εχει οδηγησει κανεις την 123 ? προσφερεται πουθενα για test drive?
Best posts made by aktg
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
Latest posts made by aktg
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
εχει οδηγησει κανεις την 123 ? προσφερεται πουθενα για test drive?
-
RE: Ford Puma 2019
@fanis75 said in Ford Puma 2019:
@aktg said in Ford Puma 2019:
Ηθελα να ρωτησω για τον ecoboost hybrid 1000αρη κινητηρα με τα 170hp που φοραει το ST, απο πλευρας αξιοπιστιας και μακροζωιας. Ποια η φημη του, τι προβληματα παρουσιαζει?
Σχετικα με το αυτοματο κιβωτιο της Ford, ποια η γνωμη σας οσον αφορα την αξιοπιστια του?Πολύ καινούργιο μοτέρ (κάπου 1 χρόνο) για να μπορεί να πει κάποιος. Αλλά λογικά όπως όλοι οι χιλιάρηδες Ecoboost
Το αυτόματο κιβώτιο κλασσική αξιοπιστία διπλοσύμπλεκτου. Περισσότερο αρνητικό για εμένα (στο 155αρι που έχω οδηγήσει) η λειτουργία του.
ευχαριστω για την απαντηση. Μπορεις να μου πεις τοτε γενικα για τους χιλιαρηδες ecoboost?
-
RE: Ford Puma 2019
Διαβαζω για το νεο puma που ερχεται στα μεσα του '24.
Ηθελα να ρωτησω για τον ecoboost hybrid 1000αρη κινητηρα με τα 170hp που φοραει το ST, απο πλευρας αξιοπιστιας και μακροζωιας. Ποια η φημη του, τι προβληματα παρουσιαζει?
Σχετικα με το αυτοματο κιβωτιο της Ford, ποια η γνωμη σας οσον αφορα την αξιοπιστια του?
Ευχαριστω -
RE: Toyota Yaris Cross
@lexota said in Toyota Yaris Cross:
@aktg said in Toyota Yaris Cross:
Καλημερα σας,
εχω μια απορια σχετικα με τις επιδοσεις του yaris cross , και γενικοτερα των αυτοτροφοδοτουμενων υβριδικων.Εστω το Yaris Cross των 116 ps, τα οποια οπως αναφερεται ειναι ο συνδυασμος των θερμικων 92 αλογων + των 80 αλογων του ηλεκτρικου μοτερ.
Το ερωτημα μου ειναι, αν η επιταχυνση 0-100 σε 11,2 δευτερολεπτα και γενικοτερα οι ροπες του αυτοκινητου ειναι εγγυημενες ανεξαρτητου της καταστασης της μπαταριας που φορτιζει τον ηλεκ κινητηρα?Πχ σεναριο, εστω κινουμαι σε επαρχιακο δρομο και πιεζω το αμαξι για αρκετη ωρα. Αποτελεσμα αυτου να μη προλαβαινει να φορτιζει η μπαταρια. Αυτο συνεπαγεται οτι οι επιδοσεις του αυτοκινητου θα αρχισουν να φθινουν απο ενα σημειο και μετα , διοτι θα εχω διαθεσιμα κυριως τα αλογα απο τον θερμικο κινητηρα?
Όχι, ο θερμικός δεν αφήνει να αδείασει ποτέ η μπαταρία.
Αρα οι επιδοσεις/ροπες που αναφερονται απο τον κατασκευαστη ειναι εγγυημενες ανεξαρτητου οδηγησης/καταστασης μπαταριας, σωστα?
-
RE: Toyota Yaris Cross
Καλημερα σας,
εχω μια απορια σχετικα με τις επιδοσεις του yaris cross , και γενικοτερα των αυτοτροφοδοτουμενων υβριδικων.Εστω το Yaris Cross των 116 ps, τα οποια οπως αναφερεται ειναι ο συνδυασμος των θερμικων 92 αλογων + των 80 αλογων του ηλεκτρικου μοτερ.
Το ερωτημα μου ειναι, αν η επιταχυνση 0-100 σε 11,2 δευτερολεπτα και γενικοτερα οι ροπες του αυτοκινητου ειναι εγγυημενες ανεξαρτητου της καταστασης της μπαταριας που ωθει τον ηλεκ κινητηρα?Πχ σεναριο, εστω κινουμαι σε επαρχιακο δρομο και πιεζω το αμαξι για αρκετη ωρα. Αποτελεσμα αυτου να μη προλαβαινει να φορτιζει η μπαταρια. Αυτο συνεπαγεται οτι οι επιδοσεις του αυτοκινητου θα αρχισουν να φθινουν απο ενα σημειο και μετα , διοτι θα εχω διαθεσιμα κυριως τα αλογα απο τον θερμικο κινητηρα?