Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 1 Series F70 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 1 Series F70 (2024)
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 54
    • 55
    • 10 / 55
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    106
    1095
    58583
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonmone @fanis75 last edited by

      @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      @antonmone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      Επελεξα τη X2 με θερμικό,στην εκδοση με της 20αρες ζάντες και Μ πακέτο.Πολλα τα θετικα θα σταθώ σε ένα αρνητικό όμως που μου χτύπησε άσχημα.Εντονος θόρυβος κύλισης από τα ελαστικά πέρναγε στην καμπίνα ακόμα και σε αρκετα καλό οδόστρωμα.

      Μεγάλες ζάντες και Μ πακ σε BMW στην Ελλάδα ειναι Νο Νο συνδυασμός....χρόνια τώρα!

      Παραδόξως όμως στην απόσβεση ήταν πολύ καλύτερο από ότι θα περίμενε κανείς με τόσο μεγάλη ζαντα

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • fanis75
        fanis75 moderator @antonmone last edited by

        @antonmone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

        Παραδόξως όμως στην απόσβεση ήταν πολύ καλύτερο από ότι θα περίμενε κανείς με τόσο μεγάλη ζαντα

        Το έχουν βελτιώσει πάρα πολύ από τις εποχές Μπανγκλ που ήταν κούτσουρα. Αλήθεια ειναι αυτό!

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          antonmone @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

          @antonmone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

          Παραδόξως όμως στην απόσβεση ήταν πολύ καλύτερο από ότι θα περίμενε κανείς με τόσο μεγάλη ζαντα

          Το έχουν βελτιώσει πάρα πολύ από τις εποχές Μπανγκλ που ήταν κούτσουρα. Αλήθεια ειναι αυτό!

          Ώρα να διορθώσουν και τους κραδασμούς από το start stop στον άσσο ,λεπτομέρεια βέβαια αυτό.
          Τελευταία αναφορά στο ωριαιο τεστ της X2 από τη χθεσινή παρουσίαση είναι ότι ναι μεν υπήρχε ικανοποιητικότατη απόσβεση αλλά και κλίσεις του αμαξώματος χωρίς να σημαίνει ότι τηρουμένων των αναλογιών δεν εστριβε καλά,το αντίθετο .
          Η χρυσή τομή άνεσης κρατήματος σε Suv νορμαλ τιμής ήταν τελικά η αμαξάρα CX5 με 19αρες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • W
            wantone @tsofras last edited by

            @tsofras said in Νέα BMW 1 Series 2019:

            @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

            Όλοι οι μεταφορείς εδώ μαζεύτηκαν; 😛

            Δεν χρειάζεται να είσαι μεταφορέας , πράγματα οικογένειας σε 300L δεν χωράνε.
            Ειδικά όσοι έχουν και ένα καρότσι το τερμάτισαν ήδη το πορτ μπαγκαζ
            C segment που δεν είναι έστω plugin για να πεις ότι έχει μεγάλη μπαταρία πίσω και θεωρητιικά το παίρνεις για οικογενειακό έχει αστείους χώρους

            @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

            @lapin said in Νέα BMW 1 Series 2019:

            Τα 300lt θα αποτελέσουν για πολλούς "deal breaker", όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι...

            Όποιος κοιτάει να αγοράσει bmw και ασχολείται με χώρους και μάλιστα αποτελούν και "deal breaker", κοιτάει λάθος αυτοκίνητο! Ο τυχαίος περαστικός που είδε φως και μπήκε (δλδ. είδε ότι ξαφνικά μπορεί να πάρει bmw με τα λεφτά του Γκόλφ) ας πρόσεχε, αφού προφανώς δεν έχει ιδέα.

            Δεν είπαμε ρε μαν να έχει 500λ , ας είχε 380 όπως τα περισσότερα της κατηγορίας
            300L έχει το C3 της γυναίκας , ναι έχουμε πάει διακοπές με αυτό όπως έχει τύχει να το γεμίσουμε στο σουπερ μαρκετ, δεν σημαίνει όμως ότι ήμασταν άνετοι αλλά το πληρώσαμε 13 χιλιάρικα

            Να δώσεις κοντά 33 χιλιάρικα και να θες μπαγκαζιέρα για εμάς τους μεταφορείς που απλά παίρνουμε 2 καρεκλάκια , μία ομπρέλα και τις κουλούρες των παιδιών για μπάνιο το θεωρώ προσωπικά τραγικό

            Αν δεν είχα δει το πορτ μπαγκαζ θα πήγαινα σήμερα να το κλείσω , τώρα απο τα 450 στα 300 δεν πέφτω (εγώ άλλους δεν τους ενδιαφέρει και καλά κάνουν)

            Στο εξωτερικό πολύ πιθανόν να το θεωρούν αμάξι πόλης το C segment , εδώ για εμάς είναι το οικογενειακό

            αν θελεις αυξημενους χωρους τοτε Χ1, Χ3, Χ5, Χ7, ΧΜ ενα σωρο επιλογες σου δινει η εταιρεια. το 1 απευθυνεται σε φοιτητες, singles και νεαρα ζευγαρια που θα το κρατησουν για 2ο αμαξι οταν εχουν αναγκη για περισσοτερους χωρους. Εχει πολυ μεγαλο κοινο.

            T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tsofras @wantone last edited by

              @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

              αν θελεις αυξημενους χωρους τοτε Χ1, Χ3, Χ5, Χ7, ΧΜ ενα σωρο επιλογες σου δινει η εταιρεια. το 1 απευθυνεται σε φοιτητες, singles και νεαρα ζευγαρια που θα το κρατησουν για 2ο αμαξι οταν εχουν αναγκη για περισσοτερους χωρους. Εχει πολυ μεγαλο κοινο.

              Δηλαδή πλέον ένα φυσιολογικό πορτ μπαγκαζ σημαίνει μόνο SUV ?
              Τέλος πάντων το παρασυζητήσαμε , εμένα δεν μου κάνει και αυτό ανέφερα , όλη η αγορά στα C segment hatchback παίζει στα 380 λίτρα μέχρι 430
              Αν σας φαίνεται λογικό το 300 go for it , και η 118 τώρα 380 έχει , δεν σκεφτόταν δλδ η BMW όλα όσα λέτε μέχρι το τωρινό μοντέλο τα σκέφτηκε στο νέο

              Αυτά δεν ξαναγράφω κάτι για τους χώρους μην κουράζω

              W 1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • S
                stefan147 last edited by

                Είναι προφανές και αυτονόητο ότι είναι μικρό το πορτ μπαγκάζ. Δεν έχει νόημα καμία προσωπική άποψη περι αναγκών κτλ. Συγκριτικό είναι το θέμα σε σχέση με τα υπόλοιπα της κατηγορίας.

                Δε γίνεται να συγκρίνουμε με δύο μέτρα και δύο σταθμά. Όταν λέμε ότι είναι καλοεξοπλισμένο και σε vfm τιμή πως το λέμε? Σε σχέση με τον ανταγωνισμό δεν το λέμε? Γιατί σε ένα αρνητικό χαρακτηριστικό να μπαίνει στη μέση η υποκειμενικότητα?

                W 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • W
                  wantone @tsofras last edited by

                  @tsofras said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                  @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                  αν θελεις αυξημενους χωρους τοτε Χ1, Χ3, Χ5, Χ7, ΧΜ ενα σωρο επιλογες σου δινει η εταιρεια. το 1 απευθυνεται σε φοιτητες, singles και νεαρα ζευγαρια που θα το κρατησουν για 2ο αμαξι οταν εχουν αναγκη για περισσοτερους χωρους. Εχει πολυ μεγαλο κοινο.

                  Δηλαδή πλέον ένα φυσιολογικό πορτ μπαγκαζ σημαίνει μόνο SUV ?
                  Τέλος πάντων το παρασυζητήσαμε , εμένα δεν μου κάνει και αυτό ανέφερα , όλη η αγορά στα C segment hatchback παίζει στα 380 λίτρα μέχρι 430
                  Αν σας φαίνεται λογικό το 300 go for it , και η 118 τώρα 380 έχει , δεν σκεφτόταν δλδ η BMW όλα όσα λέτε μέχρι το τωρινό μοντέλο τα σκέφτηκε στο νέο

                  Αυτά δεν ξαναγράφω κάτι για τους χώρους μην κουράζω

                  Yπαρχει 3αρα και 5αρα βαγκον μια χαρα επιλογες εχεις. Μιλας για το εισαγωγικο μοντελο της εταιρειας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone @stefan147 last edited by

                    @stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    Είναι προφανές και αυτονόητο ότι είναι μικρό το πορτ μπαγκάζ. Δεν έχει νόημα καμία προσωπική άποψη περι αναγκών κτλ. Συγκριτικό είναι το θέμα σε σχέση με τα υπόλοιπα της κατηγορίας.

                    Δε γίνεται να συγκρίνουμε με δύο μέτρα και δύο σταθμά. Όταν λέμε ότι είναι καλοεξοπλισμένο και σε vfm τιμή πως το λέμε? Σε σχέση με τον ανταγωνισμό δεν το λέμε? Γιατί σε ένα αρνητικό χαρακτηριστικό να μπαίνει στη μέση η υποκειμενικότητα?

                    δηλ εσυ θα προτιμουσες να χασει την ανεξαρτητη πισω και το υβριδικο συστημα για να εχει μεγαλυτερο πορτ μπαγκαζ. Για μενα το αμαξι ειναι ευκαιρια ετσι πως ειναι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      Αδιάφορο τι σου είναι και τι όχι. Σημασία έχει η κουβέντα να έχει λογική. Το "εμένα μου κάνει" είναι χαζό ως επιχείρημα. Το θέμα είναι τι κάνει σε σχέση με τον ανταγωνισμό και εάν συγκριτικά έχει 100λτ λιγοτερα, τότε ναι έχει μικρό πορτ μπαγκάζ ξέχωρα από hybrid, αναρτήσεις κτλ.

                      Αντίστοιχα εντελώς χαζό το επιχείρημα με τα μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας που είναι διπλάσιας ή και τριπλάσιας αξίας.

                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • L
                        lapin last edited by lapin

                        Μα τι λέμε τώρα; Μέχρι και η σειρά 1 πρώτης γενιάς, μιλάμε για μοντέλο 20ετίας, μικρότερο σε μήκος (4,23μ.) και με πίσω κίνηση, είχε μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (330 lt)... Δεν έχουν λογική τα επιχειρήματα που δικαιολογούν 300 λίτρα στη σημερινή.

                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • W
                          wantone @stefan147 last edited by

                          @stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          Αδιάφορο τι σου είναι και τι όχι. Σημασία έχει η κουβέντα να έχει λογική. Το "εμένα μου κάνει" είναι χαζό ως επιχείρημα. Το θέμα είναι τι κάνει σε σχέση με τον ανταγωνισμό και εάν συγκριτικά έχει 100λτ λιγοτερα, τότε ναι έχει μικρό πορτ μπαγκάζ ξέχωρα από hybrid, αναρτήσεις κτλ.

                          Αντίστοιχα εντελώς χαζό το επιχείρημα με τα μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας που είναι διπλάσιας ή και τριπλάσιας αξίας.

                          ασε την αγορα να το τιμωρησει τοτε. χαζο γιατι να ειναι; η εταιρεια εχει χωρους για ολες τις αναγκες αν σε ενδιαφερει. αν θελεις τα παντα στο βασικο μοντελο της τοτε θα ακυρωνονταν ολα τα αλλα. τεσπα οσοι εχετε θεμα με το πορτ μπαγκαζ αγοραστε αλλο αμαξι.

                          S R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            wantone @lapin last edited by

                            @lapin said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                            Μα τι λέμε τώρα; Μέχρι και η σειρά 1 πρώτης γενιάς, μιλάμε για μοντέλο 20ετίας, μικρότερο σε μήκος (4,23μ.) και με πίσω κίνηση, είχε μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (330 lt)... Δεν έχουν λογική τα επιχειρήματα που δικαιολογούν 300 λίτρα στη σημερινή.

                            αν δεις τον εξοπλισμο που ειχε εκεινο το αμαξι τον κινητηρα και την τιμη θα κλαψεις ποσο λιγα εδινε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lapin last edited by

                              Μα η κουβέντα γίνεται για το χώρο αποσκευών, όχι για το πόσο καλό ή κακό πακέτο είναι συνολικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • S
                                stefan147 @wantone last edited by

                                @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                @stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                Αδιάφορο τι σου είναι και τι όχι. Σημασία έχει η κουβέντα να έχει λογική. Το "εμένα μου κάνει" είναι χαζό ως επιχείρημα. Το θέμα είναι τι κάνει σε σχέση με τον ανταγωνισμό και εάν συγκριτικά έχει 100λτ λιγοτερα, τότε ναι έχει μικρό πορτ μπαγκάζ ξέχωρα από hybrid, αναρτήσεις κτλ.

                                Αντίστοιχα εντελώς χαζό το επιχείρημα με τα μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας που είναι διπλάσιας ή και τριπλάσιας αξίας.

                                ασε την αγορα να το τιμωρησει τοτε. χαζο γιατι να ειναι; η εταιρεια εχει χωρους για ολες τις αναγκες αν σε ενδιαφερει. αν θελεις τα παντα στο βασικο μοντελο της τοτε θα ακυρωνονταν ολα τα αλλα. τεσπα οσοι εχετε θεμα με το πορτ μπαγκαζ αγοραστε αλλο αμαξι.

                                Αυτό πάλι που κολλάει? Δε μπορώ να ακολουθήσω τέτοια άλματα λογικής. Σα να μιλάμε 5χρονα. Αφού όλοι συμφωνούμε ότι είναι μια χαρά το αμάξι και εξαιρετικό vmf και θα πάει εξαιρετικά σε πωλήσεις, που είναι το δύσκολο στο να συμφωνήσουμε ότι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ σε σχέση με τον ανταγωνισμό έχει μικρό μπαγκάζ? Ακρίβως το ίδιο λέμε ότι δε θα μπορούσε να δίνει τα πάντα με 28Κ. Ε μπαγκάζ λοιπόν δε δίνει. Το τι θα αγοράσει ο καθένας άσε να το ξέρει εκείνος καλύτερα. Πάντως σίγουρα δε αγοράσει 3αρα ή 5αρα επειδή του πέφτει μικρό το μπαγκάζ της 1.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                • A
                                  atari70 last edited by

                                  Τώρα να λέμε την αλήθεια για μια οικογένεια τετραμελή με μικρά παιδιά, καρότσια βαλίτσες, σακίδια, τριακόσια λίτρα δεν φτάνουν! Εγω που είμαστε δυο άτομα, μας φθάνουν! Συμφωνώ βέβαια οτι οι χώροι στην σειρά 1 δεν ειναι το δυνατό σημείο! Ποτέ άλλωστε δεν ήταν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster @tsofras last edited by

                                    @tsofras said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    Όλοι οι μεταφορείς εδώ μαζεύτηκαν; 😛

                                    Δεν χρειάζεται να είσαι μεταφορέας , πράγματα οικογένειας σε 300L δεν χωράνε.
                                    Ειδικά όσοι έχουν και ένα καρότσι το τερμάτισαν ήδη το πορτ μπαγκαζ
                                    C segment που δεν είναι έστω plugin για να πεις ότι έχει μεγάλη μπαταρία πίσω και θεωρητιικά το παίρνεις για οικογενειακό έχει αστείους χώρους

                                    @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    @lapin said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    Τα 300lt θα αποτελέσουν για πολλούς "deal breaker", όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι...

                                    Όποιος κοιτάει να αγοράσει bmw και ασχολείται με χώρους και μάλιστα αποτελούν και "deal breaker", κοιτάει λάθος αυτοκίνητο! Ο τυχαίος περαστικός που είδε φως και μπήκε (δλδ. είδε ότι ξαφνικά μπορεί να πάρει bmw με τα λεφτά του Γκόλφ) ας πρόσεχε, αφού προφανώς δεν έχει ιδέα.

                                    Δεν είπαμε ρε μαν να έχει 500λ , ας είχε 380 όπως τα περισσότερα της κατηγορίας
                                    300L έχει το C3 της γυναίκας , ναι έχουμε πάει διακοπές με αυτό όπως έχει τύχει να το γεμίσουμε στο σουπερ μαρκετ, δεν σημαίνει όμως ότι ήμασταν άνετοι αλλά το πληρώσαμε 13 χιλιάρικα

                                    Να δώσεις κοντά 33 χιλιάρικα και να θες μπαγκαζιέρα για εμάς τους μεταφορείς που απλά παίρνουμε 2 καρεκλάκια , μία ομπρέλα και τις κουλούρες των παιδιών για μπάνιο το θεωρώ προσωπικά τραγικό

                                    Αν δεν είχα δει το πορτ μπαγκαζ θα πήγαινα σήμερα να το κλείσω , τώρα απο τα 450 στα 300 δεν πέφτω (εγώ άλλους δεν τους ενδιαφέρει και καλά κάνουν)

                                    Στο εξωτερικό πολύ πιθανόν να το θεωρούν αμάξι πόλης το C segment , εδώ για εμάς είναι το οικογενειακό

                                    Στο σημείο αυτό να θυμίσω ότι το ΤΤ ΜΚ2 έχει 305 LT boot space. 5 περισσότερα ! 😂

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • R
                                      red_monster @wantone last edited by

                                      @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                      @stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                      Αδιάφορο τι σου είναι και τι όχι. Σημασία έχει η κουβέντα να έχει λογική. Το "εμένα μου κάνει" είναι χαζό ως επιχείρημα. Το θέμα είναι τι κάνει σε σχέση με τον ανταγωνισμό και εάν συγκριτικά έχει 100λτ λιγοτερα, τότε ναι έχει μικρό πορτ μπαγκάζ ξέχωρα από hybrid, αναρτήσεις κτλ.

                                      Αντίστοιχα εντελώς χαζό το επιχείρημα με τα μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας που είναι διπλάσιας ή και τριπλάσιας αξίας.

                                      ασε την αγορα να το τιμωρησει τοτε. χαζο γιατι να ειναι; η εταιρεια εχει χωρους για ολες τις αναγκες αν σε ενδιαφερει. αν θελεις τα παντα στο βασικο μοντελο της τοτε θα ακυρωνονταν ολα τα αλλα. τεσπα οσοι εχετε θεμα με το πορτ μπαγκαζ αγοραστε αλλο αμαξι.

                                      Επιχείρημα που σπάει κόκκαλα !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vagkirk last edited by vagkirk

                                        Μεγάλο θέμα το Πορτ μπαγκαζ, συμφωνώ.
                                        Όπως σε όλα τα πράγματα στην ζωή δεν μπορείς να τα έχεις όλα, πάντα κάτι θα υπάρχει για να χαλάει την τελειότητα, είναι νόμος αυτό.

                                        Η λύση για εμένα είναι να μην δει ποτέ η σύζυγος το πορτ μπαγκαζ πριν την παραγγελία του αυτοκινήτου, και μόλις έρθει να εξαφανιστεί η εταζιερα από την πρώτη στιγμή με μια δικαιολογία του τύπου " ρε τους ηλίθιους έκαναν λάθος στο εργοστάσιο και δεν την έβαλαν" και μετά " όλο μου λένε πως θα φέρουν νέα αλλά όλο από εβδομάδα σε εβδομάδα μου το πάνε στην αντιπροσωπεία "

                                        Και στην τελική ο χώρος που λείπει σίγουρα θα είναι σε ύψος αφού σε βάθος και πλάτος δεν έχει αλλάξει κάτι , άρα πόσοι περίπου πόντοι χρειάζονται για να καλύψουν την διαφορά;
                                        Η έλλειψη της εταζιερας ίσως να είναι μια ελάχιστη θυσία τελικά για ένα τόσο VFM αυτοκίνητο.

                                        PS
                                        Από τη φωτό που ανέβασε ο παγωμένος μια χαρά το βλέπω το Πορτ μπαγκαζ, με τετράγωνες διαστάσεις, χωρίς την εταζιερα θα είναι τέλειο για φόρτωμα.

                                        Κάτι μου λέει πως τα επιπλέον λίτρα χάθηκαν από κάποιο χώρισμα που είχε κάτω από το δάπεδο;
                                        Όσοι έχουν το υπάρχον ας μας διαφωτίσουν.
                                        alt text

                                        A W R 3 Replies Last reply Reply Quote 4
                                        • A
                                          antonmone @vagkirk last edited by

                                          @vagkirk said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          Μεγάλο θέμα το Πορτ μπαγκαζ, συμφωνώ.
                                          Όπως σε όλα τα πράγματα στην ζωή δεν μπορείς να τα έχεις όλα, πάντα κάτι θα υπάρχει για να χαλάει την τελειότητα, είναι νόμος αυτό.

                                          Η λύση για εμένα είναι να μην δει ποτέ η σύζυγος το πορτ μπαγκαζ πριν την παραγγελία του αυτοκινήτου, και μόλις έρθει να εξαφανιστεί η εταζιερα από την πρώτη στιγμή με μια δικαιολογία του τύπου " ρε τους ηλίθιους έκαναν λάθος στο εργοστάσιο και δεν την έβαλαν" και μετά " όλο μου λένε πως θα φέρουν νέα αλλά όλο από εβδομάδα σε εβδομάδα μου το πάνε στην αντιπροσωπεία "

                                          Και στην τελική ο χώρος που λείπει σίγουρα θα είναι σε ύψος αφού σε βάθος και πλάτος δεν έχει αλλάξει κάτι , άρα πόσοι περίπου πόντοι χρειάζονται για να καλύψουν την διαφορά;
                                          Η έλλειψη της εταζιερας ίσως να είναι μια ελάχιστη θυσία τελικά για ένα τόσο VFM αυτοκίνητο.

                                          Στην τελικη και αφου φτασαμε στους ποντους ισως θα ηταν καλυτερη δικαιολογια απο την εταζερα,μια απλη αναφορα οτι φυσικα δεν μετραει το μεγεθος αλλα η τεχνικη!😊

                                          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k @antonmone last edited by

                                            @antonmone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                            @vagkirk said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                            Μεγάλο θέμα το Πορτ μπαγκαζ, συμφωνώ.
                                            Όπως σε όλα τα πράγματα στην ζωή δεν μπορείς να τα έχεις όλα, πάντα κάτι θα υπάρχει για να χαλάει την τελειότητα, είναι νόμος αυτό.

                                            Η λύση για εμένα είναι να μην δει ποτέ η σύζυγος το πορτ μπαγκαζ πριν την παραγγελία του αυτοκινήτου, και μόλις έρθει να εξαφανιστεί η εταζιερα από την πρώτη στιγμή με μια δικαιολογία του τύπου " ρε τους ηλίθιους έκαναν λάθος στο εργοστάσιο και δεν την έβαλαν" και μετά " όλο μου λένε πως θα φέρουν νέα αλλά όλο από εβδομάδα σε εβδομάδα μου το πάνε στην αντιπροσωπεία "

                                            Και στην τελική ο χώρος που λείπει σίγουρα θα είναι σε ύψος αφού σε βάθος και πλάτος δεν έχει αλλάξει κάτι , άρα πόσοι περίπου πόντοι χρειάζονται για να καλύψουν την διαφορά;
                                            Η έλλειψη της εταζιερας ίσως να είναι μια ελάχιστη θυσία τελικά για ένα τόσο VFM αυτοκίνητο.

                                            Στην τελικη και αφου φτασαμε στους ποντους ισως θα ηταν καλυτερη δικαιολογια απο την εταζερα,μια απλη αναφορα οτι φυσικα δεν μετραει το μεγεθος αλλα η τεχνικη!😊

                                            Θα σου πει , ολο αυτο μας λες😝

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 10 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr