-
Καλά αυτούς δεν θα τους έκαναν εταιρεία παραγωγής ποδηλάτων και Scooter, ένεκα της επιτυχίας (άρα του μεγαλύτερου περιθωρίου κέρδους) της Cupra;
-
@sabas_thess said in Seat Leon Mk4 (2020):
Καλά αυτούς δεν θα τους έκαναν εταιρεία παραγωγής ποδηλάτων και Scooter, ένεκα της επιτυχίας (άρα του μεγαλύτερου περιθωρίου κέρδους) της Cupra;
Έτσι όπως είναι κατάσταση με τις αυτοκινητοβιομηχανίες ούτε οι ίδιοι δεν γνωρίζουν τι θα κάνουν σε ένα χρόνο από τώρα.
-
Επιτέλους budget μάρκα φεβ με ταχυφορτιστή και καλή αυτονομία. Όχι σαν τα παρωχημένα μπρίκια αυτονομίας 50km με εξάωρη φόρτιση.
-
@georgemit said in Seat Leon Mk4 (2020):
Ναι λογικά είναι απλά detuned οπότε με ένα 500ρικάκι θα πηγαίνει στα 150 τουλάχιστον για πλάκα.
Από όσο γνωρίζω και το 130αρι με το 150αρι έχουν άλλα περιφερειακά , οπότε φαντάζομαι το ίδιο θα ισχύει και τώρα
-
Ισχύει. Ο 130 έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργεί στον κύκλο miller. Ο νέος 1,5tsi 115 πιθανότατα θα βασίζεται στον 130άρη αν και είναι επίσης πιθανό να έχει μικρότερη τουρμπίνα.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/vw-golf-1-5-tsi-130-ps-i-chrysi-tomi/
Εγώ πάντως, ως κάτοχος αυτοκινήτου με τον 1,0tsi 115, δηλώνω ότι θα προτιμούσα 1000 φορές να είχα τον 1,5 115 και ας μην τον έχω οδηγήσει ποτέ.
-
@lapin said in Seat Leon Mk4 (2020):
Ισχύει. Ο 130 έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργεί στον κύκλο miller. Ο νέος 1,5tsi 115 πιθανότατα θα βασίζεται στον 130άρη αν και είναι επίσης πιθανό να έχει μικρότερη τουρμπίνα.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/vw-golf-1-5-tsi-130-ps-i-chrysi-tomi/
Εγώ πάντως, ως κάτοχος αυτοκινήτου με τον 1,0tsi 115, δηλώνω ότι θα προτιμούσα 1000 φορές να είχα τον 1,5 115 και ας μην τον έχω οδηγήσει ποτέ.
Ξεχνάς μάλλον ότι ο 1.5 είχε το γνωστό πρόβλημα με το kangaroos μέχρι το 22 που έγινε revision (άλλαξε και ονομασία), ενώ ο 1.0 εξ αρχής ήταν bulletproof.
-
@lapin said in Seat Leon Mk4 (2020):
Ισχύει. Ο 130 έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργεί στον κύκλο miller. Ο νέος 1,5tsi 115 πιθανότατα θα βασίζεται στον 130άρη αν και είναι επίσης πιθανό να έχει μικρότερη τουρμπίνα.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/vw-golf-1-5-tsi-130-ps-i-chrysi-tomi/
Εγώ πάντως, ως κάτοχος αυτοκινήτου με τον 1,0tsi 115, δηλώνω ότι θα προτιμούσα 1000 φορές να είχα τον 1,5 115 και ας μην τον έχω οδηγήσει ποτέ.
Ο 1,5-150 άλογα πέρσι πήρε και αυτός όλα τα updates του 130.
-
@vdx said in Seat Leon Mk4 (2020):
@lapin said in Seat Leon Mk4 (2020):
Ισχύει. Ο 130 έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργεί στον κύκλο miller. Ο νέος 1,5tsi 115 πιθανότατα θα βασίζεται στον 130άρη αν και είναι επίσης πιθανό να έχει μικρότερη τουρμπίνα.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/vw-golf-1-5-tsi-130-ps-i-chrysi-tomi/
Εγώ πάντως, ως κάτοχος αυτοκινήτου με τον 1,0tsi 115, δηλώνω ότι θα προτιμούσα 1000 φορές να είχα τον 1,5 115 και ας μην τον έχω οδηγήσει ποτέ.
Ξεχνάς μάλλον ότι ο 1.5 είχε το γνωστό πρόβλημα με το kangaroos μέχρι το 22 που έγινε revision (άλλαξε και ονομασία), ενώ ο 1.0 εξ αρχής ήταν bulletproof.
Καλά το bulletproof είναι σχετικό , με update το έφτιαξαν το καγκουρό δεν είχε θέμα ο κινητήρας.
Ως λειτουργία όμως ο χιλιάρης στις χαμηλές ταχύτητες είναι εκνευριστικός , πρέπει να παίζεις με τον συμπλέκτη για να μην σου σβήνει το αμάξι σε χαμηλές στροφές -
@tsofras said in Seat Leon Mk4 (2020):
@vdx said in Seat Leon Mk4 (2020):
@lapin said in Seat Leon Mk4 (2020):
Ισχύει. Ο 130 έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργεί στον κύκλο miller. Ο νέος 1,5tsi 115 πιθανότατα θα βασίζεται στον 130άρη αν και είναι επίσης πιθανό να έχει μικρότερη τουρμπίνα.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/vw-golf-1-5-tsi-130-ps-i-chrysi-tomi/
Εγώ πάντως, ως κάτοχος αυτοκινήτου με τον 1,0tsi 115, δηλώνω ότι θα προτιμούσα 1000 φορές να είχα τον 1,5 115 και ας μην τον έχω οδηγήσει ποτέ.
Ξεχνάς μάλλον ότι ο 1.5 είχε το γνωστό πρόβλημα με το kangaroos μέχρι το 22 που έγινε revision (άλλαξε και ονομασία), ενώ ο 1.0 εξ αρχής ήταν bulletproof.
Καλά το bulletproof είναι σχετικό , με update το έφτιαξαν το καγκουρό δεν είχε θέμα ο κινητήρας.
Ως λειτουργία όμως ο χιλιάρης στις χαμηλές ταχύτητες είναι εκνευριστικός , πρέπει να παίζεις με τον συμπλέκτη για να μην σου σβήνει το αμάξι σε χαμηλές στροφέςΣχετικό είναι αυτό, το αν κατάφεραν να το φτιάξουν μετά από 3-4 χρόνια, too little too late! Για αυτό άλλωστε έγινε revision. Αυτό που περιγραφής δεν το έχω ακούσει ούτε παρατήσει. Και ακόμη και να ισχύει δεν είναι πρόβλημα αλλά το πως συμπεριφέρεται.
-
Δεν κράτησε ούτε 3 ούτε 4 χρόνια το θέμα με το Kangooring. Χοντρικά μέσα σε ένα χρόνο, ένα χρόνο και κάτι, λύθηκε τόσο στους νέους όσο και στους παλιότερους κινητήρες. Εννοείται, φυσικά, ότι δεν έπρεπε να υπάρχει τέτοιο θέμα εξαρχής. Ο 1000άρης είναι ακριβώς όπως τα λέει ο tsofras στις χαμηλές στροφές. Βέβαια όταν πιάσει τις 1800 με 1900 στροφές και μετά "πετάει" και δεν πιστεύεις ότι είναι 1000άρης με μόλις 115 άλογα.
-
@lapin said in Seat Leon Mk4 (2020):
Δεν κράτησε ούτε 3 ούτε 4 χρόνια το θέμα με το Kangooring. Χοντρικά μέσα σε ένα χρόνο, ένα χρόνο και κάτι, λύθηκε τόσο στους νέους όσο και στους παλιότερους κινητήρες. Εννοείται, φυσικά, ότι δεν έπρεπε να υπάρχει τέτοιο θέμα εξαρχής. Ο 1000άρης είναι ακριβώς όπως τα λέει ο tsofras στις χαμηλές στροφές. Βέβαια όταν πιάσει τις 1800 με 1900 στροφές και μετά "πετάει" και δεν πιστεύεις ότι είναι 1000άρης με μόλις 115 άλογα.
τι προβλημα ειναι αυτο το κανγκουρινγκ?
-
@wantone said in Seat Leon Mk4 (2020):
@lapin said in Seat Leon Mk4 (2020):
Δεν κράτησε ούτε 3 ούτε 4 χρόνια το θέμα με το Kangooring. Χοντρικά μέσα σε ένα χρόνο, ένα χρόνο και κάτι, λύθηκε τόσο στους νέους όσο και στους παλιότερους κινητήρες. Εννοείται, φυσικά, ότι δεν έπρεπε να υπάρχει τέτοιο θέμα εξαρχής. Ο 1000άρης είναι ακριβώς όπως τα λέει ο tsofras στις χαμηλές στροφές. Βέβαια όταν πιάσει τις 1800 με 1900 στροφές και μετά "πετάει" και δεν πιστεύεις ότι είναι 1000άρης με μόλις 115 άλογα.
τι προβλημα ειναι αυτο το κανγκουρινγκ?
-
@lapin said in Seat Leon Mk4 (2020):
Δεν κράτησε ούτε 3 ούτε 4 χρόνια το θέμα με το Kangooring. Χοντρικά μέσα σε ένα χρόνο, ένα χρόνο και κάτι, λύθηκε τόσο στους νέους όσο και στους παλιότερους κινητήρες. Εννοείται, φυσικά, ότι δεν έπρεπε να υπάρχει τέτοιο θέμα εξαρχής. Ο 1000άρης είναι ακριβώς όπως τα λέει ο tsofras στις χαμηλές στροφές. Βέβαια όταν πιάσει τις 1800 με 1900 στροφές και μετά "πετάει" και δεν πιστεύεις ότι είναι 1000άρης με μόλις 115 άλογα.
Για τον 1000 δεν θα επιμείνω γιατί έχω οδηγήσει το πόλο με dsg και μόνο μια φορά το manual ένα γκολφ.
Για το kangooring επειδή με ενδιάφερε το θέμα χρειάστηκε τουλάχιστον 2 έτη για να «φτιάξει» μετά από αρκετά updates. Οριστικά λύθηκε με το revisioning του 1.5 για αυτό άλλαξε και κωδικό ο κινητήρας.
-
-
SEAT Leon: Το ισπανικό hatchback που συνδυάζει τεχνολογία και επιδόσεις
https://carselectric.gr/seat-leon-to-ispaniko-hatchback-pou-syndyazei-technologia-kai-epidoseis/
-
-
Εγώ ρε παιδιά νόμιζα ως τα Leon και Ibiza είχαν σταματήσει να υπάρχουν ως Seat
Το Leon δεν έγινε Cupra με εξωφρενικές τιμές;
Τώρα βλέπω στο παραπάνω άρθρο το Leon FR 150 άλογα στα 25.500€ , λουκούμι αυτοκίνητο!!!
Για ποιο λόγο να πάρεις Golf , και δεν νομίζω να υπάρχει και κανένα άλλο C hatch σε αυτή την τιμή με αυτό τον εξοπλισμό.
-
Με τις τωρινές τιμές πας στο Leon FR χωρίς σκέψη. 26Κ κλειδί με μεταλλικό χρώμα είναι εξαιρετική τιμή για την περίοδο και τον εξοπλισμό που κουβαλάει το αυτοκίνητο. To βασικό Cupra Leon 1.5 πάει γύρω στα 32 αν θυμάμαι καλά.
Eγώ στις αρχές του έτους αμφιταλαντεύτηκα αρκετά μεταξύ Golf και Leon, αλλά τότε ήταν πολύ κοντά τιμολογιακά το More 115 hp με το FR 150 και προτίμησα τον ακόμη πλουσιότερο εξοπλισμό του πρώτου από την ιπποδύναμη και το πιο σπορ στήσιμο του δεύτερου. Επίσης πολύ καλή επιλογή είναι και το Leon Style 115hp σε τιμή χώμα (23K ?) αλλά δεν ξέρω αν το έχουν ετοιμοπαράδοτο ή μόνο Κ.Π για να σπρώξουν τον κόσμο στο FR 150.
-
Εδώ μπορείτε να δείτε μερικές φωτογραφίες του FR PLUS
https://www.car.gr/s/tfikcnwv/
(Ακριβά το δίνει)
-
Από την οθόνη φαίνεται ότι είναι το pro-FL. Από την άλλη καινούριο FR Plus DSG είναι 31k αμάξι στον τιμοκατάλογο.
Seat Leon Mk4 (2020)