Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Juke 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan Juke 2019
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 15 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    342
    11714
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus last edited by

      Καλορίζικο, καλοτάξιδο να ειναι

      Cirus the virus

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        panormus772 last edited by

        Καλοτάξιδο! Όμορφο χρώμα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A d P
          A d P moderator last edited by

          Καλορίζικο κ καλοταξιδο
          Ωραίο χρώμα

          R-LINE

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kkostask last edited by

            Καλά χιλιόμετρα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              spyrosk last edited by

              καλοτάξιδο με υγεία! Εξαιρετικη επιλογή στα b-suv ! πόσο τελικά πήγε ? Γενικά η Nissan -υποκειμενικό αυτο- έχει από τα πιο όμορφα αυτοκινητα στις κατηγορίες των suv (juke, qq, xtrail) , χωρις να είναι πολυ ακριβα. Σιγουρα τα προτιμω απο τα αντιστοιχα της Τουοτα (cc , yc, rav) εκτός του chr κυριως λογω υβριδικού και ιδιαιτερης εμφανισης

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • yem
                yem last edited by

                Φοβερό χρώμα με βάθος, καλοτάξιδο

                Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  wantone @zaxosm last edited by

                  @zaxosm said in Nissan Juke 2019:

                  Σας ευχαριστώ πολύ! Μέσα στο Σαββατοκύριακο θα προσπαθήσω να γράψω κάποια περισσότερα πράγματα για το αυτοκίνητο, καθώς έκανα και ένα με΄γαλο ταξίδι στη Θεσσαλονίκη οπότε ήδη γράφω 1400χλμ.

                  Καλοταξιδο!! ποσο πηγε τελικη τιμη? επισης ειναι η τοπ εκδοση εξοπλισμου?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    JimKL 0 last edited by JimKL 0

                    Καλορίζικο να το χαρείς! Είναι το νέο facelift?
                    Είμαι και εγώ ανάμεσα σε αυτό αλλά λεω να περιμένω το fl αλλά από όταν βγήκε το Alfa Romeo Junior με εντυπωσίασε άσχημα, θα περιμένω να το δω απο κοντά και αυτό

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gomi @zaxosm last edited by

                      @zaxosm said in Nissan Juke 2019:

                      @zaxosm said in Nissan Juke 2019:

                      Πολύ ωραίο review @dimsabas και κατατοπιστικό!

                      Ακόμα προσπαθώ να προγραμματίσω το τεστ ντραιβ για να βγάλω κι εγώ ένα συμπέρασμα.

                      Παιδιά για να μην παρεξηγηθώ το T-cross είναι καταπληκτικό all in one αυτοκίνητο. Η ευρυχωρία του και η πρακτικότητα δεν παίζονται. Απλά στην περίπτωσή μου αλλάξαν οι προτεραιότητες, οπότε δε με απσχολούν οι χώροι, χρειάζομαι το αυτόματο και την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μέσα στη πόλη, θα ήθελα κάι πιο σπορτίφ και τέλος επειδή έχω φτάσει στα 36000 χλμ με το T-cross, έχει αρχίσει να με χαλάει η τρικίλυνδρη φύση του στο άκουσμά της......

                      Πάντα μου άρεσε βέβαια το juke αλλά ήταν και πανάκριβο πριν 1,5 χρόνο που τα κοίταγα.

                      Τώρα για το infotainment που αναφέρθηκε δε με πολυ απασχολεί, μιας και μόνιμα δουλεύω το apple car play αν και με χαλάει που δεν έχει ασύρματο αλλά πιστεύω ζω και χωρίς αυτό. Δεν έχω παρατηρήσει να λείπει κάτι σημαντικό εξοπλιστικά, άλλωστε εχω τη βασική έδοση του T-cross οπότε δεν έχω και ψηλά στανταρντ.

                      Και επειδή δε θέλω να ξεφύγω από τα 4,2μετρα μήκους δε βρίσκω και κάτι άλλο σαν εναλλακτική σε αυτά που ζητάω.

                      Τελικά το έκανα το βήμα! Juke 1.6 Hybrid N-connecta Υβρίδιο. Το είχα παραγγείλει αλλά είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου δεύτερες σκέψεις, κυρίως λόγω τιμής. Ωστόσο λόγω της ανανέωσης πέτυχα μια αξιοσέβαστη έκπτωση και κάμφθηκαν όλες οι δεύτερες σκέψεις.

                      Οι πρώτες εντυπώσεις είναι άριστες. Το αυτόματο κιβώτιο είναι εκπληκτικό, όπως και τα τιμόνι, ανάρτηση, καθίσματα. Αποπνέει μια macho αίσθηση στον δρόμο και είναι και αρκετά γρήγορο. Κατανάλωση έχω κάνει και 1.8/100 έχω κάνει και 7/100 δεν έχω βγάλει ασφαλές συμπέρασμα. Δεν έχει τους χώρους του T-cross αλλά δεν είναι το ζητούμενο.

                      Περισσότερα εν καιρό!

                      25.900 μου έδωσαν τιμή. Έπεσες παρακάτω; Καλορίζικο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • Z
                        zaxosm last edited by

                        Ευχαριστώ παιδιά! Ειναι το Pre-facelift όπου βγηκε στα 26 και κατι με το μεταλλικο και κλειδι στο χερι. Αρχικά είχα κλείσει στα 27 και κάτι.

                        Πρόκειται για την έκδοση n-connecta. H top ειναι η techna αλλα ήταν +3 χιλιαρικα που ήταν υπερβολή.

                        Η N-connecta βέβαια έχει κάποιες χαζοελείψεις στον εξοπλισμό βέβαια αλλά θα ανφερθώ σε αυτές σύντομα!

                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          araxnis last edited by

                          Καλοτάξιδο!!Να το χαρείς με πολλά και απροβλημάτιστσ χιλιόμετρα!!

                          If in doubt...flat out!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • W
                            wantone @zaxosm last edited by

                            @zaxosm said in Nissan Juke 2019:

                            Ευχαριστώ παιδιά! Ειναι το Pre-facelift όπου βγηκε στα 26 και κατι με το μεταλλικο και κλειδι στο χερι. Αρχικά είχα κλείσει στα 27 και κάτι.

                            Πρόκειται για την έκδοση n-connecta. H top ειναι η techna αλλα ήταν +3 χιλιαρικα που ήταν υπερβολή.

                            Η N-connecta βέβαια έχει κάποιες χαζοελείψεις στον εξοπλισμό βέβαια αλλά θα ανφερθώ σε αυτές σύντομα!

                            ειχα ρωτησει πριν κανενα χρονο για την τοπ ζηταγαν 33κ. επεσε φαινεται η τιμη σε ποιο λογικα επιπεδα

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas @wantone last edited by

                              Ισχύει.

                              https://cartalk.gr/100-nissan-juke-hybrid-apithani-prosfora-6-000-evro-kato/

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zaxosm last edited by zaxosm

                                Έχοντας λοιπόν διανύσει περί τα 1700χλμ έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα.

                                Αρχικά να πω εδώ πως το μέτρο σύγκρισης είναι το VW t-cross 1.0 95 ps χειροκίνητο που είχα, η BMW X2 18i DCT του πατέρα μου.

                                Ο λόγος που πήρα το JUKE είναι πως ήθελα κάτι πιο νεανικό, πιο γρήγορο, πιο σπορ και πιο εύκολο στην οδήγηση όπου το JUKE τα έχει όλα αυτά.

                                Στα θετικά:

                                • Είναι SUV αλλά δεν το νιώθεις. Δεν κάθεσαι "πάνω" στο αμάξι αλλά μέσα σε αυτό. Η θέση οδήγησης είναι πάρα πολύ καλή.
                                • Το "πάτημα" του αυτοκινήτου είναι καταπληκτικό όπως και η σταθερότητά του ακομακαι σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Εκεί που για παράδειγμα άνω των 140 στο t-cross αισθανόσουν οτι υπήρχε μία σχετική αστάθεια ίως και λόγω σχήματος, δηλαδή ένιωθες την ταχύτητα κάτι που στο JUKE δεν υπάρχει επουδενί.
                                • Το τιμόνι είναι πάρα πολύ καλό. Θα έλεγα εφάμιλο της BMW και σίγουρα πολύ καλύτερο σε αίσθηση από του t-cross.
                                • Φοβερά σε αίσθηση και πολύ εξκούραστα καθίσματα τόσο σε σύγκριση με την Χ2 όσο και με του t-cross
                                • Πολύ ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό, γενικά σου αποπνέει μία αίσθηση ενα κλικ παραπανω από άλλα της κατηγορίας τουλάχιστον από την έκδοση N-connecta και πάνω. Σίγουρα είναι πολύ πιο ποιοτικό από το t-cross.
                                • Κινητήρας - απίστευτα εύρωστος και αρκούντως δυνατός. Δεν αισθάνεσαι πουθενά έλλειψη δύναμης και λόγω της μπαταρίας το γκάζι είναι πολύ άμεσο.
                                • Κιβώτιο - Εξαιρετικά ομαλό και άνετο αν και σε ορισμένες περιπτώσεις (απότομο τέρμα γκάζι) κάνει κάποια χαζά κατεβάσματα με αποτέλεσμα να φέρενι στιγμιαία θόρυβο από τον κινητήρα.
                                • Κατανάλωση - Μέχρι στιγμής εξαιρετική. Σήμερα στο κατέβα από Νέα Φιλοθέη - Χαϊδάρι για παράδειγμα με το e-pedal το οποίο είναι εκπληκτικό μέσα στη πόλη, έγραψα 2,1λ/100 όταν με το t-cross εφτανα στα 6,5-7λ/100.

                                IMG_0576.jpg IMG_0577.jpg

                                Αρνητικά:

                                • H ανάρτηση, παρότι φοβερή στο ανοιχτό δρόμο, σε μεγάλες λακούβες κοπανάει απίστευτα και γίνεται κουραστική ώς ένα βαθμό.
                                • Οθόνη Infotainment - Πολύ μέτρια γραφικά και γενικά πολύ πιο μέτρια από αυτή του T-cross.
                                • Ελλέιψεις εξοπλισμού - Έχει απλο cruise control και όχι adaptive, και το lane assist δεν έχει αυτόματη διόρθωση πορείας. Επίσης τα παράθυρα συνοδηγού και πίσω δεν κλείνουν αυτόματα.
                                • Ο χώρος αποσκευών περιορίζεται σημαντικά λόγω της μπαταρίας και είναι ρηχός στα 350 λίτρα.

                                Νομίζω αυτά έχω εντοπίσει για αρχή. Συνοψίζοντας, είναι ένα πολύ δεμένο αυτοκίνητο, με "προσωπικότητα" θα έλεγα ως προς την εμφάνιση, μία σχετικά καλή τιμή για τα δεδομένα της εποχής, ένα πολύ άρτιο σύστημα υβριδικότητας και αν εξαιρέσεις το χώρο αποσκευών ικανοποιητικότατους χώρους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                • Z
                                  zaxosm last edited by

                                  Χαιρετώ την ομάδα, μετά από 8500 χλμ έχω εντοπίσει ένα θέμα που δεν ξερω αν ισχύει σε όλα τα υβριδικά.

                                  Σε εθνική οδό με μεγάλες και συνεχείς ανωφέρειες και ταχύτητες περί των 130χλμ/ώρα μου έχει συμβεί 2 φορές να μηδενίσει η μπαταρία και να μην μπορεί να επιταχύνει το αυτοκίνητο καθόλου που θα μπορούσε να γίνει και λίγο επικίνδυνο.

                                  Σας έχει συμβεί; Είναι κάτι που εντιμετωπίζεται με κάποιο τρόπο? π.χ. να βάλω το πρόγραμμα eco?

                                  fanis75 ataim ektoras 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @zaxosm last edited by

                                    @zaxosm said in Nissan Juke 2019:

                                    Χαιρετώ την ομάδα, μετά από 8500 χλμ έχω εντοπίσει ένα θέμα που δεν ξερω αν ισχύει σε όλα τα υβριδικά.

                                    Στα περισσότερα, εκτός των Τογιότα που λειτουργούν τελείως διαφορετικά και δεν αδειάζει ποτέ η μπαταρία.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ataim
                                      ataim @zaxosm last edited by

                                      @zaxosm said in Nissan Juke 2019:

                                      Χαιρετώ την ομάδα, μετά από 8500 χλμ έχω εντοπίσει ένα θέμα που δεν ξερω αν ισχύει σε όλα τα υβριδικά.

                                      Σε εθνική οδό με μεγάλες και συνεχείς ανωφέρειες και ταχύτητες περί των 130χλμ/ώρα μου έχει συμβεί 2 φορές να μηδενίσει η μπαταρία και να μην μπορεί να επιταχύνει το αυτοκίνητο καθόλου που θα μπορούσε να γίνει και λίγο επικίνδυνο.

                                      Σας έχει συμβεί; Είναι κάτι που εντιμετωπίζεται με κάποιο τρόπο? π.χ. να βάλω το πρόγραμμα eco?

                                      εχει σχολιαστεί αρκετά στο thread του mg3:

                                      https://forum.4troxoi.gr/topic/102788/mg3-hybrid-2024/253?page=13

                                      δεν υπάρχει λύση, στις ανηφόρες πρέπει να πηγαίνεις πιο αργά για να μην ξεμένεις από μπαταρία, το ίδιο θεωρώ θα συμβαίνει και σε ένα phev αν ξεκινόντας την ανάβαση έχει χαμηλό φορτίο μπαταρίας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ektoras
                                        ektoras @zaxosm last edited by

                                        @zaxosm said in Nissan Juke 2019:

                                        Χαιρετώ την ομάδα, μετά από 8500 χλμ έχω εντοπίσει ένα θέμα που δεν ξερω αν ισχύει σε όλα τα υβριδικά.

                                        Σε εθνική οδό με μεγάλες και συνεχείς ανωφέρειες και ταχύτητες περί των 130χλμ/ώρα μου έχει συμβεί 2 φορές να μηδενίσει η μπαταρία και να μην μπορεί να επιταχύνει το αυτοκίνητο καθόλου που θα μπορούσε να γίνει και λίγο επικίνδυνο.

                                        Σας έχει συμβεί; Είναι κάτι που εντιμετωπίζεται με κάποιο τρόπο? π.χ. να βάλω το πρόγραμμα eco?

                                        Σε NISSAN (το δικό της) & HONDA οι γεννήτριες, είναι (σε σχέση με των TOYOTA, RENAULT, MG) τεράστιες, και κινούν τους ηλεκτροκινητήρες, δεν παίζει ρόλο αν η μπαταρία είναι άδεια ή γεμάτη, γιατί η γεννήτριες τους, δίνουν απευθείας ρεύμα στα ηλεκτρομοτέρ.

                                        Στα TOYOTA, RENAULT, MG ο βασικός κινητήρας είναι ο βενζινοκινητήρας, έχουν κιβώτιο ταχυτήτων και ότι ρεύμα παράγει η γεννήτρια, το διοχετεύει μέσω της μπαταρίας και όχι απευθείας στον ηλεκτροκινητήρα.

                                        Το δικό σου που είναι της RENAULT με 2 + 4 ταχύτητες, ανήκει στην δεύτερη κατηγορία, και υπάρχουν αναφορές ότι πολλές φορές μπερδεύει τον συνδυασμό των ταχυτήτων του κιβωτίου και δημιουργεί αυτά τα κενά.

                                        Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          axel12p last edited by

                                          Έχει παρατηρήσει κανένας ιδιοκτήτης κάποιο πρόβλημα στο χειροκίνητο κιβώτιο του Juke; Στο FB είχε βρει κάποιες σχετικές αναφορές, αλλά εδώ δεν εντόπισα κάτι.
                                          Σε εμένα έχω προσέξει πως με μεγάλη ταχύτητα και ειδικά σε κατηφόρα, μόλις πατάω ελαφρά το γκάζι η μετάδοση κάνει ένα βουητό (όπως κάνουν ορισμένα όταν κινείσαι με όπισθεν). Μόλις πατήσεις παραπάνω το γκάζι ο θόρυβος εξαφανίζεται. Το θέμα είναι πως είναι αρκετά σπαστικό, μιας και πολλές φορές θες να πατάς τόσο το γκάζι για να διατηρείς απλά την ταχύτητα σου.
                                          Το πήγα σε δύο μηχανικούς, οι οποίοι μου επιβεβαίωσαν ότι ο θόρυβος είναι από την μετάδοση, μου είπαν όμως πως δεν αξίζει να ασχοληθώ και ότι απλά θα πρέπει να το συνηθίσω.
                                          Έχω αλλάξει βαλβολίνες, βάζοντας πάλι τις γνήσιες (την άλλη φορά ίσως βάλω της ELF) χωρίς να αλλάξει κάτι.
                                          Με το μόνο που είδα διαφορά, ήταν ένα πρόσθετο που έβαλα στο σασμάν και ο θόρυβος πράγματι έφυγε για κάποιο διάστημα. 8.000Km μετά όμως, έχω την αίσθηση πως πάλι άρχισε να ακούγεται!

                                          Με την ευκαιρία, να σημειώσω πως δεν ξέρω αν το έχει προσέξει κανείς, αλλά πλέον το Nissan Connect έχει πλέον πολύ περισσότερες επιλογές από πριν. Πέρα από τα στατιστικά για τις διαδρομές που έχεις κάνει και την αυτονομία που σου μένει, σου εμφανίζει πλέον που βρίσκεται παρκαρισμένο το αυτοκίνητο, ενώ μπορείς να το κλειδώσεις, ξεκλειδώσεις, ανάψεις φώτα και κορνάρεις μέσα από το κινητό! Πολύ καλή φάση!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • A
                                            axel12p last edited by

                                            The MOST UNRELIABLE cars (and brands) of 2024 | What Car?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 15 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr