Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD FORUM
    • 1
    • 2
    • 238
    • 239
    • 240
    • 241
    • 242
    • 247
    • 248
    • 240 / 248
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    89
    4957
    93259
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • georgekn
      georgekn last edited by

      Το είχατε διαβάσει αυτό....

      https://www.lifo.gr/now/world/thriler-me-ton-thanato-tis-syzygoy-toy-synidioktiti-ton-boston-celtics-se-limni-toy-texas

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • panos2171
        panos2171 last edited by

        Τι σχέση έχει αυτό με τη Ford?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • alexandros-k
          alexandros-k last edited by alexandros-k

          Και τα Φορντ μπορουν να πεσουν σε νερο

          T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            teo-mak @alexandros-k last edited by

            @alexandros-k said in FORD FORUM:

            Και τα Φορντ μπορουν να πεσουν γεμίσουν σε νερο

            Για το mondeo μου μιλάτε; 😆

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              stefan147 last edited by

              Τελικα λυθηκε το μυστηριο και μαλιστα το ελυσε η γυναικα μου! Στο νορμαλ βγαζει αυτο το χρεπι (μοντεο δεν ξερω τι ειναι) ενω στο σπορτ βγαζει Μασταγκ.

              20240408_000935.jpg

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                Gol @Gol last edited by

                @gol said in FORD FORUM:

                Χαιρετε.
                Ας σημειωθη και εδω.

                Προσοχη στον ιμαντα χρονισμου για 1.0 fiesta mk 7 και focus mk3.
                Αλλαγη ανα δεκαετια ή 240000 χιλιομετρα (150000 μιλια).

                Ειναι εμβαπτισμενος στο λιπαντικο (λαδι) και ειναι ακριβη η αλλαγη του.

                Προσοχη στην αλλαγη λιπαντικου (λαδιου).
                Συχνη αλλαγη, ΜΟΝΟ με το συνιστωμενο λιπαντικο (λαδι), ωστε να διατηρειται και ο ιμαντας.
                Αλλα λιπαντικα (λαδια) εχουν συστατικα τα οποια φθειρουν πολυ τον ιμαντα και διαλυεται.

                Προδιαγραφή λιπαντικού (λαδιού) για 1.0 μκ7 φιεστα (και μκ3 φοκους).
                5-20
                WSS-M2C948-B

                API SN και ILSAC GF-5.

                Υπαρχουν αναφορες οτι πιθανως, ο φθαρμενος ιμάντας να επηρεάσει το φρεναρισμα και την αντλια τούρμπο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  famas last edited by

                  C-MAX του 2016 Βενζίνη 1.0 στα 180Κ αβασάνιστα ως τότε, κούρεψε δόντια με αποτέλεσμα να στραβώσει βαλβίδες. Δεν είχε αλλαχτεί ποτέ. Το καλό είναι ότι οι βαλβίδες είναι μόνο 12, οπότε πειράχτηκαν μερικές.
                  Αντιπροσωπεία άγγιξε το 1,5Κ η επισκευή.

                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimitrioskosmas @famas last edited by

                    @famas said in FORD FORUM:

                    C-MAX του 2016 Βενζίνη 1.0 στα 180Κ αβασάνιστα ως τότε, κούρεψε δόντια με αποτέλεσμα να στραβώσει βαλβίδες. Δεν είχε αλλαχτεί ποτέ. Το καλό είναι ότι οι βαλβίδες είναι μόνο 12, οπότε πειράχτηκαν μερικές.
                    Αντιπροσωπεία άγγιξε το 1,5Κ η επισκευή.

                    κακώς τον άφησες τόσα χλμ., αν ευθύνεσαι εσύ...η ford λεει για 200.000χλμ η 10 χρόνια αλλά ουτε αυτοί το πιστεύουν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • F
                      famas last edited by

                      Το αυτοκίνητο ούτε λάμπα δεν είχε κάψει ως τότε. Πάλι καλά που δεν τον έκοψε εντελώς τον ιμάντα, να κάνει πιο μεγάλη ζημιά. Θεωρητικά ήταν εντός πλαισίων μη αλλαγής, θεωρητικά πάντα, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική.

                      https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ilias-a @famas last edited by

                        @famas said in FORD FORUM:

                        Το αυτοκίνητο ούτε λάμπα δεν είχε κάψει ως τότε. Πάλι καλά που δεν τον έκοψε εντελώς τον ιμάντα, να κάνει πιο μεγάλη ζημιά. Θεωρητικά ήταν εντός πλαισίων μη αλλαγής, θεωρητικά πάντα, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική.

                        Η ιδια ακριβως ζημια ειναι, σχεδον παντα κουρευει τα δοντια στο γραναζι του στροφαλου (αφου αυτος δινει την κινηση και στα πανω) και υστερα ο ιμαντας μενει ακινητοποιημενος, οι εκκεντροφοροι δεν γυρνανε οπως οταν κοπει. Η μεγαλυτερη ζημια γινετε οταν χαλασει ο τεντωτηρας ή καποιο σταθερο ραουλο και ο ιμαντας γυριζει στο μιζαρισμα, εκει δεν τη γλυτωνει καμια βαλβιδα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • ken11
                          ken11 last edited by

                          To δικο μου 1.0αρη ειναι του 2015,συμπληρωνει το καλοκαιρι 9 ετη και εχει γυρω στα 80.000 χιλ,με παιρνει να το αφησω για 10ετια? Ποσα πρεπει να υπολογισω για την αλλαγη του,500+ σε συνεργειο?

                          F D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            famas @ken11 last edited by

                            @ken11 said in FORD FORUM:

                            To δικο μου 1.0αρη ειναι του 2015,συμπληρωνει το καλοκαιρι 9 ετη και εχει γυρω στα 80.000 χιλ,με παιρνει να το αφησω για 10ετια? Ποσα πρεπει να υπολογισω για την αλλαγη του,500+ σε συνεργειο?

                            640 τελευταία τιμή σε εξουσιοδοτημένο με παραστατικά FORD. Μοντέλο 3/2015 με λίγο πάνω από 100Κ χλμ, ο ιμάντας βγήκε με μικρή αλλά υπαρκτή φθορά.

                            https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dimitrioskosmas @ken11 last edited by

                              @ken11 said in FORD FORUM:

                              To δικο μου 1.0αρη ειναι του 2015,συμπληρωνει το καλοκαιρι 9 ετη και εχει γυρω στα 80.000 χιλ,με παιρνει να το αφησω για 10ετια? Ποσα πρεπει να υπολογισω για την αλλαγη του,500+ σε συνεργειο?

                              αν σκέφτεσαι να κρατήσεις το αυτοκίνητο καλό είναι να τον αλλάξεις σύντομα, μέχρι τέλος του χρόνου θα έλεγα

                              ken11 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ken11
                                ken11 @dimitrioskosmas last edited by

                                @dimitrioskosmas said in FORD FORUM:

                                αν σκέφτεσαι να κρατήσεις το αυτοκίνητο καλό είναι να τον αλλάξεις σύντομα, μέχρι τέλος του χρόνου θα έλεγα

                                Ναι θα το κρατήσω το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια ακόμη.Εχει δύο μάρκες ιμάντα χρονισμού αν δεν κάνω λαθος,η Ford τι βαζει,continental? Είναι κάποιος πιο ανθεκτικός η βάζεις πάλι τον ίδιο όπως είχε εξ'αρχης?

                                D G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimitrioskosmas @ken11 last edited by

                                  @ken11 said in FORD FORUM:

                                  @dimitrioskosmas said in FORD FORUM:

                                  αν σκέφτεσαι να κρατήσεις το αυτοκίνητο καλό είναι να τον αλλάξεις σύντομα, μέχρι τέλος του χρόνου θα έλεγα

                                  Ναι θα το κρατήσω το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια ακόμη.Εχει δύο μάρκες ιμάντα χρονισμού αν δεν κάνω λαθος,η Ford τι βαζει,continental? Είναι κάποιος πιο ανθεκτικός η βάζεις πάλι τον ίδιο όπως είχε εξ'αρχης?

                                  Eγω είχα βάλει γνήσιο ιμαντα, τεντωτήρα, αντλια νερού (1600 ecoboost) και SKF τον ιμάντα δυναμό
                                  πάρε εδώ
                                  https://fordvasilakis.gr/ τηλέφωνο και πάρε προσφορές για τα γνήσια ανταλλακτικά και aftermarket και μετά αποφασίζεις. Κάνει καλές τιμές στα γνήσια.

                                  νομίζω η ford βάζει dayco

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    Gol @ken11 last edited by

                                    @ken11 said in FORD FORUM:

                                    @dimitrioskosmas said in FORD FORUM:

                                    αν σκέφτεσαι να κρατήσεις το αυτοκίνητο καλό είναι να τον αλλάξεις σύντομα, μέχρι τέλος του χρόνου θα έλεγα

                                    Ναι θα το κρατήσω το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια ακόμη.Εχει δύο μάρκες ιμάντα χρονισμού αν δεν κάνω λαθος,η Ford τι βαζει,continental? Είναι κάποιος πιο ανθεκτικός η βάζεις πάλι τον ίδιο όπως είχε εξ'αρχης?

                                    Dayco η φορντ, ωστοσο εχει αναφερθη οτι ο κοντιντενταλ ειναι ενισχυμενος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      slowmotion last edited by

                                      Τα FORD ecoboost focus και Fiesta εχουν ολα τον ιμαντα σε λαδι?
                                      Κατι διαβασα για αδυναμιες αυτης της τεχνολογιας

                                      G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Ισχύει. Μάπα

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          Gol @slowmotion last edited by

                                          @slowmotion said in FORD FORUM:

                                          Τα FORD ecoboost focus και Fiesta εχουν ολα τον ιμαντα σε λαδι?
                                          Κατι διαβασα για αδυναμιες αυτης της τεχνολογιας

                                          Οχι. Τα χιλιαρια και οχι ολα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ken11
                                            ken11 last edited by

                                            Εχει αντικατασταθει με καδενα στα τελευταια μοντελα,αυτο εχει αναφερθει αλλα δεν το εχω διασταυρωσει,ουτως η αλλως τα μοντελα ειναι προς καταργηση,αλλα καλο ειναι να γνωριζουμε διοτι καποιος ισως ενδιαφερθει να αγορασει.

                                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 240 / 248
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr