Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf MK 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf MK 8
    • 1
    • 2
    • 82
    • 83
    • 84
    • 85
    • 86
    • 104
    • 105
    • 84 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    2087
    78442
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gomi @limited_one last edited by gomi

      @limited_one said in VW Golf MK 8:

      Επειδή σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον η εύρεση υπαλληλικού δυναμικού δείχνει να δημιουργεί ολοένα και περισσότερα προβλήματα, η αίσθηση μου είναι πως όλοι θα στραφούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία ανά τεμάχιο και λιγότερες πωλήσεις ώστε να βγαίνει η δουλειά. Το παραπάνω γράφημα μάλλον επιβεβαιώνει την αίσθηση που έχω αποκομίσει εδώ και καιρό..

      Σωστά....έχω φίλη που εργάζεται ως πωλητής σε όμιλο και όταν της εξέφρασα την απορία πως γίνεται να ακριβαίνουν με τόσο γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα, μου εξήγησε πως οι εταιρείες, δεν έχουν καμία χασούρα από όλες αυτές τις αυξήσεις γιατί πουλάνε λιγότερα αυτοκίνητα μεν, με το ίδιο ή και περισσότερο κέρδος δε. Δηλαδή μια βιομηχανία ας πούμε τον χρόνο θα πουλούσε 100 αυτοκίνητα και θα αποκόμιζε πχ 2.000.000.
      Τώρα πουλάει 60 και αποκομίζει το ίδιο κέρδος. Οι χαμένοι όπως πάντα είναι οι μη έχοντες που δεν μπορούν να αλλάξουν αυτοκίνητο.
      Επίσης μου ανέφερε πως υπάρχει μεγάλη σκοπιμότητα ως προς τις αυξήσεις ώστε να "σπρώξουν" τους καταναλωτές στα ηλεκτρικά στα οποία έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις και τα οποία σύντομα θα εξισωθούν με τα θερμικά σε τιμές ή και φθηνότερα.

      cirus W 2 Replies Last reply Reply Quote 3
      • cirus
        cirus @gomi last edited by

        @gomi said in VW Golf MK 8:

        @limited_one said in VW Golf MK 8:

        Επειδή σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον η εύρεση υπαλληλικού δυναμικού δείχνει να δημιουργεί ολοένα και περισσότερα προβλήματα, η αίσθηση μου είναι πως όλοι θα στραφούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία ανά τεμάχιο και λιγότερες πωλήσεις ώστε να βγαίνει η δουλειά. Το παραπάνω γράφημα μάλλον επιβεβαιώνει την αίσθηση που έχω αποκομίσει εδώ και καιρό..

        Σωστά....έχω φίλη που εργάζεται ως πωλητής σε όμιλο και όταν της εξέφρασα την απορία πως γίνεται να ακριβαίνουν με τόσο γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα, μου εξήγησε πως οι εταιρείες, δεν έχουν καμία χασούρα από όλες αυτές τις αυξήσεις γιατί πουλάνε λιγότερα αυτοκίνητα μεν, με το ίδιο ή και περισσότερο κέρδος δε. Δηλαδή μια βιομηχανία ας πούμε τον χρόνο θα πουλούσε 100 αυτοκίνητα και θα αποκόμιζε πχ 2.000.000.
        Τώρα πουλάει 60 και αποκομίζει το ίδιο κέρδος. Οι χαμένοι όπως πάντα είναι οι μη έχοντες που δεν μπορούν να αλλάξουν αυτοκίνητο.
        Επίσης μου ανέφερε πως υπάρχει μεγάλη σκοπιμότητα ως προς τις αυξήσεις ώστε να "σπρώξουν" τους καταναλωτές στα ηλεκτρικά στα οποία έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις και τα οποία σύντομα θα εξισωθούν με τα θερμικά σε τιμές ή και φθηνότερα.

        Ετσι ακριβώς είναι, δεν θα μπορούσες να τα γράψεις καλύτερα.

        Το εχω γράψει και γω. Ετσι είναι τα πράγματα προς το παρόν

        Ο μόνος τρόπος να αλλαξει κάτι είναι να πιεστουν προς τα κάτω από τον ανταγωνισμό από την tesla και τους κινέζους

        Η Tesla όμως δεν βγαζει μικρά αμάξια και οι κινέζοι ακόμα δεν φερνουν τα φτηνα μικρά ηλεκτρικά

        Αν θα έρθουν μικρα φτηνα αμαξια θα αναγκαστουν και οι άλλοι να πέσουν πιο κάτω και στα θερμικά και στα ηλεκτρικα. Η ευρώπη ομως σκοπευει να βάλει μεγαλους δασμούς και να μην γίνει αυτό..... οποτε οι κινεζοι να αναγκαστουν να ανοιξουν εργοστάσια στην ευρώπη και να μην εισαγονται κατευθειαν με μεγάλους δασμούς.

        Ενας αχταρμας γενικά χαχαχχαχαχα είμαστε σε μεταβατική φάση που ολοι ψάχνονται

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • W
          wantone @gomi last edited by

          @gomi said in VW Golf MK 8:

          @limited_one said in VW Golf MK 8:

          Επειδή σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον η εύρεση υπαλληλικού δυναμικού δείχνει να δημιουργεί ολοένα και περισσότερα προβλήματα, η αίσθηση μου είναι πως όλοι θα στραφούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία ανά τεμάχιο και λιγότερες πωλήσεις ώστε να βγαίνει η δουλειά. Το παραπάνω γράφημα μάλλον επιβεβαιώνει την αίσθηση που έχω αποκομίσει εδώ και καιρό..

          Σωστά....έχω φίλη που εργάζεται ως πωλητής σε όμιλο και όταν της εξέφρασα την απορία πως γίνεται να ακριβαίνουν με τόσο γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα, μου εξήγησε πως οι εταιρείες, δεν έχουν καμία χασούρα από όλες αυτές τις αυξήσεις γιατί πουλάνε λιγότερα αυτοκίνητα μεν, με το ίδιο ή και περισσότερο κέρδος δε. Δηλαδή μια βιομηχανία ας πούμε τον χρόνο θα πουλούσε 100 αυτοκίνητα και θα αποκόμιζε πχ 2.000.000.
          Τώρα πουλάει 60 και αποκομίζει το ίδιο κέρδος. Οι χαμένοι όπως πάντα είναι οι μη έχοντες που δεν μπορούν να αλλάξουν αυτοκίνητο.
          Επίσης μου ανέφερε πως υπάρχει μεγάλη σκοπιμότητα ως προς τις αυξήσεις ώστε να "σπρώξουν" τους καταναλωτές στα ηλεκτρικά στα οποία έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις και τα οποία σύντομα θα εξισωθούν με τα θερμικά σε τιμές ή και φθηνότερα.

          Αστοχα αυτα τα πραγματα που ειπε η φιλη, αφου το περιθωριο κερδους καθοριζει το μικτο κερδος και αυτο μπορει και να εχει μειωθει λογω αυξησης του κοστους παραγωγης. Οι εταιρειες ανεβαζουν τις τιμες γιατι μπορουν και το κανουν αφου κυκλοφορει απειρο χρημα εκει εξω. Λεγεται πληθωρισμος. Επισης αν αποπληθωρισεις τις τιμες υπαρχουν καποια μοντελλα που ειναι αρκετα φθηνοτερα απο τα αντιστοιχα στο παρελθον.

          J R G 3 Replies Last reply Reply Quote 0
          • J
            jamesd @wantone last edited by jamesd

            @wantone said in VW Golf MK 8:

            @gomi said in VW Golf MK 8:

            @limited_one said in VW Golf MK 8:

            Επειδή σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον η εύρεση υπαλληλικού δυναμικού δείχνει να δημιουργεί ολοένα και περισσότερα προβλήματα, η αίσθηση μου είναι πως όλοι θα στραφούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία ανά τεμάχιο και λιγότερες πωλήσεις ώστε να βγαίνει η δουλειά. Το παραπάνω γράφημα μάλλον επιβεβαιώνει την αίσθηση που έχω αποκομίσει εδώ και καιρό..

            Σωστά....έχω φίλη που εργάζεται ως πωλητής σε όμιλο και όταν της εξέφρασα την απορία πως γίνεται να ακριβαίνουν με τόσο γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα, μου εξήγησε πως οι εταιρείες, δεν έχουν καμία χασούρα από όλες αυτές τις αυξήσεις γιατί πουλάνε λιγότερα αυτοκίνητα μεν, με το ίδιο ή και περισσότερο κέρδος δε. Δηλαδή μια βιομηχανία ας πούμε τον χρόνο θα πουλούσε 100 αυτοκίνητα και θα αποκόμιζε πχ 2.000.000.
            Τώρα πουλάει 60 και αποκομίζει το ίδιο κέρδος. Οι χαμένοι όπως πάντα είναι οι μη έχοντες που δεν μπορούν να αλλάξουν αυτοκίνητο.
            Επίσης μου ανέφερε πως υπάρχει μεγάλη σκοπιμότητα ως προς τις αυξήσεις ώστε να "σπρώξουν" τους καταναλωτές στα ηλεκτρικά στα οποία έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις και τα οποία σύντομα θα εξισωθούν με τα θερμικά σε τιμές ή και φθηνότερα.

            Αστοχα αυτα τα πραγματα που ειπε η φιλη, αφου το περιθωριο κερδους καθοριζει το μικτο κερδος και αυτο μπορει και να εχει μειωθει λογω αυξησης του κοστους παραγωγης. Οι εταιρειες ανεβαζουν τις τιμες γιατι μπορουν και το κανουν αφου κυκλοφορει απειρο χρημα εκει εξω. Λεγεται πληθωρισμος. Επισης αν αποπληθωρισεις τις τιμες υπαρχουν καποια μοντελλα που ειναι αρκετα φθηνοτερα απο τα αντιστοιχα στο παρελθον.

            Ο πληθωρισμός έχει αποκλιμακωθεί πλέον σε ΗΠΑ και ευρωζώνη και με τα επιτόκια σε υψηλότατα επίπεδα πλέον, πως προκύπτει το «κυκλοφορεί άπειρο χρήμα» και από που έρχεται το άπειρο χρήμα; (Αν έκοβαν χρήμα θα χτύπαγε στον πληθωρισμό που δεν έχουμε, στις ισοτιμίες δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια ανισορροπία όποτε θα πρέπει όλοι να κόβουν τα ίδια, επίσης χαμηλά επιτόκια δεν έχουμε όποτε;)

            Αυτό που βλέπω να παίζει είναι ότι η ζήτηση για αυτοκίνητα είναι λιγότερη ελαστική από ότι πιστεύαμε και το ανακάλυψαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες…

            W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • W
              wantone @jamesd last edited by

              @jamesd said in VW Golf MK 8:

              @wantone said in VW Golf MK 8:

              @gomi said in VW Golf MK 8:

              @limited_one said in VW Golf MK 8:

              Επειδή σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον η εύρεση υπαλληλικού δυναμικού δείχνει να δημιουργεί ολοένα και περισσότερα προβλήματα, η αίσθηση μου είναι πως όλοι θα στραφούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία ανά τεμάχιο και λιγότερες πωλήσεις ώστε να βγαίνει η δουλειά. Το παραπάνω γράφημα μάλλον επιβεβαιώνει την αίσθηση που έχω αποκομίσει εδώ και καιρό..

              Σωστά....έχω φίλη που εργάζεται ως πωλητής σε όμιλο και όταν της εξέφρασα την απορία πως γίνεται να ακριβαίνουν με τόσο γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα, μου εξήγησε πως οι εταιρείες, δεν έχουν καμία χασούρα από όλες αυτές τις αυξήσεις γιατί πουλάνε λιγότερα αυτοκίνητα μεν, με το ίδιο ή και περισσότερο κέρδος δε. Δηλαδή μια βιομηχανία ας πούμε τον χρόνο θα πουλούσε 100 αυτοκίνητα και θα αποκόμιζε πχ 2.000.000.
              Τώρα πουλάει 60 και αποκομίζει το ίδιο κέρδος. Οι χαμένοι όπως πάντα είναι οι μη έχοντες που δεν μπορούν να αλλάξουν αυτοκίνητο.
              Επίσης μου ανέφερε πως υπάρχει μεγάλη σκοπιμότητα ως προς τις αυξήσεις ώστε να "σπρώξουν" τους καταναλωτές στα ηλεκτρικά στα οποία έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις και τα οποία σύντομα θα εξισωθούν με τα θερμικά σε τιμές ή και φθηνότερα.

              Αστοχα αυτα τα πραγματα που ειπε η φιλη, αφου το περιθωριο κερδους καθοριζει το μικτο κερδος και αυτο μπορει και να εχει μειωθει λογω αυξησης του κοστους παραγωγης. Οι εταιρειες ανεβαζουν τις τιμες γιατι μπορουν και το κανουν αφου κυκλοφορει απειρο χρημα εκει εξω. Λεγεται πληθωρισμος. Επισης αν αποπληθωρισεις τις τιμες υπαρχουν καποια μοντελλα που ειναι αρκετα φθηνοτερα απο τα αντιστοιχα στο παρελθον.

              Ο πληθωρισμός έχει αποκλιμακωθεί πλέον σε ΗΠΑ και ευρωζώνη και με τα επιτόκια σε υψηλότατα επίπεδα πλέον, πως προκύπτει το «κυκλοφορεί άπειρο χρήμα» και από που έρχεται το άπειρο χρήμα; (Αν έκοβαν χρήμα θα χτύπαγε στον πληθωρισμό που δεν έχουμε, στα νομίσματα δεν φαίνεται κάποια ανισορροπία θα πρέπει όλοι να κόβουν, επίσης χαμηλά επιτόκια δεν έχουμε όποτε από που κυκλοφορεί;)

              Αυτό που βλέπω να παίζει είναι ότι η ζήτηση για αυτοκίνητα είναι λιγότερη ελαστική από ότι πιστεύαμε και το ανακάλυψαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες…

              Δεν ειναι κατι που μπορω να εξηγησω σε ενα ποστ σε ενα φορουμ αλλα ισχυει αυτο που γραφω, Αν σε ενδιαφερει να το ψαξεις μπορεις να το κοιταξεις υπαρχουν απειρες αναλυσεις πως προκυπτει το πληθωριστικο χρημα, για επιτοκια κλπ

              Πχ οταν γραφεις δεν εχουμε χαμηλα επιτοκια ιχυει ακριβως το αντιθετο, και για τον πληθωρισμο δες πως τον μετρανε και πως τον μετραγανε πριν 10-20-30-40 χρονια κοκ. Μεγαλο τοπικ.

              L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap @wantone last edited by

                @wantone said in VW Golf MK 8:

                @jamesd said in VW Golf MK 8:

                @wantone said in VW Golf MK 8:

                @gomi said in VW Golf MK 8:

                @limited_one said in VW Golf MK 8:

                Επειδή σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον η εύρεση υπαλληλικού δυναμικού δείχνει να δημιουργεί ολοένα και περισσότερα προβλήματα, η αίσθηση μου είναι πως όλοι θα στραφούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία ανά τεμάχιο και λιγότερες πωλήσεις ώστε να βγαίνει η δουλειά. Το παραπάνω γράφημα μάλλον επιβεβαιώνει την αίσθηση που έχω αποκομίσει εδώ και καιρό..

                Σωστά....έχω φίλη που εργάζεται ως πωλητής σε όμιλο και όταν της εξέφρασα την απορία πως γίνεται να ακριβαίνουν με τόσο γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα, μου εξήγησε πως οι εταιρείες, δεν έχουν καμία χασούρα από όλες αυτές τις αυξήσεις γιατί πουλάνε λιγότερα αυτοκίνητα μεν, με το ίδιο ή και περισσότερο κέρδος δε. Δηλαδή μια βιομηχανία ας πούμε τον χρόνο θα πουλούσε 100 αυτοκίνητα και θα αποκόμιζε πχ 2.000.000.
                Τώρα πουλάει 60 και αποκομίζει το ίδιο κέρδος. Οι χαμένοι όπως πάντα είναι οι μη έχοντες που δεν μπορούν να αλλάξουν αυτοκίνητο.
                Επίσης μου ανέφερε πως υπάρχει μεγάλη σκοπιμότητα ως προς τις αυξήσεις ώστε να "σπρώξουν" τους καταναλωτές στα ηλεκτρικά στα οποία έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις και τα οποία σύντομα θα εξισωθούν με τα θερμικά σε τιμές ή και φθηνότερα.

                Αστοχα αυτα τα πραγματα που ειπε η φιλη, αφου το περιθωριο κερδους καθοριζει το μικτο κερδος και αυτο μπορει και να εχει μειωθει λογω αυξησης του κοστους παραγωγης. Οι εταιρειες ανεβαζουν τις τιμες γιατι μπορουν και το κανουν αφου κυκλοφορει απειρο χρημα εκει εξω. Λεγεται πληθωρισμος. Επισης αν αποπληθωρισεις τις τιμες υπαρχουν καποια μοντελλα που ειναι αρκετα φθηνοτερα απο τα αντιστοιχα στο παρελθον.

                Ο πληθωρισμός έχει αποκλιμακωθεί πλέον σε ΗΠΑ και ευρωζώνη και με τα επιτόκια σε υψηλότατα επίπεδα πλέον, πως προκύπτει το «κυκλοφορεί άπειρο χρήμα» και από που έρχεται το άπειρο χρήμα; (Αν έκοβαν χρήμα θα χτύπαγε στον πληθωρισμό που δεν έχουμε, στα νομίσματα δεν φαίνεται κάποια ανισορροπία θα πρέπει όλοι να κόβουν, επίσης χαμηλά επιτόκια δεν έχουμε όποτε από που κυκλοφορεί;)

                Αυτό που βλέπω να παίζει είναι ότι η ζήτηση για αυτοκίνητα είναι λιγότερη ελαστική από ότι πιστεύαμε και το ανακάλυψαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες…

                Δεν ειναι κατι που μπορω να εξηγησω σε ενα ποστ σε ενα φορουμ αλλα ισχυει αυτο που γραφω, Αν σε ενδιαφερει να το ψαξεις μπορεις να το κοιταξεις υπαρχουν απειρες αναλυσεις πως προκυπτει το πληθωριστικο χρημα, για επιτοκια κλπ

                Πχ οταν γραφεις δεν εχουμε χαμηλα επιτοκια ιχυει ακριβως το αντιθετο, και για τον πληθωρισμο δες πως τον μετρανε και πως τον μετραγανε πριν 10-20-30-40 χρονια κοκ. Μεγαλο τοπικ.

                Για κάνε μια ανάλυση σε κάποιο τοπικό. Θα έχει ενδιαφέρον.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wantone @lap last edited by

                  @lap said in VW Golf MK 8:

                  @wantone said in VW Golf MK 8:

                  @jamesd said in VW Golf MK 8:

                  @wantone said in VW Golf MK 8:

                  @gomi said in VW Golf MK 8:

                  @limited_one said in VW Golf MK 8:

                  Επειδή σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον η εύρεση υπαλληλικού δυναμικού δείχνει να δημιουργεί ολοένα και περισσότερα προβλήματα, η αίσθηση μου είναι πως όλοι θα στραφούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία ανά τεμάχιο και λιγότερες πωλήσεις ώστε να βγαίνει η δουλειά. Το παραπάνω γράφημα μάλλον επιβεβαιώνει την αίσθηση που έχω αποκομίσει εδώ και καιρό..

                  Σωστά....έχω φίλη που εργάζεται ως πωλητής σε όμιλο και όταν της εξέφρασα την απορία πως γίνεται να ακριβαίνουν με τόσο γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα, μου εξήγησε πως οι εταιρείες, δεν έχουν καμία χασούρα από όλες αυτές τις αυξήσεις γιατί πουλάνε λιγότερα αυτοκίνητα μεν, με το ίδιο ή και περισσότερο κέρδος δε. Δηλαδή μια βιομηχανία ας πούμε τον χρόνο θα πουλούσε 100 αυτοκίνητα και θα αποκόμιζε πχ 2.000.000.
                  Τώρα πουλάει 60 και αποκομίζει το ίδιο κέρδος. Οι χαμένοι όπως πάντα είναι οι μη έχοντες που δεν μπορούν να αλλάξουν αυτοκίνητο.
                  Επίσης μου ανέφερε πως υπάρχει μεγάλη σκοπιμότητα ως προς τις αυξήσεις ώστε να "σπρώξουν" τους καταναλωτές στα ηλεκτρικά στα οποία έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις και τα οποία σύντομα θα εξισωθούν με τα θερμικά σε τιμές ή και φθηνότερα.

                  Αστοχα αυτα τα πραγματα που ειπε η φιλη, αφου το περιθωριο κερδους καθοριζει το μικτο κερδος και αυτο μπορει και να εχει μειωθει λογω αυξησης του κοστους παραγωγης. Οι εταιρειες ανεβαζουν τις τιμες γιατι μπορουν και το κανουν αφου κυκλοφορει απειρο χρημα εκει εξω. Λεγεται πληθωρισμος. Επισης αν αποπληθωρισεις τις τιμες υπαρχουν καποια μοντελλα που ειναι αρκετα φθηνοτερα απο τα αντιστοιχα στο παρελθον.

                  Ο πληθωρισμός έχει αποκλιμακωθεί πλέον σε ΗΠΑ και ευρωζώνη και με τα επιτόκια σε υψηλότατα επίπεδα πλέον, πως προκύπτει το «κυκλοφορεί άπειρο χρήμα» και από που έρχεται το άπειρο χρήμα; (Αν έκοβαν χρήμα θα χτύπαγε στον πληθωρισμό που δεν έχουμε, στα νομίσματα δεν φαίνεται κάποια ανισορροπία θα πρέπει όλοι να κόβουν, επίσης χαμηλά επιτόκια δεν έχουμε όποτε από που κυκλοφορεί;)

                  Αυτό που βλέπω να παίζει είναι ότι η ζήτηση για αυτοκίνητα είναι λιγότερη ελαστική από ότι πιστεύαμε και το ανακάλυψαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες…

                  Δεν ειναι κατι που μπορω να εξηγησω σε ενα ποστ σε ενα φορουμ αλλα ισχυει αυτο που γραφω, Αν σε ενδιαφερει να το ψαξεις μπορεις να το κοιταξεις υπαρχουν απειρες αναλυσεις πως προκυπτει το πληθωριστικο χρημα, για επιτοκια κλπ

                  Πχ οταν γραφεις δεν εχουμε χαμηλα επιτοκια ιχυει ακριβως το αντιθετο, και για τον πληθωρισμο δες πως τον μετρανε και πως τον μετραγανε πριν 10-20-30-40 χρονια κοκ. Μεγαλο τοπικ.

                  Για κάνε μια ανάλυση σε κάποιο τοπικό. Θα έχει ενδιαφέρον.

                  Aν βρω χρονο θα κανω αλλα ψαξε το και μονος σου αν θελεις να μαθεις κατι σχετικα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by

                    Μόλις βρω χρόνο ναι.

                    Θα ήταν καλό να ανταλλάσσουμε και λίγο πιο τεχνικες αναλύσεις και θέματα. Πάντα μαθαίνεις κάτι καινούργιο από τέτοιες συζητήσεις.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster @wantone last edited by

                      @wantone said in VW Golf MK 8:

                      @gomi said in VW Golf MK 8:

                      @limited_one said in VW Golf MK 8:

                      Επειδή σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον η εύρεση υπαλληλικού δυναμικού δείχνει να δημιουργεί ολοένα και περισσότερα προβλήματα, η αίσθηση μου είναι πως όλοι θα στραφούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία ανά τεμάχιο και λιγότερες πωλήσεις ώστε να βγαίνει η δουλειά. Το παραπάνω γράφημα μάλλον επιβεβαιώνει την αίσθηση που έχω αποκομίσει εδώ και καιρό..

                      Σωστά....έχω φίλη που εργάζεται ως πωλητής σε όμιλο και όταν της εξέφρασα την απορία πως γίνεται να ακριβαίνουν με τόσο γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα, μου εξήγησε πως οι εταιρείες, δεν έχουν καμία χασούρα από όλες αυτές τις αυξήσεις γιατί πουλάνε λιγότερα αυτοκίνητα μεν, με το ίδιο ή και περισσότερο κέρδος δε. Δηλαδή μια βιομηχανία ας πούμε τον χρόνο θα πουλούσε 100 αυτοκίνητα και θα αποκόμιζε πχ 2.000.000.
                      Τώρα πουλάει 60 και αποκομίζει το ίδιο κέρδος. Οι χαμένοι όπως πάντα είναι οι μη έχοντες που δεν μπορούν να αλλάξουν αυτοκίνητο.
                      Επίσης μου ανέφερε πως υπάρχει μεγάλη σκοπιμότητα ως προς τις αυξήσεις ώστε να "σπρώξουν" τους καταναλωτές στα ηλεκτρικά στα οποία έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις και τα οποία σύντομα θα εξισωθούν με τα θερμικά σε τιμές ή και φθηνότερα.

                      Αστοχα αυτα τα πραγματα που ειπε η φιλη, αφου το περιθωριο κερδους καθοριζει το μικτο κερδος και αυτο μπορει και να εχει μειωθει λογω αυξησης του κοστους παραγωγης. Οι εταιρειες ανεβαζουν τις τιμες γιατι μπορουν και το κανουν αφου κυκλοφορει απειρο χρημα εκει εξω. Λεγεται πληθωρισμος. Επισης αν αποπληθωρισεις τις τιμες υπαρχουν καποια μοντελλα που ειναι αρκετα φθηνοτερα απο τα αντιστοιχα στο παρελθον.

                      Σωστό

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        super-t last edited by

                        Αυξημένες κατά 10,1 % ήταν οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Φεβρουάριο. Συγκεκριμένα πουλήθηκαν 883.608 νέα αυτοκίνητα έναντι 802.435 τον Φεβρουάριο του 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gomi @wantone last edited by

                          @wantone said in VW Golf MK 8:

                          @gomi said in VW Golf MK 8:

                          @limited_one said in VW Golf MK 8:

                          Επειδή σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον η εύρεση υπαλληλικού δυναμικού δείχνει να δημιουργεί ολοένα και περισσότερα προβλήματα, η αίσθηση μου είναι πως όλοι θα στραφούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία ανά τεμάχιο και λιγότερες πωλήσεις ώστε να βγαίνει η δουλειά. Το παραπάνω γράφημα μάλλον επιβεβαιώνει την αίσθηση που έχω αποκομίσει εδώ και καιρό..

                          Σωστά....έχω φίλη που εργάζεται ως πωλητής σε όμιλο και όταν της εξέφρασα την απορία πως γίνεται να ακριβαίνουν με τόσο γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα, μου εξήγησε πως οι εταιρείες, δεν έχουν καμία χασούρα από όλες αυτές τις αυξήσεις γιατί πουλάνε λιγότερα αυτοκίνητα μεν, με το ίδιο ή και περισσότερο κέρδος δε. Δηλαδή μια βιομηχανία ας πούμε τον χρόνο θα πουλούσε 100 αυτοκίνητα και θα αποκόμιζε πχ 2.000.000.
                          Τώρα πουλάει 60 και αποκομίζει το ίδιο κέρδος. Οι χαμένοι όπως πάντα είναι οι μη έχοντες που δεν μπορούν να αλλάξουν αυτοκίνητο.
                          Επίσης μου ανέφερε πως υπάρχει μεγάλη σκοπιμότητα ως προς τις αυξήσεις ώστε να "σπρώξουν" τους καταναλωτές στα ηλεκτρικά στα οποία έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις και τα οποία σύντομα θα εξισωθούν με τα θερμικά σε τιμές ή και φθηνότερα.

                          Αστοχα αυτα τα πραγματα που ειπε η φιλη, αφου το περιθωριο κερδους καθοριζει το μικτο κερδος και αυτο μπορει και να εχει μειωθει λογω αυξησης του κοστους παραγωγης. Οι εταιρειες ανεβαζουν τις τιμες γιατι μπορουν και το κανουν αφου κυκλοφορει απειρο χρημα εκει εξω. Λεγεται πληθωρισμος. Επισης αν αποπληθωρισεις τις τιμες υπαρχουν καποια μοντελλα που ειναι αρκετα φθηνοτερα απο τα αντιστοιχα στο παρελθον.

                          Προσωπικά δεν βλέπω καμιά αύξηση κόστους παραγωγής... αντιθέτως βλέπω μεγάλη πτώση ποιότητας και αυτοκίνητα που έχουν φτάσει να ζητούν 30.000 κοντά, να είναι σκέτη πλαστικούρα..Θα συμφωνήσω όμως στο άπειρο χρήμα το οποίο στν δική μας, εγχώρια αγορά τουλάχιστον, στο σύνολο του είναι και μαύρο.
                          Ποίο μοντέλο είναι φθηνότερο του παρελθόντος;

                          cirus realzeus R 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • cirus
                            cirus @gomi last edited by

                            @gomi said in VW Golf MK 8:

                            @wantone said in VW Golf MK 8:

                            @gomi said in VW Golf MK 8:

                            @limited_one said in VW Golf MK 8:

                            Επειδή σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον η εύρεση υπαλληλικού δυναμικού δείχνει να δημιουργεί ολοένα και περισσότερα προβλήματα, η αίσθηση μου είναι πως όλοι θα στραφούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία ανά τεμάχιο και λιγότερες πωλήσεις ώστε να βγαίνει η δουλειά. Το παραπάνω γράφημα μάλλον επιβεβαιώνει την αίσθηση που έχω αποκομίσει εδώ και καιρό..

                            Σωστά....έχω φίλη που εργάζεται ως πωλητής σε όμιλο και όταν της εξέφρασα την απορία πως γίνεται να ακριβαίνουν με τόσο γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα, μου εξήγησε πως οι εταιρείες, δεν έχουν καμία χασούρα από όλες αυτές τις αυξήσεις γιατί πουλάνε λιγότερα αυτοκίνητα μεν, με το ίδιο ή και περισσότερο κέρδος δε. Δηλαδή μια βιομηχανία ας πούμε τον χρόνο θα πουλούσε 100 αυτοκίνητα και θα αποκόμιζε πχ 2.000.000.
                            Τώρα πουλάει 60 και αποκομίζει το ίδιο κέρδος. Οι χαμένοι όπως πάντα είναι οι μη έχοντες που δεν μπορούν να αλλάξουν αυτοκίνητο.
                            Επίσης μου ανέφερε πως υπάρχει μεγάλη σκοπιμότητα ως προς τις αυξήσεις ώστε να "σπρώξουν" τους καταναλωτές στα ηλεκτρικά στα οποία έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις και τα οποία σύντομα θα εξισωθούν με τα θερμικά σε τιμές ή και φθηνότερα.

                            Αστοχα αυτα τα πραγματα που ειπε η φιλη, αφου το περιθωριο κερδους καθοριζει το μικτο κερδος και αυτο μπορει και να εχει μειωθει λογω αυξησης του κοστους παραγωγης. Οι εταιρειες ανεβαζουν τις τιμες γιατι μπορουν και το κανουν αφου κυκλοφορει απειρο χρημα εκει εξω. Λεγεται πληθωρισμος. Επισης αν αποπληθωρισεις τις τιμες υπαρχουν καποια μοντελλα που ειναι αρκετα φθηνοτερα απο τα αντιστοιχα στο παρελθον.

                            Ποίο μοντέλο είναι φθηνότερο του παρελθόντος;

                            Το citroen ami ειναι φτηνο

                            αν και το προηγουμενο μοντελο (που δεν υπήρχε) ηταν καλύτερο και φτηνότερο (0 ευρω)

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus @gomi last edited by realzeus

                              @gomi said in VW Golf MK 8:

                              @wantone said in VW Golf MK 8:

                              @gomi said in VW Golf MK 8:

                              @limited_one said in VW Golf MK 8:

                              Επειδή σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον η εύρεση υπαλληλικού δυναμικού δείχνει να δημιουργεί ολοένα και περισσότερα προβλήματα, η αίσθηση μου είναι πως όλοι θα στραφούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία ανά τεμάχιο και λιγότερες πωλήσεις ώστε να βγαίνει η δουλειά. Το παραπάνω γράφημα μάλλον επιβεβαιώνει την αίσθηση που έχω αποκομίσει εδώ και καιρό..

                              Σωστά....έχω φίλη που εργάζεται ως πωλητής σε όμιλο και όταν της εξέφρασα την απορία πως γίνεται να ακριβαίνουν με τόσο γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα, μου εξήγησε πως οι εταιρείες, δεν έχουν καμία χασούρα από όλες αυτές τις αυξήσεις γιατί πουλάνε λιγότερα αυτοκίνητα μεν, με το ίδιο ή και περισσότερο κέρδος δε. Δηλαδή μια βιομηχανία ας πούμε τον χρόνο θα πουλούσε 100 αυτοκίνητα και θα αποκόμιζε πχ 2.000.000.
                              Τώρα πουλάει 60 και αποκομίζει το ίδιο κέρδος. Οι χαμένοι όπως πάντα είναι οι μη έχοντες που δεν μπορούν να αλλάξουν αυτοκίνητο.
                              Επίσης μου ανέφερε πως υπάρχει μεγάλη σκοπιμότητα ως προς τις αυξήσεις ώστε να "σπρώξουν" τους καταναλωτές στα ηλεκτρικά στα οποία έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις και τα οποία σύντομα θα εξισωθούν με τα θερμικά σε τιμές ή και φθηνότερα.

                              Αστοχα αυτα τα πραγματα που ειπε η φιλη, αφου το περιθωριο κερδους καθοριζει το μικτο κερδος και αυτο μπορει και να εχει μειωθει λογω αυξησης του κοστους παραγωγης. Οι εταιρειες ανεβαζουν τις τιμες γιατι μπορουν και το κανουν αφου κυκλοφορει απειρο χρημα εκει εξω. Λεγεται πληθωρισμος. Επισης αν αποπληθωρισεις τις τιμες υπαρχουν καποια μοντελλα που ειναι αρκετα φθηνοτερα απο τα αντιστοιχα στο παρελθον.

                              Προσωπικά δεν βλέπω καμιά αύξηση κόστους παραγωγής... αντιθέτως βλέπω μεγάλη πτώση ποιότητας και αυτοκίνητα που έχουν φτάσει να ζητούν 30.000 κοντά, να είναι σκέτη πλαστικούρα..Θα συμφωνήσω όμως στο άπειρο χρήμα το οποίο στν δική μας, εγχώρια αγορά τουλάχιστον, στο σύνολο του είναι και μαύρο.
                              Ποίο μοντέλο είναι φθηνότερο του παρελθόντος;

                              Τα κόστη παραγωγής αυξάνονται λόγω αύξησης τιμών ενέργειας, πολέμων (εφοδιαστική αλυσίδα), νέων τεχνολογιών και νομικών απαιτήσεων (αυστηρότερα πρωτόκολλα ασφαλείας ρύπων κλπ). Για αυτό το τελευταίο μόνο (πρωτόκολλα κυβερονασφάλειας) κόβονται ένα σωρό μοντέλα από Ευρώπη σε 3 μήνες (η υπάρχουσα Macan, οι Cayman/Boxster, το βενζινοκίνητο 500 κλπ).

                              G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser last edited by

                                Πάντως υπάρχουν προσφορές ακόμα και σήμερα σε κάποια μοντέλα, ιδίως αυτά που βρίσκονται στο τέλος της ζωής τους.

                                Για παράδειγμα το 3 αιρκρος η βασική δεν ήταν ποτέ κάτω από 17000.
                                Τώρα είναι 18800, αλλά με τόσο πληθωρισμό, είναι λογική η αύξηση.

                                Το Πούμα όμως έχει αυξηθεί υπέρμετρα.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  gomi @realzeus last edited by

                                  @realzeus said in VW Golf MK 8:

                                  @gomi said in VW Golf MK 8:

                                  @wantone said in VW Golf MK 8:

                                  @gomi said in VW Golf MK 8:

                                  @limited_one said in VW Golf MK 8:

                                  Επειδή σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον η εύρεση υπαλληλικού δυναμικού δείχνει να δημιουργεί ολοένα και περισσότερα προβλήματα, η αίσθηση μου είναι πως όλοι θα στραφούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία ανά τεμάχιο και λιγότερες πωλήσεις ώστε να βγαίνει η δουλειά. Το παραπάνω γράφημα μάλλον επιβεβαιώνει την αίσθηση που έχω αποκομίσει εδώ και καιρό..

                                  Σωστά....έχω φίλη που εργάζεται ως πωλητής σε όμιλο και όταν της εξέφρασα την απορία πως γίνεται να ακριβαίνουν με τόσο γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα, μου εξήγησε πως οι εταιρείες, δεν έχουν καμία χασούρα από όλες αυτές τις αυξήσεις γιατί πουλάνε λιγότερα αυτοκίνητα μεν, με το ίδιο ή και περισσότερο κέρδος δε. Δηλαδή μια βιομηχανία ας πούμε τον χρόνο θα πουλούσε 100 αυτοκίνητα και θα αποκόμιζε πχ 2.000.000.
                                  Τώρα πουλάει 60 και αποκομίζει το ίδιο κέρδος. Οι χαμένοι όπως πάντα είναι οι μη έχοντες που δεν μπορούν να αλλάξουν αυτοκίνητο.
                                  Επίσης μου ανέφερε πως υπάρχει μεγάλη σκοπιμότητα ως προς τις αυξήσεις ώστε να "σπρώξουν" τους καταναλωτές στα ηλεκτρικά στα οποία έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις και τα οποία σύντομα θα εξισωθούν με τα θερμικά σε τιμές ή και φθηνότερα.

                                  Αστοχα αυτα τα πραγματα που ειπε η φιλη, αφου το περιθωριο κερδους καθοριζει το μικτο κερδος και αυτο μπορει και να εχει μειωθει λογω αυξησης του κοστους παραγωγης. Οι εταιρειες ανεβαζουν τις τιμες γιατι μπορουν και το κανουν αφου κυκλοφορει απειρο χρημα εκει εξω. Λεγεται πληθωρισμος. Επισης αν αποπληθωρισεις τις τιμες υπαρχουν καποια μοντελλα που ειναι αρκετα φθηνοτερα απο τα αντιστοιχα στο παρελθον.

                                  Προσωπικά δεν βλέπω καμιά αύξηση κόστους παραγωγής... αντιθέτως βλέπω μεγάλη πτώση ποιότητας και αυτοκίνητα που έχουν φτάσει να ζητούν 30.000 κοντά, να είναι σκέτη πλαστικούρα..Θα συμφωνήσω όμως στο άπειρο χρήμα το οποίο στν δική μας, εγχώρια αγορά τουλάχιστον, στο σύνολο του είναι και μαύρο.
                                  Ποίο μοντέλο είναι φθηνότερο του παρελθόντος;

                                  Τα κόστη παραγωγής αυξάνονται λόγω αύξησης τιμών ενέργειας, πολέμων (εφοδιαστική αλυσίδα), νέων τεχνολογιών και νομικών απαιτήσεων (αυστηρότερα πρωτόκολλα ασφαλείας ρύπων κλπ). Για αυτό το τελευταίο μόνο (πρωτόκολλα κυβερονασφάλειας) κόβονται ένα σωρό μοντέλα από Ευρώπη σε 3 μήνες (η υπάρχουσα Macan, το βενζινοκίνητο 500 κλπ).

                                  Εν ολίγοις, αν τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις τα αναλύσουμε, μιλάμε για τεχνητή αύξηση και όχι ουσιαστική...

                                  S realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    super-t @gomi last edited by

                                    @gomi said in VW Golf MK 8:

                                    @realzeus said in VW Golf MK 8:

                                    @gomi said in VW Golf MK 8:

                                    @wantone said in VW Golf MK 8:

                                    @gomi said in VW Golf MK 8:

                                    @limited_one said in VW Golf MK 8:

                                    Επειδή σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον η εύρεση υπαλληλικού δυναμικού δείχνει να δημιουργεί ολοένα και περισσότερα προβλήματα, η αίσθηση μου είναι πως όλοι θα στραφούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία ανά τεμάχιο και λιγότερες πωλήσεις ώστε να βγαίνει η δουλειά. Το παραπάνω γράφημα μάλλον επιβεβαιώνει την αίσθηση που έχω αποκομίσει εδώ και καιρό..

                                    Σωστά....έχω φίλη που εργάζεται ως πωλητής σε όμιλο και όταν της εξέφρασα την απορία πως γίνεται να ακριβαίνουν με τόσο γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα, μου εξήγησε πως οι εταιρείες, δεν έχουν καμία χασούρα από όλες αυτές τις αυξήσεις γιατί πουλάνε λιγότερα αυτοκίνητα μεν, με το ίδιο ή και περισσότερο κέρδος δε. Δηλαδή μια βιομηχανία ας πούμε τον χρόνο θα πουλούσε 100 αυτοκίνητα και θα αποκόμιζε πχ 2.000.000.
                                    Τώρα πουλάει 60 και αποκομίζει το ίδιο κέρδος. Οι χαμένοι όπως πάντα είναι οι μη έχοντες που δεν μπορούν να αλλάξουν αυτοκίνητο.
                                    Επίσης μου ανέφερε πως υπάρχει μεγάλη σκοπιμότητα ως προς τις αυξήσεις ώστε να "σπρώξουν" τους καταναλωτές στα ηλεκτρικά στα οποία έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις και τα οποία σύντομα θα εξισωθούν με τα θερμικά σε τιμές ή και φθηνότερα.

                                    Αστοχα αυτα τα πραγματα που ειπε η φιλη, αφου το περιθωριο κερδους καθοριζει το μικτο κερδος και αυτο μπορει και να εχει μειωθει λογω αυξησης του κοστους παραγωγης. Οι εταιρειες ανεβαζουν τις τιμες γιατι μπορουν και το κανουν αφου κυκλοφορει απειρο χρημα εκει εξω. Λεγεται πληθωρισμος. Επισης αν αποπληθωρισεις τις τιμες υπαρχουν καποια μοντελλα που ειναι αρκετα φθηνοτερα απο τα αντιστοιχα στο παρελθον.

                                    Προσωπικά δεν βλέπω καμιά αύξηση κόστους παραγωγής... αντιθέτως βλέπω μεγάλη πτώση ποιότητας και αυτοκίνητα που έχουν φτάσει να ζητούν 30.000 κοντά, να είναι σκέτη πλαστικούρα..Θα συμφωνήσω όμως στο άπειρο χρήμα το οποίο στν δική μας, εγχώρια αγορά τουλάχιστον, στο σύνολο του είναι και μαύρο.
                                    Ποίο μοντέλο είναι φθηνότερο του παρελθόντος;

                                    Τα κόστη παραγωγής αυξάνονται λόγω αύξησης τιμών ενέργειας, πολέμων (εφοδιαστική αλυσίδα), νέων τεχνολογιών και νομικών απαιτήσεων (αυστηρότερα πρωτόκολλα ασφαλείας ρύπων κλπ). Για αυτό το τελευταίο μόνο (πρωτόκολλα κυβερονασφάλειας) κόβονται ένα σωρό μοντέλα από Ευρώπη σε 3 μήνες (η υπάρχουσα Macan, το βενζινοκίνητο 500 κλπ).

                                    Εν ολίγοις, αν τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις τα αναλύσουμε, μιλάμε για τεχνητή αύξηση και όχι ουσιαστική...

                                    Την αύξηση στους μισθούς και τα μπόνους στους εργαζόμενους δεν τα πληρώνει από την τσέπη του ο ΤΣΕΟ πάντως.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • realzeus
                                      realzeus @gomi last edited by realzeus

                                      @gomi said in VW Golf MK 8:

                                      @realzeus said in VW Golf MK 8:

                                      @gomi said in VW Golf MK 8:

                                      @wantone said in VW Golf MK 8:

                                      @gomi said in VW Golf MK 8:

                                      @limited_one said in VW Golf MK 8:

                                      Επειδή σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον η εύρεση υπαλληλικού δυναμικού δείχνει να δημιουργεί ολοένα και περισσότερα προβλήματα, η αίσθηση μου είναι πως όλοι θα στραφούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία ανά τεμάχιο και λιγότερες πωλήσεις ώστε να βγαίνει η δουλειά. Το παραπάνω γράφημα μάλλον επιβεβαιώνει την αίσθηση που έχω αποκομίσει εδώ και καιρό..

                                      Σωστά....έχω φίλη που εργάζεται ως πωλητής σε όμιλο και όταν της εξέφρασα την απορία πως γίνεται να ακριβαίνουν με τόσο γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα, μου εξήγησε πως οι εταιρείες, δεν έχουν καμία χασούρα από όλες αυτές τις αυξήσεις γιατί πουλάνε λιγότερα αυτοκίνητα μεν, με το ίδιο ή και περισσότερο κέρδος δε. Δηλαδή μια βιομηχανία ας πούμε τον χρόνο θα πουλούσε 100 αυτοκίνητα και θα αποκόμιζε πχ 2.000.000.
                                      Τώρα πουλάει 60 και αποκομίζει το ίδιο κέρδος. Οι χαμένοι όπως πάντα είναι οι μη έχοντες που δεν μπορούν να αλλάξουν αυτοκίνητο.
                                      Επίσης μου ανέφερε πως υπάρχει μεγάλη σκοπιμότητα ως προς τις αυξήσεις ώστε να "σπρώξουν" τους καταναλωτές στα ηλεκτρικά στα οποία έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις και τα οποία σύντομα θα εξισωθούν με τα θερμικά σε τιμές ή και φθηνότερα.

                                      Αστοχα αυτα τα πραγματα που ειπε η φιλη, αφου το περιθωριο κερδους καθοριζει το μικτο κερδος και αυτο μπορει και να εχει μειωθει λογω αυξησης του κοστους παραγωγης. Οι εταιρειες ανεβαζουν τις τιμες γιατι μπορουν και το κανουν αφου κυκλοφορει απειρο χρημα εκει εξω. Λεγεται πληθωρισμος. Επισης αν αποπληθωρισεις τις τιμες υπαρχουν καποια μοντελλα που ειναι αρκετα φθηνοτερα απο τα αντιστοιχα στο παρελθον.

                                      Προσωπικά δεν βλέπω καμιά αύξηση κόστους παραγωγής... αντιθέτως βλέπω μεγάλη πτώση ποιότητας και αυτοκίνητα που έχουν φτάσει να ζητούν 30.000 κοντά, να είναι σκέτη πλαστικούρα..Θα συμφωνήσω όμως στο άπειρο χρήμα το οποίο στν δική μας, εγχώρια αγορά τουλάχιστον, στο σύνολο του είναι και μαύρο.
                                      Ποίο μοντέλο είναι φθηνότερο του παρελθόντος;

                                      Τα κόστη παραγωγής αυξάνονται λόγω αύξησης τιμών ενέργειας, πολέμων (εφοδιαστική αλυσίδα), νέων τεχνολογιών και νομικών απαιτήσεων (αυστηρότερα πρωτόκολλα ασφαλείας ρύπων κλπ). Για αυτό το τελευταίο μόνο (πρωτόκολλα κυβερονασφάλειας) κόβονται ένα σωρό μοντέλα από Ευρώπη σε 3 μήνες (η υπάρχουσα Macan, το βενζινοκίνητο 500 κλπ).

                                      Εν ολίγοις, αν τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις τα αναλύσουμε, μιλάμε για τεχνητή αύξηση και όχι ουσιαστική...

                                      Τι εννοείς "τεχνητή"; Δεν τα καθορίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αυτά τα κόστη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster @gomi last edited by

                                        @gomi said in VW Golf MK 8:

                                        @wantone said in VW Golf MK 8:

                                        @gomi said in VW Golf MK 8:

                                        @limited_one said in VW Golf MK 8:

                                        Επειδή σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον η εύρεση υπαλληλικού δυναμικού δείχνει να δημιουργεί ολοένα και περισσότερα προβλήματα, η αίσθηση μου είναι πως όλοι θα στραφούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία ανά τεμάχιο και λιγότερες πωλήσεις ώστε να βγαίνει η δουλειά. Το παραπάνω γράφημα μάλλον επιβεβαιώνει την αίσθηση που έχω αποκομίσει εδώ και καιρό..

                                        Σωστά....έχω φίλη που εργάζεται ως πωλητής σε όμιλο και όταν της εξέφρασα την απορία πως γίνεται να ακριβαίνουν με τόσο γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα, μου εξήγησε πως οι εταιρείες, δεν έχουν καμία χασούρα από όλες αυτές τις αυξήσεις γιατί πουλάνε λιγότερα αυτοκίνητα μεν, με το ίδιο ή και περισσότερο κέρδος δε. Δηλαδή μια βιομηχανία ας πούμε τον χρόνο θα πουλούσε 100 αυτοκίνητα και θα αποκόμιζε πχ 2.000.000.
                                        Τώρα πουλάει 60 και αποκομίζει το ίδιο κέρδος. Οι χαμένοι όπως πάντα είναι οι μη έχοντες που δεν μπορούν να αλλάξουν αυτοκίνητο.
                                        Επίσης μου ανέφερε πως υπάρχει μεγάλη σκοπιμότητα ως προς τις αυξήσεις ώστε να "σπρώξουν" τους καταναλωτές στα ηλεκτρικά στα οποία έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις και τα οποία σύντομα θα εξισωθούν με τα θερμικά σε τιμές ή και φθηνότερα.

                                        Αστοχα αυτα τα πραγματα που ειπε η φιλη, αφου το περιθωριο κερδους καθοριζει το μικτο κερδος και αυτο μπορει και να εχει μειωθει λογω αυξησης του κοστους παραγωγης. Οι εταιρειες ανεβαζουν τις τιμες γιατι μπορουν και το κανουν αφου κυκλοφορει απειρο χρημα εκει εξω. Λεγεται πληθωρισμος. Επισης αν αποπληθωρισεις τις τιμες υπαρχουν καποια μοντελλα που ειναι αρκετα φθηνοτερα απο τα αντιστοιχα στο παρελθον.

                                        Προσωπικά δεν βλέπω καμιά αύξηση κόστους παραγωγής... αντιθέτως βλέπω μεγάλη πτώση ποιότητας και αυτοκίνητα που έχουν φτάσει να ζητούν 30.000 κοντά, να είναι σκέτη πλαστικούρα..Θα συμφωνήσω όμως στο άπειρο χρήμα το οποίο στν δική μας, εγχώρια αγορά τουλάχιστον, στο σύνολο του είναι και μαύρο.
                                        Ποίο μοντέλο είναι φθηνότερο του παρελθόντος;

                                        Προς τα ποια μεριά κοιτάς ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • limited_one
                                          limited_one moderator last edited by

                                          Τα ελαστικά nexen πρώτης τοποθέτησης αποδείχτηκαν κακά, μετά από 17κ χιλιόμετρα και 2,5 χρόνια νιώθω την ανάγκη για αλλαγή. Γλυστράνε πολύ σε όλες τις συνθήκες πλέον...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • monman2
                                            monman2 last edited by

                                            Πολύ σκόνη με έλλειψη βροχής να ξεπλυθούν οι δρόμοι , μη βιάζεσαι να τα κρίνεις ...

                                            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 84 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr