-
Θα έλεγα ότι μου αρέσει, ίσως περισσότερο από το τωρινό.
Βεβαια σε άλλο χρώμα, το συγκεκριμένο κόκκινο είναι άθλιο. -
Να δω πως θα ειναι η 1η εκδοση και θα το σκεφτω .Γιατι για 33χιλ ειναι πολλα..Και εννοειται να πουλουσα καλη τιμη το x.
-
@georgemit said in Toyota C-HR 2023:
Θα έλεγα ότι μου αρέσει, ίσως περισσότερο από το τωρινό.
Βεβαια σε άλλο χρώμα, το συγκεκριμένο κόκκινο είναι άθλιο.Συμφωνω ,δεν ειναι κοκκινο της mazda.
-
Θα μπορούσε νά ήταν η επόμενη (crossover) γενιά του Civic...
-
Τα ΤΟΥΟΤΑ άσχημα (πολύ) δεν είναι.
Αλλά, βλέπεις το σχεδιασμό τους, και βλέπεις και πχ τα καινούρια ΚΙΑ κι απορείς ποιο είναι το "κορεάτικο"... δυστυχώς η ΤΟΥΟΤΑία αισθητική βρίσκεται στο επίπεδο κορεάτικου 15ετιας (γιατί τα σύγχρονα ΚΙΑ δίνουν ρέστα μερικές φορές), αλλά γενικώς οι Ασιάτες είναι μαλωμενοι με τους σχεδιαστές και την κομψότητα, πιστεύουν ότι τα αυτοκίνητα πρέπει να φαίνονται σαν τεράστια μεταλλαγμένα έντομα. -
Έχουν και αυτοί τις συλλογικές τους μνήμες και αυτό τους βγαίνει στα σχέδια τους.
-
Θα τοποθετηθώ όταν το δω ζωντανά γιατί τα ιαπωνικά αυτοκίνητα συνήθως δεν είναι φωτογενή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το καινούργιο civic που στις φωτογραφίες χάνει πολύ σε σχέση με την live εικόνα.
-
Δες τα Μαζντα παραπάνω, για το αν είναι φωτογενη "τα γιαπωνέζικα" γενικά, ή τα ΤΟΥΟΤΑ ειδικότερα...
που εγώ δεν λέω ότι είναι άσχημα, ότι δεν μπορούν να πιάσουν αυτό που λέμε "φινέτσα" λέω. -
Ευρωπαϊκή φινέτσα. Την ιαπωνική την πιάνουν.
-
O μότης άρχισε να ανεβάζει βίντεο για όποιον μπορεί να τον παρακολουθήσει.
-
Αυτό (το CHR) κάνει τον ίδιο σαματά που κάνει και το ΨΨ όταν επιταχύνεις δυναμικά;
-
@jamesd said in Toyota C-HR 2023:
Αυτό (το CHR) κάνει τον ίδιο σαματά που κάνει και το ΨΨ όταν επιταχύνεις δυναμικά;
Εε λογικα.
-
Τελικά αυτός ο σαματας προέρχεται απ πλανητικά γρανάζια του power splitter;
Όσο τον θυμάμαι είναι περίεργος σε χροιά θόρυβος, αλλά όχι και κάτι τόσο τρομερό.
Σκέφτομαι ότι δεν υπάρχει άλλο εξάρτημα υπεύθυνο... -
Ο θερμικός κινητήρας ακούγεται σε μεσαίες στροφές
-
@piliourits said in Toyota C-HR 2023:
Τελικά αυτός ο σαματας προέρχεται απ πλανητικά γρανάζια του power splitter;
Όσο τον θυμάμαι είναι περίεργος σε χροιά θόρυβος, αλλά όχι και κάτι τόσο τρομερό.
Σκέφτομαι ότι δεν υπάρχει άλλο εξάρτημα υπεύθυνο...του τωρινου κανει σαν χαλασμενος δονητης
-
@piliourits said in Toyota C-HR 2023:
Τελικά αυτός ο σαματας προέρχεται απ πλανητικά γρανάζια του power splitter;
Όχι από τον κινητήρα, επειδή δουλεύει σε υψηλές και σταθερές στροφές. Οπότε δεν έχουμε την συνήθη αυξομείωση τον στροφών και άρα και του ήχου. Δεν είναι κάτι το φοβερό, απλά δεν το έχουμε συνηθίσει και μας φαίνεται περίεργο στην αρχή ή σε ένα σύντομο test drive.
-
Το ειδα απο κοντά.
Περίμενα εξωτερικά να είχε κάποιο Wow factor, ούτε καν... Ισως το βράδυ με τον φωτισμό να φαίνεται καλύτερο.
Στο εσωτερικό του έχει κάνει αλματα προόδου αλλα η μεριά του συνοδηγού είναι παρα πολυ στενή σε φάση που σε συνοδηγό ανω του 1.80 να φανεί άβολη (1.87 εγώ). Δεν μπορεις να ανοιξεις τα ποδια σου οπως σε ενα κανονικο αυτοκινητο λόγω της μεσαιας κολωνας.
Η μεριά του οδηγού ειναι το καλυτερο του, άνετο και με ψηλά την κεντρική κονσολα όπως μου αρέσει, θυμίζει ανώτερης κατηγορίας και μάρκας αυτοκίνητο. Παρόλλο που διάβαζα οτι το προηγούμενο μοντέλο φαίνεται πιο ποιοτικό μέσα, δεν το είδα πουθενά αυτο.
Πορτπαγκαζ, οπως το προηγούμενο τπτ το ιδιαίτερο να πεις και να γράψεις εδώ.
Πίσω θέσεις... Αυτό που περίμενα να δω απο κοντά για να δω αν προχωρήσω στην αγορα (έχω δώσει ήδη προκαταβολή). Όπως θα δείτε και στις φωτό, το αυτοκίνητο ειναι σκοτεινό και κλειστοφοβικο πίσω, 2.30 ωρα το μεσημέρι μεσα στην αντιπροσωπεια και ηταν σκοτεινά, πιστευω μόνο σε νταλα ήλιο να φωτίζει λίγο, η ηλιοροφή έπρεπε να ειναι στανταρ σε αυτο το αμαξι. Επίσης τα πισω καθίσματα δεν στηρίζουν καθόλου τα πόδια σου, μόνο ο πισινος σου κάθεται το υπολοιπο ειναι στον αέρα (1.87)
Εγώ ήμουν αναμεσα σε αυτο και στο Hyundai Kona full Hybrid. Και για να έχω και κοντινό μέτρο σύγκρισης πηγα και εκανα ξανα test drive to Kona. Χωροταξικα δεν έχουν σχέση, φαινεται πολυ περισοτερο αυτοκινητο το Kona στο μυαλο μου, ανετο παντου σωστό SUV, παρολλο που στις μπροστινες θέσεις το καντραν και η κονσολα του C-HR δεν παιζεται. Επίσης το C-HR ειναι πολυ καλυτερα εξοπλισμενο στις εκδόσεις του.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως αυτο το αμάξι θα εξυπηρετήσει οικογένεια με 1-2 παιδιά σημερα, γιατι παλια οπως ολοι γνωρίζουμε και με zastava μας πηγαιναν οι δικοί μας. Νομιζω οτι αυτο το αυτοκίνητο θα ταιριάζει πιο πολυ σε νεα ζευγαρια τα οποια ειναι οικονομικα ανεξαρτητα η σε high tech εργένηδες. Στα χρηματα που ζητανε θα επρεπε να δινει ολο το πακετο, στα 24 εως 28.000 full που βρισκαμε το προηγουμενο καινούργιο μπορει οριακα να το καταπινες, τωρα στα 36.300 που μου ζητανε για την έκδοση C-HIC σημερα, ειναι αστειο να το σκέφτομαι. Ίσως η βασικη με τα 29.500 να αξίζει δεν ξέρω
Η δεύτερη επισκεψη μου θα ειναι για τεστ drive με όλη την οικογένεια για να αποφασίσω τι θα κανω.
-
Μυρισε τογιοτίλα το φορουμ!
Πως αντέχουν να βγάζουν κλώνους των ίδιων πλαστικών, πορτών, αμαξωμάτων;;; -
Στα τελη Ιουνίου, με αφορμή κάποια πρώτα βίντεο του C-HR, είχα γράψει ατο ίδιο θέμα:
"Έτσι συμβαίνει συνήθως όταν σκαλίζεις το όμορφο αρχέτυπο, τα παραδείγματα πολλά.
Το video του WHAT CAR που αναρτήθηκε παραπάνω τα λέει ολα:
Ίδιο πάτωμα, ίδιο μεταξόνιο, ίδιοι χώροι, ίδιο πορτ παγκαζ, ίδιος βενζινοκινητηρας, ένα λογικό τεχνολογικό update.
Αισθητικά δεν με τρελαίνει, έχασε την πρωτοτυπία του αρχικού μοντελου και ο πίσω όγκος δειχνει λιγο παράταιρος, ειδικά με την too much διχρωμια που θυμίζει έντονα Aygo X
Επίσης, η ογκώδης μπροστινή κονσόλα μάλλον στριμώχνει τα πράγματα, ενώ στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, σχεδιαστικό highlight του αυτοκινήτου, έκαναν πιο δύσκολη την είσοδο-έξοδο στις πίσω θέσεις, λόγω δημιουργίας μεγάλης γωνίας με την κεκλιμένη οροφή.
Πάντως, απο τα παραπανω φαίνεται πόσο μπροστά από την εποχή του και πόσο επίκαιρο παραμένει το 1st gen C-HR."
Τότε κάποιοι έλεγαν ότι τα γράφω επειδή είμαι ιδιοκτήτης του 1ης γενιάς C-HR (έχω αλλάξει τρία τέτοια, C-LUB, C-HIC, GR Sport Ultimate), αλλά από ό,τι φαίνεται και από τα σχόλια των προλαλήσαντων, μάλλον επιβεβαιώνομαι... -
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
Μυρισε τογιοτίλα το φορουμ!
Πως αντέχουν να βγάζουν κλώνους των ίδιων πλαστικών, πορτών, αμαξωμάτων;;;Γιατί οι άλλοι κατασκευαστές τι κάνουν;
Ιδίως με τα ηλεκτρικά, γίνεται το πάρτι της κλωνοποίησης...
Toyota C-HR 2023