-
Εγώ τουλάχιστον ποτε δεν μίλησα για το μειωμένο κόστος μετακίνησης ως σημαντικό προτέρημα. Τα βασικά για εμένα ήταν το κόστος κτήσης, συνυπολογίζοντας την επιδότηση και τα φορολογικά κίνητρα, όπως επίσης και την εμπειρία χρήσης του, περισσότερο από την τεχνολογική μεριά και την ηρεμία που προσφέρει. Η ιπποδύναμη είναι ενεργητική ασφάλεια, καλοδεχούμενη σίγουρα, αλλά δεν είναι το πρωταρχικό για εμένα.
Το κόστος μετακίνησης το εκμηδένισα με το φωτοβολταϊκό, αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος να πάρει κάποιος ηλεκτρικό.
Προσωπικά, το είχα ψάξει μέχρι αηδίας πριν το αγοράσω και είχα ξοδέψει αρκετά χρήματα για να τα νοικιασω και να είμαι σίγουρος για την επιλογή. Δεν έχω μετανιώσει ούτε ένα ευρώ από αυτά που ξόδεψα για το αμάξι.Προσωπικά θεωρώ ότι σε ενθουσίασε ο εξοπλισμός και η επιδότηση και δεν σκέφτηκες αναλυτικά το κομμάτι της ηλεκτροκίνησης και κατά ποσο σου ταιριάζει.
-
Από την στιγμή που υπάρχει η δυνατότητα να κινείσαι δωρεάν αυτό το αλλάζει όλα!
Ακόμα και όταν δεν κανεις απόσβεση των φωτοβολταϊκών απο την χρήση του οχήματος ενω κάθετε φορτισμένο, τότε συνεχίζεις τις αποσβέσεις από το σπιτι!
Δεν υπάρχει προηγούμενο στην ανάλυση κόστους και πρέπει να το συνηθίσει κάποιος για να το κατανοήσει, ότι δηλαδή είναι ο παραγωγός του καυσίμου που κυκλοφορεί και ζεσταίνει το σπίτι του με μοναδική εκροή την απόσβεση!
Για μένα αυτός εινσι πρωτευοντας λογος μαζί το περιβαλλοντικό όφελος
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ τουλάχιστον ποτε δεν μίλησα για το μειωμένο κόστος μετακίνησης ως σημαντικό προτέρημα. Τα βασικά για εμένα ήταν το κόστος κτήσης, συνυπολογίζοντας την επιδότηση και τα φορολογικά κίνητρα, όπως επίσης και την εμπειρία χρήσης του, περισσότερο από την τεχνολογική μεριά και την ηρεμία που προσφέρει. Η ιπποδύναμη είναι ενεργητική ασφάλεια, καλοδεχούμενη σίγουρα, αλλά δεν είναι το πρωταρχικό για εμένα.
Το κόστος μετακίνησης το εκμηδένισα με το φωτοβολταϊκό, αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος να πάρει κάποιος ηλεκτρικό.
Προσωπικά, το είχα ψάξει μέχρι αηδίας πριν το αγοράσω και είχα ξοδέψει αρκετά χρήματα για να τα νοικιασω και να είμαι σίγουρος για την επιλογή. Δεν έχω μετανιώσει ούτε ένα ευρώ από αυτά που ξόδεψα για το αμάξι.Προσωπικά θεωρώ ότι σε ενθουσίασε ο εξοπλισμός και η επιδότηση και δεν σκέφτηκες αναλυτικά το κομμάτι της ηλεκτροκίνησης και κατά ποσο σου ταιριάζει.
Μα συμφωνούμε απόλυτα Χάρη!
Εσυ κιολας είσαι απόλυτα συνειδητοποιημένος και χαίρομαι που χαίρεσαι την επιλογή σου.
Στο κομμάτι της ηρεμίας δεν το καταλαβαίνω πως τξ εννοείς γιατί η ανάγκη φόρτισης εκτός σπιτιού μόνο ηρεμία δεν σου προσφέρει αλλά οκ περί ορέξεως …… -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ τουλάχιστον ποτε δεν μίλησα για το μειωμένο κόστος μετακίνησης ως σημαντικό προτέρημα. Τα βασικά για εμένα ήταν το κόστος κτήσης, συνυπολογίζοντας την επιδότηση και τα φορολογικά κίνητρα, όπως επίσης και την εμπειρία χρήσης του, περισσότερο από την τεχνολογική μεριά και την ηρεμία που προσφέρει. Η ιπποδύναμη είναι ενεργητική ασφάλεια, καλοδεχούμενη σίγουρα, αλλά δεν είναι το πρωταρχικό για εμένα.
Το κόστος μετακίνησης το εκμηδένισα με το φωτοβολταϊκό, αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος να πάρει κάποιος ηλεκτρικό.
Προσωπικά, το είχα ψάξει μέχρι αηδίας πριν το αγοράσω και είχα ξοδέψει αρκετά χρήματα για να τα νοικιασω και να είμαι σίγουρος για την επιλογή. Δεν έχω μετανιώσει ούτε ένα ευρώ από αυτά που ξόδεψα για το αμάξι.Προσωπικά θεωρώ ότι σε ενθουσίασε ο εξοπλισμός και η επιδότηση και δεν σκέφτηκες αναλυτικά το κομμάτι της ηλεκτροκίνησης και κατά ποσο σου ταιριάζει.
Μα συμφωνούμε απόλυτα Χάρη!
Εσυ κιολας είσαι απόλυτα συνειδητοποιημένος και χαίρομαι που χαίρεσαι την επιλογή σου.
Στο κομμάτι της ηρεμίας δεν το καταλαβαίνω πως τξ εννοείς γιατί η ανάγκη φόρτισης εκτός σπιτιού μόνο ηρεμία δεν σου προσφέρει αλλά οκ περί ορέξεως ……Εννοώ ότι η ησυχία του εσωτερικού, η καλή ηχομόνωση και η έλλειψη του ήχου του κινητήρα, δρα καταλυτικά ώστε να είμαι πιο ήρεμος σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Αν το είχες πάρει, όπως σου έλεγα, για ΣΚ να κανείς 300-500 χλμ, θα είχες δει ότι δεν είναι η τραγική κατάσταση που νομίζεις στις φορτίσεις. -
@spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τότε γιατι ήθελες να πουλήσεις την Χ1 και να πας σε Τέσλα;
E καλα αλλο αμαξι η Χ1 αλλο το τεσλα 3. Αλλα αν συγκριθει με 3αρα τοτε και 1000 αλογα να εχει το τεσλα, σε ολα τα υπολοιπα δεν την φτανει πουθενα.
Και τα 500 αλογα για αμαξι με 200 τελικη ειναι να'χαμε να λεγαμε αλλα ας μη λεμε τα ιδια και τα ιδια. -
Και για να μην με παρεξηγήσεις, θεωρώ ότι πήρες την σωστή απόφαση. Νομίζω ότι δεν έχεις την όρεξη να αλλάξεις συνήθειες που θα απαιτούσε ένα ηλεκτρικό αμάξι ίσως ή την χαρά να ανακαλύψεις τις διάφορες του. Θα σου ήταν βάσανο και δεν υπάρχει κανένας λόγος να ξοδεύουμε χρήματα και να βασανιζόμαστε ταυτόχρονα!
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
θες με το καλημέρα κανα ταληράκι ακόμα για μεμβράνες, ασφάλιση κλπ.
Σε όλα θες με το καλημέρα μεμβράνες και ασφάλιση, δεν καταλαβαίνω γιατί εδώ ειναι διαφορετικά? Η ασφάλιση είναι ίδια με κάθε άλλο αυτοκίνητο αυτής της αξίας και οι μεμβράνες το ίδιο επίσης. Άντε να δεχτώ ένα επιπλέον κόστος €300 για μεμβράνη στην οροφή, αν και η λύση του τέρατος ειναι πολύ καλύτερη.
Θες μικρες απαλλαγές γιατί είναι πανάκριβα τα ανταλλακτικά. Δοκίμασε με μικρή απαλλαγή και θα δεις.
Στην τελική γράφω ότι δεν φτάνει που προπληρώνεις την επιδότηση, θες και επιπλέον κασερι.Ποιά ανταλλακτικά ακριβώς είναι πανάκριβα?
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ το απλό Σε 3 Ε των 16000 προπαγανδίζω μόνο...
Χωρίς εγκατάσταση χωρίς τίποτα...
Α έμαθα και κάτι άλλο...
Το καλώδιο για την φόρτιση θα είναι σαν το παροχικό, 2Χ5, 3Χ5 κάτι τέτοιο, δεν θυμάμαι, αλλά έχει 20 ευρώ το μέτρο λέει αγορά...
Συν φπα πάντα...
Ποιος επιστήμονας το λέει αυτό ;
Το 5x10 το παίρνεις απο καυκα κάτω απο 8,5 €/m και το 5x2,5 κάτω απο 2,5 €/m.
Τιμές με ΦΠΑ !Έχουμε κάνει επιστήμη 11 kW
Καλά άσε ανέβασα προσφορά από τον επίσημο της τεσλα στο σχετικό γκρουπ με κόστος 1700 ευρώ με το φορτιστή.
Δεν φτανει που σου ζητάνε να σκασεις το ποσο κασερι στην αρχή , ενώ η BMW ας πούμε σου δανειζει το ποσο της επιδότησης άτοκα, θες με το καλημέρα κανα ταληράκι ακόμα για μεμβράνες, ασφάλιση κλπ.
Πραγματικά αν δεν ήταν η επιδότηση στη μέση δεν ξέρω αν έμπαινε κανεις σε σκέψη.Ρε σύ, και χωρίς επιδότηση μιλάμε για ένα υπερπλήρες σεντάν με 300 hp και 42 k €. Τι αγοράζεις απο την πριμιουμ bmw με αυτά τα λεφτά ;
Για ανέβασε και εδώ να δούμε αν έχω δίκιο !
Εικάζω ότι σου τραβάει απο το ρολόι το μεγάλο και μέχρι την κατανάλωση ρίχνει το μικρο με την αντίστοιχη αναλογία στα τρέχοντα μέτρα.Για τον ήλιο υπάρχει επίσημο αξεσουάρ - σκίαστρα για τα δυο ανοίγματα στα 156 € πλέον ΦΠΑ. Δεν θα έβαζα με τίποτε σκούρα μεμβράνη, χαλάει τη μαγεία και ο μικρός πίσω τρελαίνεται
Η BMW είναι μάρκα με ιστορία και διαμάντια στην αυτοκίνηση.
Δεν είναι 4 ρόδες, μια μπαταρία και το boost της ηλεκτρικής ροπής.
Κάπου οκ πια με τα 300 και 500 άλογα που γίναμε όλοι ραλιαρηδες ….
Άλλωστε μόνο στην αρχή θα παίξεις με την επιτάχυνση να ψαρωσεις τους επιβατες αλλά μετά τρόλεϊ που λέει και ο @criuser γιατί γαμιεται η αυτονομία και στα Κάτω Γαμηδια που θα πας θα παρακαλάς τις γιαγιάδες για μια σουκο lolllllΤώρα έχεις φτάσει στο σημείο που δεν το αγόρασες και θεωρείς εαυτόν πανέξυπνο αλεπουδιάρη που δεν τσίμπησες έναντι των ηλιθίων που το έκαναν. Αν το είχες αγοράσει τελικά θα έπαιζε ανάποδα η κασέτα.
Κάπου έχει αρχίσει να γίνεται λίγο κουραστική η αναπαραγωγή προσωπικών κλισέ και θεωρήσεων χωρίς καμία τεκμηρίωση αλλά οκ, καλή καρδιά.
disclaimer:
Καλά έκανε ο εγκαταστάτης και χρέωσε 50αρικο όταν ήρθε για αυτοψία και συνέταξε οικονομική προσφορά και κακώς γκρινιάζεις και για αυτό. Τεχνηέντως αποκρύπτεις ότι τα 50 € θα αφαιρούνταν από το κόστος εγκατάστασης αν το προχωρούσες με αυτούς. Οι εποχές που τα τεχνικά επαγγέλματα ήταν του κλότσου και του μπάτσου έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. -
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ το απλό Σε 3 Ε των 16000 προπαγανδίζω μόνο...
Χωρίς εγκατάσταση χωρίς τίποτα...
Α έμαθα και κάτι άλλο...
Το καλώδιο για την φόρτιση θα είναι σαν το παροχικό, 2Χ5, 3Χ5 κάτι τέτοιο, δεν θυμάμαι, αλλά έχει 20 ευρώ το μέτρο λέει αγορά...
Συν φπα πάντα...
Ποιος επιστήμονας το λέει αυτό ;
Το 5x10 το παίρνεις απο καυκα κάτω απο 8,5 €/m και το 5x2,5 κάτω απο 2,5 €/m.
Τιμές με ΦΠΑ !Έχουμε κάνει επιστήμη 11 kW
Καλά άσε ανέβασα προσφορά από τον επίσημο της τεσλα στο σχετικό γκρουπ με κόστος 1700 ευρώ με το φορτιστή.
Δεν φτανει που σου ζητάνε να σκασεις το ποσο κασερι στην αρχή , ενώ η BMW ας πούμε σου δανειζει το ποσο της επιδότησης άτοκα, θες με το καλημέρα κανα ταληράκι ακόμα για μεμβράνες, ασφάλιση κλπ.
Πραγματικά αν δεν ήταν η επιδότηση στη μέση δεν ξέρω αν έμπαινε κανεις σε σκέψη.Ρε σύ, και χωρίς επιδότηση μιλάμε για ένα υπερπλήρες σεντάν με 300 hp και 42 k €. Τι αγοράζεις απο την πριμιουμ bmw με αυτά τα λεφτά ;
Για ανέβασε και εδώ να δούμε αν έχω δίκιο !
Εικάζω ότι σου τραβάει απο το ρολόι το μεγάλο και μέχρι την κατανάλωση ρίχνει το μικρο με την αντίστοιχη αναλογία στα τρέχοντα μέτρα.Για τον ήλιο υπάρχει επίσημο αξεσουάρ - σκίαστρα για τα δυο ανοίγματα στα 156 € πλέον ΦΠΑ. Δεν θα έβαζα με τίποτε σκούρα μεμβράνη, χαλάει τη μαγεία και ο μικρός πίσω τρελαίνεται
Η BMW είναι μάρκα με ιστορία και διαμάντια στην αυτοκίνηση.
Δεν είναι 4 ρόδες, μια μπαταρία και το boost της ηλεκτρικής ροπής.
Κάπου οκ πια με τα 300 και 500 άλογα που γίναμε όλοι ραλιαρηδες ….
Άλλωστε μόνο στην αρχή θα παίξεις με την επιτάχυνση να ψαρωσεις τους επιβατες αλλά μετά τρόλεϊ που λέει και ο @criuser γιατί γαμιεται η αυτονομία και στα Κάτω Γαμηδια που θα πας θα παρακαλάς τις γιαγιάδες για μια σουκο lolllllΤώρα έχεις φτάσει στο σημείο που δεν το αγόρασες και θεωρείς εαυτόν πανέξυπνο αλεπουδιάρη που δεν τσίμπησες έναντι των ηλιθίων που το έκαναν. Αν το είχες αγοράσει τελικά θα έπαιζε ανάποδα η κασέτα.
Κάπου έχει αρχίσει να γίνεται λίγο κουραστική η αναπαραγωγή προσωπικών κλισέ και θεωρήσεων χωρίς καμία τεκμηρίωση αλλά οκ, καλή καρδιά.
disclaimer:
Καλά έκανε ο εγκαταστάτης και χρέωσε 50αρικο όταν ήρθε για αυτοψία και συνέταξε οικονομική προσφορά και κακώς γκρινιάζεις και για αυτό. Τεχνηέντως αποκρύπτεις ότι τα 50 € θα αφαιρούνταν από το κόστος εγκατάστασης αν το προχωρούσες με αυτούς. Οι εποχές που τα τεχνικά επαγγέλματα ήταν του κλότσου και του μπάτσου έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.τον στεφανο τον εχω γνωρισει απο κοντα, ειναι μετρημενος και ευγενικος ανθρωπος, δεν υπαρχει λογος να εισαι τοσο επιθετικος μαζι του. Καταλαβαινω απο που προερχονται αυτα που λες, σιγουρα συμφωνω μαζι σου για το 50αρικο, αλλα δεν υπαρχει λογος να ανεβαινουν οι τονοι.
Εγω το μονο που τον κατηγορω ειναι οτι θεωρω πως πηρε βιαστικες αποφασεις, και οταν εριξε την παραγγελια και οταν την ακυρωσε. Αλλα ολοι μας εχουμε κανει τετοιες βιαστικες κινησεις
Ακομα θυμαμαι ενα σαβουρα home theatre in a box που ειχα αγορασει 300 ευρω 10 χρονια εχουν περασει και ακομα κλαιω το 300αρι που εδωσα -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η BMW είναι μάρκα με ιστορία και διαμάντια στην αυτοκίνηση.
Δεν είναι 4 ρόδες, μια μπαταρία και το boost της ηλεκτρικής ροπής.
Κάπου οκ πια με τα 300 και 500 άλογα που γίναμε όλοι ραλιαρηδες ….
Άλλωστε μόνο στην αρχή θα παίξεις με την επιτάχυνση να ψαρωσεις τους επιβατες αλλά μετά τρόλεϊ που λέει και ο @criuser γιατί γαμιεται η αυτονομία και στα Κάτω Γαμηδια που θα πας θα παρακαλάς τις γιαγιάδες για μια σουκο lolllllΝα σου πω την γνώμη μου σε αυτό. Το ζήτημα με τα ηλεκτρικά δεν είναι τόσο τα απόλυτα νούμερα ροπής/ιπποδύναμης ή επιδόσεων. Είναι κυρίως η ακαριαία σχεδόν απόκριση στο πάτημα του δεξί πεντάλ και η απόλυτη σχεδόν επαναληψιμότητα των χρόνων με ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων πχ των εξωτερικών θερμοκρασιών. Αυτό σε συνδυασμό με τα υπερ-εξελιγμένα ηλεκτρονικά ελέγχου ευστάθειας που αντίστοιχα τους δύσκολα βρίσκει κανείς ακόμα και σε αμάξια διπλάσιου κόστους και την σχεδόν αθόρυβη - με τα μέτρα των σπορ θερμικών - επιτάχυνση δημιουργούν μια σχεδόν απόκοσμη εμπειρία σε συνθήκες ενθουσιώδους οδήγησης ή ακόμα και γρήγορου ταξιδιού.
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θες μικρες απαλλαγές γιατί είναι πανάκριβα τα ανταλλακτικά. Δοκίμασε με μικρή απαλλαγή και θα δεις.
Στην τελική γράφω ότι δεν φτάνει που προπληρώνεις την επιδότηση, θες και επιπλέον κασερι.Μαζί σου για την προπληρωμή της επιδότησης. Για το άλλο δεν συμφωνώ, δεν ειναι πιο ακριβά από μια bmw π.χ. Οπότε προσωπικά δεν βλέπω κάποια διαφορά στο κόστος ασφάλειας, κάπου στο χιλιάρικο - εφόσον μιλάμε για μικτή- όπως σε όλα αυτής της κατηγορίας τιμής.
Όπως σου έγραψα και πριν μερικές ημέρες, η καλύτερη απόφαση ήταν να μην προχωρήσεις, δεν σου ταιριάζει αυτή τη στιγμή με τόσο άγχος που έχεις, δεν έχεις λόγο να προσθέσεις και άλλο!
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ το απλό Σε 3 Ε των 16000 προπαγανδίζω μόνο...
Χωρίς εγκατάσταση χωρίς τίποτα...
Α έμαθα και κάτι άλλο...
Το καλώδιο για την φόρτιση θα είναι σαν το παροχικό, 2Χ5, 3Χ5 κάτι τέτοιο, δεν θυμάμαι, αλλά έχει 20 ευρώ το μέτρο λέει αγορά...
Συν φπα πάντα...
Ποιος επιστήμονας το λέει αυτό ;
Το 5x10 το παίρνεις απο καυκα κάτω απο 8,5 €/m και το 5x2,5 κάτω απο 2,5 €/m.
Τιμές με ΦΠΑ !Έχουμε κάνει επιστήμη 11 kW
Καλά άσε ανέβασα προσφορά από τον επίσημο της τεσλα στο σχετικό γκρουπ με κόστος 1700 ευρώ με το φορτιστή.
Δεν φτανει που σου ζητάνε να σκασεις το ποσο κασερι στην αρχή , ενώ η BMW ας πούμε σου δανειζει το ποσο της επιδότησης άτοκα, θες με το καλημέρα κανα ταληράκι ακόμα για μεμβράνες, ασφάλιση κλπ.
Πραγματικά αν δεν ήταν η επιδότηση στη μέση δεν ξέρω αν έμπαινε κανεις σε σκέψη.Ρε σύ, και χωρίς επιδότηση μιλάμε για ένα υπερπλήρες σεντάν με 300 hp και 42 k €. Τι αγοράζεις απο την πριμιουμ bmw με αυτά τα λεφτά ;
Για ανέβασε και εδώ να δούμε αν έχω δίκιο !
Εικάζω ότι σου τραβάει απο το ρολόι το μεγάλο και μέχρι την κατανάλωση ρίχνει το μικρο με την αντίστοιχη αναλογία στα τρέχοντα μέτρα.Για τον ήλιο υπάρχει επίσημο αξεσουάρ - σκίαστρα για τα δυο ανοίγματα στα 156 € πλέον ΦΠΑ. Δεν θα έβαζα με τίποτε σκούρα μεμβράνη, χαλάει τη μαγεία και ο μικρός πίσω τρελαίνεται
Η BMW είναι μάρκα με ιστορία και διαμάντια στην αυτοκίνηση.
Δεν είναι 4 ρόδες, μια μπαταρία και το boost της ηλεκτρικής ροπής.
Κάπου οκ πια με τα 300 και 500 άλογα που γίναμε όλοι ραλιαρηδες ….
Άλλωστε μόνο στην αρχή θα παίξεις με την επιτάχυνση να ψαρωσεις τους επιβατες αλλά μετά τρόλεϊ που λέει και ο @criuser γιατί γαμιεται η αυτονομία και στα Κάτω Γαμηδια που θα πας θα παρακαλάς τις γιαγιάδες για μια σουκο lolllllΤώρα έχεις φτάσει στο σημείο που δεν το αγόρασες και θεωρείς εαυτόν πανέξυπνο αλεπουδιάρη που δεν τσίμπησες έναντι των ηλιθίων που το έκαναν. Αν το είχες αγοράσει τελικά θα έπαιζε ανάποδα η κασέτα.
Κάπου έχει αρχίσει να γίνεται λίγο κουραστική η αναπαραγωγή προσωπικών κλισέ και θεωρήσεων χωρίς καμία τεκμηρίωση αλλά οκ, καλή καρδιά.
disclaimer:
Καλά έκανε ο εγκαταστάτης και χρέωσε 50αρικο όταν ήρθε για αυτοψία και συνέταξε οικονομική προσφορά και κακώς γκρινιάζεις και για αυτό. Τεχνηέντως αποκρύπτεις ότι τα 50 € θα αφαιρούνταν από το κόστος εγκατάστασης αν το προχωρούσες με αυτούς. Οι εποχές που τα τεχνικά επαγγέλματα ήταν του κλότσου και του μπάτσου έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.τον στεφανο τον εχω γνωρισει απο κοντα, ειναι μετρημενος και ευγενικος ανθρωπος, δεν υπαρχει λογος να εισαι τοσο επιθετικος μαζι του. Καταλαβαινω απο που προερχονται αυτα που λες, σιγουρα συμφωνω μαζι σου για το 50αρικο, αλλα δεν υπαρχει λογος να ανεβαινουν οι τονοι.
Εγω το μονο που τον κατηγορω ειναι οτι θεωρω πως πηρε βιαστικες αποφασεις, και οταν εριξε την παραγγελια και οταν την ακυρωσε. Αλλα ολοι μας εχουμε κανει τετοιες βιαστικες κινησεις
Ακομα θυμαμαι ενα σαβουρα home theatre in a box που ειχα αγορασει 300 ευρω 10 χρονια εχουν περασει και ακομα κλαιω το 300αρι που εδωσαΣτο φόρουμ κρινόμαστε για τα γραφόμενα μας και μόνο. Έτσι είθισται και έτσι πρέπει, αλλιώς θα είχαμε βγει για μπύρες στην λιακάδα.
Τώρα να παραπονιέσαι (και αυτό είναι το πιο ευγενικό που μπορώ να σκεφτώ με δεδομένο ότι ανέβασε το ίδιο ποστ με ανάλογο ύφο σε ότι ομάδα ηλεκτροκίνησης υπάρχει) όταν ένας επαγγελματίας τεχνικός (υδραυλικός, ηλεκτρολόγος κλπ) σου ζήτησε ένα συμβολικο ποσό για αυτοψία και σύνταξη οικονομικής προσφοράς ενώ τα λοιπά γκλάμουρους επαγγέλματα (μηχανικοί , γιατροί δικηγόροι κλπ) αυτά τα έχουν για νατς, μου κάθεται κάπως.
Σκέψου πως θα ένιωθες εσύ αν έβλεπες την οικονομική σου προσφορά (η οποία btw ήταν πολύ καλή) να κρέμεται στα διαδικτυακά μανταλάκια με υπόνοιες για την κοστολόγησή σου.
-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η BMW είναι μάρκα με ιστορία και διαμάντια στην αυτοκίνηση.
Δεν είναι 4 ρόδες, μια μπαταρία και το boost της ηλεκτρικής ροπής.
Κάπου οκ πια με τα 300 και 500 άλογα που γίναμε όλοι ραλιαρηδες ….
Άλλωστε μόνο στην αρχή θα παίξεις με την επιτάχυνση να ψαρωσεις τους επιβατες αλλά μετά τρόλεϊ που λέει και ο @criuser γιατί γαμιεται η αυτονομία και στα Κάτω Γαμηδια που θα πας θα παρακαλάς τις γιαγιάδες για μια σουκο lolllllΝα σου πω την γνώμη μου σε αυτό. Το ζήτημα με τα ηλεκτρικά δεν είναι τόσο τα απόλυτα νούμερα ροπής/ιπποδύναμης ή επιδόσεων. Είναι κυρίως η ακαριαία σχεδόν απόκριση στο πάτημα του δεξί πεντάλ και η απόλυτη σχεδόν επαναληψιμότητα των χρόνων με ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων πχ των εξωτερικών θερμοκρασιών. Αυτό σε συνδυασμό με τα υπερ-εξελιγμένα ηλεκτρονικά ελέγχου ευστάθειας που αντίστοιχα τους δύσκολα βρίσκει κανείς ακόμα και σε αμάξια διπλάσιου κόστους και την σχεδόν αθόρυβη - με τα μέτρα των σπορ θερμικών - επιτάχυνση δημιουργούν μια σχεδόν απόκοσμη εμπειρία σε συνθήκες ενθουσιώδους οδήγησης ή ακόμα και γρήγορου ταξιδιού.
Μιλάμε για αυτοκίνητα με πολλαπλούς συνδέσμους, διπλά ψαλίδια και αλουμίνιο. Είναι αστείο να γράφονται μόνο τα νούμερα επιδόσεων εν είδει απαξίωσης
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μιλάμε για αυτοκίνητα με πολλαπλούς συνδέσμους, διπλά ψαλίδια και αλουμίνιο. Είναι αστείο να γράφονται μόνο τα νούμερα επιδόσεων εν είδει απαξίωσης
Ναι πράγματι συγκλονιστικά πρωτοποριακές τεχνολογίες ... Στην αιχμή της καινοτομίας (1960, 1930 και 1900 αντίστοιχα)
Από προσωπική εμπειρία: Ταχύτατες μαούνες κτηνώδους αποτελεσματικότητας - εξαιρετικά γρήγορες ακόμα και με χειριστές επιπέδου ΑΜΕΑ στα πηδάλια, που προσφέρουν μια εμπειρία οδήγησης κυριολεκτικά από άλλο κόσμο, πλην όμως για μεγάλο μέρος παραδοσιακών πετρολχεντς μη συμμετοχικές, άψυχες και κατά βάση οδηγικά αδιάφορες.
-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
πλην όμως για μεγάλο μέρος παραδοσιακών πετρολχεντς μη συμμετοχικές, άψυχες και κατά βάση οδηγικά αδιάφορες.
Το ακούω από πολλούς, αλλά δεν το πιστεύω και δεν το καταλαβαίνω, ειλικρινά. Και μια 308 GTΒ ειναι πολύ πιο συμμετοχική από μια σύγχρονη Φερράρι, αλλά δε νομίζω κανείς να την προτιμούσε. Με τα σημερινά στάνταρς ειναι άθλιο αυτοκίνητο και θέλει υπερ-προσπάθεια να την οδηγήσεις - εκτός εαν κάποιος θεωρεί ότι ειναι "αντρικό" να παλεύει με το αμάξι του, οπότε πάω πάσο...χρήζει ψυχολόγου!
-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μιλάμε για αυτοκίνητα με πολλαπλούς συνδέσμους, διπλά ψαλίδια και αλουμίνιο. Είναι αστείο να γράφονται μόνο τα νούμερα επιδόσεων εν είδει απαξίωσης
Ναι πράγματι συγκλονιστικά πρωτοποριακές τεχνολογίες ... Στην αιχμή της καινοτομίας (1960, 1930 και 1900 αντίστοιχα)
Από προσωπική εμπειρία: Ταχύτατες μαούνες κτηνώδους αποτελεσματικότητας - εξαιρετικά γρήγορες ακόμα και με χειριστές επιπέδου ΑΜΕΑ στα πηδάλια, που προσφέρουν μια εμπειρία οδήγησης κυριολεκτικά από άλλο κόσμο, πλην όμως για μεγάλο μέρος παραδοσιακών πετρολχεντς μη συμμετοχικές, άψυχες και κατά βάση οδηγικά αδιάφορες.
Θύμισε μου ποσά αυτοκίνητα μέχρι 45 k € έχουν πολλαπλούς δίπλα ψαλίδια και αλουμινένιο σασί ;
Προς ώρας τα ηλεκτρικά είναι ειδική επιλογή ότι και να λέμε
-
Η τιμή είναι ψεύτικη. Ναι, έχουν 45 χήνες τα ηλεκτρικά, αλλά αυτό διότι δεν έχουν τέλος ταξινόμησης και φόροι, και επιδοτούνται και από πάνω. Αν μπούνε και αυτά στο λογαριαζμό, το 45 θα γίνει 65-70. Στα 65 υπάρχουν και καλά θερμικά.
Κάνετε συγρίσεις επί ίσοις όροις, ολ άδερ ίκουαλς που λένε και στο χωριό.
Προς ώρας η σύγκριση τα ευνοεί. -
Με αφορμή την τελική ακύρωση του iceman,να θέσω μια απορία μου.
Ελευθερώθηκε έτσι μια θέση για επιδότηση στο ΚΗ2; Πήρε τη θέση του κάποιος που ήταν σε αναμονή με βάση τη σειρά αιτήσεων; Π.χ. (όχι εγώ) αν κάποιος πάει για ένα Νiro EV θα πάρει την προσφορά της Κia (-8000€) που τρέχει ως 30/4 συν τα λεφτά της επιδότησης δηλ. σύνολο μείον 15-16.000; -
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
πλην όμως για μεγάλο μέρος παραδοσιακών πετρολχεντς μη συμμετοχικές, άψυχες και κατά βάση οδηγικά αδιάφορες.
Το ακούω από πολλούς, αλλά δεν το πιστεύω και δεν το καταλαβαίνω, ειλικρινά. Και μια 308 GTΒ ειναι πολύ πιο συμμετοχική από μια σύγχρονη Φερράρι, αλλά δε νομίζω κανείς να την προτιμούσε. Με τα σημερινά στάνταρς ειναι άθλιο αυτοκίνητο και θέλει υπερ-προσπάθεια να την οδηγήσεις - εκτός εαν κάποιος θεωρεί ότι ειναι "αντρικό" να παλεύει με το αμάξι του, οπότε πάω πάσο...χρήζει ψυχολόγου!
Ναι, πρόκειται για το ζήτημα του ορίου. "Πότε ξεκινάει η υψηλή τεχνολογία να αφαιρεί από την συνολική εμπειρία του χρήστη αντί να προσθέτει, πότε ξεκινάει να στενεύει αντί να διευρύνει την βιωματική σχέση με το όποιο χόμπι?". Η σχετική κουβέντα υπάρχει παντού: από τους μουσικούς μέχρι τους γκαζόκαβλους. Ψηφιακός vs αναλογικός Ήχος, χειροκίνητα vs (ημι)αυτόματα σαζμάν κτλ κτλ Νομίζω ότι δεν υπάρχει καθολικά "σωστή" απάντηση σε αυτό.
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μιλάμε για αυτοκίνητα με πολλαπλούς συνδέσμους, διπλά ψαλίδια και αλουμίνιο. Είναι αστείο να γράφονται μόνο τα νούμερα επιδόσεων εν είδει απαξίωσης
Ναι πράγματι συγκλονιστικά πρωτοποριακές τεχνολογίες ... Στην αιχμή της καινοτομίας (1960, 1930 και 1900 αντίστοιχα)
Από προσωπική εμπειρία: Ταχύτατες μαούνες κτηνώδους αποτελεσματικότητας - εξαιρετικά γρήγορες ακόμα και με χειριστές επιπέδου ΑΜΕΑ στα πηδάλια, που προσφέρουν μια εμπειρία οδήγησης κυριολεκτικά από άλλο κόσμο, πλην όμως για μεγάλο μέρος παραδοσιακών πετρολχεντς μη συμμετοχικές, άψυχες και κατά βάση οδηγικά αδιάφορες.
Θύμισε μου ποσά αυτοκίνητα μέχρι 45 k € έχουν πολλαπλούς δίπλα ψαλίδια και αλουμινένιο σασί ;
Προς ώρας τα ηλεκτρικά είναι ειδική επιλογή ότι και να λέμε
Θύμισε μου πόσα θερμικά αυτοκίνητα λόγω του κτηνώδους βάρους της αποθήκης ενέργειας τους είναι υποχρεωμένα να υιοθετούν εξειδικευμένες λύσεις μείωσης βάρους και κατανομής μαζών διαφορετικά θα ήταν εκτός κάθε εύλογης απαίτησης ασφαλείας, αξιοπιστίας και επιδόσεων για την κατηγορία τους?
Αυτό που εμφανίζεις ως πλεονέκτημα είναι τρόπος αντιμετώπισης ενός βασικού μειονεκτήματος: του βάρους των μπαταριών τους.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης