Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG (SAIC) forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG (SAIC) forum
    • 1
    • 2
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 64
    • 65
    • 46 / 65
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    77
    1281
    44451
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @wantone last edited by

      @wantone said in MG (SAIC) forum:

      @realzeus said in MG (SAIC) forum:

      @lap said in MG (SAIC) forum:

      @realzeus said in MG (SAIC) forum:

      Το ότι κρίνετε αυτοκίητα ΣΤΑΤΙΚΑ, με ξεπερνάει. Μεγάλοι γνώστες...

      Ενώ εσύ που κρίνεις διαφορα θέματα που δεν τα έχεις ζήσει και συνέβησαν πριν γεννηθείς... Πώς γραφεις για αυτά;

      Προφανώς συγκεντρώνεις διάφορες απόψεις από διάφορους δοκιμάστες αυτοκινήτων και βγάζεις ένα πρώτο συμπέρασμα. Δεν είναι δύσκολο.

      Για πες για ποιο θέμα μίλησα σχετικά;

      Εχεις αποψη για τα παντα μερικα τα πιανεις μερικα εισαι πολυ μακρια. Αυτοπεποιθηση ειναι καλο να εχει καποιος αλλα πρεπει να διορθωνει και τα λαθη του.

      Έχω άποψη μόνο για όσα γνωρίζω. Αν παρατηρήσεις γράφω μόνο σε 5-10 θέματα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        poliviosfp last edited by poliviosfp

        Αυτές τις ημέρες διαβάζω από ομάδες και φόρα για το Mg4 και έχω απογοητευτεί σχετικά με την ποιότητα-αντοχή. Φοβάμαι ότι οι Κινέζοι έχουν παρουσιάσει προϊόντα με απτή ποιότητα μεν, αλλά με χαμηλή αντοχή στο χρόνο. Π.χ. εσωτερικά πλαστικά, φο δέρματα στα καθίσματα με μικρή αντοχή, η γνωστή διαρροή λαδιού, ο κραδασμός στο X power λόγω του 2ου μοτέρ, προβλήματα στα λογισμικά και άλλα πολλά.Τι έχει να γίνει λοιπόν σε βάθος 10ετίας, αν σκοπεύει κάποιος να κρατήσει το αμάξι χρόνια; Αυτή η διαφορά στην τιμή από κάπου πρέπει να προέρχεται...
        Και για μια ακόμη φορά, ο ειδικός τύπος κοιμάται...Με τόσο promotion και marketing που έχει πέσει μάλλον είναι και λίγο λογικό. Αλλά δεν γίνεται να γράφονται διθύραμβοι όταν οι ιδιοκτήτες δεν σταματούν να γράφουν παράπονα..

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dstou last edited by dstou

          Μην κοιτάς μόνο την Μπιντ ή την εμτζί, αυτά είναι η κορυφή του παγόβουνου. Κοίτα τη βάση, και το ποτένσιαλ.
          Τολμάς να δαγκώσεις έναν Σύγγελ, ή έναν Σφακ? Τολμάς να λοιδωρήσεις το σινικό τείχος, όταν σε μαξ 5 χρόνια παίζει να έχουν το 30% της αγοράς?
          Το σίγουρο είναι ότι οι εποχές Λαντγουίντ πέρασαν, τώρα είναι αλλιώς.

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dimsabas @dstou last edited by

            Μη βλέπετε συνωμοσιολογίες εκεί που δεν υπάρχουν. Ο ειδικός τύπος δοκιμάζει ολοκαίνουργια αυτοκίνητα και τα κρίνει για αυτά που κάνουν. Δεν διαβάζει ξένα forum για να αλιεύσει προβλήματα για κάθε μοντέλο.

            https://cartalk.gr/

            W P 2 Replies Last reply Reply Quote 3
            • D
              dettol @poliviosfp last edited by

              @poliviosfp said in MG (SAIC) forum:

              Αυτές τις ημέρες διαβάζω από ομάδες και φόρα για το Mg4 και έχω απογοητευτεί σχετικά με την ποιότητα-αντοχή. Φοβάμαι ότι οι Κινέζοι έχουν παρουσιάσει προϊόντα με απτή ποιότητα μεν, αλλά με χαμηλή αντοχή στο χρόνο. Π.χ. εσωτερικά πλαστικά, φο δέρματα στα καθίσματα με μικρή αντοχή, η γνωστή διαρροή λαδιού, ο κραδασμός στο X power λόγω του 2ου μοτέρ, προβλήματα στα λογισμικά και άλλα πολλά.Τι έχει να γίνει λοιπόν σε βάθος 10ετίας, αν σκοπεύει κάποιος να κρατήσει το αμάξι χρόνια; Αυτή η διαφορά στην τιμή από κάπου πρέπει να προέρχεται...
              Και για μια ακόμη φορά, ο ειδικός τύπος κοιμάται...Με τόσο promotion και marketing που έχει πέσει μάλλον είναι και λίγο λογικό. Αλλά δεν γίνεται να γράφονται διθύραμβοι όταν οι ιδιοκτήτες δεν σταματούν να γράφουν παράπονα..

              Ο ειδικός τύπος κρινει το προϊόν που έχει μπροστά του, δεν τον ενδιαφέρουν προβλήματα που μπορούν να προκύψουν μετά από 5-10 χρόνια. Οι πιο αντικειμενικοί, θα μιλήσουν για τα προβλήματα στο software αλλά μην ξεχνάς ότι κρίνουν και βάσει της τιμής, ειδικά οι άνθρωποι που έχουν δοκιμάσει αυτοκίνητα πολλαπλάσιας αξίας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wantone @dimsabas last edited by

                @dimsabas said in MG (SAIC) forum:

                Μη βλέπετε συνωμοσιολογίες εκεί που δεν υπάρχουν. Ο ειδικός τύπος δοκιμάζει ολοκαίνουργια αυτοκίνητα και τα κρίνει για αυτά που κάνουν. Δεν διαβάζει ξένα forum για να αλιεύσει προβλήματα για κάθε μοντέλο.

                Διαφημιστικα δουλευει σε βαθμο 99%, γιατι δεν το παραδεχεσαι? Δουλεια του ειναι να πεισει το κοινο οτι το καινουριο μοντελλο πρεπει να το αγορασει, κριτικη κανει μονο οταν γινει απερχομενο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  poliviosfp @dimsabas last edited by

                  @dimsabas said in MG (SAIC) forum:

                  Μη βλέπετε συνωμοσιολογίες εκεί που δεν υπάρχουν. Ο ειδικός τύπος δοκιμάζει ολοκαίνουργια αυτοκίνητα και τα κρίνει για αυτά που κάνουν. Δεν διαβάζει ξένα forum για να αλιεύσει προβλήματα για κάθε μοντέλο.

                  Δεν είναι θέμα συνωμοσιολογιας, αλλά κακής λειτουργίας του ειδικού τύπου. Όταν πλέον μπορώ να βρω 10.000 reviews για το ίδιο προϊόν που λένε όλοι τα ίδια κ δεν υπάρχουν long term reviews που αυτά απασχολούν κυρίως αγοραστές που θέλουν να επενδύσουν στην αγορά αυτοκινήτου τότε υπάρχει τεράστιο κενο.. Βέβαια αυτό συμφέρει τους καταναλωτές κ όχι τόσο τους κατασκευαστές..

                  D fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dettol @poliviosfp last edited by

                    @poliviosfp said in MG (SAIC) forum:

                    @dimsabas said in MG (SAIC) forum:

                    Μη βλέπετε συνωμοσιολογίες εκεί που δεν υπάρχουν. Ο ειδικός τύπος δοκιμάζει ολοκαίνουργια αυτοκίνητα και τα κρίνει για αυτά που κάνουν. Δεν διαβάζει ξένα forum για να αλιεύσει προβλήματα για κάθε μοντέλο.

                    Δεν είναι θέμα συνωμοσιολογιας, αλλά κακής λειτουργίας του ειδικού τύπου. Όταν πλέον μπορώ να βρω 10.000 reviews για το ίδιο προϊόν που λένε όλοι τα ίδια κ δεν υπάρχουν long term reviews που αυτά απασχολούν κυρίως αγοραστές που θέλουν να επενδύσουν στην αγορά αυτοκινήτου τότε υπάρχει τεράστιο κενο.. Βέβαια αυτό συμφέρει τους καταναλωτές κ όχι τόσο τους κατασκευαστές..

                    για αυτο το πραγμα ομως φταινει και οι καταναλωτες, διοτι κλικαρουν μονο τα "oh new shiny"!
                    Θα δεις long term reviews απο ανθρωπους που εχουν αγορασει το προϊον και οχι απο δημοσιογραφους ή reviewers.
                    Πχ ο battery life εχει κανει τετοια βιντεο για το id3 και το id7. για τεσλα εχουν κανει παρα πολλοι, διοτι απλα εχουν πουληθει απειρα. Ο evman εχει κανει επισης αρκετα ωραια βιντεακια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Πάντως παιδιά και εγώ για το δικό μου διαβάζω πολλά σε ξένα φόρουμς και τίποτα από αυτά δεν έχει.

                      Θέλω να πω πως στατιστικά δεν είναι καλο εργαλείο τα forums διότι γράφουν όσοι έχουν πρόβλημα όποτε εμφανίζεται μια διαφορετική εικόνα.

                      Τα ίδια έλεγαν και για τα Tesla. Μια χαρά αμαξάρες είναι.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Άσχετο είδα βίντεο με το mg3 να κάνει επιτάχυνση με sport mode. Έτσι όπως το είδα και το μέτρησα επιστημονικά με το 'χίλια ένα' το άτιμο στά 7,5-8 δλ είναι.

                        Που φτάσαμε .....

                        Κάποτε έδινες ένα σκασμό λεφτα με μετατροπές για να έχεις ένα χοτχατς που να είναι στά 7,5 δλ και τώρα με 20K και με μια ευκολία σαν ηλεκτρικό να έχεις ίδιες επιδόσεις.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @poliviosfp last edited by

                          @poliviosfp said in MG (SAIC) forum:

                          αγοραστές που θέλουν να επενδύσουν στην αγορά αυτοκινήτου

                          Λάθος επένδυση! Το αυτοκίνητο δεν είναι επένδυση και δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως τέτοιο (εκτός εξαιρέσεων) - ένα καταναλωτικό αγαθό ειναι που χάνει αξία. Επένδυση σημαίνει ότι κερδίζει αξία.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Σωστά, αλλά αν αλλάξεις το πλαίσιο αναφοράς θεωρειται ως κόστος ευκαιρίας.

                            Δηλαδή θέλω να κινούμε με αυτοκινητο για να έχω την ίδια ωφέλεια και βλέπω αν με συμφέρει να το νοιακιαζω για 10 έτη η να το αγοράσω.

                            Δηλαδή χρηματοοικονομικά δεν είναι επένδυση διότι δεν αποφέρει πρόσοδο, οικονομικά όμως ειναι υπό αυτήν την έννοια.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              PaNick 0 @lap last edited by

                              @lap said in MG (SAIC) forum:

                              Σωστά, αλλά αν αλλάξεις το πλαίσιο αναφοράς θεωρειται ως κόστος ευκαιρίας.

                              Δηλαδή θέλω να κινούμε με αυτοκινητο για να έχω την ίδια ωφέλεια και βλέπω αν με συμφέρει να το νοιακιαζω για 10 έτη η να το αγοράσω.

                              Δηλαδή χρηματοοικονομικά δεν είναι επένδυση, οικονομικά είναι υπό αυτήν την έννοια.

                              Ουτε απο αυτην ειναι γιατι η απαξιωση ειναι μεγαλυτερη απο το κοστος κινησης που κερδιζεις.

                              οποτε ισχυει αυτο που λεει ο fanis75. Ειναι καταναλωτικο αγαθο, εκτος ειδικων περιπτωσεων

                              L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap @PaNick 0 last edited by lap

                                @panick-0 said in MG (SAIC) forum:

                                @lap said in MG (SAIC) forum:

                                Σωστά, αλλά αν αλλάξεις το πλαίσιο αναφοράς θεωρειται ως κόστος ευκαιρίας.

                                Δηλαδή θέλω να κινούμε με αυτοκινητο για να έχω την ίδια ωφέλεια και βλέπω αν με συμφέρει να το νοιακιαζω για 10 έτη η να το αγοράσω.

                                Δηλαδή χρηματοοικονομικά δεν είναι επένδυση, οικονομικά είναι υπό αυτήν την έννοια.

                                Ουτε απο αυτην ειναι γιατι η απαξιωση ειναι μεγαλυτερη απο το κοστος κινησης που κερδιζεις.

                                οποτε ισχυει αυτο που λεει ο fanis75. Ειναι καταναλωτικο αγαθο, εκτος ειδικων περιπτωσεων

                                Γιατι οι δυνάμεις φθοράς ως πάγιο είναι ισχυρότερες από την δυνάμεις προσφορας της αγοράς.

                                Ενώ αντίθετα στα σούπερκαρς παρα την φθορά τους, η σπανιότητα τους τα οδηγεί να κρατούν υψηλές τιμες η και παραπάνω από την αγορά τους!

                                Υπό το πρισμα όμως του κόστους ευκαιρίας είναι επένδυση διότι πρέπει να χρησιμοποιηθεί ένα πάγιο και ψάχνω να βρω αν η αγορά του η ενοικίαση του με συμφέρει. Και το συμφέρον εμπεριέχει μέσα του το κέρδος ή την μικρότερη δυνατή ζημία.

                                Χρηματοοικονομικά όμως, οντως δεν είναι.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jammamon last edited by

                                  Παρά τα όποια προβλήματα, δεν παύουν να είναι τρομερά εντυπωσιακά για πρώτη γενιά κινεζικών αυτοκινήτων που δεν είχαν ΤΙΠΟΤΑ προηγούμενο να στηριχθούν.

                                  Η επόμενη γενιά μόνο καλύτερη μπορεί να είναι, όπως και το δίκτυο εξυπηρέτησης/service που σήμερα υπολείπεται.

                                  Επίσης, τα όποια παράπονα έχω για το MG4 αφορούν μονάχα ένα 5% της συνολικής του εικόνας. Όλο το υπόλοιπο λειτουργεί άψογα, ιδίως στα βασικά του δηλαδή την ίδια την οδήγηση και τη μπαταρία.

                                  Το αμάξι θα στοιχίζει 23.000 με το ΚΗ3 και αποτελεί τρελή αξία για μέσα στην Αθήνα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Στο MG3 άκουσα σε ένα βίντεο πως έχει λέει την νέα γενια των ADAS, πιο σύγχρονα από του MG4

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      poliviosfp last edited by

                                      https://www.whatcar.com/mg-motor-uk/mg4/hatchback/used-review/n26329/reliability

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jammamon last edited by

                                        Υπήρχε ένα πρόβλημα με το κάλυμμα κάτω από τον ηλεκτροκινητήρα που είχε την τάση να φουσκώνει στην άκρη. Είναι κάτι που εμφανίζεται ήδη μέσα στο πρώτο έτος, άρα καλύπτεται από την εγγύηση και οι αντιπροσωπείες έχουν εντολή να το διορθώνουν.

                                        Μάλλον πιο πολύ σε αυτό αποδίδεται το σκορ που δίνει το εν λόγω άρθρο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          poliviosfp last edited by

                                          Είναι αυτό, είναι η διαρροή λαδιού, τα ψευτοδερματα στα καθίσματα μέσα σκίζονται ευκολα, softaware θεματακια κτλ.. Ο χρόνος θα δείξει πώς γερνάνε. Αλλά φοβάμαι ότι εχουν πολύ δρόμο να διανύσουν. Δείτε αστοχίες το ξιαομι.. Κάθε μέρα βγαίνουν ειδήσεις για βλάβες κτλ κτλ..

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @poliviosfp last edited by

                                            @poliviosfp said in MG (SAIC) forum:

                                            Είναι αυτό, είναι η διαρροή λαδιού, τα ψευτοδερματα στα καθίσματα μέσα σκίζονται ευκολα, softaware θεματακια κτλ.. Ο χρόνος θα δείξει πώς γερνάνε. Αλλά φοβάμαι ότι εχουν πολύ δρόμο να διανύσουν. Δείτε αστοχίες το ξιαομι.. Κάθε μέρα βγαίνουν ειδήσεις για βλάβες κτλ κτλ..

                                            σορρυ κιολας, αλλα η μερα με την νυχτα η μια εταιρεια σε σχεση με την αλλη (στο θεμα των αυτοκινητων). Η xiaomi δεν εχει κατασκευασει αλλο αμαξι, ενω η mg πουλαει στην ευρωπη (υπο αυτην της εταιρικη μορφη) απο το 2017.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 46 / 65
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr