-
@netgeo said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Τον τελευταίο καιρό με τις ήπιες θερμοκρασίες σε ΕΟ και κίνηση με τα όρια βλέπω καταναλώσεις μεταξύ 13,5 - 13,0 kWh/ 100 km. Τσάμπα έβαλα τον οικιακό φορτιστή, φορτίζω μια φορά ανα δύο εβδομάδες -προς ώρας- δωρεάν στην Κυριακάτικη βόλτα στο ΙΣΝ
Θύμισε μου ποιο μοντέλο έχεις;
Τα 13-13,5 ειναι σε εθνική οδό;
Σε πόλη πόσο έχεις;Τι σε προβληματίζει με την κατανάλωση;
Με ήρεμη οδήγηση με τα όρια όπως λέει ο κόκκινος τέρας εκεί είναι και το παλιό 3αρι και το highland 3αρι.
Στην πόλη πάλι εκεί είσαι.
Κατανάλωση, αυτονομία δεν είναι προβλήματα εκτός αν κάνεις τα άπιστευτα χιλιόμετρα την μέρα. Τύπου Βάρκιζα Κεφαλλαρι κάθε μέρα.
Εγώ που το πατάω εθνική έχω μέση 20 kwh αλλά πάω 160+, εκεί γράφει το ταξιμετρο.
Απλά να καταλήξω σε ρεαλιστικά νουμερα αυτονομίας
Καθαρά τρόπος οδήγησης, αν πας όπως με hybrid Toyota θα έχεις όσο λέει ο τέρας.
Τώρα αν έχεις το αμάξι έξω στον ηλιο/κρύο μαλλον θα έχεις και μια σχετικη επιβάρυνση.
Εγώ είχα πάντα κοντά στο 19 αλλά σε διαδρομές τύπου ΙΚΕΑ Κηφισός- Μαρούσι με ήρεμη οδήγηση στην αριστερή χωρίς κίνηση το αμάξι έγραψε 13.5.
Αυτό πάρτο σαν ελάχιστο, μετά βάζεις πάνω σαντιγί και κερασακια για γούστα.
Στο ποτάμι με σχετική κίνηση και ήπιες θερμοκρασίες βλέπω και κάτω απο 12.
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Τον τελευταίο καιρό με τις ήπιες θερμοκρασίες σε ΕΟ και κίνηση με τα όρια βλέπω καταναλώσεις μεταξύ 13,5 - 13,0 kWh/ 100 km. Τσάμπα έβαλα τον οικιακό φορτιστή, φορτίζω μια φορά ανα δύο εβδομάδες -προς ώρας- δωρεάν στην Κυριακάτικη βόλτα στο ΙΣΝ
Θύμισε μου ποιο μοντέλο έχεις;
Τα 13-13,5 ειναι σε εθνική οδό;
Σε πόλη πόσο έχεις;Σε εθνική με τα όρια.
Model 3 highland LR
Και στην πόλη εκεί είμαι -
@red_monster said in TESLA FORUM:
Στο ποτάμι με σχετική κίνηση
Από πάπιες;
Να διευκρινήσεις για τους υπόλοιπους μη γνώστες.
-
@lap said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Στο ποτάμι με σχετική κίνηση
Από πάπιες;
Να διευκρινήσεις για τους υπόλοιπους μη γνώστες.
Το ποταμ είναι μόνο ο Πνειος. Όταν ο Ανδρέας ήθελε να τον γυρίσει να ποτίζει τα ΜπΑΜΠΆκια οι υπόλοιποι τρώγατε βελανίδια
-
Νέα έκδοση model y με μεγάλη μπαταρία αλλά χωρίς 4κίνηση και ζεύγος μοτέρ.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Νέα έκδοση model y με μεγάλη μπαταρία αλλά χωρίς 4κίνηση και ζεύγος μοτέρ.
θα το επαιρνες;
το θεωρω καλο να υπαρχουν επιλογες και τοποθετηθηκε ωραια τιμολογιακα μεταξυ του "φτηνου" και του τετρακινητου, αλλα προσωπικα θεωρω οτι η διαφορα τιμης και το κερδος σε εμβελεια ειναι μικρα σε σχεση με το τετρακινητο.
Ειμαι πολυ περιεργος να δω πως θα παει στις πωλησεις. -
Προκαλεί εντύπωση ότι έχει ένα δευτερόλεπτο λιγότερο στο 0-100 από την ελαφρύτερη δικίνητη έκδοση .
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Νέα έκδοση model y με μεγάλη μπαταρία αλλά χωρίς 4κίνηση και ζεύγος μοτέρ.
θα το επαιρνες;
το θεωρω καλο να υπαρχουν επιλογες και τοποθετηθηκε ωραια τιμολογιακα μεταξυ του "φτηνου" και του τετρακινητου, αλλα προσωπικα θεωρω οτι η διαφορα τιμης και το κερδος σε εμβελεια ειναι μικρα σε σχεση με το τετρακινητο.
Ειμαι πολυ περιεργος να δω πως θα παει στις πωλησεις.Πρώτη μου επιλογή θα ήταν το model 3 LR χωρίς τετρακίνηση (νομίζω ότι έδιναν αυτή την επιλογή στις Κάτω Χώρες) αν είχε 4-5 k χαμηλότερη τιμή (αν και με υπεραποσβέσεις η διαφορά μειώνεται αισθητά). Οι επιδόσεις των 4κίνητων LR είναι καταιγιστικές για το 80 % της χρήσης του.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Νέα έκδοση model y με μεγάλη μπαταρία αλλά χωρίς 4κίνηση και ζεύγος μοτέρ.
θα το επαιρνες;
το θεωρω καλο να υπαρχουν επιλογες και τοποθετηθηκε ωραια τιμολογιακα μεταξυ του "φτηνου" και του τετρακινητου, αλλα προσωπικα θεωρω οτι η διαφορα τιμης και το κερδος σε εμβελεια ειναι μικρα σε σχεση με το τετρακινητο.
Ειμαι πολυ περιεργος να δω πως θα παει στις πωλησεις.Πρώτη μου επιλογή θα ήταν το model 3 LR χωρίς τετρακίνηση (νομίζω ότι έδιναν αυτή την επιλογή στις Κάτω Χώρες) αν είχε 4-5 k χαμηλότερη τιμή (αν και με υπεραποσβέσεις η διαφορά μειώνεται αισθητά). Οι επιδόσεις των 4κίνητων LR είναι καταιγιστικές για το 80 % της χρήσης του.
προσωπικα δεν με ενδιαφερει τοσο το θεμα των επιδοσεων (που σε ολα τα τεσλα ειναι υπεραρκετες) οσο μου εχει μεινει ψυχολογικο τραυμα απο το δικινητο (προσθιοκινητο) τιγκουαν που ειχα και σπιναρε ακομα και σε ελαφριες ανηφορες (στεγνο οδοστρωμα). Δεν ξερω αν εφταιγε οτι ηταν δικινητο, οτι ειχε dsg ή δεν ξερωγω τι αλλο. Τα λαστιχα παντως δεν εφταιγαν διοτι ακομα και οταν τα αλλαξε, συνεχιζε να το κανει.
Ειμαι σιγουρος οτι σε τεσλα που εχουν πολυ καλυτερη διαχειριση της ροπης, θα ειχε μικροτερες πιθανοτητες να συμβει, αλλα και παλι, το τραυμα εμεινε -
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Προκαλεί εντύπωση ότι έχει ένα δευτερόλεπτο λιγότερο στο 0-100 από την ελαφρύτερη δικίνητη έκδοση .
δεν πιστευω οτι εχουν βαλει καποιο αλλο κινητηρα, ισως εχουν ρυθμισει διαφορετικα τον υπαρχοντα, πιθανοτατα με την λογικη οτι υπαρχει μεγαλυτερη αποθηκη ενεργειας ή ισως για να δικαιολογησουν και την διαφορα τιμης
Αλλωστε μην ξεχναμε οτι μπορεις να αγορασεις boost για τα LR που ξεκλειδωνει περισσοτερους ίππους -
Μετά την επιδότηση, με 40 χιλιάρικα ένα Υ με καλύτερη μπαταρία, θα βάλει σε πειρασμό περισσότερους.
-
@piliourits said in TESLA FORUM:
Μετά την επιδότηση, με 40 χιλιάρικα ένα Υ με καλύτερη μπαταρία, θα βάλει σε πειρασμό περισσότερους.
δεν ειναι καλυτερη μπαταρια, η ιδια με του lr και του performance ειναι
-
@piliourits said in TESLA FORUM:
Μετά την επιδότηση, με 40 χιλιάρικα ένα Υ με καλύτερη μπαταρία, θα βάλει σε πειρασμό περισσότερους.
42 k
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Προκαλεί εντύπωση ότι έχει ένα δευτερόλεπτο λιγότερο στο 0-100 από την ελαφρύτερη δικίνητη έκδοση .
δεν πιστευω οτι εχουν βαλει καποιο αλλο κινητηρα, ισως εχουν ρυθμισει διαφορετικα τον υπαρχοντα, πιθανοτατα με την λογικη οτι υπαρχει μεγαλυτερη αποθηκη ενεργειας ή ισως για να δικαιολογησουν και την διαφορα τιμης
Αλλωστε μην ξεχναμε οτι μπορεις να αγορασεις boost για τα LR που ξεκλειδωνει περισσοτερους ίππουςΗ αλήθεια είναι ότι πριν κάνα εξάμηνο, είχε διαρρεύσει ότι στην Κίνα έδινε 5.9" για το 0-100 του μικρού Υ. Άβυσσος...
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Νέα έκδοση model y με μεγάλη μπαταρία αλλά χωρίς 4κίνηση και ζεύγος μοτέρ.
θα το επαιρνες;
το θεωρω καλο να υπαρχουν επιλογες και τοποθετηθηκε ωραια τιμολογιακα μεταξυ του "φτηνου" και του τετρακινητου, αλλα προσωπικα θεωρω οτι η διαφορα τιμης και το κερδος σε εμβελεια ειναι μικρα σε σχεση με το τετρακινητο.
Ειμαι πολυ περιεργος να δω πως θα παει στις πωλησεις.Πρώτη μου επιλογή θα ήταν το model 3 LR χωρίς τετρακίνηση (νομίζω ότι έδιναν αυτή την επιλογή στις Κάτω Χώρες) αν είχε 4-5 k χαμηλότερη τιμή (αν και με υπεραποσβέσεις η διαφορά μειώνεται αισθητά). Οι επιδόσεις των 4κίνητων LR είναι καταιγιστικές για το 80 % της χρήσης του.
προσωπικα δεν με ενδιαφερει τοσο το θεμα των επιδοσεων (που σε ολα τα τεσλα ειναι υπεραρκετες) οσο μου εχει μεινει ψυχολογικο τραυμα απο το δικινητο (προσθιοκινητο) τιγκουαν που ειχα και σπιναρε ακομα και σε ελαφριες ανηφορες (στεγνο οδοστρωμα). Δεν ξερω αν εφταιγε οτι ηταν δικινητο, οτι ειχε dsg ή δεν ξερωγω τι αλλο. Τα λαστιχα παντως δεν εφταιγαν διοτι ακομα και οταν τα αλλαξε, συνεχιζε να το κανει.
Ειμαι σιγουρος οτι σε τεσλα που εχουν πολυ καλυτερη διαχειριση της ροπης, θα ειχε μικροτερες πιθανοτητες να συμβει, αλλα και παλι, το τραυμα εμεινεΕφτεγε οτι ηταν μπροστοκινητο και δεν παταγαν καλα οι τροχοι γιατι κανουν δυο δουλειες (δηλ στριβουν επισης). Τα πισωκινητα και σε συνδυασμο με πλατυτερα λαστιχα σπιναρουν πολυ λιγοτερο για την ιδια ιποδυναμη.
Για μενα παντως Τεσλα μονο 4κινητο με δυο κινητηρες. Η διαφορα ειναι μικρη γιατι σου δινει επιδοσεις σουπερ καρ.
-
-
@katafractos17 said in TESLA FORUM:
Αυτόνομο Tesla Model Y πήγε τον οδηγό του στο νοσοκομείο και σώθηκε
με προβληματιζει λιγο η ημερομηνια δημοσιευσης του tweet
-
Πήγα οδήγησα και Υ
Για να δω διαστάσεις
Χάρηκα που ήταν ψηλό. Έχω κακομάθει.
Αλλά ποιοτικα μέσα και εξοπλιστικά υπολείπεται του highland
Αυτό είδικα το LR θα χεστει να πουλάει όταν βγει το juniper
Ήταν έκδοση performance με ζάντες 21
Αλλά κόντεψα να αποκεφαλιστώ μόνος μου από την επιτάχυνση. Τι ήταν αυτό ;;;;;Μια χαρά ήταν πάντως ! Μπαμπάτσικο στα πάντα !
Και είναι ευκολοδήγητα τα άτιμα -
Πάει και αυτός.
Next
-
Και εγώ πήγα εχθές για test drive σε Model 3 Highland Long Range.
Ένιωθα (και οι υπόλοιποι που ήταν μέσα στο αυτοκίνητο) λες και είμαι μέσα σε μαχητικό. Απίστευτα ωμή δύναμη. Απολαυστική εμπειρία.
TESLA FORUM