-
Παιδιά ατμοσφαιρικό με τόσο κακές επιδόσεις 5ταχυτο και το οποίο καίει για ποιο λόγο να το επιλέξει κάποιος;
Όταν με τα ίδια λεφτά παίρνει χιλιαρη τούρμπο με καλύτερες επιδόσεις και πιο οικονομικό;
Με τόσο κακό κινητήρα πίσω από τον ήλιο θα έπρεπε να είχαν αλλά 2 χιλιάδες κάτω για να ασχοληθεί κάποιος -
Παιδια αυτο που δεν καταλαβαινετε ειναι οτι το αμαξι ειναι 6 ετων.Ειναι σαν να μιλαμε για ενα kia stonic.Το οποιο ειναι και καλο αμαξι.Ειναι φτηνα μεν αλλα αν θελετε σονυ και ντε suv παρτε το το yaris cross καλυτερα και ας ειναι λιγο μικροτερο
-
https://youtu.be/Tceg-rqjg7k?si=MrlnpRNq741hdh9H
Το phev σε αυτοκίνητο δρόμο με φουλ γκάζι.
Το ενδιαφέρον είναι ότι το οδηγεί 6-7% μπαταρία και πρέπει να την μηδενίζει στο τέλος.
Ικανοποιητική επιτάχυνση στα μάτια μου δεν ξέρω αν είναι για 260 άλογα αλλά ψόφιο δεν το λες πάρα την άδεια μπαταρία.
Καλή και η ηχομόνωση πρέπει να ανέβει αρκετά ψηλά για να γινει υπαρκος ο θόρυβος.
Το κιβώτιο δεν μπορώ να καταλάβω αν αλλάζει γρήγορα μάλλον όχι.
Η οθόνη πρέπει να είναι πολύ αργή... -
Από ΦΠΑ και ΤΤ πως είναι οι Ιταλοί? Μήπως φταίει και αυτό?
Το mg hs phev, τι τιμή το έχουν εκεί;
Φταίει και αυτό αλλά φταίει και το ότι αγοράζεις ίδιο σε όλη την Ευρώπη τα 99/100 είναι αισθητά ακριβότερα σε εμάς και η διαφορά δεν είναι μόνο ο ΦΠΑ είναι το φορολογικό, η στρεβλη ολιγοπωλειακη αγορά όπου δεν υπάρχει ανταγωνισμός πουθενά.
Βλέπεις στα αμάξια πλέον όλες οι μάρκες έχουν καταλήξει σε 3-4 ονόματα. Ο Σ παίζει μπαλα μόνος του βγάζει ένα μοντέλο κουμπωνοντας την τιμή του από 5-6 "ανταγωνιστικα" της κατηγορίας που μόνο ανταγωνιστικα δεν είναι... -
-
@katafractos17 said in MG ZS:
Αν κια αφορά το MG HS, το βάζω εδώ.
Τίμιος ο παρουσιαστής. Αταλαντος και αντιτουριστικος φουλ αλλά κάνει προσπάθεια. Κάνει και τεστ στον δρόμο μπράβο του!
Πλάκα έχει όταν κάθεται πίσω 1.65 με τακούνια και λέει ότι έχει πολύ χώρο και κάθεται άνετα!
Έλα βρε κατάφερες να χωρίσεις;! -
@katafractos17 said in MG ZS:
Αν κια αφορά το MG HS, το βάζω εδώ.
Τίμιος ο παρουσιαστής. Αταλαντος και αντιτουριστικος φουλ αλλά κάνει προσπάθεια. Κάνει και τεστ στον δρόμο μπράβο του!
Πλάκα έχει όταν κάθεται πίσω 1.65 με τακούνια και λέει ότι έχει πολύ χώρο και κάθεται άνετα!
Έλα βρε κατάφερες να χωρίσεις;!Εσυ δηλαδη κανεις καλυτερη παρουσιαση?Αυτος τουλαχιστον το κανει.Μια χαρα ειναι το αμαξι.Σε σχεση με κατι ευρωπαικους κουβαδες
-
Χωρίς φόρτιση είσαι σαν κλασσικό υβριδικό π.χ. Toyota.
Περίπου, γιατί λειτουργούν με τελείως διαφορετικό τρόπο. Σε ένα τογιότα έχεις πάντα την μέγιστη ισχύ που ανακοινώνεται, σε ένα phev οχι.
νομιζω οτι θυμαμαι τον γατο να αναφερει για το 3008 του να λεει οτι δεν αδειαζει ποτε. Αν θυμαμαι καλα ειχα την ιδια απορια και τον ειχα ρωτησει τοτε που γινοταν κουβεντα και το ειχε πρωτοπαρει. Λαθος τα θυμαμαι;
γινεται να το ξελιγωσεις, δηλαδη να μηδενισεις τη μπαταρια - να πας χωρις αυριο κανενα 100αρι χιλιομετρα με τελικες. στο παραμικρο κοψιμο, ξαναγεμιζει. ας πουμε σε ενα χανια προς πηλιο, γεμιζει τερμα.
Τον Ιούνιο είχα επισκεφτει το Πήλιο και κάπου στη Βιζιτσα είδα ένα μαύρο GT 3008 που κουδουνούσαν «ούλα», μάλλον δεν αντέχει το Πήλιο ενώ από την άλλη είδα πολλά Βιταρα βολιώτικα.
-
Εμένα μου αρέσει ο παρουσιαστής αυτός διότι προσπαθει και βελτιώνεται σε κάθε προσπάθεια του! Δεν είναι καλος διότι δεν έχει μεγάλη άνεση στην κάμερα. Δεν κάνει αστεία, δεν κινείται ελεύθερα.
Αλλά επειδή προσπαθεί και βελτιώνεται αισθητά από δοκιμή σε δοκιμή παίρνει 9/10 από εμένα.
Αν μας διαβάζει, συνέχισε φίλε μου δοκίμασε πολλά αυτοκίνητα. Θα στα ανεβάζουμε.
Πλάκα πλάκα, δεν είναι καθόλου κακο το e hs. Αν έχεις πάρκινγκ μια στο τόσο θα κάνεις ταξίδι με άδεια μπαταρία, ειδάλλως κάθε μέρα που θα ξεκινάς από το σπίτι σου για 250-350 χλμ θα έχεις 2 λίτρα κατανάλωσης με τέτοιο θηρίο. +4 ευρώ για την φόρτιση στο 100% της μπαταρίας
@driver-m σου βρήκα αυτοκίνητο
-
Ωπ , κάνει και δοκιμή σλάλομ;
Μπράβο που το προσπαθεί αλλά δεν είναι λίγο επικίνδυνο το σημείο;
Μπορεί πολύ εύκολα να αγοράσει το παρακείμενο χωραφακι σε μια στραβή! -
Εμένα μου αρέσει ο παρουσιαστής αυτός διότι προσπαθει και βελτιώνεται σε κάθε προσπάθεια του! Δεν είναι καλος διότι δεν έχει μεγάλη άνεση στην κάμερα. Δεν κάνει αστεία, δεν κινείται ελεύθερα.
Αλλά επειδή προσπαθεί και βελτιώνεται αισθητά από δοκιμή σε δοκιμή παίρνει 9/10 από εμένα.
Αν μας διαβάζει, συνέχισε φίλε μου δοκίμασε πολλά αυτοκίνητα. Θα στα ανεβάζουμε.
Πλάκα πλάκα, δεν είναι καθόλου κακο το e hs. Αν έχεις πάρκινγκ μια στο τόσο θα κάνεις ταξίδι με άδεια μπαταρία, ειδάλλως κάθε μέρα που θα ξεκινάς από το σπίτι σου για 250-350 χλμ θα έχεις 2 λίτρα κατανάλωσης με τέτοιο θηρίο. +4 ευρώ για την φόρτιση στο 100% της μπαταρίας
@driver-m σου βρήκα αυτοκίνητο
Δεν ισχύουν τα νούμερα κατανάλωσης που αναφέρεις, όχι μόνο εδώ αλλά ας όλα τα phev.
Υπό ιδανικές συνθήκες να δεις το νούμερο αυτό για όσο διάστημα είναι καλά φορτισμένη η μπαταρία. Ανάλογα με τον κατασκευαστή, το μοντέλο και τις συνθηκεσ, για 20-100χλμ. Μετά παίζεις στα «κανονικά» νούμερα του θερμικού κινητήρα. -
@katafractos17 said in MG ZS:
Αν κια αφορά το MG HS, το βάζω εδώ.
Τίμιος ο παρουσιαστής. Αταλαντος και αντιτουριστικος φουλ αλλά κάνει προσπάθεια. Κάνει και τεστ στον δρόμο μπράβο του!
Πλάκα έχει όταν κάθεται πίσω 1.65 με τακούνια και λέει ότι έχει πολύ χώρο και κάθεται άνετα!
Έλα βρε κατάφερες να χωρίσεις;!Εσυ δηλαδη κανεις καλυτερη παρουσιαση?Αυτος τουλαχιστον το κανει.Μια χαρα ειναι το αμαξι.Σε σχεση με κατι ευρωπαικους κουβαδες
Εσύ τι παριστάνει τώρα το μπουλντόγκ του νήματος;
-
δεν ξέρω αν θα είχα το κουράγιο να δώσω 40Κ για το συγκεκριμένο.....
-
Εμένα μου αρέσει ο παρουσιαστής αυτός διότι προσπαθει και βελτιώνεται σε κάθε προσπάθεια του! Δεν είναι καλος διότι δεν έχει μεγάλη άνεση στην κάμερα. Δεν κάνει αστεία, δεν κινείται ελεύθερα.
Αλλά επειδή προσπαθεί και βελτιώνεται αισθητά από δοκιμή σε δοκιμή παίρνει 9/10 από εμένα.
Αν μας διαβάζει, συνέχισε φίλε μου δοκίμασε πολλά αυτοκίνητα. Θα στα ανεβάζουμε.
Πλάκα πλάκα, δεν είναι καθόλου κακο το e hs. Αν έχεις πάρκινγκ μια στο τόσο θα κάνεις ταξίδι με άδεια μπαταρία, ειδάλλως κάθε μέρα που θα ξεκινάς από το σπίτι σου για 250-350 χλμ θα έχεις 2 λίτρα κατανάλωσης με τέτοιο θηρίο. +4 ευρώ για την φόρτιση στο 100% της μπαταρίας
@driver-m σου βρήκα αυτοκίνητο
Δεν ισχύουν τα νούμερα κατανάλωσης που αναφέρεις, όχι μόνο εδώ αλλά ας όλα τα phev.
Υπό ιδανικές συνθήκες να δεις το νούμερο αυτό για όσο διάστημα είναι καλά φορτισμένη η μπαταρία. Ανάλογα με τον κατασκευαστή, το μοντέλο και τις συνθηκεσ, για 20-100χλμ. Μετά παίζεις στα «κανονικά» νούμερα του θερμικού κινητήρα.Όχι.
Στα νούμερα του θερμικού δεν παίζεις ποτέ, ούτε καν σε ταξίδι γιατί προφανώς για εκεί αναφέρεσαι.
Και αυτό συμβαίνει γιατί ακόμη και στο ταξίδι, όταν η μπαταρία ξεφορτίσει, ξανά φορτίζει με ανάκτηση ενέργειας και χρησιμοποιείται όταν είναι εφικτό. Λειτουργεί δηλαδή ως HEV.Δες κατανάλωση από το 3008 για όλο το 2023.
Ο Αύγουστος είναι με ταξίδια διακοπών φορτωμένο πλήρως και χωρίς δυνατότητα επαναφόρτισης κατά τη διάρκεια των διακοπών.
Οι μήνες που είναι κενοί, δηλαδή μηδενικοί, είναι γιατί δεν βγήκα από Αθήνα οπότε ο θερμικός δεν πήρε ποτέ μπροστά ή πήρε πολύ ελάχιστα. -
@katafractos17 said in MG ZS:
Όχι.
Στα νούμερα του θερμικού δεν παίζεις ποτέ, ούτε καν σε ταξίδι γιατί προφανώς για εκεί αναφέρεσαι.
Και αυτό συμβαίνει γιατί ακόμη και στο ταξίδι, όταν η μπαταρία ξεφορτίσει, ξανά φορτίζει με ανάκτηση ενέργειας και χρησιμοποιείται όταν είναι εφικτό. Λειτουργεί δηλαδή ως HEV.Δες κατανάλωση από το 3008 για όλο το 2023.
Ο Αύγουστος είναι με ταξίδια διακοπών φορτωμένο πλήρως και χωρίς δυνατότητα επαναφόρτισης κατά τη διάρκεια των διακοπών.πολυ ωραιος! Ειχα την εντυπωση οτι η αυξημενη καταναλωση λογω αυξημενου βαρους συνολου (λογω ηλεκτροκινητηρα και μπαταριας), αντισταθμιζει τα οφελη απο την υβριδικη λειτουργια και οτι τελικα κατεληγες σε νουμερα θερμικου. Δεν συμβαινει αυτο και ειναι ευχαριστο.
θα υποθεσω οτι εκτος του αυγουστου, οι διαδρομες σου ειναι παντα κοντινες, γινονται με πληρως φορτισμενη μπαταρια και ετσι ο θερμικος παιρνεις μπρος ελαχιστες φορες. Το λεω επειδη βλεπω καταναλωσεις ΠΟΛΥ κατω απο το 2.4l/100km του μεσου ορου σου.
-
θα υποθεσω οτι εκτος του αυγουστου, οι διαδρομες σου ειναι παντα κοντινες, γινονται με πληρως φορτισμενη μπαταρια και ετσι ο θερμικος παιρνεις μπρος ελαχιστες φορες. Το λεω επειδη βλεπω καταναλωσεις ΠΟΛΥ κατω απο το 2.4l/100km του μεσου ορου σου.
Ναι για φέτος έτυχε έτσι που πέραν του Αυγούστου δε βγήκα πολύ μακριά.
Κάποιες κοντινές εκδρομές μόνο εντός Στερεάς, όπου αν θυμάμαι καλά σε δύο από αυτές βρήκα και ξανά φόρτισα. -
εχει να κανει με την χρηση αν καθημερινα κανεις κοντινα χλμ χωρις να ανεβαζεις ταχυτητες και μπορεις να το φορτιζεις ειναι φυσικα εφικτα αυτα τα 2.5λτ.
Αν κανεις εθνικη ομως μετα τα πρωτα χλμ και εφοσον η ανακτηση ενεργειας θα ειναι χαμηλη απλα κουβαλας 200-300 εξτρα κιλα που εκει που θα ειχες καταναλωσει με το αντιστοιχο μονο βενζινης 6.5-7λτ θα εισαι στα 9 , καλα δεν λεμε για ντιζελ γιατι θα εισαι ακομα πιο κατω...
Τωρα αν αυτα τα χλμ τα κάνεις μονο για μια βδομαδα τον αυγουστο ολα καλα εχεις κερδος. Αν κανεις ομως και πασχα και χριστουγεννα και 2-3 ακομα εκδρομες/ταξιδια τον χρονο μαζευονται τα χλμ χανεται το κερδος .
Και παντα μιλάμε για το κοστος κτησης που ειναι ως και 40% πάνω από το απλο θερμικό.Δλδ το plug in ξεκαθαρα δεν το παιρνεις για να μην καις. Δεν θα κανεις αποσβεση ποτε!
Το παιρνεις ως γκατζετ των λιγων που εχεις από 200+ αλογα σε σχεση με τα 120-130-150 των θερμικών...
-
Αν κανεις ομως και πασχα και χριστουγεννα και 2-3 ακομα εκδρομες/ταξιδια τον χρονο μαζευονται τα χλμ χανεται το κερδος
Όχι και παλι θέλει πάρα πολλά ταξίδια για να χάσεις το κέρδος. Μη ξεχνάς ότι ένα diesel μέσα στην πόλη καίει από 6-7 λίτρα. Αυτό θα κάνει από 0 έως 2,5 για 250-300 χλμ.
Τεράστια διαφορά.Πρέπει να κάνεις κάθε μέρα πάνω από 250- 300 χλμ για να χάσει το κέρδος του και να πες ότι κουβαλάς έξτρα 300 κιλά...
Πολύ σπάνιο.
Για να καταλάβεις το e hev με τα 270-280 άλογα θέλει 8 ευρώ/100μχλμ με γεμάτες μπαταρίες (4 η βενζίνη + 4 το ρεύμα) και το diesel με 130 άλογα από 10-12€/100χλμ
Δηλαδή εάν δεν κάνεις ταξίδι πάνω από 300 χλμ θα έχεις όφελος €800/έτος συγκριτικα με το diesel.
Εάν κανείς αρκετά τότε θα πέφτει η διαφορά και ίσως ισοφαρίσει το diesel αλλά με 130 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο. Δηλαδή άλλο αυτοκίνητο
Άντε ψήσουΥ.γ Σκέψου επίσης την καταπόνηση του θερμικού κίνητρα. Θα έχεις κάνει 300.000 χλμ και θα ναι σαν αν έχει κάνει 80.000 χλμ αφού θα λειτουργει ελάχιστα και συνήθως στο αποδοτικό του φάσμα. Από την άλλη μια μπαταριουλα των 16kwh θα την χρειαστείς τότε.
Σε τιμές εργοστασίου οι 16kwh κοστιζουν σήμερα για την κατασκευή τους 1600-2000 ευρώ. Σε τιμές αντιπροσωπείας δεν έχω ιδέα.
-
αυτο οτι τα πριζατα καινε ως 2.5 λτ για 250-300 χλμ το ξέρουμε σιγουρα ή ετσι μας βολευει?
με ποιες προυποθεσεις βλεπεις για τοσο πολλα χλμ αυτη την καταναλωση? -
εχει να κανει με την χρηση αν καθημερινα κανεις κοντινα χλμ χωρις να ανεβαζεις ταχυτητες και μπορεις να το φορτιζεις ειναι φυσικα εφικτα αυτα τα 2.5λτ.
Αν κανεις εθνικη ομως μετα τα πρωτα χλμ και εφοσον η ανακτηση ενεργειας θα ειναι χαμηλη απλα κουβαλας 200-300 εξτρα κιλα που εκει που θα ειχες καταναλωσει με το αντιστοιχο μονο βενζινης 6.5-7λτ θα εισαι στα 9 , καλα δεν λεμε για ντιζελ γιατι θα εισαι ακομα πιο κατω...
Τωρα αν αυτα τα χλμ τα κάνεις μονο για μια βδομαδα τον αυγουστο ολα καλα εχεις κερδος. Αν κανεις ομως και πασχα και χριστουγεννα και 2-3 ακομα εκδρομες/ταξιδια τον χρονο μαζευονται τα χλμ χανεται το κερδος .
Και παντα μιλάμε για το κοστος κτησης που ειναι ως και 40% πάνω από το απλο θερμικό.Δλδ το plug in ξεκαθαρα δεν το παιρνεις για να μην καις. Δεν θα κανεις αποσβεση ποτε!
Το παιρνεις ως γκατζετ των λιγων που εχεις από 200+ αλογα σε σχεση με τα 120-130-150 των θερμικών...
6.5 καις με μιγμα χιλιομετρικα 1 προς 5 πολη - ταξιδι
και σπασμενο
οχι ρε συ, δεν ειναι σαν το αντιστοιχο θερμικο, ειναι πολυ πιο οικονομικο. και φυσικα πολυ γρηγοροτερο
MG ZS