@criuser said in CITROËN FORUM:
@rebel said in CITROËN FORUM:
Καλησπέρα!
Ο 1.5 130hp diesel σε c5 aircross του 2019 είναι με adblue;
Γενικά από αξιοπιστία τι λέει; Διαβάζω για τους puretech και έχει φοβηθεί το μάτι μου... Οι diesel δεν έχουν παρόμοιο θέμα με τον ιμάντα; Μόνο κάτι για το δοχείο adblue βρήκα...
Αν είναι ιδιωτικό και δεν έχει κλείσει 5ετία ή τα 60000 χλμ, μπορείς να ζητήσεις να σου αλλάξουν προληπτικά την καδένα από 7 χιλ σε 8 χιλ που βγαίνουν τώρα τα καινούργια.
Εκτός αν την έχει αλλάξει ήδη.
Πέραν αυτού είναι το θέμα με το δοχείο αντμπλού που επίσης έχει εγγύηση και μεγάλη έκπτωση μέχρι τα 8 χρόνια ή 150000 χλμ αρκεί το σέρβις να γίνεται σε εξουσιοδοτημένα.
Αυτά τα δύο θέματα έχει που υπάρχουν λύσεις.
Κατά τα άλλα είναι οικονομικός με άριστο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, με καλές επιδόσεις.
Τον έχω σε 2 αυτοκίνητα, ένα 3 αιρκρος με 65000 χλμ και ένα 3008 με 12000 χλμ.
Επίσης να μην φοβηθεί το μάτι σου, γιατί έχουν πουληθεί εκατομμύρια αμάξια με αυτό τον κινητήρα σε Σιτροέν, Πεζώ και Οπελ, οπότε οι βλάβες είναι στατιστικά μικρές.
Βλέπω για αυτοκίνητα σχεδόν 5ετιας με 70-100.000 χλμ.
Οπότε από ότι διαβάζω είναι και τα όρια που το μοτέρ βγάζει τα συγκεκριμένο πρόβλημα...
Η αλήθεια είναι ότι πλέον είναι πολύ σκεπτικός μετα από αυτά που διάβασα...
Ξέρουμε πόσο περίπου κοστίζει η αλλαγή ιμάντες/καδένα στο συγκεκριμένο;
(Θυμάμαι ότι στα γαλλικά παίζουν και κάνα 1000ρικο αυτά τα σέρβις)