-
@elteo said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@megane98hp said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@elteo said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@megane98hp said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Σήμερα το μεσημέρι έπεσα πάνω στο όχημα της google, εκείνο με το "παπάρι" στην οροφή. Έχω ένα άγχος τώρα. Ξέρει κανείς πότε ανεβαίνουν οι εικόνες στο google maps να ψάξω να δω αν φαίνομαι? Λογικά πρέπει να ολοκληρωθούν οι λήψεις που θέλουν να κάνουν, να σβήσουν πρόσωπα, πινακίδες κλπ. Θα περάσει κανέας χρόνος λέτε?
εμένα με είχε πετύχει στην λ. Μεσογείων με το προηγούμενο αμάξι μου.
είχε θολώσει πρόσωπα.
με αναγνώρισα όμωςΜετά από πόσο καιρό σε... είδες?
δεν ξέρω.
@yem said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Έχω πετύχει 2-3 φορές γκουγκλάμαξο - ποτέ δεν έψαξα να δω την αρχοντομουτσουνάρα στους χάρτες - προχθές στο Φάληρο είδα για πρώτη φορά και απλάμαξο
δεν με έψαξα τυχαία με είδα ψάχνοντας κάτι στο streetview
Καλά μην νομίζεις απλά ξεχνάω που τα συνάντησα χαχαχαχααχ
Πέρασε και η γκουγκλ να καταγράψει τις καινούριες λακκούβες στην γειτονιά μου και να φάτσα κάρτα στην γωνία νά σου η καψούρα μου πλυμένη - γυαλισμένη - απαστράπτουσα ... ομόρφυναν οι χάρτες -
@criuser said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Λοιπόν ξεκίνησα λίγο και είδα αυτό ΤΟΝ ΕΜΕΤΟ ΤΟΥ ΗΛΙΘΙΟΥ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΥ ΤΥΠΟΥ που θέλει και πει παλ. ΠΕΗ ΠΑΝ θέλει.
Ο άσχετος είπε ότι το τρένο βοήθησε τον στρατό μας στο Βορειοηπειρωτικό μέτωπο. Ναι ρε είχε ταχεία Αθήνα - Αρτα - Γιάννενα - Αργυρόκαστρο.
Δεν είδα το βίντεο, αλλά γι’ αυτό το σχόλιο,
ο σιδηρόδομος ήταν ο κύριος τρόπος μετάβασης των στρατιωτών και των εδοφίων προς το μέτωπο το 1940. Εφθαναν μέχρι το τέρμα Καλαμπάκα και Φλώρινα και μετά προωθούνταν με ότι μέσο υπήρχε διαθέσιμο. Υπάρχει πλήθος αναφορών και φωτογραφιών και είναι λογικό με την τραγικά κατάσταση/ ανυπαρξία των δρόμων/ μέσων. Αρκετοί και εφόδια-υλικά μετακινήθηκαν από νότια ακτοπολοϊκώς μέχρι τον Βόλο ή τη Θεσσαλονίκη και μετά πάλι με τραίνο. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι Ιταλοί παρότι μπορούσαν δεν βομβάρδισαν/ κατέστρεψαν σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου -
@elvet said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@criuser said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Λοιπόν ξεκίνησα λίγο και είδα αυτό ΤΟΝ ΕΜΕΤΟ ΤΟΥ ΗΛΙΘΙΟΥ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΥ ΤΥΠΟΥ που θέλει και πει παλ. ΠΕΗ ΠΑΝ θέλει.
Ο άσχετος είπε ότι το τρένο βοήθησε τον στρατό μας στο Βορειοηπειρωτικό μέτωπο. Ναι ρε είχε ταχεία Αθήνα - Αρτα - Γιάννενα - Αργυρόκαστρο.
Δεν είδα το βίντεο, αλλά γι’ αυτό το σχόλιο,
ο σιδηρόδομος ήταν ο κύριος τρόπος μετάβασης των στρατιωτών και των εδοφίων προς το μέτωπο το 1940. Εφθαναν μέχρι το τέρμα Καλαμπάκα και Φλώρινα και μετά προωθούνταν με ότι μέσο υπήρχε διαθέσιμο. Υπάρχει πλήθος αναφορών και φωτογραφιών και είναι λογικό με την τραγικά κατάσταση/ ανυπαρξία των δρόμων/ μέσων. Αρκετοί και εφόδια-υλικά μετακινήθηκαν από νότια ακτοπολοϊκώς μέχρι τον Βόλο ή τη Θεσσαλονίκη και μετά πάλι με τραίνο. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι Ιταλοί παρότι μπορούσαν δεν βομβάρδισαν/ κατέστρεψαν σημεία του σιδηροδρομικού δικτύουΑισιοδοξία
σε μια δυο εβδομάδες θα έπιναν καφέ στο Σύνταγμα ,το χρειάζονταν για να κατέβουν πιο γρήγορα ...
-
@elvet said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@criuser said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Λοιπόν ξεκίνησα λίγο και είδα αυτό ΤΟΝ ΕΜΕΤΟ ΤΟΥ ΗΛΙΘΙΟΥ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΥ ΤΥΠΟΥ που θέλει και πει παλ. ΠΕΗ ΠΑΝ θέλει.
Ο άσχετος είπε ότι το τρένο βοήθησε τον στρατό μας στο Βορειοηπειρωτικό μέτωπο. Ναι ρε είχε ταχεία Αθήνα - Αρτα - Γιάννενα - Αργυρόκαστρο.
Δεν είδα το βίντεο, αλλά γι’ αυτό το σχόλιο,
ο σιδηρόδομος ήταν ο κύριος τρόπος μετάβασης των στρατιωτών και των εδοφίων προς το μέτωπο το 1940. Εφθαναν μέχρι το τέρμα Καλαμπάκα και Φλώρινα και μετά προωθούνταν με ότι μέσο υπήρχε διαθέσιμο. Υπάρχει πλήθος αναφορών και φωτογραφιών και είναι λογικό με την τραγικά κατάσταση/ ανυπαρξία των δρόμων/ μέσων. Αρκετοί και εφόδια-υλικά μετακινήθηκαν από νότια ακτοπολοϊκώς μέχρι τον Βόλο ή τη Θεσσαλονίκη και μετά πάλι με τραίνο. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι Ιταλοί παρότι μπορούσαν δεν βομβάρδισαν/ κατέστρεψαν σημεία του σιδηροδρομικού δικτύουΔεν κατέστρεψαν το σιδηροδρομικό δίκτυο γιατί θα το χρειαζόντουσαν όταν (όπως πίστευαν) θα καταλάμβαναν την χώρα!!!
Η Ελλάδα και για τους Ιταλούς και για τους Γερμανούς (που κατάφεραν να την καταλάβουν), ήταν διακομιστικός σταθμός ώστε να πάνε προς Αφρική και Μέση Ανατολή! -
@monman2 said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@elvet said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@criuser said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Λοιπόν ξεκίνησα λίγο και είδα αυτό ΤΟΝ ΕΜΕΤΟ ΤΟΥ ΗΛΙΘΙΟΥ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΥ ΤΥΠΟΥ που θέλει και πει παλ. ΠΕΗ ΠΑΝ θέλει.
Ο άσχετος είπε ότι το τρένο βοήθησε τον στρατό μας στο Βορειοηπειρωτικό μέτωπο. Ναι ρε είχε ταχεία Αθήνα - Αρτα - Γιάννενα - Αργυρόκαστρο.
Δεν είδα το βίντεο, αλλά γι’ αυτό το σχόλιο,
ο σιδηρόδομος ήταν ο κύριος τρόπος μετάβασης των στρατιωτών και των εδοφίων προς το μέτωπο το 1940. Εφθαναν μέχρι το τέρμα Καλαμπάκα και Φλώρινα και μετά προωθούνταν με ότι μέσο υπήρχε διαθέσιμο. Υπάρχει πλήθος αναφορών και φωτογραφιών και είναι λογικό με την τραγικά κατάσταση/ ανυπαρξία των δρόμων/ μέσων. Αρκετοί και εφόδια-υλικά μετακινήθηκαν από νότια ακτοπολοϊκώς μέχρι τον Βόλο ή τη Θεσσαλονίκη και μετά πάλι με τραίνο. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι Ιταλοί παρότι μπορούσαν δεν βομβάρδισαν/ κατέστρεψαν σημεία του σιδηροδρομικού δικτύουΑισιοδοξία
σε μια δυο εβδομάδες θα έπιναν καφέ στο Σύνταγμα ,το χρειάζονταν για να κατέβουν πιο γρήγορα ...
Όχι ακριβώς, έγραψα από πάνω.
-
@elvet said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@criuser said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Λοιπόν ξεκίνησα λίγο και είδα αυτό ΤΟΝ ΕΜΕΤΟ ΤΟΥ ΗΛΙΘΙΟΥ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΥ ΤΥΠΟΥ που θέλει και πει παλ. ΠΕΗ ΠΑΝ θέλει.
Ο άσχετος είπε ότι το τρένο βοήθησε τον στρατό μας στο Βορειοηπειρωτικό μέτωπο. Ναι ρε είχε ταχεία Αθήνα - Αρτα - Γιάννενα - Αργυρόκαστρο.
Δεν είδα το βίντεο, αλλά γι’ αυτό το σχόλιο,
ο σιδηρόδομος ήταν ο κύριος τρόπος μετάβασης των στρατιωτών και των εδοφίων προς το μέτωπο το 1940. Εφθαναν μέχρι το τέρμα Καλαμπάκα και Φλώρινα και μετά προωθούνταν με ότι μέσο υπήρχε διαθέσιμο. Υπάρχει πλήθος αναφορών και φωτογραφιών και είναι λογικό με την τραγικά κατάσταση/ ανυπαρξία των δρόμων/ μέσων. Αρκετοί και εφόδια-υλικά μετακινήθηκαν από νότια ακτοπολοϊκώς μέχρι τον Βόλο ή τη Θεσσαλονίκη και μετά πάλι με τραίνο. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι Ιταλοί παρότι μπορούσαν δεν βομβάρδισαν/ κατέστρεψαν σημεία του σιδηροδρομικού δικτύουΕιδικά οι Ιταλοί, με την παροιμιώδη αστοχία τους, όσο και να σημάδευαν αποκλείεται να πετύχαιναν έστω μια σιδηροδρομική γραμμή….
-
Προφανώς θα χρησιμοποιηθεί το όποιο δίκτυο υπήρχε για την μεταφορά του στρατού. Θα χρησιμοποιήθηκε και η Καλαμπάκα και το Αγρίνιο και η Φλώρινα όπως βέβαια και τα λιμάνια κυρίως η Πρέβεζα.
Δεν ήταν αποκλειστικά καθοριστικό όπως λέει στο βίντεο και όπως συνέβαινε σε άλλες χώρες με ανεπτυγμένο δίκτυο όπου ακόμα και οι ηγέτες είχαν τα δικά τους τρένα.
Θυμόμαστε την συνάντηση στην Φλωρεντία μεταξύ των ηγετών του άξονα την 28η Οκτωβρίου.
Βέβαια το τρένο έκανε ρεκόρ αμαξοστοιχιών εκείνες τις μέρες.
Αλλά η πρόσβαση στο Ηπειρωτικό μέτωπο δεν ήταν εύκολη από την Καλαμπάκα με ένα μόνο και αυτό δύσκολο δρόμο. Για το μέτωπο της Δυτικής Μακεδονίας ήταν όμως πολύ χρήσιμο.
Επίσης μην ξεχνάμε ότι αντικειμενικός σκοπός των Ιταλών ήταν η κατάληψη του Μετσόβου ώστε ακριβώς να μπλοκάρουν αυτό το δρόμο.
-
@kkostask said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@elvet said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@criuser said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Λοιπόν ξεκίνησα λίγο και είδα αυτό ΤΟΝ ΕΜΕΤΟ ΤΟΥ ΗΛΙΘΙΟΥ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΥ ΤΥΠΟΥ που θέλει και πει παλ. ΠΕΗ ΠΑΝ θέλει.
Ο άσχετος είπε ότι το τρένο βοήθησε τον στρατό μας στο Βορειοηπειρωτικό μέτωπο. Ναι ρε είχε ταχεία Αθήνα - Αρτα - Γιάννενα - Αργυρόκαστρο.
Δεν είδα το βίντεο, αλλά γι’ αυτό το σχόλιο,
ο σιδηρόδομος ήταν ο κύριος τρόπος μετάβασης των στρατιωτών και των εδοφίων προς το μέτωπο το 1940. Εφθαναν μέχρι το τέρμα Καλαμπάκα και Φλώρινα και μετά προωθούνταν με ότι μέσο υπήρχε διαθέσιμο. Υπάρχει πλήθος αναφορών και φωτογραφιών και είναι λογικό με την τραγικά κατάσταση/ ανυπαρξία των δρόμων/ μέσων. Αρκετοί και εφόδια-υλικά μετακινήθηκαν από νότια ακτοπολοϊκώς μέχρι τον Βόλο ή τη Θεσσαλονίκη και μετά πάλι με τραίνο. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι Ιταλοί παρότι μπορούσαν δεν βομβάρδισαν/ κατέστρεψαν σημεία του σιδηροδρομικού δικτύουΕιδικά οι Ιταλοί, με την παροιμιώδη αστοχία τους, όσο και να σημάδευαν αποκλείεται να πετύχαιναν έστω μια σιδηροδρομική γραμμή….
Άλλο θέμα αυτό, αλλά επειδή σπούδασα και δίδαξα την Ιταλική Εισβολή, δεν είναι έτσι. Οι Ιταλοί είχαν μια καλολαδομένη και ισχυρή πολεμική μηχανή. Έκαναν τακτικά λάθη απλά, συν μερικές επιχειρησιακές αστοχίες λόγω αλαζονείας. Από εκεί που προσπάθησαν να περάσουν, δεν θα περνούσαν ούτε οι Γερμανοί.
-
Να το πούμε αλλιώς
Σύμφωνα με κάποιες πηγές οι Τούρκοι περίμεναν να φτιαχτεί η Εγνατία για να εισβάλουν στην Ελλάδα απο τον Έβρο
Να γιατί την έφτιαχναν με το πάσο τους οι δικοί μαςκαι τότε οι Αμερικάνοι έφτιαξαν βάση στην Αλεξανδρούπολη
καφές σε μια εβδομάδα στην Πλατεία Αριστοτέλους γιόκ! -
Πως σας φαίνεται, που ο Giannis δήλωσε πως είναι νιγηριανός;
Όταν το γράφαμε κάποιοι, μας αποκαλούσαν ρατσιστές.
Μήπως είναι και αυτός, ρατσιστής για τον εαυτό του;
-
@bassstarlet said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Πως σας φαίνεται, που ο Giannis δήλωσε πως είναι νιγηριανός;
Όταν το γράφαμε κάποιοι, μας αποκαλούσαν ρατσιστές.
Μήπως είναι και αυτός, ρατσιστής για τον εαυτό του;
Αδιαφορο ειναι. Ειναι τα παντα μαρκετινγκ. Το οτι βγηκε τετοιος παικτης που μεγαλωσε στην Αθηνα και μπηκε στα σπορ στο Ελληνικο συστημα, πηγε στο Ελληνικο σχολειο κλπ αυτο μετραει.
Και Ελληνας στο εθνος να ηταν μετα απο τοσα χρονια στην Αμερικη θα μπορουσε να δηλωσει Αμερικανος και να κοψει επαφη με την Ελλαδα, πολλοι το εχουν κανει.
-
@bassstarlet said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Πως σας φαίνεται, που ο Giannis δήλωσε πως είναι νιγηριανός;
Όταν το γράφαμε κάποιοι, μας αποκαλούσαν ρατσιστές.
Μήπως είναι και αυτός, ρατσιστής για τον εαυτό του;
Ένιωσες θιγμένος; Σου στέρησε το Ελλάνιο DNA? Ο άνθρωπος το έχει δηλώσει ότι είναι Νιγηριανής καταγωγής και Ελληνικής υπηκοότητας. Ο Γιάννης όμως είναι πολύ πιο Έλληνας από πολλούς άλλους. Όταν του ζήτησαν κάποιοι Ελληνοαμερικανοί πριν χρόνια να υπογράψει το όνομά του στην Ελληνική Σημαία, είπε ότι η Σημαία είναι ιερή και απαγορεύεται να γράφουμε το οτιδήποτε πάνω της! Αυτό οι Ελληνοαμερικανοί δεν το ήξεραν. Ο Γιάννης όμως ξέρει! Για αυτό τον αγαπάμε τον Γιάννη! Επειδή είναι άξιος Έλληνας και όχι επειδή παίζει καλό μπάσκετ!
-
Αρκεί που είναι Έλληνες γνήσιοι με βυζαντινά χρυσόβουλα οι παπάδες, οι Τερναπετρίτες επιχειρηματίαι και οι Νεοδημοκράται, οι Χριστιανοδημοκράται και τα χρυσαύγουλα με το νέο ΑΦΜ.
Πως θα μπορούσε άλλωστε να είναι Έλλην ένας μαύρος;
Το πολύ πολύ να αυτοπροσδιοριστεί ως African-Greek, όπως Αμερική...Αλήθεια οι Αμερικάνοι θα του δώσουν διαβατήριο του Γιάννη μας, ή θα έχουν μόνο τα παιδιά του;
-
@bassstarlet said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Πως σας φαίνεται, που ο Giannis δήλωσε πως είναι νιγηριανός;
Όταν το γράφαμε κάποιοι, μας αποκαλούσαν ρατσιστές.
Μήπως είναι και αυτός, ρατσιστής για τον εαυτό του;
Λογικο
Είναι και Νιγηριανός
Είναι και ΕλληναςΔεν είναι αναγκη να είναι ένα από τα 2
Εμένα με νοιαζει πιο πολύ το ηθος του και οτι είναι καλό παράδειγμα για τα παιδια. Τωρα το τι αισθανεται περισσότερο από τα 2 είναι δικαίωμα του να το επιλέξει.
Αλίμονο να του κράταγα κακία για κάτι τέτοιο.
Δεν με ενδιαφέρει ποσο καλός είναι στο μπασκετ. Το ήθος του με κάνει να τον συμπαθω
-
Έλληνας είναι ο άνθρωπος. Νιγηριανης καταγωγής, όπως εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι Έλληνες με διάφορες καταγωγές.
Ποιος ο λόγος που το συζητάμε;
Το ήθος του δοξάζει την Ελλάδα στα πέρατα της γης.
Μακάρι οι επικριτές του να δόξαζαν την Ελλάδα όπως αυτός, από το να είναι κλεφτοκοταδες, και φόροφυγάδες.
-
@lap said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Έλληνας είναι ο άνθρωπος. Νιγηριανης καταγωγής, όπως εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι Έλληνες με διάφορες καταγωγές.
Δηλωσε ο ίδιος ότι είναι Νιγηριανος.
Βεβαια σε αλλη συνέντευξη που είχα διαβασει είχε δηλώσει ότι αισθανεται και Νιγηριανός και Έλληνας και μου φαίνεται και λογικό.
Γιατι κολλαμε σε τετοια ασημαντα πραγματα δεν καταλαβαίνω εγώ. Ο ανθρωπος έχει καταγωγή από εκεί αλλα μεγάλωσε Ελλαδα γιατι να μην αισθανεται και τα 2, τι κακό έχει αυτό??
-
Τίποτα, όλη η οικογένεια του είναι παράδειγμα προς μίμηση. Τιμή στην Ελλάδα να έχει τέτοιους πολίτες.
-
Μετά χιλιάδες έτη, θα μιλάνε οι ιστορικοί για τα αδέλφια Αντετοκούμπο και ιδιαίτερα για τον Γιάννη, ως έναν από τους μεγαλύτερους αθλητές της ελληνικής ιστορίας.
Για τον φοροφυγα της διπλανής πόρτας. Δεν θα ασχοληθεί κανείς.
-
Πάντως έχουμε πολλά παραδείγματα ανθρώπων άλλης καταγωγής, που ήρθαν στην Ελλάδα και έμειναν. Πόσο μάλλον αν γεννήθηκαν εδώ.
Πέρα από την μιζέρια μας, ο ήλιος, η θάλασσα, το κλίμα, η Ιστορία μας, ο τρόπος ζωής μας κάνει πολλούς ξένους να μένουν εδώ.
Δείτε μόνο πόσοι ποδοσφαιριστές έχουν μείνει εδώ μόνιμα, μετά το τέλος της καριέρας τους.
Η και αν δεν μένουν, όχι μόνο ενδιαφέρονται για την χώρα, αλλά λένε και καλά λόγια σε όποιον νεώτερο θέλει να έρθει εδώ και τους ρωτάει.
Πως γκένεν αυτό ?
-
Μετά από «χιλιάδες χρόνια» δεν ξέρω τι θα γράφουν οι ιστορικοί (ή μήπως η AI που θα τα έχει αντικαταστήσει όλα;) σίγουρα όμως, δεν θα υπάρχουν Έλληνες στην χώρα που θα έχει γίνει χώρος, και μάλιστα με αρκετή αντεκτικότητα από τους ιθαγενείς (όπως έλεγε ο Κλυνν)
Θέλω να δω την έκφρασή σας, όταν η κόρη σας θα μπει στο σπίτι με έναν αντετοκούμπο (που θα «πατάει σε τρεις εθνικότητες») και θα σας πει «μπαμπά, θα πάμε στο δωμάτιο με τον Kosta να διαβάσουμε βιολογία»!
ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]