Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 744
    • 745
    • 746
    • 747
    • 748
    • 749
    • 750
    • 746 / 750
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    14985
    98773
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim last edited by

      Δεν είπα ότι οι υπόλοιποι κατασκευαστές πλην Γάλλων εντός κ εκτός ΕΕ δεν έχουν ιδέα από diesel, είπα ότι ήταν πολιτική επιλογή της ΕΕ έναντι του ανταγωνισμού. Όταν αναγκάζεις τον άλλο μέσω νομοθεσίας να βγάλει 1,6 turbodiesel, το οποίο εσύ έχεις ήδη εξελίξει, τίθεται θέμα ανταγωνισμού.Το πρόβλημα δεν είναι οι τεχνολογίες οι ίδιες όσο το ότι απαγόρευσαν ή επιδοτησαν συγκεκριμένες λύσεις. Τα ίδια κάνουν τώρα με τα ev αλλά τους βγήκε στραβά λόγω Tesla & Κινέζων. Στην ελεύθερη αγορά μπορείς να πουλάς ό,τι καύσιμο θες με όποιο σύστημα κίνησης.
      Για το downsizing, η κατάργηση των ατμό v6 που έγιναν 4c και αυτοί με την σειρά τους 3c, έχει πάλι να κάνει με την νομοθεσια, και είναι αμφισβητήσιμο αν υπάρχει πραγματικό περιβαλλοντικό όφελος.

      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        araxnis @realzeus last edited by

        @realzeus said in ΑLFA ROMEO FORUM:

        Για την ακρίβεια εγώ είπα ότι είναι συγχώνευση. Τα μικρά θα είναι γαλλικά, τα μεγάλα θα είναι ιταλικά. Αν δεις την πλατφόρμα STLA Large είναι καθαρά τα παλιά FCA (μεγάλες Alfa Romeo, Maserati και τα Αμερικάνικα). Τα μικρά είναι σε γαλλικές πλατφόρμες. Οπότε αν πάρεις μεγάλη Alfa θα είναι Ιταλική. Αν πάρεις την Milano, θα είναι Γαλλική.

        Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά λίγοι το καταλαβαίνουν...

        If in doubt...flat out!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • fanis75
          fanis75 moderator @realzeus last edited by

          @realzeus said in ΑLFA ROMEO FORUM:

          αν δεις την πλατφόρμα STLA Large είναι καθαρά τα παλιά FCA (μεγάλες Alfa Romeo, Maserati και τα Αμερικάνικα). Τα μικρά είναι σε γαλλικές πλατφόρμες. Οπότε αν πάρεις μεγάλη Alfa θα είναι Ιταλική. Αν πάρεις την Milano, θα είναι Γαλλική.

          Για τωρα; Στο μέλλον; Με τις πωλησεις των μεγάλων να ειναι ελαχιστες, δεν ειμαι αισιοδοξος οτι θα μεινει η πλατφορμα. Και αν μεινει θα πουλανε 10000 αμαξια τον χρονο, αρα το προσταγμα θα συνεχισει να το εχει η Πεζω.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in ΑLFA ROMEO FORUM:

            @realzeus said in ΑLFA ROMEO FORUM:

            αν δεις την πλατφόρμα STLA Large είναι καθαρά τα παλιά FCA (μεγάλες Alfa Romeo, Maserati και τα Αμερικάνικα). Τα μικρά είναι σε γαλλικές πλατφόρμες. Οπότε αν πάρεις μεγάλη Alfa θα είναι Ιταλική. Αν πάρεις την Milano, θα είναι Γαλλική.

            Για τωρα; Στο μέλλον; Με τις πωλησεις των μεγάλων να ειναι ελαχιστες, δεν ειμαι αισιοδοξος οτι θα μεινει η πλατφορμα. Και αν μεινει θα πουλανε 10000 αμαξια τον χρονο, αρα το προσταγμα θα συνεχισει να το εχει η Πεζω.

            Το πρόσταγμα το έχει ο Πρόεδρος της Stellantis, ο John Elkann.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • alexandros-k
              alexandros-k @ataim last edited by

              @ataim said in ΑLFA ROMEO FORUM:

              Δεν είπα ότι οι υπόλοιποι κατασκευαστές πλην Γάλλων εντός κ εκτός ΕΕ δεν έχουν ιδέα από diesel, είπα ότι ήταν πολιτική επιλογή της ΕΕ έναντι του ανταγωνισμού. Όταν αναγκάζεις τον άλλο μέσω νομοθεσίας να βγάλει 1,6 turbodiesel, το οποίο εσύ έχεις ήδη εξελίξει, τίθεται θέμα ανταγωνισμού.Το πρόβλημα δεν είναι οι τεχνολογίες οι ίδιες όσο το ότι απαγόρευσαν ή επιδοτησαν συγκεκριμένες λύσεις. Τα ίδια κάνουν τώρα με τα ev αλλά τους βγήκε στραβά λόγω Tesla & Κινέζων. Στην ελεύθερη αγορά μπορείς να πουλάς ό,τι καύσιμο θες με όποιο σύστημα κίνησης.
              Για το downsizing, η κατάργηση των ατμό v6 που έγιναν 4c και αυτοί με την σειρά τους 3c, έχει πάλι να κάνει με την νομοθεσια, και είναι αμφισβητήσιμο αν υπάρχει πραγματικό περιβαλλοντικό όφελος.

              Ποια νομοθεσια επεβαλε 1,6 diesel και 3κυλινδρους ?

              ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                Οι νόμοι της καρδιάς.....

                "Τι πρέπει τι δεν πρέπει στιγμή δεν σκέφτηκα
                Εγώ με dieselaki πάλι σε φλομωσα "

                Στάσου που πας;;;.....addblue

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ataim
                  ataim @alexandros-k last edited by ataim

                  @alexandros-k said in ΑLFA ROMEO FORUM:

                  @ataim said in ΑLFA ROMEO FORUM:

                  Δεν είπα ότι οι υπόλοιποι κατασκευαστές πλην Γάλλων εντός κ εκτός ΕΕ δεν έχουν ιδέα από diesel, είπα ότι ήταν πολιτική επιλογή της ΕΕ έναντι του ανταγωνισμού. Όταν αναγκάζεις τον άλλο μέσω νομοθεσίας να βγάλει 1,6 turbodiesel, το οποίο εσύ έχεις ήδη εξελίξει, τίθεται θέμα ανταγωνισμού.Το πρόβλημα δεν είναι οι τεχνολογίες οι ίδιες όσο το ότι απαγόρευσαν ή επιδοτησαν συγκεκριμένες λύσεις. Τα ίδια κάνουν τώρα με τα ev αλλά τους βγήκε στραβά λόγω Tesla & Κινέζων. Στην ελεύθερη αγορά μπορείς να πουλάς ό,τι καύσιμο θες με όποιο σύστημα κίνησης.
                  Για το downsizing, η κατάργηση των ατμό v6 που έγιναν 4c και αυτοί με την σειρά τους 3c, έχει πάλι να κάνει με την νομοθεσια, και είναι αμφισβητήσιμο αν υπάρχει πραγματικό περιβαλλοντικό όφελος.

                  Ποια νομοθεσια επεβαλε 1,6 diesel και 3κυλινδρους ?

                  Τα diesel έχοντας το πλεονέκτημα της οικονομίας και της υψηλής ροπής είχαν συγκεκριμένη χρήση κυρίως για την κίνηση επαγγελματικών οχημάτων με απαιτήσεις έλξης η μεταφοράς μεγάλου βάρους. Η νομοθεσία που υιοθετήθηκε στην ΕΕ που αφορά στην φορολόγηση των επιβατηγών οχημάτων βάσει ρύπων CO2 και κυλινδρισμού, μαζί με την μειωμένη φορολόγηση στο καύσιμο οδήγησε εκτός αγοράς συγκεκριμένες τεχνολογίες επιβάλλοντας με έμμεσο τρόπο την εξέλιξη μικρών υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων πετρελαίου οι οποίοι θα χρησιμοποιηθούν σε επιβατηγά ιχ αυτοκίνητα. Προφανώς όσοι είχαν ήδη τέτοιες τεχνολογίες επωφελούνται ενώ οι υπόλοιποι πρέπει να τις εξελιξουν με τεράστιο κόστος.

                  Σε κάθε περίπτωση τέτοιες πολιτικές οι οποίες εφαρμόζονται από τις κυβερνήσεις για το "καλό" της εγχώριας βιομηχανίας οδηγούν σε στρεβλώσεις και τελικά έχουν αντίθετα αποτελέσματα. Αντίστοιχα αναφέρω τα k-cars στην ιαπωνία δημιουργούν τεράστιο κόστος στους εκεί παραγωγούς. Η αναφορά στον 1.6 diesel ήταν ενδεικτική στο που οδήγησε η παραπάνω πολιτική, φυσικά εκ των υστέρων ανακάλυψαν ότι δεν είναι καλή ιδέα για πολλούς λόγους.

                  Το παρεάκι Γαλλία-Γερμανία το μόνο που κατάφεραν είναι να δημιουργήσουν μια αγορά ραμμένη στα μέτρα τους. Οι μεγαλύτεροι εδω μέσα προλάβαμε μια κραταιά AR με πραγματικά θρυλικά αυτοκίνητα σε θέματα design, τεχνολογιών, επιδόσεων, call me GTV6, που ήταν εκτός ανταγωνισμού στην εποχή τους και δυστυχώς μπήκαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    civil357 last edited by

                    Μα συγγνώμη αλλά τεράστιες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες είναι και η bmw και η Mercedes , π χ οι οποίες δεν κέρδισαν τίποτα από το downsizing. Επίσης όπως γράφτηκε οι Ιταλοί ήταν πρωτοπόροι στο πετρέλαιο ήδη πρίν τους Γερμανούς, παρέα με τους Γάλλους.

                    Ακόμα η άλφα είχε εξαγοραστεί από τη Φίατ, πολύ πριν υπάρξει ως σκέψη το downsizing. Δεν της έφταιγε το downsizing της άλφα για τη μείωση των πωλήσεων. Τέλος η ίδια η Φίατ, μπορεί να μην μπήκε πρώτη στο downsizing, αλλά ούτε οι Γάλλοι μπήκαν. Η είσοδος και των δύο , Γάλλων και Ιταλών, ήταν σχετικά ταυτόχρονη, όταν πιάστηκαν αδιάβατοι από το γκρουπ. Η Φίατ έφτασε να βγάλει δικιλυνδρο....

                    ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • storm
                      storm last edited by

                      Κάποτε η Fiat αλώνιζε με μοντέλα όπως Uno, Tipo, Punto, Punto Evo, Grande Punto, Panda, Stilo, Bravo, Brava. Αυτοκίνητα για όλα τα βαλάντια και για κάθε χρήση. Και μετά αυτοκτόνησε.

                      Για την Alfa δεν έχω να γράψω πολλά. Θεωρώ ότι αυτό το brandname, όπως και η Lancia απευθυνόντουσαν σε άλλο πελατολόγιο με συγκεκριμένες απαιτήσεις.

                      Η Fiat όμως ήταν αυτοκίνητα για τους μεροκαματιάριδες και όχι πουλ-μουρ και retro/vintage δηθενιές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • D
                        dstou last edited by dstou

                        Οι Φιατάκηδες να ανάψουν μια λαμπάδα στον τάφο του Μαρκιόνε, που πήρε την Κράισλερ και τους έκανε νοματαίους μέσα σε μια 5ετία.
                        Πρέπει, καταρχήν, να γίνει αντιληπτό ότι αυτό που (προ)έβαλε στο τραπέζι των παζαριών με τους Γάλλοι η Φίατ, είχε αμερικάνικο άρωμα, ήτοι : τη Φίατ νοτίου αμερικής που κόβει μονέδα, το 'πόδι' στη βόρεια αμερική μέσω της Κράισλερ, και την όνομα και πράμα Τζιπ. Τα υπόλοιπα, ήτοι : η Φίατ Ευρώπης με μισή γκάμα και αυτή παμπάλαια, το λείψανο της Άλφα, η Μαζέρα και τη μαρκίζα της ΛάντσιαΣ, ήταν απλά το ντρέσσινγκ, το ψητό ήταν το αμερικάνικο μπιφ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • ataim
                          ataim @civil357 last edited by ataim

                          @civil357 said in ΑLFA ROMEO FORUM:

                          Μα συγγνώμη αλλά τεράστιες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες είναι και η bmw και η Mercedes , π χ οι οποίες δεν κέρδισαν τίποτα από το downsizing. Επίσης όπως γράφτηκε οι Ιταλοί ήταν πρωτοπόροι στο πετρέλαιο ήδη πρίν τους Γερμανούς, παρέα με τους Γάλλους.

                          Ακόμα η άλφα είχε εξαγοραστεί από τη Φίατ, πολύ πριν υπάρξει ως σκέψη το downsizing. Δεν της έφταιγε το downsizing της άλφα για τη μείωση των πωλήσεων. Τέλος η ίδια η Φίατ, μπορεί να μην μπήκε πρώτη στο downsizing, αλλά ούτε οι Γάλλοι μπήκαν. Η είσοδος και των δύο , Γάλλων και Ιταλών, ήταν σχετικά ταυτόχρονη, όταν πιάστηκαν αδιάβατοι από το γκρουπ. Η Φίατ έφτασε να βγάλει δικιλυνδρο....

                          Έχεις δίκιο, που οφείλεται όμως τελικά η κατακρήμνιση των Ιταλών, τι άλλαξε και τους έβγαλε εκτός αγοράς;

                          W fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            wantone @ataim last edited by

                            @ataim said in ΑLFA ROMEO FORUM:

                            @civil357 said in ΑLFA ROMEO FORUM:

                            Μα συγγνώμη αλλά τεράστιες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες είναι και η bmw και η Mercedes , π χ οι οποίες δεν κέρδισαν τίποτα από το downsizing. Επίσης όπως γράφτηκε οι Ιταλοί ήταν πρωτοπόροι στο πετρέλαιο ήδη πρίν τους Γερμανούς, παρέα με τους Γάλλους.

                            Ακόμα η άλφα είχε εξαγοραστεί από τη Φίατ, πολύ πριν υπάρξει ως σκέψη το downsizing. Δεν της έφταιγε το downsizing της άλφα για τη μείωση των πωλήσεων. Τέλος η ίδια η Φίατ, μπορεί να μην μπήκε πρώτη στο downsizing, αλλά ούτε οι Γάλλοι μπήκαν. Η είσοδος και των δύο , Γάλλων και Ιταλών, ήταν σχετικά ταυτόχρονη, όταν πιάστηκαν αδιάβατοι από το γκρουπ. Η Φίατ έφτασε να βγάλει δικιλυνδρο....

                            Έχεις δίκιο, που οφείλεται όμως τελικά η κατακρήμνιση των Ιταλών, τι άλλαξε και τους έβγαλε εκτός αγοράς;

                            Δες το βιντεο που εβαλα στην προηγουμενη σελιδα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by dstou

                              Οι Ιταλός στο βίδεο έδωσε 3 λόγους για την κατάρρευση της Φίατ (Ευρώπης, γιατί αλλού πάει τρένο) : την επί δεκαετίες εστίαση σε μικρά αυτοκινητάκια χαμηλού περιθωρίου κέρδους με αποτέλεσμα να χάσει το μεγάλο μεζέ, το έλλειμα ποιότητας και αξιοπιστίας και την απουσία από την αγορά της 'σούβλας'.
                              Σας έχω εδώ και έναν 4ο: το έλλειμα επενδύσεων από το 2000 και μετά στο αύριο της αυτοκίνησης (υβρίδια, ηλεκτρικά), αυτό που πάει να καλύψει τώρα με γαλλικά αντιδάνεια.
                              Πάρτε τέλος και έναν 5ο λόγο που θα παίξει στο εφεξής: την άφιξη νέων ανταγωνιστών. Εκτός αν νομίζετε ότι η κάθε BYD ή MG θα χτυπήσει την Πεμβέ και τη Μερσεντέ και όχι την κάθε Φίατ, ΚΙΛ, Ρενώ, Νισσάν, Σέατ και τα τοιαύτα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @ataim last edited by

                                @ataim said in ΑLFA ROMEO FORUM:

                                Έχεις δίκιο, που οφείλεται όμως τελικά η κατακρήμνιση των Ιταλών, τι άλλαξε και τους έβγαλε εκτός αγοράς;

                                Απλό:

                                1. Τα αυτοκινητα που εβγαζαν και ηθελε ο κοσμος ειχαν ελαχιστο περιθωριο κερδους
                                2. Τα αυτοκινητα που εβγαζαν με μεγαλο περιθώριο κερδους δεν τα ηθελε ο κοσμος. Καλα τα Ιταλικα σε Παντα και Ούνο αλλα οταν σοβαρευουν οι απαιτήσεις και τα λεφτα κανεις δεν κοιταζε προς Ιταλία.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by realzeus

                                  Όταν σοβαρεύουν οι απαιτήσεις (supercars κλπ), κοιτάς μόνον προς Ιταλία!!!

                                  Τώρα για την Alfa, πληρώνει τις αμαρτίες της εποχής της 33, 146, 155. Γιατί από την 156 και μετά ήταν εξαιρετικές!

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • C
                                    civil357 last edited by

                                    Ένας ακόμα λόγος για εμένα για τη Φίατ κυρίως και τις πωλήσεις της , είναι ότι μεγάλο υποψήφιο μερίδιο αγοραστών της λεηλατήθηκε από τους κορεάτες και δε κατάφεραν οι Ιταλοί να αντιδράσουν.

                                    Κοινώς πολύ γρήγορα η έννοια φθηνό οικογενειακό όχημα, από εκεί που κάποτε ο νους σου πήγαινε στη Φίατ γρήγορα στράφηκε προς Κορέα. Και πώς αντέδρασε η Φίατ; αντί να επενδύσει σε σχεδιασμό και πρωτοποριακές μηχανολογικές λύσεις , το γύρισε σε περαιτέρω συντηρητικοποίηση όπως τα stilo και το αντίστοιχο σενταν του, ξεζουμιζοντας συγχρόνως κινητήρες με αρχικό σχεδιασμό εικοσαετίας σχεδόν.

                                    Υποτίμησαν το εξ ανατολών κίνδυνο κοινώς

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k @ataim last edited by

                                      @ataim said in ΑLFA ROMEO FORUM:

                                      @alexandros-k said in ΑLFA ROMEO FORUM:

                                      @ataim said in ΑLFA ROMEO FORUM:

                                      Δεν είπα ότι οι υπόλοιποι κατασκευαστές πλην Γάλλων εντός κ εκτός ΕΕ δεν έχουν ιδέα από diesel, είπα ότι ήταν πολιτική επιλογή της ΕΕ έναντι του ανταγωνισμού. Όταν αναγκάζεις τον άλλο μέσω νομοθεσίας να βγάλει 1,6 turbodiesel, το οποίο εσύ έχεις ήδη εξελίξει, τίθεται θέμα ανταγωνισμού.Το πρόβλημα δεν είναι οι τεχνολογίες οι ίδιες όσο το ότι απαγόρευσαν ή επιδοτησαν συγκεκριμένες λύσεις. Τα ίδια κάνουν τώρα με τα ev αλλά τους βγήκε στραβά λόγω Tesla & Κινέζων. Στην ελεύθερη αγορά μπορείς να πουλάς ό,τι καύσιμο θες με όποιο σύστημα κίνησης.
                                      Για το downsizing, η κατάργηση των ατμό v6 που έγιναν 4c και αυτοί με την σειρά τους 3c, έχει πάλι να κάνει με την νομοθεσια, και είναι αμφισβητήσιμο αν υπάρχει πραγματικό περιβαλλοντικό όφελος.

                                      Ποια νομοθεσια επεβαλε 1,6 diesel και 3κυλινδρους ?

                                      Τα diesel έχοντας το πλεονέκτημα της οικονομίας και της υψηλής ροπής είχαν συγκεκριμένη χρήση κυρίως για την κίνηση επαγγελματικών οχημάτων με απαιτήσεις έλξης η μεταφοράς μεγάλου βάρους. Η νομοθεσία που υιοθετήθηκε στην ΕΕ που αφορά στην φορολόγηση των επιβατηγών οχημάτων βάσει ρύπων CO2 και κυλινδρισμού, μαζί με την μειωμένη φορολόγηση στο καύσιμο οδήγησε εκτός αγοράς συγκεκριμένες τεχνολογίες επιβάλλοντας με έμμεσο τρόπο την εξέλιξη μικρών υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων πετρελαίου οι οποίοι θα χρησιμοποιηθούν σε επιβατηγά ιχ αυτοκίνητα. Προφανώς όσοι είχαν ήδη τέτοιες τεχνολογίες επωφελούνται ενώ οι υπόλοιποι πρέπει να τις εξελιξουν με τεράστιο κόστος.

                                      Σε κάθε περίπτωση τέτοιες πολιτικές οι οποίες εφαρμόζονται από τις κυβερνήσεις για το "καλό" της εγχώριας βιομηχανίας οδηγούν σε στρεβλώσεις και τελικά έχουν αντίθετα αποτελέσματα. Αντίστοιχα αναφέρω τα k-cars στην ιαπωνία δημιουργούν τεράστιο κόστος στους εκεί παραγωγούς. Η αναφορά στον 1.6 diesel ήταν ενδεικτική στο που οδήγησε η παραπάνω πολιτική, φυσικά εκ των υστέρων ανακάλυψαν ότι δεν είναι καλή ιδέα για πολλούς λόγους.

                                      Το παρεάκι Γαλλία-Γερμανία το μόνο που κατάφεραν είναι να δημιουργήσουν μια αγορά ραμμένη στα μέτρα τους. Οι μεγαλύτεροι εδω μέσα προλάβαμε μια κραταιά AR με πραγματικά θρυλικά αυτοκίνητα σε θέματα design, τεχνολογιών, επιδόσεων, call me GTV6, που ήταν εκτός ανταγωνισμού στην εποχή τους και δυστυχώς μπήκαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

                                      Ειναι και ηταν γνωστο οτι στοχος εδω και πολλά χρονια ειναι τα οχηματα τα εκπεμπουν οσο το δυνατον χαμηλα ποσοστα CO2 .Δεν αποφασιστηκε αυτο εν μια νυκτι, ουτε στην Ευρωπη , ουτε πουθενα . Ολοι προσπαθουσαν σε καθε επομενο μοντελο να το εφαρμοσουν. Κανεις δεν πιαστηκε εξ απήνης. Ιαπωνια και Κορεα ηδη ειχαν και αυτοι μικρους ντιζελ .
                                      Οσο για τα κυβικα , κανεις δεν φορολογουσε με βαση αυτα , στις ευρωπαικες χωρες, εκτος απο Ελλαδα και Πορτογαλλια. (που δεν τους εδινε και κανεις σημασια σ αυτον το θεμα)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        @civil357 said in ΑLFA ROMEO FORUM:

                                        stilo

                                        Μια χαρά αυτοκίνητα, που απλά δεν είχε σωστά μοτέρ. Έπρεπε να πας στο 1800, αλλά ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχε και το Focus Mk1, που ξεσκίστηκε να πουλάει...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                          @realzeus said in ΑLFA ROMEO FORUM:

                                          Όταν σοβαρεύουν οι απαιτήσεις (supercars κλπ), κοιτάς μόνον προς Ιταλία!!!

                                          Έχει και προς Γερμανία και άλλες χώρες. Άσε που μόνο η Φεράρι έχει μείνει, Λαμπο είναι φολκσβάγκεν χρόνια τώρα. Αλλά τα σούπερκαρσ ειναι ελάχιστο ποσοστό.

                                          ΥΓ: Πόρσε ανώτερη από φεράρι για εμένα, πολύ πιο χρηστικό αμάξι.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Η Lambo μπορεί να ανήκει στην VW, αλλά σχεδιάζονται και κατασκευάζονται στην Ιταλία. Επίσης οι Porsche δεν είναι καν στο ίδιο επίπεδο με τις Ferrari. Η πιο δυνατή Porsche σήμερα έχει περίπου την ίδια ισχύ με την πιο αδύναμη Ferrari. Αν θες χρηστικότητα σε supercar, κοιτάς λάθος αυτοκίνητα...

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 744
                                            • 745
                                            • 746
                                            • 747
                                            • 748
                                            • 749
                                            • 750
                                            • 746 / 750
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr