-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@realzeus said in Toyota C-HR 2023:
Θα τις βρει χαμηλές κι αυτές... Άσε που στην 1η βλάβη έχουμε να διαβάσουμε ευαγγέλιο ολόκληρο!
Αχαχαχα!! Έχουν και ψηλές εκδόσεις, ενώ οι βλάβες δεν απασχολούν σε αυτά τα χρήματα και οχήματα. Οι βλάβες ειναι για εμάς, που δεν έχουμε λεφτά για αμάξια και κοιτάμε εαν το σέρβις κόστισε €183 ή €211 και το συζητάμε 2-3 σελίδες.
Εντάξει κατάντια πια και αυτο και ειδικά σε αυτοκινητιστικο φορουμ. Κανεις δεν σώθηκε με 10-20 ευρώ ειδικά αν μιλάμε για νέα αμάξια.
-
Δυνάμει ενός άρθρου που μόλις διάβασα τυχαία κατά το fb scrolling έρχομαι να ρωτήσω το ακόλουθο. Μια ΜΕΚ θέλει περί τα 12" κατά την εκκίνηση ώστε η αντλία να στείλει σε όλα τα κινητά μέρη το λάδι. Στα hybrids που εκκινούν, συνήθως, μόνο με μπαταρία πως διασφαλίζεται η ομαλή λίπανση της ΜΕΚ;
-
@sabas_thess said in Toyota C-HR 2023:
Δυνάμει ενός άρθρου που μόλις διάβασα τυχαία κατά το fb scrolling έρχομαι να ρωτήσω το ακόλουθο. Μια ΜΕΚ θέλει περί τα 12" κατά την εκκίνηση ώστε η αντλία να στείλει σε όλα τα κινητά μέρη το λάδι. Στα hybrids που εκκινούν, συνήθως, μόνο με μπαταρία πως διασφαλίζεται η ομαλή λίπανση της ΜΕΚ;
Με διαφορετικο λαδι, επισης μπορει να εχεις ηλεκτρικη αντλια λαδιου και να λυσεις και αυτο το θεμα. Λαδι υπαρχει παντου στην μηχανη αλλα στραγγιζει προς τα κατω ενα μεγαλο μερος αυτου οχι ολο βεβαια. Οποτε οταν ξεκινας καποιο λαδι υπαρχει ηδη.
-
@sabas_thess said in Toyota C-HR 2023:
Δυνάμει ενός άρθρου που μόλις διάβασα τυχαία κατά το fb scrolling έρχομαι να ρωτήσω το ακόλουθο. Μια ΜΕΚ θέλει περί τα 12" κατά την εκκίνηση ώστε η αντλία να στείλει σε όλα τα κινητά μέρη το λάδι. Στα hybrids που εκκινούν, συνήθως, μόνο με μπαταρία πως διασφαλίζεται η ομαλή λίπανση της ΜΕΚ;
οπως και στα θερμικά, όταν πάρει μπροστά θα κυκλοφορήσει το λάδι. Συγνώμη, ίσως να μην κατάλαβα την ερώτηση, αλλά δεν βλέπω κάποια διαφορά. Μόλις εκκινήσει το θερμικό μοτέρ το λάδι θα κυκλοφορήσει.
-
14 δευτερόλεπτα θελει το λάδι για ενα πλήρη κύκλο, στα υβριδικα υπάρχει η δικλείδα ασφαλείας να ξεκινήσει ο βενζινοκινητήρας με μια μικρη χρονοκαθυστέρηση ( αφου ο mg1 τον εκκινει) ωστε να προλάβει η αντλία λαδιού να σηκώσει πίεση.
Επειδη εχω το repair manual θα το ελέγξω αμεσα και σας ενημερωνω -
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
οπως και στα θερμικά, όταν πάρει μπροστά θα κυκλοφορήσει το λάδι. Συγνώμη, ίσως να μην κατάλαβα την ερώτηση, αλλά δεν βλέπω κάποια διαφορά. Μόλις εκκινήσει το θερμικό μοτέρ το λάδι θα κυκλοφορήσει.
Όχι μία χαρά το εξηγείς Φάνη. Απλό σκέφτηκα ότι η ΜΕΚ στα hybrids μπορεί να ενεργοποιηθεί και να σβήσει πολλές φορές για χρόνο μικρότερο των 12", ειδικά στην αρχή που η καμπύλη εκμάθησης δεν θα έχει ολοκληρωθεί ώστε να πατάει ο χρήστης το γκάζι τόσο όσο.
Το έχω δει σε πολλά povs αυτό να συμβαίνει. Στιγμιαίες κινήσεις ολίγων δευτερολέπτων σε κίνηση αστικού κύκλου (στο 4th gen, για το 5th έχω δει ελάχιστα).
-
@sabas_thess said in Toyota C-HR 2023:
Απλό σκέφτηκα ότι η ΜΕΚ στα hybrids μπορεί να ενεργοποιηθεί και να σβήσει πολλές φορές για χρόνο μικρότερο των 12",
Σωστά! Αλλά αφού έχει πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας και το λάδι έχει πάει παντού. Οπότε μετά και σβηστή που ειναι, έχει ήδη δημιουργήσει το φιλμ λαδιού, δεν προλαβαίνει να "στεγνώσει" το μοτέρ, αφού δεν θα μείνει σβηστό για πολύ ώρα (εκτός εαν ειναι φανάρι αλλά κεέι είναι ίδιο όπως και στα start/stop σε χρόνο μη λειτουργίας).
-
Πάντως παιδιά η Τογιότα πρέπει να ντρέπεται με την ποιότητα των υλικών των αυτοκινήτων της.
Μπήκα μόλις σε νέο Κονα φίλου και έπαθα πλάκα και σχεδιαστικά και σε υλικά και σε ποιότητα απεικόνισης σε σχέση με τα νέα Τογιότα. Οθοναρες ποιότητας bmw με άριστη ανάλυση, δυναμικές γραμμές, ηχεία, εξοπλισμό.
Μόνο την υβριδικοτητα πουλάνε πια στην Τογιότα ! -
Η ποιότητα στο εσωτερικό δεν ήταν ποτέ το ατού της τουοτα. Θα προτιμούσα όμως πολύ περισσότερο ένα αμάξι της τουοτα από τον ανταγωνιστή του της Χιουνται.
Για λόγους αξιοπιστίας βεβαίως. -
Εγώ πάντως απο το πρώτο Κona πήγα σε Corolla hybrid...η ποιότητα και το φινίρισμα εσωτερικού...είναι λες και από Fiat Cinquecento μπήκα σε E-class.
Το νέο Κona με τα σκληρά πλαστικά και τα βαμμένα πλαστικά σε απομίμηση βουρτσισμένου αλουμινίου...το είδα στατικό στην αντιπροσωπεία για 10 λεπτά , Ο.Κ. υπάρχει βελτιώση σε σχέση με το πρώτο αλλά τα μικρομεσαία της Toyota μάλλον δεν τα φτάνει.
Οθόνες κλπ δεν κοίταξα ανάλυση...
Επίσης όλα τα μοτέρ στο Kona είναι αυτούσια απο την προηγούμενη γενία χωρίς καμμία βελτίωση.
-
Έκανες πολύ καλά αν θες τη γνώμη μου. Να προσθέσω πως η Χιουνται έχει πάψει να βελτιώνει τους κινητήρες από το 2021. Όταν και αποφάσισε πως το R&D θα πάει όλο για τους ηλεκτρικούς κινητήρες.
-
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
Πάντως παιδιά η Τογιότα πρέπει να ντρέπεται με την ποιότητα των υλικών των αυτοκινήτων της.
Μπήκα μόλις σε νέο Κονα φίλου και έπαθα πλάκα και σχεδιαστικά και σε υλικά και σε ποιότητα απεικόνισης σε σχέση με τα νέα Τογιότα. Οθοναρες ποιότητας bmw με άριστη ανάλυση, δυναμικές γραμμές, ηχεία, εξοπλισμό.
Μόνο την υβριδικοτητα πουλάνε πια στην Τογιότα !Άντε πες σχεδιαστικά είναι υποκειμενικό το πώς το βλέπει ο καθένας. Εγώ το εσωτερικό του Kona το βρίσκω τουλάχιστον κακόγουστο. Μου θυμίζει ράδιο κασετόφωνο των 80s... Πιστεύω ακόμα και να το βρεις ενδιαφέρον αρχικά θα το σιχαθεις πανευκολα...
Την ποιότητα που παθαίνεις πλάκα δεν μπορώ να την καταλάβω ομως. Φουλ πλαστικόυρα όπου και να αγγίξεις. Στις τιμές που παίζει πρέπει να είναι ότι χειρότερο κυκλοφορεί.
Για εξωτερική εμφάνιση ας μην το συζητήσουμε. -
@spi_duster said in Toyota C-HR 2023:
Η ποιότητα στο εσωτερικό δεν ήταν ποτέ το ατού της τουοτα. Θα προτιμούσα όμως πολύ περισσότερο ένα αμάξι της τουοτα από τον ανταγωνιστή του της Χιουνται.
Για λόγους αξιοπιστίας βεβαίως.Mε 5 χρονια εγγύηση τι θα σε προβληματιζε στα Χιουντάι ;!
-
@gchris7 said in Toyota C-HR 2023:
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
Πάντως παιδιά η Τογιότα πρέπει να ντρέπεται με την ποιότητα των υλικών των αυτοκινήτων της.
Μπήκα μόλις σε νέο Κονα φίλου και έπαθα πλάκα και σχεδιαστικά και σε υλικά και σε ποιότητα απεικόνισης σε σχέση με τα νέα Τογιότα. Οθοναρες ποιότητας bmw με άριστη ανάλυση, δυναμικές γραμμές, ηχεία, εξοπλισμό.
Μόνο την υβριδικοτητα πουλάνε πια στην Τογιότα !Άντε πες σχεδιαστικά είναι υποκειμενικό το πώς το βλέπει ο καθένας. Εγώ το εσωτερικό του Kona το βρίσκω τουλάχιστον κακόγουστο. Μου θυμίζει ράδιο κασετόφωνο των 80s... Πιστεύω ακόμα και να το βρεις ενδιαφέρον αρχικά θα το σιχαθεις πανευκολα...
Την ποιότητα που παθαίνεις πλάκα δεν μπορώ να την καταλάβω ομως. Φουλ πλαστικόυρα όπου και να αγγίξεις. Στις τιμές που παίζει πρέπει να είναι ότι χειρότερο κυκλοφορεί.
Για εξωτερική εμφάνιση ας μην το συζητήσουμε.Μαλλον για διαφορετικά αμάξια μιλάμε.
Οι οθονες στο κονα ήταν επιπέδου bmw φουλ ανάλυση τα πάντα όλα.
Η απεικόνιση της κάμερας οπισθοπορείας στο νέο chr ήταν η ίδια του γιαρις.
Μεταξύ κορολα και κονα το δεύτερο είναι πιο άνετο, ποιοτικό και αερατο αμάξι.
Το Τογιότα θα το προτιμήσεις μόνο για τους κινητηρες.
Εκεί έφτασε η Τογιότα -
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@sabas_thess said in Toyota C-HR 2023:
Απλό σκέφτηκα ότι η ΜΕΚ στα hybrids μπορεί να ενεργοποιηθεί και να σβήσει πολλές φορές για χρόνο μικρότερο των 12",
Σωστά! Αλλά αφού έχει πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας και το λάδι έχει πάει παντού. Οπότε μετά και σβηστή που ειναι, έχει ήδη δημιουργήσει το φιλμ λαδιού, δεν προλαβαίνει να "στεγνώσει" το μοτέρ, αφού δεν θα μείνει σβηστό για πολύ ώρα (εκτός εαν ειναι φανάρι αλλά κεέι είναι ίδιο όπως και στα start/stop σε χρόνο μη λειτουργίας).
Γι'αυτο, μεταξύ αλλων λόγων, έχει σημασία να χρησιμοποιούμε τα λεπτόρρευστα λάδια που προτείνει η Toyota (0W-8, 0W-16 ή 0W-20 ανά περίπτωση).
Δείτε σε σχετικά video πόσο πιο γρήγορα κινείται ένα λεπτό λάδι σε σχέση με ενα πιο χοντρο π.χ. με ένα 5W-30. -
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
@spi_duster said in Toyota C-HR 2023:
Η ποιότητα στο εσωτερικό δεν ήταν ποτέ το ατού της τουοτα. Θα προτιμούσα όμως πολύ περισσότερο ένα αμάξι της τουοτα από τον ανταγωνιστή του της Χιουνται.
Για λόγους αξιοπιστίας βεβαίως.Mε 5 χρονια εγγύηση τι θα σε προβληματιζε στα Χιουντάι ;!
Αδιαφορώ για τα 5 της χιουνται όταν υπάρχουν τα 15 της Τουοτα
-
@spi_duster said in Toyota C-HR 2023:
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
@spi_duster said in Toyota C-HR 2023:
Η ποιότητα στο εσωτερικό δεν ήταν ποτέ το ατού της τουοτα. Θα προτιμούσα όμως πολύ περισσότερο ένα αμάξι της τουοτα από τον ανταγωνιστή του της Χιουνται.
Για λόγους αξιοπιστίας βεβαίως.Mε 5 χρονια εγγύηση τι θα σε προβληματιζε στα Χιουντάι ;!
Αδιαφορώ για τα 5 της χιουνται όταν υπάρχουν τα 15 της Τουοτα
5 χρόνια...αλλά όταν τους είπα το πρόβλημα μου με αποδείξεις (διαγνωστικό ODB) 4 μήνες πριν λήξει η εγγύηση...όλα ήταν τέλεια και εγώ...ήμουν ελέφαντας.
Απλά νομίζω...οτί ήθελαν να σκάσει το πρόβλημα στα χέρια μου...για αρπάξουν αυτοί τα 3πλασιας τιμής ανταλλακτικά και εργατικά.
-
@georgekn said in Toyota C-HR 2023:
5 χρόνια...αλλά όταν τους είπα το πρόβλημα μου με αποδείξεις (διαγνωστικό ODB) 4 μήνες πριν λήξει η εγγύηση...όλα ήταν τέλεια και εγώ...ήμουν ελέφαντας.
Απλά νομίζω...οτί ήθελαν να σκάσει το πρόβλημα στα χέρια μου...για αρπάξουν αυτοί τα 3πλασιας τιμής ανταλλακτικά και εργατικά.
Ακριβως αυτο.Και γω @iceman7 με το xceed που ειχα πιστεψε με δεν υπηρχε πουθενα πλαστικουρα παντου μαλακα πλαστικα και piano black(για μενα κακο) τιμονι δερμα το ενοιωθες στα χερια σου και 7 χρονια εγγυηση.Τι να την κανω ομως οταν εμενα μια απλη ενδειξη μου δημιουργουσε αγχος και το συνεργειο νομιζε πως καθε μερα ειναι καθαρα Δευτερα και πετουσε χαρταετο?Και βαζω και το εξης ερωτημα πλεον στον εαυτο μου.Λες τοσο καιρο να μου ελεγαν μπαρουφες για την 48v μπαταρια πως δεν εχει τιποτα γιατι τον Ιουνιο κλεινει 2 χρονια και ληγει η εγγυηση της και μετα να μου ελεγαν πληρωνε?Μπορει.Οχι τετοιες συνεργασιες δεν τις θελω.
Εκει που συμφωνω 1000 % ειναι καμερες της toyota που ειναι λες και τραβας βιντεο με ericson 20ετιας και που δεν εχει γραμμες να στριβουν με το τιμονι. -
Η 48ν τι θέμα είχε;
-
@georgemit said in Toyota C-HR 2023:
Η 48ν τι θέμα είχε;
Δεν δουλευε start stop δεν δουλευε sailling mode.Και οποτε πηγαινα μου ελεγαν δεν προλαβε να φορτησει γιατι δεν κανεις χλμ.Δηλαδη το να παω συνεργειο απο Αρτα Γιαννενα που ειναι 70 χλμ δεν ειναι χλμ?Ποσα χλμ επρεπε να κανω 500?
Toyota C-HR 2023