Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    • 1
    • 2
    • 381
    • 382
    • 383
    • 384
    • 385
    • 448
    • 449
    • 383 / 449
    Περί αυτοκίνησης
    105
    8964
    166891
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis last edited by

      Δεν έχω δει πουθενά παλλόμενο για αριστερά (ειδικά σε λεωφόρο) που το αντίθετο δεν έχει κόκκινο. Δεν είναι λογικό κάποιος να πρέπει να κόψει 2-3 λωρίδες κίνηση για να περάσει.

      Σε μικρότερες διασταυρώσεις ναι.

      "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

      I D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • I
        ilias-a @antonakis last edited by

        @antonakis said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

        Δεν έχω δει πουθενά παλλόμενο για αριστερά (ειδικά σε λεωφόρο) που το αντίθετο δεν έχει κόκκινο. Δεν είναι λογικό κάποιος να πρέπει να κόψει 2-3 λωρίδες κίνηση για να περάσει.

        Σε μικρότερες διασταυρώσεις ναι.

        Μιας και οι σηματοδοτες δεν φαινονται, απο τη θεση των νησιδων βλεπω οτι υπαρχει λουριδα για την αριστερη στροφη και απο τα δυο ρευματα κυκλοφοριας, αν καποιος γνωριζει αυτον τον κομβο ας κανει τον κοπο να απαντησει. Οχι οτι κατι θα αλλαξει, τα 2 παιδια δυστυχως εφυγαν, αλλα ισως εκει επαιξε καθοριστικο ρολο η υπερβολικη ταχυτητα αυτων.

        N 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • antonakis
          antonakis last edited by

          To μόνο σίγουρο είναι ότι όσο υπάρχουν ποινές χάδι και έλληνες δικηγόροι, αυτά θα γίνονται χωρίς τύψεις.

          "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol @antonakis last edited by

            @antonakis said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

            Δεν έχω δει πουθενά παλλόμενο για αριστερά (ειδικά σε λεωφόρο) που το αντίθετο δεν έχει κόκκινο. Δεν είναι λογικό κάποιος να πρέπει να κόψει 2-3 λωρίδες κίνηση για να περάσει.

            Σε μικρότερες διασταυρώσεις ναι.

            σου αναφερω το πρωτο παραδειγμα που μου ερχεται στο μυαλο. Χαριλαου τρικουπη και τατοιου στην κηφισια. Ανεβαινοντας την χαριλαου τρικουπη απο εθνικη οδο προς κηφισια, αν θελεις να στριψεις αριστερα στην τατοιου, το φαναρι εχει παλλομενα βελη και διασχιζεις δυο λωριδες απο το απεναντι ρευμα. Σε 3 λωριδες, οντως δεν θυμαμαι και εγω τετοια διασταυρωση

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • antonakis
              antonakis last edited by

              Το λες και φανάρι καμικάζι... ή τζόκερ. Κρίμα αν επιτρέπονται τέτοια. Θα μου πεις παραχώρηση προτεραιότητας, αλλά αυτά είναι για άλλες χώρες.

              "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • xenos
                xenos @ilias-a last edited by

                @ilias-a said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                Μηπως σε αυτη τη διασταυρωση εχει παλλομενο πορτοκαλι για να στριψεις αριστερα? Σε τετοια περιπτωση ναι μεν νομικα παλι φταιει αλλα ειναι διαφορετικα τα δεδομενα.

                Κάπου στα social έχουν δείξει την άλλη μεριά που είναι κανονικό κόκκινο.
                τα δεδομένα διαφωνώ ότι διαφέρουν, πρέπει να ελέγξεις, τέλος!

                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • xenos
                  xenos @kkostask last edited by

                  @kkostask said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                  Δεν διαφωνεί κανένας ότι αυτός που έσφαξε το κόκκινο (αν υπήρχε) είναι εγκληματίας, αλλά αν η μηχανή πήγαινε με σχετικά χαμηλή ταχύτητα και φορούσαν κράνος (ούτε εγώ κατάλαβα αν φοράνε), δεν θα ήταν πιθανότατα διαφορετική η κατάληξη? Σε τελική ανάλυση είναι αλλιώς να προσκρούεις με 60 και άλλο με 160.
                  Χωρίς να είμαι εμπειρογνώμονας, μου έκανε εντύπωση πόσο μετατοπίστηκε το suv από την πρόσκρουση.

                  Το να πέσεις κάθετα με τη μηχανή σε μια ακίνητη, μεταλλική μάζα, πόσο καλύτερο αποτέλεσμα να έχεις; Είσαι χαμένος για χαμένος. Δεν είναι ότι βρήκε κάπου και τον έριξε.
                  Και ότι έριξε τη μηχανή (θελημένα ή όχι) θεωρητικά θα είχε το καλύτερο αποτέλεσμα.

                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                  ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • antonakis
                    antonakis last edited by antonakis

                    Κι αν φορούσε κράνος ίσως γλύτωνε με αναπηρία... Γενικά πολλά ίσως.

                    Η λογική λέει ότι αν πήγαινε με το όριο η μηχανή και ο άλλος σεβόταν το φανάρι, όλοι θα κοιμόντουσαν σπίτι τους.

                    "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ntinaras
                      ntinaras @xenos last edited by

                      @xenos said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                      @kkostask said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                      Δεν διαφωνεί κανένας ότι αυτός που έσφαξε το κόκκινο (αν υπήρχε) είναι εγκληματίας, αλλά αν η μηχανή πήγαινε με σχετικά χαμηλή ταχύτητα και φορούσαν κράνος (ούτε εγώ κατάλαβα αν φοράνε), δεν θα ήταν πιθανότατα διαφορετική η κατάληξη? Σε τελική ανάλυση είναι αλλιώς να προσκρούεις με 60 και άλλο με 160.
                      Χωρίς να είμαι εμπειρογνώμονας, μου έκανε εντύπωση πόσο μετατοπίστηκε το suv από την πρόσκρουση.

                      Το να πέσεις κάθετα με τη μηχανή σε μια ακίνητη, μεταλλική μάζα, πόσο καλύτερο αποτέλεσμα να έχεις; Είσαι χαμένος για χαμένος. Δεν είναι ότι βρήκε κάπου και τον έριξε.
                      Και ότι έριξε τη μηχανή (θελημένα ή όχι) θεωρητικά θα είχε το καλύτερο αποτέλεσμα.

                      Αν χτυπαγε καθετα με τη μηχανη και πεταγοταν πανω απο το ΙΧ ενω φοραγε κρανος, ισως την γλιτωνε με σπασμενα κοκκαλα καθως η προσκρουση θα ηταν λιγοτερο ακαριαια και οχι σε καθετο εμποδιο.

                      xenos 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ilias-a @xenos last edited by

                        @xenos said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
                        .

                        Κάπου στα social έχουν δείξει την άλλη μεριά που είναι κανονικό κόκκινο.
                        τα δεδομένα διαφωνώ ότι διαφέρουν, πρέπει να ελέγξεις, τέλος!

                        Απο την αρχη εγραψα οτι νομικα ειναι υπευθυνος, αν ομως η ταχυτητα της μοτοσυκλετας ηταν 150χ.α.ω οσο και να ελεγξεις, οταν πας να περασεις θα σε συναντησει γιατι καλυπτει 41 μετρα το δευτερολεπτο, σε 8 δευτερα ειναι πανω απο 300 μετρα πισω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • alexandros-k
                          alexandros-k last edited by alexandros-k

                          Δεν οδηγω μηχανη αλλά το φταιξιμο ειναι του αυτοκινητου, ξεκαθαρα
                          Αν δεν ετρεχε η μηχανη θα ηταν καλυτερα τα πραγματα, αλλά αυτο δεν απαλλασσει καθολου τον δολοφονο

                          antonakis xenos bassstarlet 3 Replies Last reply Reply Quote 3
                          • xenos
                            xenos @ntinaras last edited by

                            @ntinaras said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                            @xenos said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                            @kkostask said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                            Δεν διαφωνεί κανένας ότι αυτός που έσφαξε το κόκκινο (αν υπήρχε) είναι εγκληματίας, αλλά αν η μηχανή πήγαινε με σχετικά χαμηλή ταχύτητα και φορούσαν κράνος (ούτε εγώ κατάλαβα αν φοράνε), δεν θα ήταν πιθανότατα διαφορετική η κατάληξη? Σε τελική ανάλυση είναι αλλιώς να προσκρούεις με 60 και άλλο με 160.
                            Χωρίς να είμαι εμπειρογνώμονας, μου έκανε εντύπωση πόσο μετατοπίστηκε το suv από την πρόσκρουση.

                            Το να πέσεις κάθετα με τη μηχανή σε μια ακίνητη, μεταλλική μάζα, πόσο καλύτερο αποτέλεσμα να έχεις; Είσαι χαμένος για χαμένος. Δεν είναι ότι βρήκε κάπου και τον έριξε.
                            Και ότι έριξε τη μηχανή (θελημένα ή όχι) θεωρητικά θα είχε το καλύτερο αποτέλεσμα.

                            Αν χτυπαγε καθετα με τη μηχανη και πεταγοταν πανω απο το ΙΧ ενω φοραγε κρανος, ισως την γλιτωνε με σπασμενα κοκκαλα καθως η προσκρουση θα ηταν λιγοτερο ακαριαια και οχι σε καθετο εμποδιο.

                            Αυτό ίσως να ίσχυε αν χτυπούσε στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Αν δεις το βίντεο, χτύπησε στα γεμάτα. Δύσκολο να πήγαινε από πάνω.

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • antonakis
                              antonakis @alexandros-k last edited by

                              @alexandros-k said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                              Αν δεν ετρεχε η μηχανη θα ηταν καλυτερα τα πραγματα, αλλά αυτο δεν απαλλασσει καθολου τον δολοφονο

                              Το αν έτρεχε η μηχανή ή αν φορούσε κράνος μειώνει από ότι καταλαβαίνω και τυχόν αποζημιώσεις, οπότε παίζεται γερό παιχνίδι.

                              "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                              alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • alexandros-k
                                alexandros-k @antonakis last edited by

                                @antonakis said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                                @alexandros-k said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                                Αν δεν ετρεχε η μηχανη θα ηταν καλυτερα τα πραγματα, αλλά αυτο δεν απαλλασσει καθολου τον δολοφονο

                                Το αν έτρεχε η μηχανή ή αν φορούσε κράνος μειώνει από ότι καταλαβαίνω και τυχόν αποζημιώσεις, οπότε παίζεται γερό παιχνίδι.

                                Ναι , αλλά αλλο θεμα αυτο . Δεν αναφερομουνα στα νομικιστικα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • xenos
                                  xenos @alexandros-k last edited by

                                  @alexandros-k said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                                  Δεν οδηγω μηχανη αλλά το φταιξιμο ειναι του αυτοκινητου, ξεκαθαρα
                                  Αν δεν ετρεχε η μηχανη θα ηταν καλυτερα τα πραγματα, αλλά αυτο δεν απαλλασσει καθολου τον δολοφονο

                                  Σε αυτό επιμένω και εγώ γιατί με τον τρόπο που το αντιμετωπίζουν πολλοί, δίνουμε δικαιολογία και δίκιο στον δολοφόνο της υπόθεσης.
                                  Έτρεχε..... φταίει.
                                  Δε φορούσε κράνος ..... φταίει.
                                  Ήταν αλήτης/μηχανόβιος/πρεζάκιας/κλπ/κλπ/κλπ. Καλό είναι να σταματήσουμε τα στερεότυπα, στη συνείδηση μας πρώτα και μετά στο περιβάλλον μας.

                                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • antonakis
                                    antonakis last edited by

                                    Στο λεξικό Μπαμπινιώτη κάτω από το "μάλλιασε η γλώσσα μου"

                                    Youtube Video

                                    "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • monman2
                                      monman2 last edited by

                                      Οι μόνοι αναβάτες που -ίσως- ξέρουν να οδηγούν είναι οσοι χρησιμοποιούν ταυτόχρονα ΚΑΙ αυτοκίνητο , όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

                                      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • A
                                        antoniokon @monman2 last edited by antoniokon

                                        @monman2 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                                        Οι μόνοι αναβάτες που -ίσως- ξέρουν να οδηγούν είναι οσοι χρησιμοποιούν ταυτόχρονα ΚΑΙ αυτοκίνητο , όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

                                        Παρών...

                                        Και η αλήθεια είναι ότι, όταν οδηγάω το αυτοκίνητο, προσέχω ιδιαίτερα τις μηχανές και τις περισσότερες φορές, μπορώ να προβλέψω την μ@λ@κία που έρχεται και να την προλάβω...

                                        Αντίστοιχα, όταν οδηγάω το σκούτερ...

                                        Π.χ. θα προβλέψω την στροφή ή την αλλαγή λωρίδας χωρίς ίχνος φλας...

                                        Όλα αυτά, όχι λόγω εξυπνάδας, αλλά λόγω εμπειρίας...και αυξημένου ραντάρ επιτήρησης...

                                        Γενικότερα η αμυντική οδήγηση σώζει...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                        • monman2
                                          monman2 last edited by monman2

                                          Σας καταλαβαίνω απο το πως κινείστε

                                          οταν βλέπω κάποιον να μένει στην λωρίδα του και να μην χώνεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα εν κινήσει με +50 αλλα να περιμένει να σταματήσουν στο φανάρι και μετα προσεκτικά να ελιχθεί λέω ωραίος και του κάνω χώρο να περάσει αν μπορώ.

                                          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                          • N
                                            n-k-9 @ilias-a last edited by n-k-9

                                            @ilias-a said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                                            @antonakis said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

                                            Δεν έχω δει πουθενά παλλόμενο για αριστερά (ειδικά σε λεωφόρο) που το αντίθετο δεν έχει κόκκινο. Δεν είναι λογικό κάποιος να πρέπει να κόψει 2-3 λωρίδες κίνηση για να περάσει.

                                            Σε μικρότερες διασταυρώσεις ναι.

                                            Μιας και οι σηματοδοτες δεν φαινονται, απο τη θεση των νησιδων βλεπω οτι υπαρχει λουριδα για την αριστερη στροφη και απο τα δυο ρευματα κυκλοφοριας, αν καποιος γνωριζει αυτον τον κομβο ας κανει τον κοπο να απαντησει. Οχι οτι κατι θα αλλαξει, τα 2 παιδια δυστυχως εφυγαν, αλλα ισως εκει επαιξε καθοριστικο ρολο η υπερβολικη ταχυτητα αυτων.

                                            Δεν υπάρχει παλλόμενο.
                                            Κανονικό φανάρι υπάρχει με πράσινο ή κόκκινο.
                                            Το κόκκινο το έφαγε εντελώς στεγνα και δεν ήταν βαθύ πορτοκαλί που λέμε. Τον είχε πιάσει κόκκινο κάμποσα δευτερόλεπτα νωρίτερα.
                                            Και προσωπικά μου κάνει τρομερή εντύπωση πως φαίνεται να μην σταματάει καθολου έστω για να κοιτάξει. Δεν κοντοστεκεται. Περνάει λες και έχει πράσινο. Εντελώς ακατανοητο (και δολοφονικό φυσικά)...

                                            I K 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 381
                                            • 382
                                            • 383
                                            • 384
                                            • 385
                                            • 448
                                            • 449
                                            • 383 / 449
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr