-
@a-d-p said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Επειδή το ζητάτε, ας γράψω και για το Tesla 3 Highland LR AWD που οδήγησα για λίγο, δηλαδή Μαρούσι-Αεροδρόμιο και πίσω, μέσω Αττικής οδού φυσικά. Σύντομα θα οδηγήσω και το SR για να δω διαφορές.
απολυτως λογικα ολα οσα εγραψες.
Μονη ενσταση (δεν εχω οδηγησει highland, να το τονισω αυτο) στα φλας. Κινηθηκες σε αυτοκινητοδρομο οποτε ουτε συνεχως επρεπε να αναβοσβηνεις φλας και, κυριοτερα, δεν μπηκες σε πλατειες/κυκλικους κομβους.
Σχετικα με τις ταχυτητες, σε παρκαρισμα/ξεπαρκαρισμα οντως ειναι προβλημα, αν και θα ηθελα να δω πως δουλευει ¨εξυπνη αλλαγη ταχυτητας" (ή οπως την εχουν ονομασει στα αγγλικα), αυτο δηλ που καταλαβαινει το αμαξι αν θες να πας μπρος ή πισω.Παρατηρησες διαφορες στην ποιοτητα υλικων σε σχεση με "παλιο" 3αρι και Υ; Δεν αναφερομαι στον εξοπλισμο, αναρτησεις και τζαμια.
Αν οδηγείς δίκυκλο, δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα με τα φλαςς
δεν ειναι το ιδιο διοτι στο δικυκλο δεν κρατας ποτε με το δεξι χερι την αριστερι μερια του τιμονιου
-
@dettol said in Οδήγησα....:
@a-d-p said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Επειδή το ζητάτε, ας γράψω και για το Tesla 3 Highland LR AWD που οδήγησα για λίγο, δηλαδή Μαρούσι-Αεροδρόμιο και πίσω, μέσω Αττικής οδού φυσικά. Σύντομα θα οδηγήσω και το SR για να δω διαφορές.
απολυτως λογικα ολα οσα εγραψες.
Μονη ενσταση (δεν εχω οδηγησει highland, να το τονισω αυτο) στα φλας. Κινηθηκες σε αυτοκινητοδρομο οποτε ουτε συνεχως επρεπε να αναβοσβηνεις φλας και, κυριοτερα, δεν μπηκες σε πλατειες/κυκλικους κομβους.
Σχετικα με τις ταχυτητες, σε παρκαρισμα/ξεπαρκαρισμα οντως ειναι προβλημα, αν και θα ηθελα να δω πως δουλευει ¨εξυπνη αλλαγη ταχυτητας" (ή οπως την εχουν ονομασει στα αγγλικα), αυτο δηλ που καταλαβαινει το αμαξι αν θες να πας μπρος ή πισω.Παρατηρησες διαφορες στην ποιοτητα υλικων σε σχεση με "παλιο" 3αρι και Υ; Δεν αναφερομαι στον εξοπλισμο, αναρτησεις και τζαμια.
Αν οδηγείς δίκυκλο, δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα με τα φλαςς
δεν ειναι το ιδιο διοτι στο δικυκλο δεν κρατας ποτε με το δεξι χερι την αριστερι μερια του τιμονιου
Τα χερια βασικα ειναι παντα στο ιδιο σημειο...
-
@chrisk6 said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@a-d-p said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Επειδή το ζητάτε, ας γράψω και για το Tesla 3 Highland LR AWD που οδήγησα για λίγο, δηλαδή Μαρούσι-Αεροδρόμιο και πίσω, μέσω Αττικής οδού φυσικά. Σύντομα θα οδηγήσω και το SR για να δω διαφορές.
απολυτως λογικα ολα οσα εγραψες.
Μονη ενσταση (δεν εχω οδηγησει highland, να το τονισω αυτο) στα φλας. Κινηθηκες σε αυτοκινητοδρομο οποτε ουτε συνεχως επρεπε να αναβοσβηνεις φλας και, κυριοτερα, δεν μπηκες σε πλατειες/κυκλικους κομβους.
Σχετικα με τις ταχυτητες, σε παρκαρισμα/ξεπαρκαρισμα οντως ειναι προβλημα, αν και θα ηθελα να δω πως δουλευει ¨εξυπνη αλλαγη ταχυτητας" (ή οπως την εχουν ονομασει στα αγγλικα), αυτο δηλ που καταλαβαινει το αμαξι αν θες να πας μπρος ή πισω.Παρατηρησες διαφορες στην ποιοτητα υλικων σε σχεση με "παλιο" 3αρι και Υ; Δεν αναφερομαι στον εξοπλισμο, αναρτησεις και τζαμια.
Αν οδηγείς δίκυκλο, δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα με τα φλαςς
δεν ειναι το ιδιο διοτι στο δικυκλο δεν κρατας ποτε με το δεξι χερι την αριστερι μερια του τιμονιου
Τα χερια βασικα ειναι παντα στο ιδιο σημειο...
στη μηχανη ναι, στο αυτοκινητο οχι, πχ αν μπεις σε κυκλικο κομβο υπαρχει πιθανοτητα να πρεπει να αλλαξεις σημειο που κρατας το τιμονι. Ιδανικα εχεις καποια μορφη progressive steering που δεν γινεται ποτε αυτο, αλλα το Μ3 τουλαχιστον δεν το εχει (το εχει ομως το cybertruck
)
-
Επειδή υπάρχει μια παρανόηση ότι τα Tesla είναι οι απόλυτοι άρχοντες της φόρτισης με συνεχές ρεύμα, ο πραγματικός άρχοντας είναι το νέο taycan με ισχύ μεγαλύτερη των 300 kW μέχρι το 60 %. Σε 15' μπορούν να λάβουν 67,5 kWh, mind blowing fast.
Τα Tesla (πλην Cybertruck) είναι μια γενιά πίσω σε αυτό.
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Εντύπωση μου έκαναν τα ηχομονωτικά τζάμια που ειναι στην ουσία τριπλα, δηλαδή: τζάμι - μονωτικό υλικό - τζάμι, όπως ίσως φαίνεται και στην φωτογραφία.
Laminated acoustic παρμπρίζ μπορεί να έχουν και τα αυτοκίνητα σου, Φάνη. Ψαξτο στο VIN decoder.
Το C-HR μου πάντως έχει. Για του λόγου το αληθές:
-
@bill_hsd said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Εντύπωση μου έκαναν τα ηχομονωτικά τζάμια που ειναι στην ουσία τριπλα, δηλαδή: τζάμι - μονωτικό υλικό - τζάμι, όπως ίσως φαίνεται και στην φωτογραφία.
Laminated acoustic παρμπρίζ μπορεί να έχουν και τα αυτοκίνητα σου, Φάνη. Ψαξτο στο VIN decoder.
Το C-HR μου πάντως έχει. Για του λόγου το αληθές:
Ολούθε ?
-
@bill_hsd said in Οδήγησα....:
Laminated acoustic παρμπρίζ μπορεί να έχουν και τα αυτοκίνητα σου, Φάνη. Ψαξτο στο VIN decoder.
Παρμπρίζ ναι, αλλά εδώ μιλάμε για ΟΛΑ τα τζάμια (το προηγούμενο είχε μόνο στις μπροστά πόρτες). Ακόμα και το LBX που έχει στα πλάγια, δεν ήταν τόσο χοντρά όσο του Τέσλα.
-
@red_monster said in Οδήγησα....:
@bill_hsd said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Εντύπωση μου έκαναν τα ηχομονωτικά τζάμια που ειναι στην ουσία τριπλα, δηλαδή: τζάμι - μονωτικό υλικό - τζάμι, όπως ίσως φαίνεται και στην φωτογραφία.
Laminated acoustic παρμπρίζ μπορεί να έχουν και τα αυτοκίνητα σου, Φάνη. Ψαξτο στο VIN decoder.
Το C-HR μου πάντως έχει. Για του λόγου το αληθές:
Ολούθε ?
Windshield, παρμπρίζ.
Το έγραψα εξαρχής. -
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@bill_hsd said in Οδήγησα....:
Laminated acoustic παρμπρίζ μπορεί να έχουν και τα αυτοκίνητα σου, Φάνη. Ψαξτο στο VIN decoder.
Παρμπρίζ ναι, αλλά εδώ μιλάμε για ΟΛΑ τα τζάμια (το προηγούμενο είχε μόνο στις μπροστά πόρτες). Ακόμα και το LBX που έχει στα πλάγια, δεν ήταν τόσο χοντρά όσο του Τέσλα.
Το κατάλαβα ότι λες για όλα τα τζάμια.
Απλά το σημείωσα, γιατί δεν έχουν όλα τα αυτοκίνητα laminated παρμπρίζ.
Στο C-HR π.χ. μπήκε πρώτη φορά στα facelift 1ης γενιάς. Πιθανώς το εχουν και τα 2ης γενιάς C-HR -
@bill_hsd said in Οδήγησα....:
Το κατάλαβα ότι λες για όλα τα τζάμια.
Απλά το σημείωσα, γιατί δεν έχουν όλα τα αυτοκίνητα laminated παρμπρίζ.
Στο C-HR π.χ. μπήκε πρώτη φορά στα facelift 1ης γενιάς. Πιθανώς το εχουν και τα 2ης γενιάς C-HRΕμένα ειναι laminated, αλλά όχι ακουστικό όπως το δικό σου.
Από την άλλη το Γιάρις Κρος έχει ακουστικό αλλά όχι laminate....χαχαχα!
Εσένα έχει και τα 2!
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@bill_hsd said in Οδήγησα....:
Το κατάλαβα ότι λες για όλα τα τζάμια.
Απλά το σημείωσα, γιατί δεν έχουν όλα τα αυτοκίνητα laminated παρμπρίζ.
Στο C-HR π.χ. μπήκε πρώτη φορά στα facelift 1ης γενιάς. Πιθανώς το εχουν και τα 2ης γενιάς C-HRΕμένα ειναι laminated, αλλά όχι ακουστικό όπως το δικό σου.
Από την άλλη το Γιάρις Κρος έχει ακουστικό αλλά όχι laminate....χαχαχα!
Εσένα έχει και τα 2!
Οικονομία κλίμακας μάλλον...
-
@bill_hsd said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@bill_hsd said in Οδήγησα....:
Laminated acoustic παρμπρίζ μπορεί να έχουν και τα αυτοκίνητα σου, Φάνη. Ψαξτο στο VIN decoder.
Παρμπρίζ ναι, αλλά εδώ μιλάμε για ΟΛΑ τα τζάμια (το προηγούμενο είχε μόνο στις μπροστά πόρτες). Ακόμα και το LBX που έχει στα πλάγια, δεν ήταν τόσο χοντρά όσο του Τέσλα.
Το κατάλαβα ότι λες για όλα τα τζάμια.
Απλά το σημείωσα, γιατί δεν έχουν όλα τα αυτοκίνητα laminated παρμπρίζ.
Στο C-HR π.χ. μπήκε πρώτη φορά στα facelift 1ης γενιάς. Πιθανώς το εχουν και τα 2ης γενιάς C-HRΕχω την εντυπωση οτι ολα εχουν διπλο παπριζ μπροστα δηλ εσωτερικα εχουν μια μεμβρανη που συγκρατει τα κομματακια αν σπασει. Τουλαχιστον το προηγουμενο αμαξι μου που ειχε φτιαχτει το 1999 ειχε, ειχε μια ρωγμη μονο στο εξωτερικο παπριζ, το εσωτερικο δεν ειχε κατι. Δεν ειμαι σιγουρος για αμαξια του 1986 πχ.
Laminated glass is made up of a thin layer of vinyl between two layers of glass. This creates a thicker, sturdier window. They're considered one of the safest kinds of glass because they are not easy to break or shatter. Most vehicle windshields are made of laminated glass.
-
@wantone said in Οδήγησα....:
Εχω την εντυπωση οτι ολα εχουν διπλο παπριζ μπροστα δηλ εσωτερικα εχουν μια μεμβρανη που συγκρατει τα κομματακια αν σπασει. Τουλαχιστον το προηγουμενο αμαξι μου που ειχε φτιαχτει το 1999 ειχε, ειχε μια ρωγμη μονο στο εξωτερικο παπριζ, το εσωτερικο δεν ειχε κατι. Δεν ειμαι σιγουρος για αμαξια του 1986 πχ.
Αν δεν κάνω λάθος, τουλάχιστον στην Ευρώπη, ειναι υποχρεωτικά από το νόμο τα παρ-μπρίζ ασφαλείας (laminated).
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
V12 φυσικά ναι
Οι V12 να δεις πως στριγκλιζουν. Αλλά είπαμε, δεν κατέχεις,,,
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Οι V12 να δεις πως στριγκλιζουν. Αλλά είπαμε, δεν κατέχεις,,,
Οι καλοί όχι, μόνο των Ιταλών που ειναι μπούρδα. Ο V12 της BMW για παράδειγμα, απλά γουργουρίζει και έχει έναν ωραίο μπάσο ήχο. Βέβαια σαν V8 (ειδικά Χέμι) τίποτα!
-
Τείνω να κάνω 2 συγκρίσεις με τα ηλεκτρικά. Μία με την τωρινή μαιμουδένια τιμή τους λόγω αδασμολόγητου και 8 χιλ. Επιδότησης και μία με το που θα πάει η τιμή άμα μπούνε και φόροι.
Στα 40 καφετιά το 3σρι δεν έχει αντίπαλο. Στα 60 (εκεί θα ήτανε με φόροι και χωρίς το 8χίλιαρο) είναι μια καλή εναλακτική προτασούλα. Για τον επιχειρηματία είναι φως φανάρι και στα 60. Τόσο απλά... -
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
Εχω την εντυπωση οτι ολα εχουν διπλο παπριζ μπροστα δηλ εσωτερικα εχουν μια μεμβρανη που συγκρατει τα κομματακια αν σπασει. Τουλαχιστον το προηγουμενο αμαξι μου που ειχε φτιαχτει το 1999 ειχε, ειχε μια ρωγμη μονο στο εξωτερικο παπριζ, το εσωτερικο δεν ειχε κατι. Δεν ειμαι σιγουρος για αμαξια του 1986 πχ.
Αν δεν κάνω λάθος, τουλάχιστον στην Ευρώπη, ειναι υποχρεωτικά από το νόμο τα παρ-μπρίζ ασφαλείας (laminated).
Εδώ και δεκαετίες.
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
Οι V12 να δεις πως στριγκλιζουν. Αλλά είπαμε, δεν κατέχεις,,,
Οι καλοί όχι, μόνο των Ιταλών που ειναι μπούρδα. Ο V12 της BMW για παράδειγμα, απλά γουργουρίζει και έχει έναν ωραίο μπάσο ήχο. Βέβαια σαν V8 (ειδικά Χέμι) τίποτα!
Πραγματικά ό,τι να 'ναι. Αν δεις λυμένο ιταλικό V12 θα σου πέσει το σαγόνι.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Πραγματικά ό,τι να 'ναι. Αν δεις λυμένο ιταλικό V12 θα σου πέσει το σαγόνι.
Δεν με απασχολεί να τον δω λυμένο (όπως δεν βλέπω ένα φαγητό "λυμένο" τν τελική γεύση κοιτάω), με απασχολεί η λειτουργία του. Και η λειτουργία των Ιταλικών μοτέρ δεν μου αρέσει. Δεν λέω εαν είναι καλά ή όχι, λέω ότι εμένα δεν μου αρέσουν - ποτέ δεν μου άρεσαν, προτιμώ άλλες σχολές μηχανολογίας.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
Οι V12 να δεις πως στριγκλιζουν. Αλλά είπαμε, δεν κατέχεις,,,
Οι καλοί όχι, μόνο των Ιταλών που ειναι μπούρδα. Ο V12 της BMW για παράδειγμα, απλά γουργουρίζει και έχει έναν ωραίο μπάσο ήχο. Βέβαια σαν V8 (ειδικά Χέμι) τίποτα!
Πραγματικά ό,τι να 'ναι. Αν δεις λυμένο ιταλικό V12 θα σου πέσει το σαγόνι.
Το πιο σύνηθες απο το να έχει πρόβλημα και να πρέπει να λυθεί
Οδήγησα....