Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 242
    • 243
    • 244
    • 245
    • 246
    • 487
    • 488
    • 244 / 488
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9745
    283371
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster @netgeo last edited by

      @netgeo said in TESLA FORUM:

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      @netgeo said in TESLA FORUM:

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Τον τελευταίο καιρό με τις ήπιες θερμοκρασίες σε ΕΟ και κίνηση με τα όρια βλέπω καταναλώσεις μεταξύ 13,5 - 13,0 kWh/ 100 km. Τσάμπα έβαλα τον οικιακό φορτιστή, φορτίζω μια φορά ανα δύο εβδομάδες -προς ώρας- δωρεάν στην Κυριακάτικη βόλτα στο ΙΣΝ 😀

      Θύμισε μου ποιο μοντέλο έχεις;
      Τα 13-13,5 ειναι σε εθνική οδό;
      Σε πόλη πόσο έχεις;

      Τι σε προβληματίζει με την κατανάλωση;

      Με ήρεμη οδήγηση με τα όρια όπως λέει ο κόκκινος τέρας εκεί είναι και το παλιό 3αρι και το highland 3αρι.

      Στην πόλη πάλι εκεί είσαι.

      Κατανάλωση, αυτονομία δεν είναι προβλήματα εκτός αν κάνεις τα άπιστευτα χιλιόμετρα την μέρα. Τύπου Βάρκιζα Κεφαλλαρι κάθε μέρα.

      Εγώ που το πατάω εθνική έχω μέση 20 kwh αλλά πάω 160+, εκεί γράφει το ταξιμετρο.

      Απλά να καταλήξω σε ρεαλιστικά νουμερα αυτονομίας

      Καθαρά τρόπος οδήγησης, αν πας όπως με hybrid Toyota θα έχεις όσο λέει ο τέρας.

      Τώρα αν έχεις το αμάξι έξω στον ηλιο/κρύο μαλλον θα έχεις και μια σχετικη επιβάρυνση.

      Εγώ είχα πάντα κοντά στο 19 αλλά σε διαδρομές τύπου ΙΚΕΑ Κηφισός- Μαρούσι με ήρεμη οδήγηση στην αριστερή χωρίς κίνηση το αμάξι έγραψε 13.5.

      Αυτό πάρτο σαν ελάχιστο, μετά βάζεις πάνω σαντιγί και κερασακια για γούστα.

      Στο ποτάμι με σχετική κίνηση και ήπιες θερμοκρασίες βλέπω και κάτω απο 12.

      L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster @iceman7 last edited by

        @iceman7 said in TESLA FORUM:

        @red_monster said in TESLA FORUM:

        Τον τελευταίο καιρό με τις ήπιες θερμοκρασίες σε ΕΟ και κίνηση με τα όρια βλέπω καταναλώσεις μεταξύ 13,5 - 13,0 kWh/ 100 km. Τσάμπα έβαλα τον οικιακό φορτιστή, φορτίζω μια φορά ανα δύο εβδομάδες -προς ώρας- δωρεάν στην Κυριακάτικη βόλτα στο ΙΣΝ 😀

        Θύμισε μου ποιο μοντέλο έχεις;
        Τα 13-13,5 ειναι σε εθνική οδό;
        Σε πόλη πόσο έχεις;

        Σε εθνική με τα όρια.
        Model 3 highland LR
        Και στην πόλη εκεί είμαι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap @red_monster last edited by lap

          @red_monster said in TESLA FORUM:

          Στο ποτάμι με σχετική κίνηση

          Από πάπιες;

          Να διευκρινήσεις για τους υπόλοιπους μη γνώστες.
          😊

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          R 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • R
            red_monster @lap last edited by

            @lap said in TESLA FORUM:

            @red_monster said in TESLA FORUM:

            Στο ποτάμι με σχετική κίνηση

            Από πάπιες;

            Να διευκρινήσεις για τους υπόλοιπους μη γνώστες.
            😊

            Το ποταμ είναι μόνο ο Πνειος. Όταν ο Ανδρέας ήθελε να τον γυρίσει να ποτίζει τα ΜπΑΜΠΆκια οι υπόλοιποι τρώγατε βελανίδια

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • R
              red_monster last edited by

              Νέα έκδοση model y με μεγάλη μπαταρία αλλά χωρίς 4κίνηση και ζεύγος μοτέρ.

              https://www.tesla.com/el_gr/modely/design#overview

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dettol @red_monster last edited by

                @red_monster said in TESLA FORUM:

                Νέα έκδοση model y με μεγάλη μπαταρία αλλά χωρίς 4κίνηση και ζεύγος μοτέρ.

                https://www.tesla.com/el_gr/modely/design#overview

                θα το επαιρνες;
                το θεωρω καλο να υπαρχουν επιλογες και τοποθετηθηκε ωραια τιμολογιακα μεταξυ του "φτηνου" και του τετρακινητου, αλλα προσωπικα θεωρω οτι η διαφορα τιμης και το κερδος σε εμβελεια ειναι μικρα σε σχεση με το τετρακινητο.
                Ειμαι πολυ περιεργος να δω πως θα παει στις πωλησεις.

                D R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimsabas @dettol last edited by

                  Προκαλεί εντύπωση ότι έχει ένα δευτερόλεπτο λιγότερο στο 0-100 από την ελαφρύτερη δικίνητη έκδοση .

                  https://cartalk.gr/

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster @dettol last edited by

                    @dettol said in TESLA FORUM:

                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                    Νέα έκδοση model y με μεγάλη μπαταρία αλλά χωρίς 4κίνηση και ζεύγος μοτέρ.

                    https://www.tesla.com/el_gr/modely/design#overview

                    θα το επαιρνες;
                    το θεωρω καλο να υπαρχουν επιλογες και τοποθετηθηκε ωραια τιμολογιακα μεταξυ του "φτηνου" και του τετρακινητου, αλλα προσωπικα θεωρω οτι η διαφορα τιμης και το κερδος σε εμβελεια ειναι μικρα σε σχεση με το τετρακινητο.
                    Ειμαι πολυ περιεργος να δω πως θα παει στις πωλησεις.

                    Πρώτη μου επιλογή θα ήταν το model 3 LR χωρίς τετρακίνηση (νομίζω ότι έδιναν αυτή την επιλογή στις Κάτω Χώρες) αν είχε 4-5 k χαμηλότερη τιμή (αν και με υπεραποσβέσεις η διαφορά μειώνεται αισθητά). Οι επιδόσεις των 4κίνητων LR είναι καταιγιστικές για το 80 % της χρήσης του.

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dettol @red_monster last edited by

                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                      @dettol said in TESLA FORUM:

                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                      Νέα έκδοση model y με μεγάλη μπαταρία αλλά χωρίς 4κίνηση και ζεύγος μοτέρ.

                      https://www.tesla.com/el_gr/modely/design#overview

                      θα το επαιρνες;
                      το θεωρω καλο να υπαρχουν επιλογες και τοποθετηθηκε ωραια τιμολογιακα μεταξυ του "φτηνου" και του τετρακινητου, αλλα προσωπικα θεωρω οτι η διαφορα τιμης και το κερδος σε εμβελεια ειναι μικρα σε σχεση με το τετρακινητο.
                      Ειμαι πολυ περιεργος να δω πως θα παει στις πωλησεις.

                      Πρώτη μου επιλογή θα ήταν το model 3 LR χωρίς τετρακίνηση (νομίζω ότι έδιναν αυτή την επιλογή στις Κάτω Χώρες) αν είχε 4-5 k χαμηλότερη τιμή (αν και με υπεραποσβέσεις η διαφορά μειώνεται αισθητά). Οι επιδόσεις των 4κίνητων LR είναι καταιγιστικές για το 80 % της χρήσης του.

                      προσωπικα δεν με ενδιαφερει τοσο το θεμα των επιδοσεων (που σε ολα τα τεσλα ειναι υπεραρκετες) οσο μου εχει μεινει ψυχολογικο τραυμα απο το δικινητο (προσθιοκινητο) τιγκουαν που ειχα και σπιναρε ακομα και σε ελαφριες ανηφορες (στεγνο οδοστρωμα). Δεν ξερω αν εφταιγε οτι ηταν δικινητο, οτι ειχε dsg ή δεν ξερωγω τι αλλο. Τα λαστιχα παντως δεν εφταιγαν διοτι ακομα και οταν τα αλλαξε, συνεχιζε να το κανει.
                      Ειμαι σιγουρος οτι σε τεσλα που εχουν πολυ καλυτερη διαχειριση της ροπης, θα ειχε μικροτερες πιθανοτητες να συμβει, αλλα και παλι, το τραυμα εμεινε 🙂

                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • D
                        dettol @dimsabas last edited by dettol

                        @dimsabas said in TESLA FORUM:

                        Προκαλεί εντύπωση ότι έχει ένα δευτερόλεπτο λιγότερο στο 0-100 από την ελαφρύτερη δικίνητη έκδοση .

                        δεν πιστευω οτι εχουν βαλει καποιο αλλο κινητηρα, ισως εχουν ρυθμισει διαφορετικα τον υπαρχοντα, πιθανοτατα με την λογικη οτι υπαρχει μεγαλυτερη αποθηκη ενεργειας ή ισως για να δικαιολογησουν και την διαφορα τιμης 🙂
                        Αλλωστε μην ξεχναμε οτι μπορεις να αγορασεις boost για τα LR που ξεκλειδωνει περισσοτερους ίππους

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • piliourits
                          piliourits last edited by

                          Μετά την επιδότηση, με 40 χιλιάρικα ένα Υ με καλύτερη μπαταρία, θα βάλει σε πειρασμό περισσότερους.

                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                          D R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dettol @piliourits last edited by

                            @piliourits said in TESLA FORUM:

                            Μετά την επιδότηση, με 40 χιλιάρικα ένα Υ με καλύτερη μπαταρία, θα βάλει σε πειρασμό περισσότερους.

                            δεν ειναι καλυτερη μπαταρια, η ιδια με του lr και του performance ειναι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • R
                              red_monster @piliourits last edited by

                              @piliourits said in TESLA FORUM:

                              Μετά την επιδότηση, με 40 χιλιάρικα ένα Υ με καλύτερη μπαταρία, θα βάλει σε πειρασμό περισσότερους.

                              42 k

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas @dettol last edited by

                                @dettol said in TESLA FORUM:

                                @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                Προκαλεί εντύπωση ότι έχει ένα δευτερόλεπτο λιγότερο στο 0-100 από την ελαφρύτερη δικίνητη έκδοση .

                                δεν πιστευω οτι εχουν βαλει καποιο αλλο κινητηρα, ισως εχουν ρυθμισει διαφορετικα τον υπαρχοντα, πιθανοτατα με την λογικη οτι υπαρχει μεγαλυτερη αποθηκη ενεργειας ή ισως για να δικαιολογησουν και την διαφορα τιμης 🙂
                                Αλλωστε μην ξεχναμε οτι μπορεις να αγορασεις boost για τα LR που ξεκλειδωνει περισσοτερους ίππους

                                Η αλήθεια είναι ότι πριν κάνα εξάμηνο, είχε διαρρεύσει ότι στην Κίνα έδινε 5.9" για το 0-100 του μικρού Υ. Άβυσσος...

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • W
                                  wantone @dettol last edited by

                                  @dettol said in TESLA FORUM:

                                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                                  @dettol said in TESLA FORUM:

                                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                                  Νέα έκδοση model y με μεγάλη μπαταρία αλλά χωρίς 4κίνηση και ζεύγος μοτέρ.

                                  https://www.tesla.com/el_gr/modely/design#overview

                                  θα το επαιρνες;
                                  το θεωρω καλο να υπαρχουν επιλογες και τοποθετηθηκε ωραια τιμολογιακα μεταξυ του "φτηνου" και του τετρακινητου, αλλα προσωπικα θεωρω οτι η διαφορα τιμης και το κερδος σε εμβελεια ειναι μικρα σε σχεση με το τετρακινητο.
                                  Ειμαι πολυ περιεργος να δω πως θα παει στις πωλησεις.

                                  Πρώτη μου επιλογή θα ήταν το model 3 LR χωρίς τετρακίνηση (νομίζω ότι έδιναν αυτή την επιλογή στις Κάτω Χώρες) αν είχε 4-5 k χαμηλότερη τιμή (αν και με υπεραποσβέσεις η διαφορά μειώνεται αισθητά). Οι επιδόσεις των 4κίνητων LR είναι καταιγιστικές για το 80 % της χρήσης του.

                                  προσωπικα δεν με ενδιαφερει τοσο το θεμα των επιδοσεων (που σε ολα τα τεσλα ειναι υπεραρκετες) οσο μου εχει μεινει ψυχολογικο τραυμα απο το δικινητο (προσθιοκινητο) τιγκουαν που ειχα και σπιναρε ακομα και σε ελαφριες ανηφορες (στεγνο οδοστρωμα). Δεν ξερω αν εφταιγε οτι ηταν δικινητο, οτι ειχε dsg ή δεν ξερωγω τι αλλο. Τα λαστιχα παντως δεν εφταιγαν διοτι ακομα και οταν τα αλλαξε, συνεχιζε να το κανει.
                                  Ειμαι σιγουρος οτι σε τεσλα που εχουν πολυ καλυτερη διαχειριση της ροπης, θα ειχε μικροτερες πιθανοτητες να συμβει, αλλα και παλι, το τραυμα εμεινε 🙂

                                  Εφτεγε οτι ηταν μπροστοκινητο και δεν παταγαν καλα οι τροχοι γιατι κανουν δυο δουλειες (δηλ στριβουν επισης). Τα πισωκινητα και σε συνδυασμο με πλατυτερα λαστιχα σπιναρουν πολυ λιγοτερο για την ιδια ιποδυναμη.

                                  Για μενα παντως Τεσλα μονο 4κινητο με δυο κινητηρες. Η διαφορα ειναι μικρη γιατι σου δινει επιδοσεις σουπερ καρ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • katafractos17
                                    katafractos17 last edited by

                                    Αυτόνομο Tesla Model Y πήγε τον οδηγό του στο νοσοκομείο και σώθηκε

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dettol @katafractos17 last edited by

                                      @katafractos17 said in TESLA FORUM:

                                      Αυτόνομο Tesla Model Y πήγε τον οδηγό του στο νοσοκομείο και σώθηκε

                                      με προβληματιζει λιγο η ημερομηνια δημοσιευσης του tweet 😄

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iceman7 last edited by

                                        Πήγα οδήγησα και Υ
                                        Για να δω διαστάσεις
                                        Χάρηκα που ήταν ψηλό. Έχω κακομάθει.
                                        Αλλά ποιοτικα μέσα και εξοπλιστικά υπολείπεται του highland
                                        Αυτό είδικα το LR θα χεστει να πουλάει όταν βγει το juniper
                                        Ήταν έκδοση performance με ζάντες 21
                                        Αλλά κόντεψα να αποκεφαλιστώ μόνος μου από την επιτάχυνση. Τι ήταν αυτό ;;;;;

                                        Μια χαρά ήταν πάντως ! Μπαμπάτσικο στα πάντα !
                                        Και είναι ευκολοδήγητα τα άτιμα

                                        D R 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Πάει και αυτός.

                                          Next

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            supergeorge last edited by

                                            Και εγώ πήγα εχθές για test drive σε Model 3 Highland Long Range.

                                            Ένιωθα (και οι υπόλοιποι που ήταν μέσα στο αυτοκίνητο) λες και είμαι μέσα σε μαχητικό. Απίστευτα ωμή δύναμη. Απολαυστική εμπειρία.

                                            P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 242
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 244 / 488
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr