-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
Μα έτσι γίνεται με την μπαταρία, δες το βίντεο, πέφτει στην αρχή και μετά σταθεροποιείται στο -8%
Δεν πέφτει 3% το δίμηνο.
-8% στις 57,5 KWh είναι σχεδόν -4 kWh.
30-40 χλμ αυτονομίαςΥποτίθεται το Μ3 παιρνεις όχι το Ami
Στο 4.40 έχει τις lfp του sr από την Κίνα. Έχουν 0 degradation. Αυτές είναι αρχικά 57kwh και στο διάγραμμα το cloud είναι ακριβώς εκεί.
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Φυσικά ξέρω ότι επένδυση δεν είναι αλλά εκτιμώ πάντα τα αμάξια που είναι εμπορικά που φεύγουν εύκολα σε νορμάλ λεφτά παρότι θεωρώ ότι τα δικά μου που πάντα θα έχουν λίγα χλμ και θα είναι προσεγμένα σε αρρωστημένο βαθμό δικαιούνται και ένα premium.
Ο φίλος μου ο @monman2 πάντα διαφωνούσε με την λογική μου (αγοράζω κάτι για πάντα και μετά απλά το αφήνω στην αυλή μου), αλλά στο τέλος συμφώνησε. Τα αυτοκίνητα είναι καταναλωτικά αγαθά. Τα παίρνεις, τα ξεζουμίζεις και μετά απλά τα έχεις. Εκτός αν μιλάμε για κάτι πολύ ξεχωριστό (Ferrari κλπ), που πιάνει λεφτά, όταν θες να το πουλήσεις. Εγώ πάντως δεν πουλάω ούτε την E-Type, που μου την ζήτησαν καλά λεφτά. Ακίνητα πουλάω, αυτοκίνητα όχι!
Εξατταται τι αμάξια αγοράζεις, αν έχεις χώρο κλπ.
Και φυσικά σε οικονομική ταξη μεγέθους τα αμάξια δεν είναι για εμένα τουλάχιστον αυτό που λες.
Σε κινητά που τα πούλαγα για να χρηματοδοτήσω το επόμενο το κάνω και εγώ αλλά είμαστε στον 1/50ο του κόστους.Ντάξει αυτό είναι θέμα του καθενός. Έπαιρνα π.χ. ένα αυτοκίνητο των 20 χιλιάδων και θεωρούσα ότι αυτά τα λεφτά τα έκαψα. Δεν θα το πουλήσω ποτέ. Η μεταπώληση είναι κάτι που ποτέ δεν με ένοιαξε.
Αν τα παιρνεις κούτα όπως εγώ κάποια στιγμή θα τα πουλήσεις.
Εγώ δεν θα αγόραζα ποτε μτχ γιατί δεν ξερω να αξιολογήσω μηχανικά και σε κόστη συντήρησης ένα αμάξι (τα πουλάω νωρίς) και γιατί χρηστικά δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα υπάρχει άλλος τόσο ανώμαλος σαμ εμένα που δεν βάζω ούτε την οικογένεια μέσα να μην λερωθεί.Ε δεν είναι το θέμα ρε σύ τα αυτοκίνητα, εσυ είσαι το θέμα !
Κρίμα που αγοράζεις αυτοκίνητα που δεν μου αρέσουν να στα μάζευα ολα !
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ζούμε το άγχος με τα κινητά και την υγεία των apple (και στα android φυσικά ισχύει) που την τσεκάρω κάθε εβδομάδα και επειδή χθες έπεσε από 99 στο 98 μετά από update έσκασα (ενός έτους iPhone 14) θα πρέπει να ζούμε και με του αυτοκίνητου;
Πολύ άγχος ρε συ και χωρίς λόγο. και τι έγινε και να πέσει στο 90% η μπαταρία? Πλασματικά άγχη ειναι, δεν σου κάνουν διαφορά στην καθημερινότητά σου, απλά σου τρώνε χρόνια ζωής. Χέστηκες εαν πέσει στο 80% η μπαταρία, σιγά το πράγμα. Αλάζεις κινητό ή μπαταρία, δεν ειναι κάνα φοβερό το κόστος.
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Απογοήτευση ρε γαμωτο. Τετοιες αμαξάρες και είναι κουτσουρεμένα αυτοκίνητα. Για εμένα τουλάχιστον που το range είναι σημαντικότερο από την κατανάλωση για αποφυγή άγχους και πίεσης.
Δεν κάνω στασεις στο ταξίδι, δεν μπορώ να φοβάμαι αν θα φτάσω ή όχι στον προορισμό μου, δεν μπορώ να εκλιπαρώ για μια πρίζα σε ένα κατάλυμα.Με τόσα άγχη (εγώ ειμαι το ανάποδο, ειδικά σε ταξίδι όλο στάσεις κάνω....χαχα), ξεκάθαρα δεν κάνει το ηλεκτρικό για εσένα, μην το ζορίζεις. Με αυτά που περιγράφεις, η όλη διαδικασία ταξιδιού για εσένα θα ειναι εξαιρετικά αγχωτική και χωρίς να έχεις κάποιο όφελος. Καλύτερα θερμικό ή υβριδικό να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Φιλικά όλα αυτά, χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας ή κριτικής....όπως θα τα έλεγα και σε ένα φίλο μου στον καφέ.
Στο κινητό δεν θα αγχωθώ και τόσο παρότι το βλέπω.
Τα κόστη δεν είναι φοβερά για αλλαγή μπαταρίας ή αλλαγή κινητού που εν προκειμενω βέβαια σε ένα πεσμένο σε μπαταρία τηλέφωνο θα στο πάρουν ένα κομμάτι ψωμί.Μια φορα το χρόνο να αγχωθώ γιατί τόσο πάω μακρινή ταξίδι. Στην τελική έχουμε και το μαζντο γιαρις που κάνει μια χαρά ταξιδάκι.
Αλλά κρίμα δεν είναι να έχεις τέτοια αμαξάρα για ταξίδι και να πρέπει να πηγαίνεις σαν κότα, να κανεις 3-5 στασεις, να διαλέγεις που θα μείνεις ανάλογα με το αν έχουν πρίζα ….
Βλέπω συνέχεια πολλά βιντεάκια αυτονομίας κλπ στο εξωτερικό.
Οριακή μεν η αυτονομία του sr αλλά έξω έχουν συνέχεια sc….
Εδώ κοροϊδεύουν μαλλον. Και έχουν πουλήσει 1800 αμάξια ήδη … συν όσα κυκλοφορούν ήδη.Δηλαδή όταν γράφω ότι δεν έχω κανένα θέμα σε και βλέπω αυτονομίες της τάξης των 500 km στην εθνική κινούμενος με τα όρια σε κοροϊδεύω ;
Με το lr θα βλέπεις. Αλλά αυτό κάνει 50
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Μετά τα όσα έγιναν την νύχτα αποθηκεύουμε βαρέλια πετρελαίου και κινούμαστε με το ντιζελακι για πάντα.
Α και μην το ξεχάσω μαθαίνουμε να παρακάμπτουμε το αντμπλου γιατί τότε δεν θα έχουν σημασία οι ρύποι των ντίζελ.
Σε 6 μήνες είναι μούργα ! Καλύτερα αποθήκευσε μπαταρίες ΑΑΑ
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ζούμε το άγχος με τα κινητά και την υγεία των apple (και στα android φυσικά ισχύει) που την τσεκάρω κάθε εβδομάδα και επειδή χθες έπεσε από 99 στο 98 μετά από update έσκασα (ενός έτους iPhone 14) θα πρέπει να ζούμε και με του αυτοκίνητου;
Πολύ άγχος ρε συ και χωρίς λόγο. και τι έγινε και να πέσει στο 90% η μπαταρία? Πλασματικά άγχη ειναι, δεν σου κάνουν διαφορά στην καθημερινότητά σου, απλά σου τρώνε χρόνια ζωής. Χέστηκες εαν πέσει στο 80% η μπαταρία, σιγά το πράγμα. Αλάζεις κινητό ή μπαταρία, δεν ειναι κάνα φοβερό το κόστος.
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Απογοήτευση ρε γαμωτο. Τετοιες αμαξάρες και είναι κουτσουρεμένα αυτοκίνητα. Για εμένα τουλάχιστον που το range είναι σημαντικότερο από την κατανάλωση για αποφυγή άγχους και πίεσης.
Δεν κάνω στασεις στο ταξίδι, δεν μπορώ να φοβάμαι αν θα φτάσω ή όχι στον προορισμό μου, δεν μπορώ να εκλιπαρώ για μια πρίζα σε ένα κατάλυμα.Με τόσα άγχη (εγώ ειμαι το ανάποδο, ειδικά σε ταξίδι όλο στάσεις κάνω....χαχα), ξεκάθαρα δεν κάνει το ηλεκτρικό για εσένα, μην το ζορίζεις. Με αυτά που περιγράφεις, η όλη διαδικασία ταξιδιού για εσένα θα ειναι εξαιρετικά αγχωτική και χωρίς να έχεις κάποιο όφελος. Καλύτερα θερμικό ή υβριδικό να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Φιλικά όλα αυτά, χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας ή κριτικής....όπως θα τα έλεγα και σε ένα φίλο μου στον καφέ.
Στο κινητό δεν θα αγχωθώ και τόσο παρότι το βλέπω.
Τα κόστη δεν είναι φοβερά για αλλαγή μπαταρίας ή αλλαγή κινητού που εν προκειμενω βέβαια σε ένα πεσμένο σε μπαταρία τηλέφωνο θα στο πάρουν ένα κομμάτι ψωμί.Μια φορα το χρόνο να αγχωθώ γιατί τόσο πάω μακρινή ταξίδι. Στην τελική έχουμε και το μαζντο γιαρις που κάνει μια χαρά ταξιδάκι.
Αλλά κρίμα δεν είναι να έχεις τέτοια αμαξάρα για ταξίδι και να πρέπει να πηγαίνεις σαν κότα, να κανεις 3-5 στασεις, να διαλέγεις που θα μείνεις ανάλογα με το αν έχουν πρίζα ….
Βλέπω συνέχεια πολλά βιντεάκια αυτονομίας κλπ στο εξωτερικό.
Οριακή μεν η αυτονομία του sr αλλά έξω έχουν συνέχεια sc….
Εδώ κοροϊδεύουν μαλλον. Και έχουν πουλήσει 1800 αμάξια ήδη … συν όσα κυκλοφορούν ήδη.Δηλαδή όταν γράφω ότι δεν έχω κανένα θέμα σε και βλέπω αυτονομίες της τάξης των 500 km στην εθνική κινούμενος με τα όρια σε κοροϊδεύω ;
Με το lr θα βλέπεις. Αλλά αυτό κάνει 50
Το μικρο κάνει 370 km δεν είναι τόσο φοβερο. Αν πάλι ειναι αποτρεπτικό, δεν το συζητώ, γιατί να βάλεις άλλο ένα μπελά στο κεφάλι σου;
-
Κατά μία έννοια, αυτή είναι η όλη ουσία της δοκιμής μακράς διαρκείας. Η κατάσταση της υγείας της μπαταρίας. Η αποσυναρμολόγησή της απαιτεί την αφαίρεση 108 βιδών, 26 κεντρικών και 82 περιφερειακών. Ο έλεγχος της κατάστασης της υγείας της απαιτεί χημική ανάλυση, γι’ αυτό και απευθυνθήκαμε σε ειδικούς. Το πόρισμά τους είναι καθησυχαστικό. Μετά από 100.000 χιλιόμετρα δεν υπάρχουν κατεστραμμένες κυψέλες και η μπαταρία έχει πέσει στο 94,4%. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι με τα όργανα μετρήσεών μας καταγράψαμε μια απροσδόκητη αύξηση κατά περίπου 2 kWh στη χωρητικότητα της μπαταρίας (από τον Ιούνιο του 2023). Αυτά αντιστάθμισαν εν μέρει τη φυσιολογική φθορά της μπαταρίας. Άρα, εάν αφαιρέσουμε αυτές τις 2 kWh, η μπαταρία θα είχε πέσει στο 92%. Απόλυτα γραμμική, λοιπόν, η φθορά της μπαταρίας. Με σύντομους υπολογισμούς, εάν η φθορά παραμείνει εξίσου γραμμική, η μπαταρία του Q4 e-tron θα αντέξει για 360.000 χιλιόμετρα πριν χρειαστεί αντικατάσταση. Η ανάλυση έδειξε επίσης ότι οι κυψέλες εξακολουθούν να είναι σε καλή κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές στις τάσεις μεταξύ τους, κάτι που αποτελεί εξίσου σημαντική ένδειξη για την καλή κατάσταση της μπαταρίας
Κάπου το έχω ξαναδιαβάσει αυτό (σε πιο επιστημονικό ) με την ελευθέρωση χωρητικότητας σε Tesla αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ απο που
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Κατά μία έννοια, αυτή είναι η όλη ουσία της δοκιμής μακράς διαρκείας. Η κατάσταση της υγείας της μπαταρίας. Η αποσυναρμολόγησή της απαιτεί την αφαίρεση 108 βιδών, 26 κεντρικών και 82 περιφερειακών. Ο έλεγχος της κατάστασης της υγείας της απαιτεί χημική ανάλυση, γι’ αυτό και απευθυνθήκαμε σε ειδικούς. Το πόρισμά τους είναι καθησυχαστικό. Μετά από 100.000 χιλιόμετρα δεν υπάρχουν κατεστραμμένες κυψέλες και η μπαταρία έχει πέσει στο 94,4%. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι με τα όργανα μετρήσεών μας καταγράψαμε μια απροσδόκητη αύξηση κατά περίπου 2 kWh στη χωρητικότητα της μπαταρίας (από τον Ιούνιο του 2023). Αυτά αντιστάθμισαν εν μέρει τη φυσιολογική φθορά της μπαταρίας. Άρα, εάν αφαιρέσουμε αυτές τις 2 kWh, η μπαταρία θα είχε πέσει στο 92%. Απόλυτα γραμμική, λοιπόν, η φθορά της μπαταρίας. Με σύντομους υπολογισμούς, εάν η φθορά παραμείνει εξίσου γραμμική, η μπαταρία του Q4 e-tron θα αντέξει για 360.000 χιλιόμετρα πριν χρειαστεί αντικατάσταση. Η ανάλυση έδειξε επίσης ότι οι κυψέλες εξακολουθούν να είναι σε καλή κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές στις τάσεις μεταξύ τους, κάτι που αποτελεί εξίσου σημαντική ένδειξη για την καλή κατάσταση της μπαταρίας
Κάπου το έχω ξαναδιαβάσει αυτό (σε πιο επιστημονικό ) με την ελευθέρωση χωρητικότητας σε Tesla αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ απο που
Σε κάποια αυτοκίνητα, οι μπαταρίες έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα από αυτήν που αποδεσμεύουν αρχικά, ώστε να αντισταθμίσουν το degradation. Είναι μια διαδικασία που γίνεται αυτόματα χωρίς συμμετοχή του χρήστη. Δεν γνωρίζω αν γίνεται στα τεσλα αυτό ή αν αυτήν την έξτρα χωρητικότητα την κρατάει για το buffer όταν φτάσει στο 0% η μπαταρία, όπως στην δείχνει το αυτοκίνητο. Δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα
-
Δεν ξέρω αν θεωρείται επιχείρημα υπέρ ή κατά της αγοράς των Τέσλα αυτή τη στιγμή, αλλά όποιος έχει οποιοδήποτε εναλλακτικό καύσιμο στην πράξη και το λειτουργεί, κι όχι απλά να κάνει θεωρητικούς υπολογισμούς, είτε ρεύμα, είτε φυσικό αέριο, είτε ακόμη κι Υγραέριο (που τα περισσότερα έχουν μια δεξαμενή όση επιτρέπει το αμάξωμα), ξέρει ότι κάθε περίπου 250 χλμ. ταξιδιού, λίγο πριν ή λίγο μετά, όταν βρει ευκαιρία και περνάει κοντά από σημείο ανεφοδιασμού, θα σταματήσει να γεμίσει.
Είναι ο γενικός κανόνας και οι οποιεσδήποτε μεμονωμενες περιπτώσεις απόκλισης, επιβεβαιώνουν αυτό που οι περισσότεροι κάνουν στην πράξη."Ατελείωτη" απόσταση ταξιδιού επιτρέπει το ντίζελ και η βενζίνη επιτρέπει αρκετά μεγάλη απόσταση, ανάλογα το ρυθμό ταξιδιού. (καθώς και η μικτή χρήση, υγρού + αερίου καυσίμου, που όμως καταργεί την οικονομία κι αποφεύγεται)
Αυτό που αλλάζει στα ηλεκτρικά, είναι ο χρόνος ανεφοδιασμού που χρειάζεται κάθε περίπου 250χλμ και το πόσο περιπλέκεται η διαδικασία. (βύσματα, καλώδια, τρόποι έναρξης και πληρωμής).
Υποτίθεται ότι τα Τέσλα έχουν τη λιγότερο επίπονη διαδικασία επαναφόρτισης σε σύγκριση με τα υπόλοιπα ηλεκτρικά. -
@piliourits said in TESLA FORUM:
Δεν ξέρω αν θεωρείται επιχείρημα υπέρ ή κατά της αγοράς των Τέσλα αυτή τη στιγμή, αλλά όποιος έχει οποιοδήποτε εναλλακτικό καύσιμο στην πράξη και το λειτουργεί, κι όχι απλά να κάνει θεωρητικούς υπολογισμούς, είτε ρεύμα, είτε φυσικό αέριο, είτε ακόμη κι Υγραέριο (που τα περισσότερα έχουν μια δεξαμενή όση επιτρέπει το αμάξωμα), ξέρει ότι κάθε περίπου 250 χλμ. ταξιδιού, λίγο πριν ή λίγο μετά, όταν βρει ευκαιρία και περνάει κοντά από σημείο ανεφοδιασμού, θα σταματήσει να γεμίσει.
Είναι ο γενικός κανόνας και οι οποιεσδήποτε μεμονωμενες περιπτώσεις απόκλισης, επιβεβαιώνουν αυτό που οι περισσότεροι κάνουν στην πράξη."Ατελείωτη" απόσταση ταξιδιού επιτρέπει το ντίζελ και η βενζίνη επιτρέπει αρκετά μεγάλη απόσταση, ανάλογα το ρυθμό ταξιδιού. (καθώς και η μικτή χρήση, υγρού + αερίου καυσίμου, που όμως καταργεί την οικονομία κι αποφεύγεται)
Αυτό που αλλάζει στα ηλεκτρικά, είναι ο χρόνος ανεφοδιασμού που χρειάζεται κάθε περίπου 250χλμ και το πόσο περιπλέκεται η διαδικασία. (βύσματα, καλώδια, τρόποι έναρξης και πληρωμής).
Υποτίθεται ότι τα Τέσλα έχουν τη λιγότερο επίπονη διαδικασία επαναφόρτισης σε σύγκριση με τα υπόλοιπα ηλεκτρικά.Η μεγαλη διαφορά των ηλεκτρικών είναι ότι αυτό το άγχος ανεφοδιασμού (σε σχέση με τα αλλά εναλλακτικά καύσιμα) το έχεις μόνο σε ταξίδι, που για τους περισσότερους είναι η συντριπτική μειοψηφία των χιλιομέτρων.
-
Ιδιαιτερα στην επαρχία ποιοι κάνετε 400 χλμ/ημερα;;;
-
Παρασκευή πρωί - Κυριακή πρωί 325 χλμ….
-
Το βράδυ της Παρασκευής θα είχες κοιμηθεί και θα είχες ξανα διαθεσιμα 400-450 χλμ
Το βράδυ του Σαββάτου θα είχες κοιμηθεί και θα είχες ξανα διαθεσιμα 400-450 χλμΕκτός αν δεν κοιμάστε σπίτι σας!
-
@lap said in TESLA FORUM:
Ιδιαιτερα στην επαρχία ποιοι κάνετε 400 χλμ/ημερα;;;
Λαπ κα ντετολ και λοιποί αξιότιμοι κύριοι, αυτό λειτουργεί ανάποδα στην επαρχία. Οι πόλεις εδω είναι 3-5 χλμ απ άκρη σ' άκρη, στα 10χλμ βρισκονται τα χωριά-προάστια και στα 30 είσαι σε άλλο νομό.
Δηλαδη, τα πραγματικά «αστικα» χιλιόμετρα, με φαναρια και συνεχες σταματα ξεκινα, είναι αναλογικά πολύ λιγότερα απ τα χιλόμετρα σε επαρχιακό και αυτοκινητόδρομο.
400 χλμ ημερησίως δεν κάνει κανενας, αλλά εχει άλλο νόημα η αυτονομια γα κάποιον Τρικαλινό ή Γιαννιώτη κι άλλο για έναν Πειραιώτη...
Προσωπικά θα έπαιρνα Τέσλα στο Βόλο. -
Ιδιαιτερα στην επαρχία σαν την δίκη σου, θεωρώ πως ποτε δεν θα ασχοληθείτε με θέματα αυτονομίας! Κάθε μερα θα ξεκινάτε με 500 πλέον στα νεότερα χλμ αυτονομίας!
Τώρα με τα υγρά καύσιμα πι περισσότεροι θα έχετε 200 χλμ διαθέσιμης αυτονομιας και θα νιώθετε και άνετα!
-
@piliourits said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Ιδιαιτερα στην επαρχία ποιοι κάνετε 400 χλμ/ημερα;;;
Λαπ κα ντετολ και λοιποί αξιότιμοι κύριοι, αυτό λειτουργεί ανάποδα στην επαρχία. Οι πόλεις εδω είναι 3-5 χλμ απ άκρη σ' άκρη, στα 10χλμ βρισκονται τα χωριά-προάστια και στα 30 είσαι σε άλλο νομό.
Δηλαδη, τα πραγματικά «αστικα» χιλιόμετρα, με φαναρια και συνεχες σταματα ξεκινα, είναι αναλογικά πολύ λιγότερα απ τα χιλόμετρα σε επαρχιακό και αυτοκινητόδρομο.
400 χλμ ημερησίως δεν κάνει κανενας, αλλά εχει άλλο νόημα η αυτονομια γα κάποιον Τρικαλινό ή Γιαννιώτη κι άλλο για έναν Πειραιώτη...
Προσωπικά θα έπαιρνα Τέσλα στο Βόλο.Όσο πιο πολλά ημερήσια χλμ κάνει κάποιος, τόσο περισσότερο κερδίζει με το ηλεκτρικο. Αρκεί τα ημερήσια χλμ να μην υπερβαίνουν την εμβέλεια του αυτοκινήτου.
-
-
@piliourits said in TESLA FORUM:
παντα χαμογελαω με αυτες τις ειδησεις.
οταν μια εταιρια επι χρονια κανει προσληψεις, δεν ακουγεται κιχ. Μολις ξεκινησει απολυσεις γινεται ο κακος χαμος.
-
Ε ναι, δεν είναι και σημαντικό νέο, αδιάφορο.
Όπως δεν ασχολείται κανένας ούτε με τη μετοχή της εταιρείας ούτε με τις δηλώσεις του τσεου της ούτε με την προοπτική της
-
@piliourits said in TESLA FORUM:
Ε ναι, δεν είναι και σημαντικό νέο, αδιάφορο.
Όπως δεν ασχολείται κανένας ούτε με τη μετοχή της εταιρείας ούτε με τις δηλώσεις του τσεου της ούτε με την προοπτική της
για φουντο παει. Σορταρε οσο μπορεις!
-
Εξαρτάται, αν απολύει τους μαρκετιστες επειδή δεν χρειάζονται πλέον, μήπως πρέπει να επενδύσουμε;
Βασικά πρέπει να πάρουμε μια δεύτερη γνώμη κι από μη φαν μποηζ, να μαστε σίγουροι
TESLA FORUM