-
Αυτό δεν το γνωρίζω. Η τοποθέτηση είναι εργοστασιακή όπως και όλες οι διαφορές του κινητήρα
-
-
Το αυτοκίνητο είναι ο ορισμός του vfm τουλάχιστον στις αγορές της κεντρικής Ευρώπης.
Αυτό το αγοράζεις σήμερα στα 14Κ.
-
Αυτό πουλάει και το model y... Βγάλε άκρη.
-
Πλακα πλάκα...
Παρατηρώ την συμπεριφορά του αυτοκινήτου με τρεις ενήλικες μέσα. Δες πως κινείται το αμάξωμα. Πόσο ομαλά και προοδευτικά. Είναι πραγματικά ένα γαλλικό αυτοκίνητο από τις παλιές καλές εποχές τους.
Μη ξεχνάμε είναι ένα clio με πιο μαλακές αναρτήσεις και σινεμπλόκ.
-
Κάτι μου λέει πως στο fl που έρχεται άμεσα τους επόμενους μήνες θα πάρει την ίδια σουίτα ADAS με το νέο Duster. Οπότε μιλάμε για αναγνώριση πεζού, ποδηλάτη, μηχανών, lane assist κτλ που το σημερινό δεν είχε και του στέρησε 2 αστέρια από τις βαθμολογιες του ncap.
επίσης επειδή η dacia κάνει οικονομία κλίμακας θεωρώ πως θα αναβαθμιστεί και η κεντρική οθόνη με αυτήν την του duster στις 9". Η οποία είναι άμεση στην απόκριση, με υψηλής ανάλυσης γραφικά και καλό λειτουργικό σύστημα
Πραγματικά, δεν ξέρω ο εδώ αντιπρόσωπος πως θα την δει, αλλά και 500-600€ να ανεβάσει την τιμή του στην κεντρική Ευρώπη με όλα αυτά, δεν υπάρχει καλύτερο vfm στην αγορά.
-
@lap said in Dacia Forum:
Κάτι μου λέει πως στο fl που έρχεται άμεσα τους επόμενους μήνες θα πάρει την ίδια σουίτα ADAS με το νέο Duster. Οπότε μιλάμε για αναγνώριση πεζού, ποδηλάτη, μηχανών, lane assist κτλ που το σημερινό δεν είχε και του στέρησε 2 αστέρια από τις βαθμολογιες του ncap.
επίσης επειδή η dacia κάνει οικονομία κλίμακας θεωρώ πως θα αναβαθμιστεί και η κεντρική οθόνη με αυτήν την του duster στις 9". Η οποία είναι άμεση στην απόκριση, με υψηλής ανάλυσης γραφικά και καλό λειτουργικό σύστημα
Πραγματικά, δεν ξέρω ο εδώ αντιπρόσωπος πως θα την δει, αλλά και 500-600€ να ανεβάσει την τιμή του στην κεντρική Ευρώπη με όλα αυτά, δεν υπάρχει καλύτερο vfm στην αγορά.
Άραγε θα κάνουν το ίδιο και στο jogger; Κρίμα ένα τόσο άνετο 7θεσιο το 2024 να μην τα έχει αυτά.
-
Λογικά ναι.
Και αυτοί διακόσια χρόνια ένα fl κάνουν.
Ρε μπας και κλειδώθηκαν έξω από το σχεδιαστικό κέντρο και δεν βρίσκουν τα κλειδιά ;;;;
Δεν ξέρω τι να πω..
-
Ανακοίνωσαν full hybrid Sandero Stepway facelift που θα λανσαριστεί μέσα στο 2025. Για τον κινητήρα δεν εκαναν αναφορα, αλλά υποθέτω οτι θα είναι ο 1.6 με τα 140 αλογα του Duster Hybrid. Αντε να δούμε και τιμούλα, γιατί θέλω ενα suvoειδές για τις βολτές στο χωριό, αλλά το Duster είναι ογκώδες για τα γούστα μου.
-
Καλησπέρα σας,
στο καινούργιο μου sandero - μερικών ημερών - η κατανάλωση του lpg δείχνει από 10 μέχρι 13 λίτρα/100 χλμ!
Συνολικά χλμ 100,μέσα στην πόλη,με πολύ ήρεμη οδήγηση και σε λειτουργία ECO.
Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται στο ότι είναι καινούργιο,δεν "έστρωσε" ακόμη ή είναι για επιστροφή κι έλεγχο;
Το ίδιο και η βενζίνη (12 λ/100χλμ) !
Ευχαριστώ πολύ για τις γνώμες σας. -
@eimaikalos said in Dacia Forum:
Καλησπέρα σας,
στο καινούργιο μου sandero - μερικών ημερών - η κατανάλωση του lpg δείχνει από 10 μέχρι 13 λίτρα/100 χλμ!
Συνολικά χλμ 100,μέσα στην πόλη,με πολύ ήρεμη οδήγηση και σε λειτουργία ECO.
Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται στο ότι είναι καινούργιο,δεν "έστρωσε" ακόμη ή είναι για επιστροφή κι έλεγχο;
Το ίδιο και η βενζίνη (12 λ/100χλμ) !
Ευχαριστώ πολύ για τις γνώμες σας.Μήπως είναι χιλιόμετρα ανά λίτρο?
Βγάζει γύρω στα 8λ/100 χλμ που φαίνεται πιο λογικό από τα 13λ/100 χλμ.
-
@eimaikalos said in Dacia Forum:
Καλησπέρα σας,
στο καινούργιο μου sandero - μερικών ημερών - η κατανάλωση του lpg δείχνει από 10 μέχρι 13 λίτρα/100 χλμ!
Συνολικά χλμ 100,μέσα στην πόλη,με πολύ ήρεμη οδήγηση και σε λειτουργία ECO.
Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται στο ότι είναι καινούργιο,δεν "έστρωσε" ακόμη ή είναι για επιστροφή κι έλεγχο;
Το ίδιο και η βενζίνη (12 λ/100χλμ) !
Ευχαριστώ πολύ για τις γνώμες σας.Βενζίνη να καίει 12λ/100 μου φαίνεται απίστευτο λογικά επειδή έκανες λίγα χλμ δε βγάζεις συμπερασμα. 13λ αέριο επίσης αδύνατο, 12,5 έκαιγε το δικό μου aftermarket 15ετιας. Εσένα λογικά κάπου 8 με 9λ σε αέριο θα πηγαίνει/100. Οπότε μάλλον είναι νωρίς να το δεις
-
@savas89 said in Dacia Forum:
@eimaikalos said in Dacia Forum:
Καλησπέρα σας,
στο καινούργιο μου sandero - μερικών ημερών - η κατανάλωση του lpg δείχνει από 10 μέχρι 13 λίτρα/100 χλμ!
Συνολικά χλμ 100,μέσα στην πόλη,με πολύ ήρεμη οδήγηση και σε λειτουργία ECO.
Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται στο ότι είναι καινούργιο,δεν "έστρωσε" ακόμη ή είναι για επιστροφή κι έλεγχο;
Το ίδιο και η βενζίνη (12 λ/100χλμ) !
Ευχαριστώ πολύ για τις γνώμες σας.Βενζίνη να καίει 12λ/100 μου φαίνεται απίστευτο λογικά επειδή έκανες λίγα χλμ δε βγάζεις συμπερασμα. 13λ αέριο επίσης αδύνατο, 12,5 έκαιγε το δικό μου aftermarket 15ετιας. Εσένα λογικά κάπου 8 με 9λ σε αέριο θα πηγαίνει/100. Οπότε μάλλον είναι νωρίς να το δεις
Ακριβως.
Επειτα μετραει και ο τροπος οδηγησεως.
Π.χ. ανηφορες, χαμηλες ή υψηλες στροφες ανα λεπτο κλπ.
Το υγραεριο καταναλωνεται περισσότερο απο την βενζινη. Π.χ. αν καταναλωνει 7/100 βενζινη, θα καταναλώνει 8 ή 8.5 υγραεριο.
Ακομα οπως γραφει ειναι προωρο.
Παραταυτα το ελεγχεις πως θα παει. -
«Dacia Product Days»: Αποκαλύψεις στο Παρίσι
είδαμε την αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων των γνωστών μας Duster και Bigster, η οποία διαθέτει ως «αιχμή του δόρατος» το νέο σύστημα κίνησης Hybrid-G 150 4×4. Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης με τετρακίνηση και διπλό καύσιμο (βενζίνη-LPG) συνδυάζει αποδοτικότητα, ευελιξία και οικονομία.
Αποτελείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1,2 λίτρων με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και ισχύ 140 ίππων στον εμπρός άξονα. Επίσης, διαθέτει και ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 31 ίππων) στον πίσω άξονα. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 154 ίππους, με ροπή 230 Nm από τον θερμικό κινητήρα και ως 87 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα
Ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα και η μπαταρία 48V (0,84 kWh) φορτίζουν αυτόματα κατά την πέδηση και την επιβράδυνση, επιτρέποντας στο σύστημα να λειτουργεί συχνά σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Στην πόλη, το Duster και το Bigster μπορούν να κινούνται έως και κατά 60% αποκλειστικά ηλεκτρικά. Το υβριδικό τετρακίνητο σύστημα κίνησης διπλού καυσίμου αξιοποιεί τη χαμηλή τιμή του LPG, μειώνοντας το κόστος χρήσης έως και 30% και τις εκπομπές CO₂ κατά 20 γρ./χλμ. σε σύγκριση με την έκδοση 4×4 που εξοπλίζεται με θερμικό κινητήρα. Με δύο δεξαμενές καυσίμου των 50 λίτρων (βενζίνης και LPG), το Duster εξασφαλίζει αυτονομία μέχρι και 1.500 χλμ. (WLTP) χωρίς ανεφοδιασμό.Οι νέες εκδόσεις Hybrid 155, MildHybrid 140 και Eco-G 120 του Dacia Duster θα είναι διαθέσιμες μέχρι το τέλος του 2025
Το νέο σύστημα κίνησης «Hybrid 155» είναι ήδη διαθέσιμο στο Jogger και θα είναι διαθέσιμο στο Sandero Stepway το τέταρτο τρίμηνο του 2026. Θα είναι διαθέσιμο επίσης το νέο σύστημα κίνησης «Eco-G 120» με νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και εκτεταμένη αυτονομία
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/dacia-product-days-apokalypseis-sto-parisi/ -
Dacia: Ανανέωση σε βάθος για Dacia Jogger
Ίσως το μοναδικό vfm επταθέσιο που έχει απομείνει και με το extended facelift γίνεται ακόμα καλύτερο!
«Ο βασικός κινητήρας είναι πλέον ο Hybrid 155 που αντικαθιστά τον Hybrid 140, προσφέροντας έως και 80% ηλεκτρική κίνηση εντός πόλης και μειωμένη κατανάλωση.
Διαθέσιμος παραμένει και ο Eco-G 120, με το LPG ρεζερβουάρ να φτάνει τα 48,8 λίτρα και συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.»
-
-
@tolisk20 said in Dacia Forum:
https://www.newsauto.gr/news/epanastasi-erchete-to-dacia-ton-12-000-evro/
Πολύ ωραίο, για την πόλη τέτοια οχήματα χρειαζόμαστε
-
Η Dacia πετάει το γάντι στην Κίνα – Αποκάλυψη για το μοντέλο των 15.000 ευρώ
-
Πολύ ωραιο το concept αλλα κραταω μικρό καλάθι γιατι δεν γράφει πουθενα για τι μπαταρία θα φοραει, τι ηλεκτροκινητηρα και τι αυτονομία
αλλα λέει οτι θα είναι ελαφρυτερο απο το spring
που ειναι ελεεινο και τρισαθλιο σε επιδοσεις και με μικρη μπαταρια
οποτε
αν ειναι σκοπος να παρουσιασουν κατι παρομοιο με το spring που ηταν απαραδεκτο για την τιμη του
καλή τυχη.
ΥΓ Ελπιζω να κρατησουν τα καλά του spring και να διορθωσουν τα κακως κείμενα του
ΥΓ2 και για την τιμη κραταω μικρο καλάθι, το ενα αρθρο λέει για γυρω στα 12Κ , το αλλο λέει για γυρω στα 15Κ ........ το τριτο θα βαλει κάτι παραπάνω -
Τα Κ καρς θα έχουν αυτονομία μικρότερη από 200 χλμ τελική μικρότερη από 110 χλμ δεν θα βγαίνουν σε αυτοκινητόδρομο, θα έχουν μειωμένα τα συστήματα ασφαλείας τύπου λωρίδας κλπ, ισχύ κάτω από 70 άλογα ώστε να βγουν στα 12-15000 χωρίς την επιδότηση.
Dacia Forum