-
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Added to this, EVs lack the usual engine sounds that go along with rapid acceleration and high speeds, so it’s conceivable drivers are less aware of how fast they’re going.
μαζευεις πολλα χιλιομετρα χωρις να το παρεις ειδηση, ειδικα στην εθνικη
-
@ntinaras said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αυτό συμβαίνει για δυο λόγους κατά την γνώμη μου
Η διαφορά στην επιτάχυνση είναι χαοτική ανάμεσα στο μέσο θερμικό και στο μέσο EV και το πρόβλημα θα λυθεί αυτόματα σε 10-15 χρόνια που όλοι θα εχουν EV
Να μην κρυβόμαστε πολλοί χρήστες EV αυτή την στιγμή είναι πρώην κοντράκηδες που κυκλοφορούσαν με πειραγμένα turbo όταν ήταν 20-30 χρονών και τώρα στα 50 βρήκαν το τέλειο παιχνίδι για να μην βαριούνται αλλα ταυτόχρονα να εχει και την έγκριση συζύγου κοινωνικού περιβάλλοντος , σε 20-30 χρόνια θα λυθεί αυτόματα και αυτό
σε 20-30 χρονια επειδη θα εχουν πεθανει?
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Added to this, EVs lack the usual engine sounds that go along with rapid acceleration and high speeds, so it’s conceivable drivers are less aware of how fast they’re going.
μαζευεις πολλα χιλιομετρα χωρις να το παρεις ειδηση, ειδικα στην εθνικη
ακριβώς γιαυτό δεν μουρμουράει η γυναίκα δεν κάνουν θόρυβο απο την εισαγωγή και σκασίματα απο την εξάτμιση
-
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Added to this, EVs lack the usual engine sounds that go along with rapid acceleration and high speeds, so it’s conceivable drivers are less aware of how fast they’re going.
μαζευεις πολλα χιλιομετρα χωρις να το παρεις ειδηση, ειδικα στην εθνικη
ακριβώς γιαυτό δεν μουρμουράει η γυναίκα δεν κάνουν θόρυβο απο την εισαγωγή και σκασίματα απο την εξάτμιση
οποιος εχει τετοια θεματα απο την συζυγο, ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΤΕΣΛΑ! Γιατι εκει εχει την οθονη φορα παρτιδα και τα βλεπει ολα
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Added to this, EVs lack the usual engine sounds that go along with rapid acceleration and high speeds, so it’s conceivable drivers are less aware of how fast they’re going.
μαζευεις πολλα χιλιομετρα χωρις να το παρεις ειδηση, ειδικα στην εθνικη
ακριβώς γιαυτό δεν μουρμουράει η γυναίκα δεν κάνουν θόρυβο απο την εισαγωγή και σκασίματα απο την εξάτμιση
οποιος εχει τετοια θεματα απο την συζυγο, ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΤΕΣΛΑ! Γιατι εκει εχει την οθονη φορα παρτιδα και τα βλεπει ολα
μην απελπιζεσαι, η αμαν τελεσοπινγκ σου δινει την λυση
https://www.amazon.com/Monitor-Anti-Glare-Privacy-Filters/b?ie=UTF8&node=15782001 -
Αυτό που σε 10 ή 15 χρόνια θα έχουν ΟΛΟΙ ηλεκτρικά, μ' άρεσε!...
-
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Η διαφορά στην επιτάχυνση είναι χαοτική ανάμεσα στο μέσο θερμικό και στο μέσο EV και το πρόβλημα θα λυθεί αυτόματα σε 10-15 χρόνια που όλοι θα εχουν EV
Ν
στη βορεια ευρωπη και αμερική πιθανον....στα βαλκάνια ξέχνα το
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αυτό που σε 10 ή 15 χρόνια θα έχουν ΟΛΟΙ ηλεκτρικά, μ' άρεσε!...
εμενα πιο πολυ μου αρεσουν τα αυθαιρετα συμπερασματα τυπου insomnia!
-
Αν υπάρξουν μεγάλες ανατροπές στην εξέλιξη των μπαταριών ναι θα επικρατήσουν παντού. Όλο το πρόβλημα τους είναι η ταχύτητα φόρτισης. Σταδιακά βλέπουμε να βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας νέες τεχνολογίες που υπόσχονται πως το λύνουν το θέμα αυτό.
Όπως έχω γράψει όλο το θέμα είναι α) στην ταχύτητα και απόσταση που διανύουν τα φορτισμένα ιόντα β) το είδος τους και συνεπώς πόση ενέργεια μπορούν να μεταφέρουν ανά μονάδα χρόνου.Πάνω σε αυτά τα δύο βασικά κριτήρια γίνεται όλη η εξέλιξη των μπαταριών στην παρούσα φάση.
Αν και προσωπικά πιστεύω και σε άλλες μορφές φόρτισης και αποθήκευσης της ενέργειας όπως τους ηλεκτρολύτες ή τους κομιστες σε νανοεπιπεδο.
-
Και πάλι δεν ξέρω κατά πόσο θα επικρατήσουν. Έχουν μικρή συντήρηση αλλά τεράστια κόστη σε περίπτωση ζημιών ή τρακαρισματος.
Δες πως μείωσε την συμμετοχή του στόλου η hertz σε ηλεκτρικά που ματωσε για την επισκευή τους.... -
Το ίδιο έλεγαν και για τα full hybrid το 2000. Σήμερα όλα τα καινούργια είναι full hybrid
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ίδιο έλεγαν και για τα full hybrid το 2000. Σήμερα όλα τα καινούργια είναι full hybrid
Όλα?
-
Όλα τα νέα μοντέλα πια έχουν εκδόσεις full hybrid. Και όσο περναει ι καιρός αυτές θα πουλάνε
-
Εντάξει, ο ένας στους 5 αγοράζει φουλ χάημπριντ, δηλαδή σχεδόν όλοι, που είναι το απαύγασμα της μέχρι τώρα τεχνολογίας και το 90% απ αυτούς αγοράζουν απ την ακατονόμαστη.
Και ποιο είναι το πρόβλημα των υβριδικών ΤΟΥΟΤΑ δηλαδή που θα εμπόδιζε τον κόσμο να τα αγοράζει, εκτός απ τη διαθεσιμότητα; -
Είπα πως όλα τα νεα μοντέλα πλέον προσφέρουν full hybrid. Όσο περνάει ο καιρός θα είναι η μοναδική πρόταση στην γκάμα τους. Μέχρι και η Dacia σε όλη τη γκάμα της θα έχει full hybrid
Τα toyota έχουν ένα συγκεκριμένο σύστημα με το λεγόμενο ecvt, κάποια άλλα έχουν διαφορετικό.
Μην μπερδεύεις τις εταιρικές πωλήσεις με τις ιδιωτικές. Οι εταιρικές είναι τελείως πρόσκαιρες, και εξετάζουν άλλα κριτήρια.
Ο ιδιώτης αγοράζει πλέον full hybrid.
Δεν έχει νόημα το απλό θερμικό εκτός από ειδικές περιπτώσεις συγκεκριμένων αυτοκινήτων
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όλα τα νέα μοντέλα πια έχουν εκδόσεις full hybrid. Και όσο περναει ι καιρός αυτές θα πουλάνε
εισαι σιγουρος για αυτο; εγω παντως βλεπω ελαχιστα full hybrid μοντελα.Εκτος αν στο full hybrid, βαζεις και τα phev μεσα
-
Ναι... Όλα τα νέα μοντέλα έχουν υβριδικές εκδόσεις. Πείτε ένα μοντέλο που βγήκε το 2023, για τη μάζα, χωρίς έκδοση full hybrid ή phev
Ακόμα και της stellantis το mild hybrid είναι σαν τα full hybrid. Μπορεί να κινήσει μόνο του το όχημα.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι... Όλα τα νέα μοντέλα έχουν υβριδικές εκδόσεις. Πείτε ένα μοντέλο που βγήκε το 2023, για τη μάζα, χωρίς έκδοση full hybrid ή phev
Ακόμα και της stellantis το mild hybrid είναι σαν τα full hybrid. Μπορεί να κινήσει μόνο του το όχημα.
εκτος του yaris, νομιζω κανενα σουπερμινι δεν εχει υβριδικες εκδοσεις. Οι mild hybrid δεν προσμετρωνται. Επισης, αρκετα (αν οχι ολα) απο τα b-suv δεν εχουν υβριδικες εκδοσεις. Τα vag (t-roc) παντως δεν εχουν, το 2008 δεν εχει, το μοκκα δεν εχει
-
Όλα τα stellantis όσα κάνουν fl και είναι μοντέλα του 2023 έχουν.
Το 2008/208 pre fl ΔΕΝ είναι νέα μοντέλα
Της stellantis το mild hybrid λειτουργεί με την ίδια αρχή όπως τα full hybrid
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι... Όλα τα νέα μοντέλα έχουν υβριδικές εκδόσεις. Πείτε ένα μοντέλο που βγήκε το 2023, για τη μάζα, χωρίς έκδοση full hybrid ή phev
Ακόμα και της stellantis το mild hybrid είναι σαν τα full hybrid. Μπορεί να κινήσει μόνο του το όχημα.
εκτος του yaris, νομιζω κανενα σουπερμινι δεν εχει υβριδικες εκδοσεις. Οι mild hybrid δεν προσμετρωνται. Επισης, αρκετα (αν οχι ολα) απο τα b-suv δεν εχουν υβριδικες εκδοσεις. Τα vag (t-roc) παντως δεν εχουν, το 2008 δεν εχει, το μοκκα δεν εχει
Σουπερμίνι τα Clio και Jazz.
Β-suv τα Captur,Kona,Vitara,Jazz crosstar,Juke.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά