-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα βγάζει μια μπαταρία? το κόστος ασφάλισης των ηλεκτρικών παίρνει την ανιούσα και πολλές εταιρίας πχ στην Γερμανία/Αγγλία κάνουν δεύτερες σκέψεις για τις τιμές ή θα καλύπτουν τα συγκεκριμένα οχήματα...σε ένα Tesla Y, Που η μπαταρία είναι ουσιαστικά ένα με το αμάξωμα, σε ένα τρακάρισμα, σου λένε αντικατάσταση όλης της μπαταρίας... υπάρχουν πολλές ευπάθιες στα ηλεκτρικά, οσο και να τα υποστηρίζω περισσότερο λόγω φιλοσοφίας θα έλεγα, είναι να μην σου τύχει η στραβή και μέ ένα χτύπημα στο πλάι πας για ολική αντικατάσταση..η βελτίωση της τεχνολογίας πως βοήθησε να λυθούν τέτοιου τύπου προβλήματα? ή η εταιρίες πλέον λόγω των απωλειών των service χτυπάνε οπου μπορούν να επιβειώσουν?
Πλέον οι lfp της tesla κρατούν σε ένα αποδεκτό επίπεδο την απόδοση τους μέχρι τα 480.000 χλμ.
Δες εδώ αυτονομία με 120 χλμ/ώρα ταξίδι. 760 πραγματικά χιλιόμετρα
1000 + σε μεικτές συνθήκες.
-
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα βγάζει μια μπαταρία? το κόστος ασφάλισης των ηλεκτρικών παίρνει την ανιούσα και πολλές εταιρίας πχ στην Γερμανία/Αγγλία κάνουν δεύτερες σκέψεις για τις τιμές ή θα καλύπτουν τα συγκεκριμένα οχήματα...σε ένα Tesla Y, Που η μπαταρία είναι ουσιαστικά ένα με το αμάξωμα, σε ένα τρακάρισμα, σου λένε αντικατάσταση όλης της μπαταρίας... υπάρχουν πολλές ευπάθιες στα ηλεκτρικά, οσο και να τα υποστηρίζω περισσότερο λόγω φιλοσοφίας θα έλεγα, είναι να μην σου τύχει η στραβή και μέ ένα χτύπημα στο πλάι πας για ολική αντικατάσταση..η βελτίωση της τεχνολογίας πως βοήθησε να λυθούν τέτοιου τύπου προβλήματα? ή η εταιρίες πλέον λόγω των απωλειών των service χτυπάνε οπου μπορούν να επιβειώσουν?
Πλέον οι lfp της tesla κρατούν σε ένα αποδεκτό επίπεδο την απόδοση τους μέχρι τα 480.000 χλμ.
Δες εδώ αυτονομία με 120 χλμ/ώρα ταξίδι. 760 πραγματικά χιλιόμετρα
1000 + σε μεικτές συνθήκες.
Πρόκειται για αυτοκινητο 5 μετρων και 2.5 σχεδόν τόνων! Οπότε τι το εντυπωσιακό βρισκεις; Προφανώς είναι τίγκα στις συστοιχίες!
-
Προφανώς είναι τίγκα διότι έχει νέα αρχιτεκτονική και κατασκευή των κελιών όπου στον ίδιο χώρο χωράει περισσότερα. Είναι μια σημαντική ανάπτυξη στον κλάδο.
Οι 2,5 τόνοι είναι μεγάλο νούμερο αλλά είναι σε υπερβολικά χαμηλό κέντρο βάρους. Δεν έχει σχέση με ότι ξέραμε ως σήμερα. Δηλαδή όσο πιο χαμηλά βρίσκεται το κέντρο βάρους τόσο λιγότερο αυτό μετατοπίζεται κατά τις αλλαγές κατεύθυνσης.
-
@red_monster περιμένουμε εκτενή αναφορά για το νέο σου απόκτημα και δη με συγκρίσεις με ότι έχεις οδηγήσει
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φυσικά και η 330e είναι ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο. Δεν αντιλέγω αλλά θα ήθελα να δω σύγκριση μεταξύ των δύο.Καμία σύγκριση. Με αντίστοιχες επιδόσεις, το μικρό 3άρι κοστίζει 35 χιλιάρικα (ή 43 χωρίς επιδότηση), η 330e ξεπερνά τα 60 χωρίς να το ισοφαρίσει σε εξοπλισμό. Οδηγικά σε στροφές δεν έχω εικόνα από τη BMW. Το Tesla είναι εξαιρετικό. Εικάζω ότι η Γερμανίδα θα είναι τουλάχιστον αντίστοιχη.
Με το πόδι στο πάτωμα, όλα τα PHEV έχουν τραγική υστέρηση, ενώ τα ηλεκτρικά είναι ακαριαία. Προφανώς έχει να κάνει με τα προφίλ χρήσης, πέρα από το πόσο καλά είναι τα δύο μοντέλα.
-
Ok εγώ υπολογίζω μονάχα το long range.
Κατά τα άλλα ....άντε δημοσίευσε τη δοκιμή..... Τι περιμένεις;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα όλα λάθος ρε λαπ!? Ενδεικτικά:
0,60 ευρώ/ kWh η μέση χρέωση στους ταχυφορτιστές για αρχή - διπλάσιο από εκείνο που υπολογίζεις.
2πλάσια ετήσια κόστη αντικατάστασης ελαστικών σε σχέση με τα θερμικά λόγω διαστάσεων/βάρους/ρυθμού φθοράς - για ποιά μηδενική συντήρηση μιλάς? Συνυπολόγισε τα άθλια επίπεδα αξιοπιστίας και το ότι μέρος των αβαριών, όπως συμβαίνει και στα θερμικά, προφανώς θα θεωρείται φθορά χρήσης που θα πληρώνεις από την τσέπη σου.
25% μεγαλύτερα κόστη επισκευής και 15% μεγαλύτεροι χρόνοι επισκευής σε περίπτωση ατυχήματος, με πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να βγεί ολική το αμάξι σε περίπτωση σύγκρουσης - στο σοβαρό UK αυτά φαντάσου στην Ελλάδα (ενδεικτικά https://www.fleetnews.co.uk/news/latest-fleet-news/electric-fleet-news/2023/07/05/electric-vehicle-repair-costs-revealed-versus-ice-equivalent )
κτλ κτλ κτλ
Τόσο λαρτζ είσαι ρε λαπ που παραβλέπεις ένα ατελείωτο κατάλογο μειονεκτημάτων ή απλώς επιχειρηματολογείς ρισκάροντας λεφτά άλλων?
Να βάλουμε σε μια τάξη τα επιχειρήματα μας.
1ον. Όπως έχουμε πει πολλές φορές και είναι μια λελογισμένη απόφαση, σήμερα αγοράζει κάποιος ένα ev εφόσον διαθέτει ιδιωτικό χώρο στάθμευσης όπου μπορεί να φορτίζει όποτε θέλει.
Αυτη η υπόθεση είναι, μέχρι την ανάπτυξη της τεχνολογίας, η βάση και κοινός παρονομαστής κάθε σύγκρισης. Οπότε, το να υπολογίζεις το κόστος της kwh σε εξωτερικά σημεία φόρτισης είναι άτοπο διότι ο χρόνος που απαιτείται για αυτό εκ των πραγμάτων δεν εξυπηρετεί τον ιδιοκτήτη σε καθημερινή βάση. Απλώς είναι μια βοήθεια σε περίπτωση ταξιδιού. Είναι δηλαδή ένα έξτρα έξοδο, επικουρικό και όχι πάγιο.2ον. Για να ισοσκελίσεις μέρος της μεγάλης διαφοράς του κόστους χρήσης υπέρ του ev συγκριτικά με το hev, επικαλείσαι ως επιχείρημα διάφορα υποθετικά συμβάντα βάζοντας παράγοντες και γεγονότα πέρα από τα βασικά για μια σύγκριση οχημάτων, όπως ατυχήματα, αλλαγές ελαστικών (που σε ένα μικρότερο ev δεν υπάρχει τέτοιο θέμα μιας και τα βάρη τους είναι σαν τα θερμικά c segment), μη γνώση των μηχανικών κάποια εταιρίας για επισκευή των οχημάτων σε περίπτωση αβαριας κτλ θέτοντας ως δεδομένο ότι σε ένα hev δεν μπορεί να συμβεί το ίδιο!!!!
3ον. Ο βαθμός αξιοπιστίας τι περιγράφει; Θέματα λογισμικού, θέματα ασφάλειας του οχήματος; Ποια αυτοκίνητα καταγράφει;;; τα πρώτα ev που πλέον περνούν κάποια χιλιόμετρα ή τα νεότερα ή αυτά που θα έρθουν;
Στο ίδιο επιχείρημα υπάρχουν μοντέλα της ίδιας εταιρίας με διαφορετικο δείκτη αξιοπιστίας. Μπορεί να εξαχθεί ενα συμπέρασμα γενίκευσης στη βάση αυτού του επιχειρήματος για όλα τα ev;Κουράζεις ρε λαπ με τις εμμονές σου αλλά θα σου απαντήσω γιατί κατά βάθος είσαι καλό παιδί (μάλλον).
-
Άρα συμφωνούμε ότι τα ηλεκτρικά ήταν και είναι εργαλεία ειδικού σκοπού - με τεράστιο εύρος καταλληλότητας (ή μη) ανάλογα με το προφίλ χρήσης τους - και πάντως ανίκανα να καλύψουν επαρκώς, χωρίς παραχωρήσεις, το σύνολο των οικογενειακών αναγκών του μέσου έλληνα. Άλλωστε όπως ειπώθηκε η ηλεκτροκίνηση είναι κουλτούρα - ακριβώς όπως και ο μπάφος δηλαδή.
-
Ονομάζεται TCO - γκούκλαρε το και κάνε κόπυ πάστε εδώ, ξέρεις εσύ.
-
Περιγράφει ότι ακριβώς περιγράφει και στα θερμικά - στην λίστα αξιοπιστίας του TUV που πόσταρα (ψάξε τη) το Tesla Model 3 ισοψηφεί με το Dacia Logan στις τελευταίες θέσεις - μιλάμε για αμάξι που έξι ολόκληρα χρόνια μετά την παρουσίαση του ΑΚΟΜΑ ΠΑΤΩΝΕΙ στα στατιστικά αξιοπιστίας.
Τέλος επανέρχομαι στο θέμα των ελαστικών διότι ΔΕΝ το γνωρίζει πολύς κόσμος: Τα ελαστικά των ηλεκτρικών φθείρονται κατά περίπου 20-30% ταχύτερα/περισσότερο από ότι των ομολόγων τους θερμικών (δεν μιλάω για καφριλίκια και καψίματα αλλά για νορμάλ χρήση). Αυτό σε συνδυασμό με το ότι ΗΔΗ τα λάστιχα τους είναι ακριβότερα λόγω διαστάσεων και λοιπών χαρακτηριστικών κάνει τα κόστη αντικατάστασης ελαστικών περίπου 2πλάσια των αντίστοιχης κατηγορίας μεγέθους θερμικών (γεγονός απροσδιόριστης σημαντικότητας αφού εξαρτάται από τα διανυόμενα κατά έτος χιλιόμετρα).
-
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ok εγώ υπολογίζω μονάχα το long range.
Κατά τα άλλα ....άντε δημοσίευσε τη δοκιμή..... Τι περιμένεις;
Περιμένει να το ανεβάσει Κυριακή πρωί, ξέρει τι κάνει
-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα όλα λάθος ρε λαπ!? Ενδεικτικά:
0,60 ευρώ/ kWh η μέση χρέωση στους ταχυφορτιστές για αρχή - διπλάσιο από εκείνο που υπολογίζεις.
2πλάσια ετήσια κόστη αντικατάστασης ελαστικών σε σχέση με τα θερμικά λόγω διαστάσεων/βάρους/ρυθμού φθοράς - για ποιά μηδενική συντήρηση μιλάς? Συνυπολόγισε τα άθλια επίπεδα αξιοπιστίας και το ότι μέρος των αβαριών, όπως συμβαίνει και στα θερμικά, προφανώς θα θεωρείται φθορά χρήσης που θα πληρώνεις από την τσέπη σου.
25% μεγαλύτερα κόστη επισκευής και 15% μεγαλύτεροι χρόνοι επισκευής σε περίπτωση ατυχήματος, με πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να βγεί ολική το αμάξι σε περίπτωση σύγκρουσης - στο σοβαρό UK αυτά φαντάσου στην Ελλάδα (ενδεικτικά https://www.fleetnews.co.uk/news/latest-fleet-news/electric-fleet-news/2023/07/05/electric-vehicle-repair-costs-revealed-versus-ice-equivalent )
κτλ κτλ κτλ
Τόσο λαρτζ είσαι ρε λαπ που παραβλέπεις ένα ατελείωτο κατάλογο μειονεκτημάτων ή απλώς επιχειρηματολογείς ρισκάροντας λεφτά άλλων?
Να βάλουμε σε μια τάξη τα επιχειρήματα μας.
1ον. Όπως έχουμε πει πολλές φορές και είναι μια λελογισμένη απόφαση, σήμερα αγοράζει κάποιος ένα ev εφόσον διαθέτει ιδιωτικό χώρο στάθμευσης όπου μπορεί να φορτίζει όποτε θέλει.
Αυτη η υπόθεση είναι, μέχρι την ανάπτυξη της τεχνολογίας, η βάση και κοινός παρονομαστής κάθε σύγκρισης. Οπότε, το να υπολογίζεις το κόστος της kwh σε εξωτερικά σημεία φόρτισης είναι άτοπο διότι ο χρόνος που απαιτείται για αυτό εκ των πραγμάτων δεν εξυπηρετεί τον ιδιοκτήτη σε καθημερινή βάση. Απλώς είναι μια βοήθεια σε περίπτωση ταξιδιού. Είναι δηλαδή ένα έξτρα έξοδο, επικουρικό και όχι πάγιο.2ον. Για να ισοσκελίσεις μέρος της μεγάλης διαφοράς του κόστους χρήσης υπέρ του ev συγκριτικά με το hev, επικαλείσαι ως επιχείρημα διάφορα υποθετικά συμβάντα βάζοντας παράγοντες και γεγονότα πέρα από τα βασικά για μια σύγκριση οχημάτων, όπως ατυχήματα, αλλαγές ελαστικών (που σε ένα μικρότερο ev δεν υπάρχει τέτοιο θέμα μιας και τα βάρη τους είναι σαν τα θερμικά c segment), μη γνώση των μηχανικών κάποια εταιρίας για επισκευή των οχημάτων σε περίπτωση αβαριας κτλ θέτοντας ως δεδομένο ότι σε ένα hev δεν μπορεί να συμβεί το ίδιο!!!!
3ον. Ο βαθμός αξιοπιστίας τι περιγράφει; Θέματα λογισμικού, θέματα ασφάλειας του οχήματος; Ποια αυτοκίνητα καταγράφει;;; τα πρώτα ev που πλέον περνούν κάποια χιλιόμετρα ή τα νεότερα ή αυτά που θα έρθουν;
Στο ίδιο επιχείρημα υπάρχουν μοντέλα της ίδιας εταιρίας με διαφορετικο δείκτη αξιοπιστίας. Μπορεί να εξαχθεί ενα συμπέρασμα γενίκευσης στη βάση αυτού του επιχειρήματος για όλα τα ev;Κουράζεις ρε λαπ με τις εμμονές σου αλλά θα σου απαντήσω γιατί κατά βάθος είσαι καλό παιδί (μάλλον).
Έτσι λένε.
- Άρα συμφωνούμε ότι τα ηλεκτρικά ήταν και είναι εργαλεία ειδικού σκοπού - με τεράστιο εύρος καταλληλότητας (ή μη) ανάλογα με το προφίλ χρήσης τους - και πάντως ανίκανα να καλύψουν επαρκώς, χωρίς παραχωρήσεις, το σύνολο των οικογενειακών αναγκών του μέσου έλληνα. Άλλωστε όπως ειπώθηκε η ηλεκτροκίνηση είναι κουλτούρα - ακριβώς όπως και ο μπάφος δηλαδή.
Αυτήν την στιγμή βρισκόμαστε στην ανάπτυξη της τεχνολογίας αυτής. Στα θερμικά αυτοκίνητα για να εξυπηρετούν τον μέσο Έλληνα χρειάστηκε να γίνουν παγκόσμιοι και πολλοί περιφερειακοί πόλεμοι, να αναπτυχθεί η τεχνολογία των εξορύξεων να επενδυθούν τρισεκατομμύρια σε όλον τον πλανήτη σε εφοδιαστική αλυσίδα, σημεία ανεφοδιασμού και να περάσει σχεδόν 1 αιώνας.
Στα ηλεκτρικά λόγω της ικανότητας να φορτίζουν από την πρίζα αλλα σε κάποιες ώρες απευθύνονται σε όσους έχουν χώρο στάθμευσης. Για το μέλλον θα δούμε.
Είχαμε συζητήσει πως και οι κυψέλες υδρογόνου με την χρήση υλικών και υγρών ως μέσο μεταφοράς του υδρογόνο ίσως αποτελέσουν μια μελλοντική λύση.
Ή ακόμα και νέες μπαταρίες με διαφορετική τεχνολογία η καθεμία από αυτές.
Όλα είναι δυναμικά στον κλάδο αυτόν. Αυτό που φαίνεται σίγουρο είναι πως οι ηλεκτροκινητήρες ήρθαν για να μείνουν. Ο ανεφοδιασμός και ο τρόπος αυτών ακόμα εξελίσεται.
- Ονομάζεται TCO - γκούκλαρε το και κάνε κόπυ πάστε εδώ, ξέρεις εσύ.
Άσε τις ειρωνίες γνωρίζω τι είναι. Ξαναδιάβασε όμως το τι γράφω ιδιαίτερα στο τέλος της παραγράφου.
Έχεις λάθος σχηματισμό επιχειρήματος χρησιμοποιώντας μέρος του TCO, διότι θέτεις υποθέσεις αυθαίρετα ως δεδομένα μονάχα για το ένα μέρος της σύγκρισης
- Περιγράφει ότι ακριβώς περιγράφει και στα θερμικά - στην λίστα αξιοπιστίας του TUV που πόσταρα (ψάξε τη) το Tesla Model 3 ισοψηφεί με το Dacia Logan στις τελευταίες θέσεις - μιλάμε για αμάξι που έξι ολόκληρα χρόνια μετά την παρουσίαση του ΑΚΟΜΑ ΠΑΤΩΝΕΙ στα στατιστικά αξιοπιστίας.
Πατώνει διότι έχει θέμα με τις εγκαταστάσεις συνεργείων και το πλήθος τους. Όχι ότι δεν παρουσιάζουν προβλήματα όπως τόσα άλλα, αλλά κυρίως λόγω του ότι ο δείκτης της tuv εξετάζει και το ζήτημα αυτό.
Δεν σημαίνει ότι το dacia και το tesla έχουν την ίδια θέση για τους ίδιους λόγους.Τέλος επανέρχομαι στο θέμα των ελαστικών διότι ΔΕΝ το γνωρίζει πολύς κόσμος: Τα ελαστικά των ηλεκτρικών φθείρονται κατά περίπου 20-30% ταχύτερα/περισσότερο από ότι των ομολόγων τους θερμικών (δεν μιλάω για καφριλίκια και καψίματα αλλά για νορμάλ χρήση). Αυτό σε συνδυασμό με το ότι ΗΔΗ τα λάστιχα τους είναι ακριβότερα λόγω διαστάσεων και λοιπόν χαρακτηριστικών κάνει τα κόστη αντικατάστασης ελαστικών περίπου 2πλάσια των αντίστοιχης κατηγορίας μεγέθους θερμικών (γεγονός απροσδιόριστης σημαντικότητας αφού εξαρτάται από τα διανυόμενα κατά έτος χιλιόμετρα).
https://insideevs.com/features/623285/ev-tires-explained/
Υ.γ Εμένα με στεναχωρεί που έπεσε η dacia. Ήταν σχετικά υψηλά στην αξιοπιστία
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ok εγώ υπολογίζω μονάχα το long range.
Κατά τα άλλα ....άντε δημοσίευσε τη δοκιμή..... Τι περιμένεις;
Να τη γράψω.
-
-
-
Το διάγραμμα δείχνει ότι γενικά νεότερο αυτοκίνητο έχει και καλύτερη ποιότητα μπαταρίας.
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ναι και όταν το πουλήσεις θα πληρώσεις ΦΠΑ και υπεραξία.
θα το πουλησω σε καποιο συγγενικο ή φιλικο προσωπο για τιμη της πλακας και μετα θα το αγορασω απο αυτον.
Ελα πες, τι αλλο θες να απαντησω. Τωρα που γυριζει ....
Το να κανεις ψευτοκομπινες ή να εχεις εταιρεια και να τα χρεωνεις ολα εκει δεν ειναι επιχειρηματα για τον μεσο αγοραστη που ουτε εταιρειες εχει ουτε τιποτα. Επισης αυτη η ασυλια και η στρεβλωση που υπαρχει στην αγορα υπερ των ηλεκτρικων δε θα διατηρηθει για παντα.
Εν ολιγοις "μαγκια" σου που παιρνεις το τεσλα με 28 χιλιαρικα ή οτιδηποτε αλλο παραθυρακι εχεις και γλιτωνεις λεφτα με τις πλατες του κρατους που τα παιρνει απο ανθρωπους που εχουν 1400αρια 20ετιας για να τα δινει σε εχοντες, γιαπηδες κλπ (αλλωστε καπιταλισμο εχουμε, τη χαρα των αεριτζηδων και των ανισοτητων και δεν αναφερομαι σ'εσενα) αλλα εδω μιλαμε για εναν μεσο αγοραστη, χωρις ολα αυτα τα παραθυρακια, που εχει 35-40 χιλιαρικα και θελει να παρει ενα αυτοκινητο για να μπορει να κανει οσα θα επρεπε με ενα αυτοκινητο των χρηματων αυτων.
Και τελικα κατανταει να πηγαινει με 90 στην εθνικη και κατα τ'αλλα χαιρεται που εχει 500 αλογα, 3,5 δλ επιταχυνση κλπ.
Σαν να χαιρεται καποιος που εχει γκομενα πχ την Ρια Αντωνιου ενω ουτε καν να του καθεται ή αντε του καθεται για κανα λεπτο αναλογικα.Είναι πασιφανές ότι δεν έχεις καμία επαφή ούτε με βασικά οικονομικά γυμνασίου. Όταν λέμε ότι του στοίχισε εννοούμε ότι θα πληρώσω λιγότερο φόρο, (λόγω απόσβεσης παγίου) αντί να τα δώσει στο κράτος 100 χιλιάρικα απο τον ιδρώτα και την εργασία μου θα του δώσει 85 χιλιάρικα. Η διαφθορά αυτή προκύπτει ως «μου στοιχίζει 15 χιλιάρικα λιγότερα».
Ενας μισθωτος των 800 ευρω δεν εχει αυτη τη δυνατοτητα ομως σε σχεση με εναν ε.ε. των 3.000 πχ το μηνα, οποτε εγω μια χαρα ξερω τι λεω, εσυ πουλας τρελα και οσοι με τοσα παραθυρακια που τους δινει το κρατος γλιτωνουν χρηματα απο παντου.
Ασε τωρα αυτη τη συζητηση. -
Γιατί ρε φίλε @driver-m ένας μισθωτός είχε την ικανότητα να αγοράσει bmw 320 diesel???
Λογικά ούτε εσυ είσαι μισθωτός. Ποτέ δεν μπορούσε ένας μισθωτός στην Ελλάδα να έχει δύο αυτοκίνητα και το ένα μάλιστα άνω των 40Κ σε τιμές του 2000. δηλαδή σημερινά χρήματα άνω των 50Κ!!!
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
γιατι αν παει με 130 κι αυτος θα φορτιζει για κανα διωρο στο ενδιαμεσο
Δεν ισχύει. Με ένα Τέσλα θες 30-40 λεπτά φόρτιση σε ταχυφορτιστη της εταιρίας για να πάει από το 20-80% της μπαταρίας.
Πρωτον δεν εχει σε ολο το οδικο δικτυο τετοιους ταχυφορτιστες.
Δευτερον, αν δεν εχεις τεσλα αλλα αλλο ηλεκτρικο θα πληρωσεις ενα καρο λεφτα για τους φορτιστες αυτους (αν επιτρεπεται να φορτισεις κιολας, δεν το γνωριζω να ειμαι ειλικρινης) και θα φορτιζουν και πιο αργα.
Ακομα κι ετσι, με αυτα και μ'εκεινα καμια ωρα παραπανω για Θεσσαλονικη θα την φας. Δηλαδη 20% περισσοτερο χρονο. -
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φυσικά και η 330e είναι ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο. Δεν αντιλέγω αλλά θα ήθελα να δω σύγκριση μεταξύ των δύο.Καμία σύγκριση. Με αντίστοιχες επιδόσεις, το μικρό 3άρι κοστίζει 35 χιλιάρικα (ή 43 χωρίς επιδότηση), η 330e ξεπερνά τα 60 χωρίς να το ισοφαρίσει σε εξοπλισμό. Οδηγικά σε στροφές δεν έχω εικόνα από τη BMW. Το Tesla είναι εξαιρετικό. Εικάζω ότι η Γερμανίδα θα είναι τουλάχιστον αντίστοιχη.
Με το πόδι στο πάτωμα, όλα τα PHEV έχουν τραγική υστέρηση, ενώ τα ηλεκτρικά είναι ακαριαία. Προφανώς έχει να κάνει με τα προφίλ χρήσης, πέρα από το πόσο καλά είναι τα δύο μοντέλα.
53.100 εχει η 330 e με τιμες autotriti. Προφανως δεν ειναι πιο γρηγορη απ'το τεσλα 3 αλλα και παλι ειναι πολυ γρηγορη (290 αλογα) με τιμονι bmw και ποιοτητα bmw, οχι πλαστικα του κιλου και μια οθονη για σαλονι. Και φυσικα πραγματικη αυτονομια.
Τα 10κ διαφορα που εχουν προσωπικα τα θεωρω πολυ λιγα για το ποσο καλυτερη ειναι η bmw, ιδιως για οποιον θελει ενα μεσαιο sedan για τον βασικο του σκοπο, να ταξιδευει. -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί ρε φίλε @driver-m ένας μισθωτός είχε την ικανότητα να αγοράσει bmw 320 diesel???
Λογικά ούτε εσυ είσαι μισθωτός. Ποτέ δεν μπορούσε ένας μισθωτός στην Ελλάδα να έχει δύο αυτοκίνητα και το ένα μάλιστα άνω των 40Κ σε τιμές του 2000. δηλαδή σημερινά χρήματα άνω των 50Κ!!!
Ο,τι και να'μαι εγω, παντως το κρατος δε μου χαρισε ουτε ευρω. Ουτε επιδοτηση πηρα ουτε τα κολπα με το φπα που κανει κι ο τελευταιος ε.ε. .
Εγω δινω στο κρατος 690 το χρονο, το χρηματοδοτω δηλαδη με μηδενικο ανταλλαγμα και χωρις κανενα λογο. Χωρια τα 80% φορους στη βενζινη που πληρωνεις κι εσυ και ποσοι ακομα. Καποιοι λοιπον πληρωνουμε το κρατος χρυσαφι για να παιρνουν οι αλλοι αυτοκινητα των 50 χιλιαδων με 28 (βλεπε επιδοτησεις, απομειωσεις φπα κλπ) και να πουλανε τρελα και για ιδρωτες κλπ λες και μονο αυτοι δουλευουν.
Αυτα κι ασε τις προσωπικες αναφορες επιτελους. Εγω δεν σ'εχω ρωτησει καν τι οδηγας. Τα οσα αναφερω δε ειναι γενικα, οχι για τους παραπανω με τα τεσλα. Απλα μην προκαλουμε κιολας. -
This post is deleted!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης