-
@elteo said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Από εκεί και πέρα όμως, συμφωνώ με τον δια. Δεν αγοράζεις αμάξι των 30+ χιλιάδων ευρώ για να γλυτώσεις ένα 50αρικο το μήνα.
Το αγοράζεις για όλα τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρικού και ως μπόνους έχεις μια μικρή μείωση του καθημερινού σου κόστους μετακίνησης.Ξέρω άτομα που είχαν ένα σχετικά καινούριο αμάξι το έδωσαν κοψοχρονιά όταν απελευθερώθηκε το ντιζελ για να αγοράσουν ένα τέτοιο για να κάνουν οικονομία. Greek economics στα καλύτερά του.
Ξερεις, πολλες φορες οι ανθρωποι εχουμε αποφασισει τι θελουμε να κανουμε και ψαχνουμε τροπο να το δικαιολογησουμε στον εαυτο μας (ή στον/στην συζυγο μας ).
Επομενως, οι γνωστοι σου μαλλον ηθελαν να αγορασουν νεο αυτοκινητακι και εψαχναν τροπο να γλυκανουν το χαπι.πχ εγω εψαχνα για 1 μηνα τροπο να δικαιολογησω στον εαυτο μου την αγορα ενος macbook. Δυστυχως δεν τα καταφερα.
Το ηλεκτρικο αυτοκινητο το σκεφτομουν 2-3 χρονια, αλλα τα δυο πραγματα που με πηγαν περα απο το tipping point ηταν ενα αρθρο που ειχα διαβασει (νομιζω στους 4Τ) οτι τα τεσλα "φορτιζουν σε 20' απο 20-80% και παιρνουν 300χλμ αυτονομιας" ΚΑΙ η μειωση τιμων του ιανουαριου 2023.
Αρχικα με εψηνε το cupra born για να αντικαταστησουμε το polo της συζυγου, αλλα ηταν πολυ υψηλη η τιμη του -
Απο την αλλη, ειναι ευκολο να δικαιολογησεις ενα Τεσλα στα 34Κ απο ενα κορολα, ενα φοκους, ενα γκολφ στα ιδια λεφτα.
-
Κι εγώ που είμαι οψιμος ντιζελάκιας έχω γράψει κατά καιρούς τους υπολογισμούς μου, και βλέπω καταναλώσεις των 4λτ σε χαλαρό επαρχιακό, χειμωνιάτικα πρωινά με σταμάτα ξεκίνα των 6.5-7λτ σε μεγαλύτερο ντίζελ και 5.6λτ ετήσιο μέσο όρο στο αυτόματο ερκροσάκι (οδηγώντας, όχι σέρνοντας το κουφάρι) ας τα στρογγυλέψουμε ανοιχτόχερα στα 6λτ μεσης τιμής των 1.6€, λέμε 10€ τα 100χλμ
Εκτιμώ ότι τα τεσλα θα είναι από κει και κάτω σίγουρα, ακριβότερα δεν θα βγει ακόμη κι αν κάποιος φορτίζει συνέχεια έξω σε ακριβή ταχυφόρτιση, μπορεί στη πόλη να βγαίνουν τα μισά χρήματα... προσωπικά θεωρώ ότι τεσλα θα "καίει" απ τα μισά ως το μέγιστο τα 3/4 χρημάτων του ντίζελ σαν ετήσιο μέσο όρο.
Μειονεκτώντας σοβαρά ως προς την "άπειρη" αυτονομία του ντίζελ, με τη σπαζοκεφαλιά της φόρτισης στα ταξίδια (που μπορεί να είναι απαγορευτική σε κάποιες περιπτώσεις) υπερτερώντας σε σχεδόν όλους τους υπόλοιπους τομείς. -
@piliourits said in TESLA FORUM:
Μειονεκτώντας σοβαρά ως προς την "άπειρη" αυτονομία του ντίζελ, με τη σπαζοκεφαλιά της φόρτισης στα ταξίδια (που μπορεί να είναι απαγορευτική σε κάποιες περιπτώσεις) υπερτερώντας σε σχεδόν όλους τους υπόλοιπους τομείς.
Τα ταξίδια με τα χρόνια δεν θα είναι πρόβλημα, όταν πια έχει επεκταθεί το δίκτυο. (ναι πάλι θα τρως χρόνο παραπάνω)
-
@piliourits said in TESLA FORUM:
προσωπικά θεωρώ ότι τεσλα θα "καίει" απ τα μισά ως το μέγιστο τα 3/4 χρημάτων του ντίζελ σαν ετήσιο μέσο όρο.Μειονεκτώντας σοβαρά ως προς την "άπειρη" αυτονομία του ντίζελ, με τη σπαζοκεφαλιά της φόρτισης στα ταξίδια (που μπορεί να είναι απαγορευτική σε κάποιες περιπτώσεις) υπερτερώντας σε σχεδόν όλους τους υπόλοιπους τομείς.
περισσοτερο προς το 3/4 - 80% πρεπει να ειναι, απο την μικρη μου εμπειρια απο ντηζελ. Οσο πιο πολλα χιλιομετρα γινονται στην εθνικη οδο, τοσο πιο προς το 80% θα γερνει η πλαστιγγα.
Εγω συγκρινω με βενζινη που ειμαι γυρω στο 45% ηλεκτρικο vs βενζινη. Αλλα και παλι, συγκρινω το τιγκουαν των 4.45μ με 4.7, +30% βαρος και Χ2.5 ιπποδυναμη.
Παντως το ντηζελ ειναι σιγουρα ο βασιλιας του αυτοκινητοδρομου -
@lambrospro said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Αν κάποιος έχει δικό του γκαράζ - αυλή κλπ , και μια μπρίζα σούκο μόνο, νομίζω πως στα 32 με 42 χιλιάδες που παίζει το μεγάλο κομμάτι της αγοράς αυτή την στιγμή είναι μονόδρομος η επιλογή του.
Ενημερωτικά, η απλή σουκο είναι ο χειρότερος τρόπος να φορτίσεις ένα ηλεκτρικό για αρκετούς λόγους. Σε λύση σουκο καταφεύγεις σε ταξίδι όταν είναι είτε δωρεάν είτε δεν υπάρχει άλλη επιλογή.
Οι λόγοι που δεν συμφέρει η σουκο είναι οι μεγάλες απώλειες (αυτό σημαίνει ότι σου κοστίζει ένα 30-40% παραπάνω σε ενέργεια από αυτή που μπαίνει στην μπαταρια), είναι αρκετά επικίνδυνο για την καλωδίωση λόγω υπερθέρμανσης όταν γίνεται συνέχεια στον ίδιο χώρο, και τέλος ζορίζεται περισσότερο η μπαταρια.
Δεν ισχύει τίποτα από αυτά που έγραψες
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@spi_duster said in TESLA FORUM:
Πάντως τα αντίστοιχα χλμ με ένα ντίζελ δεν έχουν κόστος πάνω από 120 ευρώ.
και εδω μπορει να ξεκινησει η κλασσικη συζητηση:
"ναι αλλα πρεπει να μου συγκρινεις ντηζελ των 4.7μ και 400 ιππων για να ειναι δικαιο το αποτελεσμα!"
και στο οποιο, θα απαντησει ο αλλος,
"γιατι ρε φιλε; θες 400 ιππους για να κανεις το παγκρατι - καλλιθεα σε καθημερινη βαση;"Εχουν και οι δυο δικιο απο την δικη τους οπτικη γωνια, αλλα αυτη ειναι μια κουβεντα που εχει γινει παρα πολλες φορες, οποτε δεν εχει νοημα. Εγω απλα αναφερω τα νουμερα που βλεπω στην δικη μου εμπειρια χρησης απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Και πολύ καλά κάνεις. Σου έβαλα και καρδούλα. Σαν κόστος μετακίνησης απλά με βοηθάς να διαπιστώσω πως σηκώνει συζήτηση. Πριν 10 χρόνια πήρα το ντουστ και λόγω ντίζελ τα χρήματα που κέρδισα εξοικονομώντας από την μειωμένη τιμή στο λίτρο και την χαμηλότερη κατανάλωση τουλάχιστο 100 ευρώ το μήνα. (230000 έχω κάνει με δαυτο). Αθροιστικά γλύτωσα 12000 με αγορά 17000. Τόσα όμως 12000 δαπάνησα και για την μετακίνηση. Σύνολο 29000.Ακολουθως με μέσο κόστος συντήρησης τα 150 ευρώ το χρόνο πρόσθεσε αλλά 1500. Τελικό σύνολο αξίας μετακινήσεων 30500. Αυτά είναι. Τέλος. Το απαντώ για τον φίλο Ελτεο . Αυτός ήταν ένας πολύ καλός λόγος που πολλοί απαλλάχθηκαν και έδωσαν κοψοχρονια αμάξια όπως πχ ραβ και crv τσεροκι που έκαιγαν τη μάνα τους για να μετακινούνται. Τώρα αν για παράδειγμα θελήσω να πεταχτω από Αθήνα Θεσσαλονίκη ή Καλαμάτα και πρέπει εκτός του κόστους μετακίνησης να συμπεριλάβω και κόστη στάσεων για φόρτιση ( κόστη αναμονής φόρτισης) ακόμη δε το βλέπω και τόσο ωφέλιμο για την τσέπη μου. Η αλήθεια είναι πως στα φανάρια μου βάζει τα γυαλιά ένα Τέσλα μα πουθενά αλλού. Όταν όλες οι προτάσεις στην αγορά γίνουν βέβαια ηλεκτρικές φυσικά και θα πάρω κάτι τέτοιο. Δεν είμαι κολλημένος δηλαδή με κάποια τεχνολογία μα σόρρυ το συμφέρον μου θα συνεχίσω να το βλέπω. Για αυτό θεωρώ πως ακόμη και τώρα πλην ελαχίστων εξαιρέσεων Τέσλα και λοιπά της κατηγορίας οι οδηγοί τους τα έχουν ως εταιρικά γιατί αυτό βολεύει αυτούς που τους τα παρέχουν. Όχι τους ίδιους.
-
@spi_duster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@spi_duster said in TESLA FORUM:
Πάντως τα αντίστοιχα χλμ με ένα ντίζελ δεν έχουν κόστος πάνω από 120 ευρώ.
και εδω μπορει να ξεκινησει η κλασσικη συζητηση:
"ναι αλλα πρεπει να μου συγκρινεις ντηζελ των 4.7μ και 400 ιππων για να ειναι δικαιο το αποτελεσμα!"
και στο οποιο, θα απαντησει ο αλλος,
"γιατι ρε φιλε; θες 400 ιππους για να κανεις το παγκρατι - καλλιθεα σε καθημερινη βαση;"Εχουν και οι δυο δικιο απο την δικη τους οπτικη γωνια, αλλα αυτη ειναι μια κουβεντα που εχει γινει παρα πολλες φορες, οποτε δεν εχει νοημα. Εγω απλα αναφερω τα νουμερα που βλεπω στην δικη μου εμπειρια χρησης απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Και πολύ καλά κάνεις. Σου έβαλα και καρδούλα. Σαν κόστος μετακίνησης απλά με βοηθάς να διαπιστώσω πως σηκώνει συζήτηση. Πριν 10 χρόνια πήρα το ντουστ και λόγω ντίζελ τα χρήματα που κέρδισα εξοικονομώντας από την μειωμένη τιμή στο λίτρο και την χαμηλότερη κατανάλωση τουλάχιστο 100 ευρώ το μήνα. (230000 έχω κάνει με δαυτο). Αθροιστικά γλύτωσα 12000 με αγορά 17000. Τόσα όμως 12000 δαπάνησα και για την μετακίνηση. Σύνολο 29000.Ακολουθως με μέσο κόστος συντήρησης τα 150 ευρώ το χρόνο πρόσθεσε αλλά 1500. Τελικό σύνολο αξίας μετακινήσεων 30500. Αυτά είναι. Τέλος. Το απαντώ για τον φίλο Ελτεο . Αυτός ήταν ένας πολύ καλός λόγος που πολλοί απαλλάχθηκαν και έδωσαν κοψοχρονια αμάξια όπως πχ ραβ και crv τσεροκι που έκαιγαν τη μάνα τους για να μετακινούνται. Τώρα αν για παράδειγμα θελήσω να πεταχτω από Αθήνα Θεσσαλονίκη ή Καλαμάτα και πρέπει εκτός του κόστους μετακίνησης να συμπεριλάβω και κόστη στάσεων για φόρτιση ( κόστη αναμονής φόρτισης) ακόμη δε το βλέπω και τόσο ωφέλιμο για την τσέπη μου. Η αλήθεια είναι πως στα φανάρια μου βάζει τα γυαλιά ένα Τέσλα μα πουθενά αλλού. Όταν όλες οι προτάσεις στην αγορά γίνουν βέβαια ηλεκτρικές φυσικά και θα πάρω κάτι τέτοιο. Δεν είμαι κολλημένος δηλαδή με κάποια τεχνολογία μα σόρρυ το συμφέρον μου θα συνεχίσω να το βλέπω. Για αυτό θεωρώ πως ακόμη και τώρα πλην ελαχίστων εξαιρέσεων Τέσλα και λοιπά της κατηγορίας οι οδηγοί τους τα έχουν ως εταιρικά γιατί αυτό βολεύει αυτούς που τους τα παρέχουν. Όχι τους ίδιους.
το duster, ειδικα οταν το αγορασες, ειναι ενα απο τα πιο vfm αυτοκινητα ολων των εποχων.
Θα τολμησω ομως να πω οτι δεν σου βαζει τα γυαλια μονο στο φαναρι. Ειναι, κατα τη γνωμη μου, καλυτερη η οδηγικη εμπειρια ενος ηλεκτρικου (ανεξαρτητου ιπποδυναμης, αρκει ναμην ειναι τελειως ψοφιο) και, λυπαμαι, αλλα το duster δεν φημιζεται για το σαλονι του και τις κομφορ του.
Θελω να πιστευω οτι θα συμφωνησουμε σε αυτο. -
Είμαι αυτοκινητάκια και το αγόρασα γιατί το γούσταρα σε όλα του. Δεν το αγόρασα ούτε για οικονομικούς ούτε για περιβαλλοντικούς λόγους.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Δεν το αγόρασα ούτε για οικονομικούς ούτε για περιβαλλοντικούς λόγους.
Αν ήταν οικονομικοί και περιβαλλοντικοί λόγοι δεν θα αγοράζαμε καν αυτοκίνητα άλλωστε.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Είμαι αυτοκινητάκια και το αγόρασα γιατί το γούσταρα σε όλα του. Δεν το αγόρασα ούτε για οικονομικούς ούτε για περιβαλλοντικούς λόγους.
εγω το αγορασα γιατι ειμαι γκατζετακιας και ηταν το μεγαλυτερο γκατζετ που μπορουσα να αγορασω
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Είμαι αυτοκινητάκια και το αγόρασα γιατί το γούσταρα σε όλα του. Δεν το αγόρασα ούτε για οικονομικούς ούτε για περιβαλλοντικούς λόγους.
εγω το αγορασα γιατι ειμαι γκατζετακιας και ηταν το μεγαλυτερο γκατζετ που μπορουσα να αγορασω
Ασχολείσαι με την πληροφορική;
-
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Βάζω αυτό το βιντεάκι γιατί μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύ η παρουσιάση που κάνει αυτός ο τυπάκος , με ήρεμη φωνή και πολύ ουσιαστικές παρατηρήσεις , το είδα όλο , ήταν σαν να κάνω εγώ test drive , καλύπτει τα πάντα σχεδόν για κάποιον που θέλει να δεί τα βασικά για το tesla highland.
Μου άρεσε πολύ ή παρουσιάση που έκανε σε πορτμπαγκαζ , frunk - πως το λένε - και ειδικά στο εσωτερικό του , και έβγαλα το προσωπικό συμπέρασμα πως έχει γίνει πολύ καλή δουλειά με έξυπνες και απλές λύσεις ώστε με μέτριας ποιότητας υλικά και παρά τις κάποιες αστοχίες να προκύπτει κορυφαίο αποτέλεσμα στην αίσθηση απτής ποιότητας και αντιλαμβανόμενης λειτουργικότητας απο την πλευρά του χρήστη.
Υπο το πρίσμα μάλιστα της τελικής τιμής του προιόντος και του πλούσιου εξοπλισμού σε αυτή, συμπεραίνεται πως έχει γίνει πολύ δουλειά για να προκύψει αυτό το αποτέλεσμα και μου βγάζει μια αίσθηση πως έχει γίνει με...αγάπη και αφοσίωση απο όσους ασχολήθηκαν με αυτό , χαρακτηριστικό που ανεβάζει στα μάτια μου την μάρκα ακόμη περισσοτέρο σε συνδιασμό με την αρχική μου άριστη βαθμολογία λόγω της πολύ καλής οδηγικής συμπεριφοράς , πατήματος , αίσθησης τιμονιού που έχουν προσδώσει σύμφωνα με όσα διάβασα απο την παρουσιάση του @dimsabas πριν λίγο καιρό.
Δεν εξετάζω καθόλου το ότι είναι ηλεκτροκίνητο ή ότι σε κάποιες εκδόσεις έχει επιδόσεις supercar κλπ , εστιάζω ξεκάθαρα στο αυτοκινητιστικό κομμάτι και πως είναι ένα πάρα μα παρα πολύ καλό αυτοκίνητο σε προσιτή τιμή , ένας συνδιασμός που πολύ λίγες φορές έχει δώσει η αυτοκινητοβιομηχανία στην ιστορία της.
Αν κάποιος έχει δικό του γκαράζ - αυλή κλπ , και μια μπρίζα σούκο μόνο, νομίζω πως στα 32 με 42 χιλιάδες που παίζει το μεγάλο κομμάτι της αγοράς αυτή την στιγμή είναι μονόδρομος η επιλογή του.
Το 90% των χρηστών ΙΧ καλύπτουν καθημερινές αποστάσεις το πολύ εως 100 χλμ , με μια πρίζα σούκο το βράδυ δεν τα αναπληρώνουν;
Διατηρείς μόνιμα την μπαταρία απο 60% και πάνω και τα βραδια του δίνεις και ένα 15-20%Η στην χειρότερη αν βαριέσαι και αυτό , 1-2 φορές στις 15 μέρες πάς σε ένα supercharger , πίνεις το καφεδάκι σου , κάνεις και την βόλτα σου στα mall , πόσο κοστίζει τον μήνα , πάνω απο 150ευρώ;
Και για ταξιδάκια στα πέριξ 2-4 φορές ίσως το μήνα , ας πούμε μέχρι Χαλκίδα ή Ναύπλιο φορτίσεις με κόστος 30-50 ευρώ ίσως.
Τώρα για μακρύτερα , εμένα που δεν θα μου άρεσε ο προγραμματισμός και το άγχος θα είχα ένα παλιό καλό θερμικό ή θα δανειζόμουν κάποιο απο την ευρύτερη οικογένεια.
Ένα επίσης θετικό είναι πως αυτή την στιγμή που δεν έχει επικρατήσει η ηλεκτροκίνηση σε μαζικό βαθμό όλα είναι πιο εύκολα στην άνεση εύρεσης του δικτύου φόρτισης και λογικά έτσι θα είναι για 5 - 10 χρόνια ακόμη στην χώρα μας , και αν προσθέσεις και τα διάφορα φορολογικά και επιπλέον κίνητρα που θα συνεχίσουν να προσφέρονται (βλέπε πχ Γεφυρα Ρίο - Αντίριο) αλλά και τα αντικίνητρα που θα έρθουν αναπόφευκτα στα θερμικά , νομίζω πως είναι η καλύτερη στιγμή για να αποκομίσεις στο έπακρο τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης για τουλάχιστον 5-10 έτη μέχρι να αρχίσουν και σε αυτά τα χαράτσια , τέλη , τεκμήρια, τιμή κιλοβατώρας στους φορτιστές όσο η τιμή της βενζίνης κλπ
Μου φαίνεται απίστευτο ότι μπορείς να αγχωθείς για το που θα φορτίσεις στο ταξίδι. Κάνεις ένα στοιχειώδη προγραμματισμό με 1-2 εναλλακτικές και ξεκινάς.
Τα 35 χιλιάρικα είναι στην πραγματικότητα 43 k και τα 43 k πλησιάζουν τα 51 k. Τουτέστιν, πρέπει να δώσεις τα λεφτουδάκια σου μπροστά και να περιμένεις πάνω από ένα χρόνο για να πάρεις την επιδότηση των 8 k πίσω.
-
Εγώ προτίμησα στα χρήματα την gla 200 με την οποία ειδικά στις εθνικές παίζω σε ταχύτητες απολαυστικές . Ποιοτικά πολύ καλύτερη του ντουστ μα και του Τέσλα. Δεν είμαι γκατζετακιας. Η κατανάλωση δε, της gla σε ταξίδι είναι επιπέδου ντίζελ.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Είμαι αυτοκινητάκια και το αγόρασα γιατί το γούσταρα σε όλα του. Δεν το αγόρασα ούτε για οικονομικούς ούτε για περιβαλλοντικούς λόγους.
εγω το αγορασα γιατι ειμαι γκατζετακιας και ηταν το μεγαλυτερο γκατζετ που μπορουσα να αγορασω
Σαν αυτοκίνητο έχει φοβερό μηχανολογικό υπόβαθρο, θεωρώ ότι το αδικεί η συνεχή αναφορά στις κλανιές και τα λοιπά γκάτζετ, αλλά γούστα είναι αυτά φίλε μου!
-
@spi_duster said in TESLA FORUM:
Εγώ προτίμησα στα χρήματα την gla 200 με την οποία ειδικά στις εθνικές παίζω σε ταχύτητες απολαυστικές . Ποιοτικά πολύ καλύτερη του ντουστ μα και του Τέσλα. Δεν είμαι γκατζετακιας. Η κατανάλωση δε, της gla σε ταξίδι είναι επιπέδου ντίζελ.
Εγώ θα πλήρωνα παραπάνω λεφτά για να μην αναγκαστώ να οδηγάω ΜΒ
-
Αν δεν είχα όριο στο μπατζετ θα ήμουν εδώ (πάλι ηλεκτρικό), σε αυτή την ανοιξιάτικη απόχρωση
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Είμαι αυτοκινητάκια και το αγόρασα γιατί το γούσταρα σε όλα του. Δεν το αγόρασα ούτε για οικονομικούς ούτε για περιβαλλοντικούς λόγους.
εγω το αγορασα γιατι ειμαι γκατζετακιας και ηταν το μεγαλυτερο γκατζετ που μπορουσα να αγορασω
Ασχολείσαι με την πληροφορική;
μονο ως χομπι και για να στησω τα απαραιτητα εργελεια στην δουλεια και στο σπιτι μου (σερβερ, cloud services, διαμοιρασμος media, δικτυο κτλπ).
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@spi_duster said in TESLA FORUM:
Εγώ προτίμησα στα χρήματα την gla 200 με την οποία ειδικά στις εθνικές παίζω σε ταχύτητες απολαυστικές . Ποιοτικά πολύ καλύτερη του ντουστ μα και του Τέσλα. Δεν είμαι γκατζετακιας. Η κατανάλωση δε, της gla σε ταξίδι είναι επιπέδου ντίζελ.
Εγώ θα πλήρωνα παραπάνω λεφτά για να μην αναγκαστώ να οδηγάω ΜΒ
Χαχαχα πολύ ενδιαφέρουσα τοποθέτηση το ομολογώ.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Είμαι αυτοκινητάκια και το αγόρασα γιατί το γούσταρα σε όλα του. Δεν το αγόρασα ούτε για οικονομικούς ούτε για περιβαλλοντικούς λόγους.
εγω το αγορασα γιατι ειμαι γκατζετακιας και ηταν το μεγαλυτερο γκατζετ που μπορουσα να αγορασω
Σαν αυτοκίνητο έχει φοβερό μηχανολογικό υπόβαθρο, θεωρώ ότι το αδικεί η συνεχή αναφορά στις κλανιές και τα λοιπά γκάτζετ, αλλά γούστα είναι αυτά φίλε μου!
συμφωνω απολυτα, αλλα το πρωτο πραγμα που μου εβαλε φιλος οταν πηγα να δω το δικο του ΜΥ (πριν παρω το δικο μου) ηταν οι κλανιες! Οποτε μαλλον υπαρχει κοινο
Απο τις ηλεκτρονικες χαζομαρουλες που εχει, εχουμε χρησιμοποιησει μια φορα το καραοκε και μια φορα εχουν παιξει τα παιδια video game με ps4 controller.
TESLA FORUM