-
Μιας κι έχει καιρό να γράψει ο θεός του ποδοσφαίρου...
Τι να μας πούνε αυτά...
ΤΑΜΠΛΕΤ ΜΕ ΡΟΔΕΣ...
Μόνο βρουμ βρουμ και κουτάλα...
-
Κάτι τέτοια σχέδια βλέπεις και λες ποιος διάολο σχεδιάζει τα ευρωπαϊκά.
-
Σε πολλές περιπτώσεις ισχύει. Αν και κανένα κινέζικο δε φτάνει την κομψότητα ενός 408 ή ενός Megane. Προσωπική γνώμη βέβαια.
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κάτι τέτοια σχέδια βλέπεις και λες ποιος διάολο σχεδιάζει τα ευρωπαϊκά.
Και τα κινέζικα κάποια από αυτά δεν αποκλείεται να τα σχεδιάζει κάποιος ευρωπαικός οίκος....
-
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κάτι τέτοια σχέδια βλέπεις και λες ποιος διάολο σχεδιάζει τα ευρωπαϊκά.
Και τα κινέζικα κάποια από αυτά δεν αποκλείεται να τα σχεδιάζει κάποιος ευρωπαικός οίκος....
Το πιθανότερο είναι να αντιγράφουν οι Κινέζοι κρυμμένα σχέδια, αλλά και πάλι.
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κάτι τέτοια σχέδια βλέπεις και λες ποιος διάολο σχεδιάζει τα ευρωπαϊκά.
Και τα κινέζικα κάποια από αυτά δεν αποκλείεται να τα σχεδιάζει κάποιος ευρωπαικός οίκος....
Το πιθανότερο είναι να αντιγράφουν οι Κινέζοι κρυμμένα σχέδια, αλλά και πάλι.
θυμάμαι κάποτε τα ιαπωνικά ήταν πολύ περίεργα σχεδιαστικά για την Ευρώπη ώσπου οι ιάπωνες έδωσαν δουλειά σε σχεδιαστικούς οίκους από την ίδια την Ευρώπη και ω του θαύματος έγιναν ελκυστικά....
-
-
Πραγματικά τα δικά μας τα θερμικά αυτοκίνητα είναι σαν κάρα μπροστά σε αυτο
-
από την άλλη τόσες κινέζικες εταιρείες άγνωστες είναι σαν τα κινέζικα smartphones.....
έχουν κατακλύσει την αγορά χωρίς καθόλου υποστήριξη και αρκετές εξαφανίστηκαν μετά από 1-2 χρόνια εντελώς.
αυτό είναι το θέμα με τα κινέζικα, δεν μπορείς να βασιστείς πάνω τους διαχρονικά το οποίο για τους περισσότερους είναι βασικότατος παράγοντας επιλογής.
-
Όντως: αυτό χτίζεται σιγά σιγά με τα χρόνια
: δεν γίνεται από τη μία μέρα στην άλλη. -
παιδια ρωτησα και τιμή και είναι πραγματικά παμφτηνα!!!!! Βεβαια δεν θα έρθουν με τετοιες τιμες ποτέ στην Ευρώπη αλλά εδώ είναι εξαιρετικά φτηνα
Λοιπον μεχρι κάποια χρόνια ασχολιόμασταν πολλοί περισσότεροι με το πως πάει ενα αμάξι, τι επιδόσεις έχει κτλ.
Τα τελευταία χρόνια οι περισσότεροι δεν ασχολούνται με τέτοια πράγματα, θέλουν να είναι ενα αμάξι λειτουργικό, ανετο με ανέσεις, οθόνες κτλ
Ε λοιπον αν δείτε τι γινεται σε αυτά τα κινέζικα οχηματα μέσα και τι πολυτέλειες προσφέρουν!!! (μεχρι και ρουφανε τις πόρτες αν δεν κλείσουν σωστα που βλέπεις μόνο σε πανάκριβα merc) με υπέροχο σαλόνι και οθόνες που κάνουν τα πάντα (εδω οι γαλλοι κανεις ενα firmware update και κολλάνε όλα και όχι μονο αυτοί)
Η tesla μπορεί να είναι κορυφη σε τεχνολογία αλλά μεσα στο σαλόνι τα κινέζικα είναι πολυ καλύτερα και εχουν και διακοπτες κουμπάκια που από το tesla λοιπουν.
Για να μην πολυλογω, αν έρθουν τέτοια οχηματα στην Ελλάδα με κανονικές τιμές περίπου ίδιες με τα αντιστοιχης μάρκας ευρωπαικα ούτε που θα κοίταζα για ευρωπαικό, κατευθειαν εκει θα πηγαινα. Και μιλάω για ακόμα και ίδια τιμή, ποσο μάλλον αν είναι φτηνότερα!!! Γενικά πολύ μεγαλο πρόβλημα θα έχουν οι ευρωπαίοι.
-
Δεν ενδιαφέρει τον κόσμο η αξιοπιστία, οι επιδόσεις, το after sales και τον ενδιαφέρουν μόνο τα καθρεφτάκια και οι χάντρες ;
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν ενδιαφέρει τον κόσμο η αξιοπιστία, οι επιδόσεις, το after sales και τον ενδιαφέρουν μόνο τα καθρεφτάκια και οι χάντρες ;
Δεν έγραψα για την αξιοπιστία που προφανώς τον ενδιαφέρει.
Και όχι δεν τον ενδιαφέρουν τον περισσότερο κόσμο οι επιδόσεις. Τους αρέσει το όμορφο εσωτερικό οι μεγάλοι άνετοι χώροι και τα καθρεφτακια και οι χάντρες. Το παραπάνω είναι η γνώμη μου από όσα βλέπω εγω
-
Οι επιδόσεις ήταν το ζητούμενο στη δική μας γενιά, επειδή έλειπαν και ήταν δύσκολο να τις αποκτήσεις.
Σήμερα που μποτιλιαρουν ακόμη και οι δρομοι με τρεις λωρίδες και τα χιλιαρια ξεκινούν από 130 ιππους και 20+ κιλά ροπής, δεν λείπουν οι επιδόσεις, θεωρούνται δεδομένες, πόσο μάλλον στα ηλεκτρικά που και τα εισαγωγικά μοντέλα έχουν επιδόσεις υπεραυτοκινητων προηγούμενων δεκαετιών. -
Σε μια χώρα που το όνειρο ήταν η μτχ 316, ενίοτε και η 315 και η μέρκ 180, ενίοτε και η 160, το να σε ρωτάνε τι μάρκα αμάξι έχεις και να λες Σέρρες, είναι επιστημονική φαντασία...
Και αν είναι και φτηνά ακόμη χειρότερα...
Υπάρχει και το Λάντα άλλωστε...
-
Τι λέει ο τύπος...
Δηλαδή πρίν τις επιδοτήσεις-εκπτωσεις ήθελες περίπου 70Κ για αυτό???
-
@georgekn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι λέει ο τύπος...
Δηλαδή πρίν τις επιδοτήσεις-εκπτωσεις ήθελες περίπου 70Κ για αυτό???
Ε ναι. Για αυτό και δεν βλέπεις και πολλά στο δρόμο
-
-
@georgekn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ε ναι. Για αυτό και δεν βλέπεις και πολλά στο δρόμο
Καλύτερα κιόλας
Αισθητικά μου αρέσει πολύ! Περισσότερο από αλλά ηλεκτρικά και πολύ περισσότερο από τα id4, id5. Αλλά τιμολογιακά είναι εκτός πραγματικότητας για ότι προσφέρει.
-
Έχω δει μερικά τέτοια σε ταξί Αθήνας.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης