-
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Για τα CHR , δεν ξερω ποσο τα οδηγαει ή οχι , αλλά μια χαρα ξερει τι προβληματα βγαζουν .
Δεν νομίζω να έχει αναφέρει κάποιο πρόβλημα μέχρι τώρα για τα C-HR...
Στα σχολια της google υπαρχουν παραπονα και για CHR . Δεν θυμαμαι λεπτομεριες . Για τον γατο δεν ξερω. Ας πει μονος του
Πείτε ό,τι θέλετε για το C-HR (δικαίωμά σας είναι), αλλά όχι να το βγάζουμε και αναξιόπιστο.
Από τα πιο αξιόπιστα αυτοκινητα ειναι το C-HR σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας διαχρονικά.Καταλαβες οτι του βαλαμε την ταμπελα αναξιοπιστο δλδ ?
Το γυροφέρνετε λιγο-λιγο...
Μου αρκεί η δήλωση του @gatoz ότι δεν έχει βλάβες.
Εάν το C-HR είχε το παραμικρό πρόβλημα, θα ήταν ο πρώτος που θα το έκραζε, μαζί με τα λοιπά που κατά καιρούς του έχει προσάψει...Εμενα μου αρκει το google που βλεπω οτι τα toyota δεν ειναι οπως παλια (ουτε η toyota hellas)
Εμένα που αρκεί η προσωπική εμπειρία από διάφορα σύγχρονα και παλιά Toyota, αλλά και από δήθεν premium και "ποιοτικά" αυτοκίνητα.
Καμία σχέση μεταξύ τους και σε αξιοπιστία και σε εξυπηρέτηση πελάτη.
Έτσι κτίζεις brand loyalty.
Το τι γράφει και για ποιον λόγο το γράφει ο καθένας, ειδικά σε Google/Facebook/fora κλπ., και τι τελικά ισχύει στην πραγματικότητα, είναι μεγάλη ιστορία.
Άσε που οι περισσότεροι, το "παράπονο" που εχουν είναι ότι αργεί να τους παραδοθεί το καινούριο τους Toyota...Μπραβο και εις ανωτερα. Να σκισετε σε πωλησεις και απροβληματιστα οπως παντα . Και η Toyota hellas η καλυτερη !!!!!!
(Εχω toyota απο το 1998 και υπαρχει ακομα) -
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Για τα CHR , δεν ξερω ποσο τα οδηγαει ή οχι , αλλά μια χαρα ξερει τι προβληματα βγαζουν .
Δεν νομίζω να έχει αναφέρει κάποιο πρόβλημα μέχρι τώρα για τα C-HR...
Στα σχολια της google υπαρχουν παραπονα και για CHR . Δεν θυμαμαι λεπτομεριες . Για τον γατο δεν ξερω. Ας πει μονος του
Πείτε ό,τι θέλετε για το C-HR (δικαίωμά σας είναι), αλλά όχι να το βγάζουμε και αναξιόπιστο.
Από τα πιο αξιόπιστα αυτοκινητα ειναι το C-HR σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας διαχρονικά.Καταλαβες οτι του βαλαμε την ταμπελα αναξιοπιστο δλδ ?
Το γυροφέρνετε λιγο-λιγο...
Μου αρκεί η δήλωση του @gatoz ότι δεν έχει βλάβες.
Εάν το C-HR είχε το παραμικρό πρόβλημα, θα ήταν ο πρώτος που θα το έκραζε, μαζί με τα λοιπά που κατά καιρούς του έχει προσάψει...Εμενα μου αρκει το google που βλεπω οτι τα toyota δεν ειναι οπως παλια (ουτε η toyota hellas)
Εμένα που αρκεί η προσωπική εμπειρία από διάφορα σύγχρονα και παλιά Toyota, αλλά και από δήθεν premium και "ποιοτικά" αυτοκίνητα.
Καμία σχέση μεταξύ τους και σε αξιοπιστία και σε εξυπηρέτηση πελάτη.
Έτσι κτίζεις brand loyalty.
Το τι γράφει και για ποιον λόγο το γράφει ο καθένας, ειδικά σε Google/Facebook/fora κλπ., και τι τελικά ισχύει στην πραγματικότητα, είναι μεγάλη ιστορία.
Άσε που οι περισσότεροι, το "παράπονο" που εχουν είναι ότι αργεί να τους παραδοθεί το καινούριο τους Toyota...Μπραβο και εις ανωτερα. Να σκισετε σε πωλησεις και απροβληματιστα οπως παντα . Και η Toyota hellas η καλυτερη !!!!!!
(Εχω toyota απο το 1998 και υπαρχει ακομα)#oute_gia_trollariZma
φτου-φτου-φτου -
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Για τα CHR , δεν ξερω ποσο τα οδηγαει ή οχι , αλλά μια χαρα ξερει τι προβληματα βγαζουν .
Δεν νομίζω να έχει αναφέρει κάποιο πρόβλημα μέχρι τώρα για τα C-HR...
Στα σχολια της google υπαρχουν παραπονα και για CHR . Δεν θυμαμαι λεπτομεριες . Για τον γατο δεν ξερω. Ας πει μονος του
Πείτε ό,τι θέλετε για το C-HR (δικαίωμά σας είναι), αλλά όχι να το βγάζουμε και αναξιόπιστο.
Από τα πιο αξιόπιστα αυτοκινητα ειναι το C-HR σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας διαχρονικά.Καταλαβες οτι του βαλαμε την ταμπελα αναξιοπιστο δλδ ?
Το γυροφέρνετε λιγο-λιγο...
Μου αρκεί η δήλωση του @gatoz ότι δεν έχει βλάβες.
Εάν το C-HR είχε το παραμικρό πρόβλημα, θα ήταν ο πρώτος που θα το έκραζε, μαζί με τα λοιπά που κατά καιρούς του έχει προσάψει...Εμενα μου αρκει το google που βλεπω οτι τα toyota δεν ειναι οπως παλια (ουτε η toyota hellas)
Εμένα που αρκεί η προσωπική εμπειρία από διάφορα σύγχρονα και παλιά Toyota, αλλά και από δήθεν premium και "ποιοτικά" αυτοκίνητα.
Καμία σχέση μεταξύ τους και σε αξιοπιστία και σε εξυπηρέτηση πελάτη.
Έτσι κτίζεις brand loyalty.
Το τι γράφει και για ποιον λόγο το γράφει ο καθένας, ειδικά σε Google/Facebook/fora κλπ., και τι τελικά ισχύει στην πραγματικότητα, είναι μεγάλη ιστορία.
Άσε που οι περισσότεροι, το "παράπονο" που εχουν είναι ότι αργεί να τους παραδοθεί το καινούριο τους Toyota...Μπραβο και εις ανωτερα. Να σκισετε σε πωλησεις και απροβληματιστα οπως παντα . Και η Toyota hellas η καλυτερη !!!!!!
(Εχω toyota απο το 1998 και υπαρχει ακομα)#oute_gia_trollariZma
φτου-φτου-φτουΟδηγείς ένα υπερκοστολογημένο (leasing) αυτοκίνητο χαμηλής μηχανολογικής αρτιότητας και αξιοπιστίας, το οποίο θεωρητικά ως γνώστης θα έπρεπε να έχεις αποφύγει, γεγονός που δείχνει είτε ότι απολαμβάνεις να το επισκευάζεις είτε ότι το κρατάς για να σου δίνει την αφορμή να λιβανίζεις το vitara
-
@nmsm2 said in PEUGEOT FORUM:
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Για τα CHR , δεν ξερω ποσο τα οδηγαει ή οχι , αλλά μια χαρα ξερει τι προβληματα βγαζουν .
Δεν νομίζω να έχει αναφέρει κάποιο πρόβλημα μέχρι τώρα για τα C-HR...
Στα σχολια της google υπαρχουν παραπονα και για CHR . Δεν θυμαμαι λεπτομεριες . Για τον γατο δεν ξερω. Ας πει μονος του
Πείτε ό,τι θέλετε για το C-HR (δικαίωμά σας είναι), αλλά όχι να το βγάζουμε και αναξιόπιστο.
Από τα πιο αξιόπιστα αυτοκινητα ειναι το C-HR σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας διαχρονικά.Καταλαβες οτι του βαλαμε την ταμπελα αναξιοπιστο δλδ ?
Το γυροφέρνετε λιγο-λιγο...
Μου αρκεί η δήλωση του @gatoz ότι δεν έχει βλάβες.
Εάν το C-HR είχε το παραμικρό πρόβλημα, θα ήταν ο πρώτος που θα το έκραζε, μαζί με τα λοιπά που κατά καιρούς του έχει προσάψει...Εμενα μου αρκει το google που βλεπω οτι τα toyota δεν ειναι οπως παλια (ουτε η toyota hellas)
Εμένα που αρκεί η προσωπική εμπειρία από διάφορα σύγχρονα και παλιά Toyota, αλλά και από δήθεν premium και "ποιοτικά" αυτοκίνητα.
Καμία σχέση μεταξύ τους και σε αξιοπιστία και σε εξυπηρέτηση πελάτη.
Έτσι κτίζεις brand loyalty.
Το τι γράφει και για ποιον λόγο το γράφει ο καθένας, ειδικά σε Google/Facebook/fora κλπ., και τι τελικά ισχύει στην πραγματικότητα, είναι μεγάλη ιστορία.
Άσε που οι περισσότεροι, το "παράπονο" που εχουν είναι ότι αργεί να τους παραδοθεί το καινούριο τους Toyota...Μπραβο και εις ανωτερα. Να σκισετε σε πωλησεις και απροβληματιστα οπως παντα . Και η Toyota hellas η καλυτερη !!!!!!
(Εχω toyota απο το 1998 και υπαρχει ακομα)#oute_gia_trollariZma
φτου-φτου-φτουΟδηγείς ένα υπερκοστολογημένο (leasing) αυτοκίνητο χαμηλής μηχανολογικής αρτιότητας και αξιοπιστίας, το οποίο θεωρητικά ως γνώστης θα έπρεπε να έχεις αποφύγει, γεγονός που δείχνει είτε ότι απολαμβάνεις να το επισκευάζεις είτε ότι το κρατάς για να σου δίνει την αφορμή να λιβανίζεις το vitara
Η μηχανολογικη αρτιοτητα του , μια χαρα ειναι . Πολυ καλο επιπεδο για τα λεφτα του . 300 αλογα με 6λτ/100 , καταναλωση , 4κινηση και σταθεροτατο στο δρομο . Και η τιμη λογικη για την εποχη μας. Τι του λειπει μηχανολογικα?
Η αξιοπιστια αν καταλαβα σωστα ειναι θεματα software που η αντιπροσωπεια εδω δεν ξερει που πανε τα 4 -
@nmsm2 said in PEUGEOT FORUM:
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Για τα CHR , δεν ξερω ποσο τα οδηγαει ή οχι , αλλά μια χαρα ξερει τι προβληματα βγαζουν .
Δεν νομίζω να έχει αναφέρει κάποιο πρόβλημα μέχρι τώρα για τα C-HR...
Στα σχολια της google υπαρχουν παραπονα και για CHR . Δεν θυμαμαι λεπτομεριες . Για τον γατο δεν ξερω. Ας πει μονος του
Πείτε ό,τι θέλετε για το C-HR (δικαίωμά σας είναι), αλλά όχι να το βγάζουμε και αναξιόπιστο.
Από τα πιο αξιόπιστα αυτοκινητα ειναι το C-HR σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας διαχρονικά.Καταλαβες οτι του βαλαμε την ταμπελα αναξιοπιστο δλδ ?
Το γυροφέρνετε λιγο-λιγο...
Μου αρκεί η δήλωση του @gatoz ότι δεν έχει βλάβες.
Εάν το C-HR είχε το παραμικρό πρόβλημα, θα ήταν ο πρώτος που θα το έκραζε, μαζί με τα λοιπά που κατά καιρούς του έχει προσάψει...Εμενα μου αρκει το google που βλεπω οτι τα toyota δεν ειναι οπως παλια (ουτε η toyota hellas)
Εμένα που αρκεί η προσωπική εμπειρία από διάφορα σύγχρονα και παλιά Toyota, αλλά και από δήθεν premium και "ποιοτικά" αυτοκίνητα.
Καμία σχέση μεταξύ τους και σε αξιοπιστία και σε εξυπηρέτηση πελάτη.
Έτσι κτίζεις brand loyalty.
Το τι γράφει και για ποιον λόγο το γράφει ο καθένας, ειδικά σε Google/Facebook/fora κλπ., και τι τελικά ισχύει στην πραγματικότητα, είναι μεγάλη ιστορία.
Άσε που οι περισσότεροι, το "παράπονο" που εχουν είναι ότι αργεί να τους παραδοθεί το καινούριο τους Toyota...Μπραβο και εις ανωτερα. Να σκισετε σε πωλησεις και απροβληματιστα οπως παντα . Και η Toyota hellas η καλυτερη !!!!!!
(Εχω toyota απο το 1998 και υπαρχει ακομα)#oute_gia_trollariZma
φτου-φτου-φτουΟδηγείς ένα υπερκοστολογημένο (leasing) αυτοκίνητο χαμηλής μηχανολογικής αρτιότητας και αξιοπιστίας, το οποίο θεωρητικά ως γνώστης θα έπρεπε να έχεις αποφύγει, γεγονός που δείχνει είτε ότι απολαμβάνεις να το επισκευάζεις είτε ότι το κρατάς για να σου δίνει την αφορμή να λιβανίζεις το vitara
το οποιο ομως ειναι εξαιρετικα απολαυστικο με αρτιοτητα εξαιρετικη και αξιοπιστια αισχρη
και ελαχιστα κοστολογημενο οταν ενα τουοτα αναλογο εχει τα ιδια ή περισσοτερα, σιγουρα επιλογη αυτοκινητιστικη και οχι τοστιερας με ροδες. α, να θυμαστε, το τοστ ξεροψημενο το θελω.
και παλι το ιδιο ή αναλογο θα επαιρνα με τα οσα προβληματα, ειδικα εαν ειχα να διαλεξω αναμεσα σε ενδιαφερον στο δρομο ή παραιτηση απο τη ζωη.
στο περι ληζινγκ, αγαπητοι υπαρχει μια ουσιωδης διαφορα αναμεσα στα ληζινγκ τα δικα μου, του ρεντμονστερ και των αποδελοιπων. ειναι πληρωμενα απο τη τσεπη μας.
οποτε το παραμυθακι που ακουω τελευταια να το λετε αλλου, ξερουν αυτοι για τους οποιους μιλαω νομουσουμου, κυριως οταν προσπαθείτε να πειστειτε πως πηρατε το συνταξαμαξο γιατι δεν ειναι πληρωμενο απο τον ματζικολιζο. -
Πρώτον, η σύγκριση των τρεχοντων Μαζντα με τα τρέχοντα ΤΟΥΟΤΑ είναι σχεδόν ιεροσυλία, σε εμφάνιση, άνεση, επιδόσεις, κράτημα, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ & ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ίσως η Λεξους να είναι στο επίπεδο των Μαζντα πλέον και φαίνεται και στις τιμές...
Δεν αποκλείω να πάρω ένα βαγκον Κορολα κάποια στιγμή, να υποστώ τη στενάχωρη θορυβώδη καμπίνα για τα υπόλοιπα καλά του υβριδικού.
Αλλά αν είχα λίζινγκ ή δεν με ένοιαζε το κόστος, εφόσον κι η εναλλακτική επιλογή του Φοκους βαγκον Ακτιβ απομακρύνεται συνεχώς, θα έπαιρνα ένα αυτόματο ντίζελ βαγκον Μάζντα 6 ή Πεζω 508 που το αφήνω χωρίς τονισμό γιατί το 508 είναι τόσο όμορφο που σαν ρήμα το τονίζεις και στη πρώτη συλλαβή όταν το βλέπεις...
Τι να λέμε τώρα και τι να συγκρίνουμε
Ακόμη και το 308 είναι σε επίπεδο που δεν μπορεί να φτάσει η ΤΟΥΟΤΑ, όσο "καλή" μηχανολογία κι ας έχει κι ας κάνουμε πλάκα για τα γαλλόχρεπα... -
Νομίζω ότι έχουμε μάλλον βαρεθεί αυτό το παιχνίδι...
Οντως η αξιοπιστία των γαλλικών έχει τρωθεί μετά την μαλακία του μπεμβεδοπρίνς και του ιμάντα του 1.2, καθώς και της καδένας του ντίζελ και του δοχείου αντμπλού.
Αλλά μέχρι εκεί. Για τα υπόλοιπα είναι πολύ πάνω από την βάγκ σε αξιοπιστία, πρόσφατα κρούσματα γνωστών με κιου 3 και κιού 2 με 2 στα 2 αποτυχίες, ενώ το κιου 2 πήγε απόσυρση από το λήζινγκ, γιατί δεν έβρισκαν τι έπαθε και έμεινε καραβοφάναρο σε κεντρικότατο σημείο της πόλης.
Για τα τογιότα, προσωπικά δεν τα κοίταγα ποτέ, γιατί πριν βγάλουν το σιεητςαρ και την τελευταία χάτς κορόλα, η αισθητική τους ήταν επιπέδου τράμπαντ και ντάτσουν σάνι. Το δεν χαλάει, δεν νομίζω ότι ισχύει για εκείνον τον 1,33 κινητήρα.
Επίσης το κουμπαρού, είχε ένας φίλος το άουτμπακ παλιά και το έκανε αναστροφή πώλησης γιατί είχε 200 άλογα, αλλά φρένα για 20 άλογα και κινδύνευσε να σκοτωθεί.
Ολα λοιπόν έχουν καλές και κακές γενιές.
Το σωστό είναι να τα κράζουμε με τον σωστό τρόπο. Αντικειμενικά για τις αποτυχίες τους, χωρίς όμως να γενικεύουμε.
Εντάξει για μένα τα ασιατικά ήταν ανύπαρκτα, αλλά δεν μπορώ να ξεχάσω την μαλακία των μμε για τα γερμανικά μπ....λα, που είχαν καλό κλείσιμο πόρτας.
Θυμάμαι σχόλια επί σχολίων για το αλάρμ της C5 που ήταν κοντά στον συνοδηγό, αλλά ύμνοι για το αλάρμ της μπεμβέ που ήταν στις ποτηροθήκες και για να το βρείς υποτίθεται σε κατάσταση ανάγκης έπρεπε να κοιτάς εντελώς στα πόδια σου.
Ασε που προχτές πήγα μία μεγάλη βόλτα με ένα τζιελσι 6ετίας και είδα γερμανική εργονομία, που για να αλλάξουμε σταθμό έπρεπε να παίζουμε ώρα με εκείνη την ροδέλα μπροστά από το χειρόφρενο.
Προφανώς ένας που κοιτάει γαλλικό, που έχει τις ιδιαιτερότητες του είτε είναι πεζό, είτε σιτροέν, είτε ρενό και θέλει ακριβώς αυτές τις ιδιαιτερότητες, δεν θα κοιτάξει ασιατικό, πέραν ίσως κάποιων χόντα.
Το αντίστροφο ισχύει επίσης.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Ασε που προχτές πήγα μία μεγάλη βόλτα με ένα τζιελσι 6ετίας και είδα γερμανική εργονομία, που για να αλλάξουμε σταθμό έπρεπε να παίζουμε ώρα με εκείνη την ροδέλα μπροστά από το χειρόφρενο.
Είναι γιατί δεν ξέρατε πως να το κάνετε, συνηθισμένοι από τα Γαλλικά....ρώτα τον γάτο πως αλλάζει σταθμό...
-
Ο γάτος είναι καρφωμένος στον 902...
-
@limited_one said in PEUGEOT FORUM:
@limited_one said in PEUGEOT FORUM:
Βρήκα ένα Peugeot Expert του 18 VAN, να πάω να το κοιτάξω η να μην ασχοληθώ καθόλου λόγω adblue?
Θα κάνει 28000 με 30000 χιλιόμετρα τον χρόνο…Εν τέλη την πήρα, έχει κάνει λιγότερα από 2000 χιλιόμετρα και σήμερα έγινε το θαύμα..
Adblue service και λαμπάκι κινητήρα.
Καλά θα πάει αυτό..Είχαν σβήσει την βλάβη τότε, και πρίν καμιά εβδομάδα άναψε πάλι.
Πήγε στην peugeot το αυτοκίνητο, δοχείο ad blue θέλει, αλλά πρέπει να περιμένουμε έγκριση από Αθήνα για έκπτωση και μετά θα παραγγείλουν το ανταλλακτικό.
Ευτυχώς που έχω διαθέσιμο ένα επιπλέον αυτοκίνητο για παν ενδεχόμενο. -
@limited_one said in PEUGEOT FORUM:
@limited_one said in PEUGEOT FORUM:
@limited_one said in PEUGEOT FORUM:
Βρήκα ένα Peugeot Expert του 18 VAN, να πάω να το κοιτάξω η να μην ασχοληθώ καθόλου λόγω adblue?
Θα κάνει 28000 με 30000 χιλιόμετρα τον χρόνο…Εν τέλη την πήρα, έχει κάνει λιγότερα από 2000 χιλιόμετρα και σήμερα έγινε το θαύμα..
Adblue service και λαμπάκι κινητήρα.
Καλά θα πάει αυτό..Είχαν σβήσει την βλάβη τότε, και πρίν καμιά εβδομάδα άναψε πάλι.
Πήγε στην peugeot το αυτοκίνητο, δοχείο ad blue θέλει, αλλά πρέπει να περιμένουμε έγκριση από Αθήνα για έκπτωση και μετά θα παραγγείλουν το ανταλλακτικό.
Ευτυχώς που έχω διαθέσιμο ένα επιπλέον αυτοκίνητο για παν ενδεχόμενο.να μιλησω?
δεν θα μιλησω... -
Τι να πεις..
Καλοκαίριασε πια...
Δεν πουλάει γραφικότητα η Αράχωβα...
-
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@limited_one said in PEUGEOT FORUM:
@limited_one said in PEUGEOT FORUM:
@limited_one said in PEUGEOT FORUM:
Βρήκα ένα Peugeot Expert του 18 VAN, να πάω να το κοιτάξω η να μην ασχοληθώ καθόλου λόγω adblue?
Θα κάνει 28000 με 30000 χιλιόμετρα τον χρόνο…Εν τέλη την πήρα, έχει κάνει λιγότερα από 2000 χιλιόμετρα και σήμερα έγινε το θαύμα..
Adblue service και λαμπάκι κινητήρα.
Καλά θα πάει αυτό..Είχαν σβήσει την βλάβη τότε, και πρίν καμιά εβδομάδα άναψε πάλι.
Πήγε στην peugeot το αυτοκίνητο, δοχείο ad blue θέλει, αλλά πρέπει να περιμένουμε έγκριση από Αθήνα για έκπτωση και μετά θα παραγγείλουν το ανταλλακτικό.
Ευτυχώς που έχω διαθέσιμο ένα επιπλέον αυτοκίνητο για παν ενδεχόμενο.να μιλησω?
δεν θα μιλησω...Το ήξερα οτι οι πιθανότητες να συμβεί ήταν πολλές πριν αποφασίσω να την πάρω.
Να το γνωρίζουν οι υποψήφιοι αγοραστές μόνο ώστε να μην βρεθούν προ εκπλήξεως.. -
Το ήξερες!!!! Το'παιξες;
-
@limited_one said in PEUGEOT FORUM:
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@limited_one said in PEUGEOT FORUM:
@limited_one said in PEUGEOT FORUM:
@limited_one said in PEUGEOT FORUM:
Βρήκα ένα Peugeot Expert του 18 VAN, να πάω να το κοιτάξω η να μην ασχοληθώ καθόλου λόγω adblue?
Θα κάνει 28000 με 30000 χιλιόμετρα τον χρόνο…Εν τέλη την πήρα, έχει κάνει λιγότερα από 2000 χιλιόμετρα και σήμερα έγινε το θαύμα..
Adblue service και λαμπάκι κινητήρα.
Καλά θα πάει αυτό..Είχαν σβήσει την βλάβη τότε, και πρίν καμιά εβδομάδα άναψε πάλι.
Πήγε στην peugeot το αυτοκίνητο, δοχείο ad blue θέλει, αλλά πρέπει να περιμένουμε έγκριση από Αθήνα για έκπτωση και μετά θα παραγγείλουν το ανταλλακτικό.
Ευτυχώς που έχω διαθέσιμο ένα επιπλέον αυτοκίνητο για παν ενδεχόμενο.να μιλησω?
δεν θα μιλησω...Το ήξερα οτι οι πιθανότητες να συμβεί ήταν πολλές πριν αποφασίσω να την πάρω.
Να το γνωρίζουν οι υποψήφιοι αγοραστές μόνο ώστε να μην βρεθούν προ εκπλήξεως..Να ρωτήσω κάτι, με καλή πρόθεση: Δεν υπήρχε άλλο επαγγελματικό όχημα σε αυτήν την κατηγορία τιμής; Εννοώ τι σε τράβηξε στο να αγοράσεις αυτό, ενώ ήξερες ότι πιθανώς να εμφανίσει πρόβλημα. Είναι και για την εργασία σου κιόλας, δηλαδή συνήθως προτιμάται κάτι που να αποδεικνύεται "σκυλί".
Στα ΙΧ να καταλάβω ότι ο κόσμος προτιμάει κάτι που να του αρέσει εμφανισιακά και δεν ξέρει για AdBlue, κλπ. Στα επαγγελματικά όμως; -
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
@limited_one said in PEUGEOT FORUM:
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@limited_one said in PEUGEOT FORUM:
@limited_one said in PEUGEOT FORUM:
@limited_one said in PEUGEOT FORUM:
Βρήκα ένα Peugeot Expert του 18 VAN, να πάω να το κοιτάξω η να μην ασχοληθώ καθόλου λόγω adblue?
Θα κάνει 28000 με 30000 χιλιόμετρα τον χρόνο…Εν τέλη την πήρα, έχει κάνει λιγότερα από 2000 χιλιόμετρα και σήμερα έγινε το θαύμα..
Adblue service και λαμπάκι κινητήρα.
Καλά θα πάει αυτό..Είχαν σβήσει την βλάβη τότε, και πρίν καμιά εβδομάδα άναψε πάλι.
Πήγε στην peugeot το αυτοκίνητο, δοχείο ad blue θέλει, αλλά πρέπει να περιμένουμε έγκριση από Αθήνα για έκπτωση και μετά θα παραγγείλουν το ανταλλακτικό.
Ευτυχώς που έχω διαθέσιμο ένα επιπλέον αυτοκίνητο για παν ενδεχόμενο.να μιλησω?
δεν θα μιλησω...Το ήξερα οτι οι πιθανότητες να συμβεί ήταν πολλές πριν αποφασίσω να την πάρω.
Να το γνωρίζουν οι υποψήφιοι αγοραστές μόνο ώστε να μην βρεθούν προ εκπλήξεως..Να ρωτήσω κάτι, με καλή πρόθεση: Δεν υπήρχε άλλο επαγγελματικό όχημα σε αυτήν την κατηγορία τιμής; Εννοώ τι σε τράβηξε στο να αγοράσεις αυτό, ενώ ήξερες ότι πιθανώς να εμφανίσει πρόβλημα. Είναι και για την εργασία σου κιόλας, δηλαδή συνήθως προτιμάται κάτι που να αποδεικνύεται "σκυλί".
Στα ΙΧ να καταλάβω ότι ο κόσμος προτιμάει κάτι που να του αρέσει εμφανισιακά και δεν ξέρει για AdBlue, κλπ. Στα επαγγελματικά όμως;Στα επαγγελματικά δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές.
Το πήρα γιατί ήταν ετοιμοπαράδοτο, στο νησί, και ενώ ήταν από leasing τα χιλιόμετρα τα έκανε στο νησί.
Επαγγελματική κλούβα πενταετίας με 60κ χιλιόμετρα δεν βρίσκεις εύκολα.
Αν υπήρχε άλλη επιλογή σε ελληνικό όχημα προφανώς και θα το προτιμούσα, την συγκεκριμένη χρονική στιγμη δεν υπήρχε κάτι άλλο όμως.Με πήραν από το συνεργείο, το κόστος θα είναι 370€
Αναμονή για ανταλλακτικό τώρα. -
Παιδιά εγώ με 308 1.6 120 μόνο απογοήτευση μπορώ να πω και ταλαιπωρία από προβλήματα που δεν λύνονται....
Δεύτερο δοχείο adblue με τιμή 1200€ και η κεντρική αντιπροσωπεία δεν ακούει τίποτα και απλά το καταγραφεί ως παράπονο.....
Είναι δυνατό να ταλανιζει ένα πρόβλημα και να μην βγάζουν ένα βελτιωμένο ανταλλακτικό??
Απαράδεκτο, ένα χρόνο πριν εννοείται άλλο ένα μεγάλο ποσό για στεγανοποιηση καπάκι.....
Ένα πρόβλημα που το έχουν από το 206 εδώ και 25 χρόνια......
Δεν έχω κάποιο άλλο πρόβλημα και μπλέκουμε με κακοφτιαγμενα ανταλλακτικά...... -
Αν επιτρέπεται, τι χρονιάς μοντέλο είναι και πόσα χλμ έχει?
-
@johnas said in PEUGEOT FORUM:
Απαράδεκτο, ένα χρόνο πριν εννοείται άλλο ένα μεγάλο ποσό για στεγανοποιηση καπάκι.....
Τι εννοεις?
Εχανε η φλαντζα κυλινδροκεφαλης ή η φλαντζα ψευτοκαπακου? -
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@johnas said in PEUGEOT FORUM:
Απαράδεκτο, ένα χρόνο πριν εννοείται άλλο ένα μεγάλο ποσό για στεγανοποιηση καπάκι.....
Τι εννοεις?
Εχανε η φλαντζα κυλινδροκεφαλης ή η φλαντζα ψευτοκαπακου?Η δεύτερη πιστεύω, κλασική περίπτωση βλάβης 1.6 hdi
PEUGEOT FORUM