-
@cirus said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
καλα ας έλεγε ο αρχηγός του σπιτιού σου ότι αν έχετε επισκέψεις παιδάκια το καλοριφέρ θα μπει στους 24 και να σε εβλεπα μετά να διαφωνείς μαζί της και να της λες ΟΧΙ 20 με 21 θα μπει είναι το λογικό!!!!
Αντε γίνατε όλοι ξαφνικα αφεντικα σπίτι!!!!!
Δεν πήγαινε σε εσένα η απάντηση αλλά γενικό σχόλιο ήταν.
Για την θερμοκρασία ακού την αρχηγό στο 21, μετά από αυτό (και εμείς παιδί έχουμε σπίτι), ασκώ βέτο και της εξηγώ τι ΔΕΝ θα αγοράσει εαν το πάμε στο 24-25 και έτσι μόνη της αποφασίζει ότι καλά ειναι το 21.
-
Μην στενοχωρείτε τις γυναίκες σας.
Μετά τα 45 τους, θα αρχίσουν να σας κάνουν οικονομία, γιατί θα έχει χαλάσει ο δικός τους θερμοστάτης...
-
@criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Μετά τα 45 τους, θα αρχίσουν να σας κάνουν οικονομία, γιατί θα έχει χαλάσει ο δικός τους θερμοστάτης...
Τα έχουμε περάσει προ πολλού κρούζε....ακόμα δουλευει ο θερμοστάτης (αλλά η κολλητή της, αρκετά νεότερη κρυώνει και στους 23 βαθμούς...χαχα!!).
-
Το θέμα είναι όταν θα ζεσταίνονται στους 16 βαθμούς..
-
@fanis75 said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
αλλά η κολλητή της, αρκετά νεότερη κρυώνει και στους 23 βαθμούς...χαχα
Καλη κοπελα!
Μπλέξαμε με εσάς τους θερμούς
-
@criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Εγώ ξαναρωτάω.
Με την κατανάλωση τι γίνεται ?
Εχω ακούσει ότι πάνω από 500 κβω στο οικιακό τον μήνα παίζουν άλλες τιμές.
Μήπως πρέπει να ενημερωθεί η ΔΕΗ ή ο ΔΕΔΔΗΕ ότι υπάρχει φορτιστής αυτοκινήτου ?
Πρέπει να ενημερωθεί ο ΔΕΔΔΗΕ γιατί χρειάζεται να εκδοθει νέος φάκελος θεώρησης.
Απο εκεί και πέρα με δεδομένο ότι τραβάς απο το ρολόι δεν μπορεί να ξεχωρίσει ποτέ φορτίζεις το ΙΧ και ποτέ ανάβεις θερμοσίφωνα.Στο σπίτι έχω ενεργειακά κουφώματα, κέλυφος θερμομόνωσης και αντλία θερμότητας 380 V. Είναι αστεία τα ποσά που πληρώνω, χειμώνα καλοκαίρι
Α+ είσαι ?
Γιατί έβαλες τριφασική αντλία ?
Είναι πολύ μεγάλο το σπίτι ?
Τα ρωτάω, γιατί από Η/Μ δεν ξέρω πολλά και συνήθως ρωτάω σαν καταναλωτής.
Τώρα για την αντλία θερμότητας, υπάρχει και εκεί πολύ προσωπικό στοιχείο.
Για παράδειγμα σε σπίτι στο ευρύτερο κέντρο της Αθήνας, με κλασσική θερμομόνωση πάνω από πιλοτή, 1ος όροφος τον πρώτο χρόνο που λειτούργησε αν θυμάμαι καλά είχε στο 4μηνο του χειμώνα 680 ευρώ, ρεύμα και θέρμανση και μιλάμε για 4μελη οικογένεια με πλυντήρια κάθε μέρα, λόγω μικρών παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Αντίθετα ίδιο ακριβώς σπίτι σε μεσαίο όροφο, με μεγάλο παιδί, που θέλουν ζέστη οι γονείς, είχαν σχεδόν διπλάσιο κόστος.Προφανώς οι μεν θα το είχαν στο 18, οι άλλοι στο 23 τον θερμοστάτη.
Τα μοτέρ ζορίζονται στη φάση της εκκίνησης (ροπή εκκίνησης) οπότε και απαιτούν μεγαλύτερη ηλεκτρική ισχύς. Η ηλεκτρική ισχύς (συνεχούς ρεύματος) είναι ανάλογη της τάσης και της έντασης του ρεύματος. Με δεδομένη την ηλεκτρική ισχύς (έστω 2,9 kW για μια κλασική αντλία θερμότητας 16 kW σε ήπιες θερμοκρασιακές διαφορές) και την τάση (220 V σε μονοφασικό και 380 V σε τριφασικό) το τριφασικό απαιτεί χαμηλότερης έντασης ρεύμα μοιρασμένο σε τρεις φάσεις (κλώνους). Η κατασκευή του τριφασικού είναι λιγότερο πολύπλοκη, το κύκλωμα διαχειρίζεται -αναλογικά- πολύ μικρότερη ένταση ρεύματος, οι κλώνοι είναι λεπτοτεροι κλπ κλπ.
Όσον αφορά τη θερμική άνεση σε περιβάλλον γραφείου ισχύει:
Θερμοκρασία θέρμανσης (για σχετική υγρασία 50 %) 20-23,5 C
Θερμοκρασία ψύξης (για σχετική υγρασία 50 %) 23-26 CΓια τις αντλίες θερμότητας και τη σύγκριση με τις διαφορετικές μεθόδους θέρμανσης μπορείς να διαβάσεις το επισυναπτόμενο του κυρίου Καρέλλα ο οποίος είναι ο γκουρού στον εν Ελλάδι τομέα θερμότητας (για καλύτερη κατανόηση λάβε υπόψη σου ότι στην Ελλάδα όταν μιλάμε για heat pumps κατά κανόνα εννοούμε αυτές των μεσαίων θερμοκρασιών 55-60 oC)
https://news.b2green.gr/wp-content/uploads/2023/12/Mελέτη-κόστους-θέρμανσης-ΕΜΠ-2023-2024-Dec-23.pdf
-
Ωραίο.
Πως και δεν έβαλες το λεγόμενο "παθητικό" σύστημα θέρμανσης, δηλαδή με εναλλάκτη αέρος
-
@red_monster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
@criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Εγώ ξαναρωτάω.
Με την κατανάλωση τι γίνεται ?
Εχω ακούσει ότι πάνω από 500 κβω στο οικιακό τον μήνα παίζουν άλλες τιμές.
Μήπως πρέπει να ενημερωθεί η ΔΕΗ ή ο ΔΕΔΔΗΕ ότι υπάρχει φορτιστής αυτοκινήτου ?
Πρέπει να ενημερωθεί ο ΔΕΔΔΗΕ γιατί χρειάζεται να εκδοθει νέος φάκελος θεώρησης.
Απο εκεί και πέρα με δεδομένο ότι τραβάς απο το ρολόι δεν μπορεί να ξεχωρίσει ποτέ φορτίζεις το ΙΧ και ποτέ ανάβεις θερμοσίφωνα.Στο σπίτι έχω ενεργειακά κουφώματα, κέλυφος θερμομόνωσης και αντλία θερμότητας 380 V. Είναι αστεία τα ποσά που πληρώνω, χειμώνα καλοκαίρι
Α+ είσαι ?
Γιατί έβαλες τριφασική αντλία ?
Είναι πολύ μεγάλο το σπίτι ?
Τα ρωτάω, γιατί από Η/Μ δεν ξέρω πολλά και συνήθως ρωτάω σαν καταναλωτής.
Τώρα για την αντλία θερμότητας, υπάρχει και εκεί πολύ προσωπικό στοιχείο.
Για παράδειγμα σε σπίτι στο ευρύτερο κέντρο της Αθήνας, με κλασσική θερμομόνωση πάνω από πιλοτή, 1ος όροφος τον πρώτο χρόνο που λειτούργησε αν θυμάμαι καλά είχε στο 4μηνο του χειμώνα 680 ευρώ, ρεύμα και θέρμανση και μιλάμε για 4μελη οικογένεια με πλυντήρια κάθε μέρα, λόγω μικρών παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Αντίθετα ίδιο ακριβώς σπίτι σε μεσαίο όροφο, με μεγάλο παιδί, που θέλουν ζέστη οι γονείς, είχαν σχεδόν διπλάσιο κόστος.Προφανώς οι μεν θα το είχαν στο 18, οι άλλοι στο 23 τον θερμοστάτη.
Τα μοτέρ ζορίζονται στη φάση της εκκίνησης (ροπή εκκίνησης) οπότε και απαιτούν μεγαλύτερη ηλεκτρική ισχύς. Η ηλεκτρική ισχύς (συνεχούς ρεύματος) είναι ανάλογη της τάσης και της έντασης του ρεύματος. Με δεδομένη την ηλεκτρική ισχύς (έστω 2,9 kW για μια κλασική αντλία θερμότητας 16 kW σε ήπιες θερμοκρασιακές διαφορές) και την τάση (220 V σε μονοφασικό και 380 V σε τριφασικό) το τριφασικό απαιτεί χαμηλότερης έντασης ρεύμα μοιρασμένο σε τρεις φάσεις (κλώνους). Η κατασκευή του τριφασικού είναι λιγότερο πολύπλοκη, το κύκλωμα διαχειρίζεται -αναλογικά- πολύ μικρότερη ένταση ρεύματος, οι κλώνοι είναι λεπτοτεροι κλπ κλπ.
Όσον αφορά τη θερμική άνεση σε περιβάλλον γραφείου ισχύει:
Θερμοκρασία θέρμανσης (για σχετική υγρασία 50 %) 20-23,5 C
Θερμοκρασία ψύξης (για σχετική υγρασία 50 %) 23-26 CΓια τις αντλίες θερμότητας και τη σύγκριση με τις διαφορετικές μεθόδους θέρμανσης μπορείς να διαβάσεις το επισυναπτόμενο του κυρίου Καρέλλα ο οποίος είναι ο γκουρού στον εν Ελλάδι τομέα θερμότητας (για καλύτερη κατανόηση λάβε υπόψη σου ότι στην Ελλάδα όταν μιλάμε για heat pumps κατά κανόνα εννοούμε αυτές των μεσαίων θερμοκρασιών 55-60 oC)
https://news.b2green.gr/wp-content/uploads/2023/12/Mελέτη-κόστους-θέρμανσης-ΕΜΠ-2023-2024-Dec-23.pdf
Την μελέτη αυτή την έχω ποστάρει στο φόρουμ από το 2015-16, όταν πρωτοβγήκε ή και νωρίτερα. Δεν θυμάμαι.
Με τις αντλίες θερμότητας, έχω ασχοληθεί, ως πελάτης, με κάποιες εταιρείες που ήταν πρωτοπόρες σε αυτές, εδώ και πολλά χρόνια.
Εβαλα στις τελευταίες οικοδομές μου μετά την κρίση καθώς και σε ανακαινίσεις ιδιωτικών έργων, όπως και σε ξενοδοχεία.
Αλλά πάντα αναλάμβανε το ειδικό γραφείο Η/Μ γιατί δεν ήθελα να κάνω τον παντογνώστη και να βάλω μπελάδες στο κεφάλι μου.
Ηξερα ότι τριφασικές βάζουμε σε μεγάλα σπίτια πάνω από 130-140 τμ.
-
Την αντλία την διαλέγεις σύμφωνα με τις ενεργειακές ανάγκες ψύξης θερμανση ΖΝΧ, το σύστημα μετάδοσης (ενδοδαπεδια, φανκοιλς, φέτες) κλπ κλπ. Όταν έχεις ρεύμα 380 V είναι χαζο να μην βάλεις αντίστοιχη μονάδα.
Η μελετη που έβαλα είναι η επικαιροποιημένη για τα έτη 2023 2024 με το δυσμενέστερο σενάριο όσο αφορά το κόστος ηλεκτρικής ενέργειας
-
Ρε συ τι δείκτη u έχεις;;;;
Βλέπω διαφορα συστήματα δομησης που το διαφημίζουν
-
Διπλό δρομικό με θερμομονωτικό και κέλυφος 6αρη πλην των βορινών παρειών που είναι 10αρη.
Πανταχόθεν ελεύθερο πλην Δύσης
Το δικό μου είναι 30ετιας, δεν είναι νεόδμητο -
Για να δώσω ένα απλό παράδειγμα για το πόσο πιο σύνθετο μπορεί να είναι ένα μοτέρ 220 V σε αντιπαραβολή με ένα 380 V έχω ένα γερανό ανύψωσης και θέλω να του προσθέσω ένα καλώδιο εν είδει προέκτασης, το τριφασικό έχει τρεις κλώνους 1,5 mm έκαστος, το μονοφασικό έχει επτά 2,5 mm έκαστός (η φορά περιστροφής πάει ανά ζεύγη κλπ κλπ)
-
@spi_duster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Το Χαλάνδρι έχει δεδομένου του αριθμού των κατοίκων, αρκετό πράσινο, πάρκα, πλατείες που ακόμη παίζουν παιδιά, μεγάλη κεντρική αγορά που βρίσκεις τα πάντα, κινηματογράφους , πολύ καλά εστιατόρια και μεζεδοπωλεία. Επιπλέον κάποιες γειτονιές του είναι από τις καλύτερες και ακριβότερες της Αθήνας. Τα χρήματα δεκαετιών που έχουν συνεισφέρει οι κάτοικοι έχουν πιάσει τόπο. Μακάρι όλη η Αθήνα να ήταν Χαλάνδρι.
Το Χαλάνδρι είναι μια υπερτιμημένη αηδία με την χειρότερη ποιότητα αέρα στο λεκανοπέδιο (βλ. γειτνίαση με Α.Ο.) αλλά ο κόσμος θέλει καθρεφτάκια και πάρκο Αττικής Οδού
-
@red_monster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
@spi_duster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Το Χαλάνδρι έχει δεδομένου του αριθμού των κατοίκων, αρκετό πράσινο, πάρκα, πλατείες που ακόμη παίζουν παιδιά, μεγάλη κεντρική αγορά που βρίσκεις τα πάντα, κινηματογράφους , πολύ καλά εστιατόρια και μεζεδοπωλεία. Επιπλέον κάποιες γειτονιές του είναι από τις καλύτερες και ακριβότερες της Αθήνας. Τα χρήματα δεκαετιών που έχουν συνεισφέρει οι κάτοικοι έχουν πιάσει τόπο. Μακάρι όλη η Αθήνα να ήταν Χαλάνδρι.
Το Χαλάνδρι είναι μια υπερτιμημένη αηδία με την χειρότερη ποιότητα αέρα στο λεκανοπέδιο (βλ. γειτνίαση με Α.Ο.) αλλά ο κόσμος θέλει καθρεφτάκια και πάρκο Αττικής Οδού
Αστειότητες.
Μπορείς να το βλέπεις και εδώ
https://map.purpleair.com/1/mPM25/a10/p604800/cC0#10.66/37.956/23.7413όχι μέρες όπως σήμερα που έχει αέρα παντού, αλλά άλλες δύσκολες μέρες.
Το Χαλάνδρι έχει τον χαμηλότερο ΣΔ, 0,80 στο 80 % του δήμου και 1 στο υπόλοιπο 20 %, από τα βόρεια προάστεια, εξαιρουμένων Παλαιού Ψυχικού - Φιλοθέης - Κεφαλαρίου και Νέας Πεντέλης που έχουν 0,60.
Είναι στο πέρασμα του αέρα που έρχεται από το Αιγαίο, ανάμεσα σε Πεντέλη και Υμηττό και για αυτό έχει εξαιρετικό κλίμα.
Εχει εύκολη πρόσβαση στην Αττική οδό και 5 σταθμούς μετρό και 2 προαστιακού, ενώ στο μέλλον θα έχει 8 σταθμούς μετρό.
Μεγάλα οικόπεδα, σχολεία, ποδηλατόδρομους και ζωή 24ωρες, όπως και 4 χειμερινούς και 8 θερινούς κινηματογράφους.
Το μόνο πρόβλημα του είναι η διαχείριση του κυκλοφοριακού και της στάθμευσης στο κέντρο της πόλης, που οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην ανικανότητα των δημάρχων, συμπεριλαμβανομένου και του σημερινού, ο οποίος όμως τα πηγαίνει εξαιρετικά στην καθαριότητα.
Το κυκλοφοριακό στο κέντρο θα μπορούσε να λυθεί σε 3-6 μήνες αν υπήρχε πολιτική βούληση με απαγόρευση στάθμευσης των επισκεπτών στα στενά εκτός από την επί πληρωμή στους κεντρικούς δρόμους σε συγκεκριμένες θέσεις, με την ύπαρξη δημοτικής αστυνομίας, άλλωστε έχει πολλά πάρκινγκ το Χαλάνδρι και την δημιουργία μίας σοβαρής δημοτικής συγκοινωνίας.
-
@red_monster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
@spi_duster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Το Χαλάνδρι έχει δεδομένου του αριθμού των κατοίκων, αρκετό πράσινο, πάρκα, πλατείες που ακόμη παίζουν παιδιά, μεγάλη κεντρική αγορά που βρίσκεις τα πάντα, κινηματογράφους , πολύ καλά εστιατόρια και μεζεδοπωλεία. Επιπλέον κάποιες γειτονιές του είναι από τις καλύτερες και ακριβότερες της Αθήνας. Τα χρήματα δεκαετιών που έχουν συνεισφέρει οι κάτοικοι έχουν πιάσει τόπο. Μακάρι όλη η Αθήνα να ήταν Χαλάνδρι.
Το Χαλάνδρι είναι μια υπερτιμημένη αηδία με την χειρότερη ποιότητα αέρα στο λεκανοπέδιο (βλ. γειτνίαση με Α.Ο.) αλλά ο κόσμος θέλει καθρεφτάκια και πάρκο Αττικής Οδού
Zηλειες.
-
Το διπλανό Μαρούσι πως πάει από ποιότητα αέρα; ή εκεί δεν έχει γειτνίαση με Αττική οδό;
-
@wantone said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
@red_monster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
@spi_duster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Το Χαλάνδρι έχει δεδομένου του αριθμού των κατοίκων, αρκετό πράσινο, πάρκα, πλατείες που ακόμη παίζουν παιδιά, μεγάλη κεντρική αγορά που βρίσκεις τα πάντα, κινηματογράφους , πολύ καλά εστιατόρια και μεζεδοπωλεία. Επιπλέον κάποιες γειτονιές του είναι από τις καλύτερες και ακριβότερες της Αθήνας. Τα χρήματα δεκαετιών που έχουν συνεισφέρει οι κάτοικοι έχουν πιάσει τόπο. Μακάρι όλη η Αθήνα να ήταν Χαλάνδρι.
Το Χαλάνδρι είναι μια υπερτιμημένη αηδία με την χειρότερη ποιότητα αέρα στο λεκανοπέδιο (βλ. γειτνίαση με Α.Ο.) αλλά ο κόσμος θέλει καθρεφτάκια και πάρκο Αττικής Οδού
Zηλειες.
Ναι ναι όπως τα λες μικρέ μου φίλε
-
@criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
@red_monster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
@spi_duster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Το Χαλάνδρι έχει δεδομένου του αριθμού των κατοίκων, αρκετό πράσινο, πάρκα, πλατείες που ακόμη παίζουν παιδιά, μεγάλη κεντρική αγορά που βρίσκεις τα πάντα, κινηματογράφους , πολύ καλά εστιατόρια και μεζεδοπωλεία. Επιπλέον κάποιες γειτονιές του είναι από τις καλύτερες και ακριβότερες της Αθήνας. Τα χρήματα δεκαετιών που έχουν συνεισφέρει οι κάτοικοι έχουν πιάσει τόπο. Μακάρι όλη η Αθήνα να ήταν Χαλάνδρι.
Το Χαλάνδρι είναι μια υπερτιμημένη αηδία με την χειρότερη ποιότητα αέρα στο λεκανοπέδιο (βλ. γειτνίαση με Α.Ο.) αλλά ο κόσμος θέλει καθρεφτάκια και πάρκο Αττικής Οδού
Αστειότητες.
Μπορείς να το βλέπεις και εδώ
https://map.purpleair.com/1/mPM25/a10/p604800/cC0#10.66/37.956/23.7413όχι μέρες όπως σήμερα που έχει αέρα παντού, αλλά άλλες δύσκολες μέρες.
Το Χαλάνδρι έχει τον χαμηλότερο ΣΔ, 0,80 στο 80 % του δήμου και 1 στο υπόλοιπο 20 %, από τα βόρεια προάστεια, εξαιρουμένων Παλαιού Ψυχικού - Φιλοθέης - Κεφαλαρίου και Νέας Πεντέλης που έχουν 0,60.
Είναι στο πέρασμα του αέρα που έρχεται από το Αιγαίο, ανάμεσα σε Πεντέλη και Υμηττό και για αυτό έχει εξαιρετικό κλίμα.
Εχει εύκολη πρόσβαση στην Αττική οδό και 5 σταθμούς μετρό και 2 προαστιακού, ενώ στο μέλλον θα έχει 8 σταθμούς μετρό.
Μεγάλα οικόπεδα, σχολεία, ποδηλατόδρομους και ζωή 24ωρες, όπως και 4 χειμερινούς και 8 θερινούς κινηματογράφους.
Το μόνο πρόβλημα του είναι η διαχείριση του κυκλοφοριακού και της στάθμευσης στο κέντρο της πόλης, που οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην ανικανότητα των δημάρχων, συμπεριλαμβανομένου και του σημερινού, ο οποίος όμως τα πηγαίνει εξαιρετικά στην καθαριότητα.
Το κυκλοφοριακό στο κέντρο θα μπορούσε να λυθεί σε 3-6 μήνες αν υπήρχε πολιτική βούληση με απαγόρευση στάθμευσης των επισκεπτών στα στενά εκτός από την επί πληρωμή στους κεντρικούς δρόμους σε συγκεκριμένες θέσεις, με την ύπαρξη δημοτικής αστυνομίας, άλλωστε έχει πολλά πάρκινγκ το Χαλάνδρι και την δημιουργία μίας σοβαρής δημοτικής συγκοινωνίας.
Τα θες και τα γράφεις ? Και στον σταθμό Αττική έχει αυξημένη πρόσβαση αλλά δεν γράφουμε για τον αέρα της. Κάτω από το πάρκο της Α.Ο. έχουμε πάνω από 180 k ημερήσιες διελεύσεις με ταχύτητες άνω των 110 km/h. Του καλοκαιρινούς μήνες και σε διαστήματα νηνεμίας η κατάσταση είναι τραγική
https://aqicn.org/map/athens/el/
αλλά είπαμε, το πόπολο θέλει πάρκο Α.Ο. και μΠράντζ -
Θα συμφωνήσω με ταξιδευτη.....άνω Χαλάνδρι Αγία Παρασκευή, ωραίες περιοχές. Καργα λεφτά περιοχές.
Έχει και λίγο πράσινο, χαμηλά σπίτια , αέρας και ήλιος να περνάει. Είναι πιο ανθρώπινες περιοχές.
-
...διόρθωση, είχε χαμηλά σπίτια.
ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ