Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Leon Mk4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Seat Leon Mk4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 80
    • 81
    • 82
    • 83
    • 84
    • 84 / 84
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    1673
    65385
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sabas_thess last edited by

      Καλά αυτούς δεν θα τους έκαναν εταιρεία παραγωγής ποδηλάτων και Scooter, ένεκα της επιτυχίας (άρα του μεγαλύτερου περιθωρίου κέρδους) της Cupra;

      "I am what you made me", D.V.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vdx last edited by

        @sabas_thess said in Seat Leon Mk4 (2020):

        Καλά αυτούς δεν θα τους έκαναν εταιρεία παραγωγής ποδηλάτων και Scooter, ένεκα της επιτυχίας (άρα του μεγαλύτερου περιθωρίου κέρδους) της Cupra;

        Έτσι όπως είναι κατάσταση με τις αυτοκινητοβιομηχανίες ούτε οι ίδιοι δεν γνωρίζουν τι θα κάνουν σε ένα χρόνο από τώρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • J
          jamesd last edited by jamesd

          Επιτέλους budget μάρκα φεβ με ταχυφορτιστή και καλή αυτονομία. Όχι σαν τα παρωχημένα μπρίκια αυτονομίας 50km με εξάωρη φόρτιση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tsofras @georgemit last edited by

            @georgemit said in Seat Leon Mk4 (2020):

            Ναι λογικά είναι απλά detuned οπότε με ένα 500ρικάκι θα πηγαίνει στα 150 τουλάχιστον για πλάκα.

            Από όσο γνωρίζω και το 130αρι με το 150αρι έχουν άλλα περιφερειακά , οπότε φαντάζομαι το ίδιο θα ισχύει και τώρα

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lapin last edited by lapin

              Ισχύει. Ο 130 έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργεί στον κύκλο miller. Ο νέος 1,5tsi 115 πιθανότατα θα βασίζεται στον 130άρη αν και είναι επίσης πιθανό να έχει μικρότερη τουρμπίνα.

              https://www.4troxoi.gr/dokimes/vw-golf-1-5-tsi-130-ps-i-chrysi-tomi/

              Εγώ πάντως, ως κάτοχος αυτοκινήτου με τον 1,0tsi 115, δηλώνω ότι θα προτιμούσα 1000 φορές να είχα τον 1,5 115 και ας μην τον έχω οδηγήσει ποτέ.

              V S 2 Replies Last reply Reply Quote 4
              • V
                vdx @lapin last edited by

                @lapin said in Seat Leon Mk4 (2020):

                Ισχύει. Ο 130 έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργεί στον κύκλο miller. Ο νέος 1,5tsi 115 πιθανότατα θα βασίζεται στον 130άρη αν και είναι επίσης πιθανό να έχει μικρότερη τουρμπίνα.

                https://www.4troxoi.gr/dokimes/vw-golf-1-5-tsi-130-ps-i-chrysi-tomi/

                Εγώ πάντως, ως κάτοχος αυτοκινήτου με τον 1,0tsi 115, δηλώνω ότι θα προτιμούσα 1000 φορές να είχα τον 1,5 115 και ας μην τον έχω οδηγήσει ποτέ.

                Ξεχνάς μάλλον ότι ο 1.5 είχε το γνωστό πρόβλημα με το kangaroos μέχρι το 22 που έγινε revision (άλλαξε και ονομασία), ενώ ο 1.0 εξ αρχής ήταν bulletproof.

                T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  super-t @lapin last edited by

                  @lapin said in Seat Leon Mk4 (2020):

                  Ισχύει. Ο 130 έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργεί στον κύκλο miller. Ο νέος 1,5tsi 115 πιθανότατα θα βασίζεται στον 130άρη αν και είναι επίσης πιθανό να έχει μικρότερη τουρμπίνα.

                  https://www.4troxoi.gr/dokimes/vw-golf-1-5-tsi-130-ps-i-chrysi-tomi/

                  Εγώ πάντως, ως κάτοχος αυτοκινήτου με τον 1,0tsi 115, δηλώνω ότι θα προτιμούσα 1000 φορές να είχα τον 1,5 115 και ας μην τον έχω οδηγήσει ποτέ.

                  Ο 1,5-150 άλογα πέρσι πήρε και αυτός όλα τα updates του 130.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tsofras @vdx last edited by tsofras

                    @vdx said in Seat Leon Mk4 (2020):

                    @lapin said in Seat Leon Mk4 (2020):

                    Ισχύει. Ο 130 έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργεί στον κύκλο miller. Ο νέος 1,5tsi 115 πιθανότατα θα βασίζεται στον 130άρη αν και είναι επίσης πιθανό να έχει μικρότερη τουρμπίνα.

                    https://www.4troxoi.gr/dokimes/vw-golf-1-5-tsi-130-ps-i-chrysi-tomi/

                    Εγώ πάντως, ως κάτοχος αυτοκινήτου με τον 1,0tsi 115, δηλώνω ότι θα προτιμούσα 1000 φορές να είχα τον 1,5 115 και ας μην τον έχω οδηγήσει ποτέ.

                    Ξεχνάς μάλλον ότι ο 1.5 είχε το γνωστό πρόβλημα με το kangaroos μέχρι το 22 που έγινε revision (άλλαξε και ονομασία), ενώ ο 1.0 εξ αρχής ήταν bulletproof.

                    Καλά το bulletproof είναι σχετικό , με update το έφτιαξαν το καγκουρό δεν είχε θέμα ο κινητήρας.
                    Ως λειτουργία όμως ο χιλιάρης στις χαμηλές ταχύτητες είναι εκνευριστικός , πρέπει να παίζεις με τον συμπλέκτη για να μην σου σβήνει το αμάξι σε χαμηλές στροφές

                    V 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • V
                      vdx @tsofras last edited by

                      @tsofras said in Seat Leon Mk4 (2020):

                      @vdx said in Seat Leon Mk4 (2020):

                      @lapin said in Seat Leon Mk4 (2020):

                      Ισχύει. Ο 130 έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργεί στον κύκλο miller. Ο νέος 1,5tsi 115 πιθανότατα θα βασίζεται στον 130άρη αν και είναι επίσης πιθανό να έχει μικρότερη τουρμπίνα.

                      https://www.4troxoi.gr/dokimes/vw-golf-1-5-tsi-130-ps-i-chrysi-tomi/

                      Εγώ πάντως, ως κάτοχος αυτοκινήτου με τον 1,0tsi 115, δηλώνω ότι θα προτιμούσα 1000 φορές να είχα τον 1,5 115 και ας μην τον έχω οδηγήσει ποτέ.

                      Ξεχνάς μάλλον ότι ο 1.5 είχε το γνωστό πρόβλημα με το kangaroos μέχρι το 22 που έγινε revision (άλλαξε και ονομασία), ενώ ο 1.0 εξ αρχής ήταν bulletproof.

                      Καλά το bulletproof είναι σχετικό , με update το έφτιαξαν το καγκουρό δεν είχε θέμα ο κινητήρας.
                      Ως λειτουργία όμως ο χιλιάρης στις χαμηλές ταχύτητες είναι εκνευριστικός , πρέπει να παίζεις με τον συμπλέκτη για να μην σου σβήνει το αμάξι σε χαμηλές στροφές

                      Σχετικό είναι αυτό, το αν κατάφεραν να το φτιάξουν μετά από 3-4 χρόνια, too little too late! Για αυτό άλλωστε έγινε revision. Αυτό που περιγραφής δεν το έχω ακούσει ούτε παρατήσει. Και ακόμη και να ισχύει δεν είναι πρόβλημα αλλά το πως συμπεριφέρεται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lapin last edited by lapin

                        Δεν κράτησε ούτε 3 ούτε 4 χρόνια το θέμα με το Kangooring. Χοντρικά μέσα σε ένα χρόνο, ένα χρόνο και κάτι, λύθηκε τόσο στους νέους όσο και στους παλιότερους κινητήρες. Εννοείται, φυσικά, ότι δεν έπρεπε να υπάρχει τέτοιο θέμα εξαρχής. Ο 1000άρης είναι ακριβώς όπως τα λέει ο tsofras στις χαμηλές στροφές. Βέβαια όταν πιάσει τις 1800 με 1900 στροφές και μετά "πετάει" και δεν πιστεύεις ότι είναι 1000άρης με μόλις 115 άλογα.

                        W V 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • W
                          wantone @lapin last edited by

                          @lapin said in Seat Leon Mk4 (2020):

                          Δεν κράτησε ούτε 3 ούτε 4 χρόνια το θέμα με το Kangooring. Χοντρικά μέσα σε ένα χρόνο, ένα χρόνο και κάτι, λύθηκε τόσο στους νέους όσο και στους παλιότερους κινητήρες. Εννοείται, φυσικά, ότι δεν έπρεπε να υπάρχει τέτοιο θέμα εξαρχής. Ο 1000άρης είναι ακριβώς όπως τα λέει ο tsofras στις χαμηλές στροφές. Βέβαια όταν πιάσει τις 1800 με 1900 στροφές και μετά "πετάει" και δεν πιστεύεις ότι είναι 1000άρης με μόλις 115 άλογα.

                          τι προβλημα ειναι αυτο το κανγκουρινγκ?

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tsofras @wantone last edited by

                            @wantone said in Seat Leon Mk4 (2020):

                            @lapin said in Seat Leon Mk4 (2020):

                            Δεν κράτησε ούτε 3 ούτε 4 χρόνια το θέμα με το Kangooring. Χοντρικά μέσα σε ένα χρόνο, ένα χρόνο και κάτι, λύθηκε τόσο στους νέους όσο και στους παλιότερους κινητήρες. Εννοείται, φυσικά, ότι δεν έπρεπε να υπάρχει τέτοιο θέμα εξαρχής. Ο 1000άρης είναι ακριβώς όπως τα λέει ο tsofras στις χαμηλές στροφές. Βέβαια όταν πιάσει τις 1800 με 1900 στροφές και μετά "πετάει" και δεν πιστεύεις ότι είναι 1000άρης με μόλις 115 άλογα.

                            τι προβλημα ειναι αυτο το κανγκουρινγκ?

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vdx @lapin last edited by

                              @lapin said in Seat Leon Mk4 (2020):

                              Δεν κράτησε ούτε 3 ούτε 4 χρόνια το θέμα με το Kangooring. Χοντρικά μέσα σε ένα χρόνο, ένα χρόνο και κάτι, λύθηκε τόσο στους νέους όσο και στους παλιότερους κινητήρες. Εννοείται, φυσικά, ότι δεν έπρεπε να υπάρχει τέτοιο θέμα εξαρχής. Ο 1000άρης είναι ακριβώς όπως τα λέει ο tsofras στις χαμηλές στροφές. Βέβαια όταν πιάσει τις 1800 με 1900 στροφές και μετά "πετάει" και δεν πιστεύεις ότι είναι 1000άρης με μόλις 115 άλογα.

                              Για τον 1000 δεν θα επιμείνω γιατί έχω οδηγήσει το πόλο με dsg και μόνο μια φορά το manual ένα γκολφ.

                              Για το kangooring επειδή με ενδιάφερε το θέμα χρειάστηκε τουλάχιστον 2 έτη για να «φτιάξει» μετά από αρκετά updates. Οριστικά λύθηκε με το revisioning του 1.5 για αυτό άλλαξε και κωδικό ο κινητήρας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lapin last edited by lapin

                                https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/seat-leon-update-brings-62-mile-phev-and-upgraded-infotainment

                                +το επίσημο press release:

                                https://www.seat-mediacenter.com/SEAT-Brand/seat-news/2024/New-engines-and-improved-interior-for-the-upgraded-SEAT-Leon

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 80
                                • 81
                                • 82
                                • 83
                                • 84
                                • 84 / 84
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr