-
Έστω ότι είσαι στην αναζήτηση Suv , και έχεις τα 40+ που απαιτούνται για το Hs phev . Αν δεν το πας με leasing έτσι ώστε να έχεις τα φορολογικά οφέλη και ταυτόχρονα δεν έχεις οικιακή μπρίζα για καθημερινές φορτίσεις για να επωφεληθείς της μεγάλης μπαταρίας, γιατί να μην κοιτάξεις το tuscon που ως full hybrid έχει τετρακίνηση , αυτόματο και 230 άλογα ,σε παρόμοια τιμή ; Νομίζω 43.000 τιμή καταλόγου.
Φαντάζομαι τουλάχιστον σε θέμα μεταπώλησης δε θα υπάρχει καμία επαφή ανάμεσα στις δύο μάρκες , όπως και σε θέμα δικτύου. Για αξιοπιστία μόνο προβλέψεις μπορείς να κάνεις , αλλά μία σιγουριά η κορεάτικη μάρκα , όσο και να πείς στη βγάζει.
Έχει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό το mg για να ξεχωρίσει; Ειλικρινής απορία καθώς δεν έχω διαβάσει ούτε παρακολουθήσει το μοντέλο , αλλά π.χ. είναι καλύτερο στο δρόμο από τον κορεάτη; Είναι ποιοτικότερο; Ξεχωρίζει κάπου ;
αν δεν εχεις πριζα σπιτι ή στην δουλεια τσαμπα δεν παιρνεις phev
ο λογος που ειναι καλύτερο ειναι οτι περιπου 60χλμ την μερα κάνει μονο με ρευμα χωρις να χρησιμοποιησει καθολου καυσιμο. Ποσοι κάνουν παραπάνω καθημερινα
τα full hybrid θα κάψουν και βενζινη δεν έχουν τόσο μεγαλες μπαταρίες. μικρη καταναλωση αλλά θα κάψουν κάτι
το ξεχωριστό είναι ότι είναι πολύ φτηνο για PHEV οχι κάτι αλλο. Θες αρκετα περισσότερα χρηματα στην κατηγορία για phev
-
ο λογος που ειναι καλύτερο ειναι οτι περιπου 60χλμ την μερα κάνει μονο με ρευμα χωρις να χρησιμοποιησει καθολου καυσιμο. Ποσοι κάνουν παραπάνω καθημερινα
Αυτό μια από τις επιλογες. Μπορείς να το χρησιμοποιεις και ως full hybrid με 200-300, ίσως και 400 χλμ χρήσης με καταναλώσεις περί των 2λ/100χλμ και 16-17kwh
Για αυτό σου λέω. Θα έχεις αυτοκίνητο με 6 κιλα/ιππο και τζάμπα φόρτιση από τα φωτοβολταϊκά.
Δώσε το puma όσο περνάει η μπογιά του. -
ο λογος που ειναι καλύτερο ειναι οτι περιπου 60χλμ την μερα κάνει μονο με ρευμα χωρις να χρησιμοποιησει καθολου καυσιμο. Ποσοι κάνουν παραπάνω καθημερινα
Αυτό μια από τις επιλογες. Μπορείς να το χρησιμοποιεις και ως full hybrid με 200-300, ίσως και 400 χλμ χρήσης με καταναλώσεις περί των 2λ/100χλμ και 16-17kwh
νταξει λέω αυτη που τα χρησιμοποιει το 90% αυτων που τα παίρνουν. και που θα το χρησιμοποιουσα και γω. οχι οτι εχεις αδικο.
εισαι τρελος που θα δώσω το puma. Αν το ειχες οδηγησει θα καταλάβαινες. ρωτα τον Δημητρη που το εχει οδηγησει αν και είναι ηλεκτροκεφαλος. ειναι joy machine. Ηλεκτρικο μεγαλο θα πάρω μολις πατησω τα 50 και θελω υσηχία, να μη χτυπάνε οι αναρτησεις την μέση και τετοια παπουδιστικα. Πλησιαζω αλλά όχι ακόμα. Ας χασω χρηματα στα @@ μου. θα πάρω ηλεκτρικο για το 80% των διαδρομών μου σπιτι δουλεια. Τα υπόλοιπα θα τα καιω βεζίνη και θα γουσταρω. ας χασει την αξία του, και τι έγινε
-
Έστω ότι είσαι στην αναζήτηση Suv , και έχεις τα 40+ που απαιτούνται για το Hs phev . Αν δεν το πας με leasing έτσι ώστε να έχεις τα φορολογικά οφέλη και ταυτόχρονα δεν έχεις οικιακή μπρίζα για καθημερινές φορτίσεις για να επωφεληθείς της μεγάλης μπαταρίας, γιατί να μην κοιτάξεις το tuscon που ως full hybrid έχει τετρακίνηση , αυτόματο και 230 άλογα ,σε παρόμοια τιμή ; Νομίζω 43.000 τιμή καταλόγου.
Φαντάζομαι τουλάχιστον σε θέμα μεταπώλησης δε θα υπάρχει καμία επαφή ανάμεσα στις δύο μάρκες , όπως και σε θέμα δικτύου. Για αξιοπιστία μόνο προβλέψεις μπορείς να κάνεις , αλλά μία σιγουριά η κορεάτικη μάρκα , όσο και να πείς στη βγάζει.
Έχει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό το mg για να ξεχωρίσει; Ειλικρινής απορία καθώς δεν έχω διαβάσει ούτε παρακολουθήσει το μοντέλο , αλλά π.χ. είναι καλύτερο στο δρόμο από τον κορεάτη; Είναι ποιοτικότερο; Ξεχωρίζει κάπου ;
αν δεν εχεις πριζα σπιτι ή στην δουλεια τσαμπα δεν παιρνεις phev
ο λογος που ειναι καλύτερο ειναι οτι περιπου 60χλμ την μερα κάνει μονο με ρευμα χωρις να χρησιμοποιησει καθολου καυσιμο. Ποσοι κάνουν παραπάνω καθημερινα
τα full hybrid θα κάψουν και βενζινη δεν έχουν τόσο μεγαλες μπαταρίες. μικρη καταναλωση αλλά θα κάψουν κάτι
το ξεχωριστό είναι ότι είναι πολύ φτηνο για PHEV οχι κάτι αλλο. Θες αρκετα περισσότερα χρηματα στην κατηγορία για phev
Τα γνωρίζω όλα αυτά καθώς στο πλαίσιο leasing ενδιαφέρομαι και οδήγησα (3008 και compass), για αυτό και έγραψα συγκεκριμένες προϋποθέσεις για την αγορά. Συμφωνούμε.
Άσχετο δε μπορώ να θυμηθώ σε ποιο τεστ εξωτερικού στο οποίο για το μόνο διαθέσιμο μοντέλο με σχετικά κοντινές αποδόσεις ανάμεσα σε full hybrid και phev της αγοράς , το τουσόν , έγραφε με άδεια μπαταρία , καλύτερες καταναλώσεις το υβριδικό, έστω και σχετικά μικρές σε διαφορά.
Αυτό που προσωπικά διέκρινα ως μεγάλο πλεονέκτημα το οποίο δεν αναφέρεται συχνά δεν είναι τόσο η κατανάλωση , ούτε η δύναμη ( προφανώς και είναι αλλά λέμε....) όσο η εμπειρία χρήσης στο ev mode. όσο κρατά αυτή η χαρά...
-
το ka είναι να αλλάξω και θελω ενα πολύ μικρο. και μαλλον αποφάσισα και ποιο.
για πες!
οταν ερθει η ωρα οχι τώρα χαχαχαχαχαα
πάντως καμια σχεση με αμαξαρες ηλεκτρικα που έχετε εσεις. κουβαδάκι πολης
Γιατί βρε; Έχει λίγα κομμάτια και θα στο «κλέψουμε» ;
Ο λόγος που ρωτάω είναι δεν έχω υπόψιν μου πολλά μικρά ηλεκτρικά που να κυκλοφορούν στη χώρα μας, όποτε είμαι περίεργος δε τι έχεις «λοκαρει»
γιαυτο δεν λέω να σε ιντριγκάρω
αχαχαχαχαχα... στοχος επιτευχθει!
-
Έστω ότι είσαι στην αναζήτηση Suv , και έχεις τα 40+ που απαιτούνται για το Hs phev . Αν δεν το πας με leasing έτσι ώστε να έχεις τα φορολογικά οφέλη και ταυτόχρονα δεν έχεις οικιακή μπρίζα για καθημερινές φορτίσεις για να επωφεληθείς της μεγάλης μπαταρίας, γιατί να μην κοιτάξεις το tuscon που ως full hybrid έχει τετρακίνηση , αυτόματο και 230 άλογα ,σε παρόμοια τιμή ; Νομίζω 43.000 τιμή καταλόγου.
Φαντάζομαι τουλάχιστον σε θέμα μεταπώλησης δε θα υπάρχει καμία επαφή ανάμεσα στις δύο μάρκες , όπως και σε θέμα δικτύου. Για αξιοπιστία μόνο προβλέψεις μπορείς να κάνεις , αλλά μία σιγουριά η κορεάτικη μάρκα , όσο και να πείς στη βγάζει.
Έχει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό το mg για να ξεχωρίσει; Ειλικρινής απορία καθώς δεν έχω διαβάσει ούτε παρακολουθήσει το μοντέλο , αλλά π.χ. είναι καλύτερο στο δρόμο από τον κορεάτη; Είναι ποιοτικότερο; Ξεχωρίζει κάπου ;
αν δεν εχεις πριζα σπιτι ή στην δουλεια τσαμπα δεν παιρνεις phev
ο λογος που ειναι καλύτερο ειναι οτι περιπου 60χλμ την μερα κάνει μονο με ρευμα χωρις να χρησιμοποιησει καθολου καυσιμο. Ποσοι κάνουν παραπάνω καθημερινα
τα full hybrid θα κάψουν και βενζινη δεν έχουν τόσο μεγαλες μπαταρίες. μικρη καταναλωση αλλά θα κάψουν κάτι
το ξεχωριστό είναι ότι είναι πολύ φτηνο για PHEV οχι κάτι αλλο. Θες αρκετα περισσότερα χρηματα στην κατηγορία για phev
στο σπιτι εχω πυλωτη αλλα δεν θελω να βαλω πριζα γιατί φοβάμαι τις δολιοφθορες δεν είναι κλειστο. Στην δουλειά μπορω να το φορτίσω ριχνοντας μπαλαντεζα...στην θεσσαλονικη όπως εχει γινει η κινηση με το flyover πραγματικα κανω το σταυρο μου που εχω εταιρικο και δεν διαλυω το δικο μου σε συμπλέκτες και μπουκωμα λογω του μποτιλιαρισματος χλμ καθε μερα...ενα phev φορτισμενο σε πηγαίνει και σε φερνει τζαμπα αρκει βεβαια το αυτοματο του να μην ειναι για τα πανυγήρια ανεβαζει θερμοκρασίες κλπ απο το μποτιλιαρισμα... Και φυσικα εχεις το καλο γκαζι σου για τις αποδρασεις....
στην δοκιμη που εβαλε ο lap πιο πριν λεει οτι το phev rav4 και με αδεια μπαταρια παίρνεις ολη την ισχυ που απαντα ουσιαστικά στο ερώτημα μου.
Αυτο ισχύει για όλα τα Phev ή μονο για την τογιοτα που κανει τα μαγικα της?και το ενδιαφερον στο Mg εστιαζεται στο οτι κοστίζει -10Κ από τα υπόλοιπα phev , εχοντας μάλιστα πολυτελες εσωτερικο θεωρητικα , πανοραμικη και τα παντα όλα απο εξοπλισμό. Τωρα βεβαια τι δεσιματα εχει το αμαξι για να κρατησει τους 2 τονους βαρος στις στροφες δεν το ξερω...
-
Έστω ότι είσαι στην αναζήτηση Suv , και έχεις τα 40+ που απαιτούνται για το Hs phev . Αν δεν το πας με leasing έτσι ώστε να έχεις τα φορολογικά οφέλη και ταυτόχρονα δεν έχεις οικιακή μπρίζα για καθημερινές φορτίσεις για να επωφεληθείς της μεγάλης μπαταρίας, γιατί να μην κοιτάξεις το tuscon που ως full hybrid έχει τετρακίνηση , αυτόματο και 230 άλογα ,σε παρόμοια τιμή ; Νομίζω 43.000 τιμή καταλόγου.
Φαντάζομαι τουλάχιστον σε θέμα μεταπώλησης δε θα υπάρχει καμία επαφή ανάμεσα στις δύο μάρκες , όπως και σε θέμα δικτύου. Για αξιοπιστία μόνο προβλέψεις μπορείς να κάνεις , αλλά μία σιγουριά η κορεάτικη μάρκα , όσο και να πείς στη βγάζει.
Έχει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό το mg για να ξεχωρίσει; Ειλικρινής απορία καθώς δεν έχω διαβάσει ούτε παρακολουθήσει το μοντέλο , αλλά π.χ. είναι καλύτερο στο δρόμο από τον κορεάτη; Είναι ποιοτικότερο; Ξεχωρίζει κάπου ;
αν δεν εχεις πριζα σπιτι ή στην δουλεια τσαμπα δεν παιρνεις phev
ο λογος που ειναι καλύτερο ειναι οτι περιπου 60χλμ την μερα κάνει μονο με ρευμα χωρις να χρησιμοποιησει καθολου καυσιμο. Ποσοι κάνουν παραπάνω καθημερινα
τα full hybrid θα κάψουν και βενζινη δεν έχουν τόσο μεγαλες μπαταρίες. μικρη καταναλωση αλλά θα κάψουν κάτι
το ξεχωριστό είναι ότι είναι πολύ φτηνο για PHEV οχι κάτι αλλο. Θες αρκετα περισσότερα χρηματα στην κατηγορία για phev
στο σπιτι εχω πυλωτη αλλα δεν θελω να βαλω πριζα γιατί φοβάμαι τις δολιοφθορες δεν είναι κλειστο. Στην δουλειά μπορω να το φορτίσω ριχνοντας μπαλαντεζα...στην θεσσαλονικη όπως εχει γινει η κινηση με το flyover πραγματικα κανω το σταυρο μου που εχω εταιρικο και δεν διαλυω το δικο μου σε συμπλέκτες και μπουκωμα λογω του μποτιλιαρισματος χλμ καθε μερα...ενα phev φορτισμενο σε πηγαίνει και σε φερνει τζαμπα αρκει βεβαια το αυτοματο του να μην ειναι για τα πανυγήρια ανεβαζει θερμοκρασίες κλπ απο το μποτιλιαρισμα... Και φυσικα εχεις το καλο γκαζι σου για τις αποδρασεις....
στην δοκιμη που εβαλε ο lap πιο πριν λεει οτι το phev rav4 και με αδεια μπαταρια παίρνεις ολη την ισχυ που απαντα ουσιαστικά στο ερώτημα μου.
Αυτο ισχύει για όλα τα Phev ή μονο για την τογιοτα που κανει τα μαγικα της?και το ενδιαφερον στο Mg εστιαζεται στο οτι κοστίζει -10Κ από τα υπόλοιπα phev , εχοντας μάλιστα πολυτελες εσωτερικο θεωρητικα , πανοραμικη και τα παντα όλα απο εξοπλισμό. Τωρα βεβαια τι δεσιματα εχει το αμαξι για να κρατησει τους 2 τονους βαρος στις στροφες δεν το ξερω...
γενικα παιρνεις τα παντα ολα σε τραβηγματα, παντα πρακτικα - δες την απαντηση στον απολυμαντικο ποτε δεν
ας πουμε η τελικη του τριοοχτω στα 240 ειναι παντα εκει και χωρις ρευμα, υποθετω ενα τμημα της ενεργειας του θερμικου παει στις μπαταριες παντα
το ραβ ειναι ντιπ γτπκ και χειροτερο εκτος ακομη και απο το 3008!!!
εχω φορτιστες στα παρκιν της εταιρειας εντελως εκτεθειμενους στον οποιονδηποτε. κανενα θεμα δεν ειχα 4 χρονια τωρα, ειναι βεβαια μεσα σε αντιβανδαλιστικη βαση, καπου 300 ευρωπουλα κανει, σιγα το κοστος.το εμ τζι ειναι φθηνο. αυτο. εαν ηταν τερακινητο θα ηταν μια χαρα. τωρα χμμμμ
καταναλωση γατου ειναι στα 6.4 με μεση ταχυτητα στα 39. τα τελευταια 9999km
μεσα στη πολη προφανως μηδεν και εκτος στα 9 αλλα με ταχυτητες επιτοπιας αφαιρεσης αδειας. ας πουμε οτι απο τα 9999 πρεπει να ειναι καπου τα 1000 μεσα στη πολη, μπορει να λεω και πολλα μια και η αποσταση γραφειο-σπιτι ειναι μολις 5.5km - το αμαξι εχει νομιζω 40k
βασικα εαν δεν χαλαγε συχνα, το 3008 θα ηταν ακομη και σημερα το καλυτερο φεβ στη κατηγορια του. το χειροτερο το ραβ, το ειχα παραγγειλει αντι του 3008 και οταν το οδηγησα το ακυρωσα και πηρα το γκέικο. δεν νομιζω οι κινεζαι να εχουν φτιαξει κατι χειροτερο.
σημαντικο στη βελτιωση οδικα των φεβ ειναι τα ελαστικα, ερχονται με μετρια γενικα αλλα εαν βαλεις κατι για αυξημενο βαρος και σκληροτερα πλαινα τα λες μεχρι και στριφτερα,. -
Χωρίς φόρτιση είσαι σαν κλασσικό υβριδικό π.χ. Toyota.
Περίπου, γιατί λειτουργούν με τελείως διαφορετικό τρόπο. Σε ένα τογιότα έχεις πάντα την μέγιστη ισχύ που ανακοινώνεται, σε ένα phev οχι.
νομιζω οτι θυμαμαι τον γατο να αναφερει για το 3008 του να λεει οτι δεν αδειαζει ποτε. Αν θυμαμαι καλα ειχα την ιδια απορια και τον ειχα ρωτησει τοτε που γινοταν κουβεντα και το ειχε πρωτοπαρει. Λαθος τα θυμαμαι;
γινεται να το ξελιγωσεις, δηλαδη να μηδενισεις τη μπαταρια - να πας χωρις αυριο κανενα 100αρι χιλιομετρα με τελικες. στο παραμικρο κοψιμο, ξαναγεμιζει. ας πουμε σε ενα χανια προς πηλιο, γεμιζει τερμα.
-
@tkin73 Για το συγκεκριμένο, θα ψάξω κάποια στιγμή να το δούμε.
Αλλά για την τεχνολογία των phev δες εδώ
"Να σημειώσουμε επίσης ότι ακόμα και στην υβριδική λειτουργία, με την μπαταρία άδεια, όταν πατάς τέρμα το γκάζι στο πόδι σου φτάνει η μέγιστη ισχύς του συστήματος"
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-toyota-rav4-plug-hybrid
Πέρα από τα απίστευτα νούμερα κατανάλωσης και ιπποδύναμης
Ένα θα γράψω...
Ρεπριζ 80-110 σε 2,7"
Πω πω πω!!!
Γενικά, τα phev είναι το τελευταίο σκαλοπάτι πριν την ηλεκτροκίνηση.
στα 80-120 4.2 το ραβ και 3.6 το τριοοχτω
και εχουν και καπου 45 χιλιομετρα διαφορα σε τελικη.... 45.και ρε συ σιβιλ, θα επαιρνες τετοια μπουρουχα? το κινεζικο εστω και δικουνα καλυτερα θα τα πηγαινε....
Youtube Video -
Έστω ότι είσαι στην αναζήτηση Suv , και έχεις τα 40+ που απαιτούνται για το Hs phev . Αν δεν το πας με leasing έτσι ώστε να έχεις τα φορολογικά οφέλη και ταυτόχρονα δεν έχεις οικιακή μπρίζα για καθημερινές φορτίσεις για να επωφεληθείς της μεγάλης μπαταρίας, γιατί να μην κοιτάξεις το tuscon που ως full hybrid έχει τετρακίνηση , αυτόματο και 230 άλογα ,σε παρόμοια τιμή ; Νομίζω 43.000 τιμή καταλόγου.
Φαντάζομαι τουλάχιστον σε θέμα μεταπώλησης δε θα υπάρχει καμία επαφή ανάμεσα στις δύο μάρκες , όπως και σε θέμα δικτύου. Για αξιοπιστία μόνο προβλέψεις μπορείς να κάνεις , αλλά μία σιγουριά η κορεάτικη μάρκα , όσο και να πείς στη βγάζει.
Έχει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό το mg για να ξεχωρίσει; Ειλικρινής απορία καθώς δεν έχω διαβάσει ούτε παρακολουθήσει το μοντέλο , αλλά π.χ. είναι καλύτερο στο δρόμο από τον κορεάτη; Είναι ποιοτικότερο; Ξεχωρίζει κάπου ;
αν δεν εχεις πριζα σπιτι ή στην δουλεια τσαμπα δεν παιρνεις phev
ο λογος που ειναι καλύτερο ειναι οτι περιπου 60χλμ την μερα κάνει μονο με ρευμα χωρις να χρησιμοποιησει καθολου καυσιμο. Ποσοι κάνουν παραπάνω καθημερινα
τα full hybrid θα κάψουν και βενζινη δεν έχουν τόσο μεγαλες μπαταρίες. μικρη καταναλωση αλλά θα κάψουν κάτι
το ξεχωριστό είναι ότι είναι πολύ φτηνο για PHEV οχι κάτι αλλο. Θες αρκετα περισσότερα χρηματα στην κατηγορία για phev
στο σπιτι εχω πυλωτη αλλα δεν θελω να βαλω πριζα γιατί φοβάμαι τις δολιοφθορες δεν είναι κλειστο. Στην δουλειά μπορω να το φορτίσω ριχνοντας μπαλαντεζα...στην θεσσαλονικη όπως εχει γινει η κινηση με το flyover πραγματικα κανω το σταυρο μου που εχω εταιρικο και δεν διαλυω το δικο μου σε συμπλέκτες και μπουκωμα λογω του μποτιλιαρισματος χλμ καθε μερα...ενα phev φορτισμενο σε πηγαίνει και σε φερνει τζαμπα αρκει βεβαια το αυτοματο του να μην ειναι για τα πανυγήρια ανεβαζει θερμοκρασίες κλπ απο το μποτιλιαρισμα... Και φυσικα εχεις το καλο γκαζι σου για τις αποδρασεις....
στην δοκιμη που εβαλε ο lap πιο πριν λεει οτι το phev rav4 και με αδεια μπαταρια παίρνεις ολη την ισχυ που απαντα ουσιαστικά στο ερώτημα μου.
Αυτο ισχύει για όλα τα Phev ή μονο για την τογιοτα που κανει τα μαγικα της?και το ενδιαφερον στο Mg εστιαζεται στο οτι κοστίζει -10Κ από τα υπόλοιπα phev , εχοντας μάλιστα πολυτελες εσωτερικο θεωρητικα , πανοραμικη και τα παντα όλα απο εξοπλισμό. Τωρα βεβαια τι δεσιματα εχει το αμαξι για να κρατησει τους 2 τονους βαρος στις στροφες δεν το ξερω...
Εννοειται οτι αν δεν ήταν τοσο φτηνο από τα υπόλοιπα phev με πολυτελες εσωτερικο (καλύτερο και από πολλά που εχουν 10Κ παραπάνω) και full extra ουτε που θα το κοίταζε κάποιος. Αλλα με αυτη την τιμή ειναι εξαιρετικό ομολογουμένος. το έχω πει πολλές φορες ολα κρινονται για το τι προσφέρουν για την τιμή τους. Σιγα που θα έλεγα καλά λόγια για δαυτο αν είχε την ιδια τιμη με τα ανταγωνιστικά του
-
Εννοείται όλα κρίνονται στο ταμείο. Απλά επειδή τέτοιες επιλογές (phev) είναι λίγο πολύπλοκες και κανείς δεν ξέρει πραγματικά σε βάθος χρόνου πως συμπεριφερεται ειδικά όταν μιλάμε για μια άγνωστη κινεζική μάρκα, μην καταλήξεις στο τέλος με ένα 2+ τόνους να κουβαλάς άχρηστες ή σαπιες μπαταρίες χωρίς λόγο...
-
@gatoz , μετά το πολύ μέτριο compass , η αλφα όσο και να την αγαπάω , πρέπει να έχει κάνει μαγικά για να με πείσει στην τοναλε ( μπορεί και να τα έκανε , δεν ξέρω), όσο και να με "τραβάει" η μάρκα και κυρίως όσο και να τη βλέπω ως γιατρικό για να ξεπεράσω την οδηγική κατάθλιψη που μου έχει προκαλέσει το q3.
Επιβεβαιώνω με προφανώς μικρότερο δείγμα , ότι το 3008 εξακολουθεί ακόμα και στα "τελευταία¨του να είναι η κορυφή στα phev ( δε γνωρίζω τι κάνει η bmw ).
Δικίνητο mg στα 40 , προσωπικά δε θα αγόραζα, τα vag π.χ. με τον phev έχουν θέμα με την ελκτική τους συμπεριφορά . Η Κορέα μου φαντάζει πιο δελεαστική ακόμα και χωρίς "μπρίζα" και με λιγότερο εξοπλισμό. -
Εννοείται όλα κρίνονται στο ταμείο. Απλά επειδή τέτοιες επιλογές (phev) είναι λίγο πολύπλοκες και κανείς δεν ξέρει πραγματικά σε βάθος χρόνου πως συμπεριφερεται ειδικά όταν μιλάμε για μια άγνωστη κινεζική μάρκα, μην καταλήξεις στο τέλος με ένα 2+ τόνους να κουβαλάς άχρηστες ή σαπιες μπαταρίες χωρίς λόγο...
μπορει...
αλλα οπως ειναι σημερα η αγορα, το ρισκο να παρεις κατι με θερμικο, εστω και φουλ χάιμπριντ, ειναι τεραστιο καθως πιθανοτατα θα ειναι για πεταμα λιαν συντομως απο οικονομικης αποψης σαν πεθαμενη τεχνολογια. απορω οι τουοταιοι συνταξιουχοι πως δεν βλεπουν με τις μετριοτατες κατασκευες κορολογιαρι οτι παιρνουν χρεπια με ημερομηνια ληξης σαν γιαουρτια ακριβως γιατι και οι συγκεκριμενοι σχιστοματηδες ξερουν πως πρεπει να πανε ηλεκτρικα πολυ συντομα, θυματα θα σταματησουν να βρισκονται με οραματα απο χάιλουξ και σταρλετ.
αντιστοιχα ηλεκτρικο περα απο καθε τι αλλο, σημερα σε αποκλειει απο μια καποια ενεργητικη ζωη καθως οι υποδομες φτωχες, να πας οπου και οποτε γουσταρεις.
αρα και με το οποιο ρισκο, για τωρα, η καλυτερη αγορα ειναι φεβ ή επιμονη στον υπαρχοντα μαντρακα μεχρι να πεσει ο καπνος. -
Εννοείται όλα κρίνονται στο ταμείο. Απλά επειδή τέτοιες επιλογές (phev) είναι λίγο πολύπλοκες και κανείς δεν ξέρει πραγματικά σε βάθος χρόνου πως συμπεριφερεται ειδικά όταν μιλάμε για μια άγνωστη κινεζική μάρκα, μην καταλήξεις στο τέλος με ένα 2+ τόνους να κουβαλάς άχρηστες ή σαπιες μπαταρίες χωρίς λόγο...
η απάντηση ερχεται ευκολα. 7 χρονια εγγυηση
αν δεις μεσα σε αυτα οτι δεν..... το πουλάς (σιγουρα χάνεις λιγο) και παίρνεις αλλο
η SAIC παντως δεν είναι μικρη και αγνωστη κινεζικη μάρκα, είναι από τις μεγαλες κινεζικες όχι από τις μικρες για να τα λέμε όλα
-
Εννοείται όλα κρίνονται στο ταμείο. Απλά επειδή τέτοιες επιλογές (phev) είναι λίγο πολύπλοκες και κανείς δεν ξέρει πραγματικά σε βάθος χρόνου πως συμπεριφερεται ειδικά όταν μιλάμε για μια άγνωστη κινεζική μάρκα, μην καταλήξεις στο τέλος με ένα 2+ τόνους να κουβαλάς άχρηστες ή σαπιες μπαταρίες χωρίς λόγο...
η απάντηση ερχεται ευκολα. 7 χρονια εγγυηση
αν δεις μεσα σε αυτα οτι δεν..... το πουλάς (σιγουρα χάνεις λιγο) και παίρνεις αλλο
η SAIC παντως δεν είναι μικρη και αγνωστη κινεζικη μάρκα, είναι από τις μεγαλες κινεζικες όχι από τις μικρες για να τα λέμε όλα
και να σου πω ο 1.5αρης ο κινητηρας ειναι καλος?
-
Εννοείται όλα κρίνονται στο ταμείο. Απλά επειδή τέτοιες επιλογές (phev) είναι λίγο πολύπλοκες και κανείς δεν ξέρει πραγματικά σε βάθος χρόνου πως συμπεριφερεται ειδικά όταν μιλάμε για μια άγνωστη κινεζική μάρκα, μην καταλήξεις στο τέλος με ένα 2+ τόνους να κουβαλάς άχρηστες ή σαπιες μπαταρίες χωρίς λόγο...
η απάντηση ερχεται ευκολα. 7 χρονια εγγυηση
αν δεις μεσα σε αυτα οτι δεν..... το πουλάς (σιγουρα χάνεις λιγο) και παίρνεις αλλο
η SAIC παντως δεν είναι μικρη και αγνωστη κινεζικη μάρκα, είναι από τις μεγαλες κινεζικες όχι από τις μικρες για να τα λέμε όλα
και να σου πω ο 1.5αρης ο κινητηρας ειναι καλος?
δεν εχω ιδεα. για τα ηλεκτρικα της την ξερω την μάρκα όχι για τα θερμικά της, φανταζομαι δεν θα είναι καν δικός της αλλά από αλλο κατασκευαστη
-
Για την ιστορία...
MG ZS 1.5 manual luxury
Συγγελιδιστάν - Μητσοτακιστάν : 20.550€
Ιταλία: 19.340€ (Με κάτι... Vantaggio MG και Premio permuta που δεν ξέρω τι έιναι πάει στα 17.840€)MG ZS 1.0Τ manual luxury
Συγγελιδιστάν - Μητσοτακιστάν : 23.950€ (εδώ έχουν εφεύρει το ...luxury pack για να πουν πως εχει ηλιοροφή)
Ιταλία: 21.340€ με πανοραμική οροφή (Με κάτι... Vantaggio MG και Premio permuta που δεν ξέρω τι έιναι πάει στα 20.140€)MG ZS 1.0Τ αυτόματο luxury
Συγγελιδιστάν - Μητσοτακιστάν : 25.150€ (εδώ το λένε ...luxury plus δεν μπορώ να καταλάβω αν εχει ηλιοροφή)
Ιταλία: 22.340€ με πανοραμική οροφή (Με κάτι... Vantaggio MG και Premio permuta που δεν ξέρω τι έιναι πάει στα 21.140€)Είναι προφανές πως εδώ τα έχουν μαγειρέψει έτσι ώστε να μην είναι συμφέρουσα αγορά το αμαξακί αυτό εκτός απο το ατμοσφαιρικό 1.5 με το σκεπτικό που αναφέρατε στα προηγούμενα ποστ και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.
Φανταστείτε τι ζημιά θα έκανε εδώ το αμαξάκι αυτό σε luxury 1.0T manual (χωρίς πανοραμική που το δίνουν στην Ιταλία και πολλά λέω παρακάτω ως τιμές αλλά ας βγάλει και κάτι παραπάνω ο εισαγωγέας δεν πειράζει) στα 21 χιλιάρικα και αυτόματο στα 22.500 έστω.
Λογικά είμαστε πιο upmarket αγορα απο τους Ιταλούς , δεν αγοράζουμε τέτοιους φτηνούς κουβάδες, είμαστε κοντά στους πλούσιους Γερμανούς αν και εκεί είναι πιο φτηνό το HS σε σχέση με εμάς.
-
Από ΦΠΑ και ΤΤ πως είναι οι Ιταλοί? Μήπως φταίει και αυτό?
Το mg hs phev, τι τιμή το έχουν εκεί;
-
Σε σχέση με πράγματα που ειπώθηκαν σε κάτι δημοσιεύσεις πιο πριν. Πιστεύω ότι είναι δελεαστικό πακέτο, για τον αγοραστή που ζητά κάτι πιο παραδοσιακό/παλιομοδίτικο, που δεν θέλει πολλά φαντεζι πράγματα, που απεχθάνεται κατά μία έννοια τους νεωτερισμούς συνεπώς, μπορεί να παραπέμπει σε κατασκευή παλαιότερων ετών σε ότι έχει να κάνει με την τεχνολογία, απευθύνεται όμως σε αγοραστές παλιάς κοπής που θέλουν ένα καλοφτιαγμένο αμάξι για να κάνουν τη δουλειά τους και εκεί, πιστεύω ότι πετυχαίνει. Επίσης, αν ισχύει όντως αυτό με την 7ετη εγγύηση, πιστεύω δεν χρειάζονται πολλά ακόμα για να πειστεί κάποιος....
-
Σε σχέση με πράγματα που ειπώθηκαν σε κάτι δημοσιεύσεις πιο πριν. Πιστεύω ότι είναι δελεαστικό πακέτο, για τον αγοραστή που ζητά κάτι πιο παραδοσιακό/παλιομοδίτικο, που δεν θέλει πολλά φαντεζι πράγματα, που απεχθάνεται κατά μία έννοια τους νεωτερισμούς συνεπώς, μπορεί να παραπέμπει σε κατασκευή παλαιότερων ετών σε ότι έχει να κάνει με την τεχνολογία, απευθύνεται όμως σε αγοραστές παλιάς κοπής που θέλουν ένα καλοφτιαγμένο αμάξι για να κάνουν τη δουλειά τους και εκεί, πιστεύω ότι πετυχαίνει. Επίσης, αν ισχύει όντως αυτό με την 7ετη εγγύηση, πιστεύω δεν χρειάζονται πολλά ακόμα για να πειστεί κάποιος....
+1
MG ZS