Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3
    • Best 1
    • Groups 0

    cnikolakakis

    @cnikolakakis

    2
    Reputation
    1
    Profile views
    3
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    cnikolakakis Unfollow Follow

    Best posts made by cnikolakakis

    • RE: Ford Focus MK4

      @sabas_thess said in Νέο Ford Focus MK4:

      Διαμορφωτής Ιταλίας για Focus f/l. Λογικά είμαστε πολύ κοντά τιμολογιακά. Βέβαια η Ιταλία εισάγει όλες τις εκδοχές εκεί δεν είναι Βαλκάνια:

      Αυτός είναι ο γερμανικός διαμορφωτής, μεταφρασμένος. Για αυτό έχει όλες τις εκδόσεις. Οι ιταλοί όπως και εμείς εισάγουν μόνο ST Line, Active και ST καθώς και το Business/Connected (μονο για εταιρικές πωλήσεις στην Ελλάδα). Το titanium δε το φέρνουν πλέον.

      Ρώτησα για το διαμορφωτή πριν από 2 μέρες και μου είπαν με επιφύλαξη μέχρι το τέλος του μήνα ότι θα ειναι διαθέσιμος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cnikolakakis

    Latest posts made by cnikolakakis

    • RE: Ford Puma 2019

      @antonakis said in Ford Puma 2019:

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      για τον ιμαντα χρονισμού έλεγα. Εκει ειναι το ζητημα που για να αλλαχθει πρεπει να ανοιχτει κινητήρας

      Οπότε τελικά έχει αλλάξει η κίνηση της αντλίας σε καδένα ή μένει με ιμάντα ακόμα; εκεί είναι το θέμα. Γιατί ο ιμάντας τής αντλίας προκαλούσε το πρόβλημα.

      Ναι όντως εκεί ήταν το πρόβλημα, οχι τόσο στον ιμάντα χρονισμού. Είχα διαβάσει πάντως σε ενα αγγλικό forum κάποια στιγμή ότι το πρόβλημα το δημιουργούσε ο τεντωτήρας του ιμάντα της αντλίας λαδιού και ότι στις νέες εκδόσεις του κινητήρα έχει διορθωθεί - ελπίζω να ισχύει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cnikolakakis
    • RE: Ford Puma 2019

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      @antonakis said in Ford Puma 2019:

      @aktg said in Ford Puma 2019:

      @fanis75 said in Ford Puma 2019:

      @aktg said in Ford Puma 2019:

      Ηθελα να ρωτησω για τον ecoboost hybrid 1000αρη κινητηρα με τα 170hp που φοραει το ST, απο πλευρας αξιοπιστιας και μακροζωιας. Ποια η φημη του, τι προβληματα παρουσιαζει?
      Σχετικα με το αυτοματο κιβωτιο της Ford, ποια η γνωμη σας οσον αφορα την αξιοπιστια του?

      Πολύ καινούργιο μοτέρ (κάπου 1 χρόνο) για να μπορεί να πει κάποιος. Αλλά λογικά όπως όλοι οι χιλιάρηδες Ecoboost

      Το αυτόματο κιβώτιο κλασσική αξιοπιστία διπλοσύμπλεκτου. Περισσότερο αρνητικό για εμένα (στο 155αρι που έχω οδηγήσει) η λειτουργία του.

      ευχαριστω για την απαντηση. Μπορεις να μου πεις τοτε γενικα για τους χιλιαρηδες ecoboost?

      Υπάρχει η φήμη/ανάκληση στην Αμερική για τον εμβαπτισμένο ιμάντα της αντλίας λαδιού που χαλάει πολύ πριν την προγραμματισμένη αλλαγή.

      Κατά τα άλλα μια χαρά.

      Δεν ισχύει αυτο στα Puma. Είναι στην προηγούμενη γενια των ecoboost. fiesta mk7,5 και focus mk3

      Στα puma μπήκε καδένα δεν έχει εμβαπτισμένο ιμάντα οπως και στα επόμενα fiesta mk8, mk 8,5 και focus mk4

      Αν δεν κάνω λάθος, η αντλία λαδιού εξακολουθεί να παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα όπως είπε και ο @antonakis, δεν άλλαξε αυτό όταν ανανεώθηκε ο κινητήρας. Ο ιμάντας χρονισμού έχει όντως αντικατασταθεί από καδένα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cnikolakakis
    • RE: Ford Focus MK4

      @sabas_thess said in Νέο Ford Focus MK4:

      Διαμορφωτής Ιταλίας για Focus f/l. Λογικά είμαστε πολύ κοντά τιμολογιακά. Βέβαια η Ιταλία εισάγει όλες τις εκδοχές εκεί δεν είναι Βαλκάνια:

      Αυτός είναι ο γερμανικός διαμορφωτής, μεταφρασμένος. Για αυτό έχει όλες τις εκδόσεις. Οι ιταλοί όπως και εμείς εισάγουν μόνο ST Line, Active και ST καθώς και το Business/Connected (μονο για εταιρικές πωλήσεις στην Ελλάδα). Το titanium δε το φέρνουν πλέον.

      Ρώτησα για το διαμορφωτή πριν από 2 μέρες και μου είπαν με επιφύλαξη μέχρι το τέλος του μήνα ότι θα ειναι διαθέσιμος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cnikolakakis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr