Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 1058
    • 1059
    • 1060
    • 1061
    • 1062
    • 1082
    • 1083
    • 1060 / 1083
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21642
    202316
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis @criuser last edited by

      @criuser said in CITROËN FORUM:

      Για κάποιον που κάνει μικρές διαδρομές 1-2 χλμ μπορεί να συμφέρει και έναντι του ηλεκτρικού

      Σε κατανάλωση σε καμία περίπτωση. (αν δεν υπολογίζεις το αρχικό κόστος)
      Τα ίδια προβλήματα με τα full hybrid σε μικρές διαδρομές.

      Moments before detonation...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        criuser last edited by

        Προφανώς θα υπολογίσω το αρχικό κόστος αυτή τη στιγμή μπορώ να αγοράσω το 5 αιρκρος στη μεσαία έκδοση με τον υβριδικό κινητήρα βενζίνης 30500.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • antonakis
          antonakis last edited by

          In that case ναι.
          Και model 3 με 32 παίρνεις, αλλά θες δίαιτα.

          Moments before detonation...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • fanis75
            fanis75 moderator @piliourits last edited by

            @piliourits said in CITROËN FORUM:

            Λειτουργεί σε κύκλο μίλλερ και αν τελικά δεν είναι απολύτως οικονομικό όπως τα ΤΟΥΟΤΑ, μάλλον θα χει πολύ καλύτερες επιδόσεις κι αίσθηση στο δρόμο και εφόσον θα μπορεί και να «έρπει» ηλεκτρικά, είναι μάλλον αρκετά διαφορετικό απ τα ψευτουβριδικά και το κιβώτιο πιθανόν να είναι ανεκτό εως καλό.

            Το μεγαλύτερο πρόβλημα ειναι το κιβώτιο και για εμένα ο κυριότερος λόγος απόρριψής του. Δεν θα το αγόραζα ποτέ, αλλά ευχαρίστως να μου το έδιναν ως εταιρικό!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              civil357 last edited by

              Πρώτη νομίζω η Φιατ το εφάρμοσε το σύστημα στο 500Χ και τώρα ακολουθεί και η psa αλλά σε τελείως διαφορετικό κινητήρα. Για λόγους που δε γνωρίζω η psa , επιλέγει το δικό της σύστημα ενώ ήδη σήμερα το σύστημα της φιατ χρησιμοποιείται σε πολλές επιλογές ( φιατ , αλφα και τζιπ). Υποθέτω σταδιακά θα επικρατήσει το συγκεκριμένο μηχανολογικό σύνολο και ότι δεν κουμπώνει το ένα στην πλατφόρμα του άλλου ομίλου εύκολα καθώς αναπτύχθηκαν σε περίοδο που δεν υπήρχε η συγχώνευση.

              Επίσης να είναι θέμα λειτουργίας ή απλά κόστους ότι και στις δύο περιπτώσεις συνδυάζεται με διπλοσύμπλεκτο, το οποίο στα χαρτιά φαντάζει οπισθοδρόμηση σε σχέση με το 8ταχυτο αυτόματο του σήμερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                super-t last edited by

                Στο σύστημα της Fiat ο ηλεκτροκινητήρας συνδέεται σε έναν από τους 2 άξονες του DSG. Οπότε το κάναν έτσι για λόγους σχεδιασμού packaging κ.τ.λ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  trader last edited by

                  This post is deleted!
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    rebel last edited by

                    Καλησπέρα!

                    Ο 1.5 130hp diesel σε c5 aircross του 2019 είναι με adblue;
                    Γενικά από αξιοπιστία τι λέει; Διαβάζω για τους puretech και έχει φοβηθεί το μάτι μου... Οι diesel δεν έχουν παρόμοιο θέμα με τον ιμάντα; Μόνο κάτι για το δοχείο adblue βρήκα...

                    gatoz C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kkostask last edited by

                      Για το adblue υπάρχει άλλη εγγύηση καθώς ουσιαστικά ουδέποτε λύθηκε. Ανάλογα με τα χλμ και τα χρόνια που έχεις και εφόσον κανείς σέρβις στην αντιπροσωπεία καλύπτουν ένα μεγάλο ποσοστό ακόμα και εκτός εγγύησης. Ο 1,5 είχε πρόβλημα που πλέον έχει λυθεί.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • gatoz
                        gatoz @rebel last edited by

                        @rebel said in CITROËN FORUM:

                        Καλησπέρα!

                        Ο 1.5 130hp diesel σε c5 aircross του 2019 είναι με adblue;
                        Γενικά από αξιοπιστία τι λέει; Διαβάζω για τους puretech και έχει φοβηθεί το μάτι μου... Οι diesel δεν έχουν παρόμοιο θέμα με τον ιμάντα; Μόνο κάτι για το δοχείο adblue βρήκα...

                        οχι δεν εχουν θεμα με τον ιμαντα γιατι εχουν καδενα
                        αλλα και αυτη σπαει και μαλιστα συχνοτερα απο τους ιμαντες
                        μπες λιγο στο νημα του 5008 για ενα μικρο παραδειγματακι....
                        απλα ΜΑΚΡΥΑ

                        #milf-a-man

                        K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kkostask @gatoz last edited by

                          @gatoz said in CITROËN FORUM:

                          @rebel said in CITROËN FORUM:

                          Καλησπέρα!

                          Ο 1.5 130hp diesel σε c5 aircross του 2019 είναι με adblue;
                          Γενικά από αξιοπιστία τι λέει; Διαβάζω για τους puretech και έχει φοβηθεί το μάτι μου... Οι diesel δεν έχουν παρόμοιο θέμα με τον ιμάντα; Μόνο κάτι για το δοχείο adblue βρήκα...

                          οχι δεν εχουν θεμα με τον ιμαντα γιατι εχουν καδενα
                          αλλα και αυτη σπαει και μαλιστα συχνοτερα απο τους ιμαντες
                          μπες λιγο στο νημα του 5008 για ενα μικρο παραδειγματακι....
                          απλα ΜΑΚΡΥΑ

                          ….είπε αυτός που του έδωσαν άρμα να οδηγήσει και το γύρισε κομμάτια….😊

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser @rebel last edited by

                            @rebel said in CITROËN FORUM:

                            Καλησπέρα!

                            Ο 1.5 130hp diesel σε c5 aircross του 2019 είναι με adblue;
                            Γενικά από αξιοπιστία τι λέει; Διαβάζω για τους puretech και έχει φοβηθεί το μάτι μου... Οι diesel δεν έχουν παρόμοιο θέμα με τον ιμάντα; Μόνο κάτι για το δοχείο adblue βρήκα...

                            Αν είναι ιδιωτικό και δεν έχει κλείσει 5ετία ή τα 60000 χλμ, μπορείς να ζητήσεις να σου αλλάξουν προληπτικά την καδένα από 7 χιλ σε 8 χιλ που βγαίνουν τώρα τα καινούργια.

                            Εκτός αν την έχει αλλάξει ήδη.

                            Πέραν αυτού είναι το θέμα με το δοχείο αντμπλού που επίσης έχει εγγύηση και μεγάλη έκπτωση μέχρι τα 8 χρόνια ή 150000 χλμ αρκεί το σέρβις να γίνεται σε εξουσιοδοτημένα.

                            Αυτά τα δύο θέματα έχει που υπάρχουν λύσεις.

                            Κατά τα άλλα είναι οικονομικός με άριστο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, με καλές επιδόσεις.

                            Τον έχω σε 2 αυτοκίνητα, ένα 3 αιρκρος με 65000 χλμ και ένα 3008 με 12000 χλμ.

                            Επίσης να μην φοβηθεί το μάτι σου, γιατί έχουν πουληθεί εκατομμύρια αμάξια με αυτό τον κινητήρα σε Σιτροέν, Πεζώ και Οπελ, οπότε οι βλάβες είναι στατιστικά μικρές.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • R
                              rebel @criuser last edited by

                              @criuser said in CITROËN FORUM:

                              @rebel said in CITROËN FORUM:

                              Καλησπέρα!

                              Ο 1.5 130hp diesel σε c5 aircross του 2019 είναι με adblue;
                              Γενικά από αξιοπιστία τι λέει; Διαβάζω για τους puretech και έχει φοβηθεί το μάτι μου... Οι diesel δεν έχουν παρόμοιο θέμα με τον ιμάντα; Μόνο κάτι για το δοχείο adblue βρήκα...

                              Αν είναι ιδιωτικό και δεν έχει κλείσει 5ετία ή τα 60000 χλμ, μπορείς να ζητήσεις να σου αλλάξουν προληπτικά την καδένα από 7 χιλ σε 8 χιλ που βγαίνουν τώρα τα καινούργια.

                              Εκτός αν την έχει αλλάξει ήδη.

                              Πέραν αυτού είναι το θέμα με το δοχείο αντμπλού που επίσης έχει εγγύηση και μεγάλη έκπτωση μέχρι τα 8 χρόνια ή 150000 χλμ αρκεί το σέρβις να γίνεται σε εξουσιοδοτημένα.

                              Αυτά τα δύο θέματα έχει που υπάρχουν λύσεις.

                              Κατά τα άλλα είναι οικονομικός με άριστο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, με καλές επιδόσεις.

                              Τον έχω σε 2 αυτοκίνητα, ένα 3 αιρκρος με 65000 χλμ και ένα 3008 με 12000 χλμ.

                              Επίσης να μην φοβηθεί το μάτι σου, γιατί έχουν πουληθεί εκατομμύρια αμάξια με αυτό τον κινητήρα σε Σιτροέν, Πεζώ και Οπελ, οπότε οι βλάβες είναι στατιστικά μικρές.

                              Βλέπω για αυτοκίνητα σχεδόν 5ετιας με 70-100.000 χλμ.
                              Οπότε από ότι διαβάζω είναι και τα όρια που το μοτέρ βγάζει τα συγκεκριμένο πρόβλημα...
                              Η αλήθεια είναι ότι πλέον είναι πολύ σκεπτικός μετα από αυτά που διάβασα...

                              Ξέρουμε πόσο περίπου κοστίζει η αλλαγή ιμάντες/καδένα στο συγκεκριμένο;
                              (Θυμάμαι ότι στα γαλλικά παίζουν και κάνα 1000ρικο αυτά τα σέρβις)

                              W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser last edited by

                                Δεν ξέρω. Σε όσα είναι εγγύηση αλλάζονται δωρεάν, μόνο σε όσα έχουν φύγει θα υπάρχει συμμετοχή, νομίζω γύρω στα 500 έγραψε κάποιος στο θέμα του 5008.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • W
                                  wantone @rebel last edited by

                                  @rebel said in CITROËN FORUM:

                                  @criuser said in CITROËN FORUM:

                                  @rebel said in CITROËN FORUM:

                                  Καλησπέρα!

                                  Ο 1.5 130hp diesel σε c5 aircross του 2019 είναι με adblue;
                                  Γενικά από αξιοπιστία τι λέει; Διαβάζω για τους puretech και έχει φοβηθεί το μάτι μου... Οι diesel δεν έχουν παρόμοιο θέμα με τον ιμάντα; Μόνο κάτι για το δοχείο adblue βρήκα...

                                  Αν είναι ιδιωτικό και δεν έχει κλείσει 5ετία ή τα 60000 χλμ, μπορείς να ζητήσεις να σου αλλάξουν προληπτικά την καδένα από 7 χιλ σε 8 χιλ που βγαίνουν τώρα τα καινούργια.

                                  Εκτός αν την έχει αλλάξει ήδη.

                                  Πέραν αυτού είναι το θέμα με το δοχείο αντμπλού που επίσης έχει εγγύηση και μεγάλη έκπτωση μέχρι τα 8 χρόνια ή 150000 χλμ αρκεί το σέρβις να γίνεται σε εξουσιοδοτημένα.

                                  Αυτά τα δύο θέματα έχει που υπάρχουν λύσεις.

                                  Κατά τα άλλα είναι οικονομικός με άριστο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, με καλές επιδόσεις.

                                  Τον έχω σε 2 αυτοκίνητα, ένα 3 αιρκρος με 65000 χλμ και ένα 3008 με 12000 χλμ.

                                  Επίσης να μην φοβηθεί το μάτι σου, γιατί έχουν πουληθεί εκατομμύρια αμάξια με αυτό τον κινητήρα σε Σιτροέν, Πεζώ και Οπελ, οπότε οι βλάβες είναι στατιστικά μικρές.

                                  Βλέπω για αυτοκίνητα σχεδόν 5ετιας με 70-100.000 χλμ.
                                  Οπότε από ότι διαβάζω είναι και τα όρια που το μοτέρ βγάζει τα συγκεκριμένο πρόβλημα...
                                  Η αλήθεια είναι ότι πλέον είναι πολύ σκεπτικός μετα από αυτά που διάβασα...

                                  Ξέρουμε πόσο περίπου κοστίζει η αλλαγή ιμάντες/καδένα στο συγκεκριμένο;
                                  (Θυμάμαι ότι στα γαλλικά παίζουν και κάνα 1000ρικο αυτά τα σέρβις)

                                  Kανενα 2000 κατ'ελαχιστο θα ειναι εκτος και βοηθησει η αντιπροσωπεια αν εισαι εκτος εγγυησης.

                                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rebel @wantone last edited by

                                    @wantone said in CITROËN FORUM:

                                    @rebel said in CITROËN FORUM:

                                    @criuser said in CITROËN FORUM:

                                    @rebel said in CITROËN FORUM:

                                    Καλησπέρα!

                                    Ο 1.5 130hp diesel σε c5 aircross του 2019 είναι με adblue;
                                    Γενικά από αξιοπιστία τι λέει; Διαβάζω για τους puretech και έχει φοβηθεί το μάτι μου... Οι diesel δεν έχουν παρόμοιο θέμα με τον ιμάντα; Μόνο κάτι για το δοχείο adblue βρήκα...

                                    Αν είναι ιδιωτικό και δεν έχει κλείσει 5ετία ή τα 60000 χλμ, μπορείς να ζητήσεις να σου αλλάξουν προληπτικά την καδένα από 7 χιλ σε 8 χιλ που βγαίνουν τώρα τα καινούργια.

                                    Εκτός αν την έχει αλλάξει ήδη.

                                    Πέραν αυτού είναι το θέμα με το δοχείο αντμπλού που επίσης έχει εγγύηση και μεγάλη έκπτωση μέχρι τα 8 χρόνια ή 150000 χλμ αρκεί το σέρβις να γίνεται σε εξουσιοδοτημένα.

                                    Αυτά τα δύο θέματα έχει που υπάρχουν λύσεις.

                                    Κατά τα άλλα είναι οικονομικός με άριστο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, με καλές επιδόσεις.

                                    Τον έχω σε 2 αυτοκίνητα, ένα 3 αιρκρος με 65000 χλμ και ένα 3008 με 12000 χλμ.

                                    Επίσης να μην φοβηθεί το μάτι σου, γιατί έχουν πουληθεί εκατομμύρια αμάξια με αυτό τον κινητήρα σε Σιτροέν, Πεζώ και Οπελ, οπότε οι βλάβες είναι στατιστικά μικρές.

                                    Βλέπω για αυτοκίνητα σχεδόν 5ετιας με 70-100.000 χλμ.
                                    Οπότε από ότι διαβάζω είναι και τα όρια που το μοτέρ βγάζει τα συγκεκριμένο πρόβλημα...
                                    Η αλήθεια είναι ότι πλέον είναι πολύ σκεπτικός μετα από αυτά που διάβασα...

                                    Ξέρουμε πόσο περίπου κοστίζει η αλλαγή ιμάντες/καδένα στο συγκεκριμένο;
                                    (Θυμάμαι ότι στα γαλλικά παίζουν και κάνα 1000ρικο αυτά τα σέρβις)

                                    Kανενα 2000 κατ'ελαχιστο θα ειναι εκτος και βοηθησει η αντιπροσωπεια αν εισαι εκτος εγγυησης.

                                    😢

                                    Αναφερεσαι απλα στην αλλαγή ή στο κοστος αν γινει ζημιά?

                                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone @rebel last edited by

                                      @rebel said in CITROËN FORUM:

                                      @wantone said in CITROËN FORUM:

                                      @rebel said in CITROËN FORUM:

                                      @criuser said in CITROËN FORUM:

                                      @rebel said in CITROËN FORUM:

                                      Καλησπέρα!

                                      Ο 1.5 130hp diesel σε c5 aircross του 2019 είναι με adblue;
                                      Γενικά από αξιοπιστία τι λέει; Διαβάζω για τους puretech και έχει φοβηθεί το μάτι μου... Οι diesel δεν έχουν παρόμοιο θέμα με τον ιμάντα; Μόνο κάτι για το δοχείο adblue βρήκα...

                                      Αν είναι ιδιωτικό και δεν έχει κλείσει 5ετία ή τα 60000 χλμ, μπορείς να ζητήσεις να σου αλλάξουν προληπτικά την καδένα από 7 χιλ σε 8 χιλ που βγαίνουν τώρα τα καινούργια.

                                      Εκτός αν την έχει αλλάξει ήδη.

                                      Πέραν αυτού είναι το θέμα με το δοχείο αντμπλού που επίσης έχει εγγύηση και μεγάλη έκπτωση μέχρι τα 8 χρόνια ή 150000 χλμ αρκεί το σέρβις να γίνεται σε εξουσιοδοτημένα.

                                      Αυτά τα δύο θέματα έχει που υπάρχουν λύσεις.

                                      Κατά τα άλλα είναι οικονομικός με άριστο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, με καλές επιδόσεις.

                                      Τον έχω σε 2 αυτοκίνητα, ένα 3 αιρκρος με 65000 χλμ και ένα 3008 με 12000 χλμ.

                                      Επίσης να μην φοβηθεί το μάτι σου, γιατί έχουν πουληθεί εκατομμύρια αμάξια με αυτό τον κινητήρα σε Σιτροέν, Πεζώ και Οπελ, οπότε οι βλάβες είναι στατιστικά μικρές.

                                      Βλέπω για αυτοκίνητα σχεδόν 5ετιας με 70-100.000 χλμ.
                                      Οπότε από ότι διαβάζω είναι και τα όρια που το μοτέρ βγάζει τα συγκεκριμένο πρόβλημα...
                                      Η αλήθεια είναι ότι πλέον είναι πολύ σκεπτικός μετα από αυτά που διάβασα...

                                      Ξέρουμε πόσο περίπου κοστίζει η αλλαγή ιμάντες/καδένα στο συγκεκριμένο;
                                      (Θυμάμαι ότι στα γαλλικά παίζουν και κάνα 1000ρικο αυτά τα σέρβις)

                                      Kανενα 2000 κατ'ελαχιστο θα ειναι εκτος και βοηθησει η αντιπροσωπεια αν εισαι εκτος εγγυησης.

                                      😢

                                      Αναφερεσαι απλα στην αλλαγή ή στο κοστος αν γινει ζημιά?

                                      αν γινει ζημια, και η αλλαγη λογικα θα ειναι αρκετα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        otso last edited by

                                        Βρισκομαι στην ευχαριστη θεση να σας αναφερω οτι επανηλθε το greekcitroenclub

                                        http://www.greekcitroenclub.gr/portal.php?sid=d6a25dbd10a87031c6e98d76890e3a01

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • georgekn
                                          georgekn last edited by

                                          Θυμάται κανένας σε ποιο site μπαίνουμε με πληρωμή για μια ημέρα (νομίζω) για να δούμε original part numbers κλπ...

                                          O alexandros-k 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            otso @georgekn last edited by

                                            @georgekn said in CITROËN FORUM:

                                            Θυμάται κανένας σε ποιο site μπαίνουμε με πληρωμή για μια ημέρα (νομίζω) για να δούμε original part numbers κλπ...

                                            https://service.citroen.com/do/login

                                            Αν μπεις θα ψαξεις και δικα μου ; αν σου περισευει χρονος;

                                            georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1058
                                            • 1059
                                            • 1060
                                            • 1061
                                            • 1062
                                            • 1082
                                            • 1083
                                            • 1060 / 1083
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr