@alexandros-k said in ΑLFA ROMEO FORUM:
@ataim said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Δεν είπα ότι οι υπόλοιποι κατασκευαστές πλην Γάλλων εντός κ εκτός ΕΕ δεν έχουν ιδέα από diesel, είπα ότι ήταν πολιτική επιλογή της ΕΕ έναντι του ανταγωνισμού. Όταν αναγκάζεις τον άλλο μέσω νομοθεσίας να βγάλει 1,6 turbodiesel, το οποίο εσύ έχεις ήδη εξελίξει, τίθεται θέμα ανταγωνισμού.Το πρόβλημα δεν είναι οι τεχνολογίες οι ίδιες όσο το ότι απαγόρευσαν ή επιδοτησαν συγκεκριμένες λύσεις. Τα ίδια κάνουν τώρα με τα ev αλλά τους βγήκε στραβά λόγω Tesla & Κινέζων. Στην ελεύθερη αγορά μπορείς να πουλάς ό,τι καύσιμο θες με όποιο σύστημα κίνησης.
Για το downsizing, η κατάργηση των ατμό v6 που έγιναν 4c και αυτοί με την σειρά τους 3c, έχει πάλι να κάνει με την νομοθεσια, και είναι αμφισβητήσιμο αν υπάρχει πραγματικό περιβαλλοντικό όφελος.
Ποια νομοθεσια επεβαλε 1,6 diesel και 3κυλινδρους ?
Τα diesel έχοντας το πλεονέκτημα της οικονομίας και της υψηλής ροπής είχαν συγκεκριμένη χρήση κυρίως για την κίνηση επαγγελματικών οχημάτων με απαιτήσεις έλξης η μεταφοράς μεγάλου βάρους. Η νομοθεσία που υιοθετήθηκε στην ΕΕ που αφορά στην φορολόγηση των επιβατηγών οχημάτων βάσει ρύπων CO2 και κυλινδρισμού, μαζί με την μειωμένη φορολόγηση στο καύσιμο οδήγησε εκτός αγοράς συγκεκριμένες τεχνολογίες επιβάλλοντας με έμμεσο τρόπο την εξέλιξη μικρών υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων πετρελαίου οι οποίοι θα χρησιμοποιηθούν σε επιβατηγά ιχ αυτοκίνητα. Προφανώς όσοι είχαν ήδη τέτοιες τεχνολογίες επωφελούνται ενώ οι υπόλοιποι πρέπει να τις εξελιξουν με τεράστιο κόστος.
Σε κάθε περίπτωση τέτοιες πολιτικές οι οποίες εφαρμόζονται από τις κυβερνήσεις για το "καλό" της εγχώριας βιομηχανίας οδηγούν σε στρεβλώσεις και τελικά έχουν αντίθετα αποτελέσματα. Αντίστοιχα αναφέρω τα k-cars στην ιαπωνία δημιουργούν τεράστιο κόστος στους εκεί παραγωγούς. Η αναφορά στον 1.6 diesel ήταν ενδεικτική στο που οδήγησε η παραπάνω πολιτική, φυσικά εκ των υστέρων ανακάλυψαν ότι δεν είναι καλή ιδέα για πολλούς λόγους.
Το παρεάκι Γαλλία-Γερμανία το μόνο που κατάφεραν είναι να δημιουργήσουν μια αγορά ραμμένη στα μέτρα τους. Οι μεγαλύτεροι εδω μέσα προλάβαμε μια κραταιά AR με πραγματικά θρυλικά αυτοκίνητα σε θέματα design, τεχνολογιών, επιδόσεων, call me GTV6, που ήταν εκτός ανταγωνισμού στην εποχή τους και δυστυχώς μπήκαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.