Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 565
    • 566
    • 567
    • 568
    • 569
    • 792
    • 793
    • 567 / 793
    Περί αυτοκίνησης
    152
    15845
    358327
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis last edited by

      Leasing στις μπαταρίες είναι κάπως δύσπεπτο για κάποιον αγοραστή αυτοκινήτου.

      Moments before detonation...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap @cirus last edited by lap

        @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Εντάξει.....λύθηκε και το πρόβλημα αυτό.

        Την μπαταρία που παίρνεις μπορείς να την φορτίζεις σπίτι από πριζα. Ούτε άγχος αν χαλάσει, αν πέσει η απόδοση της, ούτε άγχος για γρήγορα μεγάλα ταξίδια όπου την αλλάζει με μια αλλη. Και όλα αυτά με 29 ευρώ.

        Είδα βιντεάκια στην Κίνα όπου τις αλλάζουν σε 4 λεπτά. Στην Γερμανία σε 6 λεπτά. Όποτε μάλλον δεν εχουν ακόμα το πιο εξελιγμένο σύστημα. Φτάνεις στον σταθμό αλλαγής και δεν χρειάζεται ούτε να το παρκάρεις , ούτε να βγεις από το αυτοκινητο. Βλέπεις λίγο τα e mail σου στο κινητό και σε πεντε λεπτά έφυγες.

        Υ.γ Ταξιδεύει με 180-190 σαν να πηγαίνει με 120 χλμ/ωρα και με απόλυτη ησυχία.

        Τι διαστημόπλοια είναι αυτά; Τι αμάξια έχουμε εμείς;;; Νιώθω ότι ζούμε σε προηγούμενο αιώνα

        Υ.γ Και σκεφτείτε το μέλλον, ποιο μέλλον;;;; στην Γερμανία συμβαίνει.
        Ένα τέτοιο τέρας να ταξιδεύει με 200 χλμ/ωρα, με ασφάλεια και συστήματα όπως LiDar να βλέπουν τα παντα σε τρισδιάστατη μορφή χιλιόμετρα μακρυά αναλύοντας συνεχώς τους κινδύνους και να μην ρυπαίνει καθόλου εφόσον οι μπαταρίες γεμίζουν με πράσινο ρεύμα.

        Απίστευτο.

        Ουτε καν κοντα....

        Για να γινει αυτό (που και γω το υποστηρίζω) θα πρέπει να ψηφιστουν νομοι να έχουν όλοι οι κατασκευαστές τις ίδιες μπαταρίες, τα ίδια πρότυπα κτλ

        Αν εχει ο καθε κατασκευαστής τα δικά του πιαστο το αυγό και κούρευτο

        από την θεωρία στην πράξη απέχει παρα πολύ

        Μέχρι στιγμής οποιος στην Γερμανία αγοράσει Nio, οντως για αυτόν εχει γίνει.

        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          teo-mak @cirus last edited by

          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Εντάξει.....λύθηκε και το πρόβλημα αυτό.

          Την μπαταρία που παίρνεις μπορείς να την φορτίζεις σπίτι από πριζα. Ούτε άγχος αν χαλάσει, αν πέσει η απόδοση της, ούτε άγχος για γρήγορα μεγάλα ταξίδια όπου την αλλάζει με μια αλλη. Και όλα αυτά με 29 ευρώ.

          Είδα βιντεάκια στην Κίνα όπου τις αλλάζουν σε 4 λεπτά. Στην Γερμανία σε 6 λεπτά. Όποτε μάλλον δεν εχουν ακόμα το πιο εξελιγμένο σύστημα. Φτάνεις στον σταθμό αλλαγής και δεν χρειάζεται ούτε να το παρκάρεις , ούτε να βγεις από το αυτοκινητο. Βλέπεις λίγο τα e mail σου στο κινητό και σε πεντε λεπτά έφυγες.

          Υ.γ Ταξιδεύει με 180-190 σαν να πηγαίνει με 120 χλμ/ωρα και με απόλυτη ησυχία.

          Τι διαστημόπλοια είναι αυτά; Τι αμάξια έχουμε εμείς;;; Νιώθω ότι ζούμε σε προηγούμενο αιώνα

          Υ.γ Και σκεφτείτε το μέλλον, ποιο μέλλον;;;; στην Γερμανία συμβαίνει.
          Ένα τέτοιο τέρας να ταξιδεύει με 200 χλμ/ωρα, με ασφάλεια και συστήματα όπως LiDar να βλέπουν τα παντα σε τρισδιάστατη μορφή χιλιόμετρα μακρυά αναλύοντας συνεχώς τους κινδύνους και να μην ρυπαίνει καθόλου εφόσον οι μπαταρίες γεμίζουν με πράσινο ρεύμα.

          Απίστευτο.

          Ουτε καν κοντα....

          Για να γινει αυτό (που και γω το υποστηρίζω) θα πρέπει να ψηφιστουν νομοι να έχουν όλοι οι κατασκευαστές τις ίδιες μπαταρίες, τα ίδια πρότυπα κτλ

          Αν εχει ο καθε κατασκευαστής τα δικά του πιαστο το αυγό και κούρευτο

          από την θεωρία στην πράξη απέχει παρα πολύ

          Εδώ δεν μπορούν να συνεννοηθούν για κοινό βύσμα φόρτισης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by lap

            Γενικα εάν βγουν και οι νέες μπαταρίες που θα χρειάζονται περίπου 10-15 λεπτά σε υψηλή τάση για να φορτίσουν. Αν κάθε σταθμός έχει 10 μπαταρίες και τις φορτίζει σε 10 λεπτά, τότε οντως το θέμα βρίσκει μια λυση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • cirus
              cirus @lap last edited by

              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Εντάξει.....λύθηκε και το πρόβλημα αυτό.

              Την μπαταρία που παίρνεις μπορείς να την φορτίζεις σπίτι από πριζα. Ούτε άγχος αν χαλάσει, αν πέσει η απόδοση της, ούτε άγχος για γρήγορα μεγάλα ταξίδια όπου την αλλάζει με μια αλλη. Και όλα αυτά με 29 ευρώ.

              Είδα βιντεάκια στην Κίνα όπου τις αλλάζουν σε 4 λεπτά. Στην Γερμανία σε 6 λεπτά. Όποτε μάλλον δεν εχουν ακόμα το πιο εξελιγμένο σύστημα. Φτάνεις στον σταθμό αλλαγής και δεν χρειάζεται ούτε να το παρκάρεις , ούτε να βγεις από το αυτοκινητο. Βλέπεις λίγο τα e mail σου στο κινητό και σε πεντε λεπτά έφυγες.

              Υ.γ Ταξιδεύει με 180-190 σαν να πηγαίνει με 120 χλμ/ωρα και με απόλυτη ησυχία.

              Τι διαστημόπλοια είναι αυτά; Τι αμάξια έχουμε εμείς;;; Νιώθω ότι ζούμε σε προηγούμενο αιώνα

              Υ.γ Και σκεφτείτε το μέλλον, ποιο μέλλον;;;; στην Γερμανία συμβαίνει.
              Ένα τέτοιο τέρας να ταξιδεύει με 200 χλμ/ωρα, με ασφάλεια και συστήματα όπως LiDar να βλέπουν τα παντα σε τρισδιάστατη μορφή χιλιόμετρα μακρυά αναλύοντας συνεχώς τους κινδύνους και να μην ρυπαίνει καθόλου εφόσον οι μπαταρίες γεμίζουν με πράσινο ρεύμα.

              Απίστευτο.

              Ουτε καν κοντα....

              Για να γινει αυτό (που και γω το υποστηρίζω) θα πρέπει να ψηφιστουν νομοι να έχουν όλοι οι κατασκευαστές τις ίδιες μπαταρίες, τα ίδια πρότυπα κτλ

              Αν εχει ο καθε κατασκευαστής τα δικά του πιαστο το αυγό και κούρευτο

              από την θεωρία στην πράξη απέχει παρα πολύ

              Μέχρι στιγμής οποιος στην Γερμανία αγοράσει Nio, οντως για αυτόν εχει γίνει.

              Ναι το ξέρω, το ιδιο λέμε, το έχω ποστάρει και γω στο παρελθον με το αυτοματο μηχάνημα που τις αλλαζει στην κίνα

              Δεν βγαινει ακρη ετσι ο κάθε κατασκευαστης να έχει τα δικά του. Τετοια λύση είναι καλή να είναι universal

              Cirus the virus

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                Δεν ξέρω. Πάντως καμία 10 ρια τέτοια στους κεντρικούς άξονες στην Ελλάδα λύνει το θέμα με τον σημερινό αριθμό ηλεκτρικών.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • alexandros-k
                  alexandros-k last edited by

                  https://www.autoblog.gr/2024/03/06/i-vw-antimetopizei-agoges-pou-ypostirizoun-pos-i-bataria-mias-ilektrikis-porsche-i-aitia-pou-pire-fotia-to-ploio-felicity-ace/

                  J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    Johnny 0 last edited by

                    https://www.drive.gr/news/kosmos/etoimi-gia-tin-epiboli-foron-sta-kinezika-ev-i-ee

                    elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo @Johnny 0 last edited by elteo

                      @johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      https://www.drive.gr/news/kosmos/etoimi-gia-tin-epiboli-foron-sta-kinezika-ev-i-ee

                      To εμπορικό επιμελητήριο της Κίνας είναι κάθετα αντίθετο με τις έρευνες αλλά και την επιβολή δασμών, λέγοντας πως η αύξηση των πωλήσεων δεν σχετίζεται με παράτυπες επιδοτήσεις, αλλά με την ανάγκη των ευρωπαίων καταναλωτών να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση.

                      🤡

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        https://www.autoexpress.co.uk/mg/362454/new-mg2-will-beat-volkswagen-baby-electric-car-market

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Το είδα το βολβό.
                          Ρε σεις μικρό είναι μέσα. Τιμονακι, ταμπλουδακι

                          Στα βίντεο φαίνονται πιο μεγάλα.

                          piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Είναι γνωστό ότι η κάμερα παχαίνει 🫠

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • piliourits
                              piliourits @lap last edited by

                              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Το είδα το βολβό.
                              Ρε σεις μικρό είναι μέσα. Τιμονακι, ταμπλουδακι

                              Στα βίντεο φαίνονται πιο μεγάλα.

                              Πρώτη διδάξασα η ακατονόμαστη, μακραίνει τεχνηέντως εξωτερικά το αυτοκίνητο, και το μεταξόνιο λίγο, για να "δείχνει" και να χει καλύτερη αεροδυναμική και μετά σου πουλάει "μισή μερίδα λιγότερη μέσα" απ τα ανταγωνιστικα συμβατικά μοντέλα, ώστε να καταφέρει την "απόδοση" και "οικονομία"...
                              Αυτό στα ηλεκτρικά θα ενταθεί ακόμη περισσότερο, θα βλέπουμε όλο και πιο μακρόστενα οχήματα στις μικρές κατηγορίες...

                              Μέσα σ' ένα τραίνο βάλτε, Άδωνι και Πορτοσάλτε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jammamon last edited by

                                4,2 μετρα ειναι τι περιμενες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dettol last edited by

                                  Τα τεσλα είναι μεγάλα,το βολβο είναι μικρό, Ε τι θέλετε πχια ;;;;; 🤣🤣

                                  D ntinaras 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                  • piliourits
                                    piliourits last edited by

                                    Honda + Sony = Afeela

                                    https://www.caranddriver.com/afeela

                                    Μέσα σ' ένα τραίνο βάλτε, Άδωνι και Πορτοσάλτε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimsabas @dettol last edited by

                                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Τα τεσλα είναι μεγάλα,το βολβο είναι μικρό, Ε τι θέλετε πχια ;;;;; 🤣🤣

                                      Και τα δύο!

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • ntinaras
                                        ntinaras @dettol last edited by

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Τα τεσλα είναι μεγάλα,το βολβο είναι μικρό, Ε τι θέλετε πχια ;;;;; 🤣🤣

                                        Κατι ακομα πιο μικρο!
                                        tesla model 1 σε μεγεθος fiat 500 😛

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jamesd @alexandros-k last edited by

                                          @alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          https://www.autoblog.gr/2024/03/06/i-vw-antimetopizei-agoges-pou-ypostirizoun-pos-i-bataria-mias-ilektrikis-porsche-i-aitia-pou-pire-fotia-to-ploio-felicity-ace/

                                          Let the war begin! Πολύ ενδιαφέρον θα έχει η αντίδραση των Κινέζων αν πάμε σε λογικές προστατευτισμού…

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol last edited by

                                            facebook post

                                            Χιουμοριστικη αναρτηση, η οποια παρουσιαζει το αγχος ενος υποτιθεμενου οδηγου ηλεκτρικου αυτοκινητου, το οποιο θελει να αλλαξει και να αγορασει θερμικο.
                                            Εχει ενδιαφερον διοτι παρουσιαζει με σαφη αλλα και διασκεδαστικο τροπο, τα επιχειρηματα της "ηλεκτρικης" πλευρας.

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 565
                                            • 566
                                            • 567
                                            • 568
                                            • 569
                                            • 792
                                            • 793
                                            • 567 / 793
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr