-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως αυτά δεν είναι κριτήρια για την προοπτική της ηλεκτροκίνησης (ασφάλιση κλπ).
Ας φτιάξουν ένα βιώσιμο μοντέλο συσσωρευτή ενέργειας & ανεφοδιασμού του (με πραγματικά οικολογική συνείδηση και εμπορικά εφικτό) για οχήματα και θα "εξαφανίσουν" τα θερμικά απ την αγορά, στις υπόλοιπες παραμετρους είναι όντως τόσο καλύτερα τα ηλεκτροκίνητα για την πλειοψηφία.
Διαφορετικά θα δημιουργηθούν αδιέξοδα, όπως αυτά που ήδη αχνοφαινονται και έχουμε αναλύσει πολλές φορές και φαίνεται επίσης πως και οι επικεφαλεις μετριαζουν λίγο τον ενθουσιασμό που μετέδιδαν ως τώρα.Κριτηριο δεν ειναι η ασφαλιση καθαυτη αλλα οταν δεν επιτρεπονται καν σε πλοια κι αντιστοιχα η ασφαλιση ειναι αρκετα αυξημενη σε σχεση με συμβατικα οχηματα, κατι δειχνει για την μακροπροθεσμη χρηση τους.
Επισης οταν βασικο επιχειρημα ειναι τα λιγοτερα σερβις (δηλαδη 100-150 ευρω το χρονο μεσο ορο κι αν) και δεν αναφερει κανεις οτι μια λιγο πιο σοβαρη τρακα, που με 2-3κ θα επισκευαζοταν σε καποιο μεκ, εδω μπορει να βγαλει ασυμφορο επισκευης το οχημα, ε πολυ απλα βλεπουμε οτι γραφονται μισες αληθειες για τα οχηματα αυτα.
Χωρια απ'ολα τ'αλλα που εχουν χιλιοειπωθει. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
400-500 για αμαξι 40κ δεν υφισταται ουτε για μη ηλεκτρικο σε ασφαλιστικη απ'τη Μολδαβια.
Είπες κάτι? Και δεν μιλάω για no-name, αλλά για μεγάλες ασφαλιστικές. Το ίδιο site κοίταξα και εγώ και είπα χωρίς μικτή:
-
Πω ρε κάτι τιμές. Ανακοπή παραλίγο να πάθω.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
400-500 για αμαξι 40κ δεν υφισταται ουτε για μη ηλεκτρικο σε ασφαλιστικη απ'τη Μολδαβια.
Είπες κάτι? Και δεν μιλάω για no-name, αλλά για μεγάλες ασφαλιστικές. Το ίδιο site κοίταξα και εγώ και είπα χωρίς μικτή:
ναι αλλα πρακτικα δεν νομιζω να την παρει κανεις αυτην. Δηλ, θα παρεις μικτη και θα προσεξεις στην θραυση κρυσταλλων να περιλαμβανει την ηλιοροφη, να εχει κεφαλαιο 3χιλιαρικα ΚΑΙ οσο το δυνατον μικροτερη (ή μηδενικη) απαλλαγη στην θραυση κρυσταλλων. Ωραια η ηλιοροφη αλλα ειναι ενα αγχος
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ναι αλλα πρακτικα δεν νομιζω να την παρει κανεις αυτην. Δηλ, θα παρεις μικτη και θα προσεξεις στην θραυση κρυσταλλων να περιλαμβανει την ηλιοροφη, να εχει κεφαλαιο 3χιλιαρικα ΚΑΙ οσο το δυνατον μικροτερη (ή μηδενικη) απαλλαγη στην θραυση κρυσταλλων. Ωραια η ηλιοροφη αλλα ειναι ενα αγχος
Όπως είπα δεν έχω Τέσλα και δεν το έψαξα παραπάνω. Απλά επειδή αμφισβητήθηκαν τα γραφόμμενά μου και έμεσα χαρακτηρίστικα ώς ψεύτης, απάντησα ότι με 400-500€ βρίσκεις, από επώνυμες ασφαλιστικές.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ναι αλλα πρακτικα δεν νομιζω να την παρει κανεις αυτην. Δηλ, θα παρεις μικτη και θα προσεξεις στην θραυση κρυσταλλων να περιλαμβανει την ηλιοροφη, να εχει κεφαλαιο 3χιλιαρικα ΚΑΙ οσο το δυνατον μικροτερη (ή μηδενικη) απαλλαγη στην θραυση κρυσταλλων. Ωραια η ηλιοροφη αλλα ειναι ενα αγχος
Όπως είπα δεν έχω Τέσλα και δεν το έψαξα παραπάνω. Απλά επειδή αμφισβητήθηκαν τα γραφόμμενά μου και έμεσα χαρακτηρίστικα ώς ψεύτης, απάντησα ότι με 400-500€ βρίσκεις, από επώνυμες ασφαλιστικές.
παρε και εσυ το ελικοπτερο σου να παμε μια βολτα μεχρι την παρο να πανε κατω τα φαρμακια
-
Γενικά ο συμφορουμιτης driver-m έχει την τάση να κάνει επιδερμική ανάλυση σε πολλά θέματα. Ξεκινά την ανάλυση του με σκοπό να επιβεβαιώσει την αρχική υποκειμενική του οπτική ενώ η πραγματικότητα και τα καταγεγραμμένα στοιχεία αρκετές φορές διαψεύδουν την αρχική του αναφορά.
Όταν συμβεί αυτό, τότε αναφέρεται στους συνομιλητές του ως πελατακια του συστήματος, ανίκανους να καταλάβουν την παγίδα, ελλεϊνούς κτλ.
Για την ιστορία, δεν έχω bmw....ακόμα!
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
παρε και εσυ το ελικοπτερο σου να παμε μια βολτα μεχρι την παρο να πανε κατω τα φαρμακια
Ζαλίζομαι, οπότε θα πα΄ρω το υδροπλάνο μου που καίει και λιγότερο.
-
(Βάλτε αγγλικούς υπότιτλους)
Τέτοια θέματα είχαν και οι Ιάπωνες παλιά, και οι Κορεάτες αργότερα... Να δούμε τι θα κανει η Tesla και πώς θα τα πάνε οι Κινέζοι τώρα επ' αυτού... -
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ναι αλλα πρακτικα δεν νομιζω να την παρει κανεις αυτην. Δηλ, θα παρεις μικτη και θα προσεξεις στην θραυση κρυσταλλων να περιλαμβανει την ηλιοροφη, να εχει κεφαλαιο 3χιλιαρικα ΚΑΙ οσο το δυνατον μικροτερη (ή μηδενικη) απαλλαγη στην θραυση κρυσταλλων. Ωραια η ηλιοροφη αλλα ειναι ενα αγχος
Όπως είπα δεν έχω Τέσλα και δεν το έψαξα παραπάνω. Απλά επειδή αμφισβητήθηκαν τα γραφόμμενά μου και έμεσα χαρακτηρίστικα ώς ψεύτης, απάντησα ότι με 400-500€ βρίσκεις, από επώνυμες ασφαλιστικές.
Απο την αλλη ποιος δεν θα κανει μικτη σε ολοκαινουργιο αμαξι αξιας 43.000€;
Ειδικα οταν εχει πανακριβη φανοποιεια;Οποτε φτανεις ευκολα το χιλιαρικο, ειδικα αν βαλεις την πανοραμικη οροφη μεσα.
Τα ιδια βεβαια θα πληρωσεις σε οποιοδηποτε καινουργιο αυτοκινητο παρομοιας αξιας με πανοραμικη.
Βεβαια, αυτος που δινει τοσα χρηματα για αυτοκινητο μαλλον δεν εχει θεμα να δινει και τοσα στην ασφαλιση του ωστε να εχει οσο το δυνατον το κεφαλι του ησυχο.
-
Ασφαλιζόμενο κεφάλαιο 50 k
Απαλλαγή 1 k
Κάλυψη Κρυστάλλων 1,5 k
Μικτή με όλες τις καλύψεις 750,0 € ετησίως -
Αυτά τα νούμερα είναι με κλοπή ή χωρίς;
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτά τα νούμερα είναι με κλοπή ή χωρίς;
Με κλοπή (ολική/μερικη)
-
Ωραία παιδιά τα λεφτά για την ασφάλεια τα χω, κάποιος να μου δώσει τα 40.000 για το αμάξι τώρα.
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ωραία παιδιά τα λεφτά για την ασφάλεια τα χω, κάποιος να μου δώσει τα 40.000 για το αμάξι τώρα.
Σπίτι με φωτοβολταϊκά και parking δεν θα χρειαστείς;
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
400-500 για αμαξι 40κ δεν υφισταται ουτε για μη ηλεκτρικο σε ασφαλιστικη απ'τη Μολδαβια.
Είπες κάτι? Και δεν μιλάω για no-name, αλλά για μεγάλες ασφαλιστικές. Το ίδιο site κοίταξα και εγώ και είπα χωρίς μικτή:
Εγω βρηκα πινακιδες απο long range, αλλα με παρομοια τιμη ασφαλισης κι εκεινο, και οι τιμες ηταν γυρω στα 800 ευρω σε Εθνικη και περιεργως και groupama που εβαλες κι εσυ.
Απο εκει και περα υποθετω οτι οι σοβαρες διαφορες θα ειναι στη μικτη οπου και το κοστος επισκευης ειναι πολυ μεγαλυτερο σε σχεση με τα συμβατικα αυτοκινητα, οχι στην απλη ασφαλεια. Ετσι κι αλλιως δε νομιζω οτι αυτοκινητα σαν τα τεσλα ειναι και υψηλα στη ζητηση των κλεφτων για πολλους και.διαφορους λογους.
Ο red monster ωστοσο ελυσε τη σιωπη του και ειπε οτι πληρωνει 750 ευρω τα οποια εστω και με 1000 ευρω απαλλαγη που ανεφερε οτι εχει (υψηλη) ειναι αρκετα λογικα.
Εγω με 500 ευρω απαλλαγη βρισκω τιμες 1200-1300 ευρω, παρομοιες με αυτες που ποσταρε ο συμφορουμιτης.
Αν παντως απλα οι κατοχοι απαντουσαν εξαρχης, δεν θα χρειαζοταν να κανουμε τους ντετεκτιβς απο χτες και θα συμφωνουσαμε οτι τα χρηματα που δινουν δεν ειναι δυσαναλογα πολλα σε σχεση με καποιο μη ηλεκτρικο. -
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ωραία παιδιά τα λεφτά για την ασφάλεια τα χω, κάποιος να μου δώσει τα 40.000 για το αμάξι τώρα.
Σπίτι με φωτοβολταϊκά και parking δεν θα χρειαστείς;
Must. Για να έχεις αυτοκίνητο του μάσκ πρέπει να έχεις αυτά must. Αλλιώς δεν έχει νόημα να μασ'τα πριζεις
Υ.γ Τραπερς και αηδιες. Καλύτερος είμαι εγώ.
-
12750€ το Spring στη Γερμανία (έκοψαν 10k από την τιμη τώρα που έφυγαν και οι επιδοτήσεις).
(Edit: υπάρχει ήδη στο τοπικ της Dacia) -
Αλητεία, τίποτα άλλο.
-
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
(Βάλτε αγγλικούς υπότιτλους)
Τέτοια θέματα είχαν και οι Ιάπωνες παλιά, και οι Κορεάτες αργότερα... Να δούμε τι θα κανει η Tesla και πώς θα τα πάνε οι Κινέζοι τώρα επ' αυτού...Σοβαρη ποιοτητα κατασκευης, οχι αστεια.
Αρχιζουμε και καταλαβαινουμε σιγα σιγα ποσο vfm ειναι στην πραγματικοτητα τα τεσλα. Πιστευαμε οτι η μπαταρια δεν θα βγαλει ουτε δεκαετια κι απ'ο,τι φαινεται το σασι θα εχει γινει πιο σαπιο κι απο κατι alfa του 70.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης