Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 577
    • 578
    • 579
    • 580
    • 581
    • 900
    • 901
    • 579 / 901
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18010
    407877
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      civil357 last edited by

      Η Νορβηγία κατακτήθηκε σχετικά εύκολα και δεν υπήρξε αξιόλογη αντίσταση , μάλιστα συγκρότησε και αρκετές δυνάμεις εθελοντών ss, η Σουηδία ήταν "ουδέτερη" αλλά πουλούσε μία χαρά τον πολύτιμο σιδηρομετάλλευμά της στους Γερμανούς και η Φιλανδία ήταν σύμμαχος του άξονα μέχρι το 44 περίπου .

      R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • W
        wantone last edited by

        H Νορβηγια και η Φιλανδια ηταν συμμαχοι των Γερμανων και η Σουηδια συμπαθες εθνος οπως και η Ελβετια. Η Νορβηγια εβγαλε πολυ πετρελαιο μετα τον πολεμο απο εκει προερχετε ο πλουτος της. Η Σουηδια η οποια ειχε κατακτησει και την Φιλανδια για εκαντονταδες χρονια ηταν υπερδυναμη της περιοχης και εχει αρκετη βιομηχανια κλπ.

        Η Ελβετια μαζεψε ολο τον χρυσο, τα εργα τεχνης και πολλα χρηματα που κλαπηκαν απο τα θυματα των Γερμανων και απο ενα εθνος με παμφτωχους αγελαδοβοσκους εγινε ενα απο τα πλουσιοτερα στον κοσμο.

        κλπ κλπ

        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone last edited by

          Την ιδια περιοδο η Ελλαδα καταστραφηκε σε συνδυασμο και με τον εμφυλιο που ακολουθησε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol last edited by

            μην ξεχασετε να βαλετε και τα 400 χρονια τουρκοκρατιας στο ζυγι!

            C T 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • R
              red_monster @wantone last edited by red_monster

              @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              H Νορβηγια και η Φιλανδια ηταν συμμαχοι των Γερμανων και η Σουηδια συμπαθες εθνος οπως και η Ελβετια. Η Νορβηγια εβγαλε πολυ πετρελαιο μετα τον πολεμο απο εκει προερχετε ο πλουτος της. Η Σουηδια η οποια ειχε κατακτησει και την Φιλανδια για εκαντονταδες χρονια ηταν υπερδυναμη της περιοχης και εχει αρκετη βιομηχανια κλπ.

              Η Ελβετια μαζεψε ολο τον χρυσο, τα εργα τεχνης και πολλα χρηματα που κλαπηκαν απο τα θυματα των Γερμανων και απο ενα εθνος με παμφτωχους αγελαδοβοσκους εγινε ενα απο τα πλουσιοτερα στον κοσμο.

              κλπ κλπ

              Όχι δα, οι Νορβηγοί αμύνθηκαν σθεναρά με τα παράκτια πυροβολεία τους. Την καγκελόπορτα της Νοβηγίας για την επέλαση των Γερμανών άνοιξε ο σύγχρονος εφιάλτης, Βίντκουν Κουίσλιγκ. Οπότε ΟΧΙ οι Νορβηγοί δεν ήταν σύμμαχοι των Γερμανών, θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε εδώ μέσα.

              W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster @civil357 last edited by red_monster

                @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Η Νορβηγία κατακτήθηκε σχετικά εύκολα και δεν υπήρξε αξιόλογη αντίσταση , μάλιστα συγκρότησε και αρκετές δυνάμεις εθελοντών ss, η Σουηδία ήταν "ουδέτερη" αλλά πουλούσε μία χαρά τον πολύτιμο σιδηρομετάλλευμά της στους Γερμανούς και η Φιλανδία ήταν σύμμαχος του άξονα μέχρι το 44 περίπου .

                Οι Νορβηγοί με τα παράκτια πυροβολεία τους κατέστρεψαν το σύνολο -σχεδόν- των ελαφρών σκαφών των Γερμανών. Για την κυβέρνηση μαριονέτα που ανέλαβε ο Κουίσκλογκ κρίθηκε ένοχος για εσχάτη προδοσία και εκτελέστηκε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser @dettol last edited by

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  μην ξεχασετε να βαλετε και τα 400 χρονια τουρκοκρατιας στο ζυγι!

                  Γιατί δεν μπαίνουν ;
                  Όπου πέρασαν οι Ιταλοί είτε ως Βενετσιάνοι η αλλιώς άφησαν πράγματα πίσω τους.

                  Το ίδιο και οι Αυστριακοί στα Βαλκάνια.

                  Ακόμα και οι Εγγλέζοι στην Κύπρο και στα Επτάνησα.

                  Και πέρα από κτίσματα άφησαν και θεσμούς και κτηματολόγια.

                  Οι Τούρκοι τι άφησαν πέρα από 5 τζαμιά και 5 χαμάμ.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • C
                    criuser last edited by

                    Επειδή είμαι έξω και δεν είναι εύκολο να ψάξω θυμάμαι κάτι μάχες στο Μπέργκεν θαλάσσιες και αποβάσεις που έπαιζαν Γερμανοί και Βρετανοί.
                    Στις χώρες αυτές όμως υπήρχε άλλου είδους αντιμετώπιση από τους Γερμανούς και τους Νορβηγούς μεταξύ τους αφού είναι κάπως συγγενικά φύλα.

                    Καμία σχέση με τα όσα έκαναν εδώ.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap @criuser last edited by lap

                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Επειδή είμαι έξω και δεν είναι εύκολο να ψάξω

                      Ρώτα καποιον ταξιτζή. Θα το ξέρει

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        criuser last edited by

                        Δεν βρίσκω εύκολα ταξί νταστερ για να μπω να ρωτήσω...

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Ακόλουθα τις λαδιες στον δρόμο και θα το βρεις.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • T
                            teo-mak @dettol last edited by

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            μην ξεχασετε να βαλετε και τα 400 χρονια τουρκοκρατιας στο ζυγι!

                            Εγώ περιμένω να δω ποτέ θα μπουν οι Βησιγοτθοι στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης .😆

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dettol @teo-mak last edited by

                              @teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              μην ξεχασετε να βαλετε και τα 400 χρονια τουρκοκρατιας στο ζυγι!

                              Εγώ περιμένω να δω ποτέ θα μπουν οι Βησιγοτθοι στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης .😆

                              ο youtuber "electric viking" μετραει; 🙂

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                tgd last edited by tgd

                                Συμφωνώ για το Μπαράχας στη Μαδρίτη. Πολύ άβολο σε διάταξη, αλλά πανέμορφος ο νέος αεροσταθμός, ειδικά από το εσωτερικό (που φυσικά όλοι οι επιβάτες έτσι θα το βλέπουν).
                                Όσο για τον ανατολικό αεροσταθμό του Ελληνικού, ευτυχώς θα διατηρηθεί. Αλλά όποιος έχει δει τα αυθεντικά σχέδια του Σααρίνεν, κλαίει για το τι τσιγκουνιές έγιναν στην κατασκευή. Θα προτιμούσα η Λάμδα να αποφάσιζε να το ανακατασκευάσει με βάσει τα αρχικά σχέδια, τουλάχιστον τη στέγη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  «Στη χώρα μας» τόνισε χαρακτηριστικά «έχουμε ένα φορτιστή ανά δυο ηλεκτρικά οχήματα και αυτή την αναλογία στοχεύουμε να την διατηρήσουμε κατά το δυνατό.

                                  Όταν η πολιτική ηγεσία μας κοροιδεύει χοντρό γαζί...
                                  Μα κυρία Αλεξοπούλου (υφυπουργέσσα η κυρία), είναι τόσο λίγα αυτή τη στιγμή τα ηλεκτρικά στη χώρα, και τόσο ελάχιστοι αυτοί που τα φορτίζουν δημοσίως και όχι στη γκαραζάρα τους, που ΠΡΟΦΑΝΩΣ οι φορτιστές φτάνουν και περισσεύουν (όπου υπάρχουν βέβαια).

                                  Το ζήτημα είναι το εξής: θέλετε το 2035 η αγορά να προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα = 130.000 τεμάχια το χρόνο και βάλε. Τι θα κάνετε τότεΣ? Θα 'φυτεύετε' και 65.000 φορτιστές κάθε χρόνο? Που θα βρείτε: χώρο για τους φορτιστές, ρεύμα για να τους ταίσετε, υποσταθμούς να δίνουν στο κύκλωμα για να μην 'πέσει', συνεργεία να τους κάνουν σέρβις και χωροφύλακες να τους φυλάνε από βανδαλισμούς?

                                  https://www.euro2day.gr/news/economy/article/2239646/alexopoyloy-ehoyme-enan-fortisth-ana-dyo-hlektrika.html

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • W
                                    wantone @red_monster last edited by

                                    @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    H Νορβηγια και η Φιλανδια ηταν συμμαχοι των Γερμανων και η Σουηδια συμπαθες εθνος οπως και η Ελβετια. Η Νορβηγια εβγαλε πολυ πετρελαιο μετα τον πολεμο απο εκει προερχετε ο πλουτος της. Η Σουηδια η οποια ειχε κατακτησει και την Φιλανδια για εκαντονταδες χρονια ηταν υπερδυναμη της περιοχης και εχει αρκετη βιομηχανια κλπ.

                                    Η Ελβετια μαζεψε ολο τον χρυσο, τα εργα τεχνης και πολλα χρηματα που κλαπηκαν απο τα θυματα των Γερμανων και απο ενα εθνος με παμφτωχους αγελαδοβοσκους εγινε ενα απο τα πλουσιοτερα στον κοσμο.

                                    κλπ κλπ

                                    Όχι δα, οι Νορβηγοί αμύνθηκαν σθεναρά με τα παράκτια πυροβολεία τους. Την καγκελόπορτα της Νοβηγίας για την επέλαση των Γερμανών άνοιξε ο σύγχρονος εφιάλτης, Βίντκουν Κουίσλιγκ. Οπότε ΟΧΙ οι Νορβηγοί δεν ήταν σύμμαχοι των Γερμανών, θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε εδώ μέσα.

                                    Γερμανοι Δανοι Σουηδοι και Νορβηγοι ειναι οπως ειπε και ο κριουζερ ειναι οχι μονο συγγενικοι λαοι αλλα εχουν στενη συγγενια γιαυτο και η Σουηδια τους υποστηριζε. Το ιδιο με τους Ελβετογερμανους, Αυστριακους, Σαξωνες, Φραγκους κλπ ολοι αυτοι ειναι Γερμανοι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • W
                                      wantone @criuser last edited by

                                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      μην ξεχασετε να βαλετε και τα 400 χρονια τουρκοκρατιας στο ζυγι!

                                      Γιατί δεν μπαίνουν ;
                                      Όπου πέρασαν οι Ιταλοί είτε ως Βενετσιάνοι η αλλιώς άφησαν πράγματα πίσω τους.

                                      Το ίδιο και οι Αυστριακοί στα Βαλκάνια.

                                      Ακόμα και οι Εγγλέζοι στην Κύπρο και στα Επτάνησα.

                                      Και πέρα από κτίσματα άφησαν και θεσμούς και κτηματολόγια.

                                      Οι Τούρκοι τι άφησαν πέρα από 5 τζαμιά και 5 χαμάμ.

                                      Σωστα αλλα το 1204 οι σταυροφοροι ηταν αυτοι που τελειωσαν την αυτοκρατορια (βλακειες του αυτοκρατορα που νομιζε οτι θα τους χρησιμοποιησει). Οι Τουρκοι παντως τα τελευταια 100 χρονια και ποιο εξυπνοι απο εμας ηταν και δεν εμπλεξαν στον ΒΠΠ και εχουν αναπτυξει τρομερη βιομηχανικη δυναμη τα τελευταια χρονια. οποτε ικανοτητες εχουν.

                                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ntinaras
                                        ntinaras @jammamon last edited by

                                        @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Το Βενιζέλος είναι το χειρότερο αεροδρόμιο του κόσμου μόνο και μόνο επειδή στερείται κάθε αισθητικής, πόσο μάλλον ελληνικής ταυτότητας. Λες και βρίσκεσαι σε γραμμή παραγωγής σε κάποιο εργοστάσιο.
                                        Το ίδιο ισχύει btw για τα περισσότερα νέα μεγάλα κτήρια και τις γέφυρες της Αθήνας. Βλέπε πινακοθήκη κτλ.

                                        Θα διαφωνησω, ειναι ενα απο τα καλυτερα που εχω ταξιδεψει. με μεγαλη διαφορα.
                                        Στα περισσοτερα του εξωτερικου, ακομα και σε "σοβαρες" χωρες, ειναι αθλια. Βρωμικα, με ελαχιστο και αγενες προσωπικο και τεραστιες ουρες σε ελεγχους.

                                        Παντως ειναι πολυ καλη λυση οι φορτιστες σε παρκινγκ, ακομα και αργης φορτισης να ηταν, πχ μεχρι 1-2kw, θα αρκουν για να φορτισει ενα αμαξι αμα λειπεις ακομα και ενα σκ.

                                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster @ntinaras last edited by

                                          @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Το Βενιζέλος είναι το χειρότερο αεροδρόμιο του κόσμου μόνο και μόνο επειδή στερείται κάθε αισθητικής, πόσο μάλλον ελληνικής ταυτότητας. Λες και βρίσκεσαι σε γραμμή παραγωγής σε κάποιο εργοστάσιο.
                                          Το ίδιο ισχύει btw για τα περισσότερα νέα μεγάλα κτήρια και τις γέφυρες της Αθήνας. Βλέπε πινακοθήκη κτλ.

                                          Θα διαφωνησω, ειναι ενα απο τα καλυτερα που εχω ταξιδεψει. με μεγαλη διαφορα.
                                          Στα περισσοτερα του εξωτερικου, ακομα και σε "σοβαρες" χωρες, ειναι αθλια. Βρωμικα, με ελαχιστο και αγενες προσωπικο και τεραστιες ουρες σε ελεγχους.

                                          Παντως ειναι πολυ καλη λυση οι φορτιστες σε παρκινγκ, ακομα και αργης φορτισης να ηταν, πχ μεχρι 1-2kw, θα αρκουν για να φορτισει ενα αμαξι αμα λειπεις ακομα και ενα σκ.

                                          Συμφωνώ για ελ βελ, μια χαρά είναι. Δεν έχω πετύχει ποτέ τις ουρές που έχω πετύχει σε Άμστερνταμ, Σανγκάη και Ινσταμπούλ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Ούτε μια φορά δεν έχω δει τα αεροδρόμια αν είναι όμορφα. Απλά ψάχνομαι δεξιά και αριστερά προς τα πού πάω.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 577
                                            • 578
                                            • 579
                                            • 580
                                            • 581
                                            • 900
                                            • 901
                                            • 579 / 901
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr