-
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Έχω αρρωστήσει με τα light shows !!
Το κάνουν ρε οι άρρωστοι ;;;ειναι ενδιαφερον το οτι εχουν δαπανησει χρονο οι μηχανικοι να φτιαξουν διαφορα τετοια features. Απο οτι φαινεται παντως, τους δινουν δωρεαν δημοσιοτητα.
Ειχαν συμμετασχει και ελληνες με καμμια 20αρια αμαξια προσφατα, σε ενα παγκοσμιο event. Αν θυμαμαι καλα ειχαν κανονισει και τα ειχαν παει σε ενα απο τα παρκινγκ του οακα. -
Κάτι τέτοια βλέπω και εκεί που συμπαθώ τα Tesla , λέω μετά πως έχουν καταντήσει οι αγοραστές τους σαν μέλη αίρεσης , σέχτας με ηγέτη τους τον Elon.
Έχει και ο Elon πλέον με το X μια τεράστια παρουσία στα ΜΚΔ , αγοράστε αυτό , ψηφίστε εκείνον κλπ και απο κάτω αλλαλάζουν οι οπαδόι.
PS: Ίσως να είναι υπερβολικό το σχόλιο μου καθώς είμαι επηρεασμένος απο ένα ντοκιμαντέρ που είδα χθες στο Netflix για μιά αίρεση Raelians https://en.wikipedia.org/wiki/Raël που ίδρυσε ένας καταπληκτικός Γάλλος τυπάκος και υπάρχει ακόμη , ξενύχτησα να δώ όσο περισσότερο μπορούσα σχεδόν με ανοιχτό το στόμα σε όλη τη διάρκεια της καθώς μου φαινόταν απίστευτό πως αυτά έχουν συμβεί στην σύγχρονη μας πραγματικότητα!
-
@vagkirk said in Οδήγησα....:
Κάτι τέτοια βλέπω και εκεί που συμπαθώ τα Tesla , λέω μετά πως έχουν καταντήσει οι αγοραστές τους σαν μέλη αίρεσης , σέχτας με ηγέτη τους τον Elon.
Έχει και ο Elon πλέον με το X μια τεράστια παρουσία στα ΜΚΔ , αγοράστε αυτό , ψηφίστε εκείνον κλπ και απο κάτω αλλαλάζουν οι οπαδόι.
PS: Ίσως να είναι υπερβολικό το σχόλιο μου καθώς είμαι επηρεασμένος απο ένα ντοκιμαντέρ που είδα χθες στο Netflix για μιά αίρεση Raelians https://en.wikipedia.org/wiki/Raël που ίδρυσε ένας καταπληκτικός Γάλλος τυπάκος και υπάρχει ακόμη , ξενύχτησα να δώ όσο περισσότερο μπορούσα σχεδόν με ανοιχτό το στόμα σε όλη τη διάρκεια της καθώς μου φαινόταν απίστευτό πως αυτά έχουν συμβεί στην σύγχρονη μας πραγματικότητα!
καταλαβαινω τι θες να πεις. Ο ανθρωπος θεωρω οτι ειναι πολυ βλαμμενος. Το Χ το διελυσε, οι πολιτικες τους αποψεις ειναι "περιεργες", η προσωπικη του ζωη ακομα πιο παραξενη ΚΑΙ πρεπει να ειναι τραγικο να δουλευεις σε εταιρεια του.
Απο την αλλη ομως, μπηκε all in σε μερικα εγχειρηματα, τα οποια του "βγηκαν". Επισης, στο θεμα της αυτοκινησης, συμπαθει ή αντιπαθει κανεις τα ηλεκτρικα, δεν μπορει παρα να παραδεχτει οτι κινειται προς την κατευθυνση να κανει τα ηλεκτρικα πραγματικα mass market.
Μια χρονικη στιγμη που ολες οι αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες μας εχουν ταραξει στις αυξησεις, αυτoς βελτιωνει τα προϊοντα (συχνα με over the air updates) του ΚΑΙ ριχνει τις τιμες.
Δεν μπορεις παρα να μην τον παραδεχτεις για αυτο... -
Απλά ο Ελον έχει τόσα φράγκα και τόσο μυαλό που δεν νοιάζεται για τα υπαλληλάκια του χρηματοπιστωτικού συστήματος που νομίζουν ότι κυβερνάνε τον κόσμο...
Οπως έχουν πει και άλλοι αυτόφωτοι, τους έχουν χεσμένους τους υπαλληλίσκους και τις ετερόφωτες απόψεις τους, που αν το αφεντικό τους τους αλλάξει την πόλωση, θα λένε ακριβώς τα αντίθετα με το ίδιο πάθος, μέχρι να τους βάλει στο οφ...
Τώρα ποιοί μπορεί να ακολουθούνε άκριτα τον οποιονδήποτε, αυτό έχει συμβεί πολλές φορές στην Ιστορία και θα ξανασυμβεί στο μέλλον, γιατί είναι πολύ δύσκολο να διαλέγεις μοναχικό δρόμο και να μην είσαι άκριτο μέλος ομάδας, κόμματος, σέχτας, θρησκείας που τις αμφιβολίες και τα ερωτήματα σου, τα θάβεις κάτω από την εύκολη άμμο του φανατισμού και του κάθε -ισμού.
Το βίντεο δεν το είδα. Απλά σχολιάζω τα γεγονότα.
-
@dettol said in Οδήγησα....:
Δεν μπορεις παρα να μην τον παραδεχτεις για αυτο...
Εννοείται τον παραδέχομαι σε κάποια , δεν έχω μια συγκεκριμένη και παγιωμένη αρνητική ή θετική άποψη για το πρόσωπο του.
Είναι πολυσχιδής και αξιέπαινος σε πολλά πράγματα , προκάλει απορία με τις αποφάσεις του σε άλλα τόσα.
Αν μη τι άλλο ενδιαφέρουσα προσωπικότητα.
Μου αρέσει αυτό που κάνει με την Tesla ως προς το προιόν που είναι overall τα αυτοκίνητα της και την επιθετική τιμολογιακή πολιτική.
Μου άρεσε σε γενικές γραμμές και αυτό που πήγε να κάνει με το Χ , με εξέπληξε απίστευτα ευχάριστα η αρχική του στάση στο θέμα της γενοκτονίας των Παλαιστηνίων και με την μετριοπάθεια του και με την ελεύθερη ροή των πληροφοριών τους πρώτους 2 μήνες , όσο απίστευτά με απογοήτευσε η αναδίπλωση του ως φοβισμένο ανθρωπάκι μόλις πήγαν να τον καταστρέψουν οριστικά ως ...αντισιμήτη.
Και με την Ουκρανία τώρα βλέπω μια περίεργη και έντονη αναδίπλωση εναντίον της πολιτικής χρηματοδότησης της απο της ΗΠΑ που ίσως να είναι στα πλαίσια του πόλέμου που έχει αναλάβει εναντίον του Biden και των δημοκρατικών.
Αινηγματικός χαρακτήρας , αψυχολόγητος , αλλά εμβληματικός.
-
@vagkirk said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
Δεν μπορεις παρα να μην τον παραδεχτεις για αυτο...
Εννοείται τον παραδέχομαι σε κάποια , δεν έχω μια συγκεκριμένη και παγιωμένη αρνητική ή θετική άποψη για το πρόσωπο του.
Είναι πολυσχιδής και αξιέπαινος σε πολλά πράγματα , προκάλει απορία με τις αποφάσεις του σε άλλα τόσα.
Αν μη τι άλλο ενδιαφέρουσα προσωπικότητα.
Μου αρέσει αυτό που κάνει με την Tesla ως προς το προιόν που είναι overall τα αυτοκίνητα της και την επιθετική τιμολογιακή πολιτική.
Μου άρεσε σε γενικές γραμμές και αυτό που πήγε να κάνει με το Χ , με εξέπληξε απίστευτα ευχάριστα η αρχική του στάση στο θέμα της γενοκτονίας των Παλαιστηνίων και με την μετριοπάθεια του και με την ελεύθερη ροή των πληροφοριών τους πρώτους 2 μήνες , όσο απίστευτά με απογοήτευσε η αναδίπλωση του ως φοβισμένο ανθρωπάκι μόλις πήγαν να τον καταστρέψουν οριστικά ως ...αντισιμήτη.
Και με την Ουκρανία τώρα βλέπω μια περίεργη και έντονη αναδίπλωση εναντίον της πολιτικής χρηματοδότησης της απο της ΗΠΑ που ίσως να είναι στα πλαίσια του πόλέμου που έχει αναλάβει εναντίον του Biden και των δημοκρατικών.
Αινηγματικός χαρακτήρας , αψυχολόγητος , αλλά εμβληματικός.
προσωπικα δεν τον συμπαθω. Δεν συμφωνω με την σταση του σε πολλα θεματα. Ειναι λαθος να του βαλεις ταμπελα, οπως τις εχουμε συνηθισει, διοτι μπορει να εξοργισει μεσα σε 5' τοσο συντηρητικους, οσο και φιλελευθερους. Δεν εχει αναλαβει κανεναν πολεμο εναντίων κανενος και πραγματικα πιστευω οτι ειναι libertarian. Δεν συμφωνω μαζι του αλλα το σεβομαι.
Αυτο ομως που δεν δεχομαι ειναι η τεραστια δυναμη που εχει στην κατοχη με τους δορυφορους της space x. Δηλ μου φαινεται αδιανοητο ενας ιδιωτης να μπορει να περιορισει τις δυνατοτητες μια χωρας να αμυνθει μεχρι το σημειο το οποιο θετει αυτος.
Τεσπα, εχουμε μπλεξει παρα πολυ ασχημα ολα τα δυτικα κρατη και τωρα αντε να ξεμπλεξουμε. Τυποι σαν τον μασκ, γεμιζουν το power vacuum που εχει δημιουργηθει. -
@dettol said in Οδήγησα....:
@vagkirk said in Οδήγησα....:
Κάτι τέτοια βλέπω και εκεί που συμπαθώ τα Tesla , λέω μετά πως έχουν καταντήσει οι αγοραστές τους σαν μέλη αίρεσης , σέχτας με ηγέτη τους τον Elon.
Έχει και ο Elon πλέον με το X μια τεράστια παρουσία στα ΜΚΔ , αγοράστε αυτό , ψηφίστε εκείνον κλπ και απο κάτω αλλαλάζουν οι οπαδόι.
PS: Ίσως να είναι υπερβολικό το σχόλιο μου καθώς είμαι επηρεασμένος απο ένα ντοκιμαντέρ που είδα χθες στο Netflix για μιά αίρεση Raelians https://en.wikipedia.org/wiki/Raël που ίδρυσε ένας καταπληκτικός Γάλλος τυπάκος και υπάρχει ακόμη , ξενύχτησα να δώ όσο περισσότερο μπορούσα σχεδόν με ανοιχτό το στόμα σε όλη τη διάρκεια της καθώς μου φαινόταν απίστευτό πως αυτά έχουν συμβεί στην σύγχρονη μας πραγματικότητα!
καταλαβαινω τι θες να πεις. Ο ανθρωπος θεωρω οτι ειναι πολυ βλαμμενος. Το Χ το διελυσε, οι πολιτικες τους αποψεις ειναι "περιεργες", η προσωπικη του ζωη ακομα πιο παραξενη ΚΑΙ πρεπει να ειναι τραγικο να δουλευεις σε εταιρεια του.
Απο την αλλη ομως, μπηκε all in σε μερικα εγχειρηματα, τα οποια του "βγηκαν". Επισης, στο θεμα της αυτοκινησης, συμπαθει ή αντιπαθει κανεις τα ηλεκτρικα, δεν μπορει παρα να παραδεχτει οτι κινειται προς την κατευθυνση να κανει τα ηλεκτρικα πραγματικα mass market.
Μια χρονικη στιγμη που ολες οι αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες μας εχουν ταραξει στις αυξησεις, αυτoς βελτιωνει τα προϊοντα (συχνα με over the air updates) του ΚΑΙ ριχνει τις τιμες.
Δεν μπορεις παρα να μην τον παραδεχτεις για αυτο...Ο άνθρωπος είναι φοβερά ευφυής, οι περισσότεροι με υψηλό IQ έχουν θέμα με το EQ τους και τρομερός επιχειρηματίας - οραματιστής
-
@red_monster said in Οδήγησα....:
Ο άνθρωπος είναι φοβερά ευφυής, οι περισσότεροι με υψηλό IQ έχουν θέμα με το EQ τους και τρομερός επιχειρηματίας - οραματιστής
Οχι μόνο, είναι δυσλεκτικός και μάλλον και στο φάσμα. Οπότε το υψηλό iq και οι χαμηλές κοινωνικές δεξιότητες είναι χαρακτηριστικα.
-
@red_monster said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@vagkirk said in Οδήγησα....:
Κάτι τέτοια βλέπω και εκεί που συμπαθώ τα Tesla , λέω μετά πως έχουν καταντήσει οι αγοραστές τους σαν μέλη αίρεσης , σέχτας με ηγέτη τους τον Elon.
Έχει και ο Elon πλέον με το X μια τεράστια παρουσία στα ΜΚΔ , αγοράστε αυτό , ψηφίστε εκείνον κλπ και απο κάτω αλλαλάζουν οι οπαδόι.
PS: Ίσως να είναι υπερβολικό το σχόλιο μου καθώς είμαι επηρεασμένος απο ένα ντοκιμαντέρ που είδα χθες στο Netflix για μιά αίρεση Raelians https://en.wikipedia.org/wiki/Raël που ίδρυσε ένας καταπληκτικός Γάλλος τυπάκος και υπάρχει ακόμη , ξενύχτησα να δώ όσο περισσότερο μπορούσα σχεδόν με ανοιχτό το στόμα σε όλη τη διάρκεια της καθώς μου φαινόταν απίστευτό πως αυτά έχουν συμβεί στην σύγχρονη μας πραγματικότητα!
καταλαβαινω τι θες να πεις. Ο ανθρωπος θεωρω οτι ειναι πολυ βλαμμενος. Το Χ το διελυσε, οι πολιτικες τους αποψεις ειναι "περιεργες", η προσωπικη του ζωη ακομα πιο παραξενη ΚΑΙ πρεπει να ειναι τραγικο να δουλευεις σε εταιρεια του.
Απο την αλλη ομως, μπηκε all in σε μερικα εγχειρηματα, τα οποια του "βγηκαν". Επισης, στο θεμα της αυτοκινησης, συμπαθει ή αντιπαθει κανεις τα ηλεκτρικα, δεν μπορει παρα να παραδεχτει οτι κινειται προς την κατευθυνση να κανει τα ηλεκτρικα πραγματικα mass market.
Μια χρονικη στιγμη που ολες οι αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες μας εχουν ταραξει στις αυξησεις, αυτoς βελτιωνει τα προϊοντα (συχνα με over the air updates) του ΚΑΙ ριχνει τις τιμες.
Δεν μπορεις παρα να μην τον παραδεχτεις για αυτο...Ο άνθρωπος είναι φοβερά ευφυής, οι περισσότεροι με υψηλό IQ έχουν θέμα με το EQ τους και τρομερός επιχειρηματίας - οραματιστής
ξεκαθαρα ισχυει αυτό. Ειτε τον αντιπαθεις είτε τον συμπαθεις δεν μπορεις να πεις οτι είναι μετριοτητα .
-
Γιατί πρέπει να συμπαθώ ή να αντιπαθώ έναν χαρισματικό άνθρωπο και όχι απλά να τον αποδέχομαι όπως είναι ?
Οσο για τους δορυφόρους, το θέμα είναι να μην έχουν τόση δύναμη υπάλληλοι, οι οποίοι δεν έχουν αίσθηση του ρίσκου, αφού παίζουν με τα λεφτά των άλλων και αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα της εποχής μας.
-
@taxidiwtis said in Οδήγησα....:
Για τον ίδιο καταλαμβανόμενο χώρο οι nmc αποθηκευουν περισσοτερη ενεργεια ,ενω παραλληλα ειναι και ελαφρυτερες ...
Στον ανταγωνισμο πάντως επιλέγονται lfp ( πχ ο αντιπαλος του 3 , το BYD seal έχει 90 kwh blade lfp ) .
Σε άλλη εφαρμογη στα φορτηγα οι Mercedes , Scania , Volvo έχουν όλες lfp
Eίδα στο volvo ΕΧ30 πως με τον ίδιο κινητήρα (signle motor 272hp), η 1η έκδοση είναι lfp με range 344km(συνδυαστικά) και μέση κατανάλωση 16,7kw/100. H 2η είναι nmc με range 475km και μέση 17kw/100km. H 1η μπαταρία έχει χωρητικότητα 51kwh (πραγματικά 49),ενώ η 2η 69kwh(πραγματικά 65).
Θεωρητικά με βάση αυτά που κατάλαβα από τη συζήτηση εδώ για τις μπαταρίες ,είχε δίκιο ο πωλητής στη volvo που μου έλεγε αν θέλετε για αστική χρήση πάρτε με τη μικρή μπαταρία,αν θέλετε πιο μοιρασμένη χρήση το extended range.Από βάρος περίπου τα ίδια,νομίζω περίπου 100kgr βαρύτερο με την nmc (με ίδιο εξοπλισμό).
Μάλιστα μου έλεγε με το "μικρό" θα μπορείτε να κάνετε γρήγορες μικροφορτίσεις μέσα στην πόλη χωρίς να χάνεται πολύ η απόδοση με το πέρασμα των ετών.Δεν μου το εξήγησε βέβαια με βάση τον τύπο της μπαταρίας,απλά το ανέφερε ως δεδομένο. -
@panormus772 said in Οδήγησα....:
@taxidiwtis said in Οδήγησα....:
Για τον ίδιο καταλαμβανόμενο χώρο οι nmc αποθηκευουν περισσοτερη ενεργεια ,ενω παραλληλα ειναι και ελαφρυτερες ...
Στον ανταγωνισμο πάντως επιλέγονται lfp ( πχ ο αντιπαλος του 3 , το BYD seal έχει 90 kwh blade lfp ) .
Σε άλλη εφαρμογη στα φορτηγα οι Mercedes , Scania , Volvo έχουν όλες lfp
Eίδα στο volvo ΕΧ30 πως με τον ίδιο κινητήρα (signle motor 272hp), η 1η έκδοση είναι lfp με range 344km(συνδυαστικά) και μέση κατανάλωση 16,7kw/100. H 2η είναι nmc με range 475km και μέση 17kw/100km. H 1η μπαταρία έχει χωρητικότητα 51kwh (πραγματικά 49),ενώ η 2η 69kwh(πραγματικά 65).
Θεωρητικά με βάση αυτά που κατάλαβα από τη συζήτηση εδώ για τις μπαταρίες ,είχε δίκιο ο πωλητής στη volvo που μου έλεγε αν θέλετε για αστική χρήση πάρτε με τη μικρή μπαταρία,αν θέλετε πιο μοιρασμένη χρήση το extended range.Από βάρος περίπου τα ίδια,νομίζω περίπου 100kgr βαρύτερο με την nmc (με ίδιο εξοπλισμό).
Μάλιστα μου έλεγε με το "μικρό" θα μπορείτε να κάνετε γρήγορες μικροφορτίσεις μέσα στην πόλη χωρίς να χάνεται πολύ η απόδοση με το πέρασμα των ετών.Δεν μου το εξήγησε βέβαια με βάση τον τύπο της μπαταρίας,απλά το ανέφερε ως δεδομένο.για μεσα στην πολη, σιγουρα δεν εχει νοημα να δαπανησεις τα εξτρα χρηματα για την μεγαλη μπαταρια. Θεωρητικα εχουν μεγαλυτερη διαρκεια κυκλων φορτισης οι lfp αλλα δεν εχω ιδεα αν εχει αποδειχθει αυτο καθως δεν νομιζω οτι υπαρχουν αυτοκινητα που τις φορανε αρκετα χρονια ωστε να εξαγουμε συμπερασματα.
Αυτο με τις "μικροφορτισεις" δεν το καταλαβα και μου ακουγεται παπαντζα. Ετσι και αλλιως δεν υπαρχει λογος να κανεις "μικροφορτιση". Θα φορτιζεις 20 εως 80% ή εστω 50-80% και που και που εως το 100% (η τεσλα το προτεινει μια φορα την εβδομαδα ή μηνα, δεν θυμαμαι). Δεν εχει να κανει με την υγεια της μπαταριας (τουλαχιστον στα τεσλα), αλλα με το γεγονος οτι στις lfp δεν μπορει να υπολογισει το bms με ακριβεια το soc (state of charge), οποτε πρεπει να "φουλαρεις" για να καλιμπραρεται. -
Πήραμε λοιπόν το JEEP Avenger 154 άλογα στα χέρια μας για 2 μέρες και κανονίσαμε μιας και το έχουμε να το πάμε μια πολύ κοντινή εκδρομούλα στο Λουτράκι για SPA παρέα με άλλο ένα ζευγάρι (σύνολο 4 άτομα).
Εκ πρώτης όψης είναι πάρα πολύ όμορφο. Μέσα ενώ έχει γενικά παντού σκληρά πλαστικά φαίνεται πολύ σύγχρονο όμορφο και ποιοτικό. Έχει στο ταμπλό λωρίδα με το χρώμα του αμαξώματος και πολύ όμορφο εσωτερικό φωτισμό. Εργονομικό , καλά σχετικά καθίσματα (λίγο περισσότερη πλευρική στήριξη θα ήθελα αλλά οκ δεν είναι και κακό).
Jeep ε? ηλεκτρικό ε? μάλιστα, οκ. Βγαίνει αυτό σε τετρακίνητο? Όχι ε? Ε δεν το λες και αληθινό jeep όσο και να έχει ηλεκτρονικά προγράμματα οδήγησης για άμμο κτλ…. Ήταν από τις πρώτες σκέψεις μου μετά τον ενθουσιασμό μου για την υπέροχη εμφάνιση του. Του το συγχωρώ γιατί θα έχει έκδοση με θερμικό κινητήρα και τετρακίνηση . Γενικά είμαι λίγο παράξενος με τέτοια πράγματα (jeep χωρίς τετρακίνηση δεν θα έβγαζα καν αν είχα τα ηνία της μάρκας, CHR με GR αυτοκολλητάκια με σπορ όμορφο σχεδιασμό που μόνο σπορ δεν είναι και τέτοιου είδους μαρκετινίστικα “ατοπήματα” για μένα είναι λίγο κόκκινο πανί)
Άφησα τις σκέψεις πίσω μου και το πήρα βόλτα για ψώνια και όχι μόνο μέσα στην πόλη. Έχω να πω ότι ήταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ, αρκετή δύναμη (δεν βάζει φωτιά σε άσφαλτο όπως άλλα ηλεκτρικά 400 ίππων αλλά δεν σου λείπει και ποτέ), πολύ ήσυχο, πολύ εύκολο σε χειρισμούς και παρκάρισμα (απίστευτα εύκολο με τις 360 κάμερες) και one pedal driving εξαιρετικό στο αντίστοιχο πρόγραμμα. Το τιμόνι του παρότι μικρό έχει πιο καλό για μένα σχήμα από το αντίστοιχο της Peugeot και μ’άρεσε περισσότερο από το αδερφάκι του.
Έχει ένα κουβά μέσα στην μέση εκεί που θα ήταν ο επιλογέας ταχυτήτων που βάζεις ότι θες. Ελέγχεις τις “ταχύτητες» με κουμπάκια που είναι πολύ καλό γιατί δεν πιάνει χώρο ένας άχρηστος επιλογέας και έτσι έχεις ένα κουβά για αποθήκευση, πολύ πρακτικό. κατά τα άλλα, τα κλασικά, έχει όλα τα συστήματα, ποτηροθήκες, τεμπέλη σε κανονικό σχετικά μέγεθος και γενικά ότι υπάρχει σε ένα σύγχρονο αμάξι. Ωραίο και το infortainment χωρίς κολλήματα έπαιξε κατευθείαν το android auto και έχε πλήκτρα για τον κλιματισμό εκτός οθόνης.
Από τα αρνητικά μικρός χώρος αποσκευών. Σε χώρους για τους πίσω είναι μια χαρά. Δεν είναι και για τεράστια κορμιά αλλά είναι μια χαρά για έναν μέσο άνθρωπο μέχρι 1,80. Για 3 άτομα πίσω…. μόνο στριμωχτά και για λίγο. Νταξει να είμαστε και λίγο επιεικής ανήκει στην B-SUV κατηγορία και μάλιστα στα μικρότερα σε μήκος αμαξώματα. Μια χαρά τα πήγε για τα δεδομένα πίσω. Στον χώρο αποσκευών τα χαλάμε λίγο μόνο από expectations. (είμαι συνηθισμένος από το puma που με παρόμοιο μέγεθος έχει τεράστιο χώρο αποσκευών συγκριτικά με τούτο. Έχει βέβαια ένα κατώφλι πιο κάτω από τον χώρο αποσκευών αλλά ίσα ίσα για να αποθηκεύσεις τα καλώδια που χρειάζεται οπότε δεν τον λογίζω για κάτι άλλο.
Εντάξει μέσα στην πόλη για ψώνια πήρε πάρα πολύ καλό βαθμό και ξόδεψε και ελάχιστη ενέργεια. Ίσως τα 156 άλογα είναι μια χαρά και αν είχε μεγαλύτερο ηλεκτροκινητήρα που θα σπατάλαγε περισσότερη ενέργεια δεν θα ήταν και έξυπνο. 9 δευτερόλεπτα 0-100 είναι μια χαρά και υπεραρκετό.
Ωραία και καλά όλα αυτά, μεγάλο βαθμό πήρε αλλά πίσω σπίτι να το φορτίσουμε στο 100% να πάμε την επόμενη μίνι εκδρομούλα. Σκοπός είναι να πάμε και να έρθουμε χωρίς ανεφοδιασμό. Πρέπει να είναι εύκολη δουλειά λογικά όταν θεωρητικά έχει 405χλμ αυτονομία (λέμε τώρα….). 162 χλμ πέρα δώθε σπίτι και άλλα 18 χλμ για την ταβέρνα που πήγαμε σύνολο 180χλμ το ταξίδι μας.
-
Στο πήγαινε διάλεξα να πάμε με 90-100 χλμ που είναι το ιδανικό για ηλεκτρικά ώστε να μην ξοδευτεί πολύ ενέργεια και στον γυρισμό να έχει αρκετή μπαταρία για να το πατήσω….
Ήρθε λοιπόν το Σάββατο και ξεκινήσαμε. Εντυπωσιασμένο και το φιλικό μας ζευγάρι με την εμφάνιση του οχήματος βόλτας. Ξεκινήσαμε να βγούμε εθνική. Να πω εδώ ότι η ανάρτηση ήταν μαλακή γενικά “για ηλεκτρικό” αν λογιστείς το μεγάλο βάρος λόγω των μπαταριών αλλά είχε όσο να πεις μερικές φορές που τις ελληνικές λακκούβες τις αισθάνονταν όλοι μπρος και πίσω. Όχι τίποτα τραγικό αλλά δεν τις σιδέρωνε, πράγμα φυσιολογικό.
Βγαίνουμε Εθνική και πιάνουμε τέρμα δεξιά με 90 μέχρι 100χλμ μαζί με φορτηγά, παππούδες, γιαγιάδες (όχι αυτούς με Mercedes, αυτοί είναι μόνιμα αριστερά) και Toyota hybrid οδηγούς. Βάζουμε και το έξυπνο cruise control και σερνόμαστε στο eco, ε πάμε οδικός με χαμηλές ταχύτητες εννοούσα. Η ταχύτητα πολύ αργή αλλά με παρέα κάπως περνάει η ώρα μιλώντας μέχρι να ακουστεί η σύντροφος. Ρε Βασίλη δεν το δίνεις να το πάει βόλτα και κάνας άλλος. Οπότε σταματάμε αλλάζουμε φρουρά στο τιμόνι και πλέον αναλαμβάνει η σύντροφος να οδηγήσει. Της λέω αυστηρά με 90-100. Για 10 λεπτά το τηρεί. Έπειτα το πατάει μέχρι τα 110 (αρνείται να βάλει cruise control) και κάθε λίγο της κάνω παρατηρήσεις, πιο σιγά θέλω μπαταρία για επιστροφή καλή μου……. Άσε μας ρε Βασίλη βαριέμαι και ξεχνιέμαι. (γιατί άραγε σου έλεγα να βάλεις cruise control….. ρητορική ερώτηση που δεν την έκανα ξανά)
Με αυτά και με αυτά φτάνουμε Λουτράκι με 78% ενέργεια, πάμε για καφεδάκι, μπανάκι, hamam, μασαζάκι και φτάνει η ώρα του στομαχιού. Πεταγόμαστε σε μια ταβέρνα 9 χιλιόμετρα πιο κει σε ένα λόφο και παρατηρώ ότι σε ανηφόρες πέφτει κατακόρυφα η μπαταρία. Μετά όμως που αναστέναξαν τα πιρούνια, στο γυρισμό πια, επειδή ηταν κατηφόρα, η ανάκτηση ενέργειας δούλευε overtime και δεν ξόδεψε τίποτα σχετικά. Εδώ να πω ότι στις στροφές παίρνει κλίσεις και δεν είναι για πολλά. Καλά δεν είναι και το αμάξι που θα σε εμπνεύσει για μπάσιμο σε στροφές και γρήγορη οδήγηση απλά το αναφέρω. Πολύ ικανοποιημένος γενικά από την οδηγική συμπεριφορά
-
Οπότε φτάνει η ώρα που μπαίνουμε εθνική για την επιστροφή. Πιο πριν το βαζω στο sport και του κάνω κάνα 2 ανοίγματα από στάση και εν κινήσει. Γενικά πολύ μικρές διαφορές με normal Πρόγραμμα, δεν βρήκα κάτι σε αίσθηση που να αλλάζει. Στην αρχή το πάω μέχρι 130 στο normal στην εθνική , το βλέπω σταθερό ωραίο για κάνα 10λεπτο και έπειτα το πατάω όσο πάει. Ε δεν πάει και πολύ……. στα 152 σταματάει λόγω κόφτη. Η μπαταρία σε αυτή την ταχύτητα πέφτει με πολύ γρήγορους ρυθμούς που με επαναφέρει σε τάξη γιατί λέω, ώπα κάτσε μην το παρακάνεις και το πάρουμε περπατητό……
Μην τα πολυλογώ καλά πήγαινε και στην εθνική, σταθερό ήταν και σε αέρα. Γενικά όλα καλά οδηγικά. Όμως με ταχύτητες 120-150 φτάσαμε σπίτι με 24% μπαταρία. Ε δεν το λες και πολύ για τόσο κοντινή εκδρομή…..
Και πάμε στα συμπεράσματα. Είναι ένα εξαιρετικά όμορφο καλό αμάξι για μέσα στην πόλη με μεγάλους περιορισμούς στην αυτονομία αν το θέλεις για μοναδικό αμάξι να κάνεις ταξίδια. Εκτός και αν έχεις γερά νεύρα να ταξιδεύεις με 90χλμ/ω. Και δυστυχώς η ευτυχώς, άδικο ή δίκαιο όταν είναι να ξοδέψεις αυτά τα χρήματα και στα ίδια περίπου ίδια βρίσκεται ένα άλλο ηλεκτρικό ονόματι tesla 3 που μπορεί να μη έχει την ομορφιά και την χαριτωμενιά του avenger, ούτε ψηλό είναι και γενικά είναι άλλη κατηγορία .............. όμως κάνει τα ίδια χρήματα και είναι πολύ πιο εξελιγμένο, πιο πλούσιο σε εξοπλισμό, χώρους, πιο γρήγορο με πολύ περισσότερους γρήγορους φορτιστές ανά την επικράτεια και με καλύτερο κόστος φόρτισης σε αυτούς………
Ε αν βάλεις όλα τα παραπάνω στην εξίσωση υπάρχει πρόβλημα για αυτό το μοντέλο σε ηλεκτρικό. Για μένα τα προβλήματα του ηλεκτρικού Avenger λύνονται όλα στο leasing που πιστεύω ότι έχει όλες τις δυνατότητες να πάει εξαιρετικά. Μπορεί να μην το πρότεινα σε κανέναν ιδιώτη να το αγοράσει αλλά το αντίστοιχο βενζινοκίνητο ή hybrid πιστεύω θα είναι μια πολύ καλή επιλογή (ιδιαίτερα όταν βγει σε τετρακίνητο κάποια στιγμή) που πρέπει να συμπεριληφθεί στις λίστες των υποψήφιων αγοραστών ενός οχήματος B-SUV. Η πιο δύσκολη κατηγορία να επιλέξεις με πάρα πολλές επιλογές…… Δεν είναι τυχαίο ότι οι κατασκευαστές την κυνηγάνε τόσο πολύ και υπάρχουν τόσες πολλές καλές προτάσεις για όλα τα γούστα. Ανυπομονώ να οδηγήσω και το πιο καινούργιο αδερφάκι αργότερα με το σηματάκι της Alfa Romeo να κοσμεί την μάσκα του. -
Μπράβο Βασίλη, εξαιρετικό κείμενο και τεστ!! Το δοκίμασες σε αρκετά διαφορετικές συνθήκες και σε ΕΟ, εύγε!! Το ήθελα και εγώ για ΣΚ, αλλά ακόμα δεν έχω καταφέρει να το πάρω. Ίδωμεν...
-
Απλό αλλά και καλογραμμένο κείμενο...
To the point...
Με εκείνον τον κουβά στη μέση, πέθανα στο γέλιο
-
παρα πολυ ωραια παρουσιαση! δυστυχως ενα ακομα αυτοκινητο που θα παει απατο λογω τιμης. Οποιος θελει ενα μονο αυτοκινητο, θα χτυπησει το M3. Οποιος θελει ενα μικρουλη-γλυκουλη ηλεκτρικο για την πολη (και δεν τον ενδιαφερει πολυ το κοστος), θα χτυπησει το μικρο βολβο.
Στις θερμικες τους εκδοσεις ομως, το jeep πιστευω θα τα παει πολυ καλα
-
@dettol said in Οδήγησα....:
παρα πολυ ωραια παρουσιαση! δυστυχως ενα ακομα αυτοκινητο που θα παει απατο λογω τιμης. Οποιος θελει ενα μονο αυτοκινητο, θα χτυπησει το M3. Οποιος θελει ενα μικρουλη-γλυκουλη ηλεκτρικο για την πολη (και δεν τον ενδιαφερει πολυ το κοστος), θα χτυπησει το μικρο βολβο.
Στις θερμικες τους εκδοσεις ομως, το jeep πιστευω θα τα παει πολυ καλα
αν και συμφωνώ μαζί σου. Θεωρω οτι μεταξύ των 2 (volvo και avenger) βρισκω το Jeep πολύ πιο ομορφο. Κανενα από τα 2 δεν θα έπαιρνα αλλα ανεξαρτήτως κόστους αν ντε και καλά επρεπε να διαλέξω μεταξύ αυτών των 2 θά επαιρνα τον μουσταρδι ματρακα με τον κουβα στην μεση (λογω εμφανισης και μόνο)
-
@cirus said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
παρα πολυ ωραια παρουσιαση! δυστυχως ενα ακομα αυτοκινητο που θα παει απατο λογω τιμης. Οποιος θελει ενα μονο αυτοκινητο, θα χτυπησει το M3. Οποιος θελει ενα μικρουλη-γλυκουλη ηλεκτρικο για την πολη (και δεν τον ενδιαφερει πολυ το κοστος), θα χτυπησει το μικρο βολβο.
Στις θερμικες τους εκδοσεις ομως, το jeep πιστευω θα τα παει πολυ καλα
αν και συμφωνώ μαζί σου. Θεωρω οτι μεταξύ των 2 (volvo και avenger) βρισκω το Jeep πολύ πιο ομορφο. Κανενα από τα 2 δεν θα έπαιρνα αλλα ανεξαρτήτως κόστους αν ντε και καλά επρεπε να διαλέξω μεταξύ αυτών των 2 θά επαιρνα τον μουσταρδι ματρακα με τον κουβα στην μεση (λογω εμφανισης και μόνο)
Αν και θα το έχω για αναλυτική δοκιμή μέσα στο Μάρτη, νομίζω ότι τα γράφεις ωραία και σου αξίζει μία έξτρα προβολή.
Οδήγησα....