 'ατυχες' γεγονος και ισως με λιγο πιο πολυ γκαζι θα εφτανε πιο μακρια...
Δειτε και το παρακατω ποστ μου
viewtopic.php?f=5&t=27020&p=1461018#p1461018
οπου υπαρχει (αν και το εχω γραψει για αλλο λογο) μια αναφορα στις εκτος δρομου δυνατοτητες του KugaΟ χρήστης JohnK13 έγραψε:
Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΕΘΑΙΝΕΙ... ΣΑΝ ΕΥΩΠΑΙΚΗ ΧΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΕΟ!
ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΙΠΩΝ K ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΠΡΟΤΙΜΙΣΕΙΣ (ΝΟΜΟΥΣ ΚΛΠ).1.4 ΜΕ 1600ΚΙΛΑ - ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΤΟΧΕΣ!
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΩ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ DIESEL KUGA
ΥΓ: ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ (ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΟΛΙΚΑ Η ΕΛΛΑΔΑ)
Για τη θεση του πετρελαιου στην Ελλαδα ας οψονται οι 'νομοθετες'(ο θεος να τους κανει!!!)
Δεν αναφερομαι στο Tiguan 1.4 αλλα στο διλιτρο, το οποιο 1.4 παρεμπιπτοντως εχει σχεδον ιδια τιμη με το Kuga 2.5!!! Και εκει ειναι η συγκριση(?) αν κρινουμε χρηματικα(οπως τελικα κρινουμε ολοι). Ευχαριστω παντως αλλα με τα ιδια λεφτα, Tiguan 1.4 δεν παιρνω και ας με ρημαξουν στη φορολογια για τα 2.5!!!
Επισης φιλε JohnK13 να μου επιτρεψεις να πω (αφου μιλαμε για τιμες) οτι και το πετρελαιοκινητο kuga ειναι αδικαιολογητα πιο ακριβο απο το βενζινοκινητο και παλι υστερει πολυ σε ιππους/τιμή!!
Καλοριζικο παντως αν πραγματι το πηρες/παρεις!Οσο για τα χιονια, η Ελλαδα μαλλον εχει πιο πολυ αμμο, ή τουλαχιστον εχει τη μεγαλυτερη αναλογια αμμος/χιονι απο τα περισσοτερα κρατη!
Περιμενω και άλλες αποψεις απο φίλους(ή 'εχθρους') του Kuga...
-
RE: Auto Bild Hellas
Μια μικρη παρατηρηση που αφορά στο **Autobild **και οχι στους 4Τροχους.
Στο Autobild λοιπον της 6/03 υπαρχει συγκριτικο Ford Kuga 2.5T με VW Tiguan 2.0 Tsi
Οπως γραφω και σε σχετικο ποστ(viewtopic.php?f=15&t=20383&start=180) στο 'Κατασκευαστές και μοντέλα/Ford Kuga 2008', δεν υπαρχει ουτε μια αναφορα στις εκτος δρομου ικανοτητες και συμπεριφορα των δυο μοντελων.
Edit: Και γενικότερα η αναφορα στην οδική συμπεριφορα (βλέπε και παραπανω παραπομπη στο αντιστοιχο ποστ) ειναι ελαχιστη και ελιπης σε 4 σελιδες αρθρο!!Σημερα λοιπον 'ξεσκονιζοντας' τα αρθρα των 4Τ για το Kuga(που όπως μπορειτε να καταλαβετε και απο το ποστ που αναφερω παραπανω με ενδιαφερει!!), επεσα πανω στη γνωριμια του Μαιου 2008 των 4Τ. Μεταφερω λοιπον αυτουσια απο εκει:
'Πάμε και χώμα! Η διαδρομή που είχαν σχεδιάσει οι Βρετανοί οικοδεσπότες θύμιζε περισσότερο χώρο προπόνησης trial, με δέντρα και βράχια να απαιτούν προσοχή κάθε τύπου, αλλά κανένα πρόβλημα. Περνάει από παντού, και μάλιστα σβέλτα. Η διαδρομή της ανάρτησης θυμίζει περισσότερο X-Trail, παρά Τiguan, και σε κάποιες περιπτώσεις τόσο το καλύτερο. Σε προκαλεί να το οδηγήσεις στο κακό, και όχι απλώς να περάσεις και να φύγεις. Η καλή φίλη κ. Χρύσα Αγρογιάννη, υπεύθυνη Τύπου της δικής μας Ford, που συνοδηγεί για την περίσταση, καθώς σκεφτήκαμε να το παρακάνουμε, αφαιρώντας το ESP, ψιθυρίζει: «ποιος θα το πάει έτσι, Στράτη μου; Πάμε στην άσφαλτο...», αλλά αμέσως χαμογελάμε αμφότεροι, αφού όλοι οι παλιοί ξέρουμε πως πάντα πρέπει να βρεις τα όρια και να σχολιάσεις-συγκρίνεις-ενημερώσεις, πέρα από τις δυνατότητες του καθημερινού οδηγού...'
Φιλικα και χωρις αλλα σχολια, αφου το τελευταιο σχολιο του Σ.Χ. τα λεει ολα!!!
Edit: Η παραπανω αναφορα του Σ.Χ. στην εκτος δρομου συμπεριφορα του Kuga στη γνωριμια των 4Τ, ειναι κατα πολυ μεγαλυτερη απο τη συνολικη αναφορα στην οδικη συμπεριφορα των δυο οχηματων στη συγκριτική δοκιμη του Autobild!!
Στρατή (δεν ξερω αν και ποσο εμπλεκεσαι με το Autobild) δε τους εξηγεις οτι το *'σχολιάσεις-συγκρίνεις-ενημερώσεις' * αφορά πρωτιστως και κυρίως την οδική συμπεριφορά? Και οχι ποσα νευρα εχει το καπο(!!) κλπ που τα βλεπουμε και μονοι μας!
Παντα φιλικά και 'δημιουργικα' και χωρις καμια διαθεση ειρωνιας/επιθεσης...