Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 223
    • 224
    • 225
    • 226
    • 227
    • 487
    • 488
    • 225 / 488
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9745
    283364
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis last edited by

      Πάντως τα ζόρια που θα φάει ένας επαγγελματίας με τα Tesla θα είναι όταν απαιτηθεί αλλαγή μοτέρ ή μπαταρίας. Που αν δείτε άλλα παραδείγματα χιλιομετροφάγων, θα είναι στα 300-400k χλμ.

      Moments before detonation...

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by lap

        Θα έχει γλυτώσει χοντρικά κάπου στα 30-40Κ και θα πληρώσει 8-10Κ
        Λίγο σύνεση να έχει και να αφηνει στην άκρη κάθε μήνα, θα είναι άνετος και ωραίος.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antoniokon @lap last edited by

          @lap said in TESLA FORUM:

          Θα έχει γλυτώσει χοντρικά κάπου στα 30-40Κ και θα πληρώσει 8-10Κ
          Λίγο σύνεση να έχει και να αφηνει στην άκρη κάθε μήνα, θα είναι άνετος και ωραίος.

          Θα λαπίσω λίγο...

          Όπως λέμε στην άκρη του υφάσματος ή στην άκρη του νήματος?

          L 1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • antonakis
            antonakis last edited by

            Τουλάχιστον δε θα μπορεί να βγάλει dpf.

            Moments before detonation...

            L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dettol @antonakis last edited by

              @antonakis said in TESLA FORUM:

              Πάντως τα ζόρια που θα φάει ένας επαγγελματίας με τα Tesla θα είναι όταν απαιτηθεί αλλαγή μοτέρ ή μπαταρίας. Που αν δείτε άλλα παραδείγματα χιλιομετροφάγων, θα είναι στα 300-400k χλμ.

              την μπαταρια δεν θα την φοβομουν, με την λογικη οτι απλα θα μειωθει σταδιακα η αυτονομια.
              Για μοτερ δεν εχω ακουσει προβληματα, τουλαχιστον μεχρι τα 200κ, διοτι περισσοτερ αδυσκολα βρισκεις

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap @antoniokon last edited by

                @antoniokon said in TESLA FORUM:

                @lap said in TESLA FORUM:

                Θα έχει γλυτώσει χοντρικά κάπου στα 30-40Κ και θα πληρώσει 8-10Κ
                Λίγο σύνεση να έχει και να αφηνει στην άκρη κάθε μήνα, θα είναι άνετος και ωραίος.

                Θα λαπίσω λίγο...

                Όπως λέμε στην άκρη του υφάσματος ή στην άκρη του νήματος?

                👍

                Πάντως και μάλλον όχι στην άκρη της επίπεδης γης διότι μπορεί να του πέσουν στο διάστημα....τζάμπα το Τέσλα μετά.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap @antonakis last edited by lap

                  @antonakis said in TESLA FORUM:

                  Τουλάχιστον δε θα μπορεί να βγάλει dpf.

                  Αλληλούια.

                  Ας κάνει ότι θέλει αλλά το ότι δεν θα βγάλει το dpf θα ναι το μεγάλο κέρδος για όλους του συμπολίτες του.

                  Και σου λέει κάνουν διαμαρτυρία οι μαστρομητσοι που δεν θα έχουν δουλειά

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by fanis75

                    Τι συγκρίνουμε ρε πειδιά τώρα. Μονο από την αγορά έχει κερδίσει κάπου €30.000 σε σχέση με αντίστοιχου μεγέθους και εξοπλισμού θερμικό. πο σέρβις, άλλα 5-10.000? Δεν ξέρω. Και από κόστος μετακίνησης, που ειναι το μεγαλύτερο έξοδο. Υπολογίζω πολύ πρόχειρα στα 5 χρόνια να είναι κερδισμένος τουλάχιστον €50.000. Εεε εας κερδίσει τα μισά και με τα άλλα μισά παίρνει το νέο μοντέλο και πετάει αυτό!!

                    Και αφήνουμε στην άκρη την ευκολία που του προσφέρει μέσα στην πόλη, ειδικά όταν είσαι 8-10 ώρες στο τιμόνι!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Σωστό και αυτό... Μπαταρίες και μ@@@@ς

                      Πιάσε ένα νέο του κουτιού

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • monman2
                        monman2 last edited by monman2

                        Να κάνουμε μια επανάληψη γιατί κάποιοι ανησυχούν

                        7d7da885-4cfa-4d06-90f0-fa3ba428ff96-image.png

                        Όπως ξέρουν οι επενδυτές😊 το μεγάλο στοίχημα της tesla δεν είναι η αυτόνομη οδήγηση ως αυτοσκοπός.
                        Είναι ο συνδυασμός της με τα υπάρχοντα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ΤΩΡΑ για την δημιουργία των ROBOTAXI και γιαυτό φτιάχνονται ήδη με προδιαγραφές επαγγελματικού οχήματος ...
                        δηλ αμάξωμα και σύστημα κίνησης για 1Μ μίλια και μπαταρία για 300-500Κ μίλια ή 1500 κύκλους φόρτισης

                        https://www.vehiclehistory.com/articles/tesla-model-3-reliability-how-long-will-it-last

                        Ταδε εφη Ελον το 2019 και ο χρόνος τον επαληθεύει

                        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                        piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • piliourits
                          piliourits last edited by

                          Το Τέσλα είναι τέλειο για να παραλάβει κάποιον μοντέρνο κύριο απ την ωραία μεζονέτα του σε κάποιο προάστιο, και μέσω ΑΟ (αν δεν χιονίζει) να τον αφήσει στο αεροδρόμιο, ή το αντίστροφο.
                          Αυτό είναι ένα 5-10% της δουλειάς που κάνουν τα ταξί.
                          Για το υπόλοιπο 90% της δουλειάς του στόλου των ταξί, που είναι η πιο σκληρή δυνατή χρήση στην οποία μπορεί να υποβληθεί ένα όχημα και οι οδηγοί του στη διπλοβάρδια, πως θα είναι το Τέσλα;
                          Σαν ποιότητα χώρου εργασίας για τον πιλότο-ταρίφα, απ τα αεριζομενα καθίσματα μέχρι την οδήγηση με μονό πεντάλ και την απόλυτη ησυχία, θα είναι "διαστημικό" ακόμα και σε σύγκριση με τα Ε που έχουν κάποιοι... σε άλλα θέματα όμως,
                          απ το να στρίψει σε στενά με διπλοπαρκαρισμένα αμάξια και σκαρφαλωμενα στα σπασμένα κρασπεδα και λακκούβες, για να επιβιβάσει μια γριά με πατερίτσες για το νοσοκομείο, η οποία θα κρέμεται απ τα τζάμια χωρίς πλαίσιο για να στηριχτεί, μέχρι τα μακρινά δρομολόγια εκατοντάδων χιλιομέτρων στον αυτοκινητόδρομο ή το να πατήσει χωματόδρομο, ως τις χειρολαβές του που οι περισσότεροι επιβάτες δεν θα ξέρουν πως ανοίγει η πόρτα, και τις φαναρτζοδουλειές που στα ταξί τυχαινουν κάθε λίγους μήνες, ή τις μικτές ασφαλίσεις των 3-4.000€ το χρόνο που ισχύουν για τα συμβατικά ταξί (και δεν κάνει κανείς) και τα λάστιχα των +1200€, όλα προβληματίζουν και γι αυτό θα βλέπουμε μόνο "μπουτίκ" ταξί, σπάνια κάποιο ηλεκτρικό.
                          Επίσης ο άνθρωπος που λέτε, μάλλον οδηγούσε κάποιο μερτσεντε 20ετιας, γιατί τα γιουρο6 δεν επιδοτούνται να αποσυρθούν...

                          Και σε βάθος χρόνου όλα τα ηλεκτρικά είναι λαχείο, κανείς δεν ξέρει αποδεδειγμένα το κόστος κι αν θα βγουν χαμένοι ή κερδισμένοι και πόσο.
                          Μόνο υποθέσεις κάνουμε, ανάλογα τις προκαταλήψεις του καθενός.
                          Ενώ για τα συμβατικά Σκόντα, Μερσεντες και ΤΟΥΟΤΑ και το κάθε καύσιμο, υπάρχουν δεδομένα πολλών ετών και μαγαζιά που για ταξι σε 48 ώρες κάνουν μηχανή-σαζμαν-βαψιμο με λογικό γνωστό κόστος.

                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gatoz
                            gatoz last edited by

                            ρε, καντε μια βολτα εδω
                            https://www.moiras-service.gr/
                            να πειτε για ηλεκτρικα στους ταξιντράιβερς
                            ουτε για χωρατο....

                            #milf-a-man

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • piliourits
                              piliourits @monman2 last edited by

                              @monman2 said in TESLA FORUM:

                              Να κάνουμε μια επανάληψη γιατί κάποιοι ανησυχούν

                              7d7da885-4cfa-4d06-90f0-fa3ba428ff96-image.png

                              Όπως ξέρουν οι επενδυτές😊 το μεγάλο στοίχημα της tesla δεν είναι η αυτόνομη οδήγηση ως αυτοσκοπός.
                              Είναι ο συνδυασμός της με τα υπάρχοντα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ΤΩΡΑ για την δημιουργία των ROBOTAXI και γιαυτό φτιάχνονται ήδη με προδιαγραφές επαγγελματικού οχήματος ...
                              δηλ αμάξωμα και σύστημα κίνησης για 1Μ μίλια και μπαταρία για 300-500Κ μίλια ή 1500 κύκλους φόρτισης

                              https://www.vehiclehistory.com/articles/tesla-model-3-reliability-how-long-will-it-last

                              Ταδε εφη Ελον το 2019 και ο χρόνος τον επαληθεύει

                              Δηλαδή αυτά θα κυκλοφορούν ακόμη ως ταξί στο Πεκίνο και τη Μόσχα, όπου θα πληρώνονται με δολάρια...

                              Mountains all around me, reaching out to heaven...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Εντωμεταξύ υπολογίζετε λάθος. Υπολογίζετε το περιθώριο κέρδους του θερμικού και τα απαιτούμενα χιλιομετρα χρήσης με το περιθώριο κέρδους ενός ev.

                                Με λίγα λόγια η παραγωγικότητα του τεσλα ειναι υψηλότερη. Άρα λιγότερα χιλιόμετρα καθημερινά για μεγαλύτερο κέρδος στον τραπεζικό λογαριασμό.

                                Η σύγκριση πρέπει να γίνει σε αυτήν την βάση και όχι στα καθημερινά χιλιόμετρα!

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @piliourits last edited by

                                  @piliourits said in TESLA FORUM:

                                  και γι αυτό θα βλέπουμε μόνο "μπουτίκ" ταξί, σπάνια κάποιο ηλεκτρικό.

                                  Που όμως το πληρώνεις όσο και ένα "απλό" ταξί, οπότε γιατί να μην το προτιμήσει κάποιος?

                                  Γενικά οι υπηρεσίες ταξί έχουν αναβαθμιστέι και στην χώρα μας (τουλάχιστον στην Αθήνα) και αυτό μόνο θετικό ειναι. Εγώ ότι ταξί και να πάρω (με ραντεβού, γιατί τις 6 το πρώι δεν διακυνδυνευω να μην βρώ στην ώρα μου) τα ίδια χρήματα πληρώνω προς και από το αεροδρόμιο. Οπότε θα προτιμήσω ό,τι καλύτερο μπορώ. Άρα ή Τέσλα ή mercedes taxi club.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • piliourits
                                    piliourits last edited by piliourits

                                    Δε λέω να μην προτιμώνται, ότι πάντα θα είναι ένα μικρό μέρος του στόλου, λόγω των περιορισμών.

                                    Θεωρητικά είναι "ανοησία" να μην γίνουν ήδη ηλεκτρικά όλα τα ταξί.
                                    Αλλά αν γίνει ένα τσεκλιστ με τις "απαιτούμενες" προδιαγραφές, σχεδόν κανένα υπάρχον μοντέλο δεν είναι κατάλληλο, με το τρόπο που είναι τα σκοντα κλπ.
                                    Ακόμη και τα Τέσλα που είναι τα καλύτερα ηλεκτρικά, παραείναι "μπιμπελό" για καθημερινά ταξί.

                                    Αυτό που μένει να δούμε, αν οι "μπίζνες" πελάτες όπως ξενοδοχεία κλπ βάζουν τα Τέσλα στην ίδια μοίρα με τα αστέρια...

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dettol @piliourits last edited by

                                      @piliourits said in TESLA FORUM:

                                      Αυτό που μένει να δούμε, αν οι "μπίζνες" πελάτες όπως ξενοδοχεία κλπ βάζουν τα Τέσλα στην ίδια μοίρα με τα αστέρια...

                                      δεν καταλαβα τι εννοεις με αυτο που λες εδω

                                      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • cirus
                                        cirus last edited by cirus

                                        Οι ταξιτζίδες που χρησιμοποιώ εγώ πάντως έχουν συμβόλαια με ναυτιλιακες εταιρείες

                                        Δεν νοείται να παρουν τηλ και να ζητήσουν κούρσα και να τους απαντήσουν δεν γίνεται γιατι φορτίζω ή για να κάνω τόσα χιλιομετρα πρέπει πρώτα να φορτίσω

                                        Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.

                                        Επίσης κάποιος πολύ σωστά ανέφερε ότι τα ανταλλακτικα και ποσο το αυτοκίνητο χρειαζεται να μείνει για επισκευή είναι πολύ σημαντικό γιατι τις αντιστοιχες μέρες ο επαγγελματιας δεν θα μπορεί να δουλέψει αρα 0 εισόδημα. Σε skoda αυτα είναι λυμμένα προβληματα , απλετα ανταλλακτικά και αμεσο φτιάξιμο του αυτοκινήτου

                                        Γενικα οκ και γω συμφωνώ να γίνουν ηλεκτρικα τα ταξι αλλα υπάρχουν κάποιες δυσκολίες και πρέπει να γίνει κάποια προετοιμασία για αυτό. Ισως και να ηταν καλή ιδέα τα υβριδικά πριν πάμε στα ηλεκτρικα. Τα diesel πάντως θέλω να καταργηθούν χθες. Αρκετο καρκινο μοιρασαν οι ηλιθιοι βγαζοντας τα dpf

                                        Cirus the virus

                                        ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • A
                                          antonn last edited by

                                          tesla taxi athens στο facebook απο εκει βρισκεται τα ταξι tesla?

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @antonn last edited by

                                            @antonn said in TESLA FORUM:

                                            tesla taxi athens στο facebook απο εκει βρισκεται τα ταξι tesla?

                                            Εγώ από εκεί το βρήκα και είπα να το δοκιμάσω. Αυτή η σελίδα ειναι του Γιώργου από όσο ξέρω, αλλά συνεργάζεται και με άλλους. π.χ. την Δευτέρα δεν μπορούμε να με εξυπηρετήσει και έστειλε έναν συνάδελφό του με το model 3.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 227
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 225 / 488
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr