Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Puma 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Puma 2019
    • 1
    • 2
    • 241
    • 242
    • 243
    • 244
    • 245
    • 276
    • 277
    • 243 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    145
    5529
    186456
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cnikolakakis @cirus last edited by

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      @antonakis said in Ford Puma 2019:

      @aktg said in Ford Puma 2019:

      @fanis75 said in Ford Puma 2019:

      @aktg said in Ford Puma 2019:

      Ηθελα να ρωτησω για τον ecoboost hybrid 1000αρη κινητηρα με τα 170hp που φοραει το ST, απο πλευρας αξιοπιστιας και μακροζωιας. Ποια η φημη του, τι προβληματα παρουσιαζει?
      Σχετικα με το αυτοματο κιβωτιο της Ford, ποια η γνωμη σας οσον αφορα την αξιοπιστια του?

      Πολύ καινούργιο μοτέρ (κάπου 1 χρόνο) για να μπορεί να πει κάποιος. Αλλά λογικά όπως όλοι οι χιλιάρηδες Ecoboost

      Το αυτόματο κιβώτιο κλασσική αξιοπιστία διπλοσύμπλεκτου. Περισσότερο αρνητικό για εμένα (στο 155αρι που έχω οδηγήσει) η λειτουργία του.

      ευχαριστω για την απαντηση. Μπορεις να μου πεις τοτε γενικα για τους χιλιαρηδες ecoboost?

      Υπάρχει η φήμη/ανάκληση στην Αμερική για τον εμβαπτισμένο ιμάντα της αντλίας λαδιού που χαλάει πολύ πριν την προγραμματισμένη αλλαγή.

      Κατά τα άλλα μια χαρά.

      Δεν ισχύει αυτο στα Puma. Είναι στην προηγούμενη γενια των ecoboost. fiesta mk7,5 και focus mk3

      Στα puma μπήκε καδένα δεν έχει εμβαπτισμένο ιμάντα οπως και στα επόμενα fiesta mk8, mk 8,5 και focus mk4

      Αν δεν κάνω λάθος, η αντλία λαδιού εξακολουθεί να παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα όπως είπε και ο @antonakis, δεν άλλαξε αυτό όταν ανανεώθηκε ο κινητήρας. Ο ιμάντας χρονισμού έχει όντως αντικατασταθεί από καδένα.

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • cirus
        cirus @cnikolakakis last edited by

        @cnikolakakis said in Ford Puma 2019:

        @cirus said in Ford Puma 2019:

        @antonakis said in Ford Puma 2019:

        @aktg said in Ford Puma 2019:

        @fanis75 said in Ford Puma 2019:

        @aktg said in Ford Puma 2019:

        Ηθελα να ρωτησω για τον ecoboost hybrid 1000αρη κινητηρα με τα 170hp που φοραει το ST, απο πλευρας αξιοπιστιας και μακροζωιας. Ποια η φημη του, τι προβληματα παρουσιαζει?
        Σχετικα με το αυτοματο κιβωτιο της Ford, ποια η γνωμη σας οσον αφορα την αξιοπιστια του?

        Πολύ καινούργιο μοτέρ (κάπου 1 χρόνο) για να μπορεί να πει κάποιος. Αλλά λογικά όπως όλοι οι χιλιάρηδες Ecoboost

        Το αυτόματο κιβώτιο κλασσική αξιοπιστία διπλοσύμπλεκτου. Περισσότερο αρνητικό για εμένα (στο 155αρι που έχω οδηγήσει) η λειτουργία του.

        ευχαριστω για την απαντηση. Μπορεις να μου πεις τοτε γενικα για τους χιλιαρηδες ecoboost?

        Υπάρχει η φήμη/ανάκληση στην Αμερική για τον εμβαπτισμένο ιμάντα της αντλίας λαδιού που χαλάει πολύ πριν την προγραμματισμένη αλλαγή.

        Κατά τα άλλα μια χαρά.

        Δεν ισχύει αυτο στα Puma. Είναι στην προηγούμενη γενια των ecoboost. fiesta mk7,5 και focus mk3

        Στα puma μπήκε καδένα δεν έχει εμβαπτισμένο ιμάντα οπως και στα επόμενα fiesta mk8, mk 8,5 και focus mk4

        Αν δεν κάνω λάθος, η αντλία λαδιού εξακολουθεί να παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα όπως είπε και ο @antonakis, δεν άλλαξε αυτό όταν ανανεώθηκε ο κινητήρας. Ο ιμάντας χρονισμού έχει όντως αντικατασταθεί από καδένα.

        για τον ιμαντα χρονισμού έλεγα. Εκει ειναι το ζητημα που για να αλλαχθει πρεπει να ανοιχτει κινητήρας

        η αντλία λαδιου δεν ξερω μαλλον εχει παραμείνει ίδια. αλλα φανταζομαι δεν είναι και κοστοβορο ή δυσκολο να αλλαχθει

        Cirus the virus

        antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • antonakis
          antonakis @cirus last edited by

          @cirus said in Ford Puma 2019:

          για τον ιμαντα χρονισμού έλεγα. Εκει ειναι το ζητημα που για να αλλαχθει πρεπει να ανοιχτει κινητήρας

          Οπότε τελικά έχει αλλάξει η κίνηση της αντλίας σε καδένα ή μένει με ιμάντα ακόμα; εκεί είναι το θέμα. Γιατί ο ιμάντας τής αντλίας προκαλούσε το πρόβλημα.

          Moments before detonation...

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cnikolakakis @antonakis last edited by

            @antonakis said in Ford Puma 2019:

            @cirus said in Ford Puma 2019:

            για τον ιμαντα χρονισμού έλεγα. Εκει ειναι το ζητημα που για να αλλαχθει πρεπει να ανοιχτει κινητήρας

            Οπότε τελικά έχει αλλάξει η κίνηση της αντλίας σε καδένα ή μένει με ιμάντα ακόμα; εκεί είναι το θέμα. Γιατί ο ιμάντας τής αντλίας προκαλούσε το πρόβλημα.

            Ναι όντως εκεί ήταν το πρόβλημα, οχι τόσο στον ιμάντα χρονισμού. Είχα διαβάσει πάντως σε ενα αγγλικό forum κάποια στιγμή ότι το πρόβλημα το δημιουργούσε ο τεντωτήρας του ιμάντα της αντλίας λαδιού και ότι στις νέες εκδόσεις του κινητήρα έχει διορθωθεί - ελπίζω να ισχύει.

            cirus A 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • cirus
              cirus @cnikolakakis last edited by

              @cnikolakakis said in Ford Puma 2019:

              @antonakis said in Ford Puma 2019:

              @cirus said in Ford Puma 2019:

              για τον ιμαντα χρονισμού έλεγα. Εκει ειναι το ζητημα που για να αλλαχθει πρεπει να ανοιχτει κινητήρας

              Οπότε τελικά έχει αλλάξει η κίνηση της αντλίας σε καδένα ή μένει με ιμάντα ακόμα; εκεί είναι το θέμα. Γιατί ο ιμάντας τής αντλίας προκαλούσε το πρόβλημα.

              Ναι όντως εκεί ήταν το πρόβλημα, οχι τόσο στον ιμάντα χρονισμού. Είχα διαβάσει πάντως σε ενα αγγλικό forum κάποια στιγμή ότι το πρόβλημα το δημιουργούσε ο τεντωτήρας του ιμάντα της αντλίας λαδιού και ότι στις νέες εκδόσεις του κινητήρα έχει διορθωθεί - ελπίζω να ισχύει.

              και γω αυτο διαβασα τωρα που το εψαξα αλλά δεν εγραφε πως , οποτε δεν γνωριζω

              Cirus the virus

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • antonakis
                antonakis last edited by

                Το μοντέλο στο παράθυρο μακράν πιο ενδιαφέρον από το ταμπλό.

                65bbbe65-f219-46bc-adaf-5de87caa8e9f-image.png

                Α έχει και soundbar πάνω από τους αεραγωγούς. Τώρα βγάζει νόημα...

                Moments before detonation...

                H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hountalas @antonakis last edited by

                  @antonakis said in Ford Puma 2019:

                  Το μοντέλο στο παράθυρο μακράν πιο ενδιαφέρον από το ταμπλό.

                  65bbbe65-f219-46bc-adaf-5de87caa8e9f-image.png

                  Α έχει και soundbar πάνω από τους αεραγωγούς. Τώρα βγάζει νόημα...

                  Αρκεί να είναι b/o όντως και όχι όπως ήταν b/o στο μέχρι τώρα μοντέλο!

                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    teo-mak @hountalas last edited by

                    @hountalas said in Ford Puma 2019:

                    @antonakis said in Ford Puma 2019:

                    Το μοντέλο στο παράθυρο μακράν πιο ενδιαφέρον από το ταμπλό.

                    65bbbe65-f219-46bc-adaf-5de87caa8e9f-image.png

                    Α έχει και soundbar πάνω από τους αεραγωγούς. Τώρα βγάζει νόημα...

                    Αρκεί να είναι b/o όντως και όχι όπως ήταν b/o στο μέχρι τώρα μοντέλο!

                    Babis & Orestis audio;
                    😆

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • katafractos17
                      katafractos17 last edited by

                      Δεν υπάρχει λόγος να συνεχίζετε να έχετε άρνηση για τις οθόνες, τα γκάτζετ και τα ηλεκτρονικά.
                      Προς τα εκεί προχωράει η τεχνολογία και η τάση στα σύγχρονα αυτοκίνητα.
                      Καθίστε και απολαύστε το. 😁
                      Εγώ στη Ford περισσότερο θεωρώ πρόβλημα στη δισκοιλιότητα που επιδεικνύει με τους κινητήρες και τα κιβώτια παρά στις οθόνες.

                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • antonakis
                        antonakis last edited by

                        Ποιός αρνήθηκε τις οθόνες από τους από πάνω δεν ξέρω.

                        Moments before detonation...

                        katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          a-ctive @cnikolakakis last edited by a-ctive

                          @cnikolakakis said in Ford Puma 2019:

                          @antonakis said in Ford Puma 2019:

                          @cirus said in Ford Puma 2019:

                          για τον ιμαντα χρονισμού έλεγα. Εκει ειναι το ζητημα που για να αλλαχθει πρεπει να ανοιχτει κινητήρας

                          Οπότε τελικά έχει αλλάξει η κίνηση της αντλίας σε καδένα ή μένει με ιμάντα ακόμα; εκεί είναι το θέμα. Γιατί ο ιμάντας τής αντλίας προκαλούσε το πρόβλημα.

                          Ναι όντως εκεί ήταν το πρόβλημα, οχι τόσο στον ιμάντα χρονισμού. Είχα διαβάσει πάντως σε ενα αγγλικό forum κάποια στιγμή ότι το πρόβλημα το δημιουργούσε ο τεντωτήρας του ιμάντα της αντλίας λαδιού και ότι στις νέες εκδόσεις του κινητήρα έχει διορθωθεί - ελπίζω να ισχύει.

                          Ο ιμαντας χρονισμου εχει το προβλημα. Ο ιμαντας αντλιας δεν εχει καν τεντωτηρα.
                          Παντως στα 6 χρονια που κυκλοφορει ο νεος με την καδενα δεν εχει ακουστει προβλημα.

                          antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            teo-mak @katafractos17 last edited by teo-mak

                            @katafractos17 said in Ford Puma 2019:

                            Δεν υπάρχει λόγος να συνεχίζετε να έχετε άρνηση για τις οθόνες, τα γκάτζετ και τα ηλεκτρονικά.
                            Προς τα εκεί προχωράει η τεχνολογία και η τάση στα σύγχρονα αυτοκίνητα.
                            Καθίστε και απολαύστε το. 😁
                            Εγώ στη Ford περισσότερο θεωρώ πρόβλημα στη δισκοιλιότητα που επιδεικνύει με τους κινητήρες και τα κιβώτια παρά στις οθόνες.

                            Το πρόβλημα της Ford η γκάμα των προϊόντων της.
                            Περισσότερα μοντέλα έχει στον επαγγελματικό τομέα παρά στα επιβατικά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • antonakis
                              antonakis @a-ctive last edited by

                              @a-ctive said in Ford Puma 2019:

                              @cnikolakakis said in Ford Puma 2019:

                              @antonakis said in Ford Puma 2019:

                              @cirus said in Ford Puma 2019:

                              για τον ιμαντα χρονισμού έλεγα. Εκει ειναι το ζητημα που για να αλλαχθει πρεπει να ανοιχτει κινητήρας

                              Οπότε τελικά έχει αλλάξει η κίνηση της αντλίας σε καδένα ή μένει με ιμάντα ακόμα; εκεί είναι το θέμα. Γιατί ο ιμάντας τής αντλίας προκαλούσε το πρόβλημα.

                              Ναι όντως εκεί ήταν το πρόβλημα, οχι τόσο στον ιμάντα χρονισμού. Είχα διαβάσει πάντως σε ενα αγγλικό forum κάποια στιγμή ότι το πρόβλημα το δημιουργούσε ο τεντωτήρας του ιμάντα της αντλίας λαδιού και ότι στις νέες εκδόσεις του κινητήρα έχει διορθωθεί - ελπίζω να ισχύει.

                              Ο ιμαντας χρονισμου εχει το προβλημα. Ο ιμαντας αντλιας δεν εχει καν τεντωτηρα.
                              Παντως στα 6 χρονια που κυκλοφορει ο νεος με την καδενα δεν εχει ακουστει προβλημα.

                              Το recall document αναφέρει
                              The engine oil pump’s drive belt tensioner arm may fracture or separate from the tensioner backing plate, or the drive belt may degrade and lose teeth.

                              Άρα είχε τεντωτήρα. Απλά δεν είναι σαφές τι άλλαξε στα νέα.

                              Moments before detonation...

                              A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • katafractos17
                                katafractos17 @antonakis last edited by

                                @antonakis said in Ford Puma 2019:

                                Ποιός αρνήθηκε τις οθόνες από τους από πάνω δεν ξέρω.

                                Έτσι κατάλαβα και όχι απαραίτητα από τα παραπάνω πόστ.
                                Αν έκανα λάθος σόρυ, μην παρεξηγιέστε.

                                antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • antonakis
                                  antonakis @katafractos17 last edited by

                                  @katafractos17 said in Ford Puma 2019:

                                  @antonakis said in Ford Puma 2019:

                                  Ποιός αρνήθηκε τις οθόνες από τους από πάνω δεν ξέρω.

                                  Έτσι κατάλαβα και όχι απαραίτητα από τα παραπάνω πόστ.
                                  Αν έκανα λάθος σόρυ, μην παρεξηγιέστε.

                                  Οι οθόνες μια χαρά είναι.
                                  Ο σχεδιασμός του ταμπλό με τους αεραγωγούς από πάνω, ε όχι τόσο.

                                  Moments before detonation...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    a-ctive @antonakis last edited by a-ctive

                                    @antonakis said in Ford Puma 2019:

                                    @a-ctive said in Ford Puma 2019:

                                    @cnikolakakis said in Ford Puma 2019:

                                    @antonakis said in Ford Puma 2019:

                                    @cirus said in Ford Puma 2019:

                                    για τον ιμαντα χρονισμού έλεγα. Εκει ειναι το ζητημα που για να αλλαχθει πρεπει να ανοιχτει κινητήρας

                                    Οπότε τελικά έχει αλλάξει η κίνηση της αντλίας σε καδένα ή μένει με ιμάντα ακόμα; εκεί είναι το θέμα. Γιατί ο ιμάντας τής αντλίας προκαλούσε το πρόβλημα.

                                    Ναι όντως εκεί ήταν το πρόβλημα, οχι τόσο στον ιμάντα χρονισμού. Είχα διαβάσει πάντως σε ενα αγγλικό forum κάποια στιγμή ότι το πρόβλημα το δημιουργούσε ο τεντωτήρας του ιμάντα της αντλίας λαδιού και ότι στις νέες εκδόσεις του κινητήρα έχει διορθωθεί - ελπίζω να ισχύει.

                                    Ο ιμαντας χρονισμου εχει το προβλημα. Ο ιμαντας αντλιας δεν εχει καν τεντωτηρα.
                                    Παντως στα 6 χρονια που κυκλοφορει ο νεος με την καδενα δεν εχει ακουστει προβλημα.

                                    Το recall document αναφέρει
                                    The engine oil pump’s drive belt tensioner arm may fracture or separate from the tensioner backing plate, or the drive belt may degrade and lose teeth.

                                    Άρα είχε τεντωτήρα. Απλά δεν είναι σαφές τι άλλαξε στα νέα.

                                    Ας λεει οτι θελει Μια φωτογραφια λεει, περισσοτερη αληθεια412990620_3492126434372463_433769950279018701_n.jpg365319501_3402732749978499_1205786103898731685_n.jpg

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • antonakis
                                      antonakis last edited by

                                      @a-ctive said in Ford Puma 2019:

                                      Ας λεει οτι θελει Μια φωτογραφια λεει, περισσοτερη αληθεια

                                      Μάλλον έχεις δίκιο...
                                      Το αρχικό document λέει "The oil pump drive belt or drive belt tensioner may fail, resulting in a loss of engine oil pressure." Αλλά το έχουν αλλάξει στα δημοσιογραφικά site...

                                      Moments before detonation...

                                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • monman2
                                        monman2 last edited by

                                        Η FORD έμεινε με εναν χιλιάρι τρικύλινδρο και θα τον ξεζουμίσει μέχρι τέλους !

                                        Σε 5-6 χρόνια -όταν εχουν τελειώσει τα θερμικά και θα ασχολούνται ελάχιστοι- θα βγάλει έκδοση με 200 άλογα για να τελειώσει σαν εταιρεία με ψηλά το κεφάλι ..

                                        Τότε όμως θα αγοράζεις δυο tesla model 2 ή ενα model 3 P με την τιμή που θα ζητάει ...

                                        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                        elteo fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          ad276 last edited by

                                          Τεσλα; Ε οχι δα.Ποιος θα παει να μπλεξει με δαυτα.
                                          Εγω που μενω σε νησι,πως θα το βαζω στο πλοιο;
                                          Χαχαχαχα

                                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taxidiwtis @ad276 last edited by taxidiwtis

                                            @ad276 said in Ford Puma 2019:

                                            Τεσλα; Ε οχι δα.Ποιος θα παει να μπλεξει με δαυτα.
                                            Εγω που μενω σε νησι,πως θα το βαζω στο πλοιο;
                                            Χαχαχαχα

                                            ασυνοδευτο ηλεκτρικο δε μπορεις , όπως επίσσης όσα χρησιμοποιούν υγραέριο, φυσικό αέριο, αλλά και τα υβριδικά κάθε είδους.
                                            Αν όμως εισαι και εσυ στο πλοιο , το όχημα σου ταξιδευει κανονικα

                                            https://www.bluestarferries.com/el-gr/generic-information-pages/epiprostheta-metra-kata-tin-metafora-ochimaton-chrisis-enallaktikon-kafsimon-afvs-me-e-g-o-g-ploia

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 243 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr