Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Stellantis ελλαδα=κλεψια?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Stellantis ελλαδα=κλεψια?
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 10 / 12
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    229
    13325
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jamesd @piliourits last edited by jamesd

      @piliourits said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

      Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο, είναι απ τις λίγες εταιρείες που βρίσκεις κατά καιρούς πραγματικές ευκαιρίες και προσφορές (κι όχι μόνο λίγα κατοστάρικα έκπτωση).
      Προσφορές που να σκέφτεσαι, και βλάβη να βγάλει, λογω αξιοπιστίας, έχεις απ την εκπτωση αγοράς το χρηματικό περιθώριο να τη φτιάξεις.
      Ενώ στα επαγγελματικά τιμολόγια και λίζινγκ, μάλλον παίζει μπάλα μόνη της.

      Αυτό που λες ίσχυε παλιά. Τώρα ο στελαντις κάνει προσφορές σε πολύ φουσκωμένες τιμές για να τις φέρει στα επίπεδα των ανταγωνιστών…π.χ. παλιά για το c3 aircross πήγαινες αντιπροσωπεία και στο δίναν full εξοπλισμένο με 23κ. Πλέον κοβουν 2000 από το aircross ή 3500 από τα οπελ και όλα πάλι ακριβά είναι. Από το leasing σώθηκε, ιδιώτης θα πάρει αμάξι άλλης εταιρίας με το τόσα λεφτά. Άσε που με την τιμολόγηςή τους έχουν γεμίσει τον κόσμο με κακο εξοπλισμένα αυτοκίνητα (βλ. Peugeot Active pack, Opel GS κλπ.) που και ακριβά είναι και δεν έχουν ένα ACC.
      Πουλάνε 2008 allure κοντά στα 31Κ και με +500 παίρνεις qashqai premium (εντάξει χάνεις αισθητήρες μπρος πίσω αλλά έχεις όλα τα αλλά +blind spot και ADAS που στο euro ncap παίρνουν very good, έναντι entry των Peugeot).
      Κακο εξοπλισμένα στις χαμηλές τιμες, πανάκριβα με καλό εξοπλισμό, όμορφα και αμφιβόλου αξιοπιστίας (βλ. @gatoz 😁 ) αμάξια.

      P A 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        To ACC όντως το δίνουν μόνο στην πιο πλούσια έκδοση. Αυτό είναι περίεργο σε σχέση με τα γιαπωνέζικα που το δίνουν από την αρχή, αλλά μπορεί να είναι και θέμα μάρκετινγκ.

        Δηλαδή αν οι πελάτες δεν το αξιολογούν τόσο, μπορεί να μην το κάνουν.
        Αντίθετα έδιναν από την βασική άλλα πράγματα, όπως αναδιπλούμενους, αισθητήρες πίσω, κάμερες κλπ που οι γιαπωνέζοι δεν τα δίνουν στις πρώτες εκδόσεις.

        Πιθανόν και αυτοί να έχουν τα ανάλογα ακούσματα από το μάρκετινγκ τους.

        Το αιρκρος παλιά όταν το έδιναν 23000 το αυτόματο πετρέλαιο, επειδή το αμάξι είναι πλέον στο τέλος της καριέρας του, όπως και το κρόσλαντ, ήταν όντως συνολικά σαν αυτοκίνητο, 2 κατηγορίες πάνω από οποιοδήποτε της τότε αγοράς, κάτι στόνικ, τ-κρος, μάζντα cx-3, το παλιό 2008, κόνα κλπ.

        Μετά τον κόβιντ βέβαια πέρασαν μία φάση που ανέβασαν πολύ τιμές, προφανώς στην λογική, ότι δεν έχω να πουλήσω, ευκαιρία είναι να βγάλω περισσότερα ανά αμάξι και όταν ομαλοποιήθηκε η αγορά των προμηθευτών τους, άρχισε να υπάρχει και κάποια έκπτωση.

        Στην τελευταία διαμόρφωση με τις λιγότερες εκδόσεις, υπάρχουν καλές τιμές και αν έχουν και εκπτώσεις σε αυτές, υπάρχουν πολύ καλές.

        Σήμερα οι βασικές των 2008 και 3008 σε αυτόματα πετρέλαια είναι καλές τιμές.

        Το ίδιο και η μεσαία αυτόματη έκδοση του 5 αιρκρος, σε πετρέλαιο, ή σε υβριδική βενζίνη.

        Ο Πηλιουρίτης που έγραψε για προσφορές, πήρε το αυτόματο πετρέλαιο Αιρκρος στο κλείσιμο του κόβιντ το 2020, μόλις στα 20800 και εγώ πήρα το δικό μου τον Ιούνιο του 21 με 8500 χλμ στα 19800.

        Οντως ήταν ευκαιρίες.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          panormus772 @jamesd last edited by

          @jamesd said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

          Πουλάνε 2008 allure κοντά στα 31Κ και με +500 παίρνεις qashqai premium (εντάξει χάνεις αισθητήρες μπρος πίσω αλλά έχεις όλα τα αλλά +blind spot και ADAS που στο euro ncap παίρνουν very good, έναντι entry των Peugeot).

          To Qashqai στην premium έχει και κάμερα και αισθητήρες πίσω (μάλιστα με RearBreakWarning που φρενάρει στην όπισθεν αν ανιχνεύσει εμπόδιο).
          Επίσης και οσφυϊκή ρύθμιση οδηγού και πλαϊνά airbag μπροστινών καθισμάτων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            antoniokon @jamesd last edited by

            @jamesd said in [Stellantis ελλαδα=κλεψια?]

            Κακο εξοπλισμένα στις χαμηλές τιμες, πανάκριβα με καλό εξοπλισμό, όμορφα και αμφιβόλου αξιοπιστίας (βλ. @gatos 😁 ) αμάξια.

            Άλλος είναι ο @gatos και άλλος ο @gatoz ...

            Υποθέτω απευθύνεσαι στον δεύτερο😊

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tkin73 @piliourits last edited by tkin73

              @piliourits said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

              Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο, είναι απ τις λίγες εταιρείες που βρίσκεις κατά καιρούς πραγματικές ευκαιρίες και προσφορές (κι όχι μόνο λίγα κατοστάρικα έκπτωση).
              Προσφορές που να σκέφτεσαι, και βλάβη να βγάλει, λογω αξιοπιστίας, έχεις απ την εκπτωση αγοράς το χρηματικό περιθώριο να τη φτιάξεις.
              Ενώ στα επαγγελματικά τιμολόγια και λίζινγκ, μάλλον παίζει μπάλα μόνη της.

              Είναι από τις εταιρίες που έκαναν τις μεγαλύτερες αυξήσεις τα προηγούμενα χρόνια αμάξια από 24Κ πήγαν 30 σε μια μέρα.
              Οπότε μπορούν ανά πάσα στιγμή να κόψουν ένα τριχιλιαρο και όσοι δεν παρακολουθούν τις τιμές να νομίζουν ότι κάνουν προσφορές.
              Αυτό το 3008 το έχουν κάνει λάστιχο! Οι τιμές του για το ίδιο αμάξι έχουν παίξει +-8Κ. Τα ίδια με το grandland! Από 22 σε 31 και από 27 σε 37 όπου σε πιάσουν... Και βγαίνει ο ceo και κράζει την Τ ότι πουλάει αμάξια με χασούρα και πρέπει να σταματήσει!
              Αυτός να αισχροκερδει θα σταματήσει;

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                criuser last edited by

                Αυτός λέει ότι θα πουλάει με κέρδος.

                Ο άλλος λέει ότι θα πουλάει με χασούρα, αλλά λέει ότι αν του την βαρέσει θα σταματήσει να φτιάχνει αμάξια και θα φτιάχνει ρομπότ.

                Γενικά αυτό είναι ένα θέμα με τα κινέζικα προϊόντα που οι εταιρείες που τα φτιάχνουν μπορεί ξαφνικά να αλλάξουν αντικείμενο εργασίας.

                Μου τα έλεγε φίλος και συνεργάτης με μεγάλη εμπειρία σε θέρμανση - κλιματισμό και γενικά Η/Μ, όταν τον ρώτησα για τις κινέζικες Α/Θ και μου είπε ότι καλές είναι, αλλά μπορεί αν σε 5 χρόνια ζητήσεις κάποιο ανταλλακτικό το εργοστάσιο να φτιάχνει πλέον ρούχα, πλυντήρια, ή υπολογιστές και να μην υπάρχει υποστήριξη.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  tkin73 last edited by

                  Εντάξει εννοείται ότι οι εταιρίες πρέπει να πουλάνε με κέρδος αλλιώς βρώμα η δουλειά...
                  Το θέμα για τον καταναλωτή είναι ότι δεν είναι καλό να βλέπει τόσο μεγάλες διαφορές τιμών, κυρίως αυξήσεων, και μετά τάχα συγκλονιστικες εκπτώσεις που ουσιαστικά δίνουν πίσω το 50% της αύξησης που ζήτησαν.
                  Και αυτά που κάνει η Τ ανωμαλίες είναι... Αυτός είναι ικανός να κλειδώσει όλα τα αμάξια που κυκλοφορούν έξω άμα του την βαρέσει και να μπλοκάρει εκατομμύρια οδηγούς έξω από τα αμάξια τους...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by

                    Χαχα χάλασε η Α/Θ και τελικά πήρα πλυντήριο πιάτων!

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • piliourits
                      piliourits last edited by piliourits

                      Βλέπω ότι δεν υπάρχει κάποια "ιεραρχία" στο νήμα των κατασκευαστων για να βρω γενική συζήτηση για Stellantis - HDi, οπότε αναρτώ εδώ.

                      Και οδηγία για άλλο λάδι, εκτός από καπάκια, εκκεντροφόρους κλπ

                      https://www.largus.fr/actualite-automobile/fiabilite-moteur-stellantis-1-5-bluehdi-une-nouvelle-huile-pour-eviter-la-casse-30031534.html?fbclid=IwAR1EdxTL_JcT64HljCOPvWt-g9lw4gw940Fk2XtlKHevEaodS3M7aDvr93I

                      Και συμπληρώνω, μήπως θα μπορούσε να ενσωματωθεί ένα διαφορετικό search engine στο φορουμ;
                      Η αναζήτηση σχεδόν "δεν λειτουργεί".

                      Βάζω και Google translate απ τα γαλλικά, όσον αφορά στο λάδι του ντιζελοκινητήρα:

                      Παράλληλα με την εργοστασιακή λύση, οι μηχανικοί αναζήτησαν λύση στην έλλειψη λίπανσης για να αποφύγουν την πρόωρη φθορά της αλυσίδας. Τον Δεκέμβριο του 2023, οι αντιπρόσωποι των εμπορικών σημάτων Citroën, DS, Opel και Peugeot έλαβαν μια τεχνική σημείωση που έλεγε: «Η ερευνητική εργασία και οι μηχανικές δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν έδειξαν ότι η χρήση συγκεκριμένου λαδιού κινητήρα είχε θετικό αντίκτυπο στην αξιοπιστία των κινητήρων DV5R στο σέρβις που παρήχθη πριν από τον Φεβρουάριο του 2023." Έτσι, ο όμιλος Stellantis συνιστά τη χρήση λιπαντικού 5W30 αντί για 0W30. Η διαφορά ? Το ιξώδες είναι υψηλότερο κατά τις ψυχρές εκκινήσεις. «Αυτό το νέο πρότυπο Stellantis FPW9.55535/03 στοχεύει στη μείωση της φθοράς και στη διατήρηση της διάρκειας ζωής των μηχανικών εξαρτημάτων», διευκρινίζεται. Από την 1η Ιανουαρίου 2024, οι κατασκευαστές έχουν τροποποιήσει τα σχέδια συντήρησης ενσωματώνοντας αυτή τη νέα αναφορά λιπαντικού. Από την άλλη, εάν συντηρείτε το όχημά σας σε ανεξάρτητους επισκευαστές, βεβαιωθείτε ότι η αλλαγή λαδιών γίνεται με 5W30 και όχι με 0W30. Σε περίπτωση θορύβου ή βλάβης του κινητήρα, η μη συμμόρφωση με τη σύσταση θα είχε ως αποτέλεσμα την άρνηση κάλυψης από τις μάρκες του ομίλου Stellantis.

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • V
                        vagkirk @piliourits last edited by

                        @piliourits said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                        Stellantis συνιστά τη χρήση λιπαντικού 5W30 αντί για 0W30. Η διαφορά ? Το ιξώδες είναι υψηλότερο κατά τις ψυχρές εκκινήσεις. «Αυτό το νέο πρότυπο Stellantis FPW9.55535/03 στοχεύει στη μείωση της φθοράς και στη διατήρηση της διάρκειας ζωής

                        Γιατί τώρα εγώ μπερδεύτηκα ως άσχετος με τα μηχανικά;;;

                        Δεν λέμε ρε παιδιά τα 0W είναι καλύτερα για τον χειμώνα καθώς είναι πιο λεπτόρευστα και άρα έρχεται σε σωστή θερμοκρασία λειτουργιάς πιο γρήγορα ο κινητήρας;

                        Μήπως τελικά τα πιο λεπτόρευστα λάδια παρόλο που επιτρέπουν καλύτερη ροή αρχικά δεν προστατεύουν απο φθορές καθώς δεν οδηγούν όλοι σαν σε περιφορά επιταφίου;

                        Δηλαδή κάτι 0W -20 που είναι πλέον της μοδός στα καινούργια αυτοκίνητα η τα 0W -16 , 0W - 8 που συστήνει η ΤOYOTA τι φθορές μπορούν προκαλέσουν;

                        (Για τα Toyota ίσως λιγότερο καθώς το υβριδικό σύστημα και η νοοτροπία "ζωή εν τάφω" των οδηγών τους δεν προκαλέι σημαντικές επιβαρύνσεις στον θερμικό κινητήρα)

                        Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Διάβασα ότι τα λάδια έχουν κάτι πρόσθετα που μπορεί να δημιουργήσουν πρόβλημα.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • piliourits
                            piliourits last edited by

                            Δεν νομίζω ότι είναι τόσο μπακαλίστικα τα πράγματα.
                            Κάθε κατασκευαστής ξέρει τι κράματα και διατομές και τριβες ανά σημείο έχει ο κινητήρας που σχεδίασε και τι απαγωγή θερμοκρασίας ακριβώς γίνεται, με καμπύλες και διεξοδικη μελέτη κλπ.
                            Και τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά του λιπαντικού, ως προς τις φυσικές/χημικές ιδιότητες και τα πρόσθετά του.
                            Θεωρητικά έχει τους κατάλληλους επιστήμονες και τεχνικά μέσα, για να καταλήξει στο βέλτιστο σχεδιασμό.
                            Εκτόος, κι αν ο ΕπιστΉμοναας εχείιι γαλλικήηη κουλτουγάα και δεν, καθετέε, να σκασείι, και πολύυυ και πγοτιμά να ξεπεταξεί τους υπολογιζμούς, να παεί να πιει κάνα ανίς με τους φίλους του, και μετά βλεπουμέεε...

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              criuser last edited by

                              Αλλο η θεωρία και οι δοκιμές και άλλο οι πραγματικές συνθήκες.
                              Το έχουμε δει πάρα πολλές φορές, πως ωραίες ιδέες καταστρέφονται από την πραγματικότητα...

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tsour_ee last edited by

                                Πάντως στο service που έκανα τώρα στο croslland 1.5 μου έβαλαν 0-20, κ μάλιστα μου τόνισαν ότι υπάρχει νέα οδηγία για χρήση τέτοιου ιξωδους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Chrisk6
                                  Chrisk6 @vagkirk last edited by Chrisk6

                                  @vagkirk said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                  @piliourits said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                  Stellantis συνιστά τη χρήση λιπαντικού 5W30 αντί για 0W30. Η διαφορά ? Το ιξώδες είναι υψηλότερο κατά τις ψυχρές εκκινήσεις. «Αυτό το νέο πρότυπο Stellantis FPW9.55535/03 στοχεύει στη μείωση της φθοράς και στη διατήρηση της διάρκειας ζωής

                                  Γιατί τώρα εγώ μπερδεύτηκα ως άσχετος με τα μηχανικά;;;

                                  Δεν λέμε ρε παιδιά τα 0W είναι καλύτερα για τον χειμώνα καθώς είναι πιο λεπτόρευστα και άρα έρχεται σε σωστή θερμοκρασία λειτουργιάς πιο γρήγορα ο κινητήρας;

                                  Μήπως τελικά τα πιο λεπτόρευστα λάδια παρόλο που επιτρέπουν καλύτερη ροή αρχικά δεν προστατεύουν απο φθορές καθώς δεν οδηγούν όλοι σαν σε περιφορά επιταφίου;

                                  Δηλαδή κάτι 0W -20 που είναι πλέον της μοδός στα καινούργια αυτοκίνητα η τα 0W -16 , 0W - 8 που συστήνει η ΤOYOTA τι φθορές μπορούν προκαλέσουν;

                                  (Για τα Toyota ίσως λιγότερο καθώς το υβριδικό σύστημα και η νοοτροπία "ζωή εν τάφω" των οδηγών τους δεν προκαλέι σημαντικές επιβαρύνσεις στον θερμικό κινητήρα)

                                  Στο κυνηγι των επιδοσεων, μικρων καταναλωσεων κλπ κλπ το λεπτο λαδι πλεον ειναι παντου.
                                  Τωρα τι θα βγαλει ενας κινητηρας σε μερικα χρονια ειναι αποριας αξιον.
                                  Επισης και μεγαλες αλλαγες. Απο 20Κ και πανω.
                                  Εγω με 0-20 στο Mazda και περιμενω σε καμια 500αρια χλμ που 10αριζει κοντα να παω για αλλαγη και δαγκωνομαι.
                                  Εχω μοτο 17 χρονια που ανεβαζει 14Κ στροφες (170 αλογα) και η συσταση ηταν 10-40 ή 15-50...και λεμε τωρα για το αυτοκινητο και λεπτα λαδιαμε 6-7Κ στροφες...
                                  Ο Θεος να μας βοηθησει... 🙄

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser last edited by criuser

                                    https://www.largus.fr/actualite-automobile/stellantis-1-2-puretech-une-extension-de-garantie-etendue-pour-le-probleme-de-la-courroie-30032881.html?fbclid=IwAR2oGqbtVMleHljdGvPbf5Jd9uRLrl2zuAvnKWpiQpPcfHHQqsNROo4UnHw

                                    10 χρόνια η 175000 χλμ η εγγύηση για τον ιμάντα στα 1.2

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      n-k-9 @criuser last edited by

                                      @criuser said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                      https://www.largus.fr/actualite-automobile/stellantis-1-2-puretech-une-extension-de-garantie-etendue-pour-le-probleme-de-la-courroie-30032881.html?fbclid=IwAR2oGqbtVMleHljdGvPbf5Jd9uRLrl2zuAvnKWpiQpPcfHHQqsNROo4UnHw

                                      10 χρόνια η 175000 χλμ η εγγύηση για τον ιμάντα στα 1.2

                                      Τι άλλο διαβάζουμε...
                                      Πώς από το 5w-30 πήγαμε στο 0w-30 και από τον Αύγουστο του 2018 στο 0w-20.
                                      Επίσης, για οχήματα από Απρίλιο του 2017 αλλαγή ιμάντα κάθε 6 χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα. Δηλαδή στα 6 χρόνια (ή και νωριτερα εαν γράφεις χιλιόμετρα) ένα ωραιότατο κοστουμακι αρκετών εκατοντάδων ευρώ.
                                      Σούπερ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • J
                                        jamesd last edited by

                                        Πωπω toyota έγινε…

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimitrioskosmas @Chrisk6 last edited by

                                          @chrisk6 said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                          @vagkirk said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                          @piliourits said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:

                                          Stellantis συνιστά τη χρήση λιπαντικού 5W30 αντί για 0W30. Η διαφορά ? Το ιξώδες είναι υψηλότερο κατά τις ψυχρές εκκινήσεις. «Αυτό το νέο πρότυπο Stellantis FPW9.55535/03 στοχεύει στη μείωση της φθοράς και στη διατήρηση της διάρκειας ζωής

                                          Γιατί τώρα εγώ μπερδεύτηκα ως άσχετος με τα μηχανικά;;;

                                          Δεν λέμε ρε παιδιά τα 0W είναι καλύτερα για τον χειμώνα καθώς είναι πιο λεπτόρευστα και άρα έρχεται σε σωστή θερμοκρασία λειτουργιάς πιο γρήγορα ο κινητήρας;

                                          Μήπως τελικά τα πιο λεπτόρευστα λάδια παρόλο που επιτρέπουν καλύτερη ροή αρχικά δεν προστατεύουν απο φθορές καθώς δεν οδηγούν όλοι σαν σε περιφορά επιταφίου;

                                          Δηλαδή κάτι 0W -20 που είναι πλέον της μοδός στα καινούργια αυτοκίνητα η τα 0W -16 , 0W - 8 που συστήνει η ΤOYOTA τι φθορές μπορούν προκαλέσουν;

                                          (Για τα Toyota ίσως λιγότερο καθώς το υβριδικό σύστημα και η νοοτροπία "ζωή εν τάφω" των οδηγών τους δεν προκαλέι σημαντικές επιβαρύνσεις στον θερμικό κινητήρα)

                                          Στο κυνηγι των επιδοσεων, μικρων καταναλωσεων κλπ κλπ το λεπτο λαδι πλεον ειναι παντου.
                                          Τωρα τι θα βγαλει ενας κινητηρας σε μερικα χρονια ειναι αποριας αξιον.
                                          Επισης και μεγαλες αλλαγες. Απο 20Κ και πανω.
                                          Εγω με 0-20 στο Mazda και περιμενω σε καμια 500αρια χλμ που 10αριζει κοντα να παω για αλλαγη και δαγκωνομαι.
                                          Εχω μοτο 17 χρονια που ανεβαζει 14Κ στροφες (170 αλογα) και η συσταση ηταν 10-40 ή 15-50...και λεμε τωρα για το αυτοκινητο και λεπτα λαδιαμε 6-7Κ στροφες...
                                          Ο Θεος να μας βοηθησει... 🙄

                                          συμφωνω, στη μοτο αλλάζω κάθε 6000χλμ. (amsoil 10w40) με νορμαλ χρήση, στο αμάξι castrol 5w20 κάθε 10.000χλμ
                                          τα 20.000 και 30.000 που λένε κάποιοι κατακευαστές τις θεωρώ μαρκετινιστικες παπάτζες που συμβαίνουν σε συνθήκες εργαστηρίου και όχι στη πραγματική ζωή του μοτέρ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • C
                                            criuser last edited by criuser

                                            e46b76a0-75ec-4b35-a652-15ff84c9a73a-image.png

                                            Επειδή δεν θα έλθει Ευρώπη.
                                            Είναι μόνο για Ινδία και Νότια Αμερική, η κουπέ έκδοση που θα είναι Β σουβ, ανάμεσα στο νέο 3 και στο νέο 3 Αιρκρος

                                            Basalt το όνομα του...

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 10 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr