-
*1.
Αθήνα, 24 Νοεμβρίου 2023Αριθμ. πρωτ.:101243
ΘΕΜΑ: Δ΄ Κατανομή ποσού 42.000.000,00€ από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους έτους 2023, σε όλους τους Δήμους της Χώρας, για την κάλυψη λειτουργικών δαπανών των σχολείων τους.
Αθήνα, 30 Νοεμβρίου 2023
Αρ. Πρωτ.: 103393ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Επιχορηγούμε από το πρόγραμμα «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ» όλους τους Δήμους της Χώρας, για δαπάνες σήμανσης και στείρωσης αδέσποτων σκύλων και γατών, στο πλαίσιο του αναπτυξιακού άξονα προτεραιότητας «Κοινωνικές και πολιτιστικές υποδομές και δραστηριότητες των δήμων» του προγράμματος «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ».
Το συνολικό ποσό της επιχορήγησης ανέρχεται σε 15.000.000,00 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και κατανέμεται στους δικαιούχους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4, της παρούσας*Όσο και να συμπαθεί κάποιος τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς , τα ποσά που ξοδεύονται με προβληματίζουν.
42 ΕΚ για όλες τις ανάγκες όλων των σχολείων της χώρας και 15 για τη στείρωση και σήμανση ....
-
@civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Civil πάψε να μιλάς σαν λογιστής και μίλα σαν μηχανικός και σαν οδηγός.
Μου λες ότι τελείωσε η Εγνατία που ήταν πριν την κρίση και έκαναν 10 χρόνια οι άλλοι που ήταν ΜΕΣΑ στην κρίση, όταν ΔΕΝ υπήρχαν τράπεζες στην χώρα.
Μην τα βλέπεις πολιτικά τα πράγματα. Δες τα ουσιαστικά.
Εγώ σαν χρήστης είδα δρόμους που δεν περίμενα 25 χρόνια πριν. Ακριβώς γιατί σαν δημόσιο έργο δεν θα γίνονταν.Για τα άλλα, το ποιοί τα κάνουν και με τι κόστος και τις μίζες είναι γνωστά.
Το αποτέλεσμα όμως μετράει.
Τώρα για καμπύλες κλπ, κάνε μία βόλτα στον δρόμο από την Βερόνα προς το Μπρένερ και θα δεις.
Αλλά και μέσα στην Γερμανία που είναι κάμπος υπάρχουν τέτοιες ιστορίες με καμπές που βάζουν μάλιστα και χαμηλά όρια, 80-100, ποιοι οι Γερμανοί.
Επειδή απαντώ ως μηχανικός γράφω για καμπύλες και λοιπά , ο.κ δεν αναμένω να με πιστέψεις ότι είναι το ψωμί που ζω αυτό το αντικείμενο , οπότε το αντιπαρέρχομαι.
Επιμένεις , να αναφέρεις παραδείγματα τουλάχιστον "περίεργων¨ συμβάσεων παραχώρησης στις οποίες μέσα σε όλα τα άλλα καταχρηστικά, ο ανάδοχος άλλαζε το φυσικό αντικείμενο κατά πως τον βόλευε ( χάραξη , μήκος έργου κ.λπ.), απαντώντας με το επιχείρημα ότι τουλάχιστον το αποτέλεσμα είναι θεμιτό. Δεν έχω κάτι να προσθέσω , είναι όλες αυτές οι περιβόητες συμβάσεις σουφλιά, για κάποιο λόγο τελείωσαν όλες μαζί το 2017 ....
Έγραψα ότι ούτε το αποτέλεσμα είναι στα επίπεδα που θα έπρεπε για δρόμο του 2017 ! , έγραψα ότι η Εγνατία η οποία δεν αποτελεί παράδειγμα παραχώρησης είχε μικρότερους χρόνους παράδοσης και ήταν τεχνικά πιο δύσκολο έργο , τι άλλο να γράψω.....
Να το ξαναπώ δημόσιο έργο είναι όλοι οι αυτοκινητόδρομοι, ο τρόπος χρηματοδότησης αλλάζει και οι συμβάσεις παραχώρησης. Δεν πειράζει δε το δέχεστε. Ο κύριος του έργου ο ίδιος είναι το Δημόσιο , σε κάθε περίπτωση.
Δεν έχω τίποτα άλλο να προσθέσω ( χωρίς παρεξήγηση).
Δεν έχω σχέση με δημόσια έργα. Δεν το άσκησα ποτέ το άθλημα, παρ΄ ότι έβγαλα το εργοληπτικό πρώτης τάξης πριν 35+ χρόνια. Αρα δεν έχω ιδέα από τις συμβάσεις και δεν σε αμφισβητώ στα τεχνικά θέματα που αναφέρεις.
Ούτε διαφωνώ στό ότι οι εργολάβοι έκαναν τα δικά τους όπου μπορούσαν.
Επίσης δεν είπε κανείς ότι δεν είναι το δημόσιο ο κύριος του έργου.
Αυτό που σχολιάζουμε είναι πόσο χρόνο κάνουν να κατασκευαστούν τα δημόσια έργα μέσω του ΠΔΕ κλπ και πόσο χρόνο μέσω της παραχώρησης.
Και βέβαια δεν είναι επιχείρημα ότι η Εγνατία έφτιαξε γρήγορο έργο από το 2002 έως το 2007, τότε που είχαν όλοι λεφτά και οι τράπεζες δάνειζαν στους περαστικούς, σε σχέση με τις παραχωρήσεις που ξεκίνησαν το 2007, ένα χρόνο πριν την κρίση και μετά δεν υπήρχαν τράπεζες να δώσουν χρήμα.
Για την συντήρηση τα λένε οι άλλοι που κυκλοφορούν στην Εγνατία.
Η όλη συζήτηση όμως ξεκίνησε από την αριστερή ιδεολογική εμμονή περί ύπαρξης λεφτόδεντρων, που θα μας έφτιαχναν κάποιοι τους δρόμους και δεν θα είχαν διόδια, διότι θα πούλαγαν τους καρπούς από τα λεφτόδεντρα.
Και όπως είδαμε παντού υπάρχουν διόδια και η παραχώρηση είναι επίσης συνήθης πρακτική.
Ακόμα σχολίασα το γεγονός ότι φτιάξαμε Α/Δ σε μέρη που δεν υπάρχει κίνηση και έτσι χάθηκαν λεφτά για άλλες περιοχές.
Είναι η ίδια κριτική που κάνω και στον δήμαρχο της Πάτρας που θέλει μετρό σε μικρή πόλη, γιατί το τούνελ των 9 χλμ για το τρένο που ζητάει, είναι σαν μετρό και βέβαια στην ΕΕ γελάνε με τέτοιους γραφικούς τύπους.
-
This post is deleted! -
Ε ναι, και εγώ που τα αγαπώ, ως ψυχές, όχι ως μπιμπελό.... Μου φαίνονται πολλά τα λεφτά για τα αδέσποτα.
Φυσικά και αγαπώ τη δημόσια παιδεία και το κονδύλι είναι μικρό
Τα λένε οι μηχανικοί μεταξύ τους, κάποια αρκτικόλεξα δεν τα καταλαβαίνουμε και ακριβώς το τι σημαίνουν αλλά η ουσία είναι αλλού. Οι οικονομολόγοι προσπαθούν να αποσαφηνίσουν κάποια θέματα χρηματοδότησης των δημοσίων εργων
Λοιπόν, το θέμα των δημοσίων δρόμων ως αναπτυξιακό έργο προστιθεμνης αξίας είναι πολύπλοκο ζήτημα και δεν είναι μονοδιάστατο.
Σε θεωρητικό επίπεδο, ο δρόμος πρέπει να είναι δημόσιο αγαθό και ασφαλές. Τέλεια και παύλα.
Σε πρακτικό επίπεδο, υπάρχει το κόστος συντήρησης όλων αυτών των αυτοκινητοδρόμων λόγω φθοράς, το οποίο απαιτεί κονδύλια από τον κρατικό προϋπολογισμό της χώρας τα οποία πρέπει να επιφέρουν τουλάχιστον ισόποση αν όχι υψηλότερη απόδοση σε όλα τα κανάλια της οικονομίας τα οποία επιβαρύνονται με φόρους για τη συντήρηση τους.
Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα όλων των ανεπτυγμένων οικονομικά χώρων. Είναι πάρα πολλή δύσκολη η μαθηματική φόρμουλα που μπορεί να δώσει μια ξεκάθαρη απάντηση και πιθανόν με βάση τις πιθανότητες και τις μεταβλητές τους να μην μπορεί να βρεθεί παρά να πλησιάσει εγγύτερα στην αλήθεια.
Αυτό το ζήτημα όμως στην γενική του αποτύπωση είναι αληθές, όπως αναφέρουν μια σειρά από οικονομολόγους. Από το σημείο αυτό όμως μέχρι εκείνο της εκμετάλλευσης της παρατήρησης αυτής για λόγους αισχροκέρδειας, είναι πολύ σύντομος ο δρόμος.
-
@antoniokon said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Είναι η ίδια κριτική που κάνω και στον δήμαρχο της Πάτρας που θέλει μετρό σε μικρή πόλη, γιατί το τούνελ των 9 χλμ για το τρένο που ζητάει, είναι σαν μετρό και βέβαια στην ΕΕ γελάνε με τέτοιους γραφικούς τύπους.
57τακατό όμως ....στις επαναληπτικές εκλογές...
Λογικό. Δεν αρέσουν μόνο σε αυτόν τα λεφτόδεντρα.
-
Παιδιά αυτά τα λεφτά προς ΟΛΟΥΣ τους Δήμους της χώρας είναι ψίχουλα.
Τα 15εκατομύρια για τα αδέσποτα μπορεί να επαρκουν , αλλά τα 45 εκατομύρια για ΟΛΑ τα σχολεία της χώρας ως προς τις αρμοδιότητες των Δήμων σχετικά με αυτά είναι αστείο εντελώς ως ποσόν.
-
Προσπαθώ να μην επανέρχομαι όχι για κανένα άλλο λόγο γιατί και κουράζω τους συνομιλητές και φαντάζω υπερασπιστής εργολάβων.
Η σύμβαση που αναμένει κύρωση για την παραχώρηση της Εγνατίας προβλέπει αύξηση των διοδίων από 0,03€/χλμ σε 0,06€/χλμ. Διπλασιασμό! Σε δρόμο αποπερατωμένο, το κόστος των διοδίων θα ευθυγραμμιστεί με το μέσο κόστος των παραχωρήσεων που περιελάμβαναν και την κατασκευή άλλων οδών. Αναφορικά με συντήρηση , θα ήθελα να δω σε τι κατάσταση θα είναι ο Πατρών Κορίνθου μετά από 20 χρόνια λειτουργίας.
Πάμε πάλι και στον Πατρών Κορίνθου, έργο το οποίο από τη στιγμή που άλλαξε η χάραξη ( καταχρηστικά από τον ανάδοχο) , γλίτωσε κάποιο κόστος απαλλοτριώσεων, πάτησε σε θεμελίωση και υπόβαση υφιστάμενης οδού και ας μη μιλήσουμε καν για κόστος χωματουργικών και λοιπά. Σε λίγα χρόνια από τις πολλές τσιμεντενέσεις για ενίσχυση που κάνουν θα φτάσουν στον πυρήνα της γης. Γεωμετρικά χαρακτηριστικά της οδού και λοιπά τα έγραψα ήδη. Η οδός έχει πρόβλημα και με τα όμβρια, η σύγκριση με την παλιά δεν έχει κανένα νόημα, αυτονόητο αυτό. Ακούω τον αντίλογο του παραχωρησιούχου , αλλά και το ράβε ξήλωνε του σήμερα δεν αποτελεί πρότυπο ευρωπαϊκού σύγχρονου αυτοκινητόδρομου.
Στην πράξη η χάραξη κατήργησε και την υποχρέωση της διατήρησης εθνικού δικτύου χωρίς διόδια ( η "παλιά" είναι μέσω οικισμών). Δίοδος χωρίς διόδια για λογικούς χρήστες δεν υφίσταται ( υποχρέωση της σύμβασης). Αυτό έγινε και σε πολλές άλλες περιπτώσεις. Πως το λύσαμε νομικά ως κράτος ; Απλά δεν αποχαρακτηρίσαμε τον παλιό δρόμο , ως όφειλε το κράτος, οπότε τύποις όλα νομότυπα ( σου λέει έχω και εθνικό δίκτυο χωρίς διόδια, κόψτε το λαιμό σας.) !
Η Ιόνια η οποία παρόμοια άλλαξε χάραξη στο τμήμα Άρτα - Γιάννενα , έχει συνεχόμενες κλίσεις οριακές για το χαρακτήρα της οδού (πουθενά ζώνη ανάσχεσης, βέβαια...). Ο.κ. εφιάλτης για τα φορτηγά και για μπουκωμένα ψυγεία επιβατικών .
Για την Αττική οδό , το ΕΜΠ, προέβλεπε ότι η οδός θα χάσει το χαρακτήρα της και θα μποτιλιαριστεί πολύ σύντομα ( ιδίως μετά την ανάπτυξη του αεροδρομίου). Επέμενε στην ανάγκη και εξωτερικού δαχτυλίου της Παθε, αγνοήθηκε. Τώρα το βάζουν στην μακροπρόθεσμη στρατηγική έργων.
Αυτά τα παραδείγματα λοιπόν ( μέσα σε πάρα πολλά άλλα) , είναι το κράτος των περιβόητων "νταβατζήδων" που έλεγε και ο Κ.Κ. στα χρόνια του οποίου κυρώθηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης. Ε, δεν μπορώ να υποστηρίξω αυτές τις συμβάσεις, με τίποτα,...
Τέλος, έγραψα ότι συμφωνούμε, υπερδιαστασιολογήσαμε τμήμα των αυτοκινητοδρόμων μας, καλύτερο παράδειγμα από το Αμφιλοχία - Άκτιο δεν υπάρχει σε όλη τη χώρα. Δεν είμαι σίγουρος όμως ότι αυτό αποτελούσε αποτέλεσμα μικροπολιτικής , αλλά περισσότερο αποτελεί αποτέλεσμα ταΐσματος των κατασκευαστικών.
-
@civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Η Ιόνια η οποία παρόμοια άλλαξε χάραξη στο τμήμα Άρτα - Γιάννενα
Είχα ταξιδέψει εκεί.
Εννοείς τις ανηφόρες;
Πραγματικά θυμάμαι τα φορτηγά να πάνε με 50 χλμ/ώρα!
-
Βρε σιβιλ, δεν πας καλύτερα να κλαδέψεις κάνα λεφτόδεντρο, αντί να χάνεις το χρόνο σου που προσπαθείς να δώσεις λογική εξήγηση σε ανθρώπους με ιδεολογικές παρωπίδες, γυαλιά και ωτοασπίδες...
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Βρε σιβιλ, δεν πας καλύτερα να κλαδέψεις κάνα λεφτόδεντρο, αντί να χάνεις το χρόνο σου που προσπαθείς να δώσεις λογική εξήγηση σε ανθρώπους με ιδεολογικές παρωπίδες, γυαλιά και ωτοασπίδες...
Αυτοκριτική βλέπω, είσαι σε καλό δρόμο.
-
@kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Βρε σιβιλ, δεν πας καλύτερα να κλαδέψεις κάνα λεφτόδεντρο, αντί να χάνεις το χρόνο σου που προσπαθείς να δώσεις λογική εξήγηση σε ανθρώπους με ιδεολογικές παρωπίδες, γυαλιά και ωτοασπίδες...
Αυτοκριτική βλέπω, είσαι σε καλό δρόμο.
Σίγουρα.
Σε λίγο καιρό θα φωνάζω κι εγώ "ΚΑΙ Α, ΚΑΙ ΟΥ..." -
Μακάρι ο Θεός να μας κόβει μισθούς και να τους δίνει αυξήσεις. Να χαρούν και λίγο εδώ μέσα.
-
Αχαχαχαχα
-
Εγναντία Οδό πόσο είναι τα διόδια;
-
Χωριανοί! Χωριανοί! Βγείτε στα μπαλκόνια να πανηγυρίσετε!
Νέες επενδύσεις σχεδιάζει ο Βαγγέλης Μαρινάκης – Τα πλάνα για περισσότερα και μεγαλύτερα πλοία
-
@civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Αναφορικά με συντήρηση , θα ήθελα να δω σε τι κατάσταση θα είναι ο Πατρών Κορίνθου μετά από 20 χρόνια λειτουργίας.
Κι εγώ θα ήθελα να το δω. Προς το παρόν βέβαια η σημερινή πραγματικότητα λέει ότι η ΕΟ τείνει προς το ελληνικό "φυσιολογικό" που είχα γράψει, δλδ στην μη-συντήρηση. Σε αντίθεση π.χ. στην τρισκατάρατη ΑΟ που δέχεται τόσες χιλιάδες οχήματα (και βαρέα πολλά από αυτά) κάθε ημέρα είναι μετά από πόσα χρόνια "χαρτί".
Αυτά είναι τα σημερινά πραγματικά δεδομένα, σε 20 χρόνια το ξαναβλέπουμε... -
Για την Α.Ο. είχαν πει από το χάραγμα της ότι θα υπάρχει πρόβλημα μεταξύ Πλακεντίας και Εθνικής οδού, για αυτό και τα ενιαία διόδια, γιατί αλλιώς θα έμπαιναν ακόμα περισσότεροι σε εκείνο το κομμάτι.
Αλλά είχαν πει από τότε ότι έπρεπε να είχε γίνει η επέκταση της Λ. Κύμης, την οποία ακόμα παλεύουν σαν δημόσιο έργο βέβαια, ενώ θα μπορούσε να είχε γίνει από την Α.Ο.
Από την άλλη συγκινήθηκα από την αυτοκριτική του Πήλιου και θυμήθηκα τις αντιδράσεις των κορμοράνων και λοιπών χρησίμων, για τα δέντρα που θα έκοβε η Περιφερειακή Υμηττού, χωρίς βέβαια να τους νοιάζει το καυσαέριο που θα συνέχιζε να έχει η Μεσογείων και η Κηφισίας.
Σίβιλ γιατί μιλάς για τις αλλαγές της χάραξης και τις απαλλοτριώσεις ?
Ηταν ποτέ θέμα των παραχωρησιούχων οι απαλλοτριώσεις ?
-
@diego1960 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Χωριανοί! Χωριανοί! Βγείτε στα μπαλκόνια να πανηγυρίσετε!
Νέες επενδύσεις σχεδιάζει ο Βαγγέλης Μαρινάκης – Τα πλάνα για περισσότερα και μεγαλύτερα πλοία
Τι έγινε? Σου πήρε τη σειρά στα ναυπηγεία?
-
βαρδια δεξιογλυφτων βλεπω
ειπαμε, θα ειναι λεφταδες
οχι? -
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
βαρδια δεξιογλυφτων βλεπω
ειπαμε, θα ειναι λεφταδες
οχι?Μην αγχώνεσαι, κάποτε θα βρεθεί και κάποιος «αριστερός» να γλύψεις και εσύ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2